abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 oktober 2000 @ 21:02:06 #1
5793 dot
Uit het stof getrokken user!
pi_373353
Die Hans vind ik heerlijk type, lekker gay, niks mis mee, hij houdt afstand van de sores en zodoende is hij relaxt en hij bezit humor, ik vind hem te gek!
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
  zondag 1 oktober 2000 @ 22:54:49 #2
272 R@b
No-nonsens
pi_373580
Doe hem een aanzoek
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_375974
Maar wel een VALSE nicht in optima forma. Maar dat zien de meesten niet.. daar moet jezelf nicht voor zijn om dat te doorzien. Maar dat valse is wat mij betreft alleen maar een plus!! )
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 18:50:51 #4
3024 mandarijn
wie lust mij?
pi_381917
Wat is een VALSE nicht?
  maandag 9 oktober 2000 @ 13:46:35 #5
5329 berend
Sombrero Negro
pi_385684
Eentje die net doet of ie er geen is, maar zo te zien kan hij het niet lang volhouden.

Hij is de laatste tijd flink op dreef met z'n vrouwtjes.

Walgelijk gewoon die gast. Niet omdat ie homo is, maar omdat ie zich zo gedraagt.

Ik hou van puzzelen...
  maandag 9 oktober 2000 @ 15:01:22 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_385845
quote:
Op 09 oktober 2000 13:46 schreef berend het volgende:
Eentje die net doet of ie er geen is, maar zo te zien kan hij het niet lang volhouden.

Hij is de laatste tijd flink op dreef met z'n vrouwtjes.

Walgelijk gewoon die gast. Niet omdat ie homo is, maar omdat ie zich zo gedraagt.


Ik hoop dat je je smilies vergeten bent in dit bericht, want anders ben je echt heeeeel dom!!!
***
  Redactie Frontpage maandag 9 oktober 2000 @ 15:07:29 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_385862
quote:
Op 03 oktober 2000 01:41 schreef Matador het volgende:
daar moet jezelf nicht voor zijn om dat te doorzien
leg uit, wat zien wij niet dat jij wel kunt zien?

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 09-10-2000 15:07]

  maandag 9 oktober 2000 @ 15:09:03 #8
6419 Analist
Die kelder gaat woensdag leeg
pi_385866
Die Hans is volgens mij een beetje een achterbaks mannetje. Houdt zich opvallend rustig.
Life is what happens to you when you're busy making other plans
  maandag 9 oktober 2000 @ 15:37:33 #9
272 R@b
No-nonsens
pi_385928
Hans had zich van de week verkleed als een vrouwtje en voerde een toneelstukje op. Mijn hemel wat een eikel..........lekker rolbevestigend Wat een LOL

R@b http://debus.mediahits.nl

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 9 oktober 2000 @ 15:39:00 #10
6419 Analist
Die kelder gaat woensdag leeg
pi_385930
Iedere keer als je een beetje voorbij de homosexualiteit wilt kijken...doet'ie zoiets.
Life is what happens to you when you're busy making other plans
  maandag 9 oktober 2000 @ 19:52:35 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_386294
quote:
Op 09 oktober 2000 13:46 schreef berend het volgende:
Eentje die net doet of ie er geen is, maar zo te zien kan hij het niet lang volhouden.

Hij is de laatste tijd flink op dreef met z'n vrouwtjes.

Walgelijk gewoon die gast. Niet omdat ie homo is, maar omdat ie zich zo gedraagt.


Tja, het is niet makkelijk een comming out
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 17:14:18 #12
974 ShowMaster
I was cured all right
pi_387794
Stelletjes kortzichtige homohaters! Laat die lekkere knul toch homo en gay zijn! Begrijp dat dan: hij KAN zich niet anders gedragen! Iedereen pretendeert maar dat je je zelluf moet zijn in dat soort programma's. Nu doet iemand dat, is het nog niet goed...

Hans, meid... zet hem op! Laat die hetero's maar ver achter je op weg naar de winnerstitel!

pi_387811
vieze vuile valse nicht (3vn)
uit
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 21:08:52 #14
5793 dot
Uit het stof getrokken user!
pi_388341
Ja, ik kijk er wel vreemd van op dat mensen zich zo vreselijk negatief uiten over zo'n vrolijke, gezellige, eerlijke jongen! Hij doet het hartstikke goed!
(Als je het mij vraagt zijn hetromannen gewoon jaloers op de vrouwelijke kanten van homomannen) Zet 'm op lekker ding!

Dot

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
pi_388994
Ho, ho, ho, hier moet ik ingrijpen.

Hans is nicht, vieze vuile valse nicht, Hans is dit en Hans is dat.

Hans is, nummero uno, MENS. Zijn sexuele geaardheid moet er nu, anno domini 2000 toch niets meer toe doen. Ben zelf geen "nicht" maar kijk nu eens goed. Ja jij die schreef, 'Hans met zijn vrouwtjes'.
Tuurlijk Hans met de "vrouwtjes".!! Kijk nu eens goed naar de "Bus Gnoom" Richard. Chip van ELNOCOTECH B.V. met storing!!
Bart: Hans heeft allang gezien dat Bart een latente homosexualiteit bezit. Valt absoluut niet op dat soort types en valt terug op de "vrouwtjes".
Koen: Dat hoef ik toch niet uit te leggen zeker?

Nee, Hansje Pansje kevertje gaat nog ver komen.

En ik ben GEEN nicht!
Buitenwip-poll

Wie wint er uiteindelijk

[Dit bericht is gewijzigd door Coos op 11-10-2000 03:00]

pi_389060
Hans gedraagt zich in niet eerste plaats als MENS maar als VALSE NICHT
uit
  woensdag 11 oktober 2000 @ 10:52:54 #17
5329 berend
Sombrero Negro
pi_389203
WIe roept hier dat er naar zijn homosexualiteit wordt gekeken? Die Hans is gewoon een echterbakse klootzak die Koen alleen een por durft te geven als de uitzending voorbij is.

Die gast is gewoon stikjaloers op Koen, omdat ie zelfs niks te bieden heeft. Laat die eikel toch gauw oprotten, en stop er een lekker wijf in, zoals Koen al 10x heeft aangegeven.
Zijn ze bij SBS nou zo stom of lijkt dat alleen maar zo.

Ik hou van puzzelen...
pi_389397
Wat doet 't ertoe of Hans nou homo is of niet. Netzomin of het er toe doet wat de kleur van zijn ondergoed is, zolang het niet stinkt.
Nee, Hans leek me in het begin een leuke vent, maar dat ter verantwoording roepen van Mariska die weer aanpapt met Koen; zijn verontwaardiging dat Bart Audrey op de bank had gezet; zijn opzichtige en amateuristische 'kijk mij eens hoe ik het programma met verkleedpartijtjes op kan leuken'; het clubje dat hij vormt met Aminata, Sandra en Audrey en waarvan hij zich leider waant en die zichzelf o zo correct vinden en Koen zo slecht, en zo zijn er nog een paar dingen die me mateloos irriteren
Van mij mag Hans eruit!
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  woensdag 11 oktober 2000 @ 20:45:49 #19
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_390032
Nou anders van mij wel Wat een idioot zeg, het gore lef om Koen en Mariska af te zeiken als ze aan het flikflooien zijn, met: 'dat vinden de kijkers thuis leuk !'. Inderdaad ja, dat er zo onderhand iets gebeurt, dat willen we wél graag zien. Dit in tegenstelling tot het vermoeiende en achterbakse geroddel van het saaie troepje Hans + z'n vrouwtjes.
  woensdag 11 oktober 2000 @ 23:42:09 #20
272 R@b
No-nonsens
pi_390402
quote:
Op 10 oktober 2000 17:14 schreef ShowMaster het volgende:
Stelletjes kortzichtige homohaters! Laat die lekkere knul toch homo en gay zijn!
Heeft niet met homohaat te maken Showmeester.

Iedere vent die verkleed als vrouw een spelletje gaat spelen in De Bus kan ik missen als kiespijn. Bovendien komt Hans er zelf openlijk voor uit dat hij homo is, dan moet je niet gek kijken als daar op gereageerd wordt. Volgens mij was Hans daar zelf ook een beetje bang voor toen hij De Bus inging, want hij wilde niet dat zijn site bij Het Net actief zou worden. (kan hem daarin geen ongelijk geven trouwens)

Tegen alle deelnemers wordt aangeschopt, maar om dat in het geval van Hans nou gelijk homohaat te noemen.................kom op zeg

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  donderdag 12 oktober 2000 @ 13:29:49 #21
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_390955
quote:
Op 11 oktober 2000 23:42 schreef R@b het volgende:
Heeft niet met homohaat te maken Showmeester.

Iedere vent die verkleed als vrouw een spelletje gaat spelen in De Bus kan ik missen als kiespijn. Bovendien komt Hans er zelf openlijk voor uit dat hij homo is, dan moet je niet gek kijken als daar op gereageerd wordt. Volgens mij was Hans daar zelf ook een beetje bang voor toen hij De Bus inging, want hij wilde niet dat zijn site bij Het Net actief zou worden. (kan hem daarin geen ongelijk geven trouwens)

Tegen alle deelnemers wordt aangeschopt, maar om dat in het geval van Hans nou gelijk homohaat te noemen.................kom op zeg


Termen als vieze vuile valse nicht vind ik aardig in de buurt komen. Dat vieze+vuile mag er best af. Vals ook wel, zo vilein is 'ie niet.
Blijft een feit dat die jongen niks te bieden heeft. Als'ie eruit zou gaan zou me dat niks kunnen schelen, net zo min als het hele programma overigens.
Ben te zaai voor een signature
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')