abonnement Unibet Coolblue
pi_373945
Beau (ik waag me niet aan die achternaam) was zondag als gast bij Theo van Gogh. Over BB werd eigenlijk niet gesproken. Opvallend was wel dat zowel Beau als Theo zich opgemaakt hadden met lippenstift, nagellak, etc.
  maandag 2 oktober 2000 @ 10:09:23 #2
6379 rood
uhhhhhh.. NEE!!!
pi_373948
en zo zie je maar........
ook daar werden ze niet knapper van.
ik wou dat ik een vulkaan was, lekker op m'n rug liggen roken...., en iedereen zou zeggen "kijk ze werkt".!!!
pi_373996
Volgens mij hadden ze allebei de avond ervoor flink gezope & is dat ff snel weggecamoufleerd middels make-up.

't Zag r niet uit. Vooral Bo was errug faggy, met z'n rode lipjes icm z'n kuifje...

pi_374009
Ik kon het wel waarderen. Vooral omdat ze aan het waarom geen woord vuil maakten. Ze zaten daar gewoon hun gesprekje te doen, met die make up op, alsof het de gewoonste zaak van de wereld was. Ik vond het wel grappig.
pi_374039
Ik ben er helemaal achter... de grootste kneus van BB2 is niet Ali, of Koos... maar het is Beau! Jammer dat hij niet weggestemd kan worden.
pi_374349
Ik moet zeggen dat zijn presentatie me 100% meevalt. Hoewel ik Beau nog maar zelden op tv gezien had, leek hij mij ook een enorm bal met weinig inhoud. Tijdens de BB-uitzendingen vind ik hem echt meevallen. Hij is ontspannen en heeft volgens mij best gevoel voor humor. Wat ook erg in zijn voordeel spreekt, is dat hij niet zo hijgerig en onderdanig aan de voeten van de bewoners ligt. En dat was met de presentators van vorig jaar wel anders.

Kortom, ik mag hem eigenlijk wel. Zeker na zijn gesprek met Theo

pi_374364
Heeft iemand een fragmentje of een capture van dit gesprek? Of wordt het nog herhaald? Ben wel erg benieuwd namelijk.

Ik vond Beau's humor al goed (kreeg na het gesprek met Emile Ratelband en Theo van Gogh drie groene balletjes achter z'n naam van me) maar dat ie gewoon met make-up op in de studio gaat zitten en daar geen woord aan vuil maakt: dat roels grote tijd!

  maandag 2 oktober 2000 @ 14:48:08 #8
5955 Miracle
Been there, done that
pi_374468
Beau was erg relaxed gisteravond. Moeten we wel bijzeggen dat hem weinig strootjes door van Gogh in de weg werden gelegd.
Zag er inderdaad als een ontzettende fag uit, maar toch coolio dattie dat doet.
Ging niet over BB, maar over BvED zelf, en over z'n meissie. Sympatieke gast die Beau, kannie anders zeggen.
Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
  Moderator maandag 2 oktober 2000 @ 15:02:55 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_374501
Beau heeft natuurlijk wel als voordeel dat hij de opvolger is van een incompetente zenuwlijer die er in drie maanden tijd niet één keer in slaagde de juiste toon te vinden.

Maar toch, complimenten. Beau's stijl past wél bij het programma: vlot en echt geïnteresseerd, maar ook weer niet overdreven gewichtig.
En hij voelt zich er niet stiekem eigenlijk te groot voor, zoals die coke-harses vorig jaar.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_374525
In een programma dat er in bestaat mensen die met hun harses op tv willen, is imho een goede keus gedaan het te laten presenteren door iemand die het niet onder stoelen of banken steekt perse met zijn harses op tv te willen.

Ik heb op iedereen wel wat aan te merken die op tv is, dus ook op BvED, maar niet meer dan normaal. En idd, na een paar zinnen in gesprek met Ratelband lag ik te schateren op de bank .

pi_374538
Beau Roelt Big Time!!

(en Esther trouwens ook!)

Saving the world in style...at least they say....
pi_374632
Tinkerbell vind Beau wel okee. Beau is redelijk ontspannen en vind de bewoners lekker onbelangrijk. Volgens mij volgt hij het programma niet eens

En hij heeft geen oortelefoontje nodig, zoals R vorig jaar. Er hoeft Beau niets ingefluisterd te worden, hij kan het zelf!

pi_374823
quote:
Op 02 oktober 2000 15:50 schreef Tinkerbell het volgende:
Volgens mij volgt hij het programma niet eens
Ik heb eerder het idee dat rudolfus X vorig jaar het programma totaal niet volgde
En ik vond Beau altijd wel oke,maar naar dat gesprekje gisteren met Theo zeker.2 keer aan de dood ontstnapt door het vele zuipen
bad to tha bone
pi_374916
Het stuk in HP de Tijd van Beau was anders wel goed!.
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_376140
Laten we maar zeggen: niemand is perfect, en gelukkig heeft Beau ook een foutje: zijn enorm geaffecteerde spraak waardoor zijn zinnen soms een kinderlijk tintje krijgen. Voor de rest vind ik 'm echt oké.
  Moderator dinsdag 3 oktober 2000 @ 11:31:35 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_376150
Hij heeft afgelopen vrijdag ook wel een aardige column (vind ik) geschreven op big-brother.nl. Relativerend, maar niet *te*. Anyway, lees 'm zelf:

-----------------
Anarchie!

Hallo, hier de tweede helft van het presentatieduo, die ene met dat haar en die R. Vorig jaar zat ik nog bij RTL 4, bij RTL live een beetje met mijn kuif te zwaaien. Daar gaat binnenkort flink de schaar in, hoor. Dat is hip tegenwoordig, heb ik me laten vertellen.

Ja, ik zit een beetje cosmetisch tegen jullie aan te zeveren omdat ik me als presentator natuurlijk moeilijk kan uitlaten over de ontwikkelingen in het huis. Jammer is dat, want ik zou graag een en ander met jullie willen delen. Over bijvoorbeeld het deeg- en tongrollen in het huis, de quickstep van Koos en Annet en de muntjesverslaving van marathonzanger Mohammed Ali. Maar ik moet dus afstand bewaren en zal gedurende de komende maanden een paar keer op deze plaats een beetje langs de oppervlakte zweven.

Ik was van plan me te richten op het algemene commentaar op de Forumpagina van deze site en nou is verdomme dat hele zaakje uit de lucht gehaald. Zonde. Ik begrijp het wel, hoor, smerige en racistische taal, daar zit niemand op te wachten. Maar daar moet je toch een mannetje voor kunnen pluggen? Iemand die alles op vuiligheid scant? Ik vond het wel spannend, dat directe commentaar. Kon het niet laten om ook even te kijken wat de presentatie bij jullie losmaakte. Stuk eerlijker dan dat gelul in de krant. Die gasten, de goeie daargelaten, zitten toch vooral te tikken ter meerdere glorie van zichzelf. ‘Kijk mij eens een briljante zin in elkaar draaien,’ lees je tussen ieder regel. En al het nieuwe is slecht, behalve als er konten moeten worden gekust natuurlijk. Merkwaardige eigenschap voor nieuwsjagers, maar wel lekker veilig. Nee, van mij kunnen ze er niet genoeg achter slot en grendel zetten.

Alleen al vanwege het journaille was het een feest om Big Brother vorig jaar te volgen. Het was nieuw, dus uiteraard drie keer niks volgens de heren spinneweb. De spagaten die daarna werden gemaakt, zouden op de Olympische Spelen niet mistaan. Op de drie lijvige boekwerken die zijn samengesteld uit kranteartikelen over de eerste serie Big Brother kun je afstuderen.

Als het om Big Brother als briljant, vernieuwend programmaconcept gaat, denk ik (met velen) dat we pas aan het begin staan van een lange reeks van dit soort ‘gebeurtenissen-tv’, zoals ik het maar even noem. Met gebeurtenissen-tv bedoel ik televisie die voortdurend beelden vertoont van ontwikkelingen waarvan niemand, ook de makers niet, de afloop kent. Televisie die zich richt op onvoorspelbaarheid. Televisie zonder script. En dat hoeft helemaal niet altijd opwindend te zijn, voetbal is ook voor tachtig procent slaapverwekkend. Het is de verwachting, de hoop, die meeslepend werkt.

Een gezegende ontwikkeling voor het medium, volgens mij, want ik word een beetje moe van al die geregiseerde spontaniteit op de buis. Laat het maar gebeuren. Tijd voor verandering, tijd voor anarchie!

Groeten, Beau

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_376167
misschien moeten we hem uitnodigen om hier op het forum anoniem zich onder het publiek te begeven, want dat leek hem dus zeer interessant (misschien is Beau al aanwezig, misschien heeft hij zelf zijn kindertrauma's zitten verwerken door alle toespelingen op zijn naam te spuien in Beaulogie ).

Lijkt mij namelijk ook wel interessant om zijn mening te horen, ook al zou hij niets van inside info mogen brengen.

pi_376176
quote:
Op 03 oktober 2000 11:43 schreef Snof het volgende:
misschien moeten we hem uitnodigen om hier op het forum anoniem zich onder het publiek te begeven, want dat leek hem dus zeer interessant (misschien is Beau al aanwezig, misschien heeft hij zelf zijn kindertrauma's zitten verwerken door alle toespelingen op zijn naam te spuien in Beaulogie ).

Lijkt mij namelijk ook wel interessant om zijn mening te horen, ook al zou hij niets van inside info mogen brengen.


Ik denk dat wij onszelf niet moeten vleien door te denken dat veel mensen van Veronica continu dit forum monitoren. Er zullen er ongetwijfeld wel een paar zijn, maar niet in de veelheid die anderen vaak denken...

[Dit bericht is gewijzigd door weathergirl op 03-10-2000 11:51]

pi_376178
Mijn kinderen schrikken 10 x harder van Beau dan van "BOE"!
pi_381119
Toch goed hoor die Beau. Leo maar zeggen 'nee, nee, je snijdt op het verkeerde moment in'. Je zag Beau denken; nee Leo, je bent gewoon een lul.
pi_381202
Ben ik dan de enige die het een enorme eikel vindt?

Greetinx

BT

pi_381462
Beau was briljant gisteravond, met Leo. Zoals hij Esther nog even waarschuwde dat ie over 'insnijden' zou beginnen... heerlijk.
pi_381552
He, Blue Thunder, in een andere topic vroeg ik me af of ik dan de enige was die Beau zo geweldig vond. Ik heb nu m'n plekje gevonden hier. Misschien moet jij even kijken in het topic over de uitzending gisteren.
Veel Beau-haat daar.
Maar waarom zou je dat doen, geef Beau nog een kans. Denk je eens in hoe hij straks Desireetje gaat fileren wanneer die er eindelijk eens ooit uit zal gaan. Ik verheug me er nu al op.
Je moet alleen even door die -R heen luisteren en die nare trek rond zijn mond wegdenken. Succes!
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 23:09:01 #24
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_383743
Vanavond was Beau, samen met Esther, te gast bij "Heb ik dat".

De eerste vraag die Marc stelde:
"Hoe gaat het tussen jullie?"
Beau: "Bergafwaarts"

Daarna kraakt hij lekker de Bus af:
- slap aftreksel van BB
- concept is een raar "spinnels"
- bij voorbaat 2e garnituur
- geen minimaatschappij

Het verhaal over zijn dronkenbui waarbij hij dacht Karate-Kid te zijn en daarbij zijn kruisbanden afscheurde was ook humor.

Ik vind het een lekkere vent om te horen, alleen zijn uiterlijk is het tegenovergestelde.

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  zondag 8 oktober 2000 @ 16:44:43 #25
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_384483
quote:
Op 06 oktober 2000 02:30 schreef k_man het volgende:
Toch goed hoor die Beau. Leo maar zeggen 'nee, nee, je snijdt op het verkeerde moment in'. Je zag Beau denken; nee Leo, je bent gewoon een lul.
Juist!! En daarbij de perfecte vraag.."Leo ik zie in je ogen dat je ongelukkig bent"....Dat was BENG!! de spijker op de kop slaan.

Beau ik moest er even aan wennen maar prima kerel!!

Begin bij het begin en eindig nooit!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')