abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:17:40 #1
262 Re
Kiss & Swallow
pi_127473636
Wat is een Pick Up Artist?

Een Pickup artist is een persoon die ervaringsdeskundige is in vrouwen ontmoeten, aantrekken, en verleiden. Iemand die uitsluitend uitgaat om achter de meiden aan te gaan.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Een aantal belangrijke woorden die worden gebruikt in de scene + betekenis.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Erg belangrijk zijn IOI's
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Korte youtube movies.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GO!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_127473970
Dit kon wel eens een stormlooptopic worden met al die zolderkamer autisten :D
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:41:44 #3
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127474246
Huh, wat is deze? Waar is alles gebleven?
BEASTMODE
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:31:56 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127475840
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:41 schreef Awesome_ het volgende:
Huh, wat is deze? Waar is alles gebleven?
opgeruimd O+
pi_127487956
Grappig dat de meeste mensen denken dat de opening of eerste indruk het belangrijkste is. Terwijl het juist het minst belangrijke is.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127487989
Rangschik de verschillende factoren die volgens jou meespelen eens van meest belangrijk naar minst belangrijk dan.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_127488420
Je goed voelen op nr 1. Daarna niet emotioneel afhankelijk zijn van anderen. Op nr 3 totaal niet nadenken, in het moment leven Gaat vaak samen met 1. Daarna empatie, kunnen voelen wat anderen voelen op elk moment. En op vijf slim zijn met logistiek, weten met wie ze is, waar ze woont en andere omgevingsfactoren. Zoveel mogelijk tijd met haar spenderen is ook belangrijk.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:02:27 #8
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_127516612
jullie zijn zeker een fan van deze man

http://www.rooshv.com/
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 14:01:47 #9
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_127518683
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 14:00 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Uitlachen. Net als jij. :')
Ik lach niemand uit. PUA is een serieuze aangelegenheid, ik heb mezelf er in verdiept afgelopen tijd. Ik begin in te zien dat het veel meer is dan vrouwen oppikken.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 14:04:33 #10
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_127518747
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 14:03 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ah. Vertel, misschien kun jij mij uitleggen wat het dan is.
Het is een manier van leven. Een manier van leven waardoor je je onzekerheid kan laten voor wat het is, je beter in je vel komt te zitten door bewezen technieken te gebruiken, jezelf te ontwikkelen op mentaal gebied door middel van oefeningen en succesvoller te zijn in de omgang met mensen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 14:08:08 #11
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_127518864
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 14:06 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Scorpie, you're kidding right.
Nee echt, ik wil je wel wat boeken laten lezen erover. Het is echt serieus interessant materiaal. Heel veel dingen doen we onbewust.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_127518904
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 14:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee echt, ik wil je wel wat boeken laten lezen erover. Het is echt serieus interessant materiaal. Heel veel dingen doen we onbewust.
Goed. Laat mij maar wat boeken lezen daarover. Tips?
Wat doen we onbewust?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 14:10:50 #13
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_127518939
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 14:09 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Goed. Laat mij maar wat boeken lezen daarover. Tips?
Wat doen we onbewust?
Zal vanavond ff kijken voor je. We doen onbewust van alles, van signalen afgeven tot aan bevestiging zoeken.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 14:23:05 #14
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_127519309
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 14:03 schreef japiedevlugge het volgende:
Lesbische PUA, zijn die er niet? ^O^
Zeker wel. Er is zelfs een website voor waar je een persoonlijke kan regelen:

http://www.lesbianpickupartist.com/
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 14:39:47 #15
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_127519898
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 14:37 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

[..]

Goed boek :')[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat je na deze inspirerende youtubefilmpjes wel fan van hem bent :)

En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_127530322
Wat me opvalt is dat er veel mensen zijn die niet eens weten dat ze onzeker zijn en eigenlijk deze (grote) gaten nog bevatten die eigenlijk flink in de weg staan:

- Negatief praten over vrouwen of exen.
- Drank nodig hebben om plezier te kunnen hebben met het uitgaan.
- Schaamtegevoel kunnen krijgen door bijvoorbeeld een vieze vlek.
- Een emotioneel gevoel krijgen bij "afwijzingen".
- Extra hun best doen voor een date door wat langer voor de spiegel te gaan staan.
- Zich afvragen wat terug te smsen/whatsappen.
- Zich afvragen wanneer terug te smsen/whatsappen.
- Discussies moeten winnen met vrouwen waarmee het juist gezellig was.
- Al tijden geen seks gehad hebben, rationaliseren dat ze de "ware" ervoor nog niet gevonden hebben, toch stiekem masturberen.
- Zeggen niet uit te gaan voor de vrouwen, wel stiekem hopen dat die leuke vrouw op je af stapt of tegen te komen.
- Vrouwen net iets aardiger behandelen dan mannen.
- Een plan bedenken om haar te benaderen.
- Verliefd worden op elke vrouw die wat meer aandacht geeft dan een andere vrouw.
- Denken dat je aantrekkingskracht moet "opbouwen".
- Waarde hechten aan een openingszin.
- Inplannen om op date x actie te gaan ondernemen.
- Teveel aandacht niet fijn vinden, vooral als je "afgewezen" wordt in een publieke ruimte waar iedereen je ziet en hoord, bijvoorbeeld overdag. Toch liever internet daten dan de leuke meid die op het station stond te wachten aanspreken.
- Zoeken naar signalen en haar toegankelijkheid meten. Als ze me aankijkt, stap ik op haar af, als ze met een gozer gezellig praat, ga ik niet.
- Als het niet lukt met een meid, terugwaards rationaliseren dat ze toch niet zo knap of leuk was.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 19:42:49 #17
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_127531311
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:14 schreef firefly3 het volgende:
Wat me opvalt is dat er veel mensen zijn die niet eens weten dat ze onzeker zijn en eigenlijk deze (grote) gaten nog bevatten die eigenlijk flink in de weg staan:

- Negatief praten over vrouwen of exen.
- Drank nodig hebben om plezier te kunnen hebben met het uitgaan.
- Schaamtegevoel kunnen krijgen door bijvoorbeeld een vieze vlek.
- Een emotioneel gevoel krijgen bij "afwijzingen".
- Extra hun best doen voor een date door wat langer voor de spiegel te gaan staan.
- Zich afvragen wat terug te smsen/whatsappen.
- Zich afvragen wanneer terug te smsen/whatsappen.
- Discussies moeten winnen met vrouwen waarmee het juist gezellig was.
- Al tijden geen seks gehad hebben, rationaliseren dat ze de "ware" ervoor nog niet gevonden hebben, toch stiekem masturberen.
- Zeggen niet uit te gaan voor de vrouwen, wel stiekem hopen dat die leuke vrouw op je af stapt of tegen te komen.
- Vrouwen net iets aardiger behandelen dan mannen.
- Een plan bedenken om haar te benaderen.
- Verliefd worden op elke vrouw die wat meer aandacht geeft dan een andere vrouw.
- Denken dat je aantrekkingskracht moet "opbouwen".
- Waarde hechten aan een openingszin.
- Inplannen om op date x actie te gaan ondernemen.
- Teveel aandacht niet fijn vinden, vooral als je "afgewezen" wordt in een publieke ruimte waar iedereen je ziet en hoord, bijvoorbeeld overdag. Toch liever internet daten dan de leuke meid die op het station stond te wachten aanspreken.
- Zoeken naar signalen en haar toegankelijkheid meten. Als ze me aankijkt, stap ik op haar af, als ze met een gozer gezellig praat, ga ik niet.
- Als het niet lukt met een meid, terugwaards rationaliseren dat ze toch niet zo knap of leuk was.
Mja, daar zitten een aantal dingen tussen die je beter niet kunt doen inderdaad. Maar vind jij net zoals Scorpie dat dit hele PUA gebeuren met name iets is om jezelf mentaal te verbeteren?

Het komt op mij over dat dit alles hoofdzakelijk het uitgangspunt heeft om zoveel mogelijk chicks in bed te krijgen. Als dat je doel is, oke, maar dat lijkt me toch echt de nadruk en niet je persoonlijke ontwikkeling.
Grijp ze!
pi_127531401
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:42 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Mja, daar zitten een aantal dingen tussen die je beter niet kunt doen inderdaad. Maar vind jij net zoals Scorpie dat dit hele PUA gebeuren met name iets is om jezelf mentaal te verbeteren?

Het komt op mij over dat dit alles hoofdzakelijk het uitgangspunt heeft om zoveel mogelijk chicks in bed te krijgen. Als dat je doel is, oke, maar dat lijkt me toch echt de nadruk en niet je persoonlijke ontwikkeling.
Zeker, stressgevoel verdwijnt. Elke dag is onvoorspelbaar want je bent veel spontaner. Je leeft veel meer in het moment vanwege je zelfvertrouwen. Je waardeert vrouwen meer en dat krijg je ook terug. En vooral leer je dat hard werken loont.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127531731
Die bezem slijt wel heel hard zo.
Ja doei.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 20:15:59 #20
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_127532473
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zeker, stressgevoel verdwijnt. Elke dag is onvoorspelbaar want je bent veel spontaner. Je leeft veel meer in het moment vanwege je zelfvertrouwen. Je waardeert vrouwen meer en dat krijg je ook terug. En vooral leer je dat hard werken loont.
Als ik het goed begrijp is het doel om uiteindelijk gewoon met vrouwen om te kunnen gaan. Ze te zien voor wie ze echt zijn en dat je zelf niet in allerlei wanen verkeerd die je eigen kansen ook nog eens ondermijnen.

