abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 oktober 2000 @ 18:36:24 #1
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_373106
De uitzending: zegt u het maar.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_373114
Wat een eikel, die Leo. Hopen dat ie daad bij woord voegd en zo snel mogelijk vertrekt.
  zondag 1 oktober 2000 @ 18:51:06 #3
2180 Avia
FOK-Member
pi_373118
Is Leo dan toch een verstopte pedofiel??
Koos zei het niet met veel woorden, maar volgens mij bedoelde hij dat wel. Wat denken jullie?
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  zondag 1 oktober 2000 @ 18:59:26 #4
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_373130
Leo denkt dat het moment klaar is om de aandacht naar zich toe te trekken.

Zou er niet, in navolging van het Ali roelt topic, een Koos roelt topic moeten komen?

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_373141
Leo en desperately seeking desy ....
Het DSD-syndroom.

Leo heeft de zaak niet meer onder controle en is para aan het worden omdat hij niet weet hoe hij in beeld word gebracht.
Blijkt ineens ook nog een vriendin te hebben.
Dit na erg klef te hebben gedaan met iedereen behalve sven de kip.

Jaja .. bye bye Leo dus

  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 oktober 2000 @ 19:08:40 #6
862 Arcee
Look closer
pi_373142
quote:
Op 01 oktober 2000 18:59 schreef DiEr het volgende:
Zou er niet, in navolging van het Ali roelt topic, een Koos roelt topic moeten komen?
Die is er!!!

Het ontzettend grote "KOOS ROELS!" topic

  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 oktober 2000 @ 19:19:08 #7
862 Arcee
Look closer
pi_373151
quote:
Op 01 oktober 2000 19:08 schreef Koos Voos het volgende:
Leo...
Blijkt ineens ook nog een vriendin te hebben.
Inderdaad, wisten we dat?

Dé wordt er ook niet sympathieker op vind ik...

Ik vond het een beetje een vage discussie. Is de aanleiding wel uitgezonden? Koos zat ineens in de Dagboekkamer en daarna ging 't gesprek weer verder, maar 't moment dat Koos die bewuste opmerking ("Pas maar op dat Desiree niet verliefd wordt op je (Leo dus)") maakte, is die ook uitgezonden?

pi_373168
[quote]Op 01 oktober 2000 19:19 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, wisten we dat?

`Ja! Zijn 'zonnebloempje'war hij 's nacht in z'n eentje oa tegen zat te wauwelen.

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_373755
quote:
Op 01 oktober 2000 19:19 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, wisten we dat?
("Pas maar op dat Desiree niet verliefd wordt op je (Leo dus)") maakte, is die ook uitgezonden?
Ik hoorde vanavond ook voor het eerst dat Leo een vriendin heeft. Trouwens hij had het ook nog over "de kleine", heeft ie dan een dochter?!?!? (hij sprak nl. over haar in de "ze" vorm)

Het moment zelf dat Koos de bewuste opmerking maakte over "het verliefd zijn" is niet uitgezonden. Wel is uitgezonden dat Koos vertelde over het voorval in de dagboekkamer.

Volgens mij moet er een verschil gemaakt worden tussen wat Koos zei en wat Koos bedoelde. Ik denk dat Koos bedoelde te zeggen:"Leo pas op dat Desiree zich niet volledig op jou gaat richten en afhankelijk van je op gaat stellen, want zodra je wat minder aandacht aan haar besteed zal zij dit opvatten als een grote afwijzing. Dit gezien de ervaring met Robin en het feit dat ze al bij meer conflicten betrokken is geweest dat zal haar niet goed doen". Maar ja hoe kan iemand nu de verliefdheid van een ander voorkomen vraag ik me dan af. Trouwens Ferdi merkte al op dat het Koos z'n bedoeling was om z'n bezorgdheid naar Desiree te uiten.
Huh, dit hoort eigenlijk in voer voor psychologen thuis

Verder snap ik niet waarom Leo in vredesnaam zo overstuur deed, want Koos had het tenslotte over Desiree die verliefd op hem kon worden en niet andersom. Toch begint Leo stennis te maken over hoe hij overkomt op anderen (want o wee, men moet niet denken dat vrouwen verliefd op mij worden wanneer ik aandacht aan hun schenk, want ik heb een vriendin). Nou ja hoe dan ook, het was een erg verwarrende situatie Zou het trouwens niet zo kunnen zijn dat Leo daadwerkelijk verliefd is en dat hij dit ten koste van alles wil verbergen en ter overcompensatie zo overdreven tegen Koos in gaat?!?!?

pi_374342
De enige reden waarom Leo zich de opmerking van Koos zo aantrok, was omdat Koos de spijker op de kop sloeg. Je reageert alleen zo defensief als je weet dat een ander gelijk heeft. Dat lulverhaal over dat zijn vriendin het zo erg zou vinden, geloof ik ook geen minuut. Dat kwam later pas om de hoek kijken en was duidelijk verzonnen om Koos om de tuin te leiden.

Leo wil dat Dees verliefd op hem wordt, zodat hij zeker weet dat zij niet op hem zal stemmen.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')