abonnement Unibet Coolblue
pi_127659600


Vorige topics

VBL / Go Ahead Eagles
VBL / GAE Topic #2: No One Should Go Where Eagles Dare
VBL / GAE topic #3 - Rood Geel. De kleuren van juweel.
VBL / GAE topic #4 - Rood Geel. De kleuren van juweel.
VBL / GAE topic #5 - Biet 'm in de rugge!
VBL / GAE Topic #6 - Fly like an Eagle!
VBL / GAE Topic #7 - Rood Geel is mooier dan Delfsblauw
VBL / GAE Topic #8 - Go ahead is niet te kraken
VBL / GAE Topic #9 - Aan gelijkspelen doen wij weer wel
VBL / GAE Topic #10 Met de scorende broer van Pieter Post
VBL / GAE Topic #11 Baas over de bal -> Nog kans op de dubbel !!
VBL / GAE Topic #12 Doet Deventer De Dubbel?
VBL / GAE Topic #14 We pro-mo-ve-ren niet!
VBL / GAE Topic #15 We're Go Ahead, We're wonderful!

De club

Go Ahead in Deventer is een club die in het hele land tot de verbeelding spreekt. Het technisch verzorgde voetbal, het stadion met de authentieke voetbalsfeer en de rijke historie zorgen ervoor dat de club net even iets meer uitstraling heeft dan de gemiddelde club in de Jupiler League. De Eagles (Vanaf 1 juli 1971, met dank aan trainer Barry Hughes) spelen al weer sinds 1996 op het een na hoogste niveau in Nederland, maar bezetten desondanks de zestiende plaats op de ranglijst aller tijden van de eredivisie. In 1917, 1922, 1930 en 1933 kwam de kampioen van Nederland zelfs uit Deventer! Ook Europese wedstrijden zijn geen onbekend fenomeen voor de Deventer trots, al zal de huidige selectie er weinig van weten. In 1965 werd een tweetal wedstrijden tegen Celtic gespeeld in het toernooi om de Europa Cup II.

Beroemde spelers en trainers als Bert van Marwijk, Dick Schneider, René Eijkelkamp, Michel Boerebach, Marc Overmars, Harry Decheiver, Robert Maaskant, Henk ten Cate, Cees van Kooten en Paul Bosvelt zijn het levende bewijs van het bestaansrecht van Go Ahead Eagles.

Het "net niet" seizoen 2009/2010

In het seizoen 2009/2010 wordt voor het eerst in jaren weer eens echt goed gepresteerd. Met verzorgd voetbal worden de gehele eerste seizoenshelft veel punten gehaald. De eerste periode wordt weggekaapt voor de neus van onze vrienden van Cambuur en De Graafschap en tijdens de Kerstdagen vindt trainer Andries Ulderink zijn ploeg terug op de derde plaats op de ranglijst, zeer kort achter eerdergenoemde twee clubs.


Actuele stand Jupiler League



KNVB Beker 2009/2010

In het nationale bekertoernooi worden Rijnsburgse Boys en Emmen na verlenging verslagen. In de achtste finale wint de Deventer trots verrassend bij Heracles Almelo. Door de 0-2 overwinning in het verre en koude oosten reikt men tot de kwartfinale.



In die kwartfinale wacht de uitwedstrijd bij NAC Breda. Nieuwe aankoop Donny de Groot is meteen heel belangrijk, maakt twee goals en schiet Go Ahead naar de halve finale.




Selectie 2011/2012:


(note van de redactie: Koen van der Biezen is kort na het maken van deze foto vertrokken, ook was er toen deze foto werd gemaakt nog geen 1e keeper. Peter van der Vlag (eerste keeper), Marnix Kolder (Spits) en Niklas Tarvajärvi (Spits) waren nog niet aangetrokken ten tijde van deze foto)

Harry Decheiver



Voor Harry Decheiver nog iets meer aandacht. Deze Deventer jongen was sierlijk en zeer talentvol. Hij speelde voor Go Ahead terwijl hij op dat moment al op een hoger niveau had kunnen acteren. Uiteindelijk trok hij ook naar het buitenland om bij Freiburg en Dortmund te laten zien hoe goed hij kon voetballen. Met Borussia won hij zelfs nog de wereldbeker. In onderstaand YouTube-filmpje zie je hoe hij zijn stempel op een wedstrijd kon drukken.


Links

http://www.ga-eagles.nl - Officiële website Go Ahead Eagles
http://www.jupilerleague.nl - Officiële website Jupiler League.
http://www.kowet.nl - Supporterssite
http://www.sv-gae.nl/ - Supportersvereniging GAE
http://gae.web-log.nl/ - De beruchte Bozen van het Oosten
http://trotsaandeijssel.nl/ - Trots aan de IJssel

GAE supporters op FOK!
Xurk
mattttPUNTnl
Silver_Shark
Blinker
-Vaduz-
jaspah
NelsonWandelaar
Kluupkluup
Erasmusch
Freshthinking
Sassie
Martijn_fijn
Messenga
Sjander
GeneraalUli
eagle75
HumbertoT
daftme

[ Bericht 0% gewijzigd door DonRaja op 16-06-2013 16:17:19 ]
...
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:05:19 #2
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_127659903
TT _O_

OP mag moet ook uitgebreid worden om de afgelopen playoffs te omvatten :9
pi_127660105
Ga ik doen :)
...
pi_127662783
Nice, Antonia tekent ook bij.
pi_127675990
moet ook nog ff in de OP :p
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_127676566
OP mag even BVHO.eu toevoegen ipv gae weblog
Tevens mag mijn naam ook wel in de OP als supportertttttt :D
pi_127699694
Op de persconferentie:
Persconferentie: Veldverwarmig door gemeente gefinancierd
7000 scc-aanvragen
uitbreiding hoofdtribune met 360 plaatsen
meer staanplaatsten b-side
uitvak naar vak 18 incl. looptunnel achter IJsseltribune langs (financiering gemeente)
Ten Den contractverlenging
Maurice de Ruiter (DVS’33) nieuwe contractspeler

Die looptunnel heb ik m'n twijfels bij, als het betekent dat de tourniqet's bij de huidige B side verdwijnen ben ik voor. Als blijkt dat het alleen verplaatst wordt vraag ik me af wat de toegevoegde waarde is.
de Ruiter is uiteraard koffiedik kijken wat je in huis haalt. Amateurs konden in de jupiler league wellicht nog meekomen, voor de ere zal het eerst wel selectie opvulling/voor het belofte elftal zijn.
pi_127700067
Let wel op dat de financiering nog niet is goed gekeurd door de gemeente raad, er is dus nog niks zeker...!

maar in iedergeval een goede zet!
pi_127700237
quote:
Persconferentie Go Ahead Eagles en gemeente Deventer vanochtend. Go Ahead Eagles kiest voor veldverwarming en echt gras. Er komen extra zitplaatsen voor de hoofdtribune en als de KNVB toestemming geeft extra staanplaatsen op de Brinkgreverwegtribune. Uitvak naar Leo Halle Tribune. Er komt een tunnel voor de supporters van de tegenstander naar het uitval. Voor veldverwarming en tunnel, die GA Eagles wil huren van de gemeente, zijn de kosten ¤ 325.000,-. B&W stellen dit vanmiddag voor aan de gemeenteraad. De raad moet snel beslissen, begin augustus moet alles klaar zijn.
Voor de keuze om veldverwarming te laten prevaleren boven kunstgras is goed geluisterd naar de supporters. De actie Middenstip is hierin heel belangrijk. Bovendien past kunstgras volgens voorzitter Edwin Lugt niet in het DNA van de club.
In totaal willen het komend seizoen 7000 mensen een seizoenkaart. Het ziet er naar uit dat niet alle aanvragen kunnen worden gehonoreerd.
Later meer op www.ga-eagles.nl
bron FB GA-EAGLES
pi_127700254
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:44 schreef Humberto-T het volgende:
Op de persconferentie:
Persconferentie: Veldverwarmig door gemeente gefinancierd
7000 scc-aanvragen
uitbreiding hoofdtribune met 360 plaatsen
meer staanplaatsten b-side
uitvak naar vak 18 incl. looptunnel achter IJsseltribune langs (financiering gemeente)
Ten Den contractverlenging
Maurice de Ruiter (DVS’33) nieuwe contractspeler

Die looptunnel heb ik m'n twijfels bij, als het betekent dat de tourniqet's bij de huidige B side verdwijnen ben ik voor. Als blijkt dat het alleen verplaatst wordt vraag ik me af wat de toegevoegde waarde is.
de Ruiter is uiteraard koffiedik kijken wat je in huis haalt. Amateurs konden in de jupiler league wellicht nog meekomen, voor de ere zal het eerst wel selectie opvulling/voor het belofte elftal zijn.
Gewoon echt gras dus. Top, zoals het hoort.
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:41:27 #11
318507 Jester65
Stay frosty
pi_127707337
Ik heb een collega die betrokken is bij het veld van SC Cambuur, en die sprak er zijn twijfels over uit of het lukt om de veldverwarming tijdig klaar te hebben. Hopen dat gemeente snel kan besluiten.
pi_127707453
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:41 schreef Jester65 het volgende:
Ik heb een collega die betrokken is bij het veld van SC Cambuur, en die sprak er zijn twijfels over uit of het lukt om de veldverwarming tijdig klaar te hebben. Hopen dat gemeente snel kan besluiten.
Vanmiddag legt het gemeentebestuur alle plannen voor aan de gemeenteraad. Dat moet allemaal zo snel, omdat bij de start van de competitie alles klaar moet zijn. De raad moet instemmen met een krediet van 325.000 euro voor de looptunnel en de veldverwarming.
pi_127712690
Gaan inderdaad veel kosten gemaakt worden.

Met de 'verbouwing' krijgen wij direct de grootste statribune van Nederland
Go Ahead Eagles Cupfighers
  woensdag 12 juni 2013 @ 16:58:21 #14
318507 Jester65
Stay frosty
pi_127713092
quote:
Raad Deventer achter plannen GA Eagles

Een meerderheid van de gemeenteraad van Deventer heeft ingestemd met de plannen om Go Ahead Eagles te steunen in de gang naar de Eredivisie. Alleen CDA en Gemeentebelang stemden tegen.

De gemeente, die eigenaar is van de grond onder de Adelaarshorst, betaalt voor de aanleg van veldverwarming. Go Ahead Eagles huurt deze veldverwarming vervolgens van de gemeente. Daarnaast bekostigt de gemeente een loopbrug, die de uitsupporters naar het uitvak leidt. Dit is nodig omdat het uitvak wordt verplaatst naar de Leo Halle Tribune aan de Vetkampstraat.

Optie tot koop
De verbouwingsplannen werden woensdagochtend tijdens een speciaal belegde persconferentie gepresenteerd. Voor de veldverwarming en de loopbrug betaalt de gemeente een bedrag van 325.000 euro.

Go Ahead Eagles betaalt voor het gebruik hiervan een onbekend bedrag aan huur. Zodra de club het kan betalen, is er de mogelijkheid tot koop.
RTV Oost
pi_127738735


Ze zijn in iedergeval al wel bezig met het verbouwen van de hoofdtribune!
  donderdag 13 juni 2013 @ 12:22:32 #16
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_127745976
Via Facebook is het speelschema onder voorbehoud gepost :)

(Voor mij) Interessante speeldata:

Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles
Zaterdag 31 augustus: RKC Waalwijk - Go Ahead Eagles
Zaterdag 19 oktober: Go Ahead Eagles - Feyenoord
Zaterdag 26 oktober: NAC - Go Ahead Eagles
Zondag 8 december: Go Ahead Eagles - PEC Zwolle
Zaterdag 14 december: FC Twente - Go Ahead Eagles
Zondag 26 januari: Go Ahead Eagles - Ajax
Zondag 2 februari: NEC - Go Ahead Eagles
Zondag 9 maart: Go Ahead Eagles - FC Twente
Zondag 16 maart: PEC Zwolle - Go Ahead Eagles
Zondag 6 april: Vitesse - Go Ahead Eagles

Eens kijken wat er allemaal mogelijk gaat zijn! Nu al zin in het seizoen :D We beginnen trouwens zondag 4 augustus uit tegen FC Utrecht.
pi_127747843
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:22 schreef Xurk het volgende:
Via Facebook is het speelschema onder voorbehoud gepost :)

(Voor mij) Interessante speeldata:

Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles
Zaterdag 31 augustus: RKC Waalwijk - Go Ahead Eagles
Zaterdag 19 oktober: Go Ahead Eagles - Feyenoord
Zaterdag 26 oktober: NAC - Go Ahead Eagles
Zondag 8 december: Go Ahead Eagles - PEC Zwolle
Zaterdag 14 december: FC Twente - Go Ahead Eagles
Zondag 26 januari: Go Ahead Eagles - Ajax
Zondag 2 februari: NEC - Go Ahead Eagles
Zondag 9 maart: Go Ahead Eagles - FC Twente
Zondag 16 maart: PEC Zwolle - Go Ahead Eagles
Zondag 6 april: Vitesse - Go Ahead Eagles

Eens kijken wat er allemaal mogelijk gaat zijn! Nu al zin in het seizoen :D We beginnen trouwens zondag 4 augustus uit tegen FC Utrecht.
Success met het verkrijgen van kaartjes zonder SCC op de meeste van die data (uitwedstrijden uitgezonderd natuurlijk) :P
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:27:57 #18
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_127748068
Ik weet het :P Maar ik ga in ieder geval mijn best doen!
pi_127765355
Heerkens per direct naar stillem 2

http://www.willem-ii.nl/n(...)t-Maxim-Deckers.aspx
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_127765799
Wat vinden jullie van de aanwinsten tot nu toe?
pi_127788741
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:17 schreef debeterebob het volgende:
Wat vinden jullie van de aanwinsten tot nu toe?
Vanmiddag 16:00 worden er kennelijk weer twee 'nieuwe' spelers gepresenteerd. Ik verwacht Marsman en wellicht een echte nieuweling.
Schenk heeft in ieder geval voor twee jaar getekend wat prettig voor ons is. Met Schenk, Karami, Vriends heb je zo in ieder geval een talentvolle achterhoede voor minstens een paar jaar vastliggen.

Jeffrey Rijsdijk heb ik nooit letten op gedaan, ik lees wel verhalen dat hij bij Dord goed gespeeld heeft dus ben wel positief.

De overige nieuwe spelers zijn over het algemeen amateurs, ik neem aan dat het belofte elftal spelers worden. Wellicht zit er een pareltje tussen a la Karami die in de ere mee kan komen.

De club pakt in ieder geval goed door, stadion wordt nog redelijk, niet te dure talentvolle selectie. Mocht het alsnog misgaan dan verwacht ik dat we in ieder geval het jaar erop weer bovenin de juup mee kunnen doen.
pi_127794147
Hmpf hele middag verheugd op een nieuwe naam en dan alleen lezen dat Kavak en Mulkes verlenging krijgen.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:43:16 #23
318507 Jester65
Stay frosty
pi_127812983
En dat Suk naar NAC gaat. En Heusinkveld gaat naar de Graafschap.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:59:57 #24
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_127813830
Wel heel goed nieuws dat Schenk heeft getekend! :)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 00:04:58 #25
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_127814057
Kunnen de laatste paar topics ook toegevoegd worden aan de OP?

GAE Topic #16 Welcome to 109 years of pure club culture - VBL / GAE Topic #16 Welcome to 109 years of pure club culture
GAE Topic #17 Waar talentjes worden gekweekt - VBL / GAE Topic #17 Waar talentjes worden gekweekt
GAE Topic #18 Cup fighters ! - VBL / GAE Topic #18 Cup fighters !
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 15 juni 2013 @ 10:13:12 #26
186611 Haags
pi_127819384
Arrogante TT :P

Veel succes komend seizoen, ben benieuwd!
Zonder wrijving geen glans
pi_127819603
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Arrogante TT :P

Veel succes komend seizoen, ben benieuwd!
mooi ons eerste thuiswedstrijdje tegen jullie, kheb dr zin an! ^O^
  woensdag 19 juni 2013 @ 22:28:22 #28
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_128009926
Go Ahead ziet Misidjan vertrekken naar Sparta

quote:
Hoewel zijn voormalige werkgever hoger speelt, spreekt Misidjan van een 'stap vooruit'. "Met Go Ahead Eagles zijn we weliswaar gepromoveerd naar de Eredivisie en natuurlijk wil ik graag op het hoogste niveau spelen. Maar ik zie Sparta als een juiste keuze in mijn loopbaan."
:? :N :W
pi_128023845
quote:
Die jongen redt het ook niet in de ere, hij kwam vorig jaar al redelijk tekort in verdedigend opzicht.
pi_128042235
Mail gehad: het is gelukt om een seizoenkaart te krijgen!

Alleen even geld overmaken..

IJsseltribune.

Niet normaal. Blij als een kind.
...
pi_128094843
De b-side wordt misschien wel de grootste staantribune van Nederland als de KNVB toestemming geeft. Ook de hoofdtribune wordt doorgetrokken tot aan het gras, met de dug-outs in de tribune. Uitvak weer naar de overkant zoals vroeger. Het gras blijft liggen. Veel spelers erbij. Paar goede contractverlengingen. Een beloften elftal. Overload aan aanvragen voor seizoenskaarten. Binnenkort nieuwe hoofdsponsor. En sowieso zijn heel veel sponsors geïnteresseerd.

De club is zeer goed bezig :)
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_128095043
quote:
19s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 20:36 schreef daftme het volgende:
De b-side wordt misschien wel de grootste staantribune van Nederland als de KNVB toestemming geeft. Ook de hoofdtribune wordt doorgetrokken tot aan het gras, met de dug-outs in de tribune. Uitvak weer naar de overkant zoals vroeger. Het gras blijft liggen. Veel spelers erbij. Paar goede contractverlengingen. Een beloften elftal. Overload aan aanvragen voor seizoenskaarten. Binnenkort nieuwe hoofdsponsor. En sowieso zijn heel veel sponsors geïnteresseerd.

De club is zeer goed bezig :)
GAE is erg goed bezig de laatste tijd, ik zie jullie nog wel handhaven in de eredivisie. Natuurlijk nog wel afwachten hoe het team gaat presteren, want dat is nu nog volledig onvoorspelbaar. Geluk dat jullie nog een lange voorbereiding voor de boeg hebben met al een grotendeels complete selectie. ^O^
okeokeoke
pi_128110311
Jan de Jonge zou een aanbieding van GAE op zak hebben gehad, maar heeft gekozen voor Heracles Almelo.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 21:06:16 #34
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_128128815
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 07:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan de Jonge zou een aanbieding van GAE op zak hebben gehad, maar heeft gekozen voor Heracles Almelo.
Klopt! Jammer, ik had 'm ook wel geschikt geacht.
pi_128131805
Jan de Jonge is niet goed genoeg voor GAE.
Imitatie-Verbeek met alleen anonieme ervaring als hoofdtrainer bij Emmen en De Graafschap :s
Nooit iets neergezet.
...
pi_128169771
Morgen, voorafgaand aan de eerste training wordt de nieuwe trainer gepresenteerd. 09:30 om precies te zijn
  zondag 23 juni 2013 @ 23:16:18 #37
318507 Jester65
Stay frosty
pi_128174099
De nieuwe trainer, tevens technisch directeur. Ik ben benieuwd!
  maandag 24 juni 2013 @ 09:14:53 #38
318507 Jester65
Stay frosty
pi_128183441
Foeke Booij zou het worden, volgens de laatste berichten.
pi_128184035
Dubbelfuncties is vragen om problemen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  maandag 24 juni 2013 @ 10:03:14 #40
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_128184297
Verrassende keuze, of gingen er voor vandaag al geruchten? In ieder geval iemand met genoeg ervaring. Ik ben benieuwd :o
pi_128188926
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 09:51 schreef Muto het volgende:
Dubbelfuncties is vragen om problemen.
GAE heeft niet het budget om twee functies te betalen. Daarnaast heeft GAE tegenwoordig gelukkig een behoorlijk nuchter bestuur en behoorlijk wat voetbal know how in huis van mensen die nog steeds betrokken zijn bij de club.

Overigens had ik liever geen Foeke Booy gehad, maar gun hem het voordeel van de twijfel.
Ik ben allang blij dat Aad afkoopsom het niet geworden is.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:45:20 #42
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_128228772
Er is een groot contrast te bespeuren tussen de overlevingskansen die ik (en jullie) GAE toedicht(en) komend seizoen in de Eredivisie en die van de supporters van andere clubs.

Laatstgenoemden zijn er namelijk heilig van overtuigd dat GAE er als degradatiekandidaat #1 meteen weer uitvliegt. Wat op zich wel te begrijpen is, want als nummer 6 van de Jupiler League promoveren met (waarschijnlijk) de laagste begroting van alle clubs klinkt niet echt hoopgevend ;) Maar zij houden zich ook niet op de hoogte met alle ontwikkelingen van de club zoals wij dat wel doen en van alle nieuws van de afgelopen maand raak ik toch wel enigszins optimistisch :Y Rechtstreekse degradatie ontlopen moet er toch echt wel inzitten lijkt me!

En dan iets anders: wat vinden jullie van het nieuwe shirt? Ik ben er (nog) niet zo kapot van, de verhouding rood-geel is wel erg scheefgetrokken naar het rood toe vind ik. Die van het afgelopen seizoen was juist andersom maar die vond ik dan wel weer fraai. Maar het allermooiste is gewoon de klassieke variant, met om en om rood en gele banen. Het lijkt wel alsof ze daar zich steeds verder vandaan bewegen, wat ik echt zonde vind.
  Moderator dinsdag 25 juni 2013 @ 14:29:04 #43
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_128238151
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:45 schreef Xurk het volgende:
Er is een groot contrast te bespeuren tussen de overlevingskansen die ik (en jullie) GAE toedicht(en) komend seizoen in de Eredivisie en die van de supporters van andere clubs.

Laatstgenoemden zijn er namelijk heilig van overtuigd dat GAE er als degradatiekandidaat #1 meteen weer uitvliegt. Wat op zich wel te begrijpen is, want als nummer 6 van de Jupiler League promoveren met (waarschijnlijk) de laagste begroting van alle clubs klinkt niet echt hoopgevend ;) Maar zij houden zich ook niet op de hoogte met alle ontwikkelingen van de club zoals wij dat wel doen en van alle nieuws van de afgelopen maand raak ik toch wel enigszins optimistisch :Y Rechtstreekse degradatie ontlopen moet er toch echt wel inzitten lijkt me!

En dan iets anders: wat vinden jullie van het nieuwe shirt? Ik ben er (nog) niet zo kapot van, de verhouding rood-geel is wel erg scheefgetrokken naar het rood toe vind ik. Die van het afgelopen seizoen was juist andersom maar die vond ik dan wel weer fraai. Maar het allermooiste is gewoon de klassieke variant, met om en om rood en gele banen. Het lijkt wel alsof ze daar zich steeds verder vandaan bewegen, wat ik echt zonde vind.
Het klassieke shirt is idd het mooist, het nieuwe is heel erg mwa :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_128239295
Ik vind em na enige gewenning, echt mooi.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:13:27 #45
318507 Jester65
Stay frosty
pi_128246349
Collins John traint momenteel mee in Terwolde.
pi_128248834
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:13 schreef Jester65 het volgende:
Collins John traint momenteel mee in Terwolde.
Club nr 10 oid voor deze pas 24 jarige aanvaller.
pi_128314163
Mawouna Amefor is volgens Marco Timmer op weg naar de Eagles. Ik kende hem niet, maar hij is verdediger en komt van Dordrecht.
pi_128398236
14-0 gewonnen. Goed begin is halve werk ;)
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_128398550
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 18:04 schreef bambino het volgende:
14-0 gewonnen. Goed begin is halve werk ;)
Na een 10-0 ruststand niet echt bijzonder..
( tevens ook nog 2 eigen doelpunten bij die 4 laatste goals :P)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:52:48 #50
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_128771604
3-0 gewonnen van AZ! Een prima resultaat. :)
pi_128771928
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef Blinker het volgende:
3-0 gewonnen van AZ! Een prima resultaat. :)
Heel goed resultaat
zeker als je ziet dat gewoon het sterke elftal stond, en daarna zelfs bijna het hele elftal nog eens is vervangen wat nog niks uitmaakte haha :P
  woensdag 10 juli 2013 @ 10:44:04 #52
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_128788872
Hulde _O_

Ik verbaas me er wel over (zoals vaak wanneer het positief nieuws over GAE betreft) dat de ruime overwinning op AZ nergens nieuws is, niet op FOK!sport en ook niet in de ochtendkranten. De promovendus die overtuigend van de bekerwinnaar en (normaal gesproken) top 5 ploeg wint is wel opmerkelijk lijkt me :P

Goed, het is maar een oefenpotje. Dus het zal mijn GAE-hart wel zijn ;)
pi_128790637
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 10:44 schreef Xurk het volgende:
Hulde _O_

Ik verbaas me er wel over (zoals vaak wanneer het positief nieuws over GAE betreft) dat de ruime overwinning op AZ nergens nieuws is, niet op FOK!sport en ook niet in de ochtendkranten. De promovendus die overtuigend van de bekerwinnaar en (normaal gesproken) top 5 ploeg wint is wel opmerkelijk lijkt me :P

Goed, het is maar een oefenpotje. Dus het zal mijn GAE-hart wel zijn ;)
In de voorbereiding deed GAE het altijd wel goed tegen AZ, er werd in ieder geval altijd redelijk goed tegen gevoetbald. Het seizoen wat erop volgde was dan wel vaak een bittere teleurstelling, ik hoop dat dit jaar gebroken wordt met die traditie :) .
  woensdag 10 juli 2013 @ 22:43:24 #54
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_128816836
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 10:44 schreef Xurk het volgende:
Hulde _O_

Ik verbaas me er wel over (zoals vaak wanneer het positief nieuws over GAE betreft) dat de ruime overwinning op AZ nergens nieuws is, niet op FOK!sport en ook niet in de ochtendkranten. De promovendus die overtuigend van de bekerwinnaar en (normaal gesproken) top 5 ploeg wint is wel opmerkelijk lijkt me :P

Goed, het is maar een oefenpotje. Dus het zal mijn GAE-hart wel zijn ;)
De bekende voetbalwebsites pikte het wel op:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=191640

http://www.soccernews.nl/(...)egen_Go_Ahead_Eagles

http://www.noordhollandsd(...)ead-Eagles?lref=vplr

http://www.elfvoetbal.nl/(...)A+elfvoetbal-nieuws+(ElfVoetbal.nl+-+Binnenlands+en+buitenlands+voetbalnieuws)

Objectieve media.
  woensdag 10 juli 2013 @ 22:44:58 #55
397930 Emvem
Hedde druks op?
pi_128816938
Ben reuze benieuwd hoe GAE het gaat doen in de Eredivisie. Bij gebrek van mijn club in de Eredivisie maar extra aandacht schenken aan de Eagles :)
  woensdag 10 juli 2013 @ 22:51:11 #56
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_128817363
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:44 schreef Emvem het volgende:
Ben reuze benieuwd hoe GAE het gaat doen in de Eredivisie. Bij gebrek van mijn club in de Eredivisie maar extra aandacht schenken aan de Eagles :)
Extra aandacht is altijd goed voor de club ;-)

Voor welke club ben je?
  woensdag 10 juli 2013 @ 22:51:44 #57
397930 Emvem
Hedde druks op?
pi_128817395
Sparta.
  woensdag 10 juli 2013 @ 22:53:18 #58
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_128817493
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:51 schreef Emvem het volgende:
Sparta.
Ai, die wond is vast nog niet geheeld.
Wat een zure ontknoping was dat zeg. Ik had het jullie echt gegund.
Sparta en Go Ahead zijn beide cult.

RJC :r
  woensdag 10 juli 2013 @ 22:55:47 #59
397930 Emvem
Hedde druks op?
pi_128817664
Laten we het er op houden dat je als Spartaan leert omgaan met teleurstellingen.

Enigste nadeel van GAE in de Eredivisie is dat het uitvak nog kutter is geworden. Daar moeten jullie echt wat aan doen joh.
  donderdag 11 juli 2013 @ 23:41:41 #60
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_128855576
quote:
9s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:55 schreef Emvem het volgende:
Laten we het er op houden dat je als Spartaan leert omgaan met teleurstellingen.

Enigste nadeel van GAE in de Eredivisie is dat het uitvak nog kutter is geworden. Daar moeten jullie echt wat aan doen joh.
Het uitvak is inmiddels verplaatst tegenover de B-side. Confrontatie opzoeken is niet meer mogelijk dus ;)
Of het comfort en zicht is verbeterd dat weet ik niet.
pi_129347946
Rustig hier..
We hoeven in ieder geval niet kansloos te zijn in de eerste wedstrijd :D
pi_129348125
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:29 schreef Humberto-T het volgende:
Rustig hier..
We hoeven in ieder geval niet kansloos te zijn in de eerste wedstrijd :D
Gewoon de 3 punten binnenhalen, moet gemakkelijk kunnen :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_129350448
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:29 schreef Humberto-T het volgende:
Rustig hier..
We hoeven in ieder geval niet kansloos te zijn in de eerste wedstrijd :D
idd rustig, maar er zijn ook weinig vorderingen betreft het team...
Stadion verbouwingen lopen op schema zover ik begrepen had
pi_129357771
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 23:24 schreef Downstar het volgende:

[..]

idd rustig, maar er zijn ook weinig vorderingen betreft het team...
Stadion verbouwingen lopen op schema zover ik begrepen had
Ik hoor eigenlijk helemaal niets over de verbouwing van de B side, gaat dat nog door?
pi_129359098
Volgens het AD heeft GAE interesse om Falkenburg een jaar te huren van AZ.
pi_129360999
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 08:46 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Ik hoor eigenlijk helemaal niets over de verbouwing van de B side, gaat dat nog door?
omdat de KNVB dat nog steeds niet heeft beslist..

quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens het AD heeft GAE interesse om Falkenburg een jaar te huren van AZ.


eerder al een grotere club afgewezen heb ik vernomen als reden van afketsen, vraag me af waarom die dan wel naar eagles zou willen :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 26-07-2013 11:14:48 ]
pi_129373357
Joey Godee komt voor een jaar naar eagles..!

en doelman cummins van utrecht is voor 2 jaar vast gelegd
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:13:34 #68
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_129496808
Na de afgang van Utrecht in de voorronde van de EL tegen semi-profs uit Luxemburg had ik al goede hoop voor de seizoensouverture, maar nu Utrecht ook nog wat basisspelers mist door blessures... voel ik de kans op het linkerrijtje na komend weekend groeien voor GAE 8-)
pi_129517377
Doelman Eloy Room wordt voor 1 jaar gehuurd van Vitesse.
pi_129518403
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:13 schreef Xurk het volgende:
Na de afgang van Utrecht in de voorronde van de EL tegen semi-profs uit Luxemburg had ik al goede hoop voor de seizoensouverture, maar nu Utrecht ook nog wat basisspelers mist door blessures... voel ik de kans op het linkerrijtje na komend weekend groeien voor GAE 8-)
Voor het weekend in het linkerrijtje is alvast gelukt :7
pi_129518411
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Doelman Eloy Room wordt voor 1 jaar gehuurd van Vitesse.
Lijkt me weinig mis mee ;)
pi_129685808
Heel erg jammer dat eagles niet die 1-2 er in heeft geprikt..
ze hadden echt grote kansen, maar de keeper van utrecht haalde ze er toch netjes uit helaas..

Toch weer een puntje..

Zwolle opzich ook leuk gedaan tegen Feyenoord, wel zuur voor feyenoord dat Fernandez dan nog moet scoren in de blessuretijd xD
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 18:51:16 #73
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_129686527
GAE had 3 punten verdiend :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_129687189
Erg knap van GAE :).
  maandag 5 augustus 2013 @ 09:56:53 #75
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_129706984
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Erg knap van GAE :).
Thanks. Prima resultaat. Had zeker meer in gezeten, maar we mogen niet klagen.
Eén van de moeilijkste uitwedstrijden van het jaar.
pi_129707938
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:56 schreef Blinker het volgende:

[..]

Thanks. Prima resultaat. Had zeker meer in gezeten, maar we mogen niet klagen.
Eén van de moeilijkste uitwedstrijden van het jaar.
Niet overdrijven. Denk dat je Utrecht niet op een beter moment als nu kon treffen.
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:04:43 #77
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_129714184
Ik denk ook dat dit het beste moment was :Y De vorm is er niet bij Utrecht en ze misten een aantal basisspelers wegens blessures. Maar ik ben heel tevreden met het puntje, toch een degelijk rentree op het hoogste niveau ^O^ En er had echt meer ingezeten op basis van de tweede helft + de vrije trap tegen de paal.

Mijn voorspelling dat GAE in het linkerrijtje zouden staan na speelronde 1 is in ieder geval uitgekomen 8-) Helaas staat Zwolle dankzij de winst op Feyenoord nog wel even boven ons ;)
pi_129717544
Utrecht-uit is helemaal niet lastig voor degradatiekandidaten. VVV won er een paar jaar terug ook met 1-4 :P
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:54:10 #79
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_129720040
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:48 schreef Chiappucci het volgende:
Utrecht-uit is helemaal niet lastig voor degradatiekandidaten. VVV won er een paar jaar terug ook met 1-4 :P
Misschien, maar als je kijkt naar de samenvatting kijkt van Cambuur - NAC, dan kan je alleen maar tot de conclusie komen dat er zeker iets te halen valt voor Go Ahead.
pi_129733153
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:54 schreef Blinker het volgende:

[..]

Misschien, maar als je kijkt naar de samenvatting kijkt van Cambuur - NAC, dan kan je alleen maar tot de conclusie komen dat er zeker iets te halen valt voor Go Ahead.
Tuurlijk, is ook helemaal de verdienste van Go Ahead. Als ze zo spelen als de 2e helft gisteren, denk ik dat het wel goed komt ;). Ben onder de indruk sinds jullie ons wegspeelden in de Koel met de Play-offs.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:59:03 #81
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_129746600
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:12 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Tuurlijk, is ook helemaal de verdienste van Go Ahead. Als ze zo spelen als de 2e helft gisteren, denk ik dat het wel goed komt ;). Ben onder de indruk sinds jullie ons wegspeelden in de Koel met de Play-offs.
Het moet nog wel beter, willen we ons blijven handhaven in de Eredivisie.
Handelingssnelheid van sommige spelers is nog van het niveau Jupiler League, dat moet echt omhoog. Maar goed, kan me voorstellen dat ze nog moeten acclimatiseren.
pi_129772205
quote:
Falkenburg verkiest hereniging met Booy boven ADO

Go Ahead Eagles lijkt de nieuwe club te worden van Erik Falkenburg, nadat hij maandagavond ADO Den Haag had afgezegd. De 25-jarige middenvelder heeft bij AZ nog een contract tot medio 2014, maar mag daar vertrekken.

Onlangs was Falkenburg nog dicht bij een overstap naar Panathinaikos, terwijl behalve Go Ahead Eagles ook NAC Breda concrete belangstelling toonde voor de Leidenaar.

Afgelopen weekeinde voerde ADO-trainer Maurice Steijn ‘een positief gesprek’ met de middenvelder, die afgelopen seizoen nog een half jaar op huurbasis uitkwam voor NEC. ADO en AZ waren al dicht bij een akkoord, maar de speler zelf besloot uiteindelijk toch niet naar Den Haag te verkassen.

Bij Go Ahead zou Falkenburg worden herenigd met trainer Foeke Booy, met wie hij eerder naar beider tevredenheid samenwerkte bij Sparta Rotterdam. (Freek Jansen)

bron
Nu hopen dat het snel geregeld kan worden, zou een prima aanwinst zijn.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_129881380
GO AHEAD.....
pi_129881422
EAGLES!



kan niet wachten tot morgen :)!
pi_129912916
En de eerste overwinning is binnen.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:14:13 #86
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_129914675
Geweldig!! Ik was er niet bij, maar de Adelaarshorst ziet er prachtig gevuld uit op de beelden O+ Wie had gedacht dat we na twee wedstrijden al op 4 punten zouden staan? :9 Enig smetje is dat Zwolle bovenaan staat :+

Nog drie weken en dan kan ik ze ook eindelijk weer in de Eredivisie gaan aanmoedigen :)

Ik zit erover na te denken om voor het eerst in járen een wedstrijdshirt aan te schaffen, toch wel mooi met zo'n Eredivisie-badge erop (jammer alleen van het Drogisterij logo). Wel vrij prijzig toch nog, maar aan de andere kant steun je GAE daar ook weer mee.
pi_129920850
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:14 schreef Xurk het volgende:
Geweldig!! Ik was er niet bij, maar de Adelaarshorst ziet er prachtig gevuld uit op de beelden O+ Wie had gedacht dat we na twee wedstrijden al op 4 punten zouden staan? :9 Enig smetje is dat Zwolle bovenaan staat :+

Nog drie weken en dan kan ik ze ook eindelijk weer in de Eredivisie gaan aanmoedigen :)

Ik zit erover na te denken om voor het eerst in járen een wedstrijdshirt aan te schaffen, toch wel mooi met zo'n Eredivisie-badge erop (jammer alleen van het Drogisterij logo). Wel vrij prijzig toch nog, maar aan de andere kant steun je GAE daar ook weer mee.
Toch leuk altijd zon shirt..

logo van drogisterij vind ik ook een beetje een doorn in het oog, maar dat vond ik ook van dat stadionwonen gedoe van vorige seizoenen..
die plek voor een sponsor vind ik sws niet echt wat..

Daarnaast vind ik het ook erg zonde dat het logo van eagles op/in het shirt is gedrukt..
naar mijn mening oogt dit veel goedkoper dan bijvoorbeeld een shirt met een geborduurd logo..



ipv:




het is zo niet echt goed te zien, maar de shirts ogen in werkelijkheid daardoor wat goedkoper
je ziet dat ook vaak bij die nep shirts van grote clubs als barcelona en real madrid, zonder bijvoorbeeld shirt merk.. dan zie je ook dat het gedrukt is ipv geborduurd logo..
jammer :(

[ Bericht 9% gewijzigd door Downstar op 11-08-2013 00:32:09 ]
pi_129952178
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:14 schreef Xurk het volgende:
Geweldig!! Ik was er niet bij, maar de Adelaarshorst ziet er prachtig gevuld uit op de beelden O+ Wie had gedacht dat we na twee wedstrijden al op 4 punten zouden staan? :9 Enig smetje is dat Zwolle bovenaan staat :+

Nog drie weken en dan kan ik ze ook eindelijk weer in de Eredivisie gaan aanmoedigen :)

Ik zit erover na te denken om voor het eerst in járen een wedstrijdshirt aan te schaffen, toch wel mooi met zo'n Eredivisie-badge erop (jammer alleen van het Drogisterij logo). Wel vrij prijzig toch nog, maar aan de andere kant steun je GAE daar ook weer mee.
Het was dan ook een heerlijk sfeertje, de eerste helft wel genoten, de tweede was meer billenknijpen.
Al met al top sfeer, 4 punten na twee duels het kan niet beter.
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:56:10 #89
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129952270
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:54 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Het was dan ook een heerlijk sfeertje, de eerste helft wel genoten, de tweede was meer billenknijpen.
Al met al top sfeer, 4 punten na twee duels het kan niet beter.
Jawel. Met 6 uit 2.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129953005
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Jawel. Met 6 uit 2.
Ok, bijna vergeten er tussen te zetten. Hoe dan ook een droomstart voor ons.

[ Bericht 0% gewijzigd door Humberto-T op 11-08-2013 21:17:07 ]
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:28:44 #91
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_130029134
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Jawel. Met 6 uit 2.
Het had niet veel gescheeld in Utrecht...
pi_130029193
hmm NAC kan falkenburg niet betalen, zo blijft gae als enige nog over (of er moeten nieuwe zich melden..)

vraag me alleen af of wij hem nu nog wel willen en of we hem uberhaupt moeten nemen..
als die zo graag bij ons zou hebben willen voetballen was hij er wel eerder uitgekomen..
pi_130064499
Terugblik PSV - Go Ahead Eagles van 2007, zaterdag weer Eindhoven!

Hopelijk kunnen we het weer spannend maken, net zoals tegen Utrecht ;)
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_130088241
Falkenburg is officieel gehuurd.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 22:14:21 #95
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_130111513
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Falkenburg is officieel gehuurd.
Ik ben benieuwd. Volgens velen een alles of niets speler.
Laten we het hopen dat hij bepalend kan zijn.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:47:14 #96
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_130149008
Ik vond hem altijd wel aardig, dus ben er blij mee. Veel Eredivisie-ervaring in ieder geval. Maar hopelijk is hij niet over zijn "top" heen inderdaad. Hereniging met zijn oude coach zou wel positief moeten zijn.

Overigens las ik dat Bakkali morgen niet meedoet. Dat verkleint al redelijk de kans op een afslachting lijkt me ;) Stuntje (als in, gelijkspel)?

Tenslotte had ik eergisteren de meest awesome droom. Ik speelde bij GAE en maakte mijn debuut in een thuiswedstrijd tegen Cambuur. Ik scoorde twee keer in de wedstrijd en "we" wonnen met 2-1. Vooral mijn tweede doelpunt was erg gaaf (over de middellijn randje buitenspel de bal aangespeeld gekregen, met de hak achter de standbeen aangenomen en lange dribbelsprint naar het doel). Maar het geinigste was nog wel dat ik de nieuwe cultheld werd bij de supporters omdat ik na ieder doelpunt naar de harde kern rende en liedjes van GAE naar hén ging zingen. Dat ik zowel speler als supporter was van de club, maakte ze (ons? ;)) helemaal gek.

Dus :') Ach, het was fijn wakker worden daarna :+
  Moderator vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:48:09 #97
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_130149055
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:47 schreef Xurk het volgende:
Ik vond hem altijd wel aardig, dus ben er blij mee. Veel Eredivisie-ervaring in ieder geval. Maar hopelijk is hij niet over zijn "top" heen inderdaad. Hereniging met zijn oude coach zou wel positief moeten zijn.

Overigens las ik dat Bakkali morgen niet meedoet. Dat verkleint al redelijk de kans op een afslachting lijkt me ;) Stuntje (als in, gelijkspel)?

Tenslotte had ik eergisteren de meest awesome droom. Ik speelde bij GAE en maakte mijn debuut in een thuiswedstrijd tegen Cambuur. Ik scoorde twee keer in de wedstrijd en "we" wonnen met 2-1. Vooral mijn tweede doelpunt was erg gaaf (over de middellijn randje buitenspel de bal aangespeeld gekregen, met de hak achter de standbeen aangenomen en lange dribbelsprint naar het doel). Maar het geinigste was nog wel dat ik de nieuwe cultheld werd bij de supporters omdat ik na ieder doelpunt naar de harde kern rende en liedjes van GAE naar hén ging zingen. Dat ik zowel speler als supporter was van de club, maakte ze (ons? ;)) helemaal gek.

Dus :') Ach, het was fijn wakker worden daarna :+
Zulke dromen _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 00:27:07 #98
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_130153522
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:47 schreef Xurk het volgende:
Ik vond hem altijd wel aardig, dus ben er blij mee. Veel Eredivisie-ervaring in ieder geval. Maar hopelijk is hij niet over zijn "top" heen inderdaad. Hereniging met zijn oude coach zou wel positief moeten zijn.

Overigens las ik dat Bakkali morgen niet meedoet. Dat verkleint al redelijk de kans op een afslachting lijkt me ;) Stuntje (als in, gelijkspel)?

Tenslotte had ik eergisteren de meest awesome droom. Ik speelde bij GAE en maakte mijn debuut in een thuiswedstrijd tegen Cambuur. Ik scoorde twee keer in de wedstrijd en "we" wonnen met 2-1. Vooral mijn tweede doelpunt was erg gaaf (over de middellijn randje buitenspel de bal aangespeeld gekregen, met de hak achter de standbeen aangenomen en lange dribbelsprint naar het doel). Maar het geinigste was nog wel dat ik de nieuwe cultheld werd bij de supporters omdat ik na ieder doelpunt naar de harde kern rende en liedjes van GAE naar hén ging zingen. Dat ik zowel speler als supporter was van de club, maakte ze (ons? ;)) helemaal gek.

Dus :') Ach, het was fijn wakker worden daarna :+
Jup... Dat soort dromen hebben we allemaal wel eens gehad. ;)
Wat een bevoorrecht leven hebben ze toch.
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:48:45 #99
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_130221575
Helaas van het verlies, maar het was natuurlijk wel zo goed als ingecalculeerd. Wel mooi dat er zo goed reclame is gemaakt voor GAE gedurende de eerste helft _O_ Ik zat al aan een stuntje te denken, totdat de twee goals zo snel achter elkaar vielen :P Maar geen schande dus.

Na de uitwedstrijd tegen RKC ben ik er nu ook bij in de ArenA op 28 september, naast het uitvak *O* Nu al zin in!
pi_130223122
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:48 schreef Xurk het volgende:
Helaas van het verlies, maar het was natuurlijk wel zo goed als ingecalculeerd. Wel mooi dat er zo goed reclame is gemaakt voor GAE gedurende de eerste helft _O_ Ik zat al aan een stuntje te denken, totdat de twee goals zo snel achter elkaar vielen :P Maar geen schande dus.

Na de uitwedstrijd tegen RKC ben ik er nu ook bij in de ArenA op 28 september, naast het uitvak *O* Nu al zin in!
Echt goed voetbal eerste helft, en eagles had ook zeker kansen..
echter straft psv het wel genadeloos af, maargoed verlies was inderdaad ingecalculeerd
al betrapte ik me er toch op dat ik wel even baalde na de 2-0 ( wat een schot trouwens :P!)

Toch ben ik wel bang voor de volgende wedstrijd, groningen zal vast en zeker punten willen pakken na de wedstrijd tegen cambuur, en zullen er dus mijn inziens harder en meer voorgaan..

Hopelijk speelt eagles gewoon van af het begin weer lekker aanvallend, dan zullen er ongetwijfeld wel een a twee in gaan :D kheb dr zin aaaaaan!
  maandag 19 augustus 2013 @ 08:39:24 #101
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_130226584
Ik denk dat in de eerste periode van het seizoen veel ploegen GAE onderschatten en daarom verrast worden door de kwaliteit / strijdlust van de ploeg. Hopelijk is dat verrassingseffect niet al te snel uitgewerkt ;) Wat Cambuur thuis tegen Groningen kan, zou GAE in de Adelaarshorst ook moeten kunnen, tenzij het aan het derby-aspect lag :P Na de eerste twee wedstrijden van Groningen moet ik zeggen dat ik wel geïmponeerd was, maar nu zie ik de kans op een puntje of meer wel iets positiever in.

Grootste compliment was trouwens wel dat Houtkoop Arias al in de eerste helft letterlijk de wedstrijd uit speelde :9

Trouwens ook leuk om te zien dat Quincy het goed doet bij Twente. Maar hij was dan ook niets voor niets talent van het jaar vorig jaar in de JL :)
pi_130240050
Als de ploeg onbevangen kan voetballen, wat ze tegen Utrecht, Ado en PSV ook een helft deden, kunnen we denk ik redelijk wat ploegen hebben.
Ik ben benieuwd hoe ons middenveld eruit komt te zien nu Falkenburg erbij zit. Overgoor zal er wel in blijven, Lambooij ook en dan Falkenburg als creatieveling achter Kolder verwacht ik.
pi_130417697
Hoop op weer aanvallend voetbal, dat kan groningen slecht hebben..
dat zag je wel tegen Cambuur..

Echter ben ik bang dat ze bij groningen wel ff wat meer inzet gaan tonen,
en eagles het dus wel moeilijker krijgt dan cambuur, omdat groningen niet 2 maal wil verliezen van een promovendus..
pi_130446533
Typisch weer iets voor de eagles dit.. dit zijn hele dure punten..
punten die we in dit seizoen hard nodig hebben..

met 11 man tegen 9 man nog zo slecht voetballen..
ik heb 2 kansjes gezien nadat groningen met 9 man kwam te staan..

Je ziet dat eagles gewoonweg niet weet waar ze naar toe moeten spelen als kolder het veld uit is..
dan vliegen de ballen allleen maar op de buiten spelers (die ik bedroevend slecht vond deze wedstrijd)
en komt er weer 1 of andere matige voorzet die over alles en iedereen heen vliegt.

als we nu de 7 punten hadden, stonden we gelijk met ajax, heereveen en boven AZ en Groningen..

Die 4-2 wou er maar niet in, die vrije trap van van der linden was weer een beauty
en ik gun het die jonge zo, maar ook deze werd weer gestopt doormiddel van het doel..
Schenk ook nog binnenkant paal..

Amevor viel me dit keer zwaar tegen, waar hij in de wedstrijd tegen ado echt alles had en van beton leek te zijn, daar verloor hij deze wedstrijd enorm veel duels, en werd hij aan de kant gezet door een mannetje van 1,70 en laten we zeggen 60 kg xD...

Nu maar hopen dat je uit tegen RKC een overwinning pakt, al calculeer ik daar helaas een verlies in..
pi_130468934
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:03 schreef Downstar het volgende:
Typisch weer iets voor de eagles dit.. dit zijn hele dure punten..
punten die we in dit seizoen hard nodig hebben..

met 11 man tegen 9 man nog zo slecht voetballen..
ik heb 2 kansjes gezien nadat groningen met 9 man kwam te staan..

Je ziet dat eagles gewoonweg niet weet waar ze naar toe moeten spelen als kolder het veld uit is..
dan vliegen de ballen allleen maar op de buiten spelers (die ik bedroevend slecht vond deze wedstrijd)
en komt er weer 1 of andere matige voorzet die over alles en iedereen heen vliegt.

als we nu de 7 punten hadden, stonden we gelijk met ajax, heereveen en boven AZ en Groningen..

Die 4-2 wou er maar niet in, die vrije trap van van der linden was weer een beauty
en ik gun het die jonge zo, maar ook deze werd weer gestopt doormiddel van het doel..
Schenk ook nog binnenkant paal..

Amevor viel me dit keer zwaar tegen, waar hij in de wedstrijd tegen ado echt alles had en van beton leek te zijn, daar verloor hij deze wedstrijd enorm veel duels, en werd hij aan de kant gezet door een mannetje van 1,70 en laten we zeggen 60 kg xD...

Nu maar hopen dat je uit tegen RKC een overwinning pakt, al calculeer ik daar helaas een verlies in..
Onze verdediging leek wel een schiettent af en toe. Amevor die soms op z'n gemakje aan de wandel leek te gaan en werd weggezet door zijn 20cm kleinere tegenstander.. Genoeg ergenissen gezien gistermiddag.
Wat wel weer positief was dat we voetballend gezien niet onderdeden en de bal soms heerlijk werd rondgekaatst. Doodzonde dat Kolder er uit moest hoewel Godee het in dat kwartiertje ook niet slecht deed.
Houtkoop moet de scherpte nog vinden, paar goede acties maar het eindschot is vaak nog ondermaats.
pi_130688975
Eagles demtahhh
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_130689244
Heerlijke pot weer :D!
pi_130689299
Knappe wedstrijd van de Eagles weer. Kolder speelde weer geniaal. Falkenburg is een ideale speler om rond Kolder te spelen. Kan een goede tandem worden.
pi_130695146
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Knappe wedstrijd van de Eagles weer. Kolder speelde weer geniaal. Falkenburg is een ideale speler om rond Kolder te spelen. Kan een goede tandem worden.
De Pelle van GAE 8-) Ik had niet verwacht dat Kolder het zo goed zou doen.
  zondag 1 september 2013 @ 13:14:09 #110
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_130700420
Ik heb een geweldige wedstrijd uitgekozen om erbij te zijn 8-) Het neefje van mijn vrouw heeft een seizoenskaart voor RKC en ik kon met hem mee. Hij zat uiteraard de hele wedstrijd chagrijnig naast mij en ik zat af en toe wel flink te glunderen ;)

Vooral in de eerste helft veel heel goed doorgekomen van GAE langs de flanken :9 Een beetje geluk bij 1-0 dat de keeper van RKC de bal niet klem had, maar de 2-0 bij rust was echt dik verdiend. Het was bij vlagen genieten en Kolder deed het inderdaad erg goed! Ook ik had dat niet verwacht aangezien ik hem in de Jupiler League vorig seizoen nog af en toe een beetje traag / houterig vond als hij aangespeeld werd. Maar nu hield hij prima de bal vast om aan anderen af te leggen en was echt een rustpunt in de aanval. Geweldig ook dat Falkenburg zo'n aanwinst blijkt te zijn, daar hoopte ik al op met zijn ervaring toen hij eindelijk erbij kwam :) En nu twee GAE-spelers in de topscorerslijst van TT 832 *)

Wel vind ik dat het uitverdedigen nog steeds beter moet, af en toe is het gewoon blind naar voren trappen en dus gelijk inleveren. Daaruit ontstond ook die tegengoal. Het zou toch leuk zijn om een keer de nul te houden, de laatste keer dateert nog altijd uit 1996 (3-0 Vitesse). Veel RKC supporters hebben die goal trouwens niet eens gezien, want na de 4-0 liep het stadion echt leeg. Mijn schoonneefje bleef nog wel zitten voor mij gelukkig :+

Gedeeld derde! :D
  zondag 1 september 2013 @ 13:16:46 #111
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_130700513
Dat iedereen vorige week zo gefrustreerd was van de late gelijkmaker van Groningen geeft wel aan dat we het boven verwachting goed doen :) Natuurlijk is het zonde om de winst weg te geven met twee man minder, maar Groningen is een (zo goed als) vaste subtopper in de Eredivisie en GAE eindigde vorig jaar als zesde in de Jupiler League. Ik probeer nog steeds de gedachte te hanteren dat ieder punt mooi meegenomen is om boven plek 16 te eindigen, maar als ze zo goed blijven presteren wordt het wel moeilijk om de lat niet iets hoger te gaan leggen :P
  zondag 1 september 2013 @ 21:34:40 #112
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_130722438
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2013 13:14 schreef Xurk het volgende:
Ik heb een geweldige wedstrijd uitgekozen om erbij te zijn 8-) Het neefje van mijn vrouw heeft een seizoenskaart voor RKC en ik kon met hem mee. Hij zat uiteraard de hele wedstrijd chagrijnig naast mij en ik zat af en toe wel flink te glunderen ;)

Vooral in de eerste helft veel heel goed doorgekomen van GAE langs de flanken :9 Een beetje geluk bij 1-0 dat de keeper van RKC de bal niet klem had, maar de 2-0 bij rust was echt dik verdiend. Het was bij vlagen genieten en Kolder deed het inderdaad erg goed! Ook ik had dat niet verwacht aangezien ik hem in de Jupiler League vorig seizoen nog af en toe een beetje traag / houterig vond als hij aangespeeld werd. Maar nu hield hij prima de bal vast om aan anderen af te leggen en was echt een rustpunt in de aanval. Geweldig ook dat Falkenburg zo'n aanwinst blijkt te zijn, daar hoopte ik al op met zijn ervaring toen hij eindelijk erbij kwam :) En nu twee GAE-spelers in de topscorerslijst van TT 832 *)

Wel vind ik dat het uitverdedigen nog steeds beter moet, af en toe is het gewoon blind naar voren trappen en dus gelijk inleveren. Daaruit ontstond ook die tegengoal. Het zou toch leuk zijn om een keer de nul te houden, de laatste keer dateert nog altijd uit 1996 (3-0 Vitesse). Veel RKC supporters hebben die goal trouwens niet eens gezien, want na de 4-0 liep het stadion echt leeg. Mijn schoonneefje bleef nog wel zitten voor mij gelukkig :+

Gedeeld derde! :D
Dan heb je zeker een goede wedstrijd gepakt. Ik moest helaas verstek laten gaan ivm verplichtingen.
Op mijn gemak de wedstrijd gekeken bij Kupu Kupu op de Brink.

Heerlijk resultaat en een leuke pot. Go Ahead was bijna de hele wedstrijd heer en meester.
Drie punten op een van je grootste concurrenten is natuurlijk heel erg lekker. :)

Over 2 weken in ieder geval de uit-wedstrijd tegen AZ. Daar hebben we al 3-0 van gewonnen in de voorbereiding, dus dit kunstje moeten we maar nogmaals herhalen. :)
  zondag 1 september 2013 @ 21:50:44 #113
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_130723694
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Knappe wedstrijd van de Eagles weer. Kolder speelde weer geniaal. Falkenburg is een ideale speler om rond Kolder te spelen. Kan een goede tandem worden.
Kolder lijkt top en topfit. Ik heb het idee dat hij er vanaf nu alles aan wil doen om nog een beetje extra glans aan zijn loopbaan te brengen.

Dat lukt hem tot op heden vrij aardig. ;-)
  zondag 1 september 2013 @ 23:27:44 #114
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_130728922
Hij is goed bezig inderdaad!

Ik was verbaasd om het resultaat tegen AZ in de voorbereiding, hopelijk kan het herhaald worden inderdaad. AZ is in ieder geval het seizoen wisselvallig begonnen.

Jammer dat Zwolle het zo goed doet (al is dat toch ook wel weer geinig), anders was GAE wel echt dé verrassing van het seizoen tot nu toe. Ik heb het idee dat ze een beetje overschaduwd worden door een club die bovenaan 'los' staat en normaal gesproken ook in het rechterrijtje zou staan.