Maar wil je later nog wel settelen met kinderen etc? Dat je de ervaringen die je op deze manier op doet gebruikt om juist een echte geschikte partner te kunnen vinden. Dat je dus niet maar iemand neemt bij gebrek aan beter of dat je gewoon niet open genoeg bent om een juist iemand te vinden.

Want dit lijkt me wel een periode, voor een wat jongere leeftijd (twintiger jaren).
Grijp ze!
pi_127533160
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 20:15 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp is het doel om uiteindelijk gewoon met vrouwen om te kunnen gaan. Ze te zien voor wie ze echt zijn en dat je zelf niet in allerlei wanen verkeerd die je eigen kansen ook nog eens ondermijnen.

Maar wil je later nog wel settelen met kinderen etc? Dat je de ervaringen die je op deze manier op doet gebruikt om juist een echte geschikte partner te kunnen vinden. Dat je dus niet maar iemand neemt bij gebrek aan beter of dat je gewoon niet open genoeg bent om een juist iemand te vinden.

Want dit lijkt me wel een periode, voor een wat jongere leeftijd (twintiger jaren).
Geen idee wat ik later ga doen. Overigens, Tyler heeft kinderen en gaat nog steeds 7 dagen per week uit hehe.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127533330
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 20:53:45 #23
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127533948
Eigenlijk zou de OP een update moeten krijgen. Meer richting RSD's self improvement ipv van het over-analytische killer wetenschappelijke van the mystery method en zo.

De ene methode is meer gebaseerd op 'having fun' en dat je met een positieve vibe mensen aantrekt, de andere neigt meer naar trucjes, riedeltjes en is ook de kant van PUA die bij de meeste mensen tegen de haren in strijkt.
Dit was in ieder geval bij mij ook zo en geeft een vertekend beeld van dit hele gebeuren, waardoor de haters ook maar blijven komen in dit topic :')
BEASTMODE
pi_127536859
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
jullie zijn zeker een fan van deze man

http://www.rooshv.com/
Wat een figuur. Triest dat er mensen in trappen. Zo moeilijk is het niet.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 22:34:25 #25
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_127539457
quote:
Deze man ^O^ heb hem afgekeken.
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 20:53 schreef Awesome_ het volgende:
Eigenlijk zou de OP een update moeten krijgen. Meer richting RSD's self improvement ipv van het over-analytische killer wetenschappelijke van the mystery method en zo.

De ene methode is meer gebaseerd op 'having fun' en dat je met een positieve vibe mensen aantrekt, de andere neigt meer naar trucjes, riedeltjes en is ook de kant van PUA die bij de meeste mensen tegen de haren in strijkt.
Dit was in ieder geval bij mij ook zo en geeft een vertekend beeld van dit hele gebeuren, waardoor de haters ook maar blijven komen in dit topic :')
Inderdaad, en het is ook helemaal aan jezelf wat je er mee doet. Als je wat moeilijkheden hebt, gewoon even naar dat filmpje kijken. Wat hij allemaal exact gezegd heeft maakt niet uit, je wordt gewoon even wakker geschud.
Grijp ze!
pi_127565485
Baal ervan dat ik pick up niet eerder heb ontdekt. Jezus die meiden
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 22:40:24 #27
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_127567419
Krijgen we ook nog persoonlijk succesverhalen firefly3? ^O^
Grijp ze!
pi_127567858
flame

[ Bericht 50% gewijzigd door Re op 09-06-2013 09:43:09 ]
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:06:18 #29
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127568251
reactie op edit

[ Bericht 49% gewijzigd door Re op 09-06-2013 09:43:39 ]
BEASTMODE
  zondag 9 juni 2013 @ 04:32:42 #30
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_127574349
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
jullie zijn zeker een fan van deze man

http://www.rooshv.com/
Ik bedank je voor deze link. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door ArnieAlberts op 09-06-2013 04:52:31 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 9 juni 2013 @ 04:52:21 #31
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_127574392
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat een figuur. Triest dat er mensen in trappen. Zo moeilijk is het niet.
Mja ik las het door en ik moet zeggen, ik trapte er wel met boter en suiker in.

Het is dat ik nooit wat via Amazon bestel. :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 9 juni 2013 @ 10:08:16 #32
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_127575395
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 04:52 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Mja ik las het door en ik moet zeggen, ik trapte er wel met boter en suiker in.

Het is dat ik nooit wat via Amazon bestel. :')
Zeg me aub niet dat je dit serieus wilde gaan bestellen? :D
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_127577168
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
jullie zijn zeker een fan van deze man

http://www.rooshv.com/
Willekeurig van die website:

quote:
Anger Is An Aphrodisiac To Women
How To Cheat On Your Girlfriend Without Getting Caught
Feminism Killed The Nice Guy
En die artikelen op die site hebben meer van dat soort rommel

:'). Ik ben geen aanhanger van RSD, maar je moet ze toch nageven dat ze in ieder geval geen klootzakken op de wereld zetten, in tegenstelling tot dit soort figuren. Althans, wat ik van Tyler gezien heb, die overige lui zijn volgens mij wel tamelijke douchebags
  zondag 9 juni 2013 @ 17:27:57 #34
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_127586487
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 10:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Zeg me aub niet dat je dit serieus wilde gaan bestellen? :D
Okee, dan zeg ik dat niet.

:')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 9 juni 2013 @ 17:38:24 #35
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_127586874
quote:
9s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:27 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Okee, dan zeg ik dat niet.

:')
aaaaaaaaaaaaaawwww
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_127609700
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 22:40 schreef japiedevlugge het volgende:
Krijgen we ook nog persoonlijk succesverhalen firefly3? ^O^
Het proces zelf is vooral succes. Wat mijn groei betreft, vroeger was ik al blij met een facebook. Later had ik geleerd dat nummers ook vrij weinig betekende. Een keer had ik in een dag een stuk of drie of vier nummers verzameld, maar had er dacht ik vrij weinig aan. Toen langzaam verder op gaan bouwen. Ook meer lef gaan kweken overdag op straat enzo.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127621478
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:52 schreef firefly3 het volgende:
Je goed voelen op nr 1. Daarna niet emotioneel afhankelijk zijn van anderen. Op nr 3 totaal niet nadenken, in het moment leven Gaat vaak samen met 1. Daarna empatie, kunnen voelen wat anderen voelen op elk moment. En op vijf slim zijn met logistiek, weten met wie ze is, waar ze woont en andere omgevingsfactoren. Zoveel mogelijk tijd met haar spenderen is ook belangrijk.
Ben het met alles eens op nummer 2 na, als je iemand echt leuk vindt en verliefd bent waarom zou je dan niet emotioneel afhankelijk willen zijn van iemand? TE afhankelijk is natuurlijk niet goed, dan gedraag je je als een onzeker knulletje. Alleen ik denk dat je best mag laten blijken dat je iemand erg leuk vindt :)
pi_127625034
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:34 schreef johnykamau het volgende:

[..]

Ben het met alles eens op nummer 2 na, als je iemand echt leuk vindt en verliefd bent waarom zou je dan niet emotioneel afhankelijk willen zijn van iemand? TE afhankelijk is natuurlijk niet goed, dan gedraag je je als een onzeker knulletje. Alleen ik denk dat je best mag laten blijken dat je iemand erg leuk vindt :)
Niet emotioneel afhankelijk bedoel ik niet kwaad of frustratie gevoelens krijgen als een meid je de eerste paar min "afwijst". Een emotionele band werkt perfect als het in balans is of als zij net iets meer investeerd. Kanteld het net te ver jouw kant op, gaat meestal de relatie uit.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127651762
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 17:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet emotioneel afhankelijk bedoel ik niet kwaad of frustratie gevoelens krijgen als een meid je de eerste paar min "afwijst". Een emotionele band werkt perfect als het in balans is of als zij net iets meer investeerd. Kanteld het net te ver jouw kant op, gaat meestal de relatie uit.
Okee, misinterpretatie van mijn kant dan :) Ben het met je eens dat kwaad/gefrustreerd worden alleen maar averrechts zal werken!

Ik denk dat de emotionele band sowieso in balans moet zijn, hoezo zou het alleen uitgaan als de man meer investeert en niet als de vrouw meer investeert?
pi_127652069
Een vrouw kan nog iets meer hangen aan het afhankelijke, vanwege evolutie. We moesten vroeger voor eten en bescherming zorgen. Die bescherm drang hebben we nog een beetje, en zij wilt een man met zelfvertrouwen. Voor ons hoeft ze niet perse zo veel zelfvertrouwen te hebben.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127652779
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 08:27 schreef firefly3 het volgende:
Een vrouw kan nog iets meer hangen aan het afhankelijke, vanwege evolutie. We moesten vroeger voor eten en bescherming zorgen. Die bescherm drang hebben we nog een beetje, en zij wilt een man met zelfvertrouwen. Voor ons hoeft ze niet perse zo veel zelfvertrouwen te hebben.
Neem dat je hier bedoelt dat het voor pick up makkelijk is als ze niet veel zelfvertrouwen heeft omdat ze dan makkelijk(er) te manipuleren/bespelen zijn, zodra je echt om iemand geeft zie je diegene als het goed is graag gelukkig en zonder zelfvertrouwen is dat niet mogelijk.

Als je liever vrouwen hebt zonder zelfvertrouwen zodat je daar macht over hebt dan bekijk je dit hele gebeuren volgens mij een beetje ziekelijk, vooral als je dat dik gedrukte stuk letterlijk meent, als uitgangspunt neemt en generaliseert door er een ons-uitspraak van te maken. Wie zijn die ons?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_127656001
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 08:27 schreef firefly3 het volgende:
Een vrouw kan nog iets meer hangen aan het afhankelijke, vanwege evolutie. We moesten vroeger voor eten en bescherming zorgen. Die bescherm drang hebben we nog een beetje, en zij wilt een man met zelfvertrouwen. Voor ons hoeft ze niet perse zo veel zelfvertrouwen te hebben.
Tja nu komen we toch weer bij het punt dat ik denk dat een beetje afhankelijkheid opzich niks mis mee is, zolang het maar niet doorslaat. Dat een vrouw graag een man met zelfvertrouwen wil lijkt me logisch, ik als man vind het echter ook belangrijk dat mijn vriendin zelfvertrouwen heeft en goed in haar vel zit :)
pi_127671066
Zal ik het zo zeggen, mannen voelen zich niet ineens minder aangetrokken als ze soms wat onzeker is. Omgedraaid gaat dat sneller. Grappig dat er over innerlijk altijd alles dood genuanceerd wordt, maar dat vrouwen over het algemeen tieten hebben niet.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127671176
Het heeft allemaal te maken met een andere hormoonhuishouding en andere hersen verbindingen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127671691
En dan trucjes om daarop in te spelen en manipuleren?

Zie je het nog wel als mensen of zijn het puur targets?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_127671917
Gewoon ervoor zorgen dat je je zelfvertrouwen niet verliest, wat extra veel voor haar betekend.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127672086
Wat weer een punt extra om voor manipulatie in te zetten is?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_127672511
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:53 schreef Canillas het volgende:
Wat weer een punt extra om voor manipulatie in te zetten is?
Als je je zelfvertrouwen behoud hoef je haar niet te "gamen" hoor. Aantrekkingskracht blijft gewoon vanzelf.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:11:56 #49
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_127672657
Het kan inderdaad klinken alsof je misbruik van iemand wil maken, maar het tegendeel is misschien wel waar. Als je weet wat iemand leuk vind en hoe iemand werkt dan heb je meer oog voor die ander dan dat je maar wat aanmoddert en hoopt dat die ander je leuk gaat vinden.

Het gaat erom dat jij kan zijn wat die ander wil.

Altans dat is de strekking die ik van die yt sprekers heb gehaald.
Grijp ze!
pi_127673596
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:11 schreef japiedevlugge het volgende:
Het gaat erom dat jij kan zijn wat die ander wil.
Dit klinkt toch wel nogal sneu? Wat wil je daarmee bereiken? Wat hoop je te krijgen/bewijzen?

Je moet toch wel onzeker over jezelf zijn wil je op die manier iets van bevestiging van een ander bij elkaar bedelen?

Kan je je niet beter richten op willen zijn wie jij bent?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:44:55 #51
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_127673688
Maar net hoe je het bekijkt. Volgens mij hebben de mensen die zich met PUA bezighouden over het algemeen eerst te weinig succes, dus vanuit dat op zicht moet je je anders opstellen tegenover een ander.

Waar je dan op uit komt is waarschijnlijk gewoon normaal en gezond.
Grijp ze!
pi_127673734
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:44 schreef japiedevlugge het volgende:
Maar net hoe je het bekijkt. Volgens mij hebben de mensen die zich met PUA bezighouden over het algemeen eerst te weinig succes, dus vanuit dat op zicht moet je je anders opstellen tegenover een ander.

Waar je dan op uit komt is waarschijnlijk gewoon normaal en gezond.
Wat voor succes? Het zelfde succes wat een goede verkoper heeft? Wil je echt daar je eigenwaarde uithalen?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:48:07 #53
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_127673796
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:46 schreef Canillas het volgende:

[..]

Wat voor succes? Het zelfde succes wat een goede verkoper heeft? Wil je echt daar je eigenwaarde uithalen?
Als je doel is om wat meiden te scoren, maar je faalt keer op keer, dan heb je geen succes. Het gaat verder niet om eigenwaarde, maar om contact met de chickas.

Maar goed ik ben zelf geen PUA en doe er niets mee, maar ik denk wel dat het voor bepaalde mensen een grote meerwaarde kan hebben.
Grijp ze!
pi_127675859
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:44 schreef japiedevlugge het volgende:
Maar net hoe je het bekijkt. Volgens mij hebben de mensen die zich met PUA bezighouden over het algemeen eerst te weinig succes, dus vanuit dat op zicht moet je je anders opstellen tegenover een ander.

Waar je dan op uit komt is waarschijnlijk gewoon normaal en gezond.
Er zijn er genoeg hoor die hiervoor al erg veel succes hadden, het is niet zo dat er iets mis moet zijn om te beginnen. Je kunt hier namelijk oneindig goed in worden door nog veel meer zelfvertrouwen op te bouwen dan al die andere mensen.

De hele goede "PUA"s die ik ken, hebben letterlijk zo'n 5x meer keuze uit vrouwen dan "normale" gasten. Niet vanwege hun uiterlijk, maar omdat het super relaxte gasten zijn. Soms zie je daadwerkelijk iemand groeien als je diegene een paar maanden niet hebt gezien.

Wat we soms doen is letterlijk een vrouw uit handen van een gast trekken en ze dan afpakken of met twee vrouwen tegelijk bezig zijn die elkaar niet eens kennen. 4 vrouwen tegelijk op straat aanspreken enz, alles om nog meer zelfvertrouwen te kweken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127675933
Wat als ik geen hele goede PUA ben maar wel meer keuze heb dan hele goede PUA's?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_127675969
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat als ik geen hele goede PUA ben maar wel meer keuze heb dan hele goede PUA's?
Een "PUA" is niets anders dan iemand die op vrouwen af stapt. Als je jezelf in versnelling zet wordt je automatisch beter.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127695910
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat als ik geen hele goede PUA ben maar wel meer keuze heb dan hele goede PUA's?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je teveel geld :+
pi_127695932
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat als ik geen hele goede PUA ben maar wel meer keuze heb dan hele goede PUA's?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die elke keer offtopic gaat in deze reeks.
pi_127696021
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:24 schreef firefly3 het volgende:
Zal ik het zo zeggen, mannen voelen zich niet ineens minder aangetrokken als ze soms wat onzeker is. Omgedraaid gaat dat sneller. Grappig dat er over innerlijk altijd alles dood genuanceerd wordt, maar dat vrouwen over het algemeen tieten hebben niet.
Ik kan me voorstellen dat als je elkaar net kent en begint met daten het een afknapper kan zijn als een man soms wat onzeker is (ook al zijn er ws ook vrouwen die dit wel iets vinden hebben). Echter als je in een stabiele relatie zit kan ik me niet voorstellen dat af en toe onzeker zijn over iets (de mate waarin is natuurlijk bepalend) een relatie killer is.

Onzekerheid is gewoon een menselijk aspect, en iedereen zal zich weleens onzeker voelen...
pi_127779062
Waarom onzeker voelen?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127779210
Gisteren tot drie uur gaan stappen. Iets over zes weer opgestaan. Grotendeels alleen, zonder alcohol ^^
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127779530
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:45 schreef firefly3 het volgende:
Wat we soms doen is letterlijk een vrouw uit handen van een gast trekken en ze dan afpakken
Wat ik me dan afvraag bij jullie vingerkoningen, krijgen jullie nooit eens een pak slaag eigenlijk?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_127780567
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:35 schreef firefly3 het volgende:
Waarom onzeker voelen?
Omdat het menselijk is? Ga me nu niet vertellen dat jij je nooit onzeker voelt over iets, en tuurlijk onzekerheid kan je minimaliseren alleen het nooit hebben lijkt me niet :')

Om even een voorbeeld te geven: als jouw vriendinnetje met een brad pitt look-a-like staat te praten en ze is natter dan een zwembad voel jij dan geen onzekerheid?
pi_127781272
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:54 schreef johnykamau het volgende:

[..]

Omdat het menselijk is? Ga me nu niet vertellen dat jij je nooit onzeker voelt over iets, en tuurlijk onzekerheid kan je minimaliseren alleen het nooit hebben lijkt me niet :')

Om even een voorbeeld te geven: als jouw vriendinnetje met een brad pitt look-a-like staat te praten en ze is natter dan een zwembad voel jij dan geen onzekerheid?
Dan is er iets mis met je relatie.
firefly heeft gelijk, zelfvertrouwen = win. Het is simpelweg een oerinstinct, een vrouw wilt een sterke man. Ze kan best anders beweren, maar als dat waar zou zijn zou ze wel lesbo geworden zijn.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:20:27 #65
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_127781329
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:54 schreef johnykamau het volgende:

[..]

Omdat het menselijk is? Ga me nu niet vertellen dat jij je nooit onzeker voelt over iets, en tuurlijk onzekerheid kan je minimaliseren alleen het nooit hebben lijkt me niet :')

Om even een voorbeeld te geven: als jouw vriendinnetje met een brad pitt look-a-like staat te praten en ze is natter dan een zwembad voel jij dan geen onzekerheid?
:r :r :r
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_127781535
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:18 schreef Mark_Rutte het volgende:

[..]

Dan is er iets mis met je relatie.
firefly heeft gelijk, zelfvertrouwen = win. Het is simpelweg een oerinstinct, een vrouw wilt een sterke man. Ze kan best anders beweren, maar als dat waar zou zijn zou ze wel lesbo geworden zijn.
Dus jij beweert dat je nooit onzeker bent? :') Ik begrijp het principe wel dat vrouwen een sterke man willen, alleen dat je NOOIT een moment van onzekerheid hebt lijkt me gewoon heel sterk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

:r :r :r
Het was maar een voorbeeld :')
pi_127781745
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:28 schreef johnykamau het volgende:

[..]

Dus jij beweert dat je nooit onzeker bent? :') Ik begrijp het principe wel dat vrouwen een sterke man willen, alleen dat je NOOIT een moment van onzekerheid hebt lijkt me gewoon heel sterk.
Dat heb ik nergens beweerd, het gaat erom dat je groeit en hoe en wanneer je je onzekerheid uit.
Ik geef aan dat je een waardeloze relatie hebt, op het moment dat jij denkt dat je vriendin spontaan bloedgeil wordt van een andere man.
pi_127781912
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:36 schreef Mark_Rutte het volgende:

[..]

Dat heb ik nergens beweerd, het gaat erom dat je groeit en hoe en wanneer je je onzekerheid uit.
Ik geef aan dat je een waardeloze relatie hebt, op het moment dat jij denkt dat je vriendin spontaan bloedgeil wordt van een andere man.
Dat ben ik met je eens, het omgaan met en uitten van je onzekerheid is wel van belang :) Daarnaast denk ik dat mensen zichzelf hier ook wel in kunnen trainen.

Puur vanuit een PUA perspectief is onzekerheid natuurlijk ook totaal anders dan als je een relatie hebt. Bij PUA spelen er veel minder emoties mee dan in een relatie...

Daarnaast is het voorbeeld niet heel goed inderdaad, kon zo snel niks beters verzinnen :')
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:53:52 #69
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_127782200
Mooi dat dit toch wel onovertroffen topic weer open is.

Maar toch even praktisch: wat voor een beroep heb je als ekte PUA?

Het kan aan mij liggen, maar als student(e) kan je elke week 5x uitgaan en elke ochtend wakker liggen met iemand anders terwijl je nog even een koffie zet en een ei'tje eet. Als ICT'r of bankmedewerker moet je om 8 uur 's ochtends natuurlijk weer gewoon gaan forensen en plaatsnemen in je cubicle look-a-like werkomgeving. Niet echt ideaal als je nog twee dames in je bed hebt liggen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_127782339
Weekenden?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:06:05 #71
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_127782544
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:59 schreef johnykamau het volgende:
Weekenden?
Heb je dan niet te weinig gametijd?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_127782807
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:06 schreef Ryon het volgende:

[..]

Heb je dan niet te weinig gametijd?
Wordt het gelinkt aan tijd dan? Volgens mij gaat het meer om het contact maken met vrouwen...

PS ik weet er niet heel veel van hoor :')
pi_127783533
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:06 schreef Ryon het volgende:

[..]

Heb je dan niet te weinig gametijd?
Dat lijkt me meer afhankelijk van je doelen en vaardigheden.
7 f-closes p/w gedurende nightgame wordt wel wat lastig.. :+
2x per week nightgame en daygame wanneer je even gaat winkelen oid moet je toch genoeg dates opleveren om je elke avond bezig te houden.
pi_127796961
Ik zie veel "excuusjes". Van kantoorbaan tot "voor relaties is er geen PU". Sociale vaardigheden en zelfvertrouwen moet je heel je leven blijven houden en opbouwen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:51:17 #75
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_127797388
Het lijkt mij met name vrij onpraktisch. Om doordeweeks dan 's nachts de koning van de discotheek te zijn, de sukkel voor de liefde en de Don Juan van Amsterdam Centrum maar 's middags gewoon weer de held van Afdeling Facturatie en ICT dienstverlening. Stuks levensstijl dat niet helemaal lekker met elkaar lijkt te overlappen.

Natuurlijk kan je de goed gepoetste dansschoentjes ook alleen in het weekend aantrekken of je te beperken tot daygame als je consuminderend vrouwelijk Nederland bij de Primark tegenkomt. Maar dat is ook niet ideaal natuurlijk. Wil je een beetje redelijk score kunnen zetten dan red je het daar niet mee.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:27:24 #76
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_127798690
Je baan maakt in principe niet uit. Het lijkt me meer of je het type bent die dit leuk vind. Het kost veel energie en tijd. Je moet er dus de waarde van inzien om er dermate veel in te investeren.

Dus ik blijf erbij dat het ofwel voor mensen is die geen succes hebben en dat wel willen, of voor mensen wiens ding dit gewoon is en daar iets anders uit weten te halen.

Ik heb er persoonlijk helemaal geen behoefte aan, om zoveel chicks te kunnen hosselen. En al die sociale interacties. Ik heb aan één dame genoeg en dan is dat verhaal wat mij betreft klaar. Als je een beetje geluk hebt vind je die vrij snel, waarom dan helemaal bezig gaan houden met dit.

Ik denk dat de meeste mensen genoeg hebben aan enkele basics voor interacties met het andere geslacht, en dat alles wat daarboven ligt hobby is.
Grijp ze!
pi_127798831
Je begint het pas echt leuk te vinden als je waanzinnige dingen begint mee te maken met super lekkere vrouwen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:32:13 #78
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_127798857
Godverdomme Ryon nu kijkt iedereen in de coupe me aan waarom ik zo moet lachen :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:33:41 #79
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_127798907
Ryon bwhehe.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_127801550
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:02 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wat ik me dan afvraag bij jullie vingerkoningen, krijgen jullie nooit eens een pak slaag eigenlijk?
Daar was ik ook bang voor, de eerste keer dat ik dat probeerde. Of naja, als "opdracht" kreeg haha.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:45:31 #81
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_127801648
Opdrachten _O_ groep 8 all over again _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_127801905
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:45 schreef Scorpie het volgende:
Opdrachten _O_ groep 8 all over again _O_
Idd :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127801962
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:45 schreef Scorpie het volgende:
Opdrachten _O_ groep 8 all over again _O_
Werkt erg goed om uit je comfortzone te komen. ~O>
pi_127852614
18 year olds ^^
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127974925
quote:
5s.gif Op woensdag 19 juni 2013 05:39 schreef prt1 het volgende:
Real or fake?
Fake, alle PUA-video's zijn fake.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_127996616
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:53 schreef Ryon het volgende:
Mooi dat dit toch wel onovertroffen topic weer open is.

Maar toch even praktisch: wat voor een beroep heb je als ekte PUA?

Het kan aan mij liggen, maar als student(e) kan je elke week 5x uitgaan en elke ochtend wakker liggen met iemand anders terwijl je nog even een koffie zet en een ei'tje eet. Als ICT'r of bankmedewerker moet je om 8 uur 's ochtends natuurlijk weer gewoon gaan forensen en plaatsnemen in je cubicle look-a-like werkomgeving. Niet echt ideaal als je nog twee dames in je bed hebt liggen.
player levensstijl is een mythe. of je neukt dikke vrouwen, of je bent drugsverslaafd of geen carriere, om genoeg tijd te hebben. het is hard werken.
pi_127999535
quote:
5s.gif Op woensdag 19 juni 2013 05:39 schreef prt1 het volgende:
Real or fake?
Fake, want het gaat om looks, geld en lengte ;(
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128088343
Grappig hoe de massa van de topics inhoud : "ik ben niet goed genoeg". Al die gasten die bezig zijn met het zoeken naar openingszinnen, geld kleding gadgets, terwijl juist die handelingen het zelfvertrouwen op de langere termijn schaadt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 18:19:55 #90
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_128089046
Waar haal je die observatie weer ineens vandaan?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_128092812
Topics zoals "Vrouwen willen met artsen daten, mannen ook…." en over eerste indruk/openingszinnen enzo.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128097671
Ik wil ook wel even mijn ervaringen met het PUA-gedachtegoed delen.

Op mijn 15e ontdekte ik 'the community' in de vorm van het boek "Double Your Dating" van David DeAngelo. Destijds was mijn gezicht een maanlandschap van acné en had ik niet zoveel vrienden en werd ik gepest en gekleineerd op de middelbare. Het idee dat uiterlijk niet uitmaakte, en dat je door middel van het veranderen van je gedrag aantrekkelijk kunt worden gezien gaf mij hoop en inspiratie. Volgens "Double Your Dating" moest je je een tikkeltje arrogant en humoristisch gedragen en een beetje plagerig overkomen.

Ik ging me meer verdiepen in de scene en ging meer materiaal van DeAngelo gratis downloaden (ik heb nog nooit voor een enkel pua info ding betaald). Ik keek urenlange seminars als "On Being a Man" of zoiets en "Man Transformation" en "Interviews with dating Gurus". Het was allemaal erg leuke infotainment voor een 16-jarige onzekere boy met weinig andere grip in de wereld. Het was lekker makkelijk je kon gewoon passief de informatie absorberen en omdat het over het krijgen van vrouwen ging was het nuttig.

Later op mijn 16e ontdekte ik steeds meer andere stromingen en gedachtegoeden in de PUA wereld. Je had de charismatische Mystery: een goochelaar die met zwarte lange jassen en een hoge hoed met een veer uitging en een heel stappenplan had uitgedacht van 9 stappen die je over een periode van 8 uur tot resultaat zou kunnen brengen. Hij werd later uit zijn eigen bedrijf gekicked, weet even niet meer hoe het heette, maar dat bedrijf had, net zoals DeAngelo, allerlei seminars en programma's en interviews en boeken en ga zo maar door. Dus toen ging ik die ook maar downloaden. Op mijn half uurlijkse fietstocht naar school luisterde ik interviews over "How to Phone Game" of "How to be Alpha Male". Deze stroming van PUA-gedachtegoed was gericht op technieken en pick-up lines en uitgedachte routines. Hier gaat het boek "The Game" bijvoorbeeld over.

Op mijn 17e ontdekte ik wéér een nieuwe stroming; die van RSD (Real Social Dynamcis). Dit was soort van de rivaal van het techniekenbedrijf. Ook zij hadden een boel video seminars en boeken en interviews. Heb ze ook vrijwel allemaal bekeken en gelezen en beluisterd. RSD was leuk omdat ze een cast van typetjes hadden, vergelijkbaar met een cast van superhelden als The Avengers. Je had Tyler Durden de blonde ADHD zelfhulp goeroe die de slechterik was uit "The Game". Je had Jeffy de karaoke-tijger die best een klootzak was maar echt geniale verhalen had, bijvoorbeeld hoe hij zijn scharrel overtuigde hem te helpen met het versieren en ze wekelijks trio's genoten. RSD richtte zich dan weer op een nieuwe stroming van "the natural", dat je je moest gedragen zoals mensen die zich niet *bewust* waren van The Game, en alle technieken en trucjes waar je op steunde uit het raam moest gooien. Ze hadden ook een gigantisch groot forum waar je verdere verlangens als informatiejunkie verzadigd konden worden.

Ik geloof dat ik uiteindelijk zo'n 50 GB aan verscheidene vormen van PUA-materiaal heb gehad op mijn PC. Ik ben niet altijd continue met het PUA-gedachtegoed bezig geweest, het is altijd een soort hobby geweest dat aanzwengelde voor een tijd en daarna weer minderde. Op mijn 18e toen ik begon met studeren (Psychologie: is natuurlijk aanverwant met pua-denken) heb ik weer wat gedabbled. Op mijn 19e ontdekte ik de vernieuwde RSD, waarbij ze op youtube wekelijks inspirationele filmpjes plaatsten (gratis), zoals je die hier in deze thread ook kunt zien. En nu, op mijn 20e ben ik opnieuw ermee bezig. Omdat deze levensbiografie waarschijnlijk niet zo boeiend is wil ik liever gewoon een paar punten maken.

- Alle sociale groei, nieuwe vrienden, ontwikkelingen et cetera die ik de afgelopen jaren heb doorgemaakt zijn het gevolg geweest van gewoon doen en me omringen met normale mensen. PUA-denken heeft mij alleen maar in de weg gezeten en leidt tot maladaptieve gedachten en sociopatische trekken.

- RSD is gewoon een sekte. Kijk even naar de big picture; hun filmpjes worden door een niche van pakweg 20,000 mensen bekeken. Ze zeggen genoeg dingen waar vast wel een kern van waarheid inzit, maar ook genoeg dingen die fukken met je denken en je op de lange termijn gewoon niet gelukkig zullen maken. Die Tyler is uiteindelijk gewoon een tamelijk charismatische manipulatieve GESTOORDE guy die geen tijd vrijmaakt voor zijn zoon. Julien is een ontzettend nare vent die zo diep manipulatief is dat je gewoon niet zo wilt zijn. Het is gewoon een sociopaat die met gevoelens speelt.

- De appeal van de PUA wereld (en dan misschien met name RSD) is het gevoel dat je onderdeel bent van een geheime elite die wél weet hoe de wereld in elkaar steekt en het geeft je een vals gevoel van superioriteit.

- Het maakt sowieso alles VEEL ingewikkelder dan dat het hoeft te zijn.

- Groot deel is gewoon marketing en grote beloftes die niet ingewilligd kunnen worden. Maarja, je wil natuurlijk wel geloven in de illusie dat je dmv een 'wetenschappelijke' methode van psychologische technieken en vrouw kunt versieren.

- Ik kwam er laatst achter dat een jaarclubgenoot ook een groot (theoretische) kenner was van PUA gedachtegoed. We hebben samen een half uur naar een filmpje gekeken van Julien (RSD). Theoretisch gezien zijn we twee zgn slimme gasten die weten hoe de sociale dynamiek in elkaar steekt. In de praktijk levert het echter niets op.

- Ik kan uit ervaring spreken dat elk meisje waar ik ooit succes mee heb gehad het gevolg was van mezelf zijn, normaal zijn en gewoon sociale common sense. Met PUA denken snijd ik mezelf alleen maar in de vingers.

- Om een perspectief te schetsen: PUA gedachtegoed is oorspronkelijk begonnen met de Fast Seduction NLP ideeën van Ross Jeffries. NLP an sich is psychologische kwakzalverij waarvan de bevindingen en stellingen wetenschappelijk onbewezen blijven. Vervolgens is de meest bekende vorm van PUA zoals vermeld in The Game bedacht door een manisch depressieve doch charismatische goochelaar (Mystery) die ook maar wat uit zijn duim zoog. Het hele 9 stappen model van attractie, comfort, seductie enzovoorts lijkt wetenschappelijk maar is uiteindelijk gewoon arbitrair. Daarna besluit Tyler Durden een seductiebedrijf op te richten en jat de ideeën van Mystery om vervolgens aan te komen zetten met "natural game" en een combinatie van oosterse filosofie en andere bullshit. Ik snap dat hij erg charismatisch en betrouwbaar over lijkt te komen en nogal stabiel. Maar laat gewoon een paar van zijn filmpjes aan een normaal persoon zien en kijk wat zij ervan vinden. (Oh wacht, Tyler zegt natuurlijk dat 'normale' personen dwazen zijn die de onderliggende sociale dynamiek niet begrijpen. Nee oke, hij zegt het niet op zo'n extreme manier, maar op een manier die logisch een aannemlijk maakt. Nou oke dan, dan maakt zijn genuanceerde manier van zeggen dat 95% van de normale mensen het niet begrijpen en zijn kleine niche wél de ware kennis bezit hem minder tot een sekteleider. Dat was sarcastisch)

- Het grootste probleem met PUA gedachtegoed is dat het tot op een bepaald punt wél behulpzaam is, inspirerend is en leerzaam is. Het word echter te ver doorgetrokken en teveel gecombineerd met sociopatische en antisociale onzin dat het moeilijk word het kaf van de koren te scheidden.

- Ik ben geleidelijk aan tot het besef gekomen dat ik gewoon niet zo wil zijn of op die manier wil denken (de PUA manier). Ik heb onlangs ook mijn gigafolder van PUA dingen permanent verwijderd. Dit neemt niet weg dat ik mezelf nog steeds vaak genoeg betrap dat ik op die manier denk. Deze manier van denken zal ik waarschijnlijk nooit afleren, ik kan alleen proberen een normale manier van denken geleidelijk aan steeds sterker de voorkeur te geven. Uit eigen ervaring raad ik niemand aan om zich in deze wereld te verdiepen. Voor mij is het gewoon erg vervelend dat ik enerzijds me nog steeds sterk aangetrokken voel tot de PUA wereld, tot inspirerende RSD filmpjes, tot de illusie van superioriteit over leken die de 'echte sociale matrix' niet zien, en anderzijds weet dat ik me het gelukkigst en het meest op mijn gemak voel wanneer ik niet op deze manier denk en ik me gedraag zoals normale mensen dit doen. Het leid tot een gevoel van cognitieve dissonantie en overdreven overdenkingen, je zou het bijna een vorm van schizofrenie kunnen noemen.
pi_128097716
TL;DR
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_128097857
in het kort: begin niet aan die pua wereld
pi_128098215
Weer iemand die allemaal theorietjes leest maar amper ervaring heeft of succes ermee . Of wil je zeggen dat je minstens drie dagen per week uit ging?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128098530
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 21:41 schreef firefly3 het volgende:
Weer iemand die allemaal theorietjes leest maar amper ervaring heeft of succes ermee . Of wil je zeggen dat je minstens drie dagen per week uit ging?
RSD is toch eigenlijk juist geen ''PUA'' denken wat dat betreft, behalve dat je achter de wijven aangaat en jezelf bent.
Rustig aan.
pi_128098651
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 21:35 schreef wwkwijt het volgende:
in het kort: begin niet aan die pua wereld
Hoe kan ik dan ooit random wijve vingere
pi_128099560
De meeste tijd die ik ooit in PUA heb gestoken is op basis van het RSD gedachtegoed geweest. En inderdaad, ik ben (recentelijk nog) een maand lang nuchter 3x in de week uitgegaan. Ik heb sowieso langere periodes geëxperimenteerd met nuchter uitgaan, op basis van het advies van Tyler. Ik ken alle ideeën van RSD. Ik heb de gehele Blueprint Decoded afgekeken en notities bij elke DVD gemaakt. Ik ken al het materiaal van RSD en volg hun ontwikkeling sporadisch sinds waarschijnlijk 2008. Ik las al hun blogposts, keek al die filmpjes van Julien, Tyler, Jeffy, Alexander en Tim. RSD heeft betrekkelijk weinig boekmateriaal dus wat betreft heb ik niet zoveel 'gelezen'.

Als ik zo die andere Officiële PUA topics doorlees en ik lees wat jij zegt, Firefly3, dan zijn het gewoon precies dezelfde dingen die ik denk of zou zeggen op basis van het gedachtegoed van RSD. Ik kan alleen uit ervaring spreken dat het allemaal erg logisch en leuk klinkt, maar uiteindelijk is het gewoon abnormaal en psychologisch ongezond. Nu heb jij waarschijnlijk al zoveel van je tijd en moeite hierin geïnvesteerd dat je het toch niet meer los kunt laten want anders heb je niets meer. Alhoewel dat is misschien wel een voorbarige aanname. Heb jij verder nog hobby's buiten PUA?

P.S., als je random wijve wil vingere moet je naar de Snollywood in Rotterdam. Daar verloopt het sociale contact grotendeels nonverbaal en hoef je alleen maar tegen een chick aan te schuren.
pi_128100960
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 21:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

RSD is toch eigenlijk juist geen ''PUA'' denken wat dat betreft, behalve dat je achter de wijven aangaat en jezelf bent.
Ja klopt. 1 maand 3x per week uit geweest en voor de rest alleen maar theorietjes en concepten is zo slecht. Advies van Tyler: jaar nr 1: GEEN THEORIE. Ga uit, 3x per week minimaal, een jaar lang. Je wordt vanzelf beter. Als dat na jaar 1 nog geen vooruitgang boekt, is er iets mis.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128101081
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 21:50 schreef Modus het volgende:

[..]

Hoe kan ik dan ooit random wijve vingere
Alsof vrouwen door jou gevingerd wilt worden :p Als je nooit uit gaat mis je de social skills om zelfs een leuke meid te kunnen zoenen ^^
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128101566
Mooi stuk wwkwijt, ik denk dat je de spijker op z'n kop slaat! Zeker inderdaad bij RSD krijg ik altijd heel erg het gevoel dat het een sekte is en dat mensen hierdoor eigenlijk geïndoctrineerd worden hierdoor. Ik heb sinds een jaar of anderhalf-2 kennis van de PUA wereld en het heeft mij wel degelijk geholpen, maar ik heb er alleen uitgepakt waarvan ik dacht dat het mij zou kunnen helpen.
Ik denk ook dat er teveel mensen zijn die denk van oh... die gasten zijn goed, dus zullen ze ook wel kunnen uitleggen waarom, waardoor het veel te analytisch wordt. Zelf heb ik weliswaar een bootcamp gevolgd bij Love Systems en daar ontzettend veel aan gehad (voornamelijk qua zelfvertrouwen, wat door persoonlijke situatie onder het nulpunt lag), maar ik heb ook zoiets van ik doe liever wat ik zelf wil en als ik daardoor niet altijd alfa ben, maakt het mij niet uit
Uiteindelijk heeft het mij wel echt heel veel opgeleverd, zonder een jaar lang 3 keer per week uit te gaan enzo. Ik doe gewoon waar ik zin in heb en sinds ik weer zelfvertrouwen heb, heb ik met een paar van de mooiste (helaas niet altijd boeiendste) vrouwen uit m'n leven gedate.
Ik zou dan ook iedereen die hierin geïnteresseerd is willen aanraden om eerst te kijken wat je eruit wilt halen voordat je ermee begint en je een heel ander persoon wordt dan je eigenlijk bent. Blijf dicht bij jezelf, maar zorg dat je je beste zelf wordt, dat is denk ik het mooiste advies wat ik uit de PUA wereld heb gehaald.
pi_128103663
quote:
Ja klopt. 1 maand 3x per week uit geweest en voor de rest alleen maar theorietjes en concepten is zo slecht. Advies van Tyler: jaar nr 1: GEEN THEORIE. Ga uit, 3x per week minimaal, een jaar lang. Je wordt vanzelf beter. Als dat na jaar 1 nog geen vooruitgang boekt, is er iets mis.
Tsja. Ik kan niet ontkennen dat ik ontzettende vooruitgang heb geboekt het afgelopen jaar (en jaar daarvoor; en jaar daarvoor). Dus wat betreft klopt is het waar dat je door vaak uit te gaan jezelf ontwikkeld. Maar dat is dan ook mijn punt, er is goed advies dat gekoppeld word met bullshit die de zaken ingewikkelder maken dan dat ze hoeven te zijn.

Ik heb twee vrienden die je "naturals" zou kunnen noemen, als je PUA terminologie wil gebruiken. (En wat mij betreft het grootste argument tegen PUA-gedachtegoed is puur het feit dat er veel en veel meer "naturals" zijn dan PUA's... Dat alleen al is bewijs genoeg dat het sektarisch en gewoon weird is).

De ene werd vroeger gepest en door iedereen belachelijk gemaakt. Maar aan het begin van zijn studietijd had hij net het geluk dat hij een paar reeksen van goede ervaringen met chicks had opgedaan. Hij had ook zijn kapsel verandert. De ene reeks volgde de andere op en zo geleidelijk aan begon hij steeds meer zelfvertrouwen te krijgen. Tegenwoordig regelt hij chicks soms gewoon puur met oogcontact. Dit allemaal zonder PUA bullshit. Hij straalt gewoon een bepaalde vorm van zelfvertrouwen uit.

Een andere vriend is een schaker. Hij heeft een nogal zachte stem en hij praat nogal langzaam en zonder emotie... Je zou het saai kunnen noemen. Hij draagt 'comfortabele' kleren i.p.v. 'trendy' kleren. Zijn pick-up lines zijn ontzettende cheesy dingen als "Wat heb je mooie ogen". Mensen verbazen zich hoe hij zo vaak kan regelen. Maar ik ben een aantal keren met hem uitgeweest om te kijken hoe hij het doet: het boeit hem gewoon niet als hij afgewezen word. Zijn gesprekken zijn (denk ik zelf) behoorlijk saai, maar hij mist gewoon het zelfbesef dat het saai zou kunnen zijn. En niet omdat hij een college van RSD heeft gevolgd die zegt "doe alsof je geen zelfbesef hebt" maar omdat hij gewoon zo is. Ik heb hem gevraagd hoe hij dat dan ineens is gaan doen. Hij vertelde dat hij ooit op een dag besloot dat het gewoon niet zoveel uitmaakte en het gewoon maar is gaan proberen. Hij is wel al wat ouder.

Dankzij RSD zit ikzelf daarentegen met punten als "oh ik moet nog even mijn nimbus/state/momentum opbouwen", "volgens Alexander ben ik genoeg dus zou ik niet teveel moeite moeten hoeven doen", "Tyler zegt dat je gewoon nog een paar reference experiences moet opbouwen" en ga zo maar door. Allemaal onnodige onzin waar normale mensen zich niet mee bezig houden. Daarnaast praat PUA-gedachtegoed impliciet het idee aan dat het verkrijgen van vrouwen en vrouwelijk succes het belangrijkste doel in het leven van een man is. Waardoor je minder kunt genieten van de andere dingen die het leven te bieden heeft want "het levert geen vrouwen op", of "ja het was wel leuk, maar ik heb geen chick, dus was het geen succes".
pi_128105030
Na een avondje lezen en filmpjes kijken vind ik het allemaal een beetje elite-squad gedoe. Er zit af en toe wel een kern van waarheid in wat je eigenlijk al lang weet. Bij sommige filmpjes uit dit topic heb ik ook zoiets van wat heb ik nou eigenlijk gekeken. Er wordt ontzettend veel gepraat maar zeggen uiteindelijk niks. Ik ben dr weer klaar mee :Z
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_128109925
Mijn maat zit nu een meid te neuken in zijn auto. Ik ben nu in de woonkamer van een meid die het liever langzaam wilt opbouwen. Hahahaha dit is echt zalig. Maar 10% wordt goed in pickup door genoeg actie. De rest faalt hard. Je moet echt eerst die 1000 approaches gedaan hebben. We hebben deze vrouwen gewoon op straat ontmoet. Bye :))
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128110159
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 21:31 schreef wwkwijt het volgende:
- Om een perspectief te schetsen: PUA gedachtegoed is oorspronkelijk begonnen met de Fast Seduction NLP ideeën van Ross Jeffries. NLP an sich is psychologische kwakzalverij waarvan de bevindingen en stellingen wetenschappelijk onbewezen blijven. Vervolgens is de meest bekende vorm van PUA zoals vermeld in The Game bedacht door een manisch depressieve doch charismatische goochelaar (Mystery) die ook maar wat uit zijn duim zoog.
PUA is niet begonnen met Ross Jeffries. De allereerste was Eric Weber wiens boek 'How to pick up girls' dateert uit 1970. Ross Jeffries is dus niet de grondlegger met zijn psychologische nonsens. Hij was er wel vroeg bij (1988).

Verder heb je ergens wel gelijk, maar je hebt gewoonweg teveel informatie opgezogen. PUA is imo interessant vanuit een psychologisch perspectief; om te zien hoe interacties ontstaan en zich voortplanten. Het is ook geinig om te zien wat de visie van bepaalde gasten is, maar het is imo helemaal niet leuk om teveel over alles na te denken. Teveel nadenken nekt je.
If not now, then when.
pi_128232292
Dit artikel slaat wat betreft PUA de spijker op z'n kop:
http://www.goodlookingloser.com/2012/04/09/pua-scam/

Wat ik uit de 'seduction community' haal zijn uiteindelijk de dingen die in het artikel hierboven worden genoemd +persoonlijke ontwikkeling/motivatie om te fitnessen, mijn stijl te verbeteren, mijn eigen projecten te onderhouden en nog meer dingen. Ik sla eigenlijk al die gimmicks en routines over..

Wat ze in het artikel zeggen: hit on girls+be agressive -> get laid.... Geloof ik wel in...
  dinsdag 25 juni 2013 @ 11:57:45 #107
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_128232533
Die dude noemt zichzelf Tyler Durden?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_128330022
Wat echt goed helpt met mijn groei is werken aan mijn sticking points en uitgaan met gasten die super goed zijn. Hele hoge doelen opstellen enz.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128396145
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 17:21:26 #110
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_128396697
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:51 schreef jakosi het volgende:
Dit artikel slaat wat betreft PUA de spijker op z'n kop:
http://www.goodlookingloser.com/2012/04/09/pua-scam/

Wat ik uit de 'seduction community' haal zijn uiteindelijk de dingen die in het artikel hierboven worden genoemd +persoonlijke ontwikkeling/motivatie om te fitnessen, mijn stijl te verbeteren, mijn eigen projecten te onderhouden en nog meer dingen. Ik sla eigenlijk al die gimmicks en routines over..

Wat ze in het artikel zeggen: hit on girls+be agressive -> get laid.... Geloof ik wel in...
werkt niet bij mij. agressieve jongens kunnen een eind oprotten met hun air
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_128397192
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 04:33 schreef firefly3 het volgende:
Mijn maat zit nu een meid te neuken in zijn auto. Ik ben nu in de woonkamer van een meid die het liever langzaam wilt opbouwen. Hahahaha dit is echt zalig. Maar 10% wordt goed in pickup door genoeg actie. De rest faalt hard. Je moet echt eerst die 1000 approaches gedaan hebben. We hebben deze vrouwen gewoon op straat ontmoet. Bye :))
Fucking gruwelijk man, ik zou echt willen dat ik jouw leven had :'(
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_128397276
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 17:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

werkt niet bij mij. agressieve jongens kunnen een eind oprotten met hun air
2 stappen vooruit 1 stap achteruit, met de snelheid afhankelijk van hoe ze zich op dat moment voelt. Dus het werkt bij elke vrouw, alleen bij de 1 wat langzamer dan de ander omdat ze nog geen band met je voelt.

Heeft dus niets te maken met aggresief zijn in de zin van vechten of stoer ofzo.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128398008
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 17:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

werkt niet bij mij. agressieve jongens kunnen een eind oprotten met hun air
'Be agressive' heeft niks met agressiviteit te maken maar met zelfverzekerd op iemand durven afstappen :)
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
  zaterdag 29 juni 2013 @ 17:59:31 #114
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_128398080
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 17:57 schreef Trance_X het volgende:

[..]

'Be agressive' heeft niks met agressiviteit te maken maar met zelfverzekerd op iemand durven afstappen :)
Waarom wordt die term dan niet vervangen door ´confidence´?
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_128398245
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 17:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Waarom wordt die term dan niet vervangen door ´confidence´?
Omdat 'confidence' iets is wat je moet uitstralen naar de andere toe. Het agressieve slaat eigenlijk op de persoon zelf die zichzelf als het ware een duwtje in de rug moet geven (of populair een schop onder de hol)
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
pi_128398319
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 17:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Waarom wordt die term dan niet vervangen door ´confidence´?
Daar komt het idd op neer. Ik vind het ook een ongelukkige term.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128398445
Physical confidence lijkt me beter
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128411708
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 18:12 schreef firefly3 het volgende:
Physical confidence lijkt me beter
pro-actief dan
pi_128549072
Tijd om een tandje erbij te schroeven voor mezelf: gaan voor de double make outs!! Ik denk als ik dit multi tasken twee maanden zou trainen, dat het met 1 straks helemaal simpel is.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 3 juli 2013 @ 18:35:40 #120
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_128549398
Double make outs?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 3 juli 2013 @ 18:38:00 #121
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_128549472
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:35 schreef fathank het volgende:
Double make outs?
2 handen tegelijkertijd gebruiken om te rukken.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_128549588
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

2 handen tegelijkertijd gebruiken om te rukken.
Ervaring!
  woensdag 3 juli 2013 @ 18:42:23 #123
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_128549613
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:41 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ervaring!
Noodzakelijk, zo groot is mijn Pener :'(
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_128549836
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Noodzakelijk, zo groot is mijn Pener :'(
Foto?
  woensdag 3 juli 2013 @ 18:51:04 #125
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_128549885
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:49 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Foto?
Heb je allang.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_128549922
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Heb je allang.
Ik heb net gekeken in mijn collectie Fok-Penissen, maar kan ze niet vinden. Mag ik het nog een keer?
pi_128550595
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:35 schreef fathank het volgende:
Double make outs?
Met twee vrouwen tegelijk zoenen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128550634
Dan ga je jezelf verlagen. Maar dat past binnen het PUA concept blijkbaar.
pi_128550666
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:11 schreef Ambipur het volgende:
Dan ga je jezelf verlagen. Maar dat past binnen het PUA concept blijkbaar.
Hoezo verlagen?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128550807
Met 2 wijven zoenen. Kom zeg.. Geordie Shore liefhebber ofzo>
pi_128550903
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:15 schreef Ambipur het volgende:
Met 2 wijven zoenen. Kom zeg.. Geordie Shore liefhebber ofzo>
Ik ga gewoon voor de lekkere dingen. Boeit me verder niets. Ik denk ook niet dat je ooit een trio hebt gehad, aangezien je er zo wereldvreemd over doet.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128550985
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ga gewoon voor de lekkere dingen. Boeit me verder niets. Ik denk ook niet dat je ooit een trio hebt gehad, aangezien je er zo wereldvreemd over doet.
Nee. Ik ben blijkbaar zo'n ouderwetse snol. Ik doe niet aan trio's nee. 2 wijven zoenen ook niet nee.

ALs PUA om normen- en waardenloos rondneuken bestaat dan lach ik er nog meer om.
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:20:36 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128551004
Met zn drieen zoenen is lang niet zo leuk als dat t klinkt. Alleen leuk als t gewoon ontstaat, niet als t een doel is. Maar thats me.
pi_128551913
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:20 schreef Cue_ het volgende:
Met zn drieen zoenen is lang niet zo leuk als dat t klinkt. Alleen leuk als t gewoon ontstaat, niet als t een doel is. Maar thats me.
Beetje onhandig wel idd, maar het doel is om door het volgende niveau te breken. Het krijgen van een double makeout is gewoon slechts een leuk bonusje, maar wat vooral leuk is is om dingen consistent te maken en je eigen actie. Ik hecht al lang geen /amper waarde aan zoenen op zich, al zo vaak gedaan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:50:05 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128552047
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Beetje onhandig wel idd, maar het doel is om door het volgende niveau te breken. Het krijgen van een double makeout is gewoon slechts een leuk bonusje, maar wat vooral leuk is is om dingen consistent te maken en je eigen actie. Ik hecht al lang geen /amper waarde aan zoenen op zich, al zo vaak gedaan.
Wat is t volgende niveau dan?


Vind je t nog wel.lekker/leuk dan. Beetje jammer om er niets meer van waarde in te zien.
Ondanks dat ik niet de moeilijkste ben als t om zoenen gaat heb ik toch.wel zo mn eisen en lijkt t me niets om t standaard maar met iedereen te doen als doel zijnde.
pi_128552130
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:20 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nee. Ik ben blijkbaar zo'n ouderwetse snol. Ik doe niet aan trio's nee. 2 wijven zoenen ook niet nee.

ALs PUA om normen- en waardenloos rondneuken bestaat dan lach ik er nog meer om.
Lach mij maar uit dan, want ik ben er vooral in voor seks met mooie lekkere vrouwen. Sommigen zijn er specifiek in voor het krijgen van een vriendin. Het kan beide kanten op.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128552189
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Lach mij maar uit dan, want ik ben er vooral in voor seks met mooie lekkere vrouwen. Sommigen zijn er specifiek in voor het krijgen van een vriendin. Het kan beide kanten op.
Bij deze, hahahahahahaha Firefly toch :')
Als je daadwerkelijk zoveel pussy pullde als je zelf beschijft zou je nu al niet meer wakker liggen van dit soort zaken :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_128552228
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat is t volgende niveau dan?

Vind je t nog wel.lekker/leuk dan. Beetje jammer om er niets meer van waarde in te zien.
Ondanks dat ik niet de moeilijkste ben als t om zoenen gaat heb ik toch.wel zo mn eisen en lijkt t me niets om t standaard maar met iedereen te doen als doel zijnde.
Het volgende "niveau" is dat ik het consistent kan uitvoeren, dus heel vaak en nog beter worden met interacties met 2 vrouwen tegelijk.

Ik heb wel eisen, maar het is niet zo dat ik er super veel waarde aan hecht aan de zoen zelf. Het één sluit het andere niet uit :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128552313
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:53 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Bij deze, hahahahahahaha Firefly toch :')
Als je daadwerkelijk zoveel pussy pullde als je zelf beschijft zou je nu al niet meer wakker liggen van dit soort zaken :')
Hoe meer succes je hebt, hoe leuker je dit begint te vinden. Het voelt steeds meer aan alsof de wereld om mij draait, pick up rules.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128552562
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe meer succes je hebt, hoe leuker je dit begint te vinden. Het voelt steeds meer aan alsof de wereld om mij draait, pick up rules.
Ik heb het al eens gepost dat ik na verloop van tijd leeg begon te raken. Wellicht omdat het iets te intensief was maar voor mij is het voor langere termijn in ieder geval niet weggelegd.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:11:59 #141
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128552947
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het volgende "niveau" is dat ik het consistent kan uitvoeren, dus heel vaak en nog beter worden met interacties met 2 vrouwen tegelijk.


Daarnet was een makeout met twee vrouwen nog een bonus.. en nu.wil je t consequent kunnen?
pi_128553021
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:02 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik heb het al eens gepost dat ik na verloop van tijd leeg begon te raken. Wellicht omdat het iets te intensief was maar voor mij is het voor langere termijn in ieder geval niet weggelegd.
Het is inderdaad soms echt een achtbaan. Een goede afwisseling met rust en hobby's is wel belangrijk :) Ik ben overigens vooral verslaaft aan mijn eigen groei, vooral nu overdag.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128553186
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daarnet was een makeout met twee vrouwen nog een bonus.. en nu.wil je t consequent kunnen?
Ik ga er hard voor en vind het leuk om die vaardigheid te hebben, en tegelijk boeit het me niet zo of ik die zoen wel of niet krijg.

Intent + freedom from outcome, waar alles om draait in principe. Je moet voor een vrouw gaan omdat je graag wilt, maar tegelijk moet het je geen reet uit maken als het niet lukt. Dat is zo'n beetje het aller belangrijkste paradox mbt pick up en vrouwen "versieren". Heel graag willen en tegelijk totaal niet wanhopig zijn en relaxt. Hierdoor voelt ze standaard al aan dat je keuze hebt en gewoon lol hebt in het moment.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128554930
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:56 schreef firefly3 het volgende:
Het voelt steeds meer aan alsof de wereld om mij draait, pick up rules.
En je beweerd nog steeds dat dit geen ego bezigheid is? Dat de wereld om jou draait? Die 'jou' die alleen in je hoofd bestaat. Ow man wat ga jij straks onderuit wanneer deze verslaving zijn werking verliest. Het is best eng dat jij hebt over in het moment zijn terwijl je dat absoluut niet bent maar nu zo gewend bent aan jezelf op deze manier in de maling nemen daarin dat je het niet meer door hebt, je hierin verstrikt raakt.

Je hebt jezelf afhankelijk gemaakt van een bezigheid, bent daar in je hoofd mee bezig (tegenovergestelde van in heg moment zijn) en het enige wat je doet is je ego voeden. Nogmaals, ooit houdt dat geen stand meer en zal je er achter moeten komen wie je bent zonder dat alles wat in je hoofd zit. Sterkte alvast.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_128569135
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:56 schreef Canillas het volgende:

[..]

En je beweerd nog steeds dat dit geen ego bezigheid is? Dat de wereld om jou draait? Die 'jou' die alleen in je hoofd bestaat. Ow man wat ga jij straks onderuit wanneer deze verslaving zijn werking verliest. Het is best eng dat jij hebt over in het moment zijn terwijl je dat absoluut niet bent maar nu zo gewend bent aan jezelf op deze manier in de maling nemen daarin dat je het niet meer door hebt, je hierin verstrikt raakt.

Je hebt jezelf afhankelijk gemaakt van een bezigheid, bent daar in je hoofd mee bezig (tegenovergestelde van in heg moment zijn) en het enige wat je doet is je ego voeden. Nogmaals, ooit houdt dat geen stand meer en zal je er achter moeten komen wie je bent zonder dat alles wat in je hoofd zit. Sterkte alvast.
Als je in het moment leeft voelt het wel zo aan, alles is zo perfect. Uiteraard weet je dat het niet zo is, maar het voelt wel zo goed. Leuk dat geanalyzeer van je, maar ik ben wel diegene die zonder alcohol ook massaal plezier heeft. Geen idee of jij dat ook kan, maar je kent me niet.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128569428
Ja zonder alcohol maar wel het in je hoofd zitten om jezelf op die manier 'veilig' te stellen, te dempen zoals een ander met alcohol doet.

Ik ken je idd niet maar ik ken wel de principes van verslaving, wat iets is wat uiteindelijk niet meer inhoudt dan je zelf op een bepaalde manier in de maling te nemen en te geloven dat je ergens controle over bij elkaar kunt denken, of dat nu een situaties is of hoe je je voelt of wat dan ook.

Het gevoel dat de wereld om jou draait is 1 grote ego tripperij en dat is waar je werkelijk mee bezig bent, en die kick is die je voelt hoort daarbij, het is alleen niet echt. Alles voelt perfect? Snuif eens flink wat coke of slik xtc dan voelt dat dat ook, het is alleen net zo nep uiteindelijk.

Je regeltjes, trucjes, het manipuleren, alles dingen om jezelf een illusie van controle verschaffen (onbewust angst wegdenken, als je er niet bang voor wat waarom dan de illusie van controle willen?) en een fantasie in je hoofd uit te leven, dus in gedachten zitten en niet in het hier en nu zijn en dat je op die manier bezig bent compleet niet meer zien, dat is wat je aan het doen bent.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:46 schreef firefly3 het volgende:
Beetje onhandig wel idd, maar het doel is om door het volgende niveau te breken. .
Er was geen doel toch? Of is dit weer een paradox? Het is geen paradox, paradox is een fancy woord wat je gebruik om het tegen jezelf liegen te verbloemen (typisch voor verslaving) want ben in je hoofd met de situatie bezig, oordelen, plannen, manipuleren maw woorden je bent helemaal niet in het moment je bent in je hoofd waar je met al je trucjes zogenaamd 'veilig' bent. Probleem is dat je erg goed geworden bent met jezelf in de maling nemen hiermee.

Je bent er nu ook overdag mee bezig? Hoe zou je reageren op iemand die vertelt dat ie niet meer na de lunch pas aan de drank gaat maar nu om 11 uur 's ochtends al, noem je dat ook vooruitgang? Jij leeft geen PUA, PUA leeft jou omdat je dat gebruikt, je er afhankelijk van bent, en niet eens meer wat weet je zonder dat met jezelf en je leven aan zou moeten. Prima als je zo met jezelf om wil gaan, maar of het een goed advies aan anderen is? Alhoewel, een echte alcohollist wil het liefst ook zuipmaatjes hebben natuurlijk.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_128569474
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 07:48 schreef Canillas het volgende:
Ja zonder alcohol maar wel het in je hoofd zitten om jezelf op die manier 'veilig' te stellen, te dempen zoals een ander met alcohol doet.

Ik ken je idd niet maar ik ken wel de principes van verslaving, wat iets is wat uiteindelijk niet meer inhoudt dan je zelf op een bepaalde manier in de maling te nemen en te geloven dat je ergens controle over bij elkaar kunt denken, of dat nu een situaties is of hoe je je voelt of wat dan ook.

Het gevoel dat de wereld om jou draait is 1 grote ego tripperij en dat is waar je werkelijk mee bezig bent, en die kick is die je voelt hoort daarbij, het is alleen niet echt. Alles voelt perfect? Snuif eens flink wat coke of slik xtc dan voelt dat dat ook, het is alleen net zo nep uiteindelijk.

Je regeltjes, trucjes, het manipuleren, alles dingen om jezelf een illusie van controle verschaffen (onbewust angst wegdenken, als je er niet bang voor wat waarom dan de illusie van controle willen?) en een fantasie in je hoofd uit te leven, dus in gedachten zitten en niet in het hier en nu zijn en dat je op die manier bezig bent compleet niet meer zien, dat is wat je aan het doen bent.

[..]

Er was geen doel toch? Of is dit weer een paradox? Het is geen paradox, paradox is een fancy woord wat je gebruik om het tegen jezelf liegen te verbloemen (typisch voor verslaving) want ben in je hoofd met de situatie bezig, oordelen, plannen, manipuleren maw woorden je bent helemaal niet in het moment je bent in je hