abonnement Unibet Coolblue
pi_127991765
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:40 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Die pijn is over voorbij je het weet ;)
Afgelopen week tragus en rook laten piercen, kon niet veel meer dan verontwaardigd (en droog) 'au' zeggen zolang de naald erin zat (moet dan praten want anders vergeet ik door te ademen). Naald eruit, pijn weg :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_127993262
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:40 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Die pijn is over voorbij je het weet ;)
Eigenlijk weet ik dat uit ervaring maar toch die stap :D

Heb tong, tragus en labret gehad aantal jaren terug :D
pi_127994353
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:45 schreef shawtyyy het volgende:
Wie heeft er een septum, ga er binnenkort een zetten. Meningen? ervaringen? dingen die ik moet weten? trouwens ik heb ergens gehoord dat het naar binnen geklapt mag worden, zie je het dan echt helemaal niet? zou fijn zijn vanwege mijn studie!
Nee, dan zie je het echt niet. Mijn moeder is kleiner dan ik en kijkt in principe zo mijn neus in...nog nooit iets over gehoord!

Verder; geen pijn, geen infectie en geen onderhoud. (eerste weken wel goed schoonhouden natuurlijk) Neus snuiten gaat zonder problemen.
Kan 'm in de zomer drie dagen uit houden en makkelijk terug doen..in de winter maar 1 dag en dan zit ie 's avonds alweer bijna dicht. Heb een 1.2 mm gaatje trouwens.

Moet zeggen dat naar binnen klappen goed blijft zitten met twee balletjes. Met twee spikes erop zakt ie dan toch uit. De balletjes blijven beter achter mijn neusvleugels hangen, omdat ze groter zijn. :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 juni 2013 @ 17:11:17 #54
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_127994354
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:50 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Dat viel me ontzettend mee, ik was echt heel nerveus, was ook voor het eerst dat ik iemand mee wou. Maar achteraf was het echt heel erg "was dat alles?"
Moet ik wel zeggen dat Jeffrey van Paradigm ook gewoon een echt hele toffe gast is, die je heel goed gerust kan stellen. En hij gebruikt een draaiende techniek, dat schijnt ook te helpen, want ik heb ook verhalen gehoord van mensen die bij Classic geweest zijn en daar schijnen ze de punch er echt door te duwen wat veel pijnlijker is.

[..]

Dat is afhankelijk van het sieraad en de piercing. Denk dat ze het sowieso wel eerst willen steriliseren. Maar ik twijfel ook of het handig is in verband met zwelling. Als jij zelf een sieraad mee neemt, moet het ook de initiële zwelling op kunnen vangen
Fijn dat het is meegevallen dan! Dat ie wel fijn! Kraakbeenpiercings zijn een van de weinige soorten piercings die ik echt niet durf! Tepel lijkt me ook erg pijnlijk, maar liever dat dan kraakbeen :D!

W.b.t. eigen sieraad. Ik heb nog niks omdat ik nog twijfel maargoed, het zou evt. gaan om een septum!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_127994392
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan zie je het idd niet. Verder ben ik ook benieuwd, want wil d'r erg graag eentje!
zie vorige post ;)


edit:
Over dat 'aso' beeld dat mensen vaak krijgen bij een septum; ik dacht dat ook, maar het tegendeel blijkt waar; oude vrouwtjes groeten me nu zelfs, haha! En in de trein herkent de conducteur me nu voortaan als ze al geweest zijn; "Jou heb ik al gecontroleerd" zeggen ze dan. Gewoon omdat ze het onthouden. Kei grappig. Heb eigenlijk alleen nog maar gehoord dat ze er niet van houden maar het bij mij erg leuk vinden staan. het allerleukste vind ik dan ook om m'n knal blauwe/groene of roze colbertje erbij aan te trekken, ipv mijn zwarte leren biker jack met tig ritsen. :P Lekker contrast dus. ;)

[ Bericht 40% gewijzigd door Luna3 op 19-06-2013 17:17:33 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 juni 2013 @ 17:15:59 #56
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_127994524
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:12 schreef Luna3 het volgende:

[..]

zie vorige post ;)
Hihi, zag het! :D
Schijnt qua aftercare idd een makkelijke te zijn!

Trouwens, ik heb een hele tijd 2 navelpiercings gehad maar wil ze eigenlijk weer hebben :'), hoe zat het ook alweer met zwemmen? 't Is lang geleden dat ik een piercing heb laten zetten. Hele helingsperiode niet zwemmen? Ong. 9 maand niet dus?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_127994804
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Hihi, zag het! :D
Schijnt qua aftercare idd een makkelijke te zijn!

Trouwens, ik heb een hele tijd 2 navelpiercings gehad maar wil ze eigenlijk weer hebben :'), hoe zat het ook alweer met zwemmen? 't Is lang geleden dat ik een piercing heb laten zetten. Hele helingsperiode niet zwemmen? Ong. 9 maand niet dus?
Geen idee. Ik zou lekker voor de septum gaan en ff niet met je hoofd onder water zwemmen, en dan in de winter de navel-piercings terugzetten.
pi_127996378
Vandaag een tragus piercing laten zetten, is me alles meegevallen. Ik heb een jaar of 3 al een tragus gehad, maar die er weer na een half jaar uitgehaald omdat het niet wou helen. Nu dus poging 2 :)
Ik had mezelf van te voren wel zo zenuwachtig gemaakt dat ik al bijna van m'n stokje ging nog voordat ik überhaupt een naald had gezien, hij was nog bezig met de uitleg over de nazorg :')

Verder heb ik tot 2 jaar terug een navelpiercing gehad, maar die er toen uitgehaald omdat het niet meer zo charmant stond (wat aangekomen, dus buikje). Nu is het buikje weer strak en wil ik de piercing eigenlijk weer terug. Maar wat vinden jullie, tot wat voor leeftijd is het nog leuk om een navelpiercing te hebben? (Ben 25 btw).
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 juni 2013 @ 19:48:31 #59
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_128000359
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 18:10 schreef Capt.Hillstrand het volgende:

Verder heb ik tot 2 jaar terug een navelpiercing gehad, maar die er toen uitgehaald omdat het niet meer zo charmant stond (wat aangekomen, dus buikje). Nu is het buikje weer strak en wil ik de piercing eigenlijk weer terug. Maar wat vinden jullie, tot wat voor leeftijd is het nog leuk om een navelpiercing te hebben? (Ben 25 btw).
Ik snap dat soort vragen nooit zo goed. Als ik nu zeg dat ik vind dat het alleen op je 16e nog kan, neem je hem dan niet?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_128002630
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:48 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik snap dat soort vragen nooit zo goed. Als ik nu zeg dat ik vind dat het alleen op je 16e nog kan, neem je hem dan niet?
Vroeg het me eigenlijk gewoon af. Maar mezelf kennende, doe ik uiteindelijk toch wel wat ik zelf wil :P
pi_128009427
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:11 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Fijn dat het is meegevallen dan! Dat ie wel fijn! Kraakbeenpiercings zijn een van de weinige soorten piercings die ik echt niet durf! Tepel lijkt me ook erg pijnlijk, maar liever dat dan kraakbeen :D!

W.b.t. eigen sieraad. Ik heb nog niks omdat ik nog twijfel maargoed, het zou evt. gaan om een septum!
Waarom niet? :o Ik vond kraakbeen minder erg dan bijv mn lip (en tong was nog verreweg veel erger) omdat je er na het piercen meteen zo goed als geen last meer van hebt. Even een weekje ofzo op 1 kant slapen en verder geen pijn of gedoe met eten. Of mijn oren zijn gewoon makkelijk.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 19 juni 2013 @ 22:38:42 #62
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_128010624
Ik kijk elke keer tegen kraakbeenpiercings op en elke keer vallen ze mee. Zijn altijd best snel door het kraakbeen heen; voor je 't weet is 't voorbij :) Sterker nog: juist die kraakbeenpiercings zijn een beetje verslavend geworden, omdat ze zo lang duren om te genezen: het is elke keer een 'project' 8-)

Ik heb vannacht weer heerlijk geslapen op mijn gepiercte oor :P Spiraalpiercing kan in mijn oorschelp gedraaid worden (want het zijn vooral de uiteinden die pijn doen als je erop ligt), en van de daith voel ik sowieso niks.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_128022107
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:11 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Nee, dan zie je het echt niet. Mijn moeder is kleiner dan ik en kijkt in principe zo mijn neus in...nog nooit iets over gehoord!

Verder; geen pijn, geen infectie en geen onderhoud. (eerste weken wel goed schoonhouden natuurlijk) Neus snuiten gaat zonder problemen.
Kan 'm in de zomer drie dagen uit houden en makkelijk terug doen..in de winter maar 1 dag en dan zit ie 's avonds alweer bijna dicht. Heb een 1.2 mm gaatje trouwens.

Moet zeggen dat naar binnen klappen goed blijft zitten met twee balletjes. Met twee spikes erop zakt ie dan toch uit. De balletjes blijven beter achter mijn neusvleugels hangen, omdat ze groter zijn. :P
AAAAAAAAAAAAAAHH meid je hebt me zojuist 100% overtuigd he, gelijk afspraak maken wordt het. Thank you! Al dat negatieve gepraat om mij bang te maken van de septum was dus gewoon uit haat haha
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 20 juni 2013 @ 17:31:20 #64
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_128041863
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Waarom niet? :o Ik vond kraakbeen minder erg dan bijv mn lip (en tong was nog verreweg veel erger) omdat je er na het piercen meteen zo goed als geen last meer van hebt. Even een weekje ofzo op 1 kant slapen en verder geen pijn of gedoe met eten. Of mijn oren zijn gewoon makkelijk.
Ik vond m'n lip niet veel pijn doen (zeker i.t.t. mijn navelpiercings), en die heb ik toch 3 x laten piercen (versch. plekken). Mijn tong was de grootste meevaller van allemaal :D.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_128079699
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 07:26 schreef shawtyyy het volgende:

AAAAAAAAAAAAAAHH meid je hebt me zojuist 100% overtuigd he, gelijk afspraak maken wordt het. Thank you! Al dat negatieve gepraat om mij bang te maken van de septum was dus gewoon uit haat haha
Haha, fijn. er is echt niks negatiefs aan, en ik loop 9 van de 12 maanden met een ontsoken voorhoofdsholte rond, dus ik kan het weten. _O-
(had overigens wel gewacht met het zetten ervan totdat de ontstoken holte even weg was hoor)
pi_128089034
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 14:10 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Haha, fijn. er is echt niks negatiefs aan, en ik loop 9 van de 12 maanden met een ontsoken voorhoofdsholte rond, dus ik kan het weten. _O-
(had overigens wel gewacht met het zetten ervan totdat de ontstoken holte even weg was hoor)
Nouuu wij vinden het niks negatiefs. Op stage reageerden ze zo om precies te zijn: "eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewl je wilt toch niet op een koe lijken" ik dacht misschien wel he bitch ;p maar ff me fatsoen houden he haha. Ojeee, voorhoofdholte ontsteking is zwaar irritant, 'n vriendin van mij heeft dat ook, dan moet je je gezicht toch laten stomen ofzo?
pi_128178393
Ja maar die dat zeggen zijn dom: Hebben ze wel eens ooit een koe met zo'n ring gezien?

A) Ik zie nooit meer die ringen in de wei dansen, nergens.

B) Dat hadden alleen stieren, dus geen koeien. Domme gansjes dus ;)

Ja, eens in de 5 a 10 jaar een algehele sanering van de holten, met dikke vette tampons in m'n neus...zal wel het einde van de septum zijn, maar nu nog sowieso jaren geen ellende, dus.
pi_128187960
http://www.studioflash.nl/ kan ook in de OP (Friesland)

Ik wil een conch. Maar hoe lang blijft het nog erg gevoelig? Ik zit namelijk wel met sporten, als de competitie weer begint kan ik het wel afplakken, maar als hij erg gevoelig blijft heeft het ook geen zin (contactsport).
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_128188029
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
http://www.studioflash.nl/ kan ook in de OP (Friesland)

Ik wil een conch. Maar hoe lang blijft het nog erg gevoelig? Ik zit namelijk wel met sporten, als de competitie weer begint kan ik het wel afplakken, maar als hij erg gevoelig blijft heeft het ook geen zin (contactsport).
Ik heb de mijne nu 2 maand en hij is nog steeds wel gevoelig; maar niet extreem pijnlijk.

En welke sport doe jij dat je oor vaak aangeraakt wordt? :D Ik doe ook contactsport; maar die paar keer dat ik op mijn oor gebeukt wordt; valt ook wel mee _O- 1x is ie daardoor wel ontstoken geweest; maar dat is ook voorbij na een klein weekje ;)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_128188459
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:09 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ik heb de mijne nu 2 maand en hij is nog steeds wel gevoelig; maar niet extreem pijnlijk.

En welke sport doe jij dat je oor vaak aangeraakt wordt? :D Ik doe ook contactsport; maar die paar keer dat ik op mijn oor gebeukt wordt; valt ook wel mee _O- 1x is ie daardoor wel ontstoken geweest; maar dat is ook voorbij na een klein weekje ;)
Rugby ;) Mijn hoofd zit vaak klem tussen mensen ;)
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_128189572
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:21 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Rugby ;) Mijn hoofd zit vaak klem tussen mensen ;)
Hmm tjah weet niet of jullie en off-season hebben ? ;) Anders is het aan te raden om het dan te doen lijkt me :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_128190274
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:52 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Hmm tjah weet niet of jullie en off-season hebben ? ;) Anders is het aan te raden om het dan te doen lijkt me :D
Seizoen is tot maart ongeveer, daarna toernooien, alleen juli/augustus hebben we niks. :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_128190853
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Seizoen is tot maart ongeveer, daarna toernooien, alleen juli/augustus hebben we niks. :')
Uh mja het zou kunnen dat het meevalt na 2 maand; maar genezing geven ze toch 9 maand mee... Dus als ie ontstoken raakt en er telkens weer opnieuw op geramd wordt; kan ik me voorstellen dat het wel pijnlijker wordt zo _O- :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 24 juni 2013 @ 16:21:30 #74
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_128198753
Ik denk dat rugby (gave sport btw!) geen succes is met een genezende kraakbeenpiercing.
Die kunnen al zo ontzetten moeilijk doen.
pi_128205805
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
http://www.studioflash.nl/ kan ook in de OP (Friesland)

Ik wil een conch. Maar hoe lang blijft het nog erg gevoelig? Ik zit namelijk wel met sporten, als de competitie weer begint kan ik het wel afplakken, maar als hij erg gevoelig blijft heeft het ook geen zin (contactsport).
Ik heb de mijne nu bijna 2 jaar.
En als ik gevoetbald heb, en heb een klap gekregen, dan heb ik weer effe pijn :')

Maar er staat 9 maanden geneestijd voor :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')