Dat ga ik dan wel doen dat is veel handiger.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:03 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
jep
Of je moet je platform minimaal 125 blokken in de hoogte plaatsen en vanaf daar naar boven bouwen
Jij kon niet meer spelen tochquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat ga ik dan wel doen dat is veel handiger.
En minder werk.
Als ik meer platformen op elkaar bouw spawnen er dan ook meer monsters ?
Ik moet me toch voorbereiden als ik wel weer kan spelen.quote:
uit de buurt van de grote gebouwen blijvenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik moet me toch voorbereiden als ik wel weer kan spelen.
En op een offline server kan het wel en af en toe op jouwes als hij dan niet laggt.
Onmogelijk als ik mijn hotel af wil makenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
uit de buurt van de grote gebouwen blijven
in deze wereld staat een spawner die best aardig z'n best deed...je kan em uitpakken naar je saves locatie van minecraft of openen met MCeditquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ooo zodat ze daar niet meer spawnen ?
thanks ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
in deze wereld staat een spawner die best aardig z'n best deed...je kan em uitpakken naar je saves locatie van minecraft of openen met MCedit
je moet wellicht eff zoeken, tis nogal een flinke save, maar een groot gebouw waar mobs droppen.., je kan em haast niet missen denk ikquote:
heb hem gevondenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:44 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet wellicht eff zoeken, tis nogal een flinke save, maar een groot gebouw waar mobs droppen.., je kan em haast niet missen denk ik
als ik zo even met mcedit kijk: 32 blokken van top naar grondquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
heb hem gevonden
jij heb hem gewoon 125 blokken hoog gemaakt ofzo ?
of gewoon 125 blokken hoog beginnen en daar omhoog bouwenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:51 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik zo even met mcedit kijk: 32 blokken van top naar grond
de valkoker is ~ 19 blokken hoog
met een koker van 19 blokken hoog spawnen er ook nog net mobs in je trap
hoewel hij het aardig deed kan ik deze alleen wel aanraden ergens midden op zee.. op diemanier hoef je niet zo idioot veel te verlichten..
zee is echt makkelijker... 125 hoog riskeer je immers ook mooie deathdrops..quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:55 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
of gewoon 125 blokken hoog beginnen en daar omhoog bouwen
Eensch maar het is een optie hahaquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]
zee is echt makkelijker... 125 hoog riskeer je immers ook mooie deathdrops..
Mobs spawn naturally within a 15x15 chunk (240x240 block) area around the player.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:57 schreef Djeetje het volgende:
En moest je niet in een bepaalde straal zijn voordat ze pas spawnen ?
ah 128 dusquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
Mobs spawn naturally within a 15x15 chunk (240x240 block) area around the player.
[...]When there are multiple players, mobs can spawn within this distance of any of them. However, mobs that move farther than 128 blocks from any player will immediately despawn (see Despawning), so the mob spawning area is effectively limited to spheres with a radius of 128 blocks, centered at each player.
Maar hoezo heb jij dan zo veel verlicht want ik heb niks verlicht.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
Mobs spawn naturally within a 15x15 chunk (240x240 block) area around the player.
[...]When there are multiple players, mobs can spawn within this distance of any of them. However, mobs that move farther than 128 blocks from any player will immediately despawn (see Despawning), so the mob spawning area is effectively limited to spheres with a radius of 128 blocks, centered at each player.
op alle plekken waar licht hoeveelheid van 7+ is, spawnen geen hostile mobs.., vervolgens kunnen ze dus alleen in de trap spawnen, alwaar ze gedoomd zijn te falen..quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maar hoezo heb jij dan zo veel verlicht want ik heb niks verlicht.
Wat zijn hostile mobs ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
op alle plekken waar licht hoeveelheid van 7+ is, spawnen geen hostile mobs.., vervolgens kunnen ze dus alleen in de trap spawnen, alwaar ze gedoomd zijn te falen..
lees even de wiki door anders. daar staan zat tips om een goede mobfarm te bouwen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat zijn hostile mobs ?
Dus ik moet boven op overal torches neer zetten ?
quote:
Plots van 50x50. Aantal plots ligt aan je rank.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat zijn die limitaties in de creative wereld eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |