abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 24 juni 2013 @ 10:17:52 #176
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_128184630
Morgen heb ik een selectiedag voor een traineeship. Daarbij zal ik onder andere een groepsopdracht moeten maken.

Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een groepsopdracht in een sollicitatieprocedure. Wat zijn valkuilen en hebben jullie tips? :s)
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_128185924
Assertiviteit en leiderschap tonen worden gewaardeerd.
pi_128186563
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 17:38 schreef diginoob2 het volgende:

[..]

Het gaat me niet om de leuk, maar om het eventuele gevaar. Om 23.00 uur ´s nachts over industrieterrein als meisje vind ik gewoon niet tof.
Ik doe het ook regelmatig. Geen industrieterrein, maar verlaten landweggetjes om 02.00 uur 's nachts. Heb nog nooit een probleem gehad, en na een tijdje vond ik het zelfs heerlijk :) En soms heb je van die nachten dat je jezelf bang zit te maken en 10 minuten sneller naar huis fietst :')
pi_128187380
Het begint nu wel erg irritant te worden. De laatste week van juni en ik kan nog niet eens een zomerbaantje vinden, terwijl ik het op alle gangbare manieren al heb geprobeerd.

Als ik nu niet snel nog wat vind wordt het twee maanden vervelen zonder geld om leuke dingen te doen :{ in plaats van lekker bezig zijn en geld verdienen. -O-
pi_128189317
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:24 schreef fh101 het volgende:

[..]

Ik doe het ook regelmatig. Geen industrieterrein, maar verlaten landweggetjes om 02.00 uur 's nachts. Heb nog nooit een probleem gehad, en na een tijdje vond ik het zelfs heerlijk :) En soms heb je van die nachten dat je jezelf bang zit te maken en 10 minuten sneller naar huis fietst :')
Mijn vriendin moest ook een tijd 's avonds werken en ik heb haar toen altijd gebracht/gehaald. Gewoon omdat ik het geen fijn idee vond dat ze een heel stuk over zo'n industrieterrein en verlaten landweg moest fietsen. Gelukkig had ze ook nog een hoop aardige collega's waar ze mee kon rijden, dus ik hoefde niet elke dag.
  maandag 24 juni 2013 @ 14:12:46 #181
164283 Luco
Buongiorno!
pi_128192812
quote:
13s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:48 schreef TeleportingKing het volgende:
Het begint nu wel erg irritant te worden. De laatste week van juni en ik kan nog niet eens een zomerbaantje vinden, terwijl ik het op alle gangbare manieren al heb geprobeerd.

Als ik nu niet snel nog wat vind wordt het twee maanden vervelen zonder geld om leuke dingen te doen :{ in plaats van lekker bezig zijn en geld verdienen. -O-
Zelfs de uitzendbureaus hebben geen klusjes?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_128193073
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:12 schreef Luco het volgende:

[..]

Zelfs de uitzendbureaus hebben geen klusjes?
Geen klusjes waarvoor ik in aanmerking kom.
  maandag 24 juni 2013 @ 14:22:23 #183
164283 Luco
Buongiorno!
pi_128193189
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:19 schreef TeleportingKing het volgende:

[..]

Geen klusjes waarvoor ik in aanmerking kom.
Ben je over/ondergekwalificeerd of is je beschikbaarheid niet voldoende? Ik ken het probleem, heb zelf via uitzendbureau's ook niks kunnen vinden.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_128193678
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:22 schreef Luco het volgende:

[..]

Ben je over/ondergekwalificeerd of is je beschikbaarheid niet voldoende? Ik ken het probleem, heb zelf via uitzendbureau's ook niks kunnen vinden.
Ik ben de hele vakantie beschikbaar. Soms hebben ze wel banen voor langere tijd, maar daarvoor moet je ook na de vakantie doordeweeks overdag beschikbaar zijn en dat is niet te combineren met het feit dat ik in september weer studeer.

De losse klussen die ze hebben zijn vaak op het gebied van horeca en daarvoor heb ik dan weer te weinig ervaring.
pi_128195929
Geen afwashulp gezocht ergens ofzo?
pi_128195931
Hebben jullie (Luco en Teleportking) ooit eens gekeken naar werk in de zorg? Daar hebben ze ook vaak behoefte aan invalkrachten voor de zomer. Het is zeker niet altijd werk voor meisjes van 16, ik doe het zelf nu op oproepbasis en het kan bij bepaalde doelgroepen best pittig zijn. Dan zijn werkgevers vaak wel op zoek naar mannen en vrouwen die wat steviger in hun schoenen staan. Veel van mijn collega's zijn bijvoorbeeld ex militair :P

Het is wel werk wat je moet liggen natuurlijk, maar voor tijdelijk kun je er met de juiste motivatie en gebrek aan scholing best binnen komen.
  maandag 24 juni 2013 @ 16:20:49 #187
164283 Luco
Buongiorno!
pi_128198714
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 15:26 schreef fh101 het volgende:
Hebben jullie (Luco en Teleportking) ooit eens gekeken naar werk in de zorg? Daar hebben ze ook vaak behoefte aan invalkrachten voor de zomer. Het is zeker niet altijd werk voor meisjes van 16, ik doe het zelf nu op oproepbasis en het kan bij bepaalde doelgroepen best pittig zijn. Dan zijn werkgevers vaak wel op zoek naar mannen en vrouwen die wat steviger in hun schoenen staan. Veel van mijn collega's zijn bijvoorbeeld ex militair :P

Het is wel werk wat je moet liggen natuurlijk, maar voor tijdelijk kun je er met de juiste motivatie en gebrek aan scholing best binnen komen.
Uiteindelijk heb ik een studiegerelateerde bijbaan kunnen krijgen. Ik heb hiervoor vier jaar in een ziekenhuis gewerkt en ben er een half jaar terug ontslagen in verband met beperkte beschikbaarheid buiten de zomermaanden om. De voorgaande zomers kon ik vaak niet veel werken omdat ze niet genoeg werk hadden en had geen zin om deze zomer weer daar aan te kloppen.

Jij zal het wel over dingen als thuiszorg hebben? Heb ik ook nog overwogen, maar dan ben ik nog steeds niet bezig met relevante werkervaring op te doen.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  PR/Manusje van alles maandag 24 juni 2013 @ 16:23:03 #188
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_128198825
Ik zag dat de burgerking nog managers zoekt... helicopterview en geen 9-5 mentaliteit worden gevraagd!!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_128199940
Zo officieel zonder baan per 1-9.

Werkgever en ik blijven vastlopen over voorwaarden.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_128199986
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:20 schreef Luco het volgende:

[..]

Uiteindelijk heb ik een studiegerelateerde bijbaan kunnen krijgen. Ik heb hiervoor vier jaar in een ziekenhuis gewerkt en ben er een half jaar terug ontslagen in verband met beperkte beschikbaarheid buiten de zomermaanden om. De voorgaande zomers kon ik vaak niet veel werken omdat ze niet genoeg werk hadden en had geen zin om deze zomer weer daar aan te kloppen.

Jij zal het wel over dingen als thuiszorg hebben? Heb ik ook nog overwogen, maar dan ben ik nog steeds niet bezig met relevante werkervaring op te doen.
Ja, studiegerelateerde werkervaring is uiteindelijk natuurlijk het meeste waard, ben ik absoluut met je eens. :Y Ik werk in de gehandicaptenzorg, dat is voor mij weer studiegerelateerd ;) Ik werk op een SGEVG woongroep (sterk gedraggestoord, ernstig verstandelijk gehandicapt). Niet iedereen wil er werken, maar het verdient goed en in de vakantietijd zijn ze vaak op zoek naar mensen die tijdelijk wat kunnen betekenen. Bovendien kan het best lachen zijn met de bewoners :) Als je even negeert dat soms de stoelen door de kamer vliegen :P
pi_128200354
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:48 schreef fh101 het volgende:

[..]

Ja, studiegerelateerde werkervaring is uiteindelijk natuurlijk het meeste waard, ben ik absoluut met je eens. :Y Ik werk in de gehandicaptenzorg, dat is voor mij weer studiegerelateerd ;) Ik werk op een SGEVG woongroep (sterk gedraggestoord, ernstig verstandelijk gehandicapt). Niet iedereen wil er werken, maar het verdient goed en in de vakantietijd zijn ze vaak op zoek naar mensen die tijdelijk wat kunnen betekenen. Bovendien kan het best lachen zijn met de bewoners :) Als je even negeert dat soms de stoelen door de kamer vliegen :P
Door deze zin heb ik nu een slappe lach ;(

_O- _O- _O-
  maandag 24 juni 2013 @ 16:57:18 #192
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_128200386
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:48 schreef fh101 het volgende:

[..]

Ja, studiegerelateerde werkervaring is uiteindelijk natuurlijk het meeste waard, ben ik absoluut met je eens. :Y Ik werk in de gehandicaptenzorg, dat is voor mij weer studiegerelateerd ;) Ik werk op een SGEVG woongroep (sterk gedraggestoord, ernstig verstandelijk gehandicapt). Niet iedereen wil er werken, maar het verdient goed en in de vakantietijd zijn ze vaak op zoek naar mensen die tijdelijk wat kunnen betekenen. Bovendien kan het best lachen zijn met de bewoners :) Als je even negeert dat soms de stoelen door de kamer vliegen :P
Met die ervaring kun je ook altijd nog steward in vak 410 worden ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_128200603
Ik ben al sinds vorig jaar op zoek naar een baan. Doe er alles aan, kijk iedere dag op vacature sites, CV al enkele keren aangepast, reageer op bijna alles wat ik zie.. Ook vacatures die niet echt bij mijn opleiding te maken hebben.. Maar iedere keer krijg ik hetzelfde antwoord: door de vele reacties op de vacature is de keus helaas niet op u gevallen.......... OK DOEI.. van de week weer maar eens naar het uitzendbureau }:|
bad habit for ..
  maandag 24 juni 2013 @ 17:04:14 #194
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_128200696
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:48 schreef fh101 het volgende:

[..]

Ja, studiegerelateerde werkervaring is uiteindelijk natuurlijk het meeste waard, ben ik absoluut met je eens. :Y Ik werk in de gehandicaptenzorg, dat is voor mij weer studiegerelateerd ;) Ik werk op een SGEVG woongroep (sterk gedraggestoord, ernstig verstandelijk gehandicapt). Niet iedereen wil er werken, maar het verdient goed en in de vakantietijd zijn ze vaak op zoek naar mensen die tijdelijk wat kunnen betekenen. Bovendien kan het best lachen zijn met de bewoners :) Als je even negeert dat soms de stoelen door de kamer vliegen :P
M'n vader heeft daar ook een tijdje gewerkt altijd mooie verhalen idd. :D
Hallon!
  maandag 24 juni 2013 @ 19:39:11 #195
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_128207511
Zucht...

Nog steeds geen werk gevonden. En over twee maanden loopt mijn WW af. :{
Heb er inmiddels slapeloze nachten van.

Tips zijn uiteraard welkom! :Y
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 juni 2013 @ 19:44:14 #196
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128207742
quote:
14s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:47 schreef Joene het volgende:
Zo officieel zonder baan per 1-9.

Werkgever en ik blijven vastlopen over voorwaarden.
Dus je zegt gewoon dat je het niet doet? Risicootje :{
  maandag 24 juni 2013 @ 19:53:05 #197
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_128208111
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dus je zegt gewoon dat je het niet doet? Risicootje :{
Zwaaien jullie allemaal even met me mee naar Joene's recht op WW?
:W :W :W
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_128208756
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 15:26 schreef fh101 het volgende:
Hebben jullie (Luco en Teleportking) ooit eens gekeken naar werk in de zorg? Daar hebben ze ook vaak behoefte aan invalkrachten voor de zomer. Het is zeker niet altijd werk voor meisjes van 16, ik doe het zelf nu op oproepbasis en het kan bij bepaalde doelgroepen best pittig zijn. Dan zijn werkgevers vaak wel op zoek naar mannen en vrouwen die wat steviger in hun schoenen staan. Veel van mijn collega's zijn bijvoorbeeld ex militair :P

Het is wel werk wat je moet liggen natuurlijk, maar voor tijdelijk kun je er met de juiste motivatie en gebrek aan scholing best binnen komen.
Welk werk kun je in de zorg doen zonder kwalificaties/diploma's in die richting?
pi_128209070
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dus je zegt gewoon dat je het niet doet? Risicootje :{
nee , door gesprekken zegt werkgever nu we gaan niet verlengen :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_128209675
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zwaaien jullie allemaal even met me mee naar Joene's recht op WW?
:W :W :W
omdat mijn werkgever mij geen verlenging wil geven ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')