abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 15 juni 2013 @ 12:24:11 #151
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_127821862
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:19 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Je haar O+ erg gegroeid of niet? :o
Ja, het is aardig lang geworden idd :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:49 schreef Photomorti het volgende:

[..]

prachtvrouw :) leuke kleding
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:09 schreef SpamNinja het volgende:

[..]

Jij bent leuk
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:12 schreef Miniem het volgende:

[..]

Leuk, behalve die muts op je hoofd :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:37 schreef Gaijin het volgende:

Jij bent leuk
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Goed geaccessoireerd. Ben alleen niet kapot van de oorbellen.
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:15 schreef hezdunnah het volgende:

[..]

Leuk, die armbanden + nagellak ook
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:07 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Vet _O_ Vooral dat mutsje staat je leuk
Thanks all O+ O+
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_127830998
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:00 schreef PriemGirl het volgende:

En ze lopen zoooo heerlijk :D O+

Waar heb je ze gekocht? :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:07 schreef VeerEli het volgende:
Ok, ik doe ook maar weer een keertje mee:
[ afbeelding ]
Leuk! Mutsje staat je goed ;)
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_127831145
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:09 schreef Furdinand het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
You can crush man's head like sparrow's egg between those thighs
:')
  zaterdag 15 juni 2013 @ 18:12:17 #154
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_127831310
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:07 schreef VeerEli het volgende:
Ok, ik doe ook maar weer een keertje mee:
[ afbeelding ]
Jij bent leuk O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_127831372
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:31 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Ik ben er vrij zeker van dat je weinig fundament voor al deze aannames hebt. Tevens projecteer je je eigen behoefte -en onzekerheden- om als man voor de dag te komen op mij. Even dat je het weet.
Jij hebt iets met fashion gestudeerd toch? Tenminste dat las ik hier een keer ergens. Je komt hier op het forum (naar mijn idee) een beetje over alsof je je verheven voelt boven anderen omdat je fashion gestudeerd hebt (of er mee bezig bent). Ik bedoel het niet negatief verder, maar ik vind ook dat je het je erg aantrok wat HSG-bomber zei. Uiteindelijk is fashion subjectief, als hij jouw kleren niks vindt dan kan dat toch gewoon. Je kan toch niet zeggen: dit is mode en dit niet. Want iedereen heeft daar een andere mening over er gelden geen bepaalde protocollen en regeltjes wat betreft mode. Naar mijn inziens niet. Ik zie je trouwens alleen maar zwart dragen en elke keer een beetje hetzelfde, wat is daar het idee achter? Het is toch juist uitdagender om met verschillende kleuren te combineren (denk ik dan). Ik zou het leuk vinden als je dat aan mij zou willen uitleggen op een normale manier en niet dat ik een antwoord krijg in de trant van 'ja je weet niks van mode en je hebt geen fundamenten voor je aannames'.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_127831524
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:07 schreef VeerEli het volgende:
Ok, ik doe ook maar weer een keertje mee:
[ afbeelding ]
Zo mooi
pi_127831677
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:05 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

:')
Is toch.
pi_127831805
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:15 schreef ntm het volgende:

[..]

Jij hebt iets met fashion gestudeerd toch? Tenminste dat las ik hier een keer ergens. Je komt hier op het forum (naar mijn idee) een beetje over alsof je je verheven voelt boven anderen omdat je fashion gestudeerd hebt (of er mee bezig bent). Ik bedoel het niet negatief verder, maar ik vind ook dat je het je erg aantrok wat HSG-bomber zei. Uiteindelijk is fashion subjectief, als hij jouw kleren niks vindt dan kan dat toch gewoon. Je kan toch niet zeggen: dit is mode en dit niet. Want iedereen heeft daar een andere mening over er gelden geen bepaalde protocollen en regeltjes wat betreft mode. Naar mijn inziens niet. Ik zie je trouwens alleen maar zwart dragen en elke keer een beetje hetzelfde, wat is daar het idee achter? Het is toch juist uitdagender om met verschillende kleuren te combineren (denk ik dan). Ik zou het leuk vinden als je dat aan mij zou willen uitleggen op een normale manier en niet dat ik een antwoord krijg in de trant van 'ja je weet niks van mode en je hebt geen fundamenten voor je aannames'.
Lijkt mij dat je vooral draagt wat je zelf leuk vind.
Als je zwarte kleding leuk vind en kleuren niet is het toch raar om kleuren te dragen omdat het uitdagender is?
En oh ja veereli super sexy ditdat
Faka G
  zaterdag 15 juni 2013 @ 18:34:51 #159
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_127831821
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:15 schreef ntm het volgende:

[..]

