http://news.xbox.com/2013/06/licensequote:Give your family access to your entire games library anytime, anywhere: Xbox One will enable new forms of access for families. Up to ten members of your family can log in and play from your shared games library on any Xbox One. Just like today, a family member can play your copy of Forza Motorsport at a friend’s house. Only now, they will see not just Forza, but all of your shared games. You can always play your games, and any one of your family members can be playing from your shared library at a given time.
quote:It's a "family" affair
Since its announcement, there has been some confusion over the details of sharing your Xbox One game library with up to ten "family members." Mehdi couldn't give comprehensive details but he did clarify some things.
For one, a family member doesn't have to be a "blood relative," he said, eliminating the extremely unlikely possibility that the Xbox One would include a built-in blood testing kit. For another, they don't have to live in the primary owner's house—I could name a friend that lives 3,000 miles away as one of my "family members" Mehdi said.
You'll be able to link other Xbox Live accounts as having shared access to your library when you first set up a system, and will also be able to add them later on (though specific details of how you manage these relationships is still not being discussed). The only limitation, it seems, is that only one person can be playing the shared copy of a single game at any given time. All in all, this does sound like a pretty convenient feature that's more workable than simply passing discs around amo
Goede oplossing voor het uitlenen van games aan vrienden. Enige minpunt is dat een vriend een game zou kunnen spelen terwijl je er ook mee bezig wilde. Maar dan gebruik je xbox one dus even om te skypen en te zeggen dat hij moet kappenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
En voor 't nieuwe topic:
http://arstechnica.com/ga(...)-used-game-policies/
[..]
Maar een game die je zelf nog regelmatig speelt leen je toch niet uit? (ik tenminste niet )quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:08 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Goede oplossing voor het uitlenen van games aan vrienden. Enige minpunt is dat een vriend een game zou kunnen spelen terwijl je er ook mee bezig wilde. Maar dan gebruik je xbox one dus even om te skypen en te zeggen dat hij moet kappen
Imo is dit beter. Al is nog niets bekend over een limiet aan vrienden, blokken van DLC bv (wat met fysieke games ook is) enz. Zijn nog best veel vragen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:08 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Goede oplossing voor het uitlenen van games aan vrienden. Enige minpunt is dat een vriend een game zou kunnen spelen terwijl je er ook mee bezig wilde. Maar dan gebruik je xbox one dus even om te skypen en te zeggen dat hij moet kappen
Nee, maar met het nieuwe systeem hebben je 9 vrienden die ten alle tijden toegang hebben tot jouw games collectie. Voor zover bekend kun je het met het "family" systeem niet inperken welke games je deelt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar een game die je zelf nog regelmatig speelt leen je toch niet uit? (ik tenminste niet )
limiet is 10 personen in je "family". Blokken van DLC? Je bedoelt met een eenmalige key, zoals bij uPlay gebeurt? Tja, dat zal nog steeds wel zo blijven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:10 schreef CaasS het volgende:
[..]
Imo is dit beter. Al is nog niets bekend over een limiet aan vrienden, blokken van DLC bv (wat met fysieke games ook is) enz. Zijn nog best veel vragen.
Nee, als je nu een spel uitleent, of straks bij PS4 kan je de DLC die die vriend heeft niet spelen op jouw console. Ik denk dat ze dat nog blokken, omdat je zo met 9 vrienden een netwerk kan maken waarbij iedereen constant toegang heeft tot alles (maar dus niet tegelijk) wat dus veel meer voordelen met zich mee brengt dan fysiek lenen/uitlenen van spellen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:16 schreef Chevalric het volgende:
[..]
limiet is 10 personen in je "family". Blokken van DLC? Je bedoelt met een eenmalige key, zoals bij uPlay gebeurt? Tja, dat zal nog steeds wel zo blijven.
Ah!quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:14 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Nee, maar met het nieuwe systeem hebben je 9 vrienden die ten alle tijden toegang hebben tot jouw games collectie. Voor zover bekend kun je het met het "family" systeem niet inperken welke games je deelt.
Dat is het selectief weergeven van de waarheid, gebeurd hier wel vaker in dit topic. De inhoud van de PS4 is 4445 cm3 en van de Xbone 7216 cm3. De PS4 is dus bijna 2x zo klein, vind ik wel een knappe prestatie van Sony.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
PS4: 27,5cm x 0,53cm x 30,5cm
XOne: 34,0cm x 0,85cm x 25,0cm (geschat)
ofwel Sony is de diepte in gegaan, MS de breedte.
De voorkant scheelt iets meer dan 2cm2
0,53cm; 0,85cmquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
PS4: 27,5cm x 0,53cm x 30,5cm
XOne: 34,0cm x 0,85cm x 25,0cm (geschat)
ofwel Sony is de diepte in gegaan, MS de breedte.
De voorkant scheelt iets meer dan 2cm2
Inderdaad, . Da's dunner dan m'n laptop.quote:
krijg je ervan als je snel omrekent 5,3 en 8,5 natuurlijk.quote:
Wat een fijn alu-hoedjes bericht weer. Ja, PRISM is een naar verhaal en ja, MS werkt mee aan PRISM als data provider. Maar dat betekent niet dat de NSA straks gezellig mee gaat zit kijken hoe jij gamet op je Xbox. Sterker nog, de huidige Kinect stuurt (voor zover bekend) geen data terug naar MS servers als je daarvoor geen toestemming hebt gegeven. Er is geen reden om aan te nemen dat dat met de nieuwe Kinect wel zo zal zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.policymic.com/(...)-so-absolutely-scary
We can't judge Kinect today without wondering it will do for us tomorrow.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:25 schreef Chevalric het volgende:
http://gizmodo.com/the-xb(...)g-for-cont-512772774
Daar zit natuurlijk ook wel weer wat in. Wie heeft nog nooit onbewust meebewogen met een spel, om bijv. een raket oid te ontwijken? Als de ontwikkelaar zeker weet dat een Kinect aanwezig is, kan hij die informatie dus ook gebruiken, zonder dat je gelijk huppelend door de kamer hoeft te gaan.
sorryquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:23 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Wat een fijn alu-hoedjes bericht weer. Ja, PRISM is een naar verhaal en ja, MS werkt mee aan PRISM als data provider. Maar dat betekent niet dat de NSA straks gezellig mee gaat zit kijken hoe jij gamet op je Xbox. Sterker nog, de huidige Kinect stuurt (voor zover bekend) geen data terug naar MS servers als je daarvoor geen toestemming hebt gegeven. Er is geen reden om aan te nemen dat dat met de nieuwe Kinect wel zo zal zijn.
Kunnen we dit soort berichten in BNW/TRU houden vanaf nu? In ieder geval totdat er hard bewijs is dat er daadwerkelijk communicatie van je Kinect naar MS servers is? Thanks
Dat kunnen we ook omdraaien. Tot er hard bewijs is dat ze het niet doen mag je er rustig over praten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:23 schreef Chevalric het volgende:
In ieder geval totdat er hard bewijs is dat er daadwerkelijk communicatie van je Kinect naar MS servers is? Thanks
Nogmaals, deze bedenkingen waren er ook al bij Kinect v1, lang voordat PRISM bekend was. Aangezien ik in de afgelopen 3 jaar niet gelezen heb dat Kinect v1 data verstuurd waarvoor je geen toestemming hebt verleend, wil ik best geloven dat Kinect v2 dat ook niet doet. Zolang de XBone nog niet uit is, kunnen we dat ook niet verifiėren, dus blijft het speculatie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kunnen we ook omdraaien. Tot er hard bewijs is dat ze het niet doen mag je er rustig over praten.
Aangezien MS gewoon meedoet aan het prism programma lijkt me dat een valide stellingname.
Bij google glass komen die vragen ook voorbij.
Jij wil dat best geloven. Andere willen er misschien wel over praten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:45 schreef Chevalric het volgende:
Bij google glass komen die vragen ook voorbij.
Nogmaals, deze bedenkingen waren er ook al bij Kinect v1, lang voordat PRISM bekend was. Aangezien ik in de afgelopen 3 jaar niet gelezen heb dat Kinect v1 data verstuurd waarvoor je geen toestemming hebt verleend, wil ik best geloven dat Kinect v2 dat ook niet doet. Zolang de XBone nog niet uit is, kunnen we dat ook niet verifiėren, dus blijft het speculatie.
haha nee hoor, maar ik zie iedereen allemaal 'PS4 makes it a XBOX DONE' en dan hoop ik eigenlijk dat dat soort gastjes straks met een kapotte of kut PS4 zitten. Aan de andere kant als dat bij XBOX zou zijn zou dat er nog wel bovenop kunnen bij de fouten die ze al aan het maken zijn, qua onder andere marketing!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |