abonnement Unibet Coolblue
pi_5833246
Hallo, wie weet waar je lekker, gezellig en niet al te duur kunt eten in Tilburg?
  maandag 16 september 2002 @ 20:38:39 #2
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5833266
pannenkoeken restaurant in het midden van het centrum. In de Heuvelstraat...
Anders Boogies, ook in de heuvelstraat ongeveer
To infinity…and beyond!
pi_5833290
Storm!
pi_5833302
'Stoffel' in Tilburg is leuk, niet duur en ze hebben er heel leuke kring-frietjes

  maandag 16 september 2002 @ 20:40:10 #5
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5833303
quote:
Op maandag 16 september 2002 20:39 schreef Conflict het volgende:
Storm!
gezellig vroeg ze
To infinity…and beyond!
pi_5833305
quote:
Op maandag 16 september 2002 20:38 schreef ivetje het volgende:
pannenkoeken restaurant in het midden van het centrum. In de Heuvelstraat...
Anders Boogies, ook in de heuvelstraat ongeveer
Bogey's. Poolcafe waar ze meesterlijke spareribs hebben.

Verder zijn aanraders:

Ons Emma
De Rode Haan
Anvers
Het Elfde Gebod

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  maandag 16 september 2002 @ 20:41:23 #7
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5833319
quote:
Op maandag 16 september 2002 20:40 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Bogey's. Poolcafe waar ze meesterlijke spareribs hebben.

Verder zijn aanraders:

Ons Emma
De Rode Haan
Anvers
Het Elfde Gebod


Kan ook, wist niet hoe je het schreef idd
Elfde gebod is nogal prijzig...
To infinity…and beyond!
  maandag 16 september 2002 @ 20:41:37 #8
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5833324
Murphy's is ook wel lekker daar , elke maand een ander menu en niet duur oh ook op de heuvel
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_5833346
quote:
Op maandag 16 september 2002 20:41 schreef ivetje het volgende:

[..]

Elfde gebod is nogal prijzig...


't Is een eetcafe. Ik vind het heel normale prijzen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_5833424
Het enigste wat ik ken in Tilburg is Ritz een broodjestent die onwijs goed is en volgens mij niet zo duur.

Kan natuurlijk ook zijn dat ie ook weg is ondertussen

pi_5833469
quote:
Op maandag 16 september 2002 20:40 schreef ivetje het volgende:

[..]

gezellig vroeg ze


Ja?

Toen gaf ik antwoord....

pi_5833628
De satebar, om de hoek bij 013

[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 16-09-2002 20:58]

pi_5833634
quote:
Op maandag 16 september 2002 20:48 schreef Slayher het volgende:
Het enigste wat ik ken in Tilburg is Ritz een broodjestent die onwijs goed is en volgens mij niet zo duur.

Kan natuurlijk ook zijn dat ie ook weg is ondertussen


Ja je kunt nog steeds Ritzen in tilburg, en gelukkig bezorgen ze ook

Maar om nu te zeggen dat je daar gezellig effe kan eten, nee!

  maandag 16 september 2002 @ 21:00:02 #14
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5833662
quote:
Op maandag 16 september 2002 20:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja je kunt nog steeds Ritzen in tilburg, en gelukkig bezorgen ze ook

Maar om nu te zeggen dat je daar gezellig effe kan eten, nee!


idd niet voor uit eten te gaan ofzo, meer voor na het stappen , lekker broodje brie met ananas ofzo yummie
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_5834292
De Uitstad
Cul de Sac
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_5834310
Ik wil ook uit eten!
pi_5834367
Het Elfde gebod
Polly
Stoffel

Dat zijn wel de 3 leukste die ik ken denk ik. En alledrie vrij goedkoop. Zelf eet ik meestal in Polly, en voor lunch ga ik vaak naar Stoffel.

Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
  maandag 16 september 2002 @ 21:40:41 #18
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5834391
quote:
Op maandag 16 september 2002 21:39 schreef La_Chatte_Noir het volgende:
Het Elfde gebod
Polly
Stoffel

Dat zijn wel de 3 leukste die ik ken denk ik. En alledrie vrij goedkoop. Zelf eet ik meestal in Polly, en voor lunch ga ik vaak naar Stoffel.


waar zit Polly? * maple wil ook proberen
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  maandag 16 september 2002 @ 21:41:45 #19
28156 qbus
Walk of fame.
pi_5834420
Naast cafe brandpunt zit een eenvoudige en lekker goedkope tent met een zeer redelijke kaart.
  maandag 16 september 2002 @ 21:42:38 #20
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5834438
quote:
Op maandag 16 september 2002 21:41 schreef qbus het volgende:
Naast cafe brandpunt zit een eenvoudige en lekker goedkope tent met een zeer redelijke kaart.
bedoel je Bolle of die andere, want die andere zijn ze nu aan het verbouwen Havanna heet het geloof ik
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_5834825
Wel: Café Langeboom.
Absoluut niet: Sprakeloos (St. Josephstraat). Bah zeg, wat een ballentent. Verschrikkelijk weinig eten voor heel veel geld. Ik kreeg nota bene speenvarken te eten, getsiederrie, de botten staken er nog uit. Heel weinig groente, en al bijna geen aardappeldingen. Eens maar nooit weer.
pi_5834851
quote:
Op maandag 16 september 2002 21:40 schreef maple-leaf het volgende:

[..]

waar zit Polly? * maple wil ook proberen


Polly zit op de korte heuvel, naast Weemoed en Stoffel. Erg leuke kroeg, ook om te dansen, met normaal publiek van 20 en ouder. Ik ben er bijna iedere donderdag te vinden En eten kan je er dus ook erg goed.
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
pi_5834866
quote:
Op maandag 16 september 2002 22:07 schreef Nausicaa het volgende:
Wel: Café Langeboom.
Absoluut niet: Sprakeloos (St. Josephstraat). Bah zeg, wat een ballentent. Verschrikkelijk weinig eten voor heel veel geld. Ik kreeg nota bene speenvarken te eten, getsiederrie, de botten staken er nog uit. Heel weinig groente, en al bijna geen aardappeldingen. Eens maar nooit weer.
Langeboom is ook erg leuk idd
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
pi_5836374
je kunt lekker eten bij de bachant, aan het einde van de korte heuvel, bij polly maggoo is het ook lekker,
de kroeg naast brandpunt is of bolle of de oude hopper, welke ik afgelopen week verbouwd heb en wat een leuke jaren 70 tent geworden is
[url=http:www.cubesandpolitics.tk][u]cubesandpolitics.tk[/u][/url]
  maandag 16 september 2002 @ 23:27:15 #25
22259 Fogerty
slapende account
pi_5836402
Op een hoek vlakbij de 013 zit een lekkere Mexicaan. Ben alleen natuurlijk de naam kwijt
Hieperdepiep hoera!
pi_5847029
Amigo's, maar daar ben ik al een aantal keer geweest, Stoffels is volgens collega's ook wel een aanrader.
  dinsdag 24 september 2002 @ 09:35:49 #27
13675 m24
Minds are like parachutes.
pi_5944960
Humphreys! Meestal goed te eten en niet duur...

Meesters! Goed eten, iets duurder

Storm! Vind ik wel gezellig en goed eten, soms aardige ideetjes Altijd goed eten..

Le Bistro! Traditioneel franse kaart, voor de afwisseling...

Manãna! Tapas zijn per definitie fantastisch!! Bediening is overigens 0,0

Shogun/Jade! Japans toppertje! Culnaire verantwoorde chinees... Echt heel goed!!

Uit eten in Tilburg is dus heeeeel goed te doen.. Enjoy!

If a million people say a foolish thing, it is still a foolish thing.
Jacques Anatole Thibault (1844-1924)
pi_5959846
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 09:35 schreef m24 het volgende:
Humphreys! Meestal goed te eten en niet duur...

Meesters! Goed eten, iets duurder

Storm! Vind ik wel gezellig en goed eten, soms aardige ideetjes Altijd goed eten..

Le Bistro! Traditioneel franse kaart, voor de afwisseling...

Manãna! Tapas zijn per definitie fantastisch!! Bediening is overigens 0,0

Shogun/Jade! Japans toppertje! Culnaire verantwoorde chinees... Echt heel goed!!

Uit eten in Tilburg is dus heeeeel goed te doen.. Enjoy!


Hmmm lijkt me lekker!
Lang leve de liefde! Hoera hoera hoera!!!
  donderdag 3 oktober 2002 @ 20:56:01 #29
13675 m24
Minds are like parachutes.
pi_6095945
quote:
Op woensdag 25 september 2002 02:01 schreef Madelonie het volgende:

[..]

Hmmm lijkt me lekker!


De vraag is dan natuurlijk "where to begin?"
If a million people say a foolish thing, it is still a foolish thing.
Jacques Anatole Thibault (1844-1924)
  donderdag 3 oktober 2002 @ 21:27:38 #30
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_6096925
Eetcafe de ring is ook wel goed eten voor weinig geld..

op het eind vd besterdring (vlakbij kruising met molenstraat/veldhovenring)

[b]@RemiLehmann[/b]
pi_23782805
Schopje van LIF -> CUL
en ik zoek tips!

Geen ingewikkelde dingen, gewoon een leuk eetcafe om voor een concert een hapje te eten.
En ik ben niet bekend in Tilburg, dus alles wat dicht bij 013 is, is erg handig!
pi_23809524
Dan zou je naar de Korte Heuvel moeten gaan, en daar kun je heel goed eten in de Polly Magoo of in de Uitstad. Is ook niet zo duur.
  maandag 6 december 2004 @ 23:47:08 #33
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_23810399
quote:
Op maandag 16 september 2002 20:40 schreef ElizabethR het volgende:
Bij Bogey's zou ik echt niet gaan eten, lijkt me geen ster aan. Die poolhal is sowieso niet echt.... boeiend.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  dinsdag 7 december 2004 @ 00:18:49 #34
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_23811246
Ik zou niet gaan eten bij Jack's (Tuinstraat) trouwens, heb er laatst gezeten en ik moet zeggen... het was kil. Beetje alsof je op bezoek bent bij schoonouders die je niet moeten.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  dinsdag 7 december 2004 @ 08:47:14 #35
62913 Blik
The one and Only!
pi_23815324
Bolle is heel gezellig, eten is niet denderend ofzo, maar tis ook een studentenkroeg. Hetzelfde geld eigenlijk ook voor het Brandpunt
  dinsdag 7 december 2004 @ 09:01:17 #36
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_23815469
De griek op het begin van de heuvel is goed eten voor een leuke prijs.. en tevens ook wel gezellig.. ben alleen de naam kwijt
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  dinsdag 7 december 2004 @ 12:16:50 #37
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_23818269
Ik stem op juffrouw tok
Voor ongeveer 35 euro heb je met z'n 2en gegeten met voorgerecht,hoofdgerecht en dessert met drinken erbij

* ivetje en duck gaan eigenlijk nergens anders meer heen sinds we daar zijn geweest.
To infinity…and beyond!
pi_23818385
Op de korte heuvel stikt het van de kroegen waar je ook een hapje kan eten, en het ligt zowat bij 013 voor de deur.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 7 december 2004 @ 12:26:29 #39
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_23818471
mexicaan tegenover de 013 !! Mmm heerlijk maar HOT!
__-*-__
  dinsdag 7 december 2004 @ 12:31:26 #40
101983 exile0000
mad scientist
pi_23818568
Heeft nog niemand hier de Breexz ontdekt? Ik vind het echt super! Lekker eten, goede presentatie, enthousiaste medewerkers, niet duur en lekker uit het raam naar de treinreizigers kijken. Het zit aan het station vast (handig als je zelf ook met de trein komt/gaat). Niet echt een "uit eten in een restaurant" gevoel, maar 100x beter dan "even bij de La Place wat eten" voor een zelfde soort budget. Lekker vers sapje erbij (mango-banaan of andere); aanrader!
"Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
Music, Anyone? Photo's, Anyone?
  Moderator dinsdag 7 december 2004 @ 12:34:58 #41
5428 crew  miss_sly
pi_23818639
Bij het station, trendy aangekleed tentje met heerlijk eten. Niet duur en toch een beetje anders dan anders.

http://www.breexz.nl/

Heb er al een paar keer met plezier gegeten!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_23819073
The grasscompany op de spoorlaan heeft vind ik ook zeer goed eten hebben, maar je moet dan wel geen problemen hebben met wietlucht die zo nu en dan voorbij komt, en genoegen nemen met het feit dat ze geen acohol serveren.
pi_23819195
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 12:34 schreef miss_sly het volgende:
Bij het station, trendy aangekleed tentje met heerlijk eten. Niet duur en toch een beetje anders dan anders.

http://www.breexz.nl/

Heb er al een paar keer met plezier gegeten!
Wat serveren ze daar eigenlijk allemaal? Ben er nog nooit binnen geweest.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator dinsdag 7 december 2004 @ 13:59:16 #44
5428 crew  miss_sly
pi_23819761
De roseval-aardappeltjes (als vorogerecht) zijn erg lekker.
De laatste keer had ik de spare-ribs en die waren verrukelijk!!
Ze hebben ook tapashapjes, wat gerechten met een oosters tintje.
Ow, en het allerlekkerste knoflookbrood dat ik ooit ergens heb gegeten! Volgens mij van Turks brood, en echt vreselijk lekker.

Tijdens het typen loopt het water me alweer in de mond
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 7 december 2004 @ 15:24:15 #45
49712 Chr-
.NET Rocks!!!
pi_23821208
Pino's in de stationstraat is ook zeer goed. Een 3 gangen menu voor een vast bedrag waar je gerechten uit verschillende wereld-delen kunt combineren.
pi_23826722
Polly's is wel aardig, maar ze hebben geen pizza meer
De Griek Minos Pallas in het centrum (ongeveer to de Mac) is ook wel lekker
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 09:01 schreef MrFl0ppY het volgende:
De griek op het begin van de heuvel is goed eten voor een leuke prijs.. en tevens ook wel gezellig.. ben alleen de naam kwijt
Ik denk de Griek die hierboven vermeld staat Ben niet zo goed in de wijken, maar het winkelcentrum Heuvelpoort ligt er tegenover
pi_23827826
Eetcafé's e.d. zijn er genoeg te vinden, Langeboom bv staat goed bekend en is ook wel leuk.
In een ander segment vinden we Sprakeloos is sjieker en beter-staat als enige resto. in de Michelin en de Lekker: jammer dat het personeel erg achterblijft bij het prijsniveau (heb zelf daardoor zeer treurige taferelen meegemaakt). Ook prijzig, maar OK en goed zijn Da Paolo (vermijdt de angstaanjagende moeder van dit familie-restaurant) en Lucebert in de Schouwburg. L'olivo, Vosken en Bij Wijze van Klijssen waren opok goed toen ik er voor het laatst at, maar dat is alweer een tijdje geleden. Al deze restaurants vallen in het bovenste segment voor Tilburg, en erg veel valt er niets op, helaas.

Een stukje onder dat niveau qua prijs en keuken heb je bv. l'Orangerie sur la Butte of De Rode Haan in het Wilhelminapark.
(bij het laaste kwam ik vroeger vaak omdat mijn vriendin daar in de buurt woonde en het wel gezellig was en niet goedkoop, hoewel niet altijd even goed. Totdat ik een keer, oprecht nieuwsgierig en verwonderd aan de ober vroeg wat er toch door de spinazie zat: hij was duidelijk gekruid met iets. De man ging het aan de kok vragen en het antwoord was: er zit niets door de spinazie. De acht man die aan tafel zaten proefden echt allemaal iets en aangezien ik niet graag voorgelogen wordt ben ik er sindsien niet meer geweest.)

Echt afraden moet ik het restaurant gedeelte van Meesters: *nergens* ooit zo slecht gegeten. De tafel naast ons bestelde hetzelfde en klaagde uitgebreid: de reactie was zo lauw & flauw dat wij onze monden maar hielden en nooit meer terug zijn geweest.
Ook de tenten op de Oude Markt stellen weinig voor: Anvers is een wat duur eetcafé, maar niet echt ongezelig. Maar vermijdt ten allen tijde De Sinjoor die taaie kikkerbillen (kabouterbeentjes) en bevroren carpaccio serveren en met een stalen gezicht beweren dat dat zo hoort: de brand erin!
Helpt waar hij kan!
  woensdag 8 december 2004 @ 21:54:24 #48
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_23841864
Juffrouw tok
Polly
Mac Donalds
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_23850473
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat serveren ze daar eigenlijk allemaal? Ben er nog nooit binnen geweest.
Naast een aantrekkelijk geprijsde dagschotel, hebben ze een redelijke keuze aan sandwiches, soep, vlees- en vismaaltijden. Maar vooral leuk zijn de fingerfoodz (kleine hapjes, kun je lekker zelf varieren), cocktailz (voor het uitgaan) en shakez en juicez (milkshakes en sapjes met verse mango, banaan, wortel, appel, wat je maar wilt).
"Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
Music, Anyone? Photo's, Anyone?
pi_23850516
De volgende keer als ik op het station ben misschien eens binnen stappen .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_23918242
quote:
Op maandag 6 december 2004 23:47 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Bij Bogey's zou ik echt niet gaan eten, lijkt me geen ster aan. Die poolhal is sowieso niet echt.... boeiend.
Ze hadden altijd lekker eten hoor. Niks spectaculairs, maar wel geschikt voor als je een paar mensen erbij hebt die geen Chinees/Grieks/Japans oid willen. En als je er om vraagt, krijg je ook als volwassene versiering op je ijsje.

Bij Pino's ben ik ook verschillende keren geweest. De eerst twee keer was het erg goed, de derde keer minder. Misschien kwam dat omdat wij met z'n vieren de enige waren op een hele grote groep na. Daardoor was het in de keuken vast druk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 13 december 2004 @ 14:32:38 #53
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_23941643
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:04 schreef NoSigar het volgende:


Echt afraden moet ik het restaurant gedeelte van Meesters: *nergens* ooit zo slecht gegeten. De tafel naast ons bestelde hetzelfde en klaagde uitgebreid: de reactie was zo lauw & flauw dat wij onze monden maar hielden en nooit meer terug zijn geweest.
Hm, dit klinkt mij niet bekend in de oren, ik ga er regelmatig eten en vindt het er super. (Met volgens mij een groot deel van Tilburg want dit is volgens mij een van de weinige teneten waar je maar beter kunt reserveren. Het zit er erg vaak gewoon stanp vol.
Erg lekker eten.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  maandag 13 december 2004 @ 14:38:56 #54
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_23941785
Ben gister wezen eten bij The Ranch, nieuwe tent aan d zevenheuvelenweg.
Het is een leuke tent, aankleding en personeel zijn erg goed. Alleen het eten...tja, het is in buffetvorm, salades, sausjes en fruit enzo staan apart. Dat kan je gewoon opscheppen, net als soep. He vlees wordt gebraden voor je en wordt in schalen gelegd, dat kan je dus ook gewoon pakken. Alleen het vlees was niet echt warm, evenals de soep. Verder kon je alleen maar friet erbij krijgen en ook die was lauw. Niet echt een tent waar je dus naartoe moet gaan. Ik ga iig niet meer terug. De prijs is overigens 18 euro, exclusief drankjes.

Iemand die hier al is geweest?? Het is overigens ook een restaurant wat smiddags open is voor truckers en mensen die op het industrieterrein werken waar dit restaurant op ligt
To infinity…and beyond!
pi_24032380
quote:
Op maandag 16 september 2002 23:27 schreef Fogerty het volgende:
Op een hoek vlakbij de 013 zit een lekkere Mexicaan. Ben alleen natuurlijk de naam kwijt
Tortillas. Zit er nog steeds. Niet echt groot, wel goed eten.
I intend to live forever, or die trying.
pi_25919985
Laatst eens wezen eten in de Bisschop. Zity tegenover It''s, in de Heuvelstraat.
Het is niet zo duur en de bediening is vriendelijk. Helaas is daar het beste mee gezegd. Ik had beter gewoon naar een eetcafé kunnen gaan.
Helpt waar hij kan!
pi_28415478
Ga vanavond eens hiernaartoe http://www.restaurant-linnen.nl/.
Ben benieuwd. Ik denk dat ik het 'menu Linnen' neem , maar wie weet.
Kan het helaas niet copy-pasten uit een pdf-bestand kom ik net achter.
Helpt waar hij kan!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:12:06 #58
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_28422960
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 16:17 schreef NoSigar het volgende:
Ga vanavond eens hiernaartoe http://www.restaurant-linnen.nl/.
Ben benieuwd. Ik denk dat ik het 'menu Linnen' neem , maar wie weet.
Kan het helaas niet copy-pasten uit een pdf-bestand kom ik net achter.
Klint wel erg lekker. En Oisterwijk dat is nog in de buurt ook voor mij
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_28423282
Polly Magoo vind ik wel een aanrader; leuke sfeer, redelijke prijzen, en vooral lekker eten. Tenminste, ik neem aan dat je niet naar een chique restaurant wilt.

En ga alsjeblieft niet naar Breexz op het Centraal Station, tenzij je van een overdreven kitscherige wannabe-trendy sfeer houdt, je graag drie uur wilt wachten op je veel te dure eten en je graag het bloed onder je nagels haalt bij het zien van die "Z" aan het einde van ieder woord op de menukaart.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 21:55:11 #60
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_28426328
quote:
Op maandag 16 september 2002 23:27 schreef Fogerty het volgende:
Op de andere hoek toch?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 21:55:59 #61
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_28426347
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:20 schreef Croupouque het volgende:
Polly Magoo vind ik wel een aanrader; leuke sfeer, redelijke prijzen, en vooral lekker eten. Tenminste, ik neem aan dat je niet naar een chique restaurant wilt.

En ga alsjeblieft niet naar Breexz op het Centraal Station, tenzij je van een overdreven kitscherige wannabe-trendy sfeer houdt, je graag drie uur wilt wachten op je veel te dure eten en je graag het bloed onder je nagels haalt bij het zien van die "Z" aan het einde van ieder woord op de menukaart.
Kun je daar eten? Ik dacht dat dat gewoon een drink-hier-terwijl-je-op-de-trein-wacht ding was
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 21:57:05 #62
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_28426386
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:12 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Klint wel erg lekker. En Oisterwijk dat is nog in de buurt ook voor mij
In Oisterwijk woon ik . Mijn moeder is bij de Linnen geweest, en ze vond het niks, heel erg overdreven. Soep uit een in bladerdeeg gebakken bol enzo. Helaas gaat de Swaen weg... HOE KUNNEN ZE
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 21:57:43 #63
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_28426408
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:12 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Klint wel erg lekker. En Oisterwijk dat is nog in de buurt ook voor mij
Waar woon je dan
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zondag 3 juli 2005 @ 01:48:59 #64
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_28434463
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 21:57 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Waar woon je dan
In het wonderschone Waalwijk
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_28436586
...Brb...
Het was erg lekker. Inventieve keuken, zoals dat heet en zoals Michelin het noemt.
Inderdaad het Linnen menu genomen: kreeft, ganzenlever. zwezerik: het zat er allemaal bij en het was heerlijk bereid. De bediening was vriendelijk en professioneel. Vergeleken met de werkstudenten die ik wel eens in de bediening ontmoet een verademing. Je merkt duidelijk dat dit restaurant veel wil bereiken. En dat lijkt goed te gaan aangezien het propvol zat.
En soms zie je dan bij de bediening dingen fout gaan. Ze maken het zichzelf soms ook moeilijk soms, door veel dingen op mooie stenen sokkels te serveren. (die vallen dus makkelijk, onhandig bij jus-kommetjes)
Het prijskaartje is navenant: 5-gangen menu, passend wijnarrangement en twee flessen water voor tweehonderd euro.

Niet dat het er veel toe doet maar ik geloof dat de kok, een vriendelijke, wat corpulerende jongen die nog even kwam vragen of het gesmaakt had en nadat we ja zeiden weer wegging (iets mompelend) de tweelingbroer is van Thérèse Boer van de Librije. Een culinaire tweeling dus.

Interessant werd het toen ik een flink stuk plastic in mijn gerecht, inktvis gevuld met kreeft, aantrof. Een stuk van een plastic spuitmond. Het was echt te groot om er niets van te zeggen hoewel ik me besef dat het kan gebeuren.
Sympathiek als ik ben liet ik het stuk zien en zei: 'Een stuk plastic van het pakje waar het uitkwam zeker...?' (en meteen daarna: '...grapje..').
En toen kwam (moest) een arme jonge kok mij zijn excuses aanbieden. En vertelde de ober me iets later dat die kok zou onbijten in het ziekenhuis (en meteen daarna:' ...grapje...'). Ik heb achteraf wel medelijden met dat menneke, als ik de verhalen over de harde keukewereld mag geloven.

Volkomen terecht natuurlijk dat bij de rekening bleek dat de twee huisappertieven, de koffies en de monte christo-sigaar niet op de rekening stonden.
Ik kijk uit naar de volgende keer.
Helpt waar hij kan!
  zondag 3 juli 2005 @ 11:27:28 #66
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_28439071
@Nosigar was die rekening voor een persoon of voor twee?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_28441208
twee, gelukkig
Helpt waar hij kan!
  zondag 3 juli 2005 @ 13:08:35 #68
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_28441604
quote:
Op zondag 3 juli 2005 12:55 schreef NoSigar het volgende:
twee, gelukkig
Dan vind ik het nog goed te doen. Vooral als je kijkt naar wat voor restaurant het is.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 3 juli 2005 @ 13:18:43 #69
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_28441918
quote:
Op zondag 3 juli 2005 12:55 schreef NoSigar het volgende:
twee, gelukkig
Was het het geld wel waard?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_28444013
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:18 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Was het het geld wel waard?
Ja, hoor. Ik heb echt lekker gegeten.
Helpt waar hij kan!
  zondag 3 juli 2005 @ 15:15:40 #71
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_28445501
Ah, mooi zo
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 4 juli 2005 @ 02:02:25 #72
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_28464872
Hm, ben heel benieuwd, de kaart ziet er erg intressant uit. Wel aan de prijzige kant maar goed. Maar eens mn ouders uitnodigen om er naar teo te gaan.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_28464924
Juffrouw tok.. hun specialiteit is kip piri piri.... En ook goedkoop zonder dat je het gevoel heb dat je in een snackbar zit... jufrouwtok
  maandag 4 juli 2005 @ 02:08:37 #74
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_28464947
quote:
Op maandag 4 juli 2005 02:06 schreef Zèna het volgende:
Juffrouw tok.. hun specialiteit is kip piri piri.... En ook goedkoop zonder dat je het gevoel heb dat je in een snackbar zit... jufrouwtok
tja, en een keuken die al 3 x in de hens is gevlogen.

Ik ga er iig niet heen, zoiezo al de gedachte dat je kunt kiezen uit kip, kip, kalkoen of kip... brrr,
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_28464988
quote:
Op maandag 4 juli 2005 02:08 schreef Chielus het volgende:

[..]

tja, en een keuken die al 3 x in de hens is gevlogen.

Ik ga er iig niet heen, zoiezo al de gedachte dat je kunt kiezen uit kip, kip, kalkoen of kip... brrr,
Als je er nog nooit bent geweest is het toch wel de moeite waard om er eens heen tegaan!!
  maandag 4 juli 2005 @ 02:23:16 #76
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_28465086
Nou nee, als ik al geen goed gevoel heb bij een restaurant, wat nog eens word bevestigd door mensen die er wel zijn geweest ben ik niet echt voornemens om te gaan kijken of dit bevestigd kan worden. Maar misschien dat ik er nog wel eens kom als ik met een groep ergens ga eten (daar zijn ze blijkbaar in erg goed in dus wie weet)
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_28465121
quote:
Op maandag 4 juli 2005 02:23 schreef Chielus het volgende:
Nou nee, als ik al geen goed gevoel heb bij een restaurant, wat nog eens word bevestigd door mensen die er wel zijn geweest ben ik niet echt voornemens om te gaan kijken of dit bevestigd kan worden. Maar misschien dat ik er nog wel eens kom als ik met een groep ergens ga eten (daar zijn ze blijkbaar in erg goed in dus wie weet)
Ik ben e rtwee keer geweest en vond het prima...
pi_28482335
Adressen van de cafe's: http://www.tilburgzeikt.com/Stappen_in_tilburg.html

Bogey's op de heuvel: drie gangen voor 18 euro. Goed eten.
Jade aan de spoorlaan: toppie jappanner.
  maandag 4 juli 2005 @ 19:57:26 #79
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_28487338
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:09 schreef SjengV het volgende:
Adressen van de cafe's: http://www.tilburgzeikt.com/Stappen_in_tilburg.html
Dit zijn meer de cafe's eigenlijk geen eettenten

Maar tussen de Heuvel en Spoorlaan zit ook nog een Griek die best goed is.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_28491543
Bij Tortilla's heb je fijne tortila's en enchilada's voor goede prijzen (aan een halve portie, die 7,50 kosten, heb je echt meer dan genoeg).
Bij Breexz heb je lekkere noodles met gewokte groenten.
Bij Minos Pallas is de sfeer gewoon heel tof, en het eten ook.
Bij Brandpunt is het ook goed te doen allemaal.
Polly's vind ik geen uitblinker, maar wel oké.
Humprey's is ook fijn.
Het pakhuis (tegenover de bouwput van Pieter Vreedeplein, aan de kant van 2 keer bellen (baggertent) heb je hele geinige spiesjes en en leuke sfeer.
Café Karel was ook goed te doen.
Ik vond Gonzales echt vies.

Zo. Genoeg?
  maandag 4 juli 2005 @ 21:57:03 #81
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_28492088
Gisteren heb ik bij de Grote Schouw gegeten, waar vroeger Storm zat. Dat kost dus echt geen drol daar en de kwaliteit was vrij aardig voor die prijs.

Tortilla's is inderdaad ook prima en Stoffel blijft lekker.
pi_28492202
Hoe heet dat eetcafé nou waar je voor 8 euro de grootste hamburger krijgt die je ooit gezien hebt? Ik ben zo slecht met namen, het zit tegenover de MacDonalds. Er hangen drie televisieschermen, ze hebben een speciaal filmmenu en de handendroogblazer in het toilet blaast veel te hard.
  maandag 4 juli 2005 @ 22:03:36 #83
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_28492330
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:00 schreef Croupouque het volgende:
Hoe heet dat eetcafé nou waar je voor 8 euro de grootste hamburger krijgt die je ooit gezien hebt? Ik ben zo slecht met namen, het zit tegenover de MacDonalds.
Je bedoeld waarschijnlijk Bolle,

(ik zou niet direct zeggen dé grootste, maar het is een aardige joekel)
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_28492423
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:03 schreef Chielus het volgende:

[..]

Je bedoeld waarschijnlijk Bolle,

(ik zou niet direct zeggen dé grootste, maar het is een aardige joekel)
Juist! En het was in ieder geval de grootste die ik ooit gezien heb, ik kon hem maar voor de helft op.
pi_33719576
Kent er iemand de Riddershoeve in Berkel-Enschot? We hebben er een waardebon van en ze hebben wel een webpagina maar wat FOK!-commentaar zou welkom zijn.
Helpt waar hij kan!
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:31:13 #86
49712 Chr-
.NET Rocks!!!
pi_33723034
De riddershoeve vind ik persoonlijk zeer goed. Heb daar afgelopen oktober gegeten ivm met me verjaardag en dat is zeer goed bevallen. Zeker nu de verbouwing helemaal af is ziet het er ook allemaal super uit.
  donderdag 5 januari 2006 @ 21:05:11 #87
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_33743231
Linnen is een leuk restaurant, wel prijzig maar ik heb het erg naar mn zin gehad.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_33743303
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 05:13 schreef NoSigar het volgende:
Kent er iemand de Riddershoeve in Berkel-Enschot? We hebben er een waardebon van en ze hebben wel een webpagina maar wat FOK!-commentaar zou welkom zijn.
1 keer gegegeten, maar dat is jaren geleden. Laatst was ik er wel even binnen en ze hadden er wel een hostess die echt heel erg was! Collega van mij gaat er wel eens naar toe en zegt dat het goed te eten is. Met die waardebon val je je er iig geen buil aan .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33746269
Dank beiden! Ik zal wel eens melden als we zijn geweest, de planning is morgen maar of dat er van komt weet ik niet.
Helpt waar hij kan!
pi_33783598
Tosti's bij bolle! YUM!

De schouw op de hoek bij de heuvel is ook wel oke, niet veel keuze, maar redelijk goedkoop. Alleen zit t wel vaak vol
(:
  vrijdag 6 januari 2006 @ 23:36:23 #91
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_33784496
Als je maar niet naar die kansloze mexicaan op de heuvel gaat die is echt om van te kotsen.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  vrijdag 6 januari 2006 @ 23:41:37 #92
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_33784663
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 23:36 schreef Asics het volgende:
Als je maar niet naar die kansloze mexicaan op de heuvel gaat die is echt om van te kotsen.
die is al meer dan 2 jaar dicht
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  vrijdag 6 januari 2006 @ 23:46:32 #93
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_33784820
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 23:41 schreef Chielus het volgende:

[..]

die is al meer dan 2 jaar dicht
HAHA verbaast me niks (ik woon ook al lang niet meer in Tilburg)
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_33785763
Mis trouwens hier in deze topic een vegetarisch restaurant, De Imme is zo,n restaurant Willem2 straat
en langeboom is ook okè.

hier de site staat ook de kaart op http://www.immetilburg.nl/
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_33790111
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:05 schreef Chielus het volgende:
Linnen is een leuk restaurant, wel prijzig maar ik heb het erg naar mn zin gehad.
Inderdaad is het niet goedkoop, maar het kan wel met de top in Tilburg mee ( ). Zat er geen plastic tussen je eten? Dan krijg je n.l.korting .

[ Bericht 2% gewijzigd door NoSigar op 07-01-2006 18:10:25 ]
Helpt waar hij kan!
pi_33790134
DE top in Tilburg.
pi_33805532
Riddershoeve was wel ok. De gerechten zaten degelijk inelkaar, het 5 gangen verassingsmenu was goed te eten en doordat de drankrekening door de bon van 50 Euro gedekt werd, mag ik niet klagen eigenlijk, ook niet in verband met gegeven paarden.
Aangezien we uit Tilburg moesten komen kan ik wel zeggen dat ik er nooit meer speciaal voor naar Berkel Enschot zal gaan aangezien het niet iets is wat dichterbij niet ook te vinden is.
Kleine opmerking toch: op het kaartje met de menu's op tafel stonden in iedere geval al twee spelfouten: saltiNbocca en sali. Dat kan toch echt niet. Terwijl die saltimbocca best lekker was.
Helpt waar hij kan!
pi_33806142
juffrouw tok is best goedkoop, maar ikzelf vind het gigantisch vies.
Osaka, een lopend buffet, is ook erg lekker, en erg goedkoop!
pi_34090274
De kleine schouw is okay. Polly Magoo ook
ga naar: jasonmraz.nl dus jasonmraz.nl kijk nou maar gwoon dus waarheen : )
PURE DEMOCRACY You have two cowsYour neighbors decide who gets the milk RUSSIAN COMMUNIS: You have two cows. You have to take care of them, but the government takes all
pi_34094311
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 23:10 schreef nein het volgende:
Tosti's bij bolle! YUM!

De schouw op de hoek bij de heuvel is ook wel oke, niet veel keuze, maar redelijk goedkoop. Alleen zit t wel vaak vol
eh, ik hoorde van de week dat deze (grote) schouw nu dicht is..dus ja.
(:
pi_34097313
quote:
Op maandag 16 september 2002 20:38 schreef ivetje het volgende:
Dat pannenkoekrestaurant is erg lekker ja!
(:
pi_34204888
De grote schouw is niet dicht: http://www.tilburgnieuws.com/20060112.html#e938
pi_34207507
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef SjengV het volgende:
De grote schouw is niet dicht: http://www.tilburgnieuws.com/20060112.html#e938
woohoo! meevaller
(:
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:20:11 #104
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_34207636


[ Bericht 100% gewijzigd door Martijn_77 op 18-01-2006 21:17:55 (Kotssmilies horen niet in CUL) ]
pi_45802224
De grote schouw heet nu Cafe Philipe...
heb er nog niet gegeten(weet niet eens of je er kan eten)
  maandag 29 januari 2007 @ 21:08:18 #106
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_45804199
quote:
Op maandag 29 januari 2007 20:23 schreef tinny het volgende:
De grote schouw heet nu Cafe Philipe...
heb er nog niet gegeten(weet niet eens of je er kan eten)
Kun je niet eten.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 18:00:09 #107
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_45830141
Café Hoegaarden (Piusplein, als je met je neus naar Bolle/BP/Boogie staat naar rechts, leuk eetcafé, niet heel prijzig en wel lekker..

In de Univers (voor UvT-ers) staat aan het begin van het jaar altijd een overzicht van alle café-tjes en restaurants met een beoordeling, heb die van dit jaar alleen weggegooid
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:02:12 #108
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_45834749
quote:
Op maandag 4 juli 2005 19:57 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar tussen de Heuvel en Spoorlaan zit ook nog een Griek die best erg goed is.
Eerder deze maand wezen eten en hij is erg goed!!

Hij heet Zorba en zit bijna tegen over de Zino
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 31 januari 2007 @ 12:25:49 #109
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_45852563
Die andere, tegenover McDonalds is ook prima..
pi_45863878
ik heb het niet zo op tilburg, qua restaurtants, ga ik liever naar Den Bosch, maar daar heb je nu niks aan.

d'n verket is wel okay, ong 25 euro voor 3 gangen. site
pino's in de stationstraat, wereldkeuken, voor weinig geld
verder nog, is de breexz wel okay heb ik gehoord, maar dat moet je liggen

punt is dat je vooral eetcafe's hebt en nauwelijks echt restaurants, waars. omdat er niet zoveel markt voor is.

[offtopic]zeg martijn, ga jij wel es naar hugo's in waalwijk?[/offtopic]
"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
pi_45871285
Er is echt wel wat meer dan dat hoor, dat is wel de onderkant van de markt.

[ Bericht 1% gewijzigd door NoSigar op 01-02-2007 01:07:10 ]
Helpt waar hij kan!
pi_45881742
nou kom maar op met suggesties, heb nog niet echt iets kunnen vinden daar, maar ik woon d'r dan ook niet.

kom maar op met de suggesties, wat meer dan gemiddelde kosten mag ook
"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
pi_45883122
Lees het topic maar voor suggesties, lees het topic dan voor suggesties .
bv. Da Paolo, Sprakeloos, Bij Wijze van Klijssen, Lucebert zijn beter, en zitten ook in een wat hoger prijssegment.
De eerste twee zijn misschien wel wat te duur, maar Da Paolo is een prima Italiaan, vorige week zaterdag nog geweest.
Helpt waar hij kan!
pi_46268970
Heeft er hier iemand van jullie ervaring met Etenstijd?
pi_46281900
Ik zelf niet, maar Etenstijd is een keten die niet al te geweldig bekend staat. Het hangt helemaal af van je verwachtingen, maar wat ik begrepen heb kun je je geld net zo goed of beter naar een eetcafé brengen.
Helpt waar hij kan!
pi_46349928
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 15:24 schreef Chr- het volgende:
Pino's in de stationstraat is ook zeer goed. Een 3 gangen menu voor een vast bedrag waar je gerechten uit verschillende wereld-delen kunt combineren.
quote:
Op zondag 12 december 2004 13:45 schreef YPPY het volgende:

[..]
Bij Pino's ben ik ook verschillende keren geweest. De eerst twee keer was het erg goed, de derde keer minder. Misschien kwam dat omdat wij met z'n vieren de enige waren op een hele grote groep na. Daardoor was het in de keuken vast druk.
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:25 schreef Tha_Butcha het volgende:


pino's in de stationstraat, wereldkeuken, voor weinig geld
Ik wil wel eens door de keuken lopen.... maar oh mijn god , het is er niet bepaald frisjes
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:18:06 #117
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_46378905
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:25 schreef Tha_Butcha het volgende:
[offtopic]zeg martijn, ga jij wel es naar hugo's in waalwijk?[/offtopic]
Wel eens is erg goed daar
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:29:06 #118
242 Pinball
Electric Monk
pi_46379320
De kokkin van de hierboven vaak genoemde Langeboom werkt al een hele tijd in 'Aan Tafel' in de JP Coenstraat, bij de ringbaan oost.

En ze kan nog steeds lekker koken.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_46397389
Sirtaki heeft ook lekker eten voor weinig geld.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
pi_46524190
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 13:54 schreef Little_angel_nr1 het volgende:
Sirtaki heeft ook lekker eten voor weinig geld.


ik ben er zondag nog geweest! inderdaad geweldig eten daar!

Voordeel van Etenstijd is dat je vooraf weet wat je kwijt bent. Daarentegen kun je "maar" twee uur binnen zitten. Maar bij een gewoon avondje uit eten zou je er ook anderhalf a twee uur over doen toch?
pi_46525680
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:36 schreef NoSigar het volgende:
Ik zelf niet, maar Etenstijd is een keten die niet al te geweldig bekend staat. Het hangt helemaal af van je verwachtingen, maar wat ik begrepen heb kun je je geld net zo goed of beter naar een eetcafé brengen.
Herstel, ik was in de war met iets anders.
Etenstijd ben ik nog nooit geweest. Ik moest overigens wel lachen toen ik net zag dat op de wijnkaart ook een Chateau Petrus van €795 staat.
Helpt waar hij kan!
pi_47820191
Ik ben bij etenstijd geweest en ik kan het van harte aanraden. Erg goed verzorgd en lekker eten.
Er is veel keuze. Het is een erg luxe lopend buffet zou je kunnen zeggen waar ook een kookeiland is waar je vlees kan klaar laten maken. Dit is elke keer anders. Maar originele dingen hebben ze er ook vaak als krokodil en struisvogel. Er word goed opgelet en aangevuld. Een leeg bord of glas is zo van je tafel. Alles is tot in de puntjes verzorgd. 21,- voor twee uur eten en drinken wat je wilt.
Ook is er kinderopvang met begeleiding. www.etenstijd.nl.

Ook lekker is de Kerktuin. http://www.debeurstilburg.nl/
Lekker ambiance en goed eten. Lekkere stoelen (ipv die houten martelwerktuigen die meestal in restaurants staan zodat je niet te lang blijft natafelen en je dus met een betonnen kont huiswaarts gaat.) Ik heb de safari spies gehad. Erg lekker. Mag wat meer groenten bij maar je komt niks te kort.
Ook de prijs is normaal.

Ik ging meestal naar de Humprey;s maar die heb ik ingeruild voor de Kerktuin.
was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
En ja ik maak ZpelVouten... So shoot me.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:52:55 #123
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_47822736
http://www.pinos-eetcafe.nl/

Ben ik laatst geweest... Superlekker! Drie gangen voor 18 euro oid, en bijzondere gerechten uit allerlei werelddelen..
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_62970032
Wat me erg is meegevallen is 'le Bistro' op de Jul. van Stolbergstraat. Sinds kort zijn daar nl. de jaren zeventig afgelopen: Het interieur is vernieuwd en mooi modern geworden ( en niet meer donker met veel eikenhout) en er is een nieuwe kok. Eigenlijk had het een nieuwe naam moeten krijgen want er staat nu geen enkele traditioneel bistro-gerecht meer op de kaart (een van de redenen waarom ik er in 20 jaar nooit geweest ben) maar lekkere eigentijdse en goed bereide gerechten.
anonieme razernist
  vrijdag 26 februari 2010 @ 22:43:32 #125
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_78500857
Ik ben op zoek naar een goed restaurant in Tilburg (dus geen eetcafe oid), waar men ook nog een goed glas wijn kan drinken. Via IENS heb ik oa deze gevonden: http://www.taste-tilburg.nl/site/Menukaart/
Iemand daar weleens geweest en is het de moeite waard? Tips/adviezen (evt. andere restaurants) zijn welkom!!!!

Eisen:
keuken: liefst frans/italiaans/internationaal
budget: geen
mooie wijnkaart

Ik hoop, dat juliie me verder kunnen helpen!
pi_78500925
Da Paolo heeft een mooie wijnkaart, en meestal prima eten. Taste vond ik niks.

[ Bericht 25% gewijzigd door NoCigar op 27-02-2010 00:06:57 ]
anonieme razernist
pi_78561994
het is de laatste tijd kommer en kwijl in tilburg qua eten...
wat je ook nog kan proberen is Kok verhoeven... is wel fishes... dus vlees wat minder...

Taste hoor je verschillende verhalen over... of men loopt e rmee weg of men vindt het maar zo zo (zelf nog geen ervaring....)
wat je wel moet mijden is:
- la vie en rose
- meesters (gisteren nog geweest maar dus nu nooit meer)

wat verder nog wel redelijk is:
- wijze van klijssen
- auberge du bonheur (maar buiten het centrum)
pi_78562037
oh ja... ik als tilburger (geboren en getogen) ga zelf als ik (echt)lekker wil eten niet in tilburg eten...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')