Ik zit er wel aan te denken om naar de thuiswedstrijd tegen Zwolle te gaan (8 december), geweldige sfeer altijd en het is een zondagmiddag wedstrijd, wat mij het beste uitkomt. Echter zal het animo wel erg groot zijn, dus wat zijn mijn kansen in de losse verkoop denken jullie?

In ieder geval wordt over een paar weken de uitwedstrijd tegen Ajax mijn volgende, zoals eerder geschreven naast het GAE-vak. Ik maak me geen illusies dat er weer een 1-4 in zit, maar een stuntje in de vorm van een gelijkspel zou wel erg mooi zijn! Ze hebben beiden tegen Groningen gelijkgespeeld, dus wie weet O-)
pi_130729277
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2013 23:27 schreef Xurk het volgende:
Hij is goed bezig inderdaad!

Ik was verbaasd om het resultaat tegen AZ in de voorbereiding, hopelijk kan het herhaald worden inderdaad. AZ is in ieder geval het seizoen wisselvallig begonnen.

Jammer dat Zwolle het zo goed doet (al is dat toch ook wel weer geinig), anders was GAE wel echt dé verrassing van het seizoen tot nu toe. Ik heb het idee dat ze een beetje overschaduwd worden door een club die bovenaan 'los' staat en normaal gesproken ook in het rechterrijtje zou staan.

Ik zit er wel aan te denken om naar de thuiswedstrijd tegen Zwolle te gaan (8 december), geweldige sfeer altijd en het is een zondagmiddag wedstrijd, wat mij het beste uitkomt. Echter zal het animo wel erg groot zijn, dus wat zijn mijn kansen in de losse verkoop denken jullie?

In ieder geval wordt over een paar weken de uitwedstrijd tegen Ajax mijn volgende, zoals eerder geschreven naast het GAE-vak. Ik maak me geen illusies dat er weer een 1-4 in zit, maar een stuntje in de vorm van een gelijkspel zou wel erg mooi zijn! Ze hebben beiden tegen Groningen gelijkgespeeld, dus wie weet O-)
Kans is niet heel groot.. of je moet echt heel vroeg erbij zijn..

Ik hoop dat de derbies op dit niveau wel weer voldoening geven en weer sfeer brengen,
In beide wedstrijden(thuis en uit) is de sfeer en grimmigheid de afgelopen jaren niet meer zoals het geweest...
pi_130735867
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:37 schreef Downstar het volgende:

[..]

Kans is niet heel groot.. of je moet echt heel vroeg erbij zijn..

Ik hoop dat de derbies op dit niveau wel weer voldoening geven en weer sfeer brengen,
In beide wedstrijden(thuis en uit) is de sfeer en grimmigheid de afgelopen jaren niet meer zoals het geweest...
Kwam ook door het verschrikkelijke kut tijdstip van 12:30 de laatste jaren, het alcohol verbod erbij. Alles om maar geen grimmig sfeertje te krijgen, uitgezonderd de massale hoeveelheid ME.
pi_130739214
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 10:53 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Kwam ook door het verschrikkelijke kut tijdstip van 12:30 de laatste jaren, het alcohol verbod erbij. Alles om maar geen grimmig sfeertje te krijgen, uitgezonderd de massale hoeveelheid ME.
Nouja, die 12.30 tijdstip is al heel wat jaren zo..
In 2007 bijvoorbeeld ook, toen werd er toch wel even los gegaan
en zat de sfeer er al goed in voor de wedstrijd.. de stand (3-1) maakte het misschien ook allemala mooier..

Maar ook de beker pot vorig seizoen, waarin de stand gedurende de wedstrijd het ook spannend maakte, vond ik de sfeer ook helemaal niet meer echt zoals het geweest was..
Daarom hopelijk dus de sfeer die we nu elke thuiswedstrijd hebben, ook tegen zwolle..
en dan nog een klein beetje meer! , dat zou toch geweldig zijn :D!
  Moderator zondag 8 september 2013 @ 21:33:06 #118
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_130965175
Wat kost een kaartje in de Adelaarshorst?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_130978351
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 21:33 schreef onlogisch het volgende:
Wat kost een kaartje in de Adelaarshorst?
Geen idee, de GAE website geeft ook aan nnb :') De losse kaartverkoop gaat wel erg snel voor wedstrijden omdat het er volgens mij maar een paar honderd per wedstrijd zijn.

Uit je onderschrift lijkt het me dat je een Feyenoord supporter bent? Ik verwacht dat kaartjes voor de wedstrijd tegen Feyenoord helemaal snel uitverkocht zullen zijn.
pi_130979302
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 21:33 schreef onlogisch het volgende:
Wat kost een kaartje in de Adelaarshorst?
Via ticketbox kwam ik aan deze info voor de eerst volgende thuiswedstrijd tegen cambuur

Evenementinformatie

Wedstrijd: Go Ahead Eagles -SC Cambuur
Speeldatum: 20-09-2013
Aanvangstijd: 20: uur
Locatie: De Adelaarshorst
Competitie: Eredivisie
ClubCard-verplichting: ja
Start periode Einde periode
Internetverkoop: 31-08-2013 09:00 uur 19-09-2013 13.00 uur
TicketBox verkooppunten: 31-08-2013 09:00 uur 20-09-2013 18.00 uur
Verkoop secretariaat: n.v.t. n.v.t.
Openingstijden stadionkassa wedstrijddag: vanaf 18.30 uur n.v.t.
Vakken en prijzen

Geen kaarten beschikbaar voor de Brinkgreverweg- en IJsseltribune.
Clubcardverplichting: per seizoen- of clubcard van Go Ahead Eagles kan men 1 kaart kopen.
Vakken Prijs Kinderkorting
19, Leo Halle tribune ¤ 20,-- geen kinderkorting
3V en 4V ¤ 20,-- geen kinderkorting
  maandag 9 september 2013 @ 11:44:21 #121
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_130981362
Wel vervelend dat volgens mij zo goed als alle thuiswedstrijden dit seizoen CC-verplicht zijn en er is geen mogelijkheid om dat ver van tevoren al te zien. Aangezien het aanvragen ervan een paar weken duurt lijkt me, moet ik eigenlijk even snel regelen dat een vriend van me die nog wel in de buurt van Deventer woont er binnenkort eentje voor zes euro aanschaft. Ik kan dat niet want ik heb juist expres voor dit seizoen bij een ander club een CC geregeld zodat ik uitwedstrijden van GAE kan bezoeken zonder aan de verplichte buscombi mee te hoeven doen :+ En je kunt vast geen kaarten in de losse verkoop kopen met een CC van een andere club.
pi_130985927
Geen kaarten beschikbaar voor de Brinkgreverweg- en IJsseltribune.

:( :(
  dinsdag 17 september 2013 @ 15:53:57 #123
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_131281300
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:44 schreef Xurk het volgende:
Wel vervelend dat volgens mij zo goed als alle thuiswedstrijden dit seizoen CC-verplicht zijn en er is geen mogelijkheid om dat ver van tevoren al te zien. Aangezien het aanvragen ervan een paar weken duurt lijkt me, moet ik eigenlijk even snel regelen dat een vriend van me die nog wel in de buurt van Deventer woont er binnenkort eentje voor zes euro aanschaft. Ik kan dat niet want ik heb juist expres voor dit seizoen bij een ander club een CC geregeld zodat ik uitwedstrijden van GAE kan bezoeken zonder aan de verplichte buscombi mee te hoeven doen :+ En je kunt vast geen kaarten in de losse verkoop kopen met een CC van een andere club.
Je mag geen dubbele CC's hebben. Kan je een landelijke SV voor krijgen (officieel).
Het beste is om gelijk een SCC te nemen. :7
  dinsdag 17 september 2013 @ 15:54:41 #124
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_131281327
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:36 schreef SimtekF1 het volgende:
Geen kaarten beschikbaar voor de Brinkgreverweg- en IJsseltribune.

:( :(
De uitbreiding staat voor de deur! Over ongeveer 4 weken worden volgens mij 2000 extra seizoenkaarten beschikbaar gesteld.
  dinsdag 17 september 2013 @ 16:08:06 #125
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_131281773
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 15:53 schreef Blinker het volgende:
Je mag geen dubbele CC's hebben. Kan je een landelijke SV voor krijgen (officieel).
Het beste is om gelijk een SCC te nemen. :7
Klopt, had ik al gelezen. Daarom wil ik even één van mijn vrienden die nog wel in de buurt van Deventer woont overtuigen om een GAE CC te nemen, zodat ik met hem dan mee kan naar een paar thuiswedstrijden dit seizoen :Y

Maar het is dus jammer dat zo goed als alle wedstrijden een CC-verplichting hebben, want dat houdt in dat als je warme gevoelens voor de club koestert maar al voor een andere club een CC hebt, je nooit eens spontaan een thuiswedstrijd kunt bezoeken :N Vroegah was dat toch beter :P
  dinsdag 17 september 2013 @ 19:20:41 #126
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_131288280
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:08 schreef Xurk het volgende:

[..]

Klopt, had ik al gelezen. Daarom wil ik even één van mijn vrienden die nog wel in de buurt van Deventer woont overtuigen om een GAE CC te nemen, zodat ik met hem dan mee kan naar een paar thuiswedstrijden dit seizoen :Y

Maar het is dus jammer dat zo goed als alle wedstrijden een CC-verplichting hebben, want dat houdt in dat als je warme gevoelens voor de club koestert maar al voor een andere club een CC hebt, je nooit eens spontaan een thuiswedstrijd kunt bezoeken :N Vroegah was dat toch beter :P
Vroeger was alles zeker niet beter!! ( Jupiler League, brrrr.... )
pi_131374280
Ouderwetsche wedstrijd vanavond. Cambuur op de vrijdag avond om 20:00..In ieder geval uitermate belangrijk om 3 punten te pakken en niet richting laatste plekken te glijden.
pi_131387134
http://nos.nl/video/55322(...)r-in-eredivisie.html

2003 was het Go Ahead Eagles 10 - 0 Cambuur, vanavond weer? :*
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_131398145
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2013 17:46 schreef epicbeardman het volgende:
http://nos.nl/video/55322(...)r-in-eredivisie.html

2003 was het Go Ahead Eagles 10 - 0 Cambuur, vanavond weer? :*
Het Jupiler league gevoel kwam iig wel weer terug. Aub de hele week trainen op voorzetten, volgens mij heb ik Schenk een keer of vijf een voorzet zien geven waar een amateur zich voor schaamt.
pi_131398553
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 22:23 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Het Jupiler league gevoel kwam iig wel weer terug. Aub de hele week trainen op voorzetten, volgens mij heb ik Schenk een keer of vijf een voorzet zien geven waar een amateur zich voor schaamt.
Tja als de tegenstander niet aanvalt heb je weinig ruimte, zelfs ondanks de 10man van cambuur kwamen we helaas alleen maar tot voorzetten en wellicht 1/3 schoten.

Echt weer een typisch avondje net niet, ook al zijn dit de wedstrijden die je op het einde kan breken qua punten.

We hebben ook nog te weinig goeds in mijn ogen op de bank zitten ter vervanging.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zaterdag 28 september 2013 @ 13:54:10 #131
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_131644102
Straks richting de ArenA, ik heb er zin in!! Ik heb er dus voor gezorgd dat ik in het vak direct naast het uitvak zit, dus sfeervol zal het sowieso zijn in mijn directe omgeving :9 Zijn er nog anderen hier die gaan?

Ik denk dat dit wel het beste moment is om Ajax te treffen. Ik gok dat ze toch met heel veel moeite een overwinning met 1 doelpunt verschil zullen weten te behalen, maar de kans op een stunt voor ons is toch wel een stuk groter dan normaal. Ternauwernood van PEC winnen en na verlenging pas van Volendam... 6-0 voor Ajax zoals de vorige ontmoeting in de beker drie jaar terug zal het niet gaan worden ;)
  zaterdag 28 september 2013 @ 23:24:23 #132
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_131660860
Ik doe nooit meer voorspellingen over wat de uitslag niet gaat worden... :@

Ondanks dat toch wel trots na de eerste helft, ook al lag de stand meer aan slordigheid in de afwerking van Ajax. De sfeer in het uitvak (direct naast mij dus) was in ieder geval echt geweldig, daar heb ik van genoten!
pi_131682963
Gevalletje 'famous last words'? ;)

Tja op punten meenemen uit Amsterdam hadden er weinig gerekend, maar dat het zo'n nederlaag werd... 45 Minuten standgehouden, om dan binnen 5 minuten zo overlopen te worden. ;(
Vooral jammer van het doelsaldo zo, dat scheelt een paar plekken in 't rechterrijtje.
pi_131686864
Bij alle 4 goals zat jop van der linden fout..
samen met schenk die als een zoutzak over het veld liep..

eerst goal is ene ongelukje, kan die weinig aan doen..
daar vond ik eerder de schuld van schenk omdat hij niet mee liep met de gene die hem strak voor gaf..

2e goal; bal komt voor, jop kopt gewoon onder de bal door, en wederom zoutzak schenk die zich zo laat weg drukken..

3e goal; speler komt zo vanuit de rug van van der linden, en die word wederom weer aan dekant gegooid.. Ook kleine kanttekening voor schmidt, het was overigens zijn man die die laat lopen..

4e goal: slechte pass door jop op turuc, die al door 2 man word gedekt..
en dus door die pass gelijk de bal verliest..

5e goal: schenk weer met een enorm slappe terug speelbal

6e goal, tja dat was gewoon een goede goal..

man of the match uiteraard room, wat heb ik een lof voor die gozer zeg
houd eagles vaak op de been, of voorkomt ergere uitslagen!
  zondag 29 september 2013 @ 23:09:37 #135
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_131694741
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 19:21 schreef Sassie het volgende:
Gevalletje 'famous last words'? ;)

Tja op punten meenemen uit Amsterdam hadden er weinig gerekend, maar dat het zo'n nederlaag werd... 45 Minuten standgehouden, om dan binnen 5 minuten zo overlopen te worden. ;(
Vooral jammer van het doelsaldo zo, dat scheelt een paar plekken in 't rechterrijtje.
Op doelsaldo worden de prijzen doorgaans niet weg gegeven. Alle concurrenten hebben punten laten liggen, dus dat scheelt. Daarnaast hebben we al drie loodzware uitduels achter de rug ( AZ, Ajax, PSV )
De komende vier wedstrijden moet Go Ahead laten zien uit welk hout het gesneden is:

- Go Ahead Eagles - NEC
- Go Ahead Eagles - Feyenoord
- NAC - Go Ahead Eagles
- Go Ahead Eagles - Heracles Almelo
- Roda JC - Go Ahead Eagles

Hier vallen punten te pakken, en dan met name de thuiswedstrijden!
Met name het eerste duel is erg interessant voor ons als we deze winnen. Bij eventuele winst staan we maar liefst 8 punt los van de hekkensluiter.

Kom op tan Eagles! :D
pi_131818197
Is er nu (weer) iets ernstigs met MIchel Boerebach aan de hand?

Dit las ik op de AD-zijde
  donderdag 3 oktober 2013 @ 19:50:11 #137
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_131818499
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:42 schreef Idisrom het volgende:
Is er nu (weer) iets ernstigs met MIchel Boerebach aan de hand?

Dit las ik op de AD-zijde
Ik hoop voor hem niet dat hij weer aan de fles is....

Maar misschien is het psychische hulp bij het verwerk van zijn verlies.
Het overlijden van zijn twee zoontjes tien jaar terug is echt een obsessie voor hem, misschien dat het toch weer opbrak.
pi_131886303
Potverdomme, wat een spanning
en wat komen we weer goed weg..

Wat maken we het onszelf toch altijd lastig, en waarom word er altijd maar 1 helft (voornamelijk de eerste) goed gespeeld, kijk naar ajax, kijk naar PSV, groningen, cambuur etc
Elke keer word de 2de helft een drama pot.

Niet omdat de tegenstander voetballend nou zoveel beter is ( met uitzondering van ajax en psv dan.. maargoed bij ajax mag je ook geen 4 doelpunten in 5 minuten tegen krijgen)
maar gewoonweg omdat eagles vaak denkt er al te zijn..

Dan word het tempo veel lager, gaan balletjes achteruit en word er meer verdedigend gevoetbald.. wat telkens weer resulteert in wedstrijden zoals deze.. een recent voorbeeld dus met het gelijkspelen tegen cambuur en groningen..

Eagles moet gewoon lekker op de aanval blijven voetballen, zelf het spel maken..
dan vallen de goals vanzelf, ook de tweede helft!

Eagles mag trouwens ook wel wat doen aan de eeuwig lange rijen voor de ingang van de brinkgevenweg tribune, het maakt niet uit of je nu driekwartier voor aanvang er bent, of 5 minuten voor de pot begint.. er staan altijd een grote rij.. voornamelijk het fouilleren kost enorm veel tijd.. word nog wat als er straks nog een 800 man ofzo op onze tribunes bij komt..
pi_132343908
Heerlijk avondje, niet eens meegekregen dat Kolder behoorlijk lang verzorgd moest worden en weer terug kwam met gehavend gezicht.
  zondag 20 oktober 2013 @ 21:05:17 #140
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_132372611
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 23:39 schreef Humberto-T het volgende:
Heerlijk avondje, niet eens meegekregen dat Kolder behoorlijk lang verzorgd moest worden en weer terug kwam met gehavend gezicht.
Fantastisch! Meer gekregen dan we misschien verdienden, maar goed, dan moet Feyenoord die ballen er maar in knallen. ;)
Kolder had een flinke knal gekregen maar dat heeft zijn cult-status alleen maar meer vergroot.
pi_132405482
Net ook bij de jakhalzen. Dat oog ziet er toch wat beurser uit dan eerst :P.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_132410007
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:05 schreef Blinker het volgende:

[..]

Kolder had een flinke knal gekregen maar dat heeft zijn cult-status alleen maar meer vergroot.
Kolder kan niet meer kapot!
Wat een matige grap dit..
pi_132410139
Prima voetbal tegen NEC en Feyenoord van GAE. Jammer dat er wel veel weggegeven wordt door onoplettendheid, je zag tegen Ajax wat er dan kan gebeuren. Maar al met al spelen de Eagles leuk, dapper, verfrissend :D

En Kolder _O_ Wat een baas. Strijder dat het er is. :D
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:50:45 #144
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_132418340
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:21 schreef Tchock het volgende:
Prima voetbal tegen NEC en Feyenoord van GAE. Jammer dat er wel veel weggegeven wordt door onoplettendheid, je zag tegen Ajax wat er dan kan gebeuren. Maar al met al spelen de Eagles leuk, dapper, verfrissend :D

En Kolder _O_ Wat een baas. Strijder dat het er is. :D
Absoluut. Ik denk dat we ons nog te kort hebben gedaan ook ( Groningen tegen 9 man en Cambuur-thuis )
Maar qua puntenaantal staan we er zeker goed voor! Als we de lijn zo doortrekken dan hebben we volgend jaar gewoon weer de IJsselderby in de Eredivisie. ;)
pi_132418358
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:50 schreef Blinker het volgende:

[..]

Absoluut. Ik denk dat we ons nog te kort hebben gedaan ook ( Groningen tegen 9 man en Cambuur-thuis )
Maar qua puntenaantal staan we er zeker goed voor! Als we de lijn zo doortrekken dan hebben we volgend jaar gewoon weer de IJsselderby in de Eredivisie. ;)
Nu al zin in :D
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:51:42 #146
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_132418390
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nu al zin in :D
Mwoa :') Slecht voor m'n hart. ( en de punten .... ) ;)
pi_132418441
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:51 schreef Blinker het volgende:

[..]

Mwoa :') Slecht voor m'n hart. ( en de punten .... ) ;)
Als PEC zo speelt als tegen ADO en Eagles zo als tegen NEC wordt dat 7-8 of zo. _O-
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:56:29 #148
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_132418616
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als PEC zo speelt als tegen ADO en Eagles zo als tegen NEC wordt dat 7-8 of zo. _O-
Can't wait! :D

De timing kon ook niet beter om te promoveren. Het niveau in de Eredivisie is dit jaar schrikbarend laag. Daar plukken de ploegen met de lagere begrotingen nu de vruchten van. Het is in ieder geval zowel links- als rechts in het rijtje spannend.

Ik had nooit durven dromen dat Go Ahead zo goed nog mee zou kunnen komen.
Ik denk dat je vijf jaar geleden sowieso kansloos was geweest.
pi_132418657
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:56 schreef Blinker het volgende:

[..]

Can't wait! :D

De timing kon ook niet beter om te promoveren. Het niveau in de Eredivisie is dit jaar schrikbarend laag. Daar plukken de ploegen met de lagere begrotingen nu de vruchten van. Het is in ieder geval zowel links- als rechts in het rijtje spannend.

Ik had nooit durven dromen dat Go Ahead zo goed nog mee zou kunnen komen.
Ik denk dat je vijf jaar geleden sowieso kansloos was geweest.
Precies. Dat is met PEC ook zo, natuurlijk. Twaalf verliespunten in tien wedstrijden is ongekend goed maar als je in een competitie speelt met een normale krachtsverdeling sta je daar mee in of net onder de subtop. Laat staan consequent in de top 3 _O-
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:05:15 #150
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_132418979
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Precies. Dat is met PEC ook zo, natuurlijk. Twaalf verliespunten in tien wedstrijden is ongekend goed maar als je in een competitie speelt met een normale krachtsverdeling sta je daar mee in of net onder de subtop. Laat staan consequent in de top 3 _O-
Voor jullie minstens zo bizar, inderdaad. Rare competitie. ( maar wat is het genieten ;) )
pi_132419182
Eagles heeft inderdaad al veel punten laten liggen, zeker als je ziet dat eagles enorm veel pech heeft gehad met ballen op de paal of lat.. zijn daarom ook gepromoveerd tot kampioen latje schieten xD

http://foxsports.nl/video(...)n-latje-trappen.html
pi_132419778
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:09 schreef Downstar het volgende:
Eagles heeft inderdaad al veel punten laten liggen, zeker als je ziet dat eagles enorm veel pech heeft gehad met ballen op de paal of lat.. zijn daarom ook gepromoveerd tot kampioen latje schieten xD

http://foxsports.nl/video(...)n-latje-trappen.html
haha :D leuk filmpje
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_132421010
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

haha :D leuk filmpje
Ook alleen maar binnenkantjes :D :')
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:28:52 #154
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_132430057
Frustrerend filmpje ja ;) Wel mooi dat GAE / Kolder het onderwerp van het Jakhalzen filmpje van gisteren was. Ik heb echt met trots en een big smile zitten kijken :)
  woensdag 23 oktober 2013 @ 19:33:19 #155
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_132485105
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:28 schreef Xurk het volgende:
Frustrerend filmpje ja ;) Wel mooi dat GAE / Kolder het onderwerp van het Jakhalzen filmpje van gisteren was. Ik heb echt met trots en een big smile zitten kijken :)
Heerlijk al die media aandacht voor onze mooie club. :)
Ik hoop dat dit soort positieve berichten ook potentiële investeerders aantrekt.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:02:52 #156
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_132540290
En vandaag op de voorpagina van de Sp!ts een grote foto van (vrouwelijke) GAE supporters! Met op pagina 2/3 een artikel over het feit dat GAE en Heracles beiden de meeste vrouwelijke supporters hebben van alle Eredivisieclubs :P
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 02:11:25 #157
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_132574548
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:02 schreef Xurk het volgende:
En vandaag op de voorpagina van de Sp!ts een grote foto van (vrouwelijke) GAE supporters! Met op pagina 2/3 een artikel over het feit dat GAE en Heracles beiden de meeste vrouwelijke supporters hebben van alle Eredivisieclubs :P
En we blijven maar in de media verschijnen. Go Ahead Eagles is hot!

En oja, matchday! *O*
pi_132609929
Defensieve versterking lijkt niet overbodig te zijn. Alleen Vriend vind ik nog redelijk goed meekomen tot dusverre.
  maandag 28 oktober 2013 @ 10:49:52 #159
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_132647741
Avondje NAC, altijd lastig ;( Erg pijnlijk. Je merkt dat als er eenmaal een (niet minieme) achterstand ontstaat, de verdediging de kluts kwijtraakt inderdaad. Tot nu toe dus vier keer verloren, sowieso allemaal uitwedstrijden maar helaas ook allemaal kansloze nederlagen... jammer voor het doelsaldo (de 4 nederlagen tellen al voor 17(!) tegendoelpunten van de in totaal 28).

PSV 3-0, AZ 3-0, Ajax 6-0 en NAC 5-0. Ik verschuilde me er tot afgelopen weekend achter dat GAE alleen van clubs uit de moderne top 5 verloor, maar NAC is traditioneel gewoon een middenmoter.

Aan de andere kant: plek #1 is maar twee overwinningen weg (dikke vette knipoog ;)). Heracles thuis zou in theorie een overwinning moeten kunnen opleveren, de Adelaarshorst moet zo lang mogelijk een onneembare vesting blijven dit seizoen!
  maandag 28 oktober 2013 @ 20:08:27 #160
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_132668369
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 10:50 schreef Humberto-T het volgende:
Defensieve versterking lijkt niet overbodig te zijn. Alleen Vriend vind ik nog redelijk goed meekomen tot dusverre.
Eens. Misschien Joppie er weer in?
  donderdag 31 oktober 2013 @ 10:00:13 #161
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_132751743
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:08 schreef Blinker het volgende:

[..]

Eens. Misschien Joppie er weer in?
Foeke leest mee. Vanavond Joppie in de basis.


quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 10:49 schreef Xurk het volgende:
Avondje NAC, altijd lastig ;( Erg pijnlijk. Je merkt dat als er eenmaal een (niet minieme) achterstand ontstaat, de verdediging de kluts kwijtraakt inderdaad. Tot nu toe dus vier keer verloren, sowieso allemaal uitwedstrijden maar helaas ook allemaal kansloze nederlagen... jammer voor het doelsaldo (de 4 nederlagen tellen al voor 17(!) tegendoelpunten van de in totaal 28).

PSV 3-0, AZ 3-0, Ajax 6-0 en NAC 5-0. Ik verschuilde me er tot afgelopen weekend achter dat GAE alleen van clubs uit de moderne top 5 verloor, maar NAC is traditioneel gewoon een middenmoter.

Aan de andere kant: plek #1 is maar twee overwinningen weg (dikke vette knipoog ;)). Heracles thuis zou in theorie een overwinning moeten kunnen opleveren, de Adelaarshorst moet zo lang mogelijk een onneembare vesting blijven dit seizoen!
Voor de gemoedstoestand zou het meer dan welkom zijn om zondag te winnen.
We hebben in ieder geval een opvallend aantal doelpunten tegen, maar ik denk niet dat je dit niet alleen de verdediging moet aanrekenen. Op het middenveld gaat ook genoeg fout. ( Falkenburg )
pi_132789487
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:00 schreef Blinker het volgende:

[..]

Foeke leest mee. Vanavond Joppie in de basis.

[..]

Voor de gemoedstoestand zou het meer dan welkom zijn om zondag te winnen.
We hebben in ieder geval een opvallend aantal doelpunten tegen, maar ik denk niet dat je dit niet alleen de verdediging moet aanrekenen. Op het middenveld gaat ook genoeg fout. ( Falkenburg )
Geen goede generale repetitie gehad iig. Verdedigend weer een kostbare fout, het middenveld weer niet zichtbaar genoeg geweest. De 'schwung' is een beetje uit het elftal verdwenen lijkt het, hopelijk pakken ze het zondag weer op.

Sommige supporters lijken overigens te vergeten dat we afgelopen seizoen 'per ongeluk' zijn gepromoveerd en dat de selectie voor het grootste gedeelte nog bestaat uit jongens die vorig jaar ook niet in de top van de JL meedraaiden. Ik vind het al knap dat we uberhaupt 13 punten hebben gehaald.
  vrijdag 1 november 2013 @ 13:56:08 #163
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_132792646
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:55 schreef Humberto-T het volgende:
Sommige supporters lijken overigens te vergeten dat we afgelopen seizoen 'per ongeluk' zijn gepromoveerd en dat de selectie voor het grootste gedeelte nog bestaat uit jongens die vorig jaar ook niet in de top van de JL meedraaiden. Ik vind het al knap dat we uberhaupt 13 punten hebben gehaald.
Dit. Ik vind al die boze reacties op de GAE Facebook echt not done :N Volgens mij denken sommigen dat we voor plek 5 mee moeten doen na een ongelooflijk goede competitiestart. Terwijl vorig jaar nog plek 6 in de JL de eindklassering was...

Wat mij betreft is ieder puntje nog steeds mooi meegenomen. Al staan we na 34 speelrondes 15de, dan nog ben ik blij want dan is er nog een jaar Eredivisie!
  maandag 4 november 2013 @ 18:28:32 #164
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_132896679
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 13:56 schreef Xurk het volgende:

[..]

Dit. Ik vind al die boze reacties op de GAE Facebook echt not done :N Volgens mij denken sommigen dat we voor plek 5 mee moeten doen na een ongelooflijk goede competitiestart. Terwijl vorig jaar nog plek 6 in de JL de eindklassering was...

Wat mij betreft is ieder puntje nog steeds mooi meegenomen. Al staan we na 34 speelrondes 15de, dan nog ben ik blij want dan is er nog een jaar Eredivisie!
Helemaal mee eens. Dat zijn dan ook voornamelijk de gloryhunters volgens mij.
De doorgewinterde Go Ahead-supporter weet dat het fanschap gepaard gaat met hoge downs en af en toe hoge ups!

Het seizoen begon ook ongekend goed, we moesten natuurlijk een keer tegen de lamp lopen.
Dat wilt overigens niet betekenen dat we geen goed eindresultaat neer gaan zetten!
pi_132902523
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:28 schreef Blinker het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Dat zijn dan ook voornamelijk de gloryhunters volgens mij.
De doorgewinterde Go Ahead-supporter weet dat het fanschap gepaard gaat met hoge downs en af en toe hoge ups!

Het seizoen begon ook ongekend goed, we moesten natuurlijk een keer tegen de lamp lopen.
Dat wilt overigens niet betekenen dat we geen goed eindresultaat neer gaan zetten!
We zijn inderdaad wat verwend in het begin van het seizoen, zo hebben velen, waaronder ik..
een beetje te hoge verwachtingen gehad van het team in sommige wedstrijden..
Echter zijn er zat wedstrijden bij waarin eagles het zichzelf onnodig moeilijk heeft gemaakt..
Groningen en NEC bijv... zulk soort wedstrijden kan je niet in de 2de helft weggeven..

Hopelijk pakken ze de punten tegen heracles nog, al denk ik dat die pas 4 december word in gehaald, maargoed.. die zijn hard nodig om weer een beetje van de onderste plekken te verdwijnenen.. RKC en NEC komen aardig dicht bij zo :(
pi_133006237
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:28 schreef Downstar het volgende:

[..]

We zijn inderdaad wat verwend in het begin van het seizoen, zo hebben velen, waaronder ik..
een beetje te hoge verwachtingen gehad van het team in sommige wedstrijden..
Echter zijn er zat wedstrijden bij waarin eagles het zichzelf onnodig moeilijk heeft gemaakt..
Groningen en NEC bijv... zulk soort wedstrijden kan je niet in de 2de helft weggeven..

Hopelijk pakken ze de punten tegen heracles nog, al denk ik dat die pas 4 december word in gehaald, maargoed.. die zijn hard nodig om weer een beetje van de onderste plekken te verdwijnenen.. RKC en NEC komen aardig dicht bij zo :(
Ik had dit nooit van tevoren gedacht, maar stel dat we de inhaal wedstrijd winnen dan staan we maar 6 punten achter op de nummer één na 12 competierondes 8)7

Rare competitie dit jaar..
pi_133018193
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:22 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Ik had dit nooit van tevoren gedacht, maar stel dat we de inhaal wedstrijd winnen dan staan we maar 6 punten achter op de nummer één na 12 competierondes 8)7

Rare competitie dit jaar..
ja en als je hem verliest komen de onderste plekken weer heel dicht bij..
Sorry maar ik blijf een Deventernaar he, die zijn vaker negatief dan positief :P
zeker als we het over eagles hebben xD
  zaterdag 9 november 2013 @ 20:53:44 #168
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_133089206
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:28 schreef Downstar het volgende:

[..]

We zijn inderdaad wat verwend in het begin van het seizoen, zo hebben velen, waaronder ik..
een beetje te hoge verwachtingen gehad van het team in sommige wedstrijden..
Echter zijn er zat wedstrijden bij waarin eagles het zichzelf onnodig moeilijk heeft gemaakt..
Groningen en NEC bijv... zulk soort wedstrijden kan je niet in de 2de helft weggeven..

Hopelijk pakken ze de punten tegen heracles nog, al denk ik dat die pas 4 december word in gehaald, maargoed.. die zijn hard nodig om weer een beetje van de onderste plekken te verdwijnenen.. RKC en NEC komen aardig dicht bij zo :(
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:22 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Ik had dit nooit van tevoren gedacht, maar stel dat we de inhaal wedstrijd winnen dan staan we maar 6 punten achter op de nummer één na 12 competierondes 8)7

Rare competitie dit jaar..
Ach, en dan win je van dezelfde ploeg die PSV 2x versloeg in een week! :D
pi_133092271
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:53 schreef Blinker het volgende:

[..]

[..]

Ach, en dan win je van dezelfde ploeg die PSV 2x versloeg in een week! :D
Heerlijke pot voetbal, heerlijke counters
en typisch eagles..

zo werd volendam ook 2 maal opgerold, zo kreeg venlo klop etc..
Voetballen over de vleugels, de snelle spelers zoeken ^O^ ^O^

zo zie je maar weer dat die godee niet gemist word, en houtkoop destemeer :D
nu alleen doke schmidt er nog uit gooien, die kerel heeft zo vaak een slechte pass of knullig balverlies.. ik erger me er kapot aan.. AMEVOR ERIN _O_
pi_133092808
Antonia _O_
pi_133101541
Go Ahead Eagles is wel massive pace abuse. :D _O-
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 10 november 2013 @ 12:29:52 #172
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_133105219
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Antonia _O_
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 07:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Go Ahead Eagles is wel massive pace abuse. :D _O-
Arme van Peppen :')
  zondag 10 november 2013 @ 12:33:22 #173
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_133105342
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 22:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

Heerlijke pot voetbal, heerlijke counters
en typisch eagles..

zo werd volendam ook 2 maal opgerold, zo kreeg venlo klop etc..
Voetballen over de vleugels, de snelle spelers zoeken ^O^ ^O^

zo zie je maar weer dat die godee niet gemist word, en houtkoop destemeer :D
nu alleen doke schmidt er nog uit gooien, die kerel heeft zo vaak een slechte pass of knullig balverlies.. ik erger me er kapot aan.. AMEVOR ERIN _O_
Ik twijfel nog, alhoewel ik Amevor ook erg goed vindt.
Overigens heeft Joppie zijn plek wel weer verdiend in het team.

We staan er in ieder geval goed voor. 16 punten uit 12 wedstrijden. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Blinker op 10-11-2013 12:50:57 ]
pi_133109089
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 12:33 schreef Blinker het volgende:

[..]

Ik twijfel nog, alhoewel ik Amevor ook erg goed vindt.
Overigens heeft Joppie zijn plek wel weer verdiend in het team.

We staan er in ieder geval goed voor. 16 punten uit 12 wedstrijden. :)
gaat me niet zo zeer dat amevor zo goed is, maar die is in iedergeval veel beter
dan balletje terug schmidt..

Die kerel komt ook veel te veel mee op met aanvallen en is vervolgens en kan vervolgens nooit snel genoeg weer terug bij een counter aanval..
  woensdag 13 november 2013 @ 18:55:53 #175
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_133226083
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 14:44 schreef Downstar het volgende:

[..]

gaat me niet zo zeer dat amevor zo goed is, maar die is in iedergeval veel beter
dan balletje terug schmidt..

Die kerel komt ook veel te veel mee op met aanvallen en is vervolgens en kan vervolgens nooit snel genoeg weer terug bij een counter aanval..
Opkomen met aanval doet Amevor net zo goed ook. Misschien nog wel meer. Anders scoor je niet voor niets een goal tegen Feyenoord. ;-)

Toch heb ik het idee dat het breed tikken en tikkie terug beter is voor het spel.
Een beetje temporiseren kan geen kwaad. In de eerste paar wedstrijd gingen we 60 minuten als een stormram naar voren en daarna was de fut er uit. Daar kwam vervolgens weer tegendoelpunten uit voort.
pi_133227816
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:55 schreef Blinker het volgende:

[..]

Opkomen met aanval doet Amevor net zo goed ook. Misschien nog wel meer. Anders scoor je niet voor niets een goal tegen Feyenoord. ;-)

Toch heb ik het idee dat het breed tikken en tikkie terug beter is voor het spel.
Een beetje temporiseren kan geen kwaad. In de eerste paar wedstrijd gingen we 60 minuten als een stormram naar voren en daarna was de fut er uit. Daar kwam vervolgens weer tegendoelpunten uit voort.
Ben ik het niet mee eens, schmidt loopt meer in de aanval dat dat hij bij counters achterin blijft..
dat zag je ook enorm vaak tegen roda.. Amevor komt inderdaad ook wel eens op maar toch stukken minder..

Daarnaast kan een tikkie terug prima inderdaad, storm ram is niet nodig..
probleem is echter dat dat tikkie terug juist op momenten voorkomt waar je het niet moet hebben..
waar je dus juist even moet doordrukken om de tegenstander helemaal af te slachten..
Ik zie vaak dat dat eagles makkelijk begint te voetballen wanneer ze 2-0 of 3-0 voorstaan(Groningen, nec etc) dan gaat de bal vaak terug op Room en wanneer er een beetje druk word gezet door de tegenstander dan is uiterst gevaarlijk.. Room heeft niet echt een heel denderend schot waardoor de bal vaak maar half word geraakt en direct ingeleverd word bij de tegenstander wat zich dan weer uit in gevaarlijke counters :P..

beetje vaag verhaal zo bedenk ik me achteraf.. xD
pi_133231072
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:43 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens, schmidt loopt meer in de aanval dat dat hij bij counters achterin blijft..
dat zag je ook enorm vaak tegen roda.. Amevor komt inderdaad ook wel eens op maar toch stukken minder..

Daarnaast kan een tikkie terug prima inderdaad, storm ram is niet nodig..
probleem is echter dat dat tikkie terug juist op momenten voorkomt waar je het niet moet hebben..
waar je dus juist even moet doordrukken om de tegenstander helemaal af te slachten..
Ik zie vaak dat dat eagles makkelijk begint te voetballen wanneer ze 2-0 of 3-0 voorstaan(Groningen, nec etc) dan gaat de bal vaak terug op Room en wanneer er een beetje druk word gezet door de tegenstander dan is uiterst gevaarlijk.. Room heeft niet echt een heel denderend schot waardoor de bal vaak maar half word geraakt en direct ingeleverd word bij de tegenstander wat zich dan weer uit in gevaarlijke counters :P..

beetje vaag verhaal zo bedenk ik me achteraf.. xD
Doke en Amevor zijn allebei geen verdedigende toppers, net als Jop trouwens. Qua mandekker/puur verdedigend vind ik alleen Vriends er bovenuit steken. Dave Bus was in zijn goede jaren ook zo'n verdediger die 1 op 1 echt super was. In dit team ontbreekt het daar nog aan.
In de ere divisie zie je best vaak dat het team niet goed staat en dat de verdediging zo uit elkaar wordt gespeeld, het overzicht/spel intelligentie moet beter. Ik verwacht/hoop dat dit gedurende het seizoen ook beter zal worden het is immers een best jong team wat we hebben. Foeke mag alleen wel wat meer kiezen voor een vaste opstelling zodat ze samen meer wedstrijdritme achterin met elkaar opdoen. Volgens mij hebben we pas 2/3 wedstrijden met dezelfde bezetting achterin gespeeld.
pi_133237880
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:00 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Doke en Amevor zijn allebei geen verdedigende toppers, net als Jop trouwens. Qua mandekker/puur verdedigend vind ik alleen Vriends er bovenuit steken. Dave Bus was in zijn goede jaren ook zo'n verdediger die 1 op 1 echt super was. In dit team ontbreekt het daar nog aan.
In de ere divisie zie je best vaak dat het team niet goed staat en dat de verdediging zo uit elkaar wordt gespeeld, het overzicht/spel intelligentie moet beter. Ik verwacht/hoop dat dit gedurende het seizoen ook beter zal worden het is immers een best jong team wat we hebben. Foeke mag alleen wel wat meer kiezen voor een vaste opstelling zodat ze samen meer wedstrijdritme achterin met elkaar opdoen. Volgens mij hebben we pas 2/3 wedstrijden met dezelfde bezetting achterin gespeeld.
Helemaal mee eens,Vriends is echt een topper, zeker een Dave Bus in zijn goede tijd inderdaad!
Joppie heeft zo zijn goede en slechte momenten, zelfde als schenk te wisselvallig..
pi_133513102
Zelfde opstelling komende zondag als tegen Roda mag ik hopen, mits geen blessure's etc. Na Feyenoord de tweede topclub die langskomt, w.s. billenknijpen en hopelijk minstens een puntje zondag de ongeslagen status behouden blijft.
UIteraard daarnaast hopen dat Cambuur en NEC elkaar in evenwicht houden en dat Feyenoord gewoon wint in Waalwijk.
pi_133515237
Zoals jullie misschien weten is de kampioensschaal van PEC gejat. En waarschijnlijk zitten Eagles-supporters er achter _O- :') Dus vertel op, wie van jullie heeft dat ding? :(

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=176486&cat=1
pi_133581879
Jammerlijke wedstrijd. De penal die, voor zover ik kon zien, dubieus was en dan ook nog het wegsturen van de beste man van onze kant.

Danny is, tenminste voor even, geen populaire naam in Deventer.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 24 november 2013 @ 21:11:47 #182
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_133588199


:')! Topegel.
pi_133589221
quote:
9s.gif Op zondag 24 november 2013 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]

:')! Topegel.
Hoezo?

hij zwaait gewoon even naar een bekende!?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133589744
1e penalty; twijfel maar kan gegeven worden..
Rood echt overdreven...

2e penalty; zeer overdreven om dit te classificeren als BEWUST hands..

Vitesse was sws dreigender toen het de penalty's kreeg, maar toch was eagles niet kansloos...
het kan zijn dat we de wedstrijd sowieso hadden verloren met grote cijfers, maar het was natuurlijk over toen de tweede penal erin ging en we met 10 mand verder moesten..
pi_133596586
Met 11 man had GAE een overwicht.
Makkelie floot prima het eerste half uur, maar bij de penalty-situaties voelde hij het totaal niet aan.
...
pi_133600226
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:52 schreef Obiekulu het volgende:
Met 11 man had GAE een overwicht.
Makkelie floot prima het eerste half uur, maar bij de penalty-situaties voelde hij het totaal niet aan.
Tot de 1e penal ging het redelijk gelijk op, 1e kwartier voor Vitesse en daarna deden we niet echt onder.
pi_133600529
quote:
9s.gif Op zondag 24 november 2013 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]

:')! Topegel.
Je denkt toch niet serieus dat hij bewust een hitlergroet geeft?

[ Bericht 31% gewijzigd door Humberto-T op 25-11-2013 16:44:57 ]
pi_133602325
Nog even wat anders: goede reclame van Kleding.nl op de boarding.
pi_133609611
Triest dat de GAE-fans zich meteen zo moeten misdragen als het even tegenzit. Ze zijn een beetje verwend geraakt dit jaar als je het mij vraagt. Kom op, je verliest een keer thuis van de koploper. Deal with it.
  zaterdag 30 november 2013 @ 02:22:41 #190
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_133767179
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:56 schreef Chiappucci het volgende:
Triest dat de GAE-fans zich meteen zo moeten misdragen als het even tegenzit. Ze zijn een beetje verwend geraakt dit jaar als je het mij vraagt. Kom op, je verliest een keer thuis van de koploper. Deal with it.
Verliezen van de koploper zit er altijd dik in, maar het gaat om de manier waarop..
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 15:48:06 #191
274204 crew  Mexicanobakker
pi_133806909
Makkelie is een waardeloze scheids.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_133872390
K*t weekend voor GAE, concurrenten die wel punten pakken en zo wel akelig dicht bij komen. Morgen iig zien te winnen van Heracles zodat we weer wat ruimte tussen ons en NEC krijgen. Godee morgen in de spits bij absentie van Kolder?
pi_133899416
quote:
Wat een onzin, ik heb in ongeveer 20 jaar bij GAE nog nooit iemand bewust een hitler groet zien maken. Maar goed, GS staat ook bekend om zijn genuanceerde artikelen en bijbehorende reacties.
pi_133902099
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 07:44 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Wat een onzin, ik heb in ongeveer 20 jaar bij GAE nog nooit iemand bewust een hitler groet zien maken. Maar goed, GS staat ook bekend om zijn genuanceerde artikelen en bijbehorende reacties.
Dan kijk je slectief. Overal word de Hitler groet gedaan, zelfs bij Feyenoord
* Verwijderd *
pi_134044314
KOMOPTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
pi_134055018
Gefeliciteerd met de mooie overwinning van vandaag ^O^
  zondag 8 december 2013 @ 19:36:16 #198
104871 remlof
Europees federalist
pi_134056542
Mooi gewonnen van Zwolle inderdaad.
pi_134057154
Werkelijk een super-middag beleefd.
Nostalgie en veel oude bekenden gezien.
Om dan ook nog aanwezig te zijn bij zo'n wedstrijd waarin GAE het gemis van Kolder opving door enorm veel agressie en beweging aan de dag te leggen en waarin het ook nog eens enorm effectief was, is te mooi...

Grote klasse!
...
  zondag 8 december 2013 @ 19:57:50 #200
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_134057409
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 19:50 schreef Obiekulu het volgende:
Werkelijk een super-middag beleefd.
Nostalgie en veel oude bekenden gezien.
Om dan ook nog aanwezig te zijn bij zo'n wedstrijd waarin GAE het gemis van Kolder opving door enorm veel agressie en beweging aan de dag te leggen en waarin het ook nog eens enorm effectief was, is te mooi...

Grote klasse!
De samenwerking tussen Falkenburg en Rijsdijk was top! Ik miste Kolder eigen niet eens...
In ieder geval een legendarische overwinning! Ik vind het team van Zwolle echt goed verzorgd voetbal spelen, maar we hebben ze echt afgetroefd! Niks op af te dingen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Blinker op 08-12-2013 20:03:17 ]
pi_134100127
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 19:57 schreef Blinker het volgende:

[..]

De samenwerking tussen Falkenburg en Rijsdijk was top! Ik miste Kolder eigen niet eens...
In ieder geval een legendarische overwinning! Ik vind het team van Zwolle echt goed verzorgd voetbal spelen, maar we hebben ze echt afgetroefd! Niks op af te dingen :)
Niet te vergeten de verdediging die eens stond als een huis. Op een paar kleine momentjes na geen fouten gezien.
Turuc ook goed bezig, die jongen blijft niet lang in Deventer ben ik bang.
  maandag 9 december 2013 @ 23:23:56 #202
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_134102457
Pff, geweldig. Echt jammer dat ik er niet bij kon zijn, dit was volgens mij een derby waar je het 15 jaar later nog steeds over hebt (ik heb het nóg weleens over GAE-Zwolle derby's die ik eind jaren '90 meemaakte). Op het hoogste niveau Zwolle volledig overklassen, hoe vaak gebeurt dat nou?!

_O_ _O_

En vooraf had ik er nog zo'n hard hoofd in, wegens het ontbreken van Kolder en het feit dat Zwolle dit seizoen toch bovenmatig goed presteert - okee, hun huidige positie danken ze wel grotendeels aan de goede start waarbij ze een paar weken op #1 stonden, maar toch. Geweldig mooi, die "overrompelingstactiek" :D Het is geen garantie voor succes want een goed counterend ploeg straft je zo af, maar mooi dat het tegen Zwolle zo goed uitpakte :9 Terwijl zij hiervoor nog gedeeld de beste verdediging van de Eredivisie hadden (en GAE de 1-na-slechtste).

Op gelijke hoogte met PSV nu dus ( 8)7 ), met nog één wedstrijd tot de helft van het seizoen erop zit. Gemiddeld heb je 34 punten nodig om erin te blijven, we zitten goed op koers. Hopen dat na de winterstop deze lijn doorgetrokken wordt en dat een eventuele leegloop (want iedereen ziet het talent wat er in GAE rondloopt) nog even op zich laat wachten tot in ieder geval de zomer...
  maandag 16 december 2013 @ 13:39:07 #203
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_134326495
De Ridder en Bulthuis zijn geschorst voor de wedstrijd van aanstaande zondag, dat is gunstig. Ook nog eens in de Adelaarshorst. Ongeslagen tegen Utrecht dit seizoen? >:) Het zou mooi zijn!
pi_134326810
Doet Kolder dan al weer mee?
...
pi_134346508
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 13:46 schreef Obiekulu het volgende:
Doet Kolder dan al weer mee?
Falkenburg in de spits doet het tot dusverre net zo goed.

Bulthuis geschorst is dat gunstig? Die zorgt elke wedstrijd wel voor een hachelijk moment.
pi_134347556
Daarom vraag ik het ook, wap.
Interessant om te zien hoe Booy daar mee om gaat.

De tweede keus op linksachter van Utrecht is nog slechter dan Bulthuis, moet je nagaan.
...
pi_134566227
Knappe prestatie van Go Ahead Eagles, winnen van FC Utrecht. Felicitaties waar ze op hun plaats zijn!
  zondag 22 december 2013 @ 20:20:37 #208
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_134574886
Ik had al heel de week het gevoel dat er vandaag een overwinning in zat :Y Dit is natuurlijk een mooi kerstcadeau, de winterstop in als aanvoerder van het rechterrijtje. Bóven PEC ook nog eens, op het nippertje *O*

Het enige jammere is dat de verschillen in dat rijtje toch zo klein blijven, daar waar bovenaan de ranglijst een paar ploegen juist afstand hebben kunnen nemen van de achtervolgers. Als er twee keer wordt verloren kunnen we ineens weer bij 'de streep' staan. Maar ik heb er vertrouwen in dat het niet gaat gebeuren :)
  zondag 22 december 2013 @ 23:30:02 #209
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_134587087
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:20 schreef Xurk het volgende:
Ik had al heel de week het gevoel dat er vandaag een overwinning in zat :Y Dit is natuurlijk een mooi kerstcadeau, de winterstop in als aanvoerder van het rechterrijtje. Bóven PEC ook nog eens, op het nippertje *O*

Het enige jammere is dat de verschillen in dat rijtje toch zo klein blijven, daar waar bovenaan de ranglijst een paar ploegen juist afstand hebben kunnen nemen van de achtervolgers. Als er twee keer wordt verloren kunnen we ineens weer bij 'de streep' staan. Maar ik heb er vertrouwen in dat het niet gaat gebeuren :)
Niet zo pessimistisch!
Als we kijken naar de degradatie kandidaten dan zien we dat: Ado Den Haag 5x heeft gewonnen, Cambuur 4x gewonnen en NEC maar 3x gewonnen. Waarom zouden zij alle drie opeens veel wedstrijden wel gaan winnen en wij niet? ;)

Het enige wat echt roet in het eten zou kunnen gooien is blessures. Daar hebben we gelukkig tot nu toe amper last van. ( m.u.v. blessure Kolder dat prima wordt opgevangen )
  maandag 23 december 2013 @ 12:21:35 #210
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_134601183
Weinig pessimisme hier hoor, alleen wat vrees dat wegens de kleine verschillen dit jaar de regel "34 punten = rechtstreekse handhaving" niet op zal gaan ;) Maar goed, als je dat wel aanhoudt zijn er nog slechts 11 punten nodig en dat moet toch eigenlijk wel lukken in de resterende 16 wedstrijden ^O^
  dinsdag 24 december 2013 @ 00:52:32 #211
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_134634933
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:21 schreef Xurk het volgende:
Weinig pessimisme hier hoor, alleen wat vrees dat wegens de kleine verschillen dit jaar de regel "34 punten = rechtstreekse handhaving" niet op zal gaan ;) Maar goed, als je dat wel aanhoudt zijn er nog slechts 11 punten nodig en dat moet toch eigenlijk wel lukken in de resterende 16 wedstrijden ^O^
We zijn er inderdaad nog niet, maar ik zie weinig reden dat we volgende helft opeens geen punten meer gaan pakken. Ik ga met je mee dat er waarschijnlijk meer dan 34 punten nodig zijn om te handhaven.

PS: Fijn dat we tegen Utrecht niet tegen schorsingen aan zijn gelopen.
De volledige selectie kan afreizen naar Leeuwarden. :)
pi_134824264
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 00:52 schreef Blinker het volgende:

[..]

We zijn er inderdaad nog niet, maar ik zie weinig reden dat we volgende helft opeens geen punten meer gaan pakken. Ik ga met je mee dat er waarschijnlijk meer dan 34 punten nodig zijn om te handhaven.

PS: Fijn dat we tegen Utrecht niet tegen schorsingen aan zijn gelopen.
De volledige selectie kan afreizen naar Leeuwarden. :)
Terwijl ik denk dat die 34 punten genoeg zullen zijn. Ik verwacht niet dat deze idiote competitie (want dat is het) nog idioter zal worden, met 8 of 9 ploegen die zullen strijden voor degradatie.
Één en ander is wel afhankelijk van de winterstop. Raakt NEC in paniek en trekt Boekhoorn de portemonnee? Gaat Cambuur op jacht naar aanvallende versterkingen? Laat ADO Steijn nog voor de groep staan (hope so)?
In ieder geval is één ding zeker: Kowet doet het uitstekend en er is geen enkele reden om bang te zijn voor een inzinking. Bijna geen enkel punt is gejat.
  zondag 29 december 2013 @ 21:52:20 #213
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_134849964
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:43 schreef Entenschnabel het volgende:

[..]

Terwijl ik denk dat die 34 punten genoeg zullen zijn. Ik verwacht niet dat deze idiote competitie (want dat is het) nog idioter zal worden, met 8 of 9 ploegen die zullen strijden voor degradatie.
Één en ander is wel afhankelijk van de winterstop. Raakt NEC in paniek en trekt Boekhoorn de portemonnee? Gaat Cambuur op jacht naar aanvallende versterkingen? Laat ADO Steijn nog voor de groep staan (hope so)?
In ieder geval is één ding zeker: Kowet doet het uitstekend en er is geen enkele reden om bang te zijn voor een inzinking. Bijna geen enkel punt is gejat.
Ik vind de top van de Eredivisie onthutsend zwak dit jaar. Deze trend zie je natuurlijk al een paar jaar maar dit jaar is het echt mager.
Zolang de top clubs mager blijven presteren zullen ploegen uit het rechterrijtje punten blijven pakken.
pi_134980345
Eerste post in 2014: dat het maar een heel mooi jaar mag worden!

...
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:27:56 #215
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_134987655
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:09 schreef Obiekulu het volgende:
Eerste post in 2014: dat het maar een heel mooi jaar mag worden!

[ afbeelding ]
Proost!
Ik denk wel dat het evenaren van 2013 erg lastig wordt, maar goed, je weet het nooit!

2014 wordt in ieder geval het jaar van handhaving dus een jaar vol Eredivisie. :)
Nu alleen nog die ellendige winterstop door zien te komen...
pi_136015542
quote:
Foeke Booy is nog op zoek naar een linksbuiten en een linksback en de 24-jarige Anco Jansen zou eerstgenoemde positie kunnen bekleden. Volgens Voetbal International is Ridgecanio Haps van AZ in beeld op de nieuwe linksback te worden: hij zou gehuurd kunnen worden. Go Ahead wil Jansen kopen, maar de club kan niet aan de vraagprijs van 300.000 euro voldoen.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:13:11 #217
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_136040221
En dat Anco Jansen overkomt van de Graafschap is ook best aannemelijk toch?
pi_136041460
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:13 schreef Xurk het volgende:
En dat Anco Jansen overkomt van de Graafschap is ook best aannemelijk toch?
Mwa, Anco is een Zwollenaar, volgens mij ook nog supporter van Zwolle. Ik weet niet of hij wel wil komen en ook niet of hij door een deel van de supporters wel geaccepteerd zal worden.
Ondanks dat het goede voetballer is lijkt hij ook een dwarsligger te zijn, ik zie liever iemand anders komen. Kuwas van Volendam b.v., Houtkoop gaat toch weg.
pi_136046089
Humberto, ik denk er hetzelfde over. Lijkt me een lastig mannetje en geen prettige persoonlijkheid.
Dan moet je wel echt extra kwaliteiten hebben om dat te rechtvaardigen en die heeft hij niet.

Ik vind het jammer dat de start van dit jaar een beetje flets is. Als je goed was begonnen, had je zomaar in het linkerrijtje gestaan. Zondag in Nijmegen ben ik er bij, ik hoop weer een goede pot te zien van Deventer zijde.

Daarnaast, en dit is misschien voer voor discussie, vind ik dat Kolder op de bank mag. Goede speler, goede aanvoerder, maar met Falkenburg voorin en Rijsdijk op het middenveld is er meer beweging. Het is nu te voorspelbaar.
Twee gespeeld, nul goals, en hoeveel schoten op doel? Misschien drie. Dat is veel te weinig!
Een stap terug ten opzichte van de periode eind vorig jaar.
...
pi_136048320
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:27 schreef Obiekulu het volgende:

Ik vind het jammer dat de start van dit jaar een beetje flets is. Als je goed was begonnen, had je zomaar in het linkerrijtje gestaan. Zondag in Nijmegen ben ik er bij, ik hoop weer een goede pot te zien van Deventer zijde.

Daarnaast, en dit is misschien voer voor discussie, vind ik dat Kolder op de bank mag. Goede speler, goede aanvoerder, maar met Falkenburg voorin en Rijsdijk op het middenveld is er meer beweging. Het is nu te voorspelbaar.
Twee gespeeld, nul goals, en hoeveel schoten op doel? Misschien drie. Dat is veel te weinig!
Een stap terug ten opzichte van de periode eind vorig jaar.
Ja het is jammer voor Kolder maar ik verwacht meer rendement met Falkenburg in de spits en rijsdijk erachter.
Overigens is het misschien ook niet eerlijk om Kolder op een wedstrijd tegen wellicht de beste ploeg van nederland te beoordelen. Het is ook niet zo dat Houtkoop en Antonia het hem makkelijker maakten.
  woensdag 29 januari 2014 @ 09:58:37 #221
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_136084360
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:27 schreef Obiekulu het volgende:
Ik vind het jammer dat de start van dit jaar een beetje flets is. Als je goed was begonnen, had je zomaar in het linkerrijtje gestaan. Zondag in Nijmegen ben ik er bij, ik hoop weer een goede pot te zien van Deventer zijde.
Ik hoop het ook echt, maar ben een beetje huiverig. De oefenduels in de winterstop en de wedstrijd tegen Cambuur waren beneden niveau (van Ajax mag je verliezen, zeker met slechts 0-1). De vorige wedstrijd tegen NEC werd ternauwernood met 4-3 gewonnen na een riante voorsprong te hebben verspeeld en dat was in een onthutsend slechte periode van NEC, die nu juist aan een goede serie bezig is. Maar goed, GAE is zo grillig dat ze ook zomaar weer eens met 1-4 kunnen winnen aanstaand weekend ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:27 schreef Obiekulu het volgende:
Daarnaast, en dit is misschien voer voor discussie, vind ik dat Kolder op de bank mag. Goede speler, goede aanvoerder, maar met Falkenburg voorin en Rijsdijk op het middenveld is er meer beweging. Het is nu te voorspelbaar.
Ik vond dat Kolder verrassend goed aan het seizoen begon, maar de laatste wedstrijden brengt hij 'het' niet meer zo inderdaad. Een geweldig aanspeelpunt maar verder vrij statisch in zijn spel en niet heel veel doelgerichte dreiging. Dat doet Falkenburg toch beter dan. En ik zou ook niet weten waar Kolder anders zou moeten staan dan in de spits :{
  woensdag 29 januari 2014 @ 10:19:17 #222
104871 remlof
Europees federalist
pi_136089458
Wat is die Allach toch een incompetente prutser.
...
pi_136090131
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:31 schreef Obiekulu het volgende:
Wat is die Allach toch een incompetente prutser.
?
  woensdag 29 januari 2014 @ 15:06:42 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136095450
Jankreactie van Foeke Booy :') Snap wel dat het erg vervelend is, maar je weet dat die kans er altijd is als je een speler huurt en blijkbaar in het contract laat opnemen dat hij altijd terggeroepen kan worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136099095
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:06 schreef Caland het volgende:
Jankreactie van Foeke Booy :') Snap wel dat het erg vervelend is, maar je weet dat die kans er altijd is als je een speler huurt en blijkbaar in het contract laat opnemen dat hij altijd terggeroepen kan worden.
Stompzinnig dat het in de huurovereenkomst is opgenomen, typisch eagles weer.
pi_136099242
Willen ze nog voor zondag een nieuwe keeper hebben. Vraag me af wie het dan wordt.
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:38:57 #228
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_136099266
Doe maar degraderen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_136105675
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:38 schreef Smoofie het volgende:
Doe maar degraderen.
Walgelijke reactie dit.
pi_136105711
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:09 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Walgelijke reactie dit.
Waarom?
pi_136121806
Volgens mij is die Stevens volledig hersteld en staat 'ie puik te keepen in Jong Twente.
Die kan mooi in Twente 1 en dan kan Marsman weer naar Deventer, wat ook oorspronkelijk de bedoeling was..

Er zal zondag vast iemand op doel staan en de kans dat 'ie slechter is dan de keeper van Roda of Heerenveen of de keeper waarmee Ajax het seizoen begon, is heel klein.
...
pi_136126768
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:48 schreef Obiekulu het volgende:
Volgens mij is die Stevens volledig hersteld en staat 'ie puik te keepen in Jong Twente.
Die kan mooi in Twente 1 en dan kan Marsman weer naar Deventer, wat ook oorspronkelijk de bedoeling was..

Er zal zondag vast iemand op doel staan en de kans dat 'ie slechter is dan de keeper van Roda of Heerenveen of de keeper waarmee Ajax het seizoen begon, is heel klein.
Twente wil niet meewerken, als ik Booy mag geloven doordat de relatie vertroebeld is wegens het jeugdopleiding verhaal.
Geruchten gaan over Stephan Andersen, keeper van betis.
pi_136127018
Idd Stephan andersen staat in de picture, al lijkt me dat sws te hoog gegrepen...

Daarnaast ben ik benieuwd of dit dan wel voor vrijdag 12 uur lukt... Dat was immers de reden voor Gent om af te zien van het akkoord om padt te verhuren
pi_136132923
Volgens De Stentor is de overgang van Andersen rond.
http://www.destentor.nl/s(...)-ga-eagles-1.4198084
  vrijdag 31 januari 2014 @ 08:39:02 #235
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_136161360
Toch mooi hoe snel het gelukt is uiteindelijk :) En een schat aan ervaring uit buitenlandse competities en als international. Misschien wat vaker een clean sheet, zodat de teller daarvan niet op 1 stokt dit seizoen? ;)
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:34:41 #236
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_136166747
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 08:39 schreef Xurk het volgende:
Toch mooi hoe snel het gelukt is uiteindelijk :) En een schat aan ervaring uit buitenlandse competities en als international. Misschien wat vaker een clean sheet, zodat de teller daarvan niet op 1 stokt dit seizoen? ;)
Toch een verrassende aankoop. Klinkt op het oog als een van de betere keepers voor de terugronde :D
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 1 februari 2014 @ 00:03:01 #237
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_136193645
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:13 schreef Xurk het volgende:
En dat Anco Jansen overkomt van de Graafschap is ook best aannemelijk toch?
Gaat naar Roda.
pi_136194485
Hmm ik had wat highlights gezien van hem op youtube, maar ik vond toch ook een paar aardige blunders.. we zullen zien wat het is xD


pi_136237380
Forza Eagles!
...
pi_136243812
Knappe wedstrijd van de Eagles.

Erg knap van Ter Mate ^O^ .
pi_136246605
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Knappe wedstrijd van de Eagles.

Erg knap van Ter Mate ^O^ .
Lekker resultaat inderdaad, Ter Mate een paar keer goed gegrabbeld maar goed voor een debuut wel redelijk.
NEC viel me trouwens vies tegen op het laatste kwartier na.
pi_136246612
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Knappe wedstrijd van de Eagles.

Erg knap van Ter Mate ^O^ .


Wedstrijd was van beide kanten slecht, dat van nec al helemaal..
maargoed eerste helft eagles belabberde lange ballen op kolder, die totaal uit vorm is
en geen bal meer kan controleren of vasthouden..

2e helft gelukkig wat meer veldspel gezien, iets waar eagles in de eerste seizoenshelft mee uitblinkte, maar die kneus van een booy wisselt rijsdijk en zijn kontmaatje godee pas weer in de 85 en 88ste minuut ofzo... :( :( :(

rijsdijk loopt vaak goed de dieptes in en heeft een leuke pass, ik snap niet waarom foeke die niet gewoon in de 65ste minuut toen NEC zo kut speelde inzet voor kolder, en falkie dus naar de spits schuift...

maargoed nu RKC maar winnen dan..
pi_136252596
Godee, wat moet je ermee.
pi_136253101
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:53 schreef Humberto-T het volgende:
Godee, wat moet je ermee.
RKC nu ook winst op psv.. al had psv 100 kansen..
maargoed die verslaan wij vast niet zo makkelijk woensdag..
pi_136254548
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:02 schreef Downstar het volgende:

[..]

RKC nu ook winst op psv.. al had psv 100 kansen..
maargoed die verslaan wij vast niet zo makkelijk woensdag..
Wat dat betreft een k*t competitie, ploegen die onder je staan die maar blijven verrassen. Sno lijkt me trouwens wel een goede voor onze ploeg mits RKC degradeert en wij erin blijven.
Woensdag RKC maar op 7 punten zetten, beter voor mijn gemoedsrust.
  zondag 2 februari 2014 @ 22:33:03 #246
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_136265674
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 00:27 schreef Downstar het volgende:
Hmm ik had wat highlights gezien van hem op youtube, maar ik vond toch ook een paar aardige blunders.. we zullen zien wat het is xD



Mooi moment op 56 seconden :')
  maandag 3 februari 2014 @ 13:51:50 #247
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_136283263
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:28 schreef Humberto-T het volgende:
Wat dat betreft een k*t competitie, ploegen die onder je staan die maar blijven verrassen. Sno lijkt me trouwens wel een goede voor onze ploeg mits RKC degradeert en wij erin blijven.
Woensdag RKC maar op 7 punten zetten, beter voor mijn gemoedsrust.
Inderdaad zeg. Iedere keer dat GAE wint en een paar plaatsen stijgt (aangezien er maar 9 punten verschil is tussen de nummers 7 en 18) ben ik erg blij, maar opgelucht ademhalen kan nooit echt doordat de onderste ploegen ook om de week weer een keer winnen...
pi_136383189
Ongelofelijke kutgoal
pi_136384095
Zuur die 2-2 dan nog...
pi_136387305
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:18 schreef Humberto-T het volgende:
Ongelofelijke kutgoal
Was best een mooie hoor.
pi_136395237
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:43 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Was best een mooie hoor.
Best wel ja :'(
pi_136395793
eagles kan slecht tegen druk..
wanneer er iets druk wordt gezet door de tegenstander raken ze achterin al in paniek
dat zag je gelijk nadat RKC feller de tweede helft in ging..

mooie goal, maar zuur punt verlies
pi_136395979
Die Castelen is drie wedstrijden per seizoen fit. Jammer dat het net tegen ons is.

Kansen genoeg gehad om te winnen, dat geeft vertrouwen. AZ wordt wel pittig.
...
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:23:41 #254
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_136399133
Frustrerend zeg. Na weet ik veel hoeveel corners en constant dreiging in het slot van de tweede helft dan eindelijk de "winnende" treffer in de laatste minuut, toen ik al vrede had genomen met een gelijkspel. Dan mag het natuurlijk niet meer misgaan in die drie minuten blessuretijd, maar ergens verwacht je het toch omdat je weet dat die minuten volwassen en rustig uitspelen zelden aan GAE besteed is }:| Maar meteen vanaf de aftrap... zonde.

Heel erg hopen op een stunt tegen AZ thuis. Bij een winst gisteren stonden we 11de en was er een aangenaam gat ontstaan richting de gevarenzone aangezien alle concurrenten punten verspeelden gisteren. Nu sta je helaas met een worst-case scenario na komend weekend zestiende :X
pi_136494418
EAGLES!!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_136494520
Dat doelpunt van Doke Schmidt zeg. :D En dat interview na afloop. _O-

- Wat denk je na dat doelpunt?
Na die goal denk ik, ja, eh, juichen...

_O-
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 00:58:37 #257
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_136575750
28 punt, wie maakt ons nog wat?
Gezien het spelbeeld van dit seizoen ( en dan met name de laatste weken), dan zou het mij hoogstens verbazen als wij dit seizoen degraderen.
Tegen Ado kunnen we een mooi slag slaan. Als we daar winnen dan zitten we gebakken, het gat met de kelder wordt dan immens.

Maar eerst FC Grunn. ;)
  dinsdag 11 februari 2014 @ 09:55:32 #258
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_136578751
En Groningen is ook niet echt in goede doen lately, dus ook daar zijn kansen...

Heerlijk zo'n niet ingecalculeerde overwinning tegen AZ! En van de om ons heen liggende ploegen hebben er 8 minder punten gehaald. Lekker weekend :)
pi_136583824
En dat is het hem nou juist..
wanneer ik positief verrast wordt door ons team, met een overwinning die ik niet had in gepland
word ik vaak weer teleur gesteld doordat ons team het tegen directe concurrenten dan enorm slecht doet..

als groningen van twente verliest morgen, en wij winnen van groningen zondag
dan doen we goede zaken :D

Ado uit ben ik niet zo zeker van punten....
maar ik laat me graag weer verassen :P
  dinsdag 11 februari 2014 @ 20:40:32 #260
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_136601275
Puntje is genoeg tegen Ado. Let it be!
pi_136601473
Maargoed zo dacht ik ook over de wedstrijden tegen cambuur, nec en RKC..
ik had daar gehoopt op minimaal 6 punt, en we hebben er maar 2 meegenomen.. :P
  maandag 17 februari 2014 @ 09:44:18 #262
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_136802596
Meh. Best wel een zaadpot waarin we eigenlijk nooit écht aanspraak konden maken op een overwinning (of de samenvatting was wel erg Grunn-gekleurd). Wel schandalig dat er op het veld van Groningen gespeeld mag worden hoor :N

Vorig weekend waren we de grote winnaars van het rechterrijtje, dit weekend is het juist omgekeerd. Verrekte concurrenten ook steeds :+ Dan moet het in Den Haag nu wel echt gaan gebeuren, anders wordt het wéér een tijdje zweten geblazen.
  donderdag 20 februari 2014 @ 00:28:40 #263
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_136916518
quote:
15s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:44 schreef Xurk het volgende:
Meh. Best wel een zaadpot waarin we eigenlijk nooit écht aanspraak konden maken op een overwinning (of de samenvatting was wel erg Grunn-gekleurd). Wel schandalig dat er op het veld van Groningen gespeeld mag worden hoor :N

Vorig weekend waren we de grote winnaars van het rechterrijtje, dit weekend is het juist omgekeerd. Verrekte concurrenten ook steeds :+ Dan moet het in Den Haag nu wel echt gaan gebeuren, anders wordt het wéér een tijdje zweten geblazen.
Zou fijn zijn voor de gemoedstoestand. Voor wat het waard is: Coutinho, Kramer en Gouriye zijn geblesseerd.
Zij zullen in ieder geval niet meespelen.

Vraagteken staat achter Holla en Wildschut. Het zou niet verkeerd zijn als alle vijf afwezig zouden zijn.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 20 februari 2014 @ 01:08:17 #264
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136917185
Het lijkt er trouwens op dat deze tt na dit seizoen niet negatief gezien kan worden. Erg knap.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 20 februari 2014 @ 09:16:25 #265
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_136919966
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het lijkt er trouwens op dat deze tt na dit seizoen niet negatief gezien kan worden. Erg knap.
Haha ja, dat is een meevaller.
Als we gaan handhaven, dan krijgen we wel een flinke leegloop.

Veel huurlingen, contracten die aflopen, het gaat nog een flinke kluif worden om een Eredivisie-waardig elftal op te stellen.

Gelukkig gaat Turuc voor minimaal een miljoen de deur uit, dus we hebben weer wat speling. :7
pi_136930535
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 09:16 schreef Blinker het volgende:

[..]

Haha ja, dat is een meevaller.
Als we gaan handhaven, dan krijgen we wel een flinke leegloop.

Veel huurlingen, contracten die aflopen, het gaat nog een flinke kluif worden om een Eredivisie-waardig elftal op te stellen.

Gelukkig gaat Turuc voor minimaal een miljoen de deur uit, dus we hebben weer wat speling. :7
Puntje uit tegen ADO, winnen van NAC en Roda en je degradeert iig niet rechtstreeks, hoop ik dan maar.

Turuc blijft echt niet in Deventer na dit seizoen, die jongen zet zich wekelijks wel op de kaart. Nou is het te hopen dat er geen clausule in zijn contract is opgenomen.

Overigens valt het met de huurlingen dit seizoen wel mee toch? De keeper, rechtsback, falkenburg en wat reserve spelers. Doke Schmidt zie ik ook niet zo snel vertrekken of zich bij Heerenveen in de basis spelen.
  donderdag 20 februari 2014 @ 21:53:57 #267
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_136948462
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:13 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Puntje uit tegen ADO, winnen van NAC en Roda en je degradeert iig niet rechtstreeks, hoop ik dan maar.

Turuc blijft echt niet in Deventer na dit seizoen, die jongen zet zich wekelijks wel op de kaart. Nou is het te hopen dat er geen clausule in zijn contract is opgenomen.

Overigens valt het met de huurlingen dit seizoen wel mee toch? De keeper, rechtsback, falkenburg en wat reserve spelers. Doke Schmidt zie ik ook niet zo snel vertrekken of zich bij Heerenveen in de basis spelen.
Tel daarbij op dat van der Linden en Houtkoop hebben aangegeven niet te willen bijtekenen.
Onzekere spelers voor volgend seizoen zijn zo uit mijn hoofd: van der Linden, Houtkoop, Godee, Haps, Andersen, Schmidt, Falkenburg en Turuc.
Bijna stuk voor stuk basisspeler, dus praktisch je halve elftal de deur uit.

Ik hoop dat Falkenburg in ieder geval nog zin heeft in een jaartje bij Go Ahead.
Houtkoop raken we ook niet kwijt, ik kan me niet voorstellen dat een Eredivisieploeg daar op zit te wachten.

Overigens ben ik er redelijk van overtuigd dat we gaan handhaven. We hebben over het hele seizoen goed gepresteerd. Dat betaalt zich zeker weten uit aan het einde van het seizoen.

Daarnaast speelt Ado de laatste tijd erg slecht. Ze trokken vorige week drie punten over de streep, maar je moet niet zien hoe...

Ik zeg: morgen drie punten voor ons!
pi_136988075
Lekker begin weer..
pi_136996692
en daar gaat ons eredivise avontuur..
dit zie ik fout gaan...
We pakken denk ik geen punten tegen PSV en twente thuis, en zwolle uit gaat het hem ook niet worden benk bang.. daarna feyenoord uit.. ook niet...

van der linden wat een kneus, die is verdedigend zo slecht dit seizoen!
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 21 februari 2014 @ 23:54:39 #270
186611 Haags
pi_137000259
Mooie pot gezien vanavond! Aardig vol uit vak, respect!
Zonder wrijving geen glans
pi_137003359
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooie pot gezien vanavond! Aardig vol uit vak, respect!
ik een kutpot.

wat was onze verdediging zwak zeg..
Die 3de goal was helemaal om te huilen, wat een gestuntel
  maandag 24 februari 2014 @ 20:49:15 #272
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_137104836
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooie pot gezien vanavond! Aardig vol uit vak, respect!
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien. :') Wat een zaadpot.


quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 01:53 schreef Downstar het volgende:

[..]

ik een kutpot.

wat was onze verdediging zwak zeg..
Die 3de goal was helemaal om te huilen, wat een gestuntel
We krijgen nog genoeg kansen: NAC thuis, Heracles uit, Heerenveen thuis, Vitesse uit en RJC thuis
6 punt is genoeg om directe degradatie te ontlopen. 9 punt om direct te handhaven. ( denk ik )
pi_137108601
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:49 schreef Blinker het volgende:

[..]

Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien. :') Wat een zaadpot.

[..]

We krijgen nog genoeg kansen: NAC thuis, Heracles uit, Heerenveen thuis, Vitesse uit en RJC thuis
6 punt is genoeg om directe degradatie te ontlopen. 9 punt om direct te handhaven. ( denk ik )
van dat rijtje verwacht ik alleen eventuele winst op NAC en RJC thuis.
heracles uit pakken wij geen punten en als heerenveen op dreef is lopen ze ook wel over ons heen.. :P

Ik ben gewoon benauwd dat we dr weer uitvliegen :P
ik zit nu lekker elke wedstrijd te genieten en dan kom je weer tegen kutclubs als emmen, mvv, oss
en die jong psv,ajax clubs :')
  User die overal opduikt 2022 maandag 24 februari 2014 @ 23:33:31 #274
186611 Haags
pi_137113209
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:49 schreef Blinker het volgende:

[..]

Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien. :') Wat een zaadpot.

[..]

We krijgen nog genoeg kansen: NAC thuis, Heracles uit, Heerenveen thuis, Vitesse uit en RJC thuis
6 punt is genoeg om directe degradatie te ontlopen. 9 punt om direct te handhaven. ( denk ik )
Ik had het ook niet over het niveau van de wedstrijd. Ik vond het gewoon een mooie pot, veel beleving, passie en strijd gezien en daar hou ik dan wel van. Het niveau boeit me op dit moment geen ene kut, er telt maar 1 ding nu (ook voor jullie trouwens) en dat is punten pakken!
Zonder wrijving geen glans
pi_137113294
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik had het ook niet over het niveau van de wedstrijd. Ik vond het gewoon een mooie pot, veel beleving, passie en strijd gezien en daar hou ik dan wel van. Het niveau boeit me op dit moment geen ene kut, er telt maar 1 ding nu (ook voor jullie trouwens) en dat is punten pakken!
das dan wel weer waar, wat dat betreft een spannende pot qua verloop :)
  dinsdag 25 februari 2014 @ 00:14:16 #276
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_137114568
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik had het ook niet over het niveau van de wedstrijd. Ik vond het gewoon een mooie pot, veel beleving, passie en strijd gezien en daar hou ik dan wel van. Het niveau boeit me op dit moment geen ene kut, er telt maar 1 ding nu (ook voor jullie trouwens) en dat is punten pakken!
Zo is het maar net, succes de komende finales.

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:00 schreef Downstar het volgende:

[..]

van dat rijtje verwacht ik alleen eventuele winst op NAC en RJC thuis.
heracles uit pakken wij geen punten en als heerenveen op dreef is lopen ze ook wel over ons heen.. :P

Ik ben gewoon benauwd dat we dr weer uitvliegen :P
ik zit nu lekker elke wedstrijd te genieten en dan kom je weer tegen kutclubs als emmen, mvv, oss
en die jong psv,ajax clubs :')
Iedereen is benauwd, maar we gaan echt nog wel punten pakken. Ik sluit het niet eens uit dat we aanstaande zaterdag winnen. Zo goed speelt PSV nou ook weer niet.
Thuis kunnen wij het elke ploeg heel moeilijk maken, dat zagen we wel tegen Ajax ( meer verdiend ), Feyenoord en AZ.

De volgende wedstrijden maken wij een goede kans op de winst: Roda JC-thuis, NAC-thuis, Heerenveen-thuis, Heracles-uit. ( ja ook uit-wedstrijden winnen we wel eens ;) )
Bonuspunten tegen Feyenoord-uit, Vitesse-uit, Twente- en PSV-thuis, PEC-uit zou mooi zijn.
Ik weiger te geloven dat we al deze wedstrijden gaan verliezen.

Het voetbal is het hele jaar prima. We staan zes punten van de hekkensluiter af.
Geen paniek.

Ohja, kijk eens voor de grap naar het programma Roda JC:

26 Vitesse - Roda JC Kerkrade
27 Roda JC Kerkrade - NEC
28 Heracles Almelo - Roda JC Kerkrade
29 PSV - Roda JC Kerkrade
30 Roda JC Kerkrade - RKC Waalwijk
31 Roda JC Kerkrade - AZ
32 FC Twente - Roda JC Kerkrade
33 Roda JC Kerkrade - FC Groningen
34 Go Ahead Eagles - Roda JC Kerkrade
  dinsdag 25 februari 2014 @ 00:18:14 #277
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_137114646
En ten slotte, de hekkensluiters door de jaren heen:

  dinsdag 25 februari 2014 @ 09:59:04 #278
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_137118330
Het angstaanjagende aan dat lijstje is echter wel dat de #18 (in die lijst) nog nooit zoveel punten heeft gehad na 24 duels als dit seizoen :P Bizar, het verschil met zo'n RBC een aantal seizoenen terug :')

Na de winterstop zijn dus tot nu toe slechts 5 punten gehaald en doen er maar drie clubs het slechter (Groningen, Roda, Utrecht). NEC, Cambuur en RKC "gaan er vandoor" ook als je die lijst analyseert.

Maar goed, het zijn inderdaad nog 9 finales en dat geldt voor het gehele rechterrijtje, gelukkig niet alleen voor ons. En met nog 5 thuiswedstrijden moeten er inderdaad wel hier en daar punten gehaald kunnen worden. Ik zie de komende weken alleen wel met weemoed tegemoet: achtereenvolgens PSV, Twente (thuis), Zwolle, Feyenoord (uit) :X Gelukkig wel daarna drie mede-rechterrijtje teams om het seizoen definitief mee te beslissen.

Thuis tegen AZ had ik de drie punten ook niet verwacht, als dat tegen PSV of Twente weer lukt ben ik enorm blij!
pi_137119235
We hebben in vergelijk met Roda iig nog best een kut programma voor de boeg.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:41:08 #280
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_137125831
Tja, echt makkelijk wordt het niet, maar dat wordt het ook niet voor NEC, Roda, Ado, RKC, Cambuur, etc.
Ik heb mezelf voorgenomen om mij er niet meer druk om te maken. Je kan weinig aan de situatie veranderen en alleen hopen dat het goed komt.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 25 februari 2014 @ 15:33:08 #281
186611 Haags
pi_137127535
Je kunt dit seizoen echt niets zeggen over wie er direct gaat degraderen. Ergens wel spannend aan de andere kant word je helemaal debiel van die onzekerheid. De ene week verlies je en sta je onderaan de andere week win je en sta je zomaar 13e. Het kan echt nog alle kanten op. Roda Jc moet nu wel echt punten gaan pakken, die kunnen nu niets meer laten liggen want dan wordt het verschil te groot om bijvoorbeeld zelfs nacompetitie te kunnen ontlopen.
Zonder wrijving geen glans
pi_137129410
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 09:59 schreef Xurk het volgende:
Het angstaanjagende aan dat lijstje is echter wel dat de #18 (in die lijst) nog nooit zoveel punten heeft gehad na 24 duels als dit seizoen :P Bizar, het verschil met zo'n RBC een aantal seizoenen terug :')

Na de winterstop zijn dus tot nu toe slechts 5 punten gehaald en doen er maar drie clubs het slechter (Groningen, Roda, Utrecht). NEC, Cambuur en RKC "gaan er vandoor" ook als je die lijst analyseert.

Maar goed, het zijn inderdaad nog 9 finales en dat geldt voor het gehele rechterrijtje, gelukkig niet alleen voor ons. En met nog 5 thuiswedstrijden moeten er inderdaad wel hier en daar punten gehaald kunnen worden. Ik zie de komende weken alleen wel met weemoed tegemoet: achtereenvolgens PSV, Twente (thuis), Zwolle, Feyenoord (uit) :X Gelukkig wel daarna drie mede-rechterrijtje teams om het seizoen definitief mee te beslissen.

Thuis tegen AZ had ik de drie punten ook niet verwacht, als dat tegen PSV of Twente weer lukt ben ik enorm blij!
Daar heb ik het dus ook over.. we krijgen gewoon een moeilijk programma de aankomende 4 potten..
mochten we daar punten in pakken, dan doen we het lekker.. want daarna inderdaa mede rechterijtje teams.. dan staat er toch minder druk op neem ik aan..

ben benieuwd :)
pi_137129756
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 00:18 schreef Blinker het volgende:
En ten slotte, de hekkensluiters door de jaren heen:

[ afbeelding ]
:D
Het is dus in zo'n lange tijd maar 1 keer een andere club geworden.
Hopelijk schoppen jullie Roda op de laatste speeldag definitief de vergetelheid in :)
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 25 februari 2014 @ 17:18:57 #284
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_137130627
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je kunt dit seizoen echt niets zeggen over wie er direct gaat degraderen. Ergens wel spannend aan de andere kant word je helemaal debiel van die onzekerheid. De ene week verlies je en sta je onderaan de andere week win je en sta je zomaar 13e. Het kan echt nog alle kanten op. Roda Jc moet nu wel echt punten gaan pakken, die kunnen nu niets meer laten liggen want dan wordt het verschil te groot om bijvoorbeeld zelfs nacompetitie te kunnen ontlopen.
Misschien wel, maar wij hebben echt het hele seizoen geen enkele op of onder de degradatiestreep gezeten. Extra zuur dat je nu toch die kant op gaat.
Ik denk hoe de stand er nu bij staat wel redelijk representatief is als gemiddelde van het seizoen voor alle clubs.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:49 schreef H.FR het volgende:

[..]

:D
Het is dus in zo'n lange tijd maar 1 keer een andere club geworden.
Hopelijk schoppen jullie Roda op de laatste speeldag definitief de vergetelheid in :)
Ik hoop dat het tegen die tijd allang beslist is voor hun. :7
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 25 februari 2014 @ 17:39:31 #285
186611 Haags
pi_137131260
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:18 schreef Blinker het volgende:

[..]

Misschien wel, maar wij hebben echt het hele seizoen geen enkele op of onder de degradatiestreep gezeten. Extra zuur dat je nu toch die kant op gaat.
Ik denk hoe de stand er nu bij staat wel redelijk representatief is als gemiddelde van het seizoen voor alle clubs.

[..]

Ik hoop dat het tegen die tijd allang beslist is voor hun. :7
Ik hoop dat jullie erin blijven, vind go ahead eagles wel een leuke club!
Als ik dan toch moet kiezen wie eruit mag van mij dan zal dat nec of roda jc zijn. Daar heb ik gewoon niets mee..
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 25 februari 2014 @ 18:46:05 #286
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_137133288
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik hoop dat jullie erin blijven, vind go ahead eagles wel een leuke club!
Als ik dan toch moet kiezen wie eruit mag van mij dan zal dat nec of roda jc zijn. Daar heb ik gewoon niets mee..
Bedankt! Laten we het hopen dat we elkaar volgend jaar weer tegen komen in de Eredivisie. :)
pi_137287655
Wat even treurige verdediging hebben we toch..
  zaterdag 1 maart 2014 @ 22:55:10 #288
318507 Jester65
Stay frosty
pi_137289413
Rechtstreeks degraderen zal niet gebeuren denk ik, maar de nacompetitie komt wel heel dicht bij zo.
  zondag 2 maart 2014 @ 00:52:16 #289
209721 Downstar
Moeimaker
pi_137293505
Of het nou komt door de onervarenheid van sommige spelers of dat ze bij eagles zelf niet weten hoe ze nu moeten spelen met een voorsprong (moeten ze nou gaan verdedigen of juist door drukken en de pot echt op slot gooien?)

of dat het komt omdat ze bang zijn fouten te maken.. of misschien de conditie?
Concentratieverlies?

het maakt me niet uit wat het is
maar het is elke keer dat er paniek ontstaat bij een voorsprong, wanneer eagles het op verdedigen gooit..

drama tegen RKC, GRONINGEN, PSV alles in de laatste minuut nog weggeven...

Dit wordt nog een heel kut einde zo, waar we ons allang in hadden kunnen veilig spelen!
  maandag 3 maart 2014 @ 00:21:57 #290
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_137333547
Volgens mij was het meer de verdienste van PSV dat zij op voorsprong kwamen.
Zette ons goed onder druk en daar hadden we geen antwoord op.

Doelpunten kwamen wel ongelukkig tot stand. ( m.u.v. de 2-1 )

Zo wordt een wedstrijd die op voorhand redelijk kansloos leek toch spannend.
De mindere goden moeten te verslaan zijn thuis.

Hopelijk een stuntje tegen FC Twente..

[ Bericht 0% gewijzigd door Blinker op 03-03-2014 00:40:15 ]
pi_137384781
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 00:21 schreef Blinker het volgende:
Volgens mij was het meer de verdienste van PSV dat zij op voorsprong kwamen.
Zette ons goed onder druk en daar hadden we geen antwoord op.

Doelpunten kwamen wel ongelukkig tot stand. ( m.u.v. de 2-1 )

Zo wordt een wedstrijd die op voorhand redelijk kansloos leek toch spannend.
De mindere goden moeten te verslaan zijn thuis.

Hopelijk een stuntje tegen FC Twente..
Zojuist de samenvatting nog eens gezien en weer een hoge bloeddruk. Wat een kansen en mogelijkheden om PSV te vernederen.
Het was wel weer erg matig verdedigen vooral bij de 2-2. Houtkoop werd er ook wel redelijk makkelijk uitgelopen bij de 2-3.

Wat je zegt, tegen een club als Roda/Nac moet je kunnen winnen, als je zo speelt als in de eerste helft tenminste.
  woensdag 5 maart 2014 @ 23:11:28 #292
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_137434463
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:41 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

...

Wat je zegt, tegen een club als Roda/Nac moet je kunnen winnen, als je zo speelt als in de eerste helft tenminste.
Als je zo speelt als in de eerste helft dan win je van iedereen thuis. ( geen grap ) :)
  zondag 9 maart 2014 @ 16:38:50 #293
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_137547738
Alle punt-berekeningen kunnen weer de prullenbak in, want we winnen zomaar van FC Twente!

Anyway, 31 punten en op de elfde plek! Het begint er weer rooskleurig uit te zien. :)

Volgende tegenstander: PEC.
In dit seizoen is alles mogelijk, ik ga voor een puntje!
  zondag 9 maart 2014 @ 16:40:31 #294
104871 remlof
Europees federalist
pi_137547808
Haha, wat een goal ook :D

Geweldig Eagles _O_
  zondag 9 maart 2014 @ 16:41:44 #295
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_137547854
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:40 schreef remlof het volgende:
Haha, wat een goal ook :D

Geweldig Eagles _O_
Nou, inderdaad. Dat doelpunt ging werkelijk nergens over! :P Marsman.. :')
Lelijke wedstrijd, maar die drie punten waren echt broodnodig, dus ik zal niet klagen. ;)
  zondag 9 maart 2014 @ 21:35:06 #296
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_137560663
Filmpje van de wedstrijd gefilmd vanaf de B-side:
  User die overal opduikt 2022 maandag 10 maart 2014 @ 10:30:44 #297
186611 Haags
pi_137574356
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:38 schreef Blinker het volgende:
Alle punt-berekeningen kunnen weer de prullenbak in, want we winnen zomaar van FC Twente!

Anyway, 31 punten en op de elfde plek! Het begint er weer rooskleurig uit te zien. :)

Volgende tegenstander: PEC.
In dit seizoen is alles mogelijk, ik ga voor een puntje!
Als je nog 3 punten haalt ben je wel veilig, durf ik zo maar te stellen :)
Nec gaat niet heel veel punten meer pakken, rkc ook niet meer... roda weet ik niet en ado ik hoop dat ze nog 6/7 punten pakken maar durf daar niks over te zeggen..
Zonder wrijving geen glans
pi_137574653
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Als je nog 3 punten haalt ben je wel veilig, durf ik zo maar te stellen :)
Nec gaat niet heel veel punten meer pakken, rkc ook niet meer... roda weet ik niet en ado ik hoop dat ze nog 6/7 punten pakken maar durf daar niks over te zeggen..
Was het maar zo rooskleurig om nu al te stellen dat 3 punt, veilig spelen is..
We krijgen dan nog wel minder teams dan Twente op het programma (nac, roda etc.)
maar juist tegen zulke clubjes speelt eagles kut..
kijk naar bijvoorbeeld de wedstrijd tegen NEC, RKC en tegen jullie..
Daarin heeft eagles amper spel kunnen maken en was het temp drastisch laag..
tegen grote clubs doet eagles het opzich verrassend goed (gezien het spel tegen PSV, Twente, ajax(thuis), feyenoord)..

Zwolle volgende week hoop ik op een puntje, zwolle zal ongetwijfeld gedreven zijn om 3 punten binnen te slepen na de afgang in de adelaarshorst, daarnaast zetten ze momenteel sws niet zon goede serie neer(laatste 5 potten geen 1 gewonnen).. dus die hebben nog wat goed te maken.
  User die overal opduikt 2022 maandag 10 maart 2014 @ 10:46:53 #299
186611 Haags
pi_137574781
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:42 schreef Downstar het volgende:

[..]

Was het maar zo rooskleurig om nu al te stellen dat 3 punt, veilig spelen is..
We krijgen dan nog wel minder teams dan Twente op het programma (nac, roda etc.)
maar juist tegen zulke clubjes speelt eagles kut..
kijk naar bijvoorbeeld de wedstrijd tegen NEC, RKC en tegen jullie..
Daarin heeft eagles amper spel kunnen maken en was het temp drastisch laag..
tegen grote clubs doet eagles het opzich verrassend goed (gezien het spel tegen PSV, Twente, ajax(thuis), feyenoord)..

Zwolle volgende week hoop ik op een puntje, zwolle zal ongetwijfeld gedreven zijn om 3 punten binnen te slepen na de afgang in de adelaarshorst, daarnaast zetten ze momenteel sws niet zon goede serie neer(laatste 5 potten geen 1 gewonnen).. dus die hebben nog wat goed te maken.
Komt overeen met ado haha. Wij doen het ook zeer slecht tegen directe concurrenten. Tegen grotere clubs doen we het veel beter.Winnen thuis van Vitesse/twente/heerenveen etc etc...
Zonder wrijving geen glans
pi_137574932
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Komt overeen met ado haha. Wij doen het ook zeer slecht tegen directe concurrenten. Tegen grotere clubs doen we het veel beter.Winnen thuis van Vitesse/twente/heerenveen etc etc...
Klopt, das natuurlijk mooi..
maar ik pak ook graag punten tegen directe concurrenten..

maargoed, als we door van grote clubs te winnen in de eredivisie blijven is dat natuurlijk helemaal mooi, en hoor je mij helemaal niet klagen haha :D

sws als je na gaat laatste plek heeft momenteel gewoon 25 punt met nog 7 wedstrijden te gaan xD..
straks heb je aan 40 punt nog niet genoeg... haha
pi_137575847
VOL
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')