abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_127574940


Naar aanleiding van wat gepraat in het rijlestopic kwam het plan om een rit voor de nieuwe rijders te starten. Vandaar dit topic om te beginnen met wat ideeën te spuien en erachter te komen wie allemaal meewillen rijden en hoe/waar/wanneer we het gaan doen.

Verwacht niet dat het een erg snelle rit gaat worden maar meer voor de gezelligheid en extra rijervaring die iedereen ermee opdoet, de rit is natuurlijk gemaakt vanuit het oogpunt van de wat nieuwere rijders. Echter, als je al langer motor rijdt ben je natuurlijk ook meer dan welkom!

29 juni 2013: Randstad-rit - Meld je aan:


http://www.meeting-manager.nl/1315

Aan alle deelnemers het verzoek zich vanaf 10:30 te melden op het beginpunt zodat we rond 11:00 kunnen vertrekken.

GE MOET ¤ 2,60 MEENEMEN VOOR DE PONT, KUDT!


Beginpunt afslag 28 van de a15 Gorinchem oost

.GPX van de Route

:7 De eerdere ritten :7

De vijfde rit! (18 mei 2013)

SPOILER: Archief ritten 2012
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh enne, aanhang is natuurlijk ook welkom :Y


Interessepeiling Allroad rit:
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 11:07 schreef Salatrel het volgende:
Het idee is ontstaan om een keer een transalpAllroad editie rit te rijden. Een route is reeds beschikbaar van ongeveer 100km die begint en eindigt in Veldhoven (ja, dat is in Brabant) Omdat Deka en ik dit allebei niet vlak voor onze vakantie gaan doen zal dit ergens eind van de zomer plaats moeten gaan vinden. Ik ga de route nog wel even testrijden als ik terug ben uit Schotland.

Belangrijkste is wel om even te weten of er uberhaupt interesse is om deze rit te rijden. Vul daarom aub even de poll in;

Poll: Heb je interesse in deelname aan een Allroad rit?
Ja
Nee
Misschien
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Salatrel op 09-06-2013 09:25:25 ]
pi_127574982
komt SD eigenlijk ook op zijn slagschip? hij staat niet in het lijstje


OP aangepast:

- details voor komende rit toegevoegd
- vorige ritten van 2012 in een spoiler gezet om de OP wat korter te maken
pi_127575800
ik kom niet ;(
pi_127597387
Heb ook een gps besteld, kan ik volgende keer wat stressvrijer richting de meet rijden :D
O, en kan ik checken hoe vaak we verkeerd rijden ;)
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_127599432
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:32 schreef Vrieskist het volgende:
Heb ook een gps besteld, kan ik volgende keer wat stressvrijer richting de meet rijden :D
O, en kan ik checken hoe vaak we verkeerd rijden ;)
en je kan een rit in je eigen omgevin uitstippelen!

Welke heb je besteld?
pi_127599716
misschien wel intresse in de all road rit, een beetje afhankelijk waar we allemaal gaan rijden.
Is er misschien een duidelijker kaartje of een luchtfoto ondergrond.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_127600123
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:07 schreef densmee het volgende:
misschien wel intresse in de all road rit, een beetje afhankelijk waar we allemaal gaan rijden.
Is er misschien een duidelijker kaartje of een luchtfoto ondergrond.
nope maar voordat er uberhaupt een datum geprikt gaat worden ga ik een keer polshoogte nemen en zal dan ook de gopro meenemen... maar verwacht geen bosrit oid. Het zijn allemaal wegen waar je legaal met een motor mag komen alleen niet allemaal geasfalteerd.
pi_127600233
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:13 schreef Salatrel het volgende:

[..]

nope maar voordat er uberhaupt een datum geprikt gaat worden ga ik een keer polshoogte nemen en zal dan ook de gopro meenemen... maar verwacht geen bosrit oid. Het zijn allemaal wegen waar je legaal met een motor mag komen alleen niet allemaal geasfalteerd.
dan is het goed, want wij hebben nogal wat klanten daar in het gebied en die worden niet gelukkig als ik daar met de motor door hun terreinen klapper
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_127600262
Helaas kon ik vorige keer niet mee i.v.m werk maar heb nu sowieso deze zaterdag vrij! Hopelijk zit het weer mee :)
Petrolhead on heels.
pi_127600540
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:15 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Helaas kon ik vorige keer niet mee i.v.m werk maar heb nu sowieso deze zaterdag vrij! Hopelijk zit het weer mee :)
en het is nog in de buurt ook
pi_127600567
quote:
14s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:21 schreef Salatrel het volgende:

[..]

en het is nog in de buurt ook
Ja dat is al helemaal lekker!
Petrolhead on heels.
pi_127609971
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:02 schreef Salatrel het volgende:

[..]

en je kan een rit in je eigen omgevin uitstippelen!

Welke heb je besteld?
Zumo 340LM, technisch hetzelfde als de 350, maar dan alleen de kaarten van Europa die ik nodig heb :D
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_127609974
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 08:27 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Zumo 340LM, technisch hetzelfde als de 350, maar dan alleen de kaarten van Europa die ik nodig heb :D
ahhh nice ja :P
pi_127609990
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 08:27 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ahhh nice ja :P
Mediamarkt had een leuke aanbieding, het alternatief was een zumo 210/220, maar de meeste mensen raadden die toch af t.o.v. de 340/350.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_127610035
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 08:28 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Mediamarkt had een leuke aanbieding, het alternatief was een zumo 210/220, maar de meeste mensen raadden die toch af t.o.v. de 340/350.
ja ik zou de 210/220 tegenwoordig ook niet meer aanraden. ik had voor mezelf al ritjes naar landen die niet op de west europa kaart staan in het vooruitzicht gesteld vandaar dat is destijds de 350 kocht :P

maar dit is het newbierit topic dus we zwalen een beetje af :P
pi_127649324
Zit zwaar te twijfelen. Op zich wel leuk om een keer mee te gaan, ik ken alleen wel bijna niemand :P

Hoe hoog zal de tempo zijn trouwens?
pi_127649395
we eten je niet op hoor :+
pi_127649683
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:03 schreef Maegrim het volgende:
we eten je niet op hoor :+
Jij misschien niet...

:9

Tempo is van het niveau 'lekker doorrijden' zou ik zeggen.Laatste keer zat er aardig wat verschil in ervaring in de groep. Dan wordt het vanzelf wat langzamer.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127652039
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:51 schreef MaximumRush het volgende:

Hoe hoog zal de tempo zijn trouwens?
iemand heeft ene transalp met een MF sticker dus ik denk dat op de A4 de 100 zeker wel aangetikt gaat worden alsie hem vol opentrekt!
  dinsdag 11 juni 2013 @ 08:27:28 #20
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127652065
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 08:25 schreef Salatrel het volgende:

[..]

iemand heeft ene transalp met een MF sticker dus ik denk dat op de A4 de 100 zeker wel aangetikt gaat worden alsie hem vol opentrekt!
whahaha
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_127654619
:(
pi_127655427
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:51 schreef MaximumRush het volgende:
Zit zwaar te twijfelen. Op zich wel leuk om een keer mee te gaan, ik ken alleen wel bijna niemand :P

Hoe hoog zal de tempo zijn trouwens?
Ik kende ook niemand voor de vorige rit, en nu "ken" ik nog steeds niemand eigenlijk. Gewoon meedoen, lekker dagje rijden (en bbq? :P).

Tempo vond ik redelijk relaxed, sowieso rijdt er iemand achter de groep die ook de route heeft, dus we raken je niet kwijt.
Behalve als iemand voorop mensen wat fouten beginnen te maken *kuch*.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_127655807
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:51 schreef MaximumRush het volgende:
Zit zwaar te twijfelen. Op zich wel leuk om een keer mee te gaan, ik ken alleen wel bijna niemand :P

Hoe hoog zal de tempo zijn trouwens?
Ik kende de eerste rit ook nog niemand, behalve ze hier op het forum te hebben gesproken. Gewoon gaan, lekker rijden :D
pi_127655990
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:10 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Ik kende de eerste rit ook nog niemand, behalve ze hier op het forum te hebben gesproken. Gewoon gaan, lekker rijden :D
Dit. Heerlijk gereden, best een aardig tempo af en toe, maar als er mensen het niet bijhielden werd er netjes gewacht. Niks om je zorgen over te maken dus :).
pi_127656385
Het is ook niet dat je onder het rijden zoveel met elkaar aan het kletsen bent B-).
pi_127656758
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:26 schreef Anne het volgende:
Het is ook niet dat je onder het rijden zoveel met elkaar aan het kletsen bent B-).
Nou ja, de momenten dat je moet wachten op de achterste helft die verkeerd gereden is bieden genoeg tijd hoor :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127656798
Ik snap dat "onder het rijden" een moeilijk begrip is :+.
pi_127657942
Ik heb dan ook niet gezegd dat dat 'onder het rijden' is, hea :)

Vaak zat moeten staan wachten omdat er achter niet doorgereden werd :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127658249
Maar ik wel :P.

En achter werd op de rechte stukken wel doorgereden. In de bochtjes alleen niet zo.

Daar moet klawie nog een beetje op oefenen :P. Dat komt vast wel goed.
Maar wat dat betreft paste de achterste groep zich daar wel op aan, da's wel lief O+.

En toen klawie wat verder naar voren in de groep werd gezet/zat ging het al een stuk beter.
pi_127658342
Mja, je moet je als groep altijd aanpassen natuurlijk :)

Ik heb een week voor de Fok rit een deel van de route ook gereden met een motorclubje uit Den Bosch hier, ook met wisselende ervaring, daar zijn er 3 op hun bek gegaan omdat ze probeerde bij te houden :N

Vooraan is wel wat makkelijker ja. Gemiddelde snelheid is hetzelfde, maar vooraan gaat wat soepeler. Achter is steeds remmen en hard optrekken.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127658487
Het was voor mij vooral een wake-up call, iets met ervaring enzo, gewoon meer rijden en dan komt dat vanzelf :)
pi_127658523
ik en mijn 1pitter rij voorop dussssssssss

BL mag lekker achteraan :6
pi_127658598
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:25 schreef Salatrel het volgende:
ik en mijn 1pitter rij voorop dussssssssss

BL mag lekker achteraan :6
Nee, want ik heb er het schurft aan om te moeten staan wachten tot ik een bocht door kan :') Al moet de groep daarvoor vaak wel iets groter zijn.

Lijkt me inderdaad verstandig dat jij niet helemaal achteraan rijdt, als er dan nog meer onderdelen van die Yamaharley afvallen kunnen we die tenminste voor je oprapen :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127658680
ik rij wel weer achteraan dan :+
pi_127658686
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee, want ik heb er het schurft aan om te moeten staan wachten tot ik een bocht door kan :') Al moet de groep daarvoor vaak wel iets groter zijn.

Lijkt me inderdaad verstandig dat jij niet helemaal achteraan rijdt, als er dan nog meer onderdelen van die Yamaharley afvallen kunnen we die tenminste voor je oprapen :Y
Ik denk dat niemand dat leuk vindt; dan moet je niet met een rit meedoen, maar gewoon lekker alleen rijden.
Shit happens. 't Komt een beetje egoïstisch over imho :+.
pi_127658741
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:30 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand dat leuk vindt; dan moet je niet met een rit meedoen, maar gewoon lekker alleen rijden.
Shit happens. 't Komt een beetje egoïstisch over imho :+.
Alleen rijden is qua rijstijl ook vrijwel altijd prettiger dan in een groep.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127658786
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:30 schreef Maegrim het volgende:
ik rij wel weer achteraan dan :+
Ja, ik ook wel weer dan.
Volgens mij heb ik nog geen enkele rit echt vooraan gereden :').
Behalve de eerste meegereden rit even zo'n 30 minuten achter de voorrijder.

Maar /care ook. Ik ga niet janken dat ik een bochtje niet kan nemen zo hard als ik hem zou willen nemen.
pi_127658905
Dit is nou typisch iets waarover je niet moeilijk moet doen voor aanvang van een rit. Ik heb op dezelfde manier nog nooit een rit op dezelfde plek gereden. Meestal rij ik een keer vooraan, dan ben ik ineens weer achterrijder, en een kwartier later moet ik weer zelf de weg gaan zoeken. Als je op de plek waar je zit niet lekker kunt rijden, schuif je gewoon wat op. Of je gaat natuurlijk gewoon cynische opmerkingen maken over anderen die dat wel doen, maar ik denk echt dat een plekje opzoeken wat beter voor je werkt, mits je daarvoor niet als een dolle hoeft in te halen of te stoppen, stukken beter werkt :) Ook voor de rest, overigens, iedereen heeft wel baat bij een groep waar iedereen in mee kan komen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127658981
Jij klaagt er toch over? :P
pi_127659039
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:38 schreef Maegrim het volgende:
Jij klaagt er toch over? :P
Ja, dat ik sta te wachten, maar dat komt omdat er 86 keer verkeerd gereden werd :+ Maakt het wel leuk trouwens. "Hmm, we zijn nog maar met zijn achten?" :+

Of 13 mensen tellen en daarbij vergeten dat onderweg de 14e aangesloten was :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127659123
Followup systeem werkt prima, was hier niet zo'n interesse in geloof ik :P
pi_127659197
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:42 schreef Maegrim het volgende:
Followup systeem werkt prima, was hier niet zo'n interesse in geloof ik :P
Dat is wachten bij bochtjes toch? Werkt inderdaad prima :) Net als het barricaderen van rotondes trouwens, ook wel handig om een beetje bij elkaar te blijven.

Zo gaan MF ritjes meestal wel erg prettig, gebruikt iedereen hetzelfde systeem, gebaren, etcetera.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:01:16 #43
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127659784
Ik ken alleen het "minder ervaren voorop systeem"
Dan kunnen de mensen die over het algemeen minder vlot zijn het tempo bepalen ipv andersom.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_127660102
Als je in een vaste groep rijdt (dus geen follow up oid), dan vind ik achteraan rijden juist het prettigste. Kan je af en toe even een gat laten vallen als je een mooie bocht aan ziet komen, om dan met een mooie snelheid die bocht door te gaan :D
pi_127660165
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:25 schreef Salatrel het volgende:
ik en mijn 1pitter rij voorop dussssssssss
Ook alleen maar omdat je onderdelen verliest. :+
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:14:17 #46
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127660191
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:11 schreef Tankiej het volgende:
Als je in een vaste groep rijdt (dus geen follow up oid), dan vind ik achteraan rijden juist het prettigste. Kan je af en toe even een gat laten vallen als je een mooie bocht aan ziet komen, om dan met een mooie snelheid die bocht door te gaan :D
Ja precies, maar ik had gister bij Holterberg een klasgenote voor me die net zo lang als mij haar rijbewijs heeft alleen 2000+ minder km's gemaakt en merkte meteen dat zei veel meer remde en minder vlot rijd. Dat is dan niet ideaal, want dan moet je je steeds laten zaken en heb je weer een auto vlak achter je :(
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_127660504
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:36 schreef BlackLining het volgende:
Dit is nou typisch iets waarover je niet moeilijk moet doen voor aanvang van een rit. Ik heb op dezelfde manier nog nooit een rit op dezelfde plek gereden. Meestal rij ik een keer vooraan, dan ben ik ineens weer achterrijder, en een kwartier later moet ik weer zelf de weg gaan zoeken. Als je op de plek waar je zit niet lekker kunt rijden, schuif je gewoon wat op. Of je gaat natuurlijk gewoon cynische opmerkingen maken over anderen die dat wel doen, maar ik denk echt dat een plekje opzoeken wat beter voor je werkt, mits je daarvoor niet als een dolle hoeft in te halen of te stoppen, stukken beter werkt :) Ook voor de rest, overigens, iedereen heeft wel baat bij een groep waar iedereen in mee kan komen.
Dat werkt niet.. Als iedereen de langzame rijder gaat inhalen omdat ze hun plekje achter deze rijder niet lekker vinden rijden, betekent dat dus dat je de achterste groep weer gaat kwijt raken doordat de langzame rijder achteraan rijdt (dat is ook wat er een aantal keer gebeurde de vorige keer).

Mij maakt het niet uit hoor. Maar ga dan achteraf niet klagen dat je moet wachten.. Het is het een of het ander ;).
pi_127660572
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat is wachten bij bochtjes toch? Werkt inderdaad prima :) Net als het barricaderen van rotondes trouwens, ook wel handig om een beetje bij elkaar te blijven.

Zo gaan MF ritjes meestal wel erg prettig, gebruikt iedereen hetzelfde systeem, gebaren, etcetera.
Dat werd bij het tweede gedeelte van de rit inderdaad ook gedaan door onder andere Saladel :Y.
pi_127661170
Ik kan deze rit niet mee. Maar als er een rit is dat ik wel mee kan dan ga ik wel achteraan rijden, is dat ook weer opgelost :+
pi_127662540
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:24 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat werd bij het tweede gedeelte van de rit inderdaad ook gedaan door onder andere Saladel :Y.
:Y dat werkt goed inderdaad. Soms tot ergernis van blikkertjes, maar da's dan heel jammer :W

Maar dat follow-up systeem wat op M veel gebruikt wordt ook. Bij een afslag of iets dergelijks, als je degene achter je niet meer ziet, even wachten tot die weer in beeld is en dan pas doorrijden. Kun je elkaar in principe nooit kwijt raken. Maar goed, het heeft ook wel wat grappigs, dat gedonder met die route :+

Als ik met mede Bandits rij hebben we ook de 'regel' dat als er iets mis is of er gestopt moet worden, we de koplamp uitzetten. Maar dat gaat niet op elke motor :P
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 14:17:22 #51
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_127662678
Ga er maar vanuit dat ik deze rit ook niet mee rijd ;(
Loop nu met krukken en mag van de arts ook niet rijden :(
pi_127664521
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat is wachten bij bochtjes toch? Werkt inderdaad prima :) Net als het barricaderen van rotondes trouwens, ook wel handig om een beetje bij elkaar te blijven.

Zo gaan MF ritjes meestal wel erg prettig, gebruikt iedereen hetzelfde systeem, gebaren, etcetera.
Dat was wel heel prettig ja. Ik ben zelf nog een paar keer bij een bocht gaan staan om de achterliggers niet kwijt te raken, maar uiteindelijk gebeurde het niet eens zo vaak dat er echt te veel ruimte was geloof ik.

Behalve die keer dat we met zijn achten moesten staan wachten bij een bushalte :P.
pi_127664574
Ik ben ook niet meer super snel!
pi_127665041
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:59 schreef Bozz187 het volgende:
Ik ben ook niet meer super snel!
Hoezo "niet meer"?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127665265
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:40 schreef Tankiej het volgende:
Ik kan deze rit niet mee. Maar als er een rit is dat ik wel mee kan dan ga ik wel achteraan rijden, is dat ook weer opgelost :+
Beetje m'n plek inpikken he :(
pi_127665378
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:13 schreef Maegrim het volgende:

[..]

Beetje m'n plek inpikken he :(
*D

Wisselen we wel af, oke? :+
Achteraan rijden is de beste plek als je in een groep rijdt!
pi_127667486
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:09 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hoezo "niet meer"?
ha-ha
pi_127667538
quote:
18s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:57 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

ha-ha
Dikke pret.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 17:17:04 #59
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_127670840
Er is er maar 1 die achteraan rijd en dat ben ik :{w
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_127671027
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:17 schreef stinkie het volgende:
Er is er maar 1 die achteraan rijd en dat ben ik :{w
Da's mooi. Hoef ik tenminste niet op je te wachten bij de drempels.
pi_127671286
quote:
16s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:22 schreef Anne het volgende:

[..]

Da's mooi. Hoef ik tenminste niet op je te wachten bij de drempels.
rijdend op een fiets met een fatsoenlijke veerweg hoef je sowieso niet te wachten bij drempels.... oh wacht :D
pi_127671769
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:30 schreef Salatrel het volgende:

[..]

rijdend op een fiets met een fatsoenlijke veerweg hoef je sowieso niet te wachten bij drempels.... oh wacht :D
In de toekomst doet Stinkie een rit met alleen maar autobahn ;)
There's a frood who really knows where his towel is.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 17:46:20 #63
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127671829
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:30 schreef Salatrel het volgende:

[..]

rijdend op een fiets met een fatsoenlijke veerweg hoef je sowieso niet te wachten bij drempels.... oh wacht :D
_O_
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 11 juni 2013 @ 17:49:56 #64
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127671950
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:44 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

In de toekomst doet Stinkie een rit met alleen maar autobahn ;)
Ghostrider newbierit :Y
  dinsdag 11 juni 2013 @ 20:27:38 #65
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_127677461
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_127678708
quote:
Das ongeveer 2 uurtjes rijden ;)
Misschien afsluitdijk nog een paar keer op en neer erbij?
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_127679079
Stinkie _O-
pi_127680850
quote:
Ik rij er wel achteraan als bezembrommert :z
  dinsdag 11 juni 2013 @ 22:26:06 #70
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_127683920
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:54 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Das ongeveer 2 uurtjes rijden ;)
Misschien afsluitdijk nog een paar keer op en neer erbij?
iets langer, er zit een klein stukje binnendoor bij zodat ik daar alle Alpjes weer op kan pikken.

quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 21:33 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ik rij er wel achteraan als bezembrommert :z
ik ga je lappen jonguh
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_127688421
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:26 schreef stinkie het volgende:

[..]

iets langer, er zit een klein stukje binnendoor bij zodat ik daar alle Alpjes weer op kan pikken.

[..]

ik ga je lappen jonguh
Iets met een haas en schildpad :*
  dinsdag 11 juni 2013 @ 23:56:39 #72
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_127688979
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:44 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Iets met een haas en schildpad :*
Maar hoe vangen ze nou die koe :?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_127689023
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:56 schreef stinkie het volgende:

[..]

Maar hoe vangen ze nou die koe :?
Daar ben ik nog niet helemaal over uit.
  woensdag 12 juni 2013 @ 00:09:49 #74
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127689524
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:56 schreef stinkie het volgende:

[..]

Maar hoe vangen ze nou die koe :?
door hem uit die sloot te halen natuurlijk
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_127689595
Nounou, ik vind het wel een beetje ver gaan om einschtein voor koe uit te maken.
pi_127689625
quote:
11s.gif Op woensdag 12 juni 2013 00:11 schreef Anne het volgende:
Nounou, ik vind het wel een beetje ver gaan om einschtein voor koe uit te maken.
_O- _O- _O- _O-
pi_127689749
quote:
11s.gif Op woensdag 12 juni 2013 00:11 schreef Anne het volgende:
Nounou, ik vind het wel een beetje ver gaan om einschtein voor koe uit te maken.
_O- _O- :s)

Tuut tuut, plons! ):O
  woensdag 12 juni 2013 @ 07:14:01 #78
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_127693566
_O-
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_127798838
Okee, ik zal ook aanwezig zijn! Het is hier in de buurt en aangezien ik vrij ben die dag gaat het lukken!
pi_127798946
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:31 schreef MaximumRush het volgende:
Okee, ik zal ook aanwezig zijn! Het is hier in de buurt en aangezien ik vrij ben die dag gaat het lukken!
zet jezelf even in de meeting manager (zie OP) of zorg dat je ruim op tijd bent want we wachten niet op mensen die niet in de manager staan :P
pi_127799282
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:34 schreef Salatrel het volgende:

[..]

zet jezelf even in de meeting manager (zie OP) of zorg dat je ruim op tijd bent want we wachten niet op mensen die niet in de manager staan :P
Done.
pi_127825769
Sorry mensen, ik moet afhaken. Hopelijk de volgende rit weer.
pi_127826560
Afgewezen.
pi_127827009
quote:
11s.gif Op woensdag 12 juni 2013 00:11 schreef Anne het volgende:
Nounou, ik vind het wel een beetje ver gaan om einschtein voor koe uit te maken.
_O_
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127833533
Is er ook ergens een overzicht waar de komende newbieritten plaats gaan vinden? Of wordt dat beetje last minute bepaald?
pi_127833839
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:39 schreef Tommzzz het volgende:
Is er ook ergens een overzicht waar de komende newbieritten plaats gaan vinden? Of wordt dat beetje last minute bepaald?
ligt er een beetje aan wie de volgende rit pland... Eerstvolgende is in de randstad omdat de planner(s) daar wonen.

De volgende is ergens in Twente oid omdat diegene die de route maakt daar woont enz en
pi_127880474
Ik kom me ook aanmelden voor de newbie rit. Ik heb sinds kort een Honda VFR 750 R. :D

motorfiets.jpg
pi_127880551
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:18 schreef muhahaha het volgende:
Ik kom me ook aanmelden voor de newbie rit. Ik heb sinds kort een Honda VFR 750 R. :D

[ afbeelding ]
*O*

Kan ik je fiets mooi in het echie aanschouwen :+
pi_127880610
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:18 schreef muhahaha het volgende:
Ik kom me ook aanmelden voor de newbie rit. Ik heb sinds kort een Honda VFR 750 R. :D

[ afbeelding ]
^O^
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_127880633
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

*O*

Kan ik je fiets mooi in het echie aanschouwen :+
Nice, die dag kan ik sowieso en het is relatief in de buurt. :D
Kan ik jouw fiets ook even aaien. O+
pi_127880838
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nice, die dag kan ik sowieso en het is relatief in de buurt. :D
Kan ik jouw fiets ook even aaien. O+
Startpunt wel ja :P

Tof, zie ik je dan :D
pi_127881018
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Startpunt wel ja :P

Tof, zie ik je dan :D
Geen idee waar het eindpunt is. _O-

Uhu, ik rij nog wel wat rustig door de bochtjes, lees dat sommige dat als 'minder prettig' ervaren. Tjah ik begin net en ik ken die omgeving niet. :P
pi_127881119
27 juli me eerste vrije zaterdag sinds tijden *O* hoop dat ik dan voor het eerst eens mee kan, hopelijk is de rit dan wel een beetje in de omgeving van Zeeland/Branbant :)
pi_127881201
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:25 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Geen idee waar het eindpunt is. _O-

Uhu, ik rij nog wel wat rustig door de bochtjes, lees dat sommige dat als 'minder prettig' ervaren. Tjah ik begin net en ik ken die omgeving niet. :P
Eindpunt is Rotterdam Alexander, staat ergens in de OP geloof ik.

Ik ken die omgeving ook niet, daarvoor hebben we mensen met navigatie.

Mensen houden daar rekening mee, als ze dat niet willen hebben ze pech.
Volgens mij zijn er nog wel meer wat redelijk nieuwe newbies hier :Y Komt goed, loopt wel los. Eigen tempo rijden is het belangrijkst.
pi_127881288
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:27 schreef Bokkepootje het volgende:
27 juli me eerste vrije zaterdag sinds tijden *O* hoop dat ik dan voor het eerst eens mee kan, hopelijk is de rit dan wel een beetje in de omgeving van Zeeland/Branbant :)
Eerstvolgende rit start in Gorinchem en eindigt in Rotterdam.
pi_127881365
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Eindpunt is Rotterdam Alexander, staat ergens in de OP geloof ik.

Ik ken die omgeving ook niet, daarvoor hebben we mensen met navigatie.

Mensen houden daar rekening mee, als ze dat niet willen hebben ze pech.
Volgens mij zijn er nog wel meer wat redelijk nieuwe newbies hier :Y Komt goed, loopt wel los. Eigen tempo rijden is het belangrijkst.
Ow prima, lange afstanden gaan me goed af he. _O-

Mja, doe ik sowieso. Eigen veiligheid gaat voorop en ik krijg hem nu iets van 10 tot 15 graden ofzo. :')
pi_127881389
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er nog wel meer wat redelijk nieuwe newbies hier :Y Komt goed, loopt wel los. Eigen tempo rijden is het belangrijkst.
:Y Ik zou me daar geen zorgen over maken. Nooit, maar dan ook nooit laten opnaaien. Daar komen gegarandeerd ongelukken van. :N Tevens kun je er ook veel van leren als je ziet hoe andere motorrijders de bochten aansnijden en hoe en wanneer ze inkantelen :)

Als mensen sneller willen rijden worden er via andere plaatsen genoeg ritten georganiseerd waar ik in ieder geval nog niet bij mee durf te rijden :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127881716
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:32 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:Y Ik zou me daar geen zorgen over maken. Nooit, maar dan ook nooit laten opnaaien. Daar komen gegarandeerd ongelukken van. :N Tevens kun je er ook veel van leren als je ziet hoe andere motorrijders de bochten aansnijden en hoe en wanneer ze inkantelen :)

Als mensen sneller willen rijden worden er via andere plaatsen genoeg ritten georganiseerd waar ik in ieder geval nog niet bij mee durf te rijden :D
Das waar, kijk maar op MF. :X
pi_127881871
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:36 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Das waar, kijk maar op MF. :X
Dat gebeurt zo vaak daar :N Achterlijke mongolen :N
pi_127881894
Godver de godver

Ik krijg echt NET een mailtje dat mijn nichtje haar verjaardag op de 29e gaat vieren (dat zou haar moeder dus juist niet gaan doen).
pi_127881988
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:38 schreef muhahaha het volgende:
Godver de godver

Ik krijg echt NET een mailtje dat mijn nichtje haar verjaardag op de 29e gaat vieren (dat zou haar moeder dus juist niet gaan doen).
Das jammer -O-

Herkansing voor de Twente rit! *O*
pi_127882025
Mja, dat is wel wat meer uit de buurt. ;(
pi_127882837
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:38 schreef muhahaha het volgende:
Godver de godver

Ik krijg echt NET een mailtje dat mijn nichtje haar verjaardag op de 29e gaat vieren (dat zou haar moeder dus juist niet gaan doen).
Dus? De rit duurt niet tot half 10 in de avond heur B-).
pi_127882876
quote:
3s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:51 schreef Anne het volgende:

[..]

Dus? De rit duurt niet tot half 10 in de avond heur B-).
Ik fix wel iets. Normaal is zo een verjaardag van 1400 tot 1600/1700. :') (ze wordt 13).
pi_127883605
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef muhahaha het volgende:
Mja, dat is wel wat meer uit de buurt. ;(
Goed voor de rijervaring moet je maar denken. ;)

Ritje zelf zal zo'n 150km zijn, dus valt nog mee.
pi_127886326
Dat nichtje wordt nog wel vaker jarig hoor :+
pi_127886882
Helaas wel ja :')
Kost klauwen vol met geld en over niet al te lange tijd gaat ze flink puberen. :')
pi_127887231
ik miss toch wel mee moet alleen me vriendin nog heel lief aankijken ;p
  maandag 17 juni 2013 @ 07:09:47 #109
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_127891315
Boh ^O^ ik kan een keer mee! Dat is weer even geleden :D
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_127992582
Bij deze definitief, ik rij mee. :D
pi_127993339
quote:
11s.gif Op woensdag 12 juni 2013 00:11 schreef Anne het volgende:
Nounou, ik vind het wel een beetje ver gaan om einschtein voor koe uit te maken.
_O-

Zeg, als je een grap over me maakt dan mag je me ook wel even roepen _O-
pi_127995673
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 16:24 schreef muhahaha het volgende:
Bij deze definitief, ik rij mee. :D
*O*
pi_128024521
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 16:24 schreef muhahaha het volgende:
Bij deze definitief, ik rij mee. :D
^O^ Drie VFR's komende rit!
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_128024888
Alp vs VFR drag race ^O^
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:38:42 #115
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_128025365
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:22 schreef Maegrim het volgende:
Alp vs VFR drag race ^O^
Ik hoor net dat we ook een stukkie gaan offroaden w/
pi_128025461
quote:
12s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:38 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ik hoor net dat we ook een stukkie gaan offroaden w/
Veel plezier :P
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_128025479
Heb ik al een keer gedaan, kom maar op B-) *

*met 2km/h :')
pi_128025629
Straks wordt mijn VFR nog vies :N
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_128026277
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:47 schreef Vrieskist het volgende:
Straks wordt mijn VFR nog vies :N
het zand van het offroaden zit nog op m'n velgen :7


daar reed ik dus achteraan, leuk joh :|W
pi_128029385
Offroaden? :o :o
pi_128029650
Dat heb ik laatst ook nog moeten doen op de Bandit :') Overenthousiast de bocht in. Onmogelijk te houden, onmogelijk te remmen. Dan maar rechtdoor het weiland in :D

En ja, deze keer heb ik hem wel rechtop gehouden :')


Ik hoop toch echt dat ik mijn onderhoudsmeuk binnen heb voor die rit. Duurt wel verschrikkelijk lang nu zeg :X Anders moet ik toch echt even kijken of ik het hem nog aan ga doen zo'n eind te rijden.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128032162
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:35 schreef BlackLining het volgende:

Ik hoop toch echt dat ik mijn onderhoudsmeuk binnen heb voor die rit. Duurt wel verschrikkelijk lang nu zeg :X Anders moet ik toch echt even kijken of ik het hem nog aan ga doen zo'n eind te rijden.
ik heb even nagevraagd de bezorger komt de 28e :P
pi_128032648
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:40 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik heb even nagevraagd de bezorger komt de 28e :P
Haha :{

:P

Dat wordt dan hard werken :+ Kleppen stellen, 8 x schroefdraad repareren, 25 kW set eruit, 35 kW set erin, gaskables vervangen, carburateurs synchroniseren, mengsel afstellen, ketting vervangen en olie verwisselen :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128033014
Poe blij dat jij het doet, ik heb 2 linkerhanden. :')
  vrijdag 21 juni 2013 @ 22:37:23 #125
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_128100857
Can we do geloel over sleutelen in het motortopic? ;)

