abonnement Unibet Coolblue
pi_374042
De enige reden waarom Leo zo heftig reageerde op de volstrekt onnozele opmerking van Koos: hij ziet er echt iets in, en raakt gefrustreerd omdat ie er nix mee kan want zijn gelukkige gezinnetje kijkt mee.
Onderwijl lokt superDees hem lekker uit de tent, is ze misschien ook een beetje sadistisch ???
nvt
  maandag 2 oktober 2000 @ 11:38:32 #2
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_374053
Dat geloof ik niet. Ik snap zijn probleem wel: De uitzendingen geven een beperkt beeld weer en blazen verhalen gigantisch op. Hetzelfde als met Karin & Maurice.
Hoe zou je zelf reageren als je vriend/vriendin in het huis zit en jij zit 's avonds te kijken; en er wordt gesuggereerd dat je geliefde oog heeft voor een ander.
Koos zag iets wat er niet was en VOO vond het prachtig hier een verhaal omheen te bouwen.
Leo zag dit in en vandaar dat hij er toch een probleem mee heeft.
Maar Leo is niet verliefd op Desiree.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 2 oktober 2000 @ 11:46:58 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_374057
Volgens mij zag Koos het wel goed, maar kon hij het niet onder woorden brengen.
Ik denk dat hij bedoelde dat Desiree waarschijnlijk heel vatbaar is voor mensen die heel aardig tegen haar zijn, i.v.m. verleden en vriendenkringloze leven (zoals zij gisteren nog zei tegen Robin: ze heeft niemand). Ik kan me heel goed voorstellen dat ze dingen zou kunnen gaan zoeken die er niet zijn.
Ik vond het dan ook geen rare opmerking van Koos. Hij had het denk ik anders moeten brengen.
***
pi_374058
Ik denkd at Leo zo reageerde, omdat het idd heel verkeerd kan overkomen op de kijkers en dus op zijn vriendin, maar ook omdat hij moe was. Maar het belangrijkste: in zo'n huis kunnen kleine dingen heel erg opgeblazen worden, omdat dat je leefwereld wordt. Ik denk dat het daarom zo hard aan kwam
pi_374114
Als Leo (terecht) het idee heeft, dat ie de laatste dagen wat minder in de kijkert heeft gestaan, is het groot opblazen van de niet rot bedoelde woorden van Koos het middel bij uitstek om zichzelf weer genoeg "airplay" toe te eigenen, lijkt mij
  maandag 2 oktober 2000 @ 14:42:45 #6
3542 Gia
User under construction
pi_374442
Ik denk dat Leo zich inderdaad aangetrokken voelt tot Desiree, zonder dat hij daadwerkelijk iets met haar zou willen uitspoken.

Maar Desiree wordt schijnbaar nogal gemakkelijk verliefd en dat zou hier ook kunnen gebeuren, door alle aandacht die ze krijgt van Leo.

Stel dat Desiree idd verliefd wordt op Leo, dan wordt het voor Leo een stuk moeilijker om zichzelf in de hand te houden.

En daarom zei Koos: Pas op dat ze niet verliefd op je wordt.

pi_374472
Ik vind dit wel erg goed uitkomen voor Koos juist. In het beste geval vertrekt Leo en heeft Koos weer een concurrent minder. In het ergste geval heeft ie even ruzie, legt ie het bij en komt het toch wel weer goed, want ze zijn "zo'n hechte groep" . Als er dus al iemand zou zijn die dit voor eigen bestwil doet, dan is dit Koos en niet Leo.

Overigens overschat ik Koos zwaar met wat ik hierboven heb geschreven...

[Dit bericht is gewijzigd door Claudia_x op 02-10-2000 14:52]

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 2 oktober 2000 @ 18:12:30 #8
2180 Avia
FOK-Member
pi_374924
wat Koos bedoelde was eigenlijk dat Leo van dat kleine meisje af moest blijven, omdat Desiree een zwakke persoonlijkheid heeft en zij daardoor beschadigt kan worden.

Koos deed dit om Desiree te beschermen, tegen Leo en niet alleen omdat ie een vriendin thuis heeft, maar vooral omdat Leo veel te oud is.
Koos bedoelde het gwoon goed, maar kan het verbaal niet goed onderbouwen.

Of heb ik het mis?

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  maandag 2 oktober 2000 @ 20:50:04 #9
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_375355
Ik denk dat Koos het heeeeeeel goed ziet, het komt alleen een beetje rottig zijn strot uit.... Dees is een vlinder, en vlinders zijn gevaarlijk in een relatie.......
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 09:29:07 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_376057
Geweldig zoals Leo Koos meenam naar de hobby kamer en het effe goed maakte. Zand erover, we hebben het nergens meer over.
Maar intussen heeft Desisnake wel bij iedereen het vuurtje op lopen stoken.
En Annet, die kan toneelspelen zeg! Hè, wat? Nou jaaaaa!
Wel 5 minuten nadat ze het hele verhaal van Koos gehoord had.
***
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 12:06:28 #11
6439 kijknooit
kijk jij DAARnaar ?
pi_376203
ach, gaan we allen -zoniet in het echt, dan toch in gedachten af en toe vreemd- ik zou me als vriend/vriendin pas druk gaan maken als mijn partner zo verkrampt zou reageren op een dergelijke onschuldige opmerking...

Waarom zou Leo (37) te oud zijn voor Desiree( 28) ?

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')