abonnement Unibet Coolblue
pi_132614397
Job heeft het door :D

Wij gingen vanmorgen kijken naar het nieuwe huis van een vriend van ons. We vertelden Sofie dat oom R een nieuw huis gekocht had. Haar reactie:"nee joh gekkie, een huis kan je niet kopen. Dat past toch niet in de winkel!! "
*poef* nu is het weg
pi_132614809
Sofie :D

Ik dacht net: laat ik L eens vragen hoe zij tegen Zwart Piet aankijkt. Dus ik vroeg: 'Waarom zijn Zwarte Pieten eigenlijk zwart? '
L: 'Omdat ze anders niet zo genoemd zouden worden.'
pi_132619486
Ik had het met mijn nichtje van 3 over de hamster die zij bij haar opa had. Met nadruk op had.

met een diepe zucht keek ze naar de lege kooi.
"Het is een lege kooi, want Lotje (de kat) duwde tegen de kooi aan en toen viel die op de grond!"
"Wat gebeurde er toen dan? " :o
"Lotje rende heel snel om tikkertje te doen met Pingu (de hamster), maar Pingu wilde iets anders doen."
"Oh? Wat wilde Pingu dan doen?"
"Verstoppertje denk ik, want we kunnen hem niet meer vinden!"

:X
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132619491
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 13:35 schreef -Spring het volgende:
Sofie :D

Ik dacht net: laat ik L eens vragen hoe zij tegen Zwart Piet aankijkt. Dus ik vroeg: 'Waarom zijn Zwarte Pieten eigenlijk zwart? '
L: 'Omdat ze anders niet zo genoemd zouden worden.'
Rete slim! :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zondag 27 oktober 2013 @ 18:07:51 #255
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_132624885
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:40 schreef Dottey het volgende:
Ik had het met mijn nichtje van 3 over de hamster die zij bij haar opa had. Met nadruk op had.

met een diepe zucht keek ze naar de lege kooi.
"Het is een lege kooi, want Lotje (de kat) duwde tegen de kooi aan en toen viel die op de grond!"
"Wat gebeurde er toen dan? " :o
"Lotje rende heel snel om tikkertje te doen met Pingu (de hamster), maar Pingu wilde iets anders doen."
"Oh? Wat wilde Pingu dan doen?"
"Verstoppertje denk ik, want we kunnen hem niet meer vinden!"

:X
:D !
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_132648024
Mijn 2 jarige net:
J: stooouuut!! (Naar buiten wijst)
Ik: wie is er stout?
J: stout worruken stout (wolken dus :P de L is nog moeilijk)
Ik: :?
J: worruken stout, worruken huilen!..

Tja het regent idd een beetje ;)

Zo grappig die praatjesmakers allemaal O+
pi_132653502
:)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132653886
Ean ziet een pakketje staan en zegt mama kopuh?
Nee die moet op de post.
Ean: past niet
Ik: dat klopt die moet naar het postkantoor.

De volgende dag zeg ik tegen Ean ga je mee naar de brievenbus
Ean: wijs naar het pakketje past niet.
Ik: dat klopt schat maar de envelop wel
Ean: pakt de envelop past wel.

's avonds brengt ze met haar vader het pakketje weg. Ze komen op de fiets langs een brievenbus en ean roept al wijzend naar het pakketje past niet.

Het begin van ruimtelijk inzicht is er.
pi_132686565
Een van mijn kids (9) op het jongerenwerk..

"Wat gaan we doen vandaag?"
"We gaan lekker creatief zijn.."
"Oohhhhhw nee.. ik ben vandaag al creatief geweest op school!" -O-
"Wat heb je dan gedaan?"
"Rekenen.."
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132687395
Heerlijk al die praatjesmakers!


Hier het weekend een spelletje ezeltjes steekje gespeeld. Voor het eerst ook. We benoemden de dingetjes, tot we aankwamen bij iets, Chris het pakte en al roepend wegrende. "Nee, diemaniet"..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132714457
Kaatje en Sprin en alle anderen wat een heerlijke praatjes.

Nieuwe lievelingsuitdrukking hier is: ik schrok me een hoedje. Dat klinkt zo grappig als dat in zijn verhalen voorkomt.

