abonnement Unibet Coolblue
pi_127719586
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:17 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dit is een ontwijking van de vraag. Ik vraag je waarom jij denkt dat die dokter z'n blouse onder het bloed had moeten zitten. Die vraag heb je tot nu toe niet beantwoord.
Als iemand is zo druk bezig geweest met 'piles of mangled limbs' dat ie zou 'n beetje bloed op z'n kleren zou krijgen zou ik verwachten maar ja - tis duidelijk dat hij heeft inderdaad tussen z'n 'heroic exploits' dat hij zo'n held is dat hij had tijd 'z'n kleren uit te doen of misschien 'n surgical gown aan te trekken.....dus daarom heeft hij geen bloed vlekken op z'n kleren en z'n vrouw hoeft niet z'n kleren in 'n extra hot wash or an overnite soak te doen. :)
(Whats that special washing powder called for those difficult to remove stains?)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 12 juni 2013 @ 19:30:45 #77
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_127719838
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als iemand is zo druk bezig geweest met 'piles of mangled limbs' dat ie zou 'n beetje bloed op z'n kleren zou krijgen zou ik verwachten maar ja - tis duidelijk dat hij heeft inderdaad tussen z'n 'heroic exploits' dat hij zo'n held is dat hij had tijd 'z'n kleren uit te doen of misschien 'n surgical gown aan te trekken.....dus daarom heeft hij geen bloed vlekken op z'n kleren en z'n vrouw hoeft niet z'n kleren in 'n extra hot wash or an overnite soak te doen. :)
(Whats that special washing powder called for those difficult to remove stains?)
Waarom verwacht je dat? Denk jij soms dat hij bovenop de mikadostapel aan slachtoffers is gesprongen en de mensen eigenhandig uit de knoop heeft gehaald? Of heeft hij het soms met een beetje beleid gedaan en ervoor gezorgd om bebloede bekleding en ledematen zoveel mogelijk te vermijden (daar kan immers een wond zitten)?
pi_127720050
Het feit dat tingo de hele tijd over anderen zit te praten doet mij ook steeds meer vermoeden dat hij juist een van de daders is van de aanslag. Waarom anders zou hij de hele tijd de aandacht van hemzelf afleiden?
Conscience do cost.
  woensdag 12 juni 2013 @ 19:36:45 #79
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_127720086
Tingo's denkpatroon gaat ongeveer als volgt:
1. Slachtoffers zaten onder het bloed
2. Een dokter heeft de slachtoffers geholpen
3. De dokter zit onder het bloed

Dat is van het niveau:
1. Alle vissen zwemmen in de zee
2. Walvissen zwemmen in de zee
3. Walvissen zijn vissen
pi_127720130
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:30 schreef Terecht het volgende:

[..]

Waarom verwacht je dat? Denk jij soms dat hij bovenop de mikadostapel aan slachtoffers is gesprongen en de mensen eigenhandig uit de knoop heeft gehaald? Of heeft hij het soms met een beetje beleid gedaan en ervoor gezorgd om bebloede bekleding en ledematen zoveel mogelijk te vermijden (daar kan immers een wond zitten)?
Panter described how he quickly swung into action “and just started helping with the other bystanders, pulling people actually apart, because they were laying in a pile basically, with mangled limbs.”

Sorry misschien is jouwe Engels bijna zo erg als mijne Nederlands maar - het lijkt me 'n beetje sterk dat hij heeft gedaan wat hij zegt zonder een druppel bloed op zichzelf te krijgen.
Maar ja - dit is echt 'n beetje zonder van t tijd.
Er is informatie zat en het ligt er aan je eigen mening en perpectief.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_127720168
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:35 schreef ems. het volgende:
Het feit dat tingo de hele tijd over anderen zit te praten doet mij ook steeds meer vermoeden dat hij juist een van de daders is van de aanslag. Waarom anders zou hij de hele tijd de aandacht van hemzelf afleiden?
You really are a complete and utter knob aren't you? :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 12 juni 2013 @ 19:38:30 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127720169
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:35 schreef ems. het volgende:
Het feit dat tingo de hele tijd over anderen zit te praten doet mij ook steeds meer vermoeden dat hij juist een van de daders is van de aanslag. Waarom anders zou hij de hele tijd de aandacht van hemzelf afleiden?
Ik vind er vooral veel afgunst naar de door hem zo neerbuigend 'heroes' genoemde helpers uit spreken. Volgens mij wil hij zelf ook graag een held zijn, maar lukt dat niet zo.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_127720264
quote:
9s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind er vooral veel afgunst naar de door hem zo neerbuigend 'heroes' genoemde helpers uit spreken. Volgens mij wil hij zelf ook graag een held zijn, maar lukt dat niet zo.
Ik denk dat veel mensen willen 'n hero worden.....en er zijn ook 'n paar die vinden het ook goed om 'n nep hero te zijn....of 'n hero te spelen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 12 juni 2013 @ 19:40:51 #84
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_127720265
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Panter described how he quickly swung into action “and just started helping with the other bystanders, pulling people actually apart, because they were laying in a pile basically, with mangled limbs.”

Sorry misschien is jouwe Engels bijna zo erg als mijne Nederlands maar - het lijkt me 'n beetje sterk dat hij heeft gedaan wat hij zegt zonder een druppel bloed op zichzelf te krijgen.
Maar ja - dit is echt 'n beetje zonder van t tijd.
Er is informatie zat en het ligt er aan je eigen mening en perpectief.
Ik kan me dat prima voorstellen. Ten eerste zaten de slachtoffers niet volledig onder het bloed wat het vrijwel onmogelijk zou maken om er met schone kleren vanaf te komen, ten tweede kan hij erop hebben gelet om bloed zoveel mogelijk te vermijden aangezien dat een idicatie zou kunnen zijn van een wond. Hij kan mensen aan handen, benen, schouders of kleren van elkaar hebben weggetrokken, geduwd of opzij gerold.
  woensdag 12 juni 2013 @ 19:42:44 #85
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_127720346
Daarnaast heb je nog niks verklaard als je van mening bent dat het verdacht is dat die dokter een schoon overhemd heeft overgehouden aan zijn hulpverlening. Wat betekent dat immers?
  woensdag 12 juni 2013 @ 19:43:04 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127720360
Tingo leest 'pulling people apart' wellicht net iets te letterlijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_127720467
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:40 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik kan me dat prima voorstellen. Ten eerste zaten de slachtoffers niet volledig onder het bloed wat het vrijwel onmogelijk zou maken om er met schone kleren vanaf te komen, ten tweede kan hij erop hebben gelet om bloed zoveel mogelijk te vermijden aangezien dat een idicatie zou kunnen zijn van een wond. Hij kan mensen aan handen, benen, schouders of kleren van elkaar hebben weggetrokken, geduwd of opzij gerold.
http://www.davesweb.cnchost.com/nwsltr118.html

" And amazingly enough, despite not taking the time to roll up his sleeves before rushing into action, and despite allegedly performing triage on the two bloodiest and most seriously injured victims (Bauman and Campbell), Dr. Cleansleeves nevertheless managed to keep his shirt almost completely blood-free.”
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 12 juni 2013 @ 19:47:03 #88
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_127720566
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

http://www.davesweb.cnchost.com/nwsltr118.html

" And amazingly enough, despite not taking the time to roll up his sleeves before rushing into action, and despite allegedly performing triage on the two bloodiest and most seriously injured victims (Bauman and Campbell), Dr. Cleansleeves nevertheless managed to keep his shirt almost completely blood-free.”
En nu? Weet je hoe een triageprocedure in zijn werk gaat?
pi_127720853
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:42 schreef Terecht het volgende:
Daarnaast heb je nog niks verklaard als je van mening bent dat het verdacht is dat die dokter een schoon overhemd heeft overgehouden aan zijn hulpverlening. Wat betekent dat immers?
Als dit was allemaal mogelijk in jouwe perpectief of denkbeeld dan had je het al duideklijk gezien.
Ik post informatie en dan moet mensen zelf weten hoe ze dat zien.
It really is a waste of time trying to convince or prove anyone wrong.
Am not here to win aguments or convince anyone of anything.
Ik heb m'n best gedaan om t uit te leggn met dit klote taal en ik ga naar huis nu.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_127720897
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:47 schreef Terecht het volgende:

[..]

En nu? Weet je hoe een triageprocedure in zijn werk gaat?
And you are also wasting my time. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 12 juni 2013 @ 19:54:09 #91
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_127720942
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als dit was allemaal mogelijk in jouwe perpectief of denkbeeld dan had je het al duideklijk gezien.
Ik post informatie en dan moet mensen zelf weten hoe ze dat zien.
It really is a waste of time trying to convince or prove anyone wrong.
Am not here to win aguments or convince anyone of anything.
Ik heb m'n best gedaan om t uit te leggn met dit klote taal en ik ga naar huis nu.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

And you are also wasting my time. :)
Tingo: Ik vind X, dus is het X.
Terecht: Heb je wel aan Y gedacht?
Tingo: Nee, want X en er is niks dat mijn mening nog gaat veranderen dus lekker puh :6.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 19:59:25 #92
249559 crew  Lavenderr
pi_127721197
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:43 schreef Copycat het volgende:
Tingo leest 'pulling people apart' wellicht net iets te letterlijk.
ín parts
with lots of blood
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:30:19 #93
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_127722649
Complotgelovers:

1. Er was geen bom. Allemaal nep, allemaal photshop.

2. Oh wacht, er was wel een bom, maar die is binnen ontploft omdat er glas buiten ligt. Zie bewijs uit MSM media.

3. Oh wacht, dubbel raam. Er was geen bom. Allemaal nep.

- MSM foto's spreken complot tegen: photoshop, nep.
- MSM foto's spreken voor complot: echt bewijs, geen photoshop.

Het is een FEIT dat complotgelovers en de nieuwe media om de haverklap draaien, in bochten wringen en met nieuwe theorieen komen. En dan MSM beschuldigen als ze niet vanaf seconde 1 na de aanslag bij hetzelfde verhaal houden. Sterker, dat zelfs als bewijs zien van voor false flag.

Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat complotgelovers niet door hebben dat ze in veel sterkere mate doen waar ze MSM van beschuldigen?

Alle foto's en filmpjes zijn nep, tenzij... er een mogelijk teken voor false flag uit af te lezen is. Hoe stupide moet je zijn om niet in te kunnen zien dat dit een krankzinnige redenatie is? :{w
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:35:46 #94
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_127722874
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:47 schreef Terecht het volgende:

[..]

En nu? Weet je hoe een triageprocedure in zijn werk gaat?
Doet mij denken aan het verhaal van complotgelovers die in één van de eerdere topics beweerden dat je als je een been kwijtraakt door een bom dit niet kan overleven. Want dat was ergens te lezen op een nieuwe media website en dus waar.

En dan tegelijkertijd beweren dat de man in de rolstoel die een been heeft verloren bij deze bomaanslag een acteur is... die in Irak al zijn been door een bom was kwijtgeraakt. _O-

En dan zeggen ze dat MSM met ongeloofwaardige verhalen komt aanzetten. :')
pi_127724168
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 17:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh great! Kan je ook misschien uitleggen hoe in gods naam iemand(Dr.Cleansleeves Panter) emergency help geven aan 'n slachtoffer die heeft beide benen afgeblazen van 'n 'bom' en heeft geen druppel bloed op 'n mooie schoon overhemd gekregen?
Ik bedoelde eigenlijk dat wetenschappelijke en technische feiten en weetjes m'n hobby waren. ;)
quote:
And amazingly enough, despite not taking the time to roll up his sleeves before rushing into action, and despite allegedly performing triage on the two bloodiest and most seriously injured victims (Bauman and Campbell), Dr. Cleansleeves nevertheless managed to keep his shirt almost completely blood-free.”
Ik heb google pictures gezocht van "surgery", en ik zie bijna nergens bloed op de mouwen, behalve bij één operatie waar al de intestines eruit komen. Als chirurgen kunnen opereren zonder meteen hun mouwen vuil te maken, dan lijkt het niet zo vreemd. Als een chirurg vol bloed hangt na iemand te helpen dan is hij geen goed chirurg.
Ik heb ooit in paint production gewerkt, pails van 15 liter binder uitgieten en leegschrapen. Bij de eerste pail hing mijn arm vol binder, een maand later misschien één druppel op tien pails.

Er wordt gezegt dat overal bloed moet rondspuiten. Als dat altijd het geval is, dat ze dan fotos of filmpjes tonen van bomaanslagen waar je het bloed ziet in de lucht spuiten. Ik heb dat bij snijwonden al gezien, bij bomaanslagen herinner ik me niet.

Z'n broek lijkt wel bloedvlekken te vertonen

quote:
Did you notice that pretty much all the people along the fence line who aren’t running away, beginning with the bald guy with sunglasses and continuing down to the guy in the red jacket and blue cap, are all looking in the same direction? And it’s not at the ground, where the bomb supposedly detonated and where all the alleged victims are laid out. No, they are all looking at a spot about midway up the building, above where all the fake victims are sprawled out. That’s a pretty strange coincidence, isn’t it?
"pretty strange coincidence"?? Een ontploffing, vuurbal en rookwolk die opstijgt, wat doet iedereen automatisch de eerste seconden: naar de stijgende rookwolk kijken!
quote:
Given the absurdity of these images, is there really any room left for reasonable debate on the topic of shrapnel? Side-by-side below is essentially the same moment in time captured in two different images. On one side of the temporary barrier is a horrifying scene of bodies along the fence line cut to ribbons by shrapnel. And on the other side there was not a single injury of any magnitude – not to any runners, or to any race officials, or to any spectators, or to any of the workers on the course – despite the undeniable fact that the only additional protection the people on the outside of the barrier had was about ten feet of air.
It amazes me how both sides got the shrapnel thing wrong. This is the only part of their whole story that makes some sense, if people believe this was a typical IED, the same type of bomb that CNN showed in their demonstration. But this was a low explosive, and the gases won't accelerate the shrapnel to deadly velocities. The people who died got hit by the bottom or the lid of the pressure cooker. Shrapnel will have hurt people and broke the windows, but it wasn't deadly.
quote:
But no one really cares who crosses the finish line a couple hours after the winners have been crowned, so the crowds had dwindled to a considerable degree by the time of the explosions. So a ‘terrorist’ who had put a little thought into it would most likely have placed and detonated the bombs a couple hours earlier.
And more security, and sniffer dogs, o wait, those were somehow proof of the false flag operation, because you need sniffer dogs when you euhm, don't need them since you don't wanna catch yourself?
anyway, if you find me a video of a bombing with blood squirting into the air, I'll look for a video of a doctor keeping his shirt clean in a messy situation.