Jij hebt iets met fashion gestudeerd toch? Tenminste dat las ik hier een keer ergens. Je komt hier op het forum (naar mijn idee) een beetje over alsof je je verheven voelt boven anderen omdat je fashion gestudeerd hebt (of er mee bezig bent). Ik bedoel het niet negatief verder, maar ik vind ook dat je het je erg aantrok wat HSG-bomber zei. Uiteindelijk is fashion subjectief, als hij jouw kleren niks vindt dan kan dat toch gewoon. Je kan toch niet zeggen: dit is mode en dit niet. Want iedereen heeft daar een andere mening over er gelden geen bepaalde protocollen en regeltjes wat betreft mode. Naar mijn inziens niet. Ik zie je trouwens alleen maar zwart dragen en elke keer een beetje hetzelfde, wat is daar het idee achter? Het is toch juist uitdagender om met verschillende kleuren te combineren (den ik dan). Ik zou het leuk vinden als je dat aan mij zou willen uitleggen op een normale manier en niet dat ik een antwoord krijg in de trant van 'ja je weet niks van mode en je hebt geen fundamenten voor je aannames'.
Ik vind dat hij helemaal niet naast zijn schoenen loopt, zo'n reactie van HSG slaat natuurlijk ook helemaal nergens op.

ZMP next level swag over 9000!
#FREEBAJSKORV
pi_127831889
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:34 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Lijkt mij dat je vooral draagt wat je zelf leuk vind.
Als je zwarte kleding leuk vind en kleuren niet is het toch raar om kleuren te dragen omdat het uitdagender is?
En oh ja veereli super sexy ditdat
Ja tuurlijk draag je wat je leuk vindt, ik zeg ook niet dat het raar is maar naar mijn inziens speel je met zwart altijd 'safe'. Ik vraag ook om zijn mening , waarom zijn stijl zo is. Dat probeer ik te begrijpen.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_127832052
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:34 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Ik vind dat hij helemaal niet naast zijn schoenen loopt, zo'n reactie van HSG slaat natuurlijk ook helemaal nergens op.

ZMP next level swag over 9000!
Eensch, de enige die zich verheven opstelt is HSG in dit geval. Dat je iemands kleding niet mooi vindt mag je zeggen, maar je moet niet verwachten dat een ander zijn eigen stijl gaat verdedigen als ie totaal belachelijk gemaakt wordt.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 18:47:46 #162
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_127832165
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:15 schreef ntm het volgende:

[..]

Jij hebt iets met fashion gestudeerd toch? Tenminste dat las ik hier een keer ergens. Je komt hier op het forum (naar mijn idee) een beetje over alsof je je verheven voelt boven anderen omdat je fashion gestudeerd hebt (of er mee bezig bent). Ik bedoel het niet negatief verder, maar ik vind ook dat je het je erg aantrok wat HSG-bomber zei. Uiteindelijk is fashion subjectief, als hij jouw kleren niks vindt dan kan dat toch gewoon. Je kan toch niet zeggen: dit is mode en dit niet. Want iedereen heeft daar een andere mening over er gelden geen bepaalde protocollen en regeltjes wat betreft mode. Naar mijn inziens niet. Ik zie je trouwens alleen maar zwart dragen en elke keer een beetje hetzelfde, wat is daar het idee achter? Het is toch juist uitdagender om met verschillende kleuren te combineren (denk ik dan). Ik zou het leuk vinden als je dat aan mij zou willen uitleggen op een normale manier en niet dat ik een antwoord krijg in de trant van 'ja je weet niks van mode en je hebt geen fundamenten voor je aannames'.
Mode is subjectief in de mate dat iedereen zijn eigen voorkeuren heeft. Het fundament van gegronde kritiek is dat je verder kijkt dan dit en beoordeelt naar wat de drager probeert te uiten, en hoe die dat doet. Iets is pas beoordelaar als je verder kijkt dan smaak. Criteria hiervoor kunnen stoffen gebruik zijn, het silhouette wat iemand creëert en de mate waarin die daarin geslaagd is om maar wat te noemen.

Bomber zijn kritiek was gebaseerd op het feit dat wat ik droeg niet klopte volgens hem, het paste niet in zijn beeld dat juist is. Daarmee projecteert die zijn idealen op mij die ik niet met hem deel.Ik had heel anders op hem gereageerd als die zijn mening beargumenteerde met waarom dat zo was. In plaats daarvan bleeft die steken bij goedkope ripostes als 'jongen' en 'jochie'.

Zelf heb ik een voorkeur voor het dragen van zwart en wit vanwege de rust die dit creëert. Yohji Yamamoto (een Japanse ontwerper) verwoorde het zo:

“Black is modest and arrogant at the same time. Black is lazy and easy - but mysterious. But above all black says this: "I don’t bother you - don’t bother me".”

:)
pi_127832204
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:47 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Mode is subjectief in de mate dat iedereen zijn eigen voorkeuren heeft. Het fundament van gegronde kritiek is dat je verder kijkt dan dit en beoordeelt naar wat de drager probeert te uiten, en hoe die dat doet. Iets is pas beoordelaar als je verder kijkt dan smaak. Criteria hiervoor kunnen stoffen gebruik zijn, het silhouette wat iemand creëert en de mate waarin die daarin geslaagd is om maar wat te noemen.

Bomber zijn kritiek was gebaseerd op het feit dat wat ik droeg niet klopte volgens hem, het paste niet in zijn beeld dat juist is. Daarmee projecteert die zijn idealen op mij die ik niet met hem deel.Ik had heel anders op hem gereageerd als die zijn mening beargumenteerde met waarom dat zo was. In plaats daarvan bleeft die steken bij goedkope ripostes als 'jongen' en 'jochie'.

Zelf heb ik een voorkeur voor het dragen van zwart en wit vanwege de rust die dit creëert. Yohji Yamamoto (een Japanse ontwerper) verwoorde het zo:

“Black is modest and arrogant at the same time. Black is lazy and easy - but mysterious. But above all black says this: "I don’t bother you - don’t bother me".”

:)
Ok, duidelijk. Bedankt voor de uitleg :)
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 19:02:15 #164
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127832542
Mensen die haten op zwarte kleding :')
pi_127833588
Vanmiddag next lvl zwartemp style




Vanochtend thrift shop pics voor de xxl swag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faka G
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:43:52 #166
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_127836158
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:40 schreef Atta-boy het volgende:
Vanmiddag next lvl zwartemp style
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Vanochtend thrift shop pics voor de xxl swag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis de Batman pyjama :D Waar zit de triftshop?
Lijkt me echt leuk allerlei outfits aan..
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:49:47 #167
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_127836455
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:40 schreef Atta-boy het volgende:
Vanmiddag next lvl zwartemp style
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Vanochtend thrift shop pics voor de xxl swag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apc ziet er goed uit. ^O^

Die bontjas had je gewoon moeten halen. Gewoon omdat het kan. Ik had vandaag ook hoofdzakelijk zwart en antraciet grijs aan. :')
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_127836614
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:43 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Ik mis de Batman pyjama :D Waar zit de triftshop?
Lijkt me echt leuk allerlei outfits aan..
Op de meent, ik dacht dat jullie bij die geweest waren. Was iig die spijkerjas aan het zoeken.
Dit is in de kelder.
Jas zat echt ziek lekker :+ wilde hem niet meer uitdoen.
Faka G
pi_127836862


Excuses voor de baggerfoto, beetje te donker
pi_127837001
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:40 schreef Atta-boy het volgende:
Vanmiddag next lvl zwartemp style
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Vanochtend thrift shop pics voor de xxl swag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit, ik vind dit een van de leukste outfits die je gepost heb!
Ik vind vooral de broek leuk, ziet er iets strakker uit dan die je normaal draagt?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 21:07:14 #171
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_127837308
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:53 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Op de meent, ik dacht dat jullie bij die geweest waren. Was iig die spijkerjas aan het zoeken.
Dit is in de kelder.
Jas zat echt ziek lekker :+ wilde hem niet meer uitdoen.
Dit is weer een andere! Waar zit die op de Meent dan?
pi_127837636
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Dit is weer een andere! Waar zit die op de Meent dan?
Als je oversteekt als je vanaf blaak komt en dan een stukje richting de groene passage loopt. Het heet cheap fashion ofzo en er werken maar een paar letters van het uithangbord :+
Waar zit die andere dan? Naast die kunstexpositie?
Thanks @ charleeey, dit is een smallere fit idd. Droeg eerst vooral deze maar de laatste tijd nog maar weinig.
Faka G
  zaterdag 15 juni 2013 @ 21:15:54 #173
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_127837783
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:12 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Als je oversteekt als je vanaf blaak komt en dan een stukje richting de groene passage loopt. Het heet cheap fashion ofzo en er werken maar een paar letters van het uithangbord :+
Waar zit die andere dan? Naast die kunstexpositie?
Thanks @ charleeey, dit is een smallere fit idd. Droeg eerst vooral deze maar de laatste tijd nog maar weinig.
Waar jij bent geweest zit een stukkie verder. Waar het evisu jack hangt, is bij Sweet Rebels zit naast Burgertrut. Eigenlijk alleen voor dames, maar af en toe ook iets voor mannen.
pi_127837906
Oh dan moet ik volgende keer als ik daar in de buurt ben maar eens kijken dan :+
Faka G
  zaterdag 15 juni 2013 @ 21:18:53 #175
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_127837945
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:18 schreef Atta-boy het volgende:
Oh dan moet ik volgende keer als ik daar in de buurt ben maar eens kijken dan :+
Dan gaan ik en Don naar die andere ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')