En net: het Thomas museum was te leuk
Papa: als het te leuk was moeten we dat niet meer doen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_132795897
Diemaniet :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132795941
Mijn neefje vertelde vandaag dat zijn moeder in euhmstricht met haar vriendinnetjes aan het spelen was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij begint plaatsnamen te onthouden waar iedereen woont en dan geeft hij de mooiste namen aan plaatsen :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132849167
Amber: Tess hou vast. Hou nou vaaaast!
Tess: ja mevrouw de commandrice!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_132864661
Dottey, wat knap!

Vicky jouw commandrice.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_132962165
Mijn oudste wilde liever niet dat oma voor 2 weken naar Amerika vertrok om daar haar nieuwe kleinkind te gaan bewonderen. In een poging om oma hier te houden fluisterde ze :"Oma je kunt veel beter hier blijven hoor. Die baby herkent je toch nog niet }) "
pi_132962582
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:50 schreef Stiemie het volgende:
Mijn oudste wilde liever niet dat oma voor 2 weken naar Amerika vertrok om daar haar nieuwe kleinkind te gaan bewonderen. In een poging om oma hier te houden fluisterde ze :"Oma je kunt veel beter hier blijven hoor. Die baby herkent je toch nog niet }) "
:D
pi_132965002
Haha Stiemie die is goed!
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:44:20 #269
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_133037931
Vanochtend:

Jongens, hou nou eens op, Cristel doet ALLES na !

Jongens: Alles, alles, alles, alles in eeheeeen
:')
  Moderator vrijdag 8 november 2013 @ 19:45:49 #270
5428 crew  miss_sly
pi_133055184
Senna heeft de lettertas mee naar huis. Dat wil ze al heel lang, dus daar is ze blij mee. Ze heeft de letter l (L), en de bedoeling is dat ze dit weekend allemaal spulletjes er in stopt die beginnen of eindigen met die letter. Dus we bedenken allerlei woorden en ik zeg "leuk begint ook met de l"
"Nou, stop mij er dan maar in" was het antwoord :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 8 november 2013 @ 20:01:11 #271
147316 crew  DJMO
#trut
pi_133055825
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:45 schreef miss_sly het volgende:
Senna heeft de lettertas mee naar huis. Dat wil ze al heel lang, dus daar is ze blij mee. Ze heeft de letter l (L), en de bedoeling is dat ze dit weekend allemaal spulletjes er in stopt die beginnen of eindigen met die letter. Dus we bedenken allerlei woorden en ik zeg "leuk begint ook met de l"
"Nou, stop mij er dan maar in" was het antwoord :D
dat klinkt wel als een heel leuk idee! Volgens juf heeft Jan moeite met zo'n auditief geheugen en begreep ik van de logopediste dat hij vooral moeite heeft met bijvoorbeeld met welke letter een woord begint of eindigt. Toevallig heb ik maandag een tien minuten gesprekje op school over hem en dan ga ik dit zeker meenemen als idee om hem te 'trainen' hierin!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:14:50 #272
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_133063013
Persoon met vleespet was mijn dochter een beetje aan het plagen. Rijmpjes aan het maken op haar naam en haar vlecht was ook een terugkerend item.
Op een gegeven moment was ze het zat en zei ze 'Als je m`n vlecht zo mooi vindt moet je er ook een laten groeien. Je hebt plek zat!"

Ik ging dood _O-
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_133063501
:D
  woensdag 20 november 2013 @ 14:07:43 #274
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_133445517
Taartjesfee :D. Geweldig!

Ik vind dit zo'n leuk topic O+ . Lees hier regelmatig even. Maar zelf kon ik nooit meeposten vanwege de taalachterstand van mijn zoontje (J, nu 3,5). Maarrrr opeens heeft het zo'n vlucht genomen! En heb ik dus ook gewoon twee praatjes voor hier O+ . (Ben trots)

Gisterochtend mocht hij bij me komen. Net wakker, ik lag nog in bed en het was donker op de kamer. Hij klimt op bed en doet het lichtje boven bed aan. Ik zie hem met z'n ogen knijpen tegen het felle licht en hij zegt:
'O nee, mama. J's ogen gaan een beetje stuk. Dat is jammer. J moet even het licht uit doen'.

En laatst zat J aan tafel. Hij wilde sap en een koekje. Vandaar dat mijn man de volgende opdracht kreeg:
'Papa moet even lopen. Keuken open doen. Koekie pakken.'
pi_133459432
Miss_sly wat een slimme en leuke dochter heb jij toch.

Taartjesfee, wat een slimme opmerking van je dochter.

Fee, wat lief. Fijn dat de taalontwikkeling zo vooruit gaat. Je kunt terecht trots zijn.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')