[ Bericht 1% gewijzigd door meth1745 op 13-06-2013 00:41:16 ]
pi_127724432
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:47 schreef Terecht het volgende:

[..]

En nu? Weet je hoe een triageprocedure in zijn werk gaat?
Denk dat die omschrijving niet helemaal klopt, wat hij beschreef lijkt me meer dan enkel triage.
quote:
The woman referenced is, of course, Krystle Campbell. In another version of events, Panter is described as an ER doc from Gainesville, Georgia, and the Krystle Campbell tale is told as follows: “Allan Panter spoke with ABC News and he said he and another volunteer worked on a seriously injured woman right after the blast. ‘I started trying to control the airway, another gentleman started doing CPR and we worked until we got a stretcher there,’ said Panter. ‘We had a pulse until we got her to the medical tent and then we lost her.’”
pi_127739830
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

ín parts
with lots of blood
Theatrical blood.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:22:24 #98
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127740141
DHS Admits Boston Training Drill Involving Backpack Explosives Planned Months Before Marathon

quote:
Interestingly, they specifically detailed that this terrorist group (that presumably is based off of ‘right wing extremists’ and the sovereign citizens movement) would carry a logo of a metal skull wearing an Uncle Sam hat. I’m not claiming there’s a relationship, but I find it funny that even their logo matched up with real events from the Boston Marathon bombings. It was in fact the apparent security at the event that was spotted wearing clothing adorning the image of skulls that turned out to be the logo for the Craft International private security firm.

I will be reporting more on Operation Urban Shield as more information becomes available
http://intellihub.com/201(...)ths-before-marathon/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator donderdag 13 juni 2013 @ 09:58:16 #99
249559 crew  Lavenderr
pi_127741207
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:22 schreef Summers het volgende:
DHS Admits Boston Training Drill Involving Backpack Explosives Planned Months Before Marathon

[..]

http://intellihub.com/201(...)ths-before-marathon/
Ja, inderdaad heel vreemd dat de Craft-security Craft-logo's heeft :D
  donderdag 13 juni 2013 @ 12:01:30 #100
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_127745241
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:22 schreef Summers het volgende:
DHS Admits Boston Training Drill Involving Backpack Explosives Planned Months Before Marathon

[..]

http://intellihub.com/201(...)ths-before-marathon/
En wat zou de reden kunnen zijn dat mensen die MSM onder controle hebben dit nieuws via MSM naar buiten brengen?

En waarom zou dit nieuws van MSM nu opeens wel betrouwbaar zijn?

Naar mijn mening is het overigens betrouwbaar, maar er zijn complotgelovers die MSM per definitie niet geloven. Wat ik mij dan afvraag, waarom zou dit dan opeens wel betrouwbaar zijn. En hoe weet je wanneer MSM wel en wanneer MSM niet betrouwbaar is. Ik neem maar even aan dat MSM alleen betrouwbaar is als de berichtgeving in het straatje van de complotgelover past. Dus netzoals met foto's en filmpjes. Als foto's en filmpjes het complotverhaal niet ondersteunen dan is het allemaal nep. En als het mogelijk wel in het straatje van complotgelover past is het opeens echt. Ongeacht wat de bron is... Op die manier kun je heel eenvoudig je eigen werkelijkheid creëren.

Afijn, de oorspronkelijke bron geeft meer informatie, is objectiever en informatie is veel minder tendentieus geschreven:

http://www.bostonglobe.co(...)ZNPFyGkiI/story.html

Zo kun je o.a. lezen dat dit een jaarlijkse training is en wordt ook duidelijke beschreven dat die oefening niet tijdens de marathon gehouden zou worden maar voor afgelopen weekend op de planning stond en is uitgesteld. Deze oefening zal alsnog op een later moment gehouden worden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Dlocks op 13-06-2013 12:09:30 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')