Overigens is de kans dat ik en Anne deze rit present zijn niet zo groot wegens drukte op mijn werk en andere dringende bezigheden die ons dwingen om prioriteiten te stellen :{
Ik zeg niet dat we er 100% zeker niet bij zijn, maar ik hou wel een flinke slag om de arm.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_128101747
ben ik er een keer... -O-
pi_128103494
cause and effect
pi_128119391
nog 7 nachtjes slapen :)
  zondag 23 juni 2013 @ 15:58:55 #129
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_128153610
Sheize, ik heb een vrijgezellenfeest/dag van een goede vriend die gaat trouwen.... kak nou kan ik niet kiezen.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  zondag 23 juni 2013 @ 16:09:30 #130
258802 Yreal
henk..!
pi_128153996
even afwachten of ik dan voldoende herstelt ben ;(
pi_128154113
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 15:58 schreef whY... het volgende:
Sheize, ik heb een vrijgezellenfeest/dag van een goede vriend die gaat trouwen.... kak nou kan ik niet kiezen.
Zo'n vriend trouwt minder vaak dan wij hier een rit organiseren, dus lijkt me makkelijke keus.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_128155956
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 16:12 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Zo'n vriend trouwt minder vaak dan wij hier een rit organiseren, dus lijkt me makkelijke keus.
ach huwelijken gaan tegenwoordig vaker stuk dan niet dus kan net zo goed ritje gaan rijden :P
pi_128156012
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 17:00 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ach huwelijken gaan tegenwoordig vaker stuk dan niet dus kan net zo goed ritje gaan rijden :P
Dat is waar, toch denk ik niet dat die vriend 2 a 3x per jaar gaat trouwen :D
There's a frood who really knows where his towel is.
  zondag 23 juni 2013 @ 17:13:23 #134
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_128156306
Haha nee dit is er eentje die waarschijnlijk 1 keer trouwt. Gezien zijn ouders en haar ouders en de achtergronden blijven die gewoon bij elkaar.

Dus eh, dan moeten we hier maar snel een tweede zomerrit gaan organiseren! Want ik wil echt echt heel graag weer mee rijden.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  maandag 24 juni 2013 @ 09:33:01 #135
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_128183712
Nou, het ziet er naar uit dat ik misschien wel mee kan.
Lichaam gaat beter en laatst ook al enkele ritten van 70-80km gereden.
pi_128192488
Ziet er bewolkt uit voor aanstaande zaterdag.
pi_128192529
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:05 schreef muhahaha het volgende:
Ziet er bewolkt uit voor aanstaande zaterdag.
Dat was de voorgaande rit ook zo, en kouder, en toch was het goed te doen ^O^
pi_128192707
prima vooruitzicht :Y
pi_128192781
quote:
7s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Dat was de voorgaande rit ook zo, en kouder, en toch was het goed te doen ^O^
Is prima te doen, droog heeft wel mijn voorkeur. :)
pi_128193093
Zolang het maar droog is, ik vind onder de 20 graden ook prima :)
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_128194915
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:05 schreef muhahaha het volgende:
Ziet er bewolkt uit voor aanstaande zaterdag.
voor de kouwe klauwe rit was de voorspelling ook niet goed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128195612
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 15:03 schreef Salatrel het volgende:

[..]

voor de kouwe klauwe rit was de voorspelling ook niet goed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een weer hadden we toen nog _O_ En mensen thuis blijven omdat het zou gaan regenen :')
  maandag 24 juni 2013 @ 15:23:43 #143
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_128195815
Mijn fiets had geen voorwiel :{w enige rit tot nog toe die ik heb moeten missen...
pi_128195891
Ik 2. Rit in Zwolle had ik een olielekkage :+ En een andere kon ik niet.

Hmm, toch alleen die rit in Zwolle zie ik nu.
pi_128196139
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 15:03 schreef Salatrel het volgende:

[..]

voor de kouwe klauwe rit was de voorspelling ook niet goed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat appje van samsung klopt sowieso niet. Het zou hier nu moeten regenen aldus het appje. Kurkdroog. _O_
pi_128198591
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 15:03 schreef Salatrel het volgende:

[..]

voor de kouwe klauwe rit was de voorspelling ook niet goed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was een mooie ja! Wat een schitterend weer was het toen.

Alleen ben ik toen thuis weggereden met -4 en hier en daar wat ijs, dat was minder :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128202419
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:18 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat was een mooie ja! Wat een schitterend weer was het toen.

Alleen ben ik toen thuis weggereden met -4 en hier en daar wat ijs, dat was minder :')
Was je toen nog geflitst ?
pi_128202499
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:49 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Was je toen nog geflitst ?
Nee we hebben er allebei niks van gehoord, en toch heel de weg 160-170 gereden. Dus hij zal wel van voren zijn geweest. :s)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128202622
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:52 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee we hebben er allebei niks van gehoord, en toch heel de weg 160-170 gereden. Dus hij zal wel van voren zijn geweest. :s)
Ghegheee, mooi geluk :P
pi_128229858
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:52 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee we hebben er allebei niks van gehoord, en toch heel de weg 160-170 gereden. Dus hij zal wel van voren zijn geweest. :s)
Ik kwam er de vorige keer een beetje laat achter dat ik op de A2 reed, een beruchte trajectcontrole toch? Maar tot op heden niets van gehoord.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_128230133
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:35 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Ik kwam er de vorige keer een beetje laat achter dat ik op de A2 reed, een beruchte trajectcontrole toch? Maar tot op heden niets van gehoord.
Ligt eraan, er is niet overal trajectcontrole. Alleen tussen Maarssen en Amsterdam.
pi_128230325
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:45 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ligt eraan, er is niet overal trajectcontrole. Alleen tussen Maarssen en Amsterdam.
O! Dat scheelt, dan had ik achteraf wel wat meer kunnen doorrijden dus hehe :P
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_128231536
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:45 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ligt eraan, er is niet overal trajectcontrole. Alleen tussen Maarssen en Amsterdam.
En ook alleen als je vanuit Amsterdam komt, vanaf Utrecht is de trajectcontrole nog steeds niet actief voor zover ik weet.. :o
pi_128232336
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:29 schreef Tankiej het volgende:

[..]

En ook alleen als je vanuit Amsterdam komt, vanaf Utrecht is de trajectcontrole nog steeds niet actief voor zover ik weet.. :o
Geen idee, ik heb geen interesse om dat uit te proberen. :D
pi_128268614
Het lijkt toch aardig nat te worden aanstaande zaterdag.
There's a frood who really knows where his towel is.
  woensdag 26 juni 2013 @ 08:31:47 #156
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128268637
Ik hou op zich ook wel van nat hoor.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:29:15 #157
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_128274616
Dan rits ik het regenmembraan er maar in. ;)
pi_128285707
weerbericht veranderd constant gelukkig :+ nu voorspellen ze weer dat het de nacht ervoor allemaal valt
pi_128285982
Weet niet of ik er bij ben. ;)
pi_128286170
volgens de meeting manager ben je er wel bij
pi_128286226
Nope, volgens de meeting-manager ben ik dan beschikbaar. :7
pi_128286938
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:58 schreef einschtein het volgende:
Weet niet of ik er bij ben. ;)
Wat heb je nu weer voor smoesje? :P
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128286987
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:19 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wat heb je nu weer voor smoesje? :P
Howhowhow, hoezo 'nu weer voor smoesje'? :o Wanneer heb ik een smoesje gebruikt? :+
pi_128287029
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:20 schreef einschtein het volgende:

[..]

Howhowhow, hoezo 'nu weer voor smoesje'? :o Wanneer heb ik een smoesje gebruikt? :+
Vorige keer had je toch geen ketting? :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128287422
AH het grote afzeggen is begonnen. Dat maakt het kruispunt vanuit rotte meren richting hoofdweg wel makkelijker :P
pi_128287464
Ja, mijn slaapplaats is in Rotterdam, maximaal 10 minuten van het eindpunt af. Alleen de bewoonster, aka vrouwlief, is dan zelf niet aanwezig. Dus vind ik het apart om er wel te zijn. :+

En heb nou niet echt zin om 220KM heen te rijden, het ritje zelf van 100(?)KM en dan weer 220KM terug.
pi_128287626
Plus, mijn snelheidsmeter is nog steeds kaduuk. :')
pi_128288129
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:34 schreef einschtein het volgende:
Ja, mijn slaapplaats is in Rotterdam, maximaal 10 minuten van het eindpunt af. Alleen de bewoonster, aka vrouwlief, is dan zelf niet aanwezig. Dus vind ik het apart om er wel te zijn. :+

En heb nou niet echt zin om 220KM heen te rijden, het ritje zelf van 100(?)KM en dan weer 220KM terug.
160 ofzo gok ik

eerst verkoop je je camera, nu dit, volgens mij wil je gewoon niet dat wij zien hoe je rijd :+
pi_128289044
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:54 schreef Maegrim het volgende:

[..]

160 ofzo gok ik

eerst verkoop je je camera, nu dit, volgens mij wil je gewoon niet dat wij zien hoe je rijd :+
volgens mij nog geen 140
pi_128291258
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:54 schreef Maegrim het volgende:

[..]

160 ofzo gok ik

eerst verkoop je je camera, nu dit, volgens mij wil je gewoon niet dat wij zien hoe je rijd :+
Oh nee, maakt me niet uit. Mogen jullie best zien. :Y

Maybe slaap ik toch wel in Rotterdam, weet nait. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door einschtein op 27-06-2013 14:13:35 ]
pi_128297540
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:52 schreef Maegrim het volgende:
weerbericht veranderd constant gelukkig :+ nu voorspellen ze weer dat het de nacht ervoor allemaal valt
Zojuist ook gezien ^O^ Goed nieuws.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:33 schreef Salatrel het volgende:
AH het grote afzeggen is begonnen. Dat maakt het kruispunt vanuit rotte meren richting hoofdweg wel makkelijker :P
Ik heb niet afgezegd, ik hou het weer alleen wel in de gaten :)
There's a frood who really knows where his towel is.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:18:29 #173
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_128300260
Het vooruitzicht op een nat pak roept gewoon trauma's op bij Einschtein.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:22:56 #174
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128300554
Ja ik kom wel he zaterdag
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_128302212
quote:
12s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:18 schreef Dekatria het volgende:
Het vooruitzicht op een nat pak roept gewoon trauma's op bij Einschtein.
Ja, zo scoor je echt geen perenijsjes, hoor.

Afgelopen vrijdag nog 4u lang in de regen gereden, vriend. :')
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:51:13 #176
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_128302406
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:48 schreef einschtein het volgende:
Ja, zo scoor je echt geen perenijsjes, hoor.

Afgelopen vrijdag nog 4u lang in de regen gereden, vriend. :')
Dat zeg ik, trauma's ;)

Maar je gaat op perenijsjes trakteren dus? :o
pi_128306427
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dat zeg ik, trauma's ;)

Maar je gaat op perenijsjes trakteren dus? :o
Meer de motor, ik niet. De snelheidsmeter van de motor hield er spontaan mee op.

Euhh O-)
pi_128317322
quote:
12s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:18 schreef Dekatria het volgende:
Het vooruitzicht op een nat pak roept gewoon trauma's op bij Einschtein.
:D

Zijn er al pre-meets georganiseerd eigenlijk? Ik rij weer vanuit Den Bosch, moet alleen ff kijken of ik onder of boven langs de grote sloot rij..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128317405
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:D

Zijn er al pre-meets georganiseerd eigenlijk? Ik rij weer vanuit Den Bosch, moet alleen ff kijken of ik onder of boven langs de grote sloot rij..
Geen idee, ik rij via de A15, dat is korter. ;)
pi_128317601
Mja dat klopt. Ik heb steeds het idee dat dat gat veel westelijker ligt. Is voor ons ook maar iets van 35km, da's wel lekker dichtbij weer.

Afhankelijk van of ik zin heb om mijn nest nog vroeger uit te komen schiet ik misschien wel bij Zaltbommel de dijk op. Leuk stukkie, nauwelijks om en beter dan de snelweg.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128317752
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:37 schreef BlackLining het volgende:
Mja dat klopt. Ik heb steeds het idee dat dat gat veel westelijker ligt. Is voor ons ook maar iets van 35km, da's wel lekker dichtbij weer.

Afhankelijk van of ik zin heb om mijn nest nog vroeger uit te komen schiet ik misschien wel bij Zaltbommel de dijk op. Leuk stukkie, nauwelijks om en beter dan de snelweg.
Bij Brakel met het pontje? :)
pi_128317845
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:41 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Bij Brakel met het pontje? :)
Yup :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128317871
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:43 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Yup :Y
Ik denk dat ik verdwaal als ik dat zou doen. :P
pi_128323472
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:44 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik denk dat ik verdwaal als ik dat zou doen. :P
Rij je mee dan? Ik ken daar de weg wel, kom er vrijwel wekelijks langs.

Stukkie snelweg naar Zaltbommel, daar de dijk op, paar mooie bochtjes, dan op het bootje, invoegen op de A15, uitvoegen van de A15 en je bent er.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128323931
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:10 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Rij je mee dan? Ik ken daar de weg wel, kom er vrijwel wekelijks langs.

Stukkie snelweg naar Zaltbommel, daar de dijk op, paar mooie bochtjes, dan op het bootje, invoegen op de A15, uitvoegen van de A15 en je bent er.
Sure, ik ben wel een newbie btw. :)

Ik ken die mac, al een paar keer gegeten daar. :')
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:32:58 #186
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128324312
Oh het is helemaal in Brabant dan. -O- Ga nog maar eens mijn aanwezigheid herzien
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_128324446
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:32 schreef Juicyhil het volgende:
Oh het is helemaal in Brabant dan. -O- Ga nog maar eens mijn aanwezigheid herzien
De aankomende rit niet...
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:40:12 #188
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128324579
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:36 schreef muhahaha het volgende:

[..]

De aankomende rit niet...
Die van de 29e toch? In Gorinchem?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_128324725
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:40 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Die van de 29e toch? In Gorinchem?
Ja, dat ligt niet in Brabant. :)
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:44:48 #190
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128324766
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:43 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, dat ligt niet in Brabant. :)
Voor mij is alles wat buiten de Randstad ligt Brabant
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_128325032
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:44 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Voor mij is alles wat buiten de Randstad ligt Brabant
:')

Ik woon niet in de randstad én niet in brabant.
pi_128325108
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:44 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Voor mij is alles wat buiten de Randstad ligt Brabant
We rijden wel naar de randstad toe heb ik begrepen. :P
pi_128325208
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:44 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Voor mij is alles wat buiten de Randstad ligt Brabant
Lol, vorige keer was nog verder weg voor je :)
Afstand valt toch wel mee nu?
There's a frood who really knows where his towel is.
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:55:50 #194
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128325264
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:50 schreef Tankiej het volgende:

[..]

:')

Ik woon niet in de randstad én niet in brabant.
He, een Belg.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:56:18 #195
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128325283
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:54 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Lol, vorige keer was nog verder weg voor je :)
Afstand valt toch wel mee nu?
Oh, ok dan kom ik wel die kant op ^O^
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_128325314
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:55 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

He, een Belg.
Ik weet niet wat erger is, dat je me een brabander of belg noemt ;(
  donderdag 27 juni 2013 @ 16:01:44 #197
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128325489
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:57 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Ik weet niet wat erger is, dat je me een brabander of belg noemt ;(
Egoisten he, die Amsterdammers :r
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_128325720
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:56 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Oh, ok dan kom ik wel die kant op ^O^
Precies, uurtje rijden maar, wel over A2 zie ik.
Lekker 5 banen 100km/h :')
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_128325770
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:01 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Egoisten he, die Amsterdammers :r
Klopt :+
pi_128325813
Beginpunt is half uurtje rijden van waar ik waarschijnlijk vandaan kom. :7
pi_128326006
Ik twijfel, is beetje afhankelijk van het weer en van mijn rug.
Komt er iemand ook uit de buurt van Bergen op Zoom zodat we eventueel samen naar Gorinchem kunnen rijden?
pi_128326272
35 min voor mij, over een weg waar ik al 10x per week rij :')
pi_128330346
Krap uurtje, kan wel lekker doorgassen denk ik :9
pi_128330366
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:16 schreef vannelle het volgende:
Ik twijfel, is beetje afhankelijk van het weer en van mijn rug.
Komt er iemand ook uit de buurt van Bergen op Zoom zodat we eventueel samen naar Gorinchem kunnen rijden?
pi_128330380
Mijn motor heeft nog steeds een blauwe voorspiegel en paarse kopkuip, trouwens. :') Dus mooi gedrocht.
pi_128330453
Wij komen in ieder geval zeker niet. SD mag zich bij zijn nieuwe baas melden zaterdagochtend.
pi_128330602
Moet je mee? :+
pi_128330718
Ik mag mee :P.
  donderdag 27 juni 2013 @ 19:31:42 #209
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128332973
Laat die baas maar meekomen naar Gorinchem. ;)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 27 juni 2013 @ 20:00:50 #210
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_128334258
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef Juicyhil het volgende:
Laat die baas maar meekomen naar Gorinchem. ;)
Om iedereen het snot voor de ogen te rijden in zijn ML AMG? :+

Neh helaas, ik krijg instruktie op mijn nieuwe werk-speelgoed, dus wij haken af; volgende keer beter ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_128339390
En waar mag je mee gaan spelen SD?
pi_128339592

0.5 ton/meter kraan
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_128339662
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:56 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
0.5 ton/meter kraan
Ziet er niet al te ingewikkeld uit.
Dan zal het wel om het rijden met die aanhanger gaan. :+
  donderdag 27 juni 2013 @ 22:19:09 #214
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_128340642
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2013 20:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Om iedereen het snot voor de ogen te rijden in zijn ML AMG?
garpje zeker :+
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_128340750
Ik zit nog in dubio, hooray. :')
pi_128341449
Helaas maar waar, ik meldt mij ook af voor de rit, rug is de hele week al bezig en krijg ik niet op de rit.. Daarnaast andere dingen die voorgaan.. -O-
pi_128344125
Ik laat het afhangen van het weer, zijn best veel afzeggers zie ik.
Als het droog is kom ik. Als het regent niet, ga me niet vrijwillig nat laten regenen natuurlijk.
pi_128344749
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef vannelle het volgende:
Ik laat het afhangen van het weer, zijn best veel afzeggers zie ik.
Als het droog is kom ik. Als het regent niet, ga me niet vrijwillig nat laten regenen natuurlijk.
Dit lijstje heb ik uit de OP:
BlackLining
Dekatria
Einschtein :?
GeneraalOnbenul :?
Juicyhil
klawie :?
Maegrim
MaximumRush :?
Muahahah
Picodealion (afgezegd)
Salatrel
Vinniiee
Vrieskist
WhY (afgezegd)
Yreal :?

Zijn toch 8 zekerheidjes, wat idd een aanzienlijk kleiner groepje is dan vorige keer :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Vrieskist op 27-06-2013 23:44:38 ]
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_128345238
Ik heb al lang afgezegd.
pi_128345306
quote:
3s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:44 schreef picodealion het volgende:
Ik heb al lang afgezegd.
Solly :) Verwerkt in 't lijstje.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_128346049
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:38 schreef Vrieskist het volgende:

Zijn toch 8 zekerheidjes, wat idd een aanzienlijk kleiner groepje is dan vorige keer :)
Dat bedoel ik maar.
Ik was er vorige keer niet bij en al die keren daarvoor ook niet maar vond het lijstje nogal kort.
Zet mij maar niet officieel bij de aanmeldingen, ik beslis zaterdag pas wat ik doe.
Ik begin iig met naar het weerbericht te kijken. :P
pi_128349957
groepje van 8 a 10 is prima rijden :Y

kan niet beloven dat ik zonder wasrek rij, beetje weinig thuis deze week :+
pi_128350593
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 05:26 schreef Maegrim het volgende:
groepje van 8 a 10 is prima rijden :Y

kan niet beloven dat ik zonder wasrek rij, beetje weinig thuis deze week :+
Mocht je 's ochtends nog nat worden, kan je 's middags even de boel uithangen :+
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_128351925
Ik krijg een beetje medelijden met jullie gezien de weersvoorspellingen. ;(
  vrijdag 28 juni 2013 @ 09:54:05 #225
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_128351999
Het regent enkel 's nachts, stelletje mietjes.
pi_128352952
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 09:54 schreef Dekatria het volgende:
Het regent enkel 's nachts, stelletje mietjes.
Inderdaad, op het moment dat iedereen op z'n fiets klimt zou het al een poosje droog moeten zijn.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_128356019
Ik ben hoogstwaarschijnlijk gewoon aanwezig. Ik heb vanavond wel een feestje dus ligt er een beetje aan hoe ik me morgenochtend voel :P
pi_128356047
Vanochtend een klein ritje door de miezer gemaakt. :)
Ik ben er morgen sowieso bij.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 12:33:57 #229
258802 Yreal
henk..!
pi_128356293
Ik ben er niet bij. Gezondheid laat het nog niet toe en ik moet echt nog even wat aan mijn voorwiel laten doen ;(
pi_128356668
Updateje

Aanwezig:
BlackLining
Dekatria
Juicyhil
Maegrim
Muahahah
Salatrel
Vinniiee
Vrieskist

Misschien aanwezig:?
MaximumRush
Einschtein
GeneraalOnbenul (tijdje niet gezien in dit topic)
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_128358013
Confirmed :) tenzij ongelofelijk kut weer en zulks, bla bla, maar reken er maar op dat ik er gewoon ben :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128358501
Oh dan kom ik niet
pi_128358875
quote:
16s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:53 schreef Maegrim het volgende:
Oh dan kom ik niet
En onze sub-VFR-meetup dan? :+
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_128359123
Oh ja, ok dan
pi_128366095
Ik lig ziek op de bank, net liggen kitsen. Ik denk niet dat het verstandig is als ik morgen mee ga rijden. :'(


Vanmiddag al last van echter had ik toen zoiets van, komt wel goed. ;(
pi_128366247
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 17:55 schreef muhahaha het volgende:
Ik lig ziek op de bank, net liggen kitsen. Ik denk niet dat het verstandig is als ik morgen mee ga rijden. :'(


Vanmiddag al last van echter had ik toen zoiets van, komt wel goed. ;(
-O-

Beterschap ;)
pi_128366331
Ik baal er ook van. Voel me zwaar beroerd. ;(
pi_128366385
Ook niet zo gek met dit bagger weer :(
pi_128367899
Mwoah ik denk dat ik iets verkeerds heb gegeten ;(.
pi_128369513
1e keer dat je zelf gekookt hebt? :+
  vrijdag 28 juni 2013 @ 20:05:13 #241
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128370614
Gelukkig zijn de vooruitzichten voor het weer goed *O*
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_128371254
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:05 schreef Juicyhil het volgende:
Gelukkig zijn de vooruitzichten voor het weer goed *O*
Ze voorspellen zelfs een klein zonnetje *O*
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_128371382
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:34 schreef vannelle het volgende:
1e keer dat je zelf gekookt hebt? :+
Haha bijna :')
pi_128372127
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:03 schreef Gummiebeer het volgende:
Ook niet zo gek met dit bagger weer :(
Ik word er echt niet goed van, al ruim 2 weken stront verkouden :r
pi_128372178
Ik ben aanwezig, tenzij er spontaan een reden op komt why not. w/

Ondertussen ben ik al in Rotterdam. Alleen. ;(
pi_128374296
ik hoop morgen ook te kunnen komen maar vanavond een feestje en ben morgen ook jarig maar met een beetje geluk ben ik er :D
pi_128374564
Vergeet het geld voor de pont niet. Zie OP
pi_128374625
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 21:48 schreef Salatrel het volgende:
Vergeet het geld voor de pont niet. Zie OP
waar starten we eigelijk???? :@ :@ :@
  vrijdag 28 juni 2013 @ 21:50:19 #249
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128374663
Ik neem m'n eigen boot wel mee
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_128374735
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 21:49 schreef klawie het volgende:

[..]

waar starten we eigelijk???? :@ :@ :@
staat ook in de op
pi_128374805
sorry overheen gelezen
pi_128376353
Alvast een mooie en droge rit gewenst morgen mannen (en vrouw) ^O^
  vrijdag 28 juni 2013 @ 22:27:02 #253
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128376523
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 22:23 schreef Gummiebeer het volgende:
Alvast een mooie en droge rit gewenst morgen mannen (en vrouw) ^O^
Waarom kom jij niet? :(
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_128376825
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 22:27 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Waarom kom jij niet? :(
M'n dinnetje is morgen jarig O+
Ja, ik zit onder de plak :')
  vrijdag 28 juni 2013 @ 22:37:09 #255
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128376926
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 22:33 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

