abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_127749001
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:47 schreef kossikvassik het volgende:
Ik denk dat PR medewerkers van Microsoft nooit meer ergens anders aan de bak gaan komen :P
Ik kreeg zowaar medelijden met hem. Je zult het maar moeten zeggen.
pi_127749044
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:51 schreef xminator het volgende:

[..]

Denk jij dat die SLA voor XBL gaat gelden :'). Dan is er iets goed mis met jou.
Er is vanalles mis met me, maar dat terzijde.

Dit is de SLA van de cloud waarin de XBL-servers gehost worden, moeilijk te zeggen of het 1 op 1 overgezet gaat worden, maar weet dat ze intern bij Microsoft ook dezelfde uptime cijfers hanteren.
99.9% uptime is tegenwoordig gewoon de norm voor een server, het is niet zo far-fetched als dat jij voor doet komen
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:59:56 #203
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_127749177
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:51 schreef xminator het volgende:

[..]

Denk jij dat die SLA voor XBL gaat gelden :'). Dan is er iets goed mis met jou.
Ja, want voor MS is het enorm goede reclame (naar bedrijven toe) als een veelgebruikt systeem als XBL goed draait op basis van hun Azure cloud. Dus reken maar dat ze er voor zorgen dat het systeem voor 99.95% van de tijd online is en werkt.
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:08:32 #204
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127749578
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Welke verantwoordelijkheid?
Het is een belachelijke uitspraak.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_127749874
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:08 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Het is een belachelijke uitspraak.
Het laat weer eens de arrogantie zien van MS. Bah

Helemaal vergeten waarom ze deze gen gewonnen hebben -_-
pi_127749995
quote:
Eerlijk, genuanceerd en bij de feiten blijvend. Jammer dat je dit soort posts op fok niet hoeft te verwachten. :)
Active Topics
pi_127749999
Zie net een filmpje op gamekings waar vertelt wordt dat Sony meerdere varianten klaar had staan om zo in te spelen op de presentatie van Microsoft. Hoezo console oorlog? :D

Eerste 10 min,
http://www.gamekings.tv/videos/la-today-beursdag-1/
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:21:17 #208
8369 speknek
Another day another slay
pi_127750043
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:08 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Het is een belachelijke uitspraak.
Ik vind het geen belachelijke uitspraak, de x360 is een prima gaming apparaat. De Xbone wordt gewoon een always online device. Heb je geen always online, moet je maar voor de 360 gaan. Het is redelijk vergelijkbaar aan iemand die aan Nintendo vraagt 'wat moeten de mensen zonder tv', en dat zij reageren met 'neem een 3DS'.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_127750065
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:19 schreef CaasS het volgende:
Zie net een filmpje op gamekings waar vertelt wordt dat Sony meerdere varianten klaar had staan om zo in te spelen op de presentatie van Microsoft. Hoezo console oorlog? :D

Eerste 10 min,
http://www.gamekings.tv/videos/la-today-beursdag-1/
Het is ook oorlog _O_
pi_127750078
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:21 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Het is ook oorlog _O_
In de peuterspeelzaal!

quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:21 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik vind het geen belachelijke uitspraak, de x360 is een prima gaming apparaat. De Xbone wordt gewoon een always online device. Heb je geen always online, moet je maar voor de 360 gaan. Het is redelijk vergelijkbaar aan iemand die aan Nintendo vraagt 'wat moeten de mensen zonder tv', en dat zij reageren met 'neem een 3DS'.
Ja maar.... :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:26:54 #211
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127750257
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:21 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik vind het geen belachelijke uitspraak, de x360 is een prima gaming apparaat. De Xbone wordt gewoon een always online device. Heb je geen always online, moet je maar voor de 360 gaan. Het is redelijk vergelijkbaar aan iemand die aan Nintendo vraagt 'wat moeten de mensen zonder tv', en dat zij reageren met 'neem een 3DS'.
Nee helemaal niet. Het zou vergelijkbaar zijn als Nintendo opmerkingen zou maken richting mensen met interesse in de laatste handheld: de 3DS. En vervolgens ze schofferen door te roepen dan ze dan maar een oude DS lite ofzo moeten kopen. :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:28:15 #212
8369 speknek
Another day another slay
pi_127750300
De oude DS Lite heeft dan ook tot kort geleden elke maand nog meer verkocht dan de 3DS en betere ondersteuning gehad.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_127750311
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:26 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Nee helemaal niet. Het zou vergelijkbaar zijn als Nintendo opmerkingen zou maken richting mensen met interesse in de laatste handheld: de 3DS. En vervolgens ze schofferen door te roepen dan ze dan maar een oude DS lite ofzo moeten kopen. :')
Niet helemaal, het zou dan bv. zo zijn dat iemand die geen 3D beelden kan bekijken omdat ie hoofdpijn krijgt de vraag stelt en ze hem dan op de DS Lite zouden wijzen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127750408
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:28 schreef speknek het volgende:
De oude DS Lite heeft dan ook tot kort geleden elke maand nog meer verkocht dan de 3DS en betere ondersteuning gehad.
Ook echt vergelijkbaar met de xbox360 waar dit jaar 1 exclusive op uit komt (gears)

Waar er op PS3 4 komen (GT6,last of us, beyond two souls en god of war)

Je moet echt bij Microsoft zijn voor goede ondersteuning xd

Vorig jaar hebben ze ook al bijna niets uitgebracht-_-
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:32:57 #215
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127750477
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:28 schreef speknek het volgende:
De oude DS Lite heeft dan ook tot kort geleden elke maand nog meer verkocht dan de 3DS en betere ondersteuning gehad.
Tof. En nu?
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_127750503
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:31 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Ook echt vergelijkbaar met de xbox360 waar dit jaar 1 exclusive op uit komt (gears)

Waar er op PS3 4 komen (GT6,last of us, beyond two souls en god of war)

Je moet echt bij Microsoft zijn voor goede ondersteuning xd

Vorig jaar hebben ze ook al bijna niets uitgebracht-_-
Je mist 't punt weer volledig...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127750536
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je mist 't punt weer volledig...
Hopelijk heeft hij beter opgelet bij zijn examens.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127750594
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je mist 't punt weer volledig...
Nee om nog veel 360's te verkopen moe er net als destijds met de PS2 nog veel exclusives uitkomen nadat xbox one uitkomt... Dat gaat niet gebeuren ;)
pi_127750679
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:36 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Nee om nog veel 360's te verkopen moe er net als destijds met de PS2 nog veel exclusives uitkomen nadat xbox one uitkomt... Dat gaat niet gebeuren ;)
Naast de behoorlijke catalog aan games die de 360 al heeft? Als je niet gebrand bent op de nieuwste games heb je met de 360 een mooi systeem in huis.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127750809
stukje over de indies, met een (voor mij) erg interessante titel.

Sword & Sworcery was/is geniaal iig:

http://www.edge-online.co(...)says-about-xbox-one/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127750876
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:41 schreef Ceased2Be het volgende:
stukje over de indies, met een (voor mij) erg interessante titel.

Sword & Sworcery was/is geniaal iig:

http://www.edge-online.co(...)says-about-xbox-one/
Heb wel zin om hier het draconische beleid van Microsoft t.o.v. De indies uiteen te zetten... Maar ach iedereen weet het al :P
pi_127750963
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:43 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Heb wel zin om me hier over t draconische beleid van Microsoft t.o.v. De indies uiteen te zetten... Maar ach iedereen weet het al :P
Wat me niet duidelijk is is hoe het beleid verschilt met hoe de indie titels nu in Nederland worden aangeboden; het indie-beleid op de 360 is (op z'n zachtst gezegd) schizofreen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127751406
Interview met Phil Spencer over E3 en de One:

http://www.eurogamer.net/(...)r-discusses-xbox-one

quote:
Eurogamer: But what about some of the policies the Xbox One implements that we haven't seen before? What about the reaction to those?

Phil Spencer: The policy decisions that were made: first, I'm not sure we've never seen these before - if you look at other ecosystems where content exists, there's definitely...

Eurogamer: I mean in regard to Xbox 360 versus Xbox One.

Phil Spencer: So the policies, as we look forward and start thinking about a connected space and, as you've asked, what impact can connectivity have on games themselves and the experiences I'm going to play? And then there are other things that we're thinking about: just as an example, I want your library to be your library wherever you go, similar to my music being mine on the devices that I plug into - my ability to plug in to my television video content wherever I go through services like Netflix and other things. We think about gaming content in the same way, because people are playing games across every device. People have - they're gonna end up with consoles in multiple rooms in their home over time. Not everybody, but you see that happening today. And the physical medium itself - I'm not going to say that this is the predominant case - does have some kind of shelf life (it can be scratched).

Basically what we've said is you can install the bits to the hard-drive and then you have a licence for that content in the cloud for you wherever you go, regardless of what happens to the disc. That content is yours, it will roam wherever you go, it will work, and we think there are distinct advantages of you having the content that you own associated with you and your identity.
quote:
Eurogamer: I think everyone would agree that those benefits are wonderful, but the trade-off I see is the concept of game ownership is changing. Xbox One means the idea of owning a physical disk and being able to do whatever you want with it, as gamers have done for years, is going away. There's a reaction to that, as this is changing how we think about game ownership.

Phil Spencer: You positioned that very well. We're going through a transition; you've seen this in other mediums. What we thought about was the physical disc does have meaning to people but we want to make sure the secondary market is something we support, so that's why we wanted to put out the policies we put out on Xbox Wire [the press site] to let people know they can gift their content to their friends. They can resell the disc in a secondary market.

As you go through a transition it's definitely true that you're not going to be able to support every single thing. But as you look forward and you think about the benefits, we asked, what are the systems we have to put in place to support these benefits, and what are the features of the existing scenario that we want to make sure we want to support? And we said we wanted to support the secondary market - we put up the policy that said we want to support the secondary market, and that was really in service of the gamers who look at that secondary market as a really important part of their game collecting.

Eurogamer: You say that, but how is it going to work long-term? Will Xbox One games last you years and years and years, as they have done in the past? Can you turn them off? Can they be made inactive in any sense?

Phil Spencer: Microsoft is obviously a big company and we're in this business for the long-run, we've shown that over the last decade - the original Xbox, the Xbox 360 - we've had a commitment to gamers and a commitment to the customers. We've run the Xbox Live service now for many years, and we've learned what it means to run a global entertainment network. We're now 47 million people-plus on that network, and our commitment to the services that we offer through Xbox Live has always been one of our key principles when we think about how we're going to run the business - service availability as well as just continuing to grow the capabilities.

When we think about content that's associated with your account, we think about it in exactly the same way: when somebody buys content from us, it's a commitment we have that content will work for them, it will roam with them - they will have the advantages of the license associated with their identity, whether you go to your friend's house and you want to play the games that you own, if you want your family to be able to play all of the games in your library - your library is going to roam with you. There's some distinct advantages across any console in your home - there's some distinct advantages that we're trying to put in place. And that's a commitment to we have to the customer in the long-run, absolutely.
quote:
Eurogamer: Was Xbox One being always-online from the very beginning - and I'm trying to understand this, I think everyone is trying to understand this - about looking to the future, almost five, 10 years in the future and seeing where things are going and almost getting there early and planning for the this digital life that we are going to lead? Is that what this about: trying to look into the future and give us that now?

Phil Spencer: Looking into the future is always a challenge. I don't claim to know what's coming in the future. We can see examples on other devices today where a majority of your media has gone digital and there are distinct advantages to that. I'm not even sure I would say it's five or 10 years from now. If you think what's happened in music and books and television shows it's kind of here. We also know when someone's going to come and buy an Xbox One, we want to make a long-term commitment to that customer; this is a box that will be valid five years from now and relevant and important - and will be relevant 10 years from now for consumers.

Look at what we've done with the 360 over the time it's been in market: it's had an amazing run. It's been great that the gamers have been there. They've supported the platform, they've supported Live and the creators that are on the box. We've redone the dash of the box three times, if you think about the original blades on your Xbox and the different experiences. We've continued with diversification of business model. We've brought in more video content and we'll continue to evolve that.

With Xbox One it's exactly the same. I want to think, as much as I can, forward five or 10 years and say, what are the things that are going to have to be in place for this machine to be as relevant then as it is now? Connectivity I think is going to be core to that.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:36:42 #224
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127752829
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_127753063
Speciaal voor Kossik

quote:
Op uw verzoek hebben we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling geannuleerd.
Bestelnummer: #############
Artikel: Microsoft Xbox One - Limited Day One Edition -
Aantal: 1
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')