abonnement Unibet Coolblue
pi_127746582
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:38 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Weet je dat wel zeker? :)
Niks is zeker... maar in ieder geval is er geen indicatie voor de veronderstelling dat mijn telefoon meekijkt en luistert;)
  donderdag 13 juni 2013 @ 12:44:01 #152
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127746660
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:41 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Niks is zeker... maar in ieder geval is er geen indicatie voor de veronderstelling dat mijn telefoon meekijkt en luistert;)
Dat ding is niet voor niks zo snel leeg!
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_127746683
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:44 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Dat ding is niet voor niks zo snel leeg!
Fail

xbox fanboy die met allerlei onzin de fail van de xbox one probeert te verzachten :) :') :s)
  donderdag 13 juni 2013 @ 12:46:02 #154
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127746725
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:44 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Fail

xbox fanboy die met allerlei onzin de fail van de xbox one probeert te verzachten :) :') :s)
:')
ik ben ook echt serieus he...
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_127746762
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:20 schreef emokid het volgende:

[..]

Koop jij op de markt ook altijd groente en fruit bij de boer die het hardst schreeuwt? :')
Ow en om nog even op die markt terug te komen. Het lijkt op dit moment sowieso nog al op marktaanbieders die schreeuwen. Er is teveel nog niet bekend. Er zijn teveel vragen nog niet gesteld en een echt goede vergelijking kan je daarna pas maken. Pas als alles bekend is kan je een balans opmaken.
Dat van die regions ook weer. Blijkt dus dat je gewoon je spellen in China kan spelen als je je Xbox in Amerika koopt. Hij launcht alleen niet in China, wat te maken kan hebben met strategie en beschikbare modellen. Wie zegt dat de Xbox daarna niet overal terechtkomt net als PS? Er is momenteel teveel speculatief, dus ga ik af op een idee.
Die discussies heb ik dus ook wel gehad.
pi_127746765
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:44 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Fail

xbox fanboy die met allerlei onzin de fail van de xbox one probeert te verzachten :) :') :s)
Iedereen die regelmatig in dit topic komt weet inmiddels hoe jij erover denkt, heb je niets beters te doen dan jezelf blijven herhalen?

En wat is je punt nou eigenlijk precies? Wil je anderen ervan overtuigen de X1 niet te kopen ofzo? En zo ja, waarom dan ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127747029
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Iedereen die regelmatig in dit topic komt weet inmiddels hoe jij erover denkt, heb je niets beters te doen dan jezelf blijven herhalen?

En wat is je punt nou eigenlijk precies? Wil je anderen ervan overtuigen de X1 niet te kopen ofzo? En zo ja, waarom dan ?
Ja ik hoop dat zo weinig mogelijk mensen m bij lauch halen.

Zodat Microsoft stopt met stomme restricties en ik hem later wel kan kopen :)

En ja ik heb niets beters te doen, want ik moet wachten op mijn examen uitslag.
pi_127747260
Moet dit eigenlijk niet doen, maar nog een entertainment industrie die op het punt staat te veranderen.
Na muziek, PC met Steam, dvd Netflix nu dus ook de filmindustrie. Gaming is next?
Neemt dus niet weg dat Microsoft nu niet lief bezig is, maar dat dergelijke maatregelen misschien wel noodzakelijk zijn?

Lucas en Spielberg: filmindustrie stort in
pi_127747279
Dus als je een ps4 koopt kan je na een aantal weken games fors goedkoper uit de UK halen (amazon/zavvi) en bij de xbone zal je gewoon maanden later nog steeds de volle mep moeten betalen _O- .

Over controllers, er zijn bedrijven die nu allemaal controllers maken die op dat van de xbox lijken maar voor de playstation te gebruiken is.
pi_127747303
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:02 schreef CaasS het volgende:
Moet dit eigenlijk niet doen, maar nog een entertainment industrie die op het punt staat te veranderen.
Na muziek, PC met Steam, dvd Netflix nu dus ook de filmindustrie. Gaming is next?
Neemt dus niet weg dat Microsoft nu niet lief bezig is, maar dat dergelijke maatregelen misschien wel noodzakelijk zijn?

