abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 oktober 2000 @ 01:50:06 #1
4605 KingShakur
back.... really...
pi_373818
Leuke roddel...

Na de volgende stemronde gaat Big Bart als verrassing een weekendje logeren in het huis!!!

A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_373827
Neemt 'ie hopelijk de houten babbel-bubbelton mee, wordt het echt gezellig
LOL + LOL = HIHI
  maandag 2 oktober 2000 @ 08:30:20 #3
5845 marqiemarq
Uit pure interesse
pi_373887
Leuke roddel,

Maar VOO wil toch dat BB2 op zichzelf staat en niet gerelateerd wordt aan BB1

We zullen zien

Je moet altijd maar denken, het wordt (nog) beter ;)
  maandag 2 oktober 2000 @ 08:55:20 #4
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_373890
Leuke roddel , en ook wel interressant om te horen. Zal eens op discrete mannier navraag doen.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_373921
quote:
Op 02 oktober 2000 08:55 schreef Jumparound het volgende:
Leuke roddel , en ook wel interressant om te horen. Zal eens op discrete mannier navraag doen.
En...en?? Ben je er al achter En waarom mag jíj niet mee? Of de andere oud-bewoners die gewoon weer het hele huis overnemen. Alles beter dan dit ingeslapen zooitje. Ik hoop dat Bart er weer wat pit in kan brengen...vast wel...
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  maandag 2 oktober 2000 @ 10:10:29 #6
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_373949
Nee, ik ben er nog niet achter, maar ik heb bart ook nog niet gezien vandaag, maar als ik meer weet zullen jullie zeker de eerste zijn die wat horen.

En ik wil niet mee, want ik heb ook mijn eigen werk!!!!

En het lijkt me een onmogelijk opgave om wat pit te brengen in een huis in almere, klinkt toch een beetje als water naar de zee dragen, of anders wel als dweilen met de kraan open!

Gebeurd er eigelijk nog wel wat in dat huis, zaterdag een stukje bus zitten kijken, en daar sloegen ze elkaar zowat de hersens in (tegenstrijdig ik weet het) dat leek me echt gezellig om daar te zitten.

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_373959
Nee volgens mij gebeurt er bar-weinig, zeker sinds Ali eruit is. Die Desiree kan nog wel voor interessante taferelen gaan zorgen, ze komt nogal hysterisch en superonzeker over, maar verder is het allemaal nogal suf. Het hoogtepunt afgelopen week: Leo die door Hummie gerust werd gesteld. Hij hoefde zich geen zorgen te maken over een slechte beeldvorming omdat er op Intenet toch mensen zijn die het 24 uur per dag volgen. Toch leuk dat Fok! eindelijk op waarde wordt geschat.

Heb ik trouwens niet een tijd lang met jou gechat toen Bart met de ochtendshow in de Arena zat?? Was toen heel gezellig

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  maandag 2 oktober 2000 @ 11:07:48 #8
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_374011
Ja, dat zou best kunnen, maar ik weet het niet zeker. Volgens mij zaten er wel meer fokkers daar toen.

En om eerlijk te zijn. BB zou me gestolen kunnen worden, het is volgens mij weer een hoop geblaat maar weinig wol bij veronica. Echt hoor, de dag nadat het afgelopen is zal niemand er meer om malen. Maar dit zijn weer van die vage langetermijn voorspellingen, en ik betwijfel of ze uit zullen komen. Volgens mij heb ik een jaar geleden dit ook al voorspeld, maar we zullen zien wat er van tercht komt.

mvgr Jumparound

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_374144
quote:
Op 02 oktober 2000 11:07 schreef Jumparound het volgende:
Ja, dat zou best kunnen, maar ik weet het niet zeker. Volgens mij zaten er wel meer fokkers daar toen.
Nou zeg, ik mag hopen dat ik toch een iets betere indruk heb nagelaten dan jij me hier doet vermoeden Ben inmiddels haast familie van je en we hadden bijna een hele heftige date gehad met z'n drieen Bart is als het goed is zelfs een voorwoord voor me aan het schrijven op dit moment(of hij laat het doen natuurlijk ) Maar goed, je hoort of leest nog wel van me. Bye..zwager..

[Dit bericht is gewijzigd door Cathelijne op 02-10-2000 12:46]

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_374184
quote:
Op 02 oktober 2000 01:50 schreef KingShakur het volgende:
Leuke rodel.. Big Bart blabla
Ik zou wel eens willen weten hoe ie aan die bijnaam komt.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_374195
quote:
Op 02 oktober 2000 12:54 schreef Manono het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe ie aan die bijnaam komt.
Misschien kon hij op de varkensfokkery de biggetjes niet met rust laten?
  maandag 2 oktober 2000 @ 13:01:23 #12
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_374198
Goede indruk????

Als je me een beetje op weg helpt, want mijn geheugen is niet zo ijzersterk, zwager heftige date (denkt na)

Getrouwd? of niet, en de groeten van van je man.

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_374213
quote:
Op 02 oktober 2000 13:01 schreef Jumparound het volgende:
Goede indruk????

Als je me een beetje op weg helpt, want mijn geheugen is niet zo ijzersterk, zwager heftige date (denkt na)

Getrouwd? of niet, en de groeten van van je man.


Tja, moet ik HIER echt in detail treden Je hebt icq, zie ik... ik ook Het is in ieder geval niet doorgegaan, die heftige date want ik kon niet naar A'dam komen ivm werk, dus eigenlijk heb ik nog wat te goed
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_374245
Hallo, Jumparound en Cathelijne, ik vind het hartstikke leuk dat jullie hier gezellig kleppen, maar ik vind wel: of alles vertellen, of niets! Zo worden we niets wijzer natuurlijk. Dus kom maar op met die verhalen!
pi_374260
quote:
Op 02 oktober 2000 13:28 schreef weathergirl het volgende:
Hallo, Jumparound en Cathelijne, ik vind het hartstikke leuk dat jullie hier gezellig kleppen, maar ik vind wel: of alles vertellen, of niets! Zo worden we niets wijzer natuurlijk. Dus kom maar op met die verhalen!
Natuurlijk wil ik alles vertellen , maar blijkbaar ben ik de enige die het zich nog herinnert , dus sta ik strax waarschijnlijk wreed voor lul.
Bart zeg jij ook eens wat

[Dit bericht is gewijzigd door Cathelijne op 02-10-2000 13:37]

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_374277
Vertelluh, vertelluh, vertelluh.

En na Rex (net zo off topic als de heftige date ) kan niemand ergens mog mee voor lul staan, lijkt me

pi_374322
Ik snap er nog steeds weinig van, maar ben ik elk geval blij dat jullie veel plezier hebben
pi_374329
quote:
Op 02 oktober 2000 13:57 schreef weathergirl het volgende:
Ik snap er nog steeds weinig van, maar ben ik elk geval blij dat jullie veel plezier hebben
Ik ook
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  maandag 2 oktober 2000 @ 14:19:06 #19
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_374376
Ik had ICQ, moet het nog even downloaden, maar anders ben ik nog steeds gewoon te bereiken via e-mail.

En wat dat chatten betreft, is het niet mogelijk dat je mijn broer jeroen te pakken had, want ik kan me er weinig van herrinneren. Maar dat hoor of lees ik nog wel.

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_374397
quote:
Op 02 oktober 2000 14:19 schreef Jumparound het volgende:
Ik had ICQ, moet het nog even downloaden, maar anders ben ik nog steeds gewoon te bereiken via e-mail.

En wat dat chatten betreft, is het niet mogelijk dat je mijn broer jeroen te pakken had, want ik kan me er weinig van herrinneren. Maar dat hoor of lees ik nog wel.


Mmmm, dat zou best eens kunnen... Ben jij de jongere of de oudere broer van..
Mijn ICQ is trouwens 92725737, voor als je geīnteresseerd bent Doe Bart maar de groeten van me, hij weet wel wie ik ben. Tot chats...wie weet
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  maandag 2 oktober 2000 @ 15:06:07 #21
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_374514
Heb ik al gedaan, en hij wachtte nog op jou scriptie, dus je hoort het vanzelf wel. En als ik weer eens ICQ heb dan laat ik het wel horen!

mvgr Sjoerd

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_374638
quote:
Op 02 oktober 2000 15:06 schreef Jumparound het volgende:
Heb ik al gedaan, en hij wachtte nog op jou scriptie, dus je hoort het vanzelf wel. En als ik weer eens ICQ heb dan laat ik het wel horen!

mvgr Sjoerd


Heej Sjoerd, check je mail ff als je tijd hebt Groetjes Cathelijne
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  maandag 2 oktober 2000 @ 19:33:12 #23
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_375038
jmparound20

ik zie het wel

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_375444
quote:
Op 02 oktober 2000 19:33 schreef Jumparound het volgende:
jmparound20

ik zie het wel


Ligt het nou aan mij, of lijkt dit wel geheimschrift....

Is dat "jmparound20" een gedeelte van je e-mail adres (zo ja, dan heb ik het mailtje naar een verkeerd adres gestuurd) of je leeftijd En dat gedeelte "ik zie het wel", bedoel je daar mijn scriptie mee? Ik zal wel moe zijn na mijn flamenco-les, maar ik kan hier geen touw aan vastknoppen.... groetjes Cathelijne

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_375480
quote:
Op 02 oktober 2000 21:05 schreef Cathelijne het volgende:
Ligt het nou aan mij, of lijkt dit wel geheimschrift....
Voor mij is 80% van dit topic geheimschrift...wat een geheimzinnigheid...Bart? BIG BART?

Licht eens een tipje....

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')