M'n dinnetje is morgen jarig O+
Ja, ik zit onder de plak :')
Ik heb speciaal de begrafenis van Mandela afgezegd om hier bij te zijn. |:(
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_128377109
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 22:37 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik heb speciaal de begrafenis van Mandela afgezegd om hier bij te zijn. |:(
Speciaal voor jou houden ze hem nog een dag langer in leven.
There's a frood who really knows where his towel is.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 22:43:33 #257
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128377153
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 22:42 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Speciaal voor jou houden ze hem nog een dag langer in leven.
Dat is aardig. _O_
Ik moet trouwens na afloop ook naar Almere. Dus dan rij ik achter je aan!
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_128377193
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 21:48 schreef Salatrel het volgende:
Vergeet het geld voor de pont niet. Zie OP
De pont kan vast wel wisselen. Ik doe niet aan gewoon geld bij mij hebben, tenzij er echt een reden voor is. :') Ik pin morgen wel ergens 10eu ofzo.
pi_128377219
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 22:43 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dat is aardig. _O_
Ik moet trouwens na afloop ook naar Almere. Dus dan rij ik achter je aan!
Prima, kan je in mijn slipstream mee ;)

Trouwens, in de OP staat:
quote:
Beginpunt afslag 28 van de a15 Gorinchem oost
Maar op de afslag stilstaan mag niet. Ik heb de kaart even gescheckt, verzamelen we ons bij de Mac oid?
There's a frood who really knows where his towel is.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 22:45:46 #260
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128377251
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 22:45 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Prima, kan je in mijn slipstream mee ;)
Ai. M'n achterband heeft zo ongeveer geen profiel meer :P Gaat leuk worden.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_128377299
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 22:45 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Prima, kan je in mijn slipstream mee ;)

Trouwens, in de OP staat:

[..]

Maar op de afslag stilstaan mag niet. Ik heb de kaart even gescheckt, verzamelen we ons bij de Mac oid?
JA
pi_128377560
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 22:47 schreef Salatrel het volgende:

[..]

JA
Ok boss :) Ik duik het bed in, oant moarn! ;)
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_128377707
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 22:47 schreef Salatrel het volgende:
Sala! Heb jij misschien iets van een ruwe schatting hoe lang het geheel gaat duren? Ik heb hier thuis familie zitten, dus wil even weten hoe laat ik ongeveer weer thuis kan zijn..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128377756
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 22:56 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Sala! Heb jij misschien iets van een ruwe schatting hoe lang het geheel gaat duren? Ik heb hier thuis familie zitten, dus wil even weten hoe laat ik ongeveer weer thuis kan zijn..
We duwen je het kanaal in, met je grapjes. :+
pi_128377801
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 22:57 schreef einschtein het volgende:

[..]

We duwen je het kanaal in, met je grapjes. :+
Laat de grapjes over kanalen maar aan anderen over he ;)

Verder vind ik het wel komisch dat er in de kanalen nu zoveel eendjes zwemmen die 'Kwaak kwaak' zeggen :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128377952
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 22:58 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Laat de grapjes over kanalen maar aan anderen over he ;)

Verder vind ik het wel komisch dat er in de kanalen nu zoveel eendjes zwemmen die 'Kwaak kwaak' zeggen :')
He, ik wilde je afstraffen ;( Morgen zul je het resultaat nog wel zien, heb nog steeds blauwe spiegel enzo. :')
pi_128378057
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:03 schreef einschtein het volgende:

[..]

He, ik wilde je afstraffen ;( Morgen zul je het resultaat nog wel zien, heb nog steeds blauwe spiegel enzo. :')
Hopeloze poging :P

Maar ehh, ik bedoelde dat wel serieus, Amerikaanse familie, is maar af en toe hier, bla bla.. 11 uur (half 12 dus) weg, uurtje of 3, 4 weer terug? Klinkt dat redelijk? Niet dat ik me er heel strak aan hoef te houden, maar ik wil wel even iets van een idee hebben. Moeilijk in te schatten vanaf de GPX.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128378150
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hopeloze poging :P

Maar ehh, ik bedoelde dat wel serieus, Amerikaanse familie, is maar af en toe hier, bla bla.. 11 uur (half 12 dus) weg, uurtje of 3, 4 weer terug? Klinkt dat redelijk? Niet dat ik me er heel strak aan hoef te houden, maar ik wil wel even iets van een idee hebben. Moeilijk in te schatten vanaf de GPX.
Ik denk dat dat wel redelijke schatting is, ja. Half 11 verzamelen, plan is om 11u weg te gaan, het is net geen 160 kilo meter. Gemiddelde snelheid van 60/70 kun je wel rekenen. Dus ja, uurtje of 3/4 terug klinkt redelijk. :Y
pi_128381013
Bij nader inzien weet ik nog niet zeker of ik mee rij, want mijn motor verdomd het :{w
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128381105
bandits _O_
pi_128381300
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 00:18 schreef Maegrim het volgende:
bandits _O_
Hij heeft me in ieder geval wel thuis gebracht op twee van de vier cilinders _O_
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128385356
Mogguh. w/

Heerlijk geslapen. (Not) Dus als ik tijdens de rit in slaap val. :')
pi_128385359
Weersvoorspellingen zien er goed uit. :Y
pi_128385426
Veel plezier vandaag *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 08:48:02 #275
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  zaterdag 29 juni 2013 @ 08:59:52 #276
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128385731
Goedemorgen Dekatria :W
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_128385810
Als het nou de rest van de dag dit weer blijft, zit het wel goed. :P

Oh, en mogguh guys. :W
  zaterdag 29 juni 2013 @ 09:12:00 #278
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128385829
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 09:09 schreef einschtein het volgende:
Als het nou de rest van de dag dit weer blijft, zit het wel goed. :P

Oh, en mogguh guys. :W
Mooiweerrijders :r
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_128385848
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 09:12 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Mooiweerrijders :r
Kom haten. :') Ik ga niet voor mijn plezier in de regen rijden. Vandaag wel, daar niet van, want ik ben er nou toch. :+
  zaterdag 29 juni 2013 @ 09:24:24 #280
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128385921
K ga maar es die kant op. Tot zo. :W
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_128385939
Tot over een uurtje. :W
pi_128385950
Ik trap 'm ook aan.
pi_128385971
ik had mijzelf in de planner al op miss gezet maar ik kom toch niet vriendin heeft iets gepland voor vandaag
pi_128385997
het is hier droog kan ik jullie mededelen w/
pi_128386666
Ben er bijna, sta nu bij de tankstation.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 13:29:08 #286
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_128390374
Net weer thuis; prettige rit allemaal, en hou de glimmende kant boven ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 29 juni 2013 @ 13:55:03 #287
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128390982
Kutbrug :(
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 29 juni 2013 @ 14:28:42 #288
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128391788
Kutpont :(
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_128392139
Klinkt gezellig.
pi_128393105
Haha :P
pi_128395149
en weer thuis. geslaagde dag gehad wel. helaas was de calandbrug afgesloten voor onderhoud waardoor we een exotische omweg moesten maken. doordat hierdoor de route herberekend moest worden gaf dit voor een deel na de pont ook een andere route maar een hoop leuke stukken bleven over. ook het laatste stukje door de rottemeren was afgesloten ivm een evenement dus maar stukkie terug en over de snelweg naar de mac gereden voor een mcflurry / milkshake of een heel menu

prima weer gehad en na de lunchpauze kwam zelfs de zon lekker door
pi_128396094
Prima ritje! :Y
  zaterdag 29 juni 2013 @ 17:10:11 #293
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_128396127

De helmentafel bij de pannenkoekenboer.


De parkingplatz bij de pannenkoekenboer.


Das fresserei bij de pannenkoekenboer.


DIESES TAG WAR FABELHAFT!!1

Beelden van de tunnel zijn prima trouwens w/ zal eens kijken wat ik ervan kan brouwen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Dekatria op 29-06-2013 17:20:47 ]
pi_128396625
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 17:10 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
De helmentafel bij de pannenkoekenboer.

[ afbeelding ]
De parkingplatz bij de pannenkoekenboer.

[ afbeelding ]
DIESES TAG WAR FABELHAFT!!1

Beelden van de tunnel zijn prima trouwens w/ zal eens kijken wat ik ervan kan brouwen.
pi_128396665
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 17:10 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
De helmentafel bij de pannenkoekenboer.

[ afbeelding ]
De parkingplatz bij de pannenkoekenboer.

[ afbeelding ]
DIESES TAG WAR FABELHAFT!!1

Beelden van de tunnel zijn prima trouwens w/ zal eens kijken wat ik ervan kan brouwen.
^O^

Dat meiske bij de pannenkoekenboer. _O-
pi_128396750


8-)
  zaterdag 29 juni 2013 @ 17:23:44 #297
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_128396852
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 17:23 schreef Dekatria het volgende:
11 gig aan beeldmateriaal *D
15 :z
pi_128396864
x
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')