abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_372899
Wat voor screencapture software gebruiken jullie, en hoe goed werkt het? Ik heb hier Snagit32 maar dat werkt niet goed. Als ik de opties zo instel dat alléén het videobeeld wordt opgenomen krijg ik meestal een zwart beeld. Met andere opties komt ook het mediaplayer window op het plaatje... Met andere woorden: wat kan ik beter gebruiken?
Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
  zondag 1 oktober 2000 @ 16:37:49 #2
909 Num
Núm dus!
pi_372906
Ik doe het gewoon heel simpel met het knopje Print Screen (Prt Sc) vervolgens plak ik het in Paint Shop, beetje prutsen en klaar is kees,

[of bedoelde je dit niet?]

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 01-10-2000 16:41]

pi_372926
HyperSnap DX is wel leuk. Kun je ook Direct3D en OpenGL screenshots mee maken.
pi_372957
mirrorman autosnap-2000 ...
is niet een van de beste maar wel de hoerigste !
pi_373126
Goeienavond allemaal, trouwens!

Ik was toevallig afgelopen week bezig met het inbouwen van een capture mogelijkheid in de spycam, en dat gaat al best aardig, al zeg ik het zelf. Ik ben van plan in de loop van de week een nieuwe release uit te brengen, overigens ook met de mogelijkheid een andere dan horizontale vorm te gebruiken.

--
meike is liev... (don't mind me)

  zondag 1 oktober 2000 @ 19:23:45 #6
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_373158
quote:
Op 01 oktober 2000 18:56 schreef worst het volgende:
Goeienavond allemaal, trouwens!

Ik was toevallig afgelopen week bezig met het inbouwen van een capture mogelijkheid in de spycam, en dat gaat al best aardig, al zeg ik het zelf. Ik ben van plan in de loop van de week een nieuwe release uit te brengen, overigens ook met de mogelijkheid een andere dan horizontale vorm te gebruiken.


kewl 8)
Hallo...?
pi_373532
quote:
Op 01 oktober 2000 16:48 schreef Bigs het volgende:
HyperSnap DX is wel leuk. Kun je ook Direct3D en OpenGL screenshots mee maken.
Iedereen bedankt voor de tips, ik heb inmiddels HyperSnap gedownload en geinstalleerd. Helaas is mijn probleem hiermee niet opgelost, maar ik denk dat dat met de configuratie hier te maken heeft
Dus maar weer opnieuw Win98 installeren, als ik er de moed voor kan vinden...
Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
pi_373618
Ik werd er zelf ook een beetje moei van: Print Screen en daarna in een tekenpakket het screen-shot eruit hakken.

De oplossing: FOK!Screen Grabber Beta 1. Ik heb even snel wat gemaakt waarmee je de streams kunt volgen en kun grabben. Het screen-shot wordt daarna op het clipboard geplaatst. Je hoeft het dan alleen nog maar te plakken in een tekenpakket dat er een jpg van kan maken.

Ik neem alleen aan dat jullie:

- graag willen dat ie er automatisch een jpg van maakt, 'm upload naar een door jouw op te geven server en vervolgens de tekst [ url ]...lokatie jpg-tje...[ /url ] op het clipboard plaatst zodat je dat alleen nog maar in je bericht hoeft te plakken?

- een preview willen zien van het screen-shot voordat ie wordt geupped?

- ook de broadband streams willen grabben?

- de streams willen resizen?

- geluid willen grabben (ja Danny, kun je eindelijk afscheid nemen van je cassetteREXorder ) en automatisch laten omzetten naar MP3?

- video willen grabben en automatisch omzetten naar asf formaat

- automatisch de laatste instellingen laten onthouden

Komt allemaal wel de komende tijd. Enige bug nu: switchen van het geluid tussen de verschillende streams..werkt nog niet lekker.

Installatie:
Zip-file uitpakken in een diREXtory (kan het niet laten) en setup.exe starten...alles onder je eigen verantwoordelijkheid. Het blijft een Beta, he?

Download de zip-file hier:
www.geocities.com/katjaschuurman2000/fsgb1.zip

ex-Graz stalker
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')