abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  Admin dinsdag 10 juni 2014 @ 16:01:50 #101
2589 crew  yvonne
Mitochondriale Eva
pi_140917854
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:00 schreef Homijn het volgende:

[..]

De show van Diederik van Vleuten gisterenavond nog gezien op Nederland 2, trouwens? De Eerste Wereldoorlog was daarin de rode draad.

Kan ik trouwens ook ergens aangifte doen van diefstal? :@
Ja bij mij *O*

En ja, ik vond het mm, mmm, so, so

Maar je mot je post ff in een apart topic doen, nu valt het weg, denk ik.
It ain't over till the fat lady sings
  maandag 16 juni 2014 @ 15:16:42 #102
410197 Homijn
Eigenaardig
pi_141153333
quote:
Gebrek aan animo voor Treurpak
Een Barneveldse gelegenheids-ontwerper zit met de handen in het haar. Als statement tegen het Juichpak van Roy Donders en de oplopende oranjekoorts heeft de man samen met zijn nicht een Treurpak ontworpen. "Helaas is de animo is erg gering", bekent H. Boontje.

Boontje stoort zich aan de verheerlijking en verafgoding van het Nederlands voetbalelftal. "Binnen onze familie was dit onderwerp al snel het gesprek van de dag. Juichen doen we alleen voor onze schepper", vindt Boontje, in het dagelijks leven uitbater van een ijssalon.

Gedonder
De 'duivelse' achternaam van ontwerper Donders deed in Barneveld eveneens veel stof opwaaien. Na klachten heeft supermarktketen Jumbo daarom de Juichpakken verwijderd uit de Barneveldse vestiging. De Barneveldse gemeenteraad buigt zich later deze maand overigens over een voorstel om ook de donderdag volledig te schrappen.

Stemmig
Na het weghalen van de juichpakken zag Boontje zijn kans schoon. "Op het vorige grote toernooi vloog Oranje er al snel uit. Heel het land was in rouw. Daarbij past een stemmige, zwarte outfit." Boontje schakelde daarom de hulp in van zijn nicht, die goed kan naaien. "Ze is moeder van zeven kinderen. Dat bewijst genoeg, lijkt me."

Het resultaat: 250 zwarte Treurpakken. Maar deze liggen te verstoffen; geen kip heeft er belangstelling voor. Boontje had verwacht dat er een ware run op de pakken zou ontstaan, maar om onverklaarbare redenen is dat niet het geval. De Barnevelder onderzoekt nu mogelijkheden om de pakken in Spanje te slijten.
pi_141155872
quote:
Piraten maken 78 miljoen buit

De Nederlandse filmindustrie loopt jaarlijks 78,4 miljoen euro omzet mis wegens piraterij. Dit blijkt uit het rapport Omdat het Gratis Is opgesteld door Considerati, dat inzicht geeft in de schade die de filmindustrie lijdt door het downloaden uit illegale bron.

De piraten gaan soms schaamteloos te werk zo meld regisseur Antoinette Beumer: "Toen Soof uitkwam stond het een uur na afloop van de première op the Pirate Bay, een camversie nota bene!"

Tim Kuik van stichting BREIN heeft de kamer geïnformeerd en minister van Defensie Jeanine Hennis-Plasschaert heeft de Zr. Ms. Evertsen naar Nederlandse wateren bevolen. Kapitein Somers: "De marine heeft als kerntaak piraterij te bestrijden. De Evertsen is het modernste schip en heeft de modernste snufjes voor digitale oorlogsvoering. Zo is geen enkele harde schijf bestand tegen een treffen met de AGM-84 Harpoon raket, dat is een feit."

[ Bericht 0% gewijzigd door Karboenkeltje op 16-06-2014 19:10:59 ]
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  maandag 16 juni 2014 @ 19:09:54 #104
410197 Homijn
Eigenaardig
pi_141163333
quote:
7s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:27 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

^O^ Volgens mij moeten de daders in Somalische hoek worden gezocht. :(
  donderdag 19 juni 2014 @ 16:59:27 #105
410197 Homijn
Eigenaardig
pi_141291348
zuk22h.jpg

quote:
Bondscoach Kameroen: goed geknokt
Volker Finke, bondscoach van Kameroen, is erg te spreken over het verloop van het WK-duel tegen Kroatie. "De vechtlust van mijn spelers was ongekend."

