Lief dagboek
Vandaag was mijn mooiste rit van dit jaar, het weer zat mee. Toen ik vanuit Zeist vertrok kon ik direct achter een man met een scooter rijden die naar Rhenen moest. Ik ben er tot Amerongen achtergebleven en had hem daar bedankt voor het er achter mogen rijden, geen probleem.
Die man toeterde trouwens wel overal voor 3 fietsers naast elkaar terwijl wij er nog makkelijk langs konden, en zei ook nog tegen hun NIET MET ZN DRIEEN naast elkaar, en zo nog een paak dingen, grappige man.
Toen ik in Amerongen was kon ik eerst de Amerongse berg niet goed vinden maar naar wat zoeken was ik er dan toch bovenop, ik dacht nou was dit het. Toen maar van de andere kant gepakt en die was wat pittiger, maar een mooie tijd neer gezet.
Nu op zoek naar de Italiaanse weg aangekomen bij een rotonde tussen oosterbeek en doorwerth wou ik even op mijn mobiel kijken waar die nou precies lag, maar eerst wat eten. Tijdens het eten keek ik om me heen en stond ik twee meter van het straatnaambordje: Italiaanse weg vandaan

. Mooi! dacht ik. Wat bleek? nam ik het laatste stukje waar dus helemaal niet echt een klim was maar alleen klinkers. Na wat bultjes op en af kwam ik aan de goede kant van de italiaanse weg en nu dus echt de klim. Bedankt Wombcat voor deze aanrader

was zeker een hele mooie klim.
Toen paar klimmetjes rond de emma-pyramide en Posbank, En mijn dag was geslaagd!
http://app.strava.com/activities/61157168En Patroon gefeliciteerd!