Lucas en Spielberg: filmindustrie stort in
Voor de pc was het natuurlijk al grotendeels ingezet, de afgelopen 5 jaar geloof ik 2 spellen op disc gekocht... alleen de consoles lopen nog achter puur omdat diskspace daar een issue is.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127747325
Het enige dat ik uit dit topic haal is:

- niemand hier heeft zijn mobiel aanstaan
- niemand heeft een huis telefoon.
- Niemand heeft een webcam/plakt deze af heeft drivers er afgehaald
- niemand besteld hier iets over het internet of doet andere dingen op het internet dat hun info achterlaat
- niemand heeft ene ipad of ander tablat ding dat een camera heeft of internet gebruikt

en zo wel dan doet iedereen hem nu direct de deur uit omdat die "schandalen nu bover water zijn gekomen
Mensen vergeten blijkbaar de Grote hack bij Sony waar wachtwoorden en gegeven zijn gestolen
en vergeten voor het zelfde gemak ook dat sony gegevens door speeld van gebruikers die ook waardevol voor deze organisatie kunnen zijn.

dus conclusie: koop geen console of iets dat data verstuurt ga onder de rarar leven en suc6

(dat is imo de toon die ik uit dit topic haal)
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:06:33 #162
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127747383
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:04 schreef Liandri het volgende:
Het enige dat ik uit dit topic haal is:

- niemand hier heeft zijn mobiel aanstaan
- niemand heeft een huis telefoon.
- Niemand heeft een webcam/plakt deze af heeft drivers er afgehaald
- niemand besteld hier iets over het internet of doet andere dingen op het internet dat hun info achterlaat
- niemand heeft ene ipad of ander tablat ding dat een camera heeft of internet gebruikt

en zo wel dan doet iedereen hem nu direct de deur uit omdat die "schandalen nu bover water zijn gekomen
Mensen vergeten blijkbaar de Grote hack bij Sony waar wachtwoorden en gegeven zijn gestolen
en vergeten voor het zelfde gemak ook dat sony gegevens door speeld van gebruikers die ook waardevol voor deze organisatie kunnen zijn.

dus conclusie: koop geen console of iets dat data verstuurt ga onder de rarar leven en suc6

(dat is imo de toon die ik uit dit topic haal)
^O^
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:07:04 #163
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127747396
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:04 schreef Liandri het volgende:
Het enige dat ik uit dit topic haal is:

- niemand hier heeft zijn mobiel aanstaan
- niemand heeft een huis telefoon.
- Niemand heeft een webcam/plakt deze af heeft drivers er afgehaald
- niemand besteld hier iets over het internet of doet andere dingen op het internet dat hun info achterlaat
- niemand heeft ene ipad of ander tablat ding dat een camera heeft of internet gebruikt

en zo wel dan doet iedereen hem nu direct de deur uit omdat die "schandalen nu bover water zijn gekomen
Mensen vergeten blijkbaar de Grote hack bij Sony waar wachtwoorden en gegeven zijn gestolen
en vergeten voor het zelfde gemak ook dat sony gegevens door speeld van gebruikers die ook waardevol voor deze organisatie kunnen zijn.

dus conclusie: koop geen console of iets dat data verstuurt ga onder de rarar leven en suc6

(dat is imo de toon die ik uit dit topic haal)
Je weet dat dat niet het enige probleem is heh? Of lees je voor je gemak over alle andere problemen heen?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_127747402
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:03 schreef xminator het volgende:
Dus als je een ps4 koopt kan je na een aantal weken games fors goedkoper uit de UK halen (amazon/zavvi) en bij de xbone zal je gewoon maanden later nog steeds de volle mep moeten betalen _O- .

Over controllers, er zijn bedrijven die nu allemaal controllers maken die op dat van de xbox lijken maar voor de playstation te gebruiken is.
Wat is fors goedkoper? Ik betaal in Nederland meestal 45 euro voor een nieuw xbox spel.
als ik nieuwe releases vergelijk met amazon.co.uk zitten die (afhankelijk van de wisselkoers) daar net boven of net onder.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127747431
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:07 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wat is fors goedkoper? Ik betaal in Nederland meestal 45 euro voor een nieuw xbox spel.
als ik nieuwe releases vergelijk met amazon.co.uk zitten die (afhankelijk van de wisselkoers) daar net boven of net onder.
Het is allemaal speculatie, er is nog niet eens bekend hoeveel de PS4/One games gaan kosten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127747433
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:07 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Je weet dat dat niet het enige probleem is heh? Of lees je voor je gemak over alle andere problemen heen?
aanvullend dan:

niemand koopt digitaal games voor zijn pc
niemand koopt ebooks
niemand koopt digitaal muziek
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127747489
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:07 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Je weet dat dat niet het enige probleem is heh? Of lees je voor je gemak over alle andere problemen heen?
nee? Maar er wordt voor het gemak vergeten dat:

- Er mensen zijn die niet zoveel geven om 2de hands games
- Hun games gewoon houden ookal hebben ze em uitgespeeld
- Hun spellen gewoon in de winkel halen en niet alles online bestellen

90% van dit topic gaat imo alleen maar over de "privacy"

+

"aanvullend dan:

niemand koopt digitaal games voor zijn pc
niemand koopt ebooks
niemand koopt digitaal muziek"
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:13:13 #168
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127747593
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:10 schreef Liandri het volgende:

[..]

nee? Maar er wordt voor het gemak vergeten dat:

- Er mensen zijn die niet zoveel geven om 2de hands games
- Hun games gewoon houden ookal hebben ze em uitgespeeld
- Hun spellen gewoon in de winkel halen en niet alles online bestellen

90% van dit topic gaat imo alleen maar over de "privacy"

+

aanvullend dan:

niemand koopt digitaal games voor zijn pc
niemand koopt ebooks
niemand koopt digitaal muziek
Erg leuk dat die keuze dan alvast voor ons wordt gemaakt in plaats dat de keuze bij ons ligt.

Daarnaast koop je een fysiek kopie bij de xbox
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_127747617
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:13 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Erg leuk dat die keuze dan alvast voor ons wordt gemaakt in plaats dat de keuze bij ons ligt.
Welke keuze?

quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:13 schreef 2Happy4U het volgende:
Daarnaast koop je een fysiek kopie bij de xbox
Waar heb je 't over?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:15:16 #170
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127747663
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Welke keuze?

[..]

Waar heb je 't over?
quote:
- Er mensen zijn die niet zoveel geven om 2de hands games
Dus omdat niet iedereen dat doet kunnen we ervan uitgaan dat niemand het doet, dus hoef je ook geen zorgen te maken of je het wilt doorverkopen of niet want dat mag standaard niet.

Zij zeggen dat je een digitaal kopie niet kan doorverkopen terwijl wat je koopt een fysiek kopie is dat wordt gekoppeld aan je account.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_127747695
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Dus omdat niet iedereen dat doet kunnen we ervan uitgaan dat niemand het doet, dus hoef je ook geen zorgen te maken of je het wilt doorverkopen of niet want dat mag standaard niet.
Mag wel, waar haal je vandaan dat het niet mag van MS om je game door te verkopen?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127747708
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:15 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

[..]

Dus omdat niet iedereen dat doet kunnen we ervan uitgaan dat niemand het doet, dus hoef je ook geen zorgen te maken of je het wilt doorverkopen of niet want dat mag standaard niet.

Zij zeggen dat je een digitaal kopie niet kan doorverkopen terwijl wat je koopt een fysiek kopie is dat wordt gekoppeld aan je account.
Microsoft has drastically changed their policy on Used Games and Rentals, game lending and trade-ins for Xbox One games. Additionally, Microsoft has given other publishers the ability to prevent their games from being given away, rented or traded.

MICROSOFT-PUBLISHED GAMES

For the games Microsoft publishes, Microsoft Studios will allow you to give your games to friends or trade in your Xbox One games to used game stores. There are caveats:[1]

You can only give Xbox One games to people who have been on your friends list for at least 30 days.
Each game can only be given once.
Anyone can play your games on your console -- regardless of whether you are logged in.
Microsoft allows you to gift games to friends but they can't "borrow" them. Microsoft says of this, "loaning or renting games won’t be available at launch, but we are exploring the possibilities with our partners."
Xbox One will also allow you to give up to 10 family members access to "log in and play from your shared games library on any Xbox One."
You can always play your games, but only one of your family members can be playing from your shared library at a given time.
THIRD PARTY-PUBLISHED GAMES

Third party publishers, like Activision, Ubisoft and Square-Enix, however, may set up business terms or transfer fees with retailers. Microsoft does not receive any compensation as part of this arrangement. Third party publishers also have the choice whether to allow you to give games to friends or not.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:17:11 #173
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127747730
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mag wel, waar haal je vandaan dat het niet mag van MS om je game door te verkopen?
Aan retailers waarbij je veel minder terugkrijgt dan dat het waard is.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_127747738
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:17 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Aan retailers waarbij je veel minder terugkrijgt dan dat het waard is.
Dat is dus iets compleet anders als roepen dat het 'standaard niet mag'....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:18:25 #175
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127747771
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat is dus iets compleet anders als roepen dat het 'standaard niet mag'....
Komt op hetzelfde neer want bij retailers krijg je veel te weinig terug
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')