quote:
Op 04 oktober 2000 10:24 schreef kijknooit het volgende:
In reactie op Tiki:Je eindconclusie klopt niet want Aminata heeft Zoe nog nooit genomineerd.
Het "warm" overkomen komt op mij vooralsnog over als passief, hypocriet, labiel (t.o.v. mannen) en jaloers (op andere vrouwen). Met holle ogen heb ik geen probleem als de vrouw in kwestie toont daarachter wel over hersenen en karakter te beschikken. Van sommige figuren in de bus zou ik ook holle ogen krijgen....
Sorry, foutje mijnerzijds dat Aminata Zoe nog nooit genomineerd heeft. Ik weet niet meer precies wie nou exact wie heeft genomineerd.
De rest, daar sta ik nog steeds achter, hoewel dat 'hol-ogige' idd niet relevant is.
Zoe hypocriet??? Argumenten graag.
Verder, gezien de overige reacties in dit topic. Je kunt als vrouw blijkbaar niet zeggen dat je een andere (mooie) vrouw arrogant vindt. Meteen conclusie: jaloers. Wat een onzin. Zeker in dit geval Zoe versus (mooie maar arrogante) Aminata. Zoe heeft nl. ook een erg knap koppie
.
Arrogantie zegt niets over hersens en karakter. Kan allemaal heel goed samen gaan.
P.s. Tiki = vrouw, die niets tegen mooie, intelligente en karaktervolle vrouwen heeft, integendeel!. Heb wel iets tegen onnodig kwetsen van anderen en daar heeft Aminata m.i. zich schuldig aangemaakt.