Kameroen verloor woensdag met 4-0 van de Kroaten. Finke: "Dat is op zich best jammer, maar ik stel toch vast dat tien van mijn spelers op de been zijn gebleven. Het had heel anders kunnen aflopen."

Ruzie
Strijdlust zit zijn spelers in het bloed, meent de bondscoach. "Voordat we naar Brazilië afreisden, hebben we nog een week lopen ruziën over de winstpremies. Dat soort gesteggel toont aan hoe ver mijn mannen willen gaan."

Tien spelers van Kameroen haalden het einde van de wedstrijd. Alleen middenvelder Alexandre Song moest vroegtijdig het veld ruimen. "Dit ondanks het feit dat hij Kroaat Mario Mandzukic vakkundig tegen de vlakte sloeg", klaagt de bondscoach.

Kopstoot
Finke is met name lovend over zijn verdedigers. "We liepen de Kroaten compleet omver. De verdediging was altijd ons zwakke punt, maar nu blijkt dat deze spelers over aanvallende kwaliteiten beschikken. Vooral de kopstoot die Assou-Ekotto uitdeelde, vond ik erg fraai."

De Duitse coach van Kameroen overweegt nu om het laatste WK-duel tegen Brazilië met elf aanvallers te spellen, met Assou-Ekotto en Moukandjo als pinch-hitters. "Op die manier moet het ons absoluut lukken om Brazilië af te slachten."
pi_141558571
quote:
Serie True Blood weer gelinkt aan voetbal bijt-incidenten.

De serie TrueBlood, ligt sinds de bijtpartij in het Natal-stadion in Brazilië weer volop onder vuur. De serie gaat over een groep vampiers, en verheerlijkt volgens critici het bijten van mensen. De serie werd al eerder gelinkt aan voetbal bijt-incidenten.

Op de kamer van de dader van het Natal-bijtincident zijn True-blood DVD’s en parafernalia gevonden. Ook circuleert er een filmpje van de bijter op YouTube, waarin hij vertelt hij een echte vampier is, die alle zogenaamd populaire voetballers wel even een lesje zal leren. In het licht van de latere gebeurtenissen, is het een ijzingwekkend filmpje om te zien. Volgens een anonieme ploeggenoot hoorde Suarez er nooit helemaal bij. “Hij was een teruggetrokken jongen, die helemaal in die rare vampierserie op kon gaan. Maar dat dit zou gebeuren, dat had ik nooit verwacht”.

De fans van de serie reageren afwijzend op de kritiek. Wanyne Rooney, voorzitter van de True Blood fanclub: “Er zijn zoveel voetballers die gewoon naar die serie kijken en geen vlieg kwaad doen. Als iemand door een TV serie tot bijten aan wordt gezet, dan zat er sowieso wat mis in zijn hoofd. Misschien kunnen we beter kijken naar de échte oorzaken. De verschrikkelijke groepsdruk en het pesten in het profvoetbal, die mensen zoals Suarez tot waanzin drijft”

Mevrouw Snijder, van de Stichting Bezorgde Voetbal Moeders denkt daar anders over. Zij wil de serie verbieden. “Wie weet hoeveel labiele voetballers er nog rondlopen. Voor hen kan deze serie een laatste duwtje zijn. Jammer voor de fans, maar zo’n serie kan gewoon echt niet. Verban deze serie uit de stadions en kleedkamers.. We willen toch dat onze voetballers veilig zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door ZuidKardinaal op 26-06-2014 00:10:30 ]
pi_141567232
quote:
Nieuwe gebruikersovereenkomsten Albert Heijn leiden tot kritiek

Privacyorganisaties hebben alarm geslagen over de nieuwe gebruikersovereenkomst van de Albert Heijn. Iedereen die vanaf 1 juni 2014 wil winkelen in de Albert Heijn, moet een formulier ondertekenen waarin staat dat men akkoord graat met de nieuwe voorwaarden. Deze nieuwe gebruikersovereenkomst geeft Albert Heijn verregaande rechten. Zo mag ten allen tijde een privé detective het huis van de klant betreden om rond te snuffelen door de kasten en laden.

Privacyorganisatie Streets Of Freedom vindt dit veel te ver gaan. 'Iemand door je kasten laten snuffelen, dat is gewoon spionage! Op je computer laat je een een of andere gratis internetdienst of app toch ook niet bij al je gegevens?"

Albert Heijn herkent zich niet in deze klachten. "Wij verzamelen deze gegevens juist om de klant beter en gerichter diensten aan te kunnen bieden. Heeft de detective je huis doorzocht en géén dingen gevonden die op een ziekte wijzen? (zoals een afspraak met de cardioloog in de agenda of zware medicijnen in de medicijnkast) Dan kan Albert Heijn je een ziektekostenverzekering tegen een scherpe prijs aanbieden. Ook werkgevers zijn geïnteresseerd in deze gegevens. Zo kunnen zij de juiste sollicitanten heel gericht benaderen".

Hoewel er uit de hoek van de privacyorganisaties veel kritiek is, hebben de nieuwe overeenkomsten nog niet geleid tot een daling in het aantal klanten. W. Smith, (bij de Albert Heijn voor een pak koffie en een halfje wit), zit er in ieder geval niet mee. "Privacy? Ach ja, overal is wat bij. Ik winkel al jaren naar volle tevredenheid bij Appie, dat gaat hierdoor echt niet veranderen. Bovendien, ik heb niks te verbergen, toch?"
pi_141568231
quote:
9s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:16 schreef Homijn het volgende:

[..]

Deze vind ik mooi.
gr gr
  donderdag 26 juni 2014 @ 11:21:35 #109
410197 Homijn
Eigenaardig
pi_141568546
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juni 2014 11:11 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Deze vind ik mooi.

Een nieuwe:

quote:
'Bijeenkomst was vermoedelijk festival'
ERGENS IN NEDERLAND - "Het was vermoedelijk een festival", zegt demografisch deskundige J. Smeets over de gebeurtenis die zich recent afspeelde op een locatie ergens in Nederland. "Er zijn daar muzikale klanken gehoord, maar niemand kon thuisbrengen om welke band of artiest het ging. Het klonk niet als een studio-opname, dus vermoeden we dat het om live-muziek ging."

Een onbekend aantal mensen - mogelijk enkele duizenden - was aanwezig bij de muzikaal getinte manifestatie. Die conclusie trekt de technische recherche op basis van bandensporen en de aangetroffen hoeveelheid afval, zoals vertrapte plastic bekers. Wat de exacte locatie betreft, houdt de politie de kaken stijf op elkaar. "We willen alleen kwijt dat het een weiland was, meer niet."

Promotie
Dat het mogelijk een festival was, is een aanname die wordt versterkt door speculaties. Zo doken diverse Twitter-berichten op over geluidsoverlast en teringherrie. Ook ontving de redactie van deze krant een anonieme e-mail met de volgende verklaring: "Vroeger was Best Kept Secret nog écht een goedbewaard geheim, maar nu wordt dat suf gepromoot. Iedereen kent het tijdtip en de locatie. Zelfs de optredende bands zijn van tevoren bekend. Voor ons was de lol eraf. Daarom hebben we Top Secret georganiseerd."
  donderdag 26 juni 2014 @ 11:23:10 #110
410197 Homijn
Eigenaardig
pi_141571423
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 11:23 schreef Homijn het volgende:

[..]

^O^
:D
pi_141571451
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 11:21 schreef Homijn het volgende:

Een nieuwe:

Volgend jaar: Public Secret :)
pi_141726970
quote:
FOK!-user op de vlucht geslagen
FOK!-user Homijn, bekend van zijn vele, matige posts, slechte woordgrappen en flauwe nieuwsberichtjes in KLB en ONZ, is noodgedwongen op de vlucht geslagen. De reden van dit alles: geluidsterreur.

Zat het konijn hier een paar dagen geleden nog grappen te maken over een goed geheim gehouden muziekfestival, dit weekend had hij het hele circus in z'n eigen achtertuin. Sterker nog: de festivalgangers drongen zelfs zijn hol binnen. En dan hebben we het - voor de goede orde - niet over seksuele handelingen.

Nadat de organisatoren van een nieuw popfestival verschillende keren "Not in my back-yard" als antwoord kregen, zochten ze het ondergronds. De eerste editie van het nieuwe festival Down The Rabbit Hole was een groot succes, zo meldt NRC.

Waarom uitgerekend het hol van Homijn werd uitgezocht als festivallocatie is een mysterie. Mogelijk is het een wraakactie omdat de FOK!'er zich in het topic ONZ / Schrijf je eigen The Onion/De Speld verhaal. nogal laatdunkend over festivals heeft uitgelaten.

Homijn reageerde in elk geval ontstemd. "Ik heb niks tegen een leuk stukje muziek, maar je kunt ook te ver gaan." Ook de line-up kon de goedkeuring van het konijn overigens niet wegdragen. "De frontman van Gorillaz en DeWolff. De rillingen lopen mij koud over de rug", aldus Homijn, net voordat hij op de vlucht sloeg. "Geef mij maar rappers als NAS en 50 Cent."

Inmiddels is de zoektocht naar de vermiste ingezet. Gezien zijn reputatie houdt de politie er rekening mee dat de FOK!'er per boot is gevlucht.
pi_141853263
quote:
Schoorsteenvegers zijn zwartmakerij beu
De Nederlandse Schoorsteenvegers Bond stapt naar eigen zeggen 'boos, gepikeerd en gekwetst' naar de rechter. De beroepsvereniging wil z'n gram halen vanwege het negatieve beeld dat in de media is ontstaan door toedoen van de Zwarte Pieten-discussie.

"Een complete beroepsgroep wordt zwartgemaakt. Wij willen dat soort praktijken ontmantelen", aldus bondsvoorzitter K. Lager. "Schoorsteenvegen is een vak dat onvoorwaardelijk respect verdient. Dag-in, dag-uit zijn professionals daar met veel toewijding mee bezig. Ongewild worden zij betrokken in de discussie rondom Zwarte Piet. Daar zijn wij behoorlijk verbolgen over."

De omstreden huidskleur van Zwarte Piet wordt regelmatig verklaard door te vertellen dat Zwarte Piet zo zwart wordt omdat hij door de schoorsteen kruipt. "Door ons serieuze, belangrijke en nuttige beroep te koppelen aan een verzonnen figuur wordt er een karikatuur van schoorsteenvegers gemaakt. Er wordt net gedaan alsof het een pretje is, terwijl schoorsteenvegers dagelijks moeten afzien. Chileense mijnen zijn er niks bij."

Lager stelt dat hij regelmatig verhalen hoort van gekwetste bondsleden. "Laatst is een schoorsteenveger door zijn bloedeigen zoontje uitgelachen toen hij onder de roetvegen thuis kwam. Het kind had hem met Zwarte Piet vergeleken. Nederlanders moeten eindelijk eens gaan inzien hoe schandalig dit soort vergelijkingen zijn. Decennialang wordt er spottend en denigrerend gedaan over schoorsteenvegers, terwijl ze belangrijk en nuttig werk verrichten. Zonder schoorsteenvegers zou de schoorsteen nergens roken."

De klaagzang van de schoorsteenvegers krijgt steun vanuit de Haagse politiek. Martine Baay, van de fractie 50 Plus Minus Klein: "Elkaar zwartmaken is een slechte zaak. Als je elkaar niet mag, kun je veel beter met modder gaan gooien. Wij vinden het trouwens ook onverantwoord dat een man die de 70 ruim gepasseerd is, nog steeds op een paard over de daken huppelt. Het signaal dat wordt afgegeven, namelijk dat het normaal is dat ouderen tot hun dood doorwerken, zint ons niet. Zo gauw mijn stafmedewerker zich weer beter meldt, gaan we onderzoeken of we naar de rechter kunnen stappen."
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:19:40 #115
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_141892275
quote:
Megaclaim Nederlandse Spoorwegen in de maak

Utrecht - Na een nieuw geval van verstoorde dienstregeling op vrijdag 4 juli hangt de Nederlandse Spoorwegen een megaclaim boven het hoofd. Ook een eventuele class-action (WCAM procedure) lijkt tot de mogelijkheden te behoren sinds advocaat Spong de zaak heeft overgenomen.

De dienstregeling begon gebreken te vertonen rond de ochtendspits waardoor vrijwel alle met de trein reizende forenzen werden getroffen door dit nieuwe geval van nalatigheid. Op het traject Gouda - Den Haag werden nietsvermoedende reizigers tot soms wel vijf minuten eerder afgeleverd op hun bestemming hetgeen bij de reizigers leidde tot grote ergernis.

"Het was echt chaos. Er waren mensen bij die pas net hun steen van 1024 klaar hadden. De schrik in hun ogen, die angst dat ze plotseling dom waren geworden, dat blijft je voor de rest van je leven bij. Ik was zelf ook nog niet klaar met het lezen van een artikeltje op nu.nl en dat hakt er toch wel in. Erger nog dan dat, ik zal hierdoor toch wel vijf minuten extra op mijn werk aanwezig zijn. Of ik daarvoor gecompenseerd zal worden lijkt me nog maar de vraag," aldus een zichtbaar aangeslagen Wim van Dorp op weg naar het ministerie van Binnenlandse Zaken.

Niet alleen werknemers maakten een aangeslagen indruk. Ook het bedrijfsleven trok kort na tien uur al aan de bel. Zo blijkt uit documenten in het bezit van deze krant dat een groot aantal bedrijven miljoenen schade heeft geleden. De extra vijf minuten gebruik van elektriciteit, evidente tapijtslijtage en uiteraard het extra bekertje water uit de waterkoeler lijken samen een miljoenenstrop te gaan vormen voor werkgevers.

Inmiddels loopt de dienstregeling weer op schema en kunnen reizigers vertrouwen op een vertraging van circa tien tot vijftien minuten.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_141893139
quote:
Bierpauze bij WK wedstrijden

Brazillië - Tijdens de kwartfinales schijnen de temperaturen zo hoog op te lopen, dat het lichaam niet in staat is om het water lang genoeg vast te houden. Om dit probleem op te lossen word er alcohol aan toegevoegd, maar dat schijnt zo walgelijk te smaken dat de voetballers weigeren om dat te drinken.

De bondscoach heeft bepaald dat het ook in de vorm van bier mag worden uitgedeld. De nieuwe drinkflesjes zijn zo ontworpen dat er twee standaard blikjes bier in passen

Heineken heeft al toegezegd om per wedstrijd 4 blikken per speler beschikbaar te stellen. Het koelen van de blikjes dienen de coaches zelf voor te zorgen.

🐱
pi_141893846
quote:
8s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:05 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

FOK!-user op de vlucht geslagen

_O-
pi_141893858
Wat een creativiteit allemaal weer :D
  zaterdag 5 juli 2014 @ 15:03:50 #119
410197 Homijn
Eigenaardig
pi_141929315
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:08 schreef ZuidKardinaal het volgende:

[..]

_O-
Het was mijn hol helemaal niet. ;(
En dat van die rappers is ook onzin. Ik hou veel meer van Jive Bunny.

zaterdag 5 juli 2014 @ 15:04:25 #120
410197 Homijn
Eigenaardig
  zondag 6 juli 2014 @ 08:05:18 #121
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_141960584
quote:
Eindelijk succes op het WK voor België

Brussel - De kogel is eindelijk door de kerk. Na maandenlange speculatie heeft Vlaanderen zich aangesloten bij Nederland. Wat er met Wallonië gaat gebeuren is nog onderwerp van discussie maar annexatie door Frankrijk zou door gebrek aan interesse bij de Fransen niet tot de mogelijkheden behoren.

Het tijdstip waarop de beslissing uiteindelijk werd genomen, deed in Nederland hier en daar een wenkbrauw fronsen maar vanuit Vlaanderen wordt eventueel opportunisme weggewuifd.

"Kijk, dat die aansluiting plaatsvindt zojuist na een verloren kwartfinale tegen Argentinië en subiet na de overwinning van Nederland in de andere kwartfinale, dat is puur toeval. Het is dan ook spijtig dat sommige Nederlanders daar dan niet over uitgepraat lijken te geraken," aldus de in juichpak geklede Jan Versteegh.

Waar kort na de verloren kwartfinale de Belgische kranten nog redelijk zuur waren, bleek de overheid wel snel eieren voor haar geld te kiezen, gesteund door een bevolking die snakt naar voetbalsucces. Kort na de aansluiting reden de eerste auto's al toeterend door Antwerpen gevolgd door in oranje uitgedoste fans die luidkeels het 'Hup, Holland, Hup' zongen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 6 juli 2014 @ 13:32:19 #122
410197 Homijn
Eigenaardig
pi_141965849
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 08:05 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

quote:
Di Rupo boos na opruiend bericht
De Belgische premier Elio Di Rupo is naar eigen "non amusé" over een satirisch bericht op de Nederlandse website FOK! In het topic ONZ / Schrijf je eigen The Onion/De Speld verhaal. wordt de suggestie gewekt dat Vlaanderen zich bij Nederland aansluit.

Di Rupo is woest. "Diet ies absolutement niet aan du ordu. Vlânderèn bleft kewône bèj Belge horèn." User SuperHarregarre wekte in het gewraakte bericht de suggestie dat Vlaanderen zich bij Nederland aansluit na de verloren WK-wedstrijd tegen Argentinië.

eliodirupo twitterde op zondag 06-07-2014 om 10:32:54 C'est absolutement inacceptable! ONZ / Schrijf je eigen The Onion/De Speld verhaal. Wij kunnen prima contra nous perte. #DiablesRouges #BEL reageer retweet
Het steekt Di Rupo, hartstochtelijk voetbalfan, dat het bericht uitgerekend nú opduikt. "Diet is kewône koetcope l'opportunisme. Als Belge hat kewonnen, dan haddún wèj diet keneuzèlle niet kuhat. Iek beskouw diet als smaad en lastèr", aldus Di Rupo, die naar eigen zeggen nog zeker 400 dagen premier van België denkt te blijven. "Bovèndine had Costa Rica twee keer un strafskoppe moeten 'ebbèn. Die victoire du Pays-Bas oewas dus niet zo verdiend."

De Eerste Minister overweegt juridische stappen en moppert nog even boos verder. "Flandres est une part de Belge. Vanêût Wallonie zoellen wèj nooit toestaan dat Flandres siech bèj Néderlant foegt. Jamais, jamais, jamais!!"
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:45:08 #123
78680 Nielsch
Al 41 jaar op FOK!
pi_142095860
Op zaterdag 8 oktober 2016 23:29 schreef Braindead2000 het volgende: Als je een vrouw vooraf gaat vragen of je haar bij haar kutje mag grijpen dan ben je wel een enorme sukkel.
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:59:06 #124
410197 Homijn
Eigenaardig
pi_142173676
quote:

Duits Waddeneiland voert Zwarte Piet in

Terwijl er in Nederland stemmen op gaan om Zwarte Piet af te schaffen, heeft het Duitse Waddeneiland Sylteroog juist besloten om Zwarte Piet in te voeren. Op Sylteroog viert men het unieke feest 'Elfenhüpsln'. Ieder jaar rond 21 November bezoekt de Elfenkoning het eiland, waarbij hij onder de grootste geheimzinnigheid cadeautjes in de wasmand verstopt. De koning wordt daarbij geholpen door zijn koddige elfenhulpjes.

Maar met die elfenhulpjes is er een probleem: Ze zijn roze geschminkt, en niet zwart. En dat vermindert de feestvreugde bij de kinderen aanzienlijk.

Daarom besloot de burgermeereter van Sylteroog onlangs tot het vervangen van de elfenhulpjes door Zwarte Piet. De burgemeester is tevreden. 'De kinderen moesten even omschakelen omdat ze van huis uit de elfenhulpjes gewend waren. Maar na 2 jaar bleek dat de kinderen maar liefst 200% meer plezier beleefden aan het feest'.

'Een zwart geschminkt persoon met pruik en gouden ringen verhoogt nu eenmaal de feestvreugde. Veel meer dan het maken van surprises en gedichten, de spanning over wat je zal krijgen of het gezellige avondje met chocolademelk en pepernoten. Dat is bekend vanuit de wetenschap'.

De burgemeester zegt dan ook niet te begrijpen waarom de Nederlanders Zwarte Piet juist willen afschaffen. Jullie zullen voor alle volgende generaties de feestvreugde ernstig bederven. Het gemis van Zwarte Piet maak je niet goed met een lullig avondje samen surprises uit pakken, aldus de burgemeester.

[ Bericht 0% gewijzigd door ZuidKardinaal op 11-07-2014 21:13:01 ]
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')