abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 29 november 2013 @ 16:22:34 #226
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133745816
quote:
Inclusief flink de bezem erdoor dan.
KuikenGuppy
pi_133745817
quote:
Nee.

Inmiddels is bij de mods bekend voor wie het was en deze persoon heeft aangegeven het topic liever geslot te zien omdat ze hier FHF niet voor wil gebruiken en dat siert de user. Het was een sympathieke actie maar door de ontvanger niet gewenst, komt soms voor, prima dat het op een andere manier al dan niet opgelost kan worden, maakt verder ook helemaal niet uit.

En voordat jullie verder gaan speculeren: het ging niet om DJMO.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_133746020
Wat kunnen jullie rechter én jury spelen in zo'n topic. -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_133746065
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee.

Inmiddels is bij de mods bekend voor wie het was en deze persoon heeft aangegeven het topic liever geslot te zien omdat ze hier FHF niet voor wil gebruiken en dat siert de user. Het was een sympathieke actie maar door de ontvanger niet gewenst, komt soms voor, prima dat het op een andere manier al dan niet opgelost kan worden, maakt verder ook helemaal niet uit.

En voordat jullie verder gaan speculeren: het ging niet om DJMO.
-nee-

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 29-11-2013 16:33:24 ]
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 29 november 2013 @ 16:32:37 #230
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133746099
Welja, ga even alle fhf users bij langs.
KuikenGuppy
pi_133746121
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:32 schreef Burdie het volgende:
Welja, ga even alle fhf users bij langs.
Gaan we dus niet doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_133746288
Vooruit dan maar, ik laat het rusten
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_133746978
Wat aardig van je.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 29 november 2013 @ 17:30:13 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133747566
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:29 schreef Cat22 het volgende:
Wat kunnen jullie rechter én jury spelen in zo'n topic. -O-
Ja, kennelijk vinden de sportievelingen van VBL het geen probleem nog even een trap te verkopen als je al op de grond ligt, wat een topic is het geworden :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 29 november 2013 @ 17:56:19 #235
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133748237
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 17:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, kennelijk vinden de sportievelingen van VBL het geen probleem nog even een trap te verkopen als je al op de grond ligt, wat een topic is het geworden :{
maar owee als je in vbl komt... Gadverdamme smerig gedrag...
Ik ben even heel pissig

Hierbij dien ik het verzoek in om het topic te laten verdwijnen! Ik geloof niet dat de persoon voor ik het bedoeld heb deze commentaren heeft verdiend!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  vrijdag 29 november 2013 @ 18:02:07 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133748364
Ik heb wel een vermoeden voor wie het is, en nee.... de opmerkingen zijn idd niet verdiend en zelfs behoorlijk misplaatst.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133748391
Het verzoek lag al bij de FAs, had ik dolfina ook al via DM laten weten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_133748794
-O- wat is dat ooit zo mooie FHF toch verworden tot soms echt pure laat-ik-eens-even-lekker-trash-bashen-bagger..
Nog afgezien van het feit dat er in FHF géén geld mag worden gevraagd is het jammer dat er blijkbaar altijd in de historie wordt gezocht om iemand onderuit te halen, hoewel ik dat best volkomen kan begrijpen. Ik steun het topic niet maar dat haten en speculeren is totaal nergens voor nodig.
Daarom ben ik ook niet meer actief op FHF, het is echt té erg geworden, soms begrijpelijk dat men argwanend is maar het is echt soms té grof qua reacties.
Anderzijds, iets dat via een user gevraagd wordt voor "iemand" roept logisch vragen op, want wie is die "iemand"., en dan denk ik ook: lees de FAQ en de policy. Maar begrijp het best dat er soms situaties zijn die schrijnend zijn waardoor een user iets wil doen voor een ander, maar hoe dan ook, geld vragen mág hier niet, en de regels zijn helder en klaar. De modjes weten daar de weg in dus bashen is nooit, echt nooit nodig, en zeker niet aardig.
Waar het stinkt is het warm.
pi_133748907
dubbel, post wilde niet plakken :')
Waar het stinkt is het warm.
pi_133750554
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 17:56 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

maar owee als je in vbl komt... Gadverdamme smerig gedrag...
Ik ben even heel pissig

Hierbij dien ik het verzoek in om het topic te laten verdwijnen! Ik geloof niet dat de persoon voor ik het bedoeld heb deze commentaren heeft verdiend!
Ik weet niet wat vbl betekent maar na dat topic gelezen te hebben hou ik er ook een nare smaak aan over.
Persoonlijk snap ik jouw vraag wel en vind het ook heel lief dat je die stelt.
Enige opmerkelijke aan dat topic zijn de commentaren op je vraag. Jammer...
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:35:20 #241
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133751170
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:19 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik weet niet wat vbl betekent maar na dat topic gelezen te hebben hou ik er ook een nare smaak aan over.
Persoonlijk snap ik jouw vraag wel en vind het ook heel lief dat je die stelt.
Enige opmerkelijke aan dat topic zijn de commentaren op je vraag. Jammer...
zaten nogal wat vbl mensen (subforum voetbal) die commentaar leverden..

Niet zozeer het commentaar, maar voornamelijk de oordelen en veroordelen..
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_133751288
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

zaten nogal wat vbl mensen (subforum voetbal) die commentaar leverden..

Niet zozeer het commentaar, maar voornamelijk de oordelen en veroordelen..
Mwhah ik las het ook en ik heb meerdere dingen van je gelezen, je weet je weg op marktplaats blijkbaar al te goed :7

Die pi kan echt niet
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:38:48 #243
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133751322
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:37 schreef Soury het volgende:

[..]

Mwhah ik las het ook en ik heb meerdere dingen van je gelezen, je weet je weg op marktplaats blijkbaar al te goed :7
ow dus als ik een marktplaats link had neergezet, dan was het topic anders gegaan..
Get real!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_133751400
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:38 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

ow dus als ik een marktplaats link had neergezet, dan was het topic anders gegaan..
Get real!
Dat zeg ik niet, je weet je weg daar (je hebt daar vaker geld verdiend) Plus dat daar die dingen voor rond de dertig euro staan
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_133751577
Kap is met dat gezeik. Jezus hey
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133751632
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Kap is met dat gezeik. Jezus hey
Ik stap op mijn step :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_133751796
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

zaten nogal wat vbl mensen (subforum voetbal) die commentaar leverden..

Niet zozeer het commentaar, maar voornamelijk de oordelen en veroordelen..
Misschien verbazingwekkend voor degenen die ons kennen en hoe vaak we woorden hebben gehad maar in deze sta ik 100% achter jou.
Misselijke reacties in dat topic terwijl je het beste bedoelt.
pi_133752146
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:49 schreef vannelle het volgende:

[..]

Misschien verbazingwekkend voor degenen die ons kennen en hoe vaak we woorden hebben gehad maar in deze sta ik 100% achter jou.
Misselijke reacties in dat topic terwijl je het beste bedoelt.
Je doet je naam ook eer aan "zak tabak"
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Admin vrijdag 29 november 2013 @ 20:00:03 #249
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_133752299
Jullie komen er zelf wel uit hè }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_133752339
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Je doet je naam ook eer aan "zak tabak"
ex-roker?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')