abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 juni 2013 @ 23:12:28 #101
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_127541921
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:08 schreef KoningStoma het volgende:
In dit topic zitten ook 45 door MS betaalde mensen. Kijk maar naar de poll.
He ik heb tenminste van 5 verschillende locaties op PS4 gestemd dus ik ben er niet 1 van :6
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 23:24:06 #102
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_127542520
Wat gebeurt er nou als je NIET elke 24 uur connect?
:')
pi_127542559
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat gebeurt er nou als je NIET elke 24 uur connect?
Dan kan je niet spelen, wel films kijken. Ik las ook iets over 1 uur ofzo.
pi_127542578
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:24 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dan kan je niet spelen, wel films kijken. Ik las ook iets over 1 uur ofzo.
Dan kan je nooit meer spelen

  vrijdag 7 juni 2013 @ 23:28:01 #105
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_127542704
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 20:59 schreef xminator het volgende:

[..]

Belangrijkste is dat ze over 10 jaar (bijvoorbeeld) stoppen met het verlenen van service aan de xbox one waardoor je helemaal niets meer kan spelen :').

Wel grappig dat microsoft nu mensen inhuurt om op internet/fora positieve berichten te laten posten over de xone :')
Haha ze zorgen er zelfs voor dat je je oude console niet eens meer kan verkopen :')
:')
  vrijdag 7 juni 2013 @ 23:29:33 #106
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_127542766
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:24 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dan kan je niet spelen, wel films kijken. Ik las ook iets over 1 uur ofzo.
uur niet spelen... als straf? Ik vind het maar raar hoor, wat is het voordeel hier van precies? Dat microsoft kan controleren wat je doet??
Je betaalt toch voor dat ding, waarom zou een console dingen van je eisen :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:25 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Dan kan je nooit meer spelen

[ afbeelding ]
:o!
:')
  vrijdag 7 juni 2013 @ 23:30:37 #107
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_127542804
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:24 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dan kan je niet spelen, wel films kijken. Ik las ook iets over 1 uur ofzo.
En vergeet nou niet te vermelden dat je er ook nog TV mee kunt kijken.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 23:31:58 #108
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_127542860
Verder hoor ik mensen niet zoveel over dat 'XBOX ON' ding. XBOX ON, XBOX WATCH TV!! enzo. Het is wel 'grappig' I guess maar nogal nutteloos. Wanneer zou je willen switchen tussen gamen en tv kijken? Dat doe je toch maar 1x als je besluit tv te kijken en niet meer te gamen?
:')
pi_127542951
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is wel 'grappig' I guess maar nogal nutteloos. Wanneer zou je willen switchen tussen gamen en tv kijken?
Als je internet eruit ligt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 23:34:55 #110
8369 speknek
Another day another slay
pi_127543014
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:33 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Als je internet eruit ligt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Donald Duck held vrijdag 7 juni 2013 @ 23:37:36 #111
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_127543120
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
uur niet spelen... als straf? Ik vind het maar raar hoor, wat is het voordeel hier van precies? Dat microsoft kan controleren wat je doet??
Je betaalt toch voor dat ding, waarom zou een console dingen van je eisen
Dat zou dus draaien om het tweedehands-systeem.
De X1 draait alle games vanaf de HDD (verplichte volledige installatie dus). Als jij je schijfje verkoopt, vervalt je recht om zelf nog te spelen. Dus Microsoft moet dat recht kunnen intrekken. En daarom moet het ding regelmatig online.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_127543182
Microsoft is allegedly paying many third-party publishers so that they won't show off their PlayStation 4 games at E3 2013, according to a new report.

E3 2013, the most important games convention out there, is set to begin next week, and both Microsoft and Sony are expected to focus heavily on their next-gen consoles, the Xbox One and PlayStation 4, respectively.

In order to gain the upper hand on Sony, Microsoft is apparently resorting to some unorthodox practices, like paying a lot of money to third-party publishers so that they won't show their PlayStation 4 games either on stage or at their actual booths.

The report arrives from a source on NeoGAF, which posted a lot of true rumors in the past, so it's possible that Microsoft really is resorting to such tactics ahead of E3 2013.

The company emphasized that at the event it's going to focus only on games for the Xbox One, so it could try to create a false sense that more games are coming to Xbox One than PS4.

http://news.softpedia.com(...)-Report-359264.shtml
  vrijdag 7 juni 2013 @ 23:42:29 #113
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_127543355
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:37 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat zou dus draaien om het tweedehands-systeem.
De X1 draait alle games vanaf de HDD (verplichte volledige installatie dus). Als jij je schijfje verkoopt, vervalt je recht om zelf nog te spelen. Dus Microsoft moet dat recht kunnen intrekken. En daarom moet het ding regelmatig online.
Oké, maar ik begreep als je het spel verkoopt dan moet de koper toch ook nog extra geld betalen aan microsoft?
Die presentatie was zo tennenkrommend kut, de hele tijd hameren op dat dit HET multimedia ding in de huiskamer gaat worden. Zitten hier mensen op te wachten? Gaat microsoft mee in de succesformule van nintendo? Blijkbaar was kinect al zo'n succes... Nu krijg je er al standaard een kinect ding bij.

Ik ben benieuwd naar de games (COD boeit me niet), maar tot nu toe is het echt enorm kut zeg...
:')
pi_127543373
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:38 schreef xminator het volgende:
Microsoft is allegedly paying many third-party publishers so that they won't show off their PlayStation 4 games at E3 2013, according to a new report.

E3 2013, the most important games convention out there, is set to begin next week, and both Microsoft and Sony are expected to focus heavily on their next-gen consoles, the Xbox One and PlayStation 4, respectively.

In order to gain the upper hand on Sony, Microsoft is apparently resorting to some unorthodox practices, like paying a lot of money to third-party publishers so that they won't show their PlayStation 4 games either on stage or at their actual booths.

The report arrives from a source on NeoGAF, which posted a lot of true rumors in the past, so it's possible that Microsoft really is resorting to such tactics ahead of E3 2013.

The company emphasized that at the event it's going to focus only on games for the Xbox One, so it could try to create a false sense that more games are coming to Xbox One than PS4.

http://news.softpedia.com(...)-Report-359264.shtml
Geeft al weer aan wat voor een kutbedrijf het is als het waar is
pi_127543394
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:34 schreef Godtje het volgende:

[..]

Zeker fake.
Zo goed is zijn engels niet :P
Nou ik vind hem beter engels spreken als Iwata. Om maar te zwijgen over Miyamoto
  vrijdag 7 juni 2013 @ 23:48:28 #116
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_127543620
verkeerde topic :')
:')
pi_127543924
Twisted Pixel, de maker van onder andere Xbox 360-game The Gunstringer, heeft vandaag aangekondigd dat hun nieuwe titel, LocoCycle, een launch-titel is voor Microsofts nieuwe console, Xbox One.

Het verhaal van LocoCycle gaat over een ophol geslagen gevechtsmotor op zoek naar vrijheid en die haar monteur, Pablo, meesleurt. Een releasedatum is nog niet bekend, maar je kunt hieronder alvast de trailer bekijken.

LocoCycle launchtitel Xbox One

Ziet er niet uit overigens en launchtitel dus waarschijnlijk 1 van de 15 exclusives. Microsoft. :')
  zaterdag 8 juni 2013 @ 00:03:54 #118
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_127544302
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:55 schreef CaasS het volgende:
Twisted Pixel, de maker van onder andere Xbox 360-game The Gunstringer, heeft vandaag aangekondigd dat hun nieuwe titel, LocoCycle, een launch-titel is voor Microsofts nieuwe console, Xbox One.

Het verhaal van LocoCycle gaat over een ophol geslagen gevechtsmotor op zoek naar vrijheid en die haar monteur, Pablo, meesleurt. Een releasedatum is nog niet bekend, maar je kunt hieronder alvast de trailer bekijken.

LocoCycle launchtitel Xbox One

Ziet er niet uit overigens en launchtitel dus waarschijnlijk 1 van de 15 exclusives. Microsoft. :')
Uh ja, wat moet ik hier van zeggen... De graphics zien er niet bijzonder uit en het ziet er best wel kut uit :') eigenlijk. Wat is dit.
:')
  zaterdag 8 juni 2013 @ 00:07:16 #119
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_127544433
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:42 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Geeft al weer aan wat voor een kutbedrijf het is als het waar is
Het begin van het einde *O*
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_127548664
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:55 schreef CaasS het volgende:
Twisted Pixel, de maker van onder andere Xbox 360-game The Gunstringer, heeft vandaag aangekondigd dat hun nieuwe titel, LocoCycle, een launch-titel is voor Microsofts nieuwe console, Xbox One.

Het verhaal van LocoCycle gaat over een ophol geslagen gevechtsmotor op zoek naar vrijheid en die haar monteur, Pablo, meesleurt. Een releasedatum is nog niet bekend, maar je kunt hieronder alvast de trailer bekijken.

LocoCycle launchtitel Xbox One

Ziet er niet uit overigens en launchtitel dus waarschijnlijk 1 van de 15 exclusives. Microsoft. :')
Ha-ha...haha...haha...ha..he...weh... :'( ;( :'(
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 08:32:51 #121
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_127548737
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:02 schreef Active_Topics het volgende:

[..]

Hoe kun je het er in godsnaam mee eens zijn dat je vrijheden als consument worden ingeperkt, als dat tegelijkertijd ook nog eens tegen de wet is. Dat is hetzelfde als zeggen dat autofabrikanten je mogen verbieden om je auto tweedehands te verkopen, alleen maar omdat zij willen dat je alleen maar nieuwe auto's koopt, zodat zij meer winst maken. Dat moet de automobilist maar slikken. :') |:( :')

Edit - Maar goed, de oplossing is simpel, iedereen gaat maar mooi lopend naar z'n werk. :')
Nee, ik bedoelde niet dat ik het eens was dat consumenten op de tweede plaats worden gezet! Ik bedoelde alleen dat ik het eens was met die stelling...
pi_127548853
Is LocoCycle een van de 15 exclusives die ze gaan tonen? :P
Edit: waarschijnlijk wel dus...
PSN id: NL_SToRM
  zaterdag 8 juni 2013 @ 09:13:52 #123
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127549095
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:42 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Geeft al weer aan wat voor een kutbedrijf het is als het waar is
Zeker!

MS maakt de tweedehandsmartk volledig kaput. Heeft volledige controlle over de games die je koopt en je xbox.

En als je (om wat voor reden ook) je live account word gebanned, kunnen al je games de vuilisbak in omdat ze accountgebonden zijn.

:(
  zaterdag 8 juni 2013 @ 10:05:45 #124
114651 Active_Topics
Active Topics
pi_127549669
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:32 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde niet dat ik het eens was dat consumenten op de tweede plaats worden gezet! Ik bedoelde alleen dat ik het eens was met die stelling...
Eeeuh, right!? :? Alsof wat jij zei multi-interpretabel was. :|W
Active Topics
pi_127554523
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:38 schreef xminator het volgende:
Microsoft is allegedly paying many third-party publishers so that they won't show off their PlayStation 4 games at E3 2013, according to a new report.

E3 2013, the most important games convention out there, is set to begin next week, and both Microsoft and Sony are expected to focus heavily on their next-gen consoles, the Xbox One and PlayStation 4, respectively.

In order to gain the upper hand on Sony, Microsoft is apparently resorting to some unorthodox practices, like paying a lot of money to third-party publishers so that they won't show their PlayStation 4 games either on stage or at their actual booths.

The report arrives from a source on NeoGAF, which posted a lot of true rumors in the past, so it's possible that Microsoft really is resorting to such tactics ahead of E3 2013.

The company emphasized that at the event it's going to focus only on games for the Xbox One, so it could try to create a false sense that more games are coming to Xbox One than PS4.

http://news.softpedia.com(...)-Report-359264.shtml
Ach, waarom verbaast mij dit niet dit soort veredelde DDR methodes uit Redmond.

Misschien een voorteken dat men daar in Redmond toch een inferieure console aflevert die het zal moeten afleggen tegen het geweld van de PS4? *)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2013 14:15:00 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')