abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 21 juni 2013 @ 22:20:41 #201
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_128100081
Sorry Muis ... Je mag pas werken als je weer een huisdier hebt volgens de dames hier ......
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 21 juni 2013 @ 22:21:14 #202
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_128100109
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
Sorry Muis ... Je mag pas werken als je weer een huisdier hebt volgens de dames hier ......
Waar lees jij dat?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_128100118
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
Sorry Muis ... Je mag pas werken als je weer een huisdier hebt volgens de dames hier ......
Lees je wel :?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_128100183
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 22:12 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Allemaal waar, ben ook 2 honden kort achter elkaar verloren en was er ff klaar mee, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, of zoiets :P

me vorige twee

Ja dat is waar, maar ik ben alleen en een hond is een grote wens. Ik kan dat nu even niet. Ik woon in een appartement op vier hoog. Wel een bull terrier gehad, ook zo'n schat van een beest. Toen waren we met zijn twee'en. Ik werkte wisseldiensten, dat ging prima. Ik wacht tot mijn pensioen. Dan neem ik neem ik roedel. En kippen :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator vrijdag 21 juni 2013 @ 22:23:03 #205
184769 crew  Deisyy
pi_128100188
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 22:19 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Oke, maar als de tijd er aan komt en ze gaat werken en de hond is een jaar of wat dan ook?
Ja, dan heeft ze een probleem, maar dit vind ik ook heel sneu voor de pup.

Het is kiezen tussen twee kwaden.

Als soury een keus had :')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_128100320
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 22:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja dat is waar, maar ik ben alleen en een hond is een grote wens. Ik kan dat nu even niet. Ik woon in een appartement op vier hoog. Wel een bull terrier gehad, ook zo'n schat van een beest. Toen waren we met zijn twee'en. Ik werkte wisseldiensten, dat ging prima. Ik wacht tot mijn pensioen. Dan neem ik neem ik roedel. En kippen :D
Ja, een hond kan je niet vergelijken met een kat, had vroeger ook van alles om me heen int oudershuis, een geit, kippen, paarden , katten en honden, heerlijk :D
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  vrijdag 21 juni 2013 @ 22:28:00 #207
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_128100406
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 22:02 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Das zielig als ze weer moet werken }:|
Hier zeg jij dat ... bv...
Ze heeft het juist over een backout mogelijkheid mocht ze weer een baan hebben ....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_128100441
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 22:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ja, dan heeft ze een probleem, maar dit vind ik ook heel sneu voor de pup.

Het is kiezen tussen twee kwaden.

Als soury een keus had :')
Een hond hecht aan mensen, niet aan de omgeving. Dat beestje is dermate jong dat ik er ook wel van baal. Die trut had geen hond moeten nemen. Maar het is zo. Ik denk dat dat hondje beter bij mij af is dan in een dieren pension.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_128100447
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 22:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ja, dan heeft ze een probleem, maar dit vind ik ook heel sneu voor de pup.

Het is kiezen tussen twee kwaden.

Als soury een keus had :')
Ik zou het ook niet doen met een pup hoor als die van mij was, tja, sommige mensen denken blijkbaar makkelijk.

Eigenlijk pas ik wel eens op honden van mijn vriendin, 2 Bretons en zijn geadopteerd uit Spanje, lieve schatten maar owow wat een verlatingsangst hebben ze :'(
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_128100640
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 22:28 schreef chufi het volgende:

[..]

Hier zeg jij dat ... bv...
Ze heeft het juist over een backout mogelijkheid mocht ze weer een baan hebben ....
Die mensen hebben een backout mogelijkheid begreep ik, heeft niks met Soury te maken maar met de pup.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_128100654
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Zielig voor de pup ook, die weet nu niet aan wie hij moet hechten.

Ik zou hem houden :Y
Geloof me al herrie in de familie. Mijn moeder al vandaag. Zie je wel dat gaat niet goed :')
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator vrijdag 21 juni 2013 @ 22:33:55 #212
184769 crew  Deisyy
pi_128100682
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 22:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Een hond hecht aan mensen, niet aan de omgeving. Dat beestje is dermate jong dat ik er ook wel van baal. Die trut had geen hond moeten nemen. Maar het is zo. Ik denk dat dat hondje beter bij mij af is dan in een dieren pension.
Op die leeftijd is zo'n beestje zeker beter af bij jou dan in een pension. Helaas denken sommige mensen niet na over de consequenties die het nemen van een pup heeft.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_128100715
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 22:32 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Die mensen hebben een backout mogelijkheid begreep ik, heeft niks met Soury te maken maar met de pup.
Ja dat, hij kan in een pension als ik het niet kan waarmaken
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 21 juni 2013 @ 22:35:41 #214
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_128100775
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 22:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja dat, hij kan in een pension als ik het niet kan waarmaken
Ja dat bedoel ik je staat min of meer voor het blok , nu je ja zegt ....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_128100847
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 22:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja dat, hij kan in een pension als ik het niet kan waarmaken
Vind het krom, laten ze dan een adres kiezen waar ze zeker van weten dat hij/zij daar ook twee weken is, mag ook bij mij O+
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_128101082
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Op die leeftijd is zo'n beestje zeker beter af bij jou dan in een pension. Helaas denken sommige mensen niet na over de consequenties die het nemen van een pup heeft.
Dat is waar ze doen maar, echt. Mijn zus kreeg een pup voor haar verjaardag 8)7
Gaat haar dochter ook een pup halen met alle gevolgen van dien. Als of je een tas koopt
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_128101164
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 22:37 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Vind het krom, laten ze dan een adres kiezen waar ze zeker van weten dat hij/zij daar ook twee weken is, mag ook bij mij O+
Ik hou dat in mijn achterhoofd. ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 21 juni 2013 @ 22:47:56 #218
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_128101411
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 22:37 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Vind het krom, laten ze dan een adres kiezen waar ze zeker van weten dat hij/zij daar ook twee weken is, mag ook bij mij O+
Had dat dan gelijk gezegd en Soury had niet over haar backup vraag hoeven te beginnen en hadden we deze discussie niet hoeven voern.. Maar das weer een ander verhaal.. Soms maken we dingen ingewikkelder dan zijn gewoon om maar te kunnen discussieren ... O-)
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_128101581
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 22:47 schreef chufi het volgende:

[..]

Had dat dan gelijk gezegd en Soury had niet over haar backup vraag hoeven te beginnen en hadden we deze discussie niet hoeven voern.. Maar das weer een ander verhaal.. Soms maken we dingen ingewikkelder dan zijn gewoon om maar te kunnen discussieren ... O-)
Ach het komt wel goed, het zijn ook weken in de bouwvak. Ik heb zelf niet veel te doen dan.
En volgend jaar zoeken ze een camping waar honden mogen :)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_128101800
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 22:47 schreef chufi het volgende:

[..]

Had dat dan gelijk gezegd en Soury had niet over haar backup vraag hoeven te beginnen en hadden we deze discussie niet hoeven voern.. Maar das weer een ander verhaal.. Soms maken we dingen ingewikkelder dan zijn gewoon om maar te kunnen discussieren ... O-)
Met die backup vraag zat je er al naast, verhaal is veel simpeler ;)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  vrijdag 21 juni 2013 @ 23:03:07 #221
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_128102245
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 22:55 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Met die backup vraag zat je er al naast, verhaal is veel simpeler ;)
Het zal wel ... Ik doe niet aan huisdieren ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_128102474
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef chufi het volgende:

[..]

Het zal wel ... Ik doe niet aan huisdieren ...
Das ook een optie ;)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  zaterdag 22 juni 2013 @ 17:10:17 #223
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_128121765
Kiekeboeeeeeeeeeee
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  zaterdag 22 juni 2013 @ 18:55:21 #224
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_128124522
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:10 schreef Poezewoes het volgende:
Kiekeboeeeeeeeeeee [ afbeelding ]
Avond
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 23 juni 2013 @ 00:17:10 #225
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_128136230
:W ik zwaai maar ff :W
Uitgestorven hier of zit iedereen aan het bier.
het is stilletjes of heeft iedereen last van zijn pilletjes.
Niemand meer iets te vertellen,
of zijn we ergens anders op FOK aan het lellebellen.
Iemand moet weer aan de RELDELBEL trekken,
of laten we de RLS verrekken.
Het zou toch echt niet zo zijn :o
want ook GERT vind dit volgens mij niet zo fijn.
Niks te modden of een note uitdelen,
want hij gaf er al zovelen. ~O> ~O> ~O>
Nou ik zwaai maar af :W
Slaap zacht en droom fijn,
morgen weer een dag en kijken wie er dan zijn. :+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')