abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 september 2002 @ 21:13:49 #1
17645 Soundlevel
Nu in een nieuw vel !
pi_5833902
Iemand enig idee wat de mogelijkheden zijn wat betreft snowboarden in Fügen (Zillertal)?
(Ja, ik kan Googlen, maar daar kom je eik alleen promotiesites tegen waar alles geweldig is...)

[Dit bericht is gewijzigd door Soundlevel op 16-09-2002 21:21]

Mundus vult decipi, ergo decipiatur
  dinsdag 17 september 2002 @ 00:20:26 #2
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_5837395
Ik ben twee jaar geleden in Fugen geweest (wel op ski's ) Er werd gezegd dat Zillertal een heel groot gebied is waar je je eindeloos kon vermaken. Het viel tegen Zillertal is inderdaad erg groot. Je hebt Fugen, Hochfugen, Gerlos, kaltenbach, Mayrnhofen etc. maar je kon niet van het ene naar het andere gebied skien. Dan moest je weer in een skibus naar een volgend gebied.

Ik heb begrepen dat ze er wel mee bezig waren om alle gebieden aan elkaar te koppelen zodat het één groot gebied werd, maar ik weet niet of ze nu al zo ver zijn. Als het nog steeds zo is als twee jaar (maart 2001) geleden, dan zou ik het niet aanraden.

Als je echt voor de sneeuw gaat en dus niet veel om aprez-ski geeft zou ik Val-Thorens in Frankrijk aanraden. Groot gebied, mooie sneeuw en echt allemachtig groot. Je kunt alle kanten op. Wil je wel aprez-ski dan moet je naar St Anton in oostenrijk. Ook groot en erg gezellig. Ischl moet ook heel mooi zijn, maar daar ben ik zelf nog nooit geweest.

dinsdag 17 september 2002 @ 08:12:34 #3
17645 Soundlevel
Nu in een nieuw vel !
pi_5839260
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 00:20 schreef Beavis het volgende:
Er werd gezegd dat Zillertal een heel groot gebied is waar je je eindeloos kon vermaken. Het viel tegen
Dat bedoel ik dus...
Thanks !
Mundus vult decipi, ergo decipiatur
pi_5850084
val thorens niet voor de apres ski

ahum toch best leuk voor een frans skigebied daar

de la luna was best wel oke d8 ik zo maar ja wie ben ik

woensdag 18 september 2002 @ 19:35:55 #5
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_5865528
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 21:19 schreef Maarten999 het volgende:
val thorens niet voor de apres ski

ahum toch best leuk voor een frans skigebied daar

de la luna was best wel oke d8 ik zo maar ja wie ben ik

La Luna....ben ik geweest. Heb ik nog vreselijk genoten van Feyenoord-Inter Milan

La Luna is best leuk, maar aprez ski in Frankrijk stelt imho helemaal nix voor in vergelijing met oostenrijk

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')