abonnement Unibet Coolblue
pi_129346071
van brands verloren in gstaad
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:39:47 #102
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_129353022
quote:
15s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:46 schreef LogiteX het volgende:
van brands verloren in gstaad
We zullen het er maar niet meer over hebben... in straights, geen enkele kans.
Fed schijnt weer eens rugklachten te hebben. Jaja. Analoog aan die knieën van Nadal. :')
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_129479727
Federer is een slecht mens

Ik denk dat Roger hier behoorlijk wakker van gaat liggen. Vraag me toch af waar dit opeens vandaan komt. Sinds wanneer zijn rivalen verplicht om vrienden te zijn.
  maandag 29 juli 2013 @ 20:11:58 #104
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_129480524
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:51 schreef Gruisman het volgende:
Federer is een slecht mens

Ik denk dat Roger hier behoorlijk wakker van gaat liggen. Vraag me toch af waar dit opeens vandaan komt. Sinds wanneer zijn rivalen verplicht om vrienden te zijn.
Ik denk niet dat Roger er wakker van zou liggen. Ik geloof niet dat er nog tennisliefhebbers zijn die de directe familie van Novak voor vol aanziet.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_129480691
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:11 schreef XL het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Roger er wakker van zou liggen. Ik geloof niet dat er nog tennisliefhebbers zijn die de directe familie van Novak voor vol aanziet.
Het was ook meer sarcastisch bedoeld maar alsnog vind ik het een beetje vreemd. Ook dat hij zegt dat Nadal zijn rug naar hem zou hebben gekeerd. In wat voor zin.. had hij verwacht dat Nadal bevriend zou zijn met de man die ervoor verantwoordelijk was voor dat vreselijk pijnlijke 2011? Tevens zijn Nadal en Federer totaal anders dan een Djokovic waarvan ik toch echt het gevoel heb dat het vooral een act is. Logisch dat ze niet echt met elkaar kunnen opschieten.
  maandag 29 juli 2013 @ 20:23:06 #106
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_129480917
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:51 schreef Gruisman het volgende:
Federer is een slecht mens

Ik denk dat Roger hier behoorlijk wakker van gaat liggen. Vraag me toch af waar dit opeens vandaan komt. Sinds wanneer zijn rivalen verplicht om vrienden te zijn.
Ja joh ga lekker de Telegraaf lezen :')
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  maandag 29 juli 2013 @ 20:24:57 #107
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_129480988
Volgens mij heeft nadal zich alleen negatief over Djoko uitgelaten toen djoko die domme imitaties deed. Voor de rest heeft nadal überhaupt geen vrienden op de tour, no?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 29 juli 2013 @ 20:28:12 #108
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_129481150
Wat is er mis met die immitaties dan?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  maandag 29 juli 2013 @ 20:30:01 #109
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_129481276
Stel dat je uit bijgeloof iedere 30 sec je onderbroek uit je reet moet trekken, dan wil je niet dat je grootste concurrent daar extra nadruk op gaat leggen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_129482120
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:23 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Ja joh ga lekker de Telegraaf lezen :')
Wat is er precies mis met dit artikel?
  maandag 29 juli 2013 @ 21:15:02 #111
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129483681
quote:
Zelfs al klopt het wat die man zegt, ben je dan een slecht mens? :')
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_129484090
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:15 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Zelfs al klopt het wat die man zegt, ben je dan een slecht mens? :')
Absoluut! Waar haalt hij het lef vandaan om niet lief te doen tegen Novak :|W
  maandag 29 juli 2013 @ 21:36:10 #113
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129484817
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:22 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Absoluut! Waar haalt hij het lef vandaan om niet lief te doen tegen Novak :|W
Ik snap sowieso ook niet waarom hij zoiets dan vertelt aan de media.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 29 juli 2013 @ 21:38:46 #114
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_129484952
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:44 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Wat is er precies mis met dit artikel?
die hele krant is overtrokken onzin, tis bijna de story
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_129485573
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:38 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

die hele krant is overtrokken onzin, tis bijna de story
Vaak wel inderdaad. Maar hier gaat het gewoon om een citaat van de vader van Djokovic uit een Servische krant. Het heeft dus eigenlijk niks met de Telegraaf te maken en zal dus waarschijnlijk gewoon correct zijn.
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:05:00 #116
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_129542926
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:50 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Vaak wel inderdaad. Maar hier gaat het gewoon om een citaat van de vader van Djokovic uit een Servische krant. Het heeft dus eigenlijk niks met de Telegraaf te maken en zal dus waarschijnlijk gewoon correct zijn.
De vader van Djokovic is dan ook echt wat je noemt een nette, beschaafde, bescheiden man. :')

Klinkt als zure druiven - dat het met de tijd steeds waarschijnlijker wordt dat "De Grote Djoko" die dit jaar "eventjes het GS zou voltooien" toch echt niet in de buurt gaat komen van de resultaten van Fedal.

[ Bericht 3% gewijzigd door HetKlusKonijn op 31-07-2013 14:15:20 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_129548661
Het was inderdaad niet zo netjes (en achteraf een beetje dom) om als nummer 1 van de wereld een jonge beginnende speler af te kraken, maar om daar 7 jaar later nog zo zuur over te zijn. :')
Novak was de laatste tijd goed bezig zijn familie iets meer weg van de media te houden, maar blijkbaar is pa ontsnapt.

Kluskonijn een mod. _O- :D
  woensdag 31 juli 2013 @ 17:26:51 #118
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_129549892
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:51 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het was inderdaad niet zo netjes (en achteraf een beetje dom) om als nummer 1 van de wereld een jonge beginnende speler af te kraken, maar om daar 7 jaar later nog zo zuur over te zijn. :')
Novak was de laatste tijd goed bezig zijn familie iets meer weg van de media te houden, maar blijkbaar is pa ontsnapt.
Ik kan me niet herinneren dat Fed Djokovic ooit heeft 'afgekraakt'. Wel heeft hij destijds (na zijn verlies tegen Djoko in 2010 bij de AO, als ik het me goed herinner) kritisch gereageerd op het statement van de Djoko-clan dat "The King was dead" enzovoorts. Ik zag daar in ieder geval weinig kwaads in, aangezien die uitspraak toch echt wel het toonbeeld was van voortijdige arrogantie.
Anyway, dit toont wel weer even aan dat die clan nog steeds uit hetzelfde hout is gesneden. Geen wonder dat Fed en Nad niet veel met 'm op hebben.

quote:
Kluskonijn een mod. _O- :D
Wat is daar raar aan? :? Niet hier, hoor. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_129553475
Was rond 2006, in een DC tie oid, ik weet er het fijne niet van maar hij vond Djokovic "niks speciaals/ongetalenteerd" (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Gasquet en noch een paar van dat soort namen).

Nadal kon het heel goed vinden met Novak tot Djokovic hem 7 keer op rij versloeg (zie "evolution of a handshake"). Dubbelde samen etc.. Federer-Djokovic was in het begin wat problematisch, maar tegenwoordig hebben ze gewoon een neutrale "werkrelatie" en wederzijds respect voor elkaars spel.

Die idiote uitspraak van die moeder was na AO 2008. Zou ook een beetje raar zijn in 2010, toen won Federer. :D
  woensdag 31 juli 2013 @ 20:03:53 #120
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_129554495
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Was rond 2006, in een DC tie oid, ik weet er het fijne niet van maar hij vond Djokovic "niks speciaals/ongetalenteerd" (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Gasquet en noch een paar van dat soort namen).

Nadal kon het heel goed vinden met Novak tot Djokovic hem 7 keer op rij versloeg (zie "evolution of a handshake"). Dubbelde samen etc.. Federer-Djokovic was in het begin wat problematisch, maar tegenwoordig hebben ze gewoon een neutrale "werkrelatie" en wederzijds respect voor elkaars spel.

Die idiote uitspraak van die moeder was na AO 2008. Zou ook een beetje raar zijn in 2010, toen won Federer. :D
Haha, dacht 't al, heb m'n jaartallen een beetje door elkaar gemikt. De tijd gaat ook zó snel... :{

Tsja, dat was Fedje z'n mening destijds. Was toen ook niet zo heel raar, Djoko stelde in 2006 ook niet zoveel voor... en mensen kunnen zich vergissen. :Y
Naar mijn weten heeft Nadal één keer met Djoko gedubbeld en verloren ze meteen in de eerste ronde - was volgens mij meer een gimmick van de toernooi-organisatie dan dat er door beide heren ook maar één seconde werd gedacht aan serieus tennis. Ben vergeten welk toernooi dat was, was 't Barcelona?
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_129559511
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Haha, dacht 't al, heb m'n jaartallen een beetje door elkaar gemikt. De tijd gaat ook zó snel... :{

Tsja, dat was Fedje z'n mening destijds. Was toen ook niet zo heel raar, Djoko stelde in 2006 ook niet zoveel voor... en mensen kunnen zich vergissen. :Y
Naar mijn weten heeft Nadal één keer met Djoko gedubbeld en verloren ze meteen in de eerste ronde - was volgens mij meer een gimmick van de toernooi-organisatie dan dat er door beide heren ook maar één seconde werd gedacht aan serieus tennis. Ben vergeten welk toernooi dat was, was 't Barcelona?

Toronto
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:56:30 #122
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_129559709
quote:
Ah, dank je!
Tsja, het is duidelijk dat ik na 35 jaar tennis kijken niet helemaal meer weet wanneer en waar wat gebeurde. :P

't Schijnt overigens dat Nadal gewoon gaat spelen in Montreal dit jaar, dus sommige van die overtrokken berichten over blessures waren weer eens een keer dikke onzin. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_129559836
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Was rond 2006, in een DC tie oid, ik weet er het fijne niet van maar hij vond Djokovic "niks speciaals/ongetalenteerd" (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Gasquet en noch een paar van dat soort namen).

Nadal kon het heel goed vinden met Novak tot Djokovic hem 7 keer op rij versloeg (zie "evolution of a handshake"). Dubbelde samen etc.. Federer-Djokovic was in het begin wat problematisch, maar tegenwoordig hebben ze gewoon een neutrale "werkrelatie" en wederzijds respect voor elkaars spel.

Die idiote uitspraak van die moeder was na AO 2008. Zou ook een beetje raar zijn in 2010, toen won Federer. :D
Overigens heel begrijpelijk dat hij na 7 keer op rij een finale verliezen een stuk koeler tegenover Djokovic is.. ik denk dat 2011 het meest frustrerende jaar voor Nadal geweest moet zijn omdat zijn spel helemaal niet zo slecht was toen. Ook de manier waarop Djokovic zijn overwinningen viert komen soms nogal overdreven over. Dan is het begrijpelijk dat een redelijk nuchter/no-nonsense type als Federer daar zijn vraagtekens bij zet.

En tja die van familie/vriendin van Djokovic :') die zijn nog serieus erger als de moeder van Murray.
pi_129560117
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:56 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ah, dank je!
Tsja, het is duidelijk dat ik na 35 jaar tennis kijken niet helemaal meer weet wanneer en waar wat gebeurde. :P

't Schijnt overigens dat Nadal gewoon gaat spelen in Montreal dit jaar, dus sommige van die overtrokken berichten over blessures waren weer eens een keer dikke onzin. ;)
Het is je vergeven :) !

Ja dat heeft hij zelf al bevestigd geloof ik. Ik had sowieso nooit echt het gevoel dat het even serieus was als vorig jaar.. hij heeft ook nooit gezegd dat hij last van een blessure had. Hij heeft echter wel gezegd dat die nauwelijks op hardcourt heeft getraind dus het is maar de vraag of die überhaupt potten gaat breken het resterende halfjaar. Het is wel een unieke kans om met gemak 2e te worden (1e zal er wel niet inzitten) aangezien hij niks te verdedigen heeft.

Ik ben vooral benieuwd naar Federer. Vooral nu hij ook 5e staat zal die naar alle waarschijnlijkheid lastigere draws hebben en Federer kan inmiddels ook van iedereen verliezen. Tot nu toe is het echt een van de meest interessante tennisjaren die ik heb mee mogen maken.
  woensdag 31 juli 2013 @ 22:06:15 #125
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_129560156
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:58 schreef Gruisman het volgende:
Overigens heel begrijpelijk dat hij na 7 keer op rij een finale verliezen een stuk koeler tegenover Djokovic is.. ik denk dat 2011 het meest frustrerende jaar voor Nadal geweest moet zijn omdat zijn spel helemaal niet zo slecht was toen.
Goed punt. Heel begrijpelijk ook van Nadal, waarvan juist toen een heleboel werd verwacht. Dromen die aan stukken worden geslagen kunnen behoorlijk rauw op je dak vallen. Een normaal menselijke reactie lijkt me zo.

quote:
Ook de manier waarop Djokovic zijn overwinningen viert komen soms nogal overdreven over. Dan is het begrijpelijk dat een redelijk nuchter/no-nonsense type als Federer daar zijn vraagtekens bij zet.
Precies dit. Die vertoning ook dit jaar weer, met dat met z'n shirt uitelkaar rukken bij die wedstrijd op de AO tegen Wawrinka in de 4e ronde... :')

Kan me zo voorstellen dat Fed daar toch zo een mening over heeft, ja. ;)

Wat betreft Nadal: ik ben ook bepaald geen fan van Ome Toni, maar sterk in zijn voordeel spreekt dat hij heeft zich - voor zover ik weet - nooit negatief uitgelaten over de rivalen van zijn neefje. Altijd vol respect voor Federer, zoals ook de familie van Federer dat altijd is voor Nadal. ^O^

quote:
En tja die van familie/vriendin van Djokovic :') die zijn nog serieus erger als de moeder van Murray.
Met dat meissie van 'm heb ik geen enkele moeite. Ze is een beetje fanatiek, maar volgens mij niet echt irritant. Ook Marian Vajda, de coach, lijkt meestal wel fatsoenlijk te reageren. De rest van die Djoko-clan, daarentegen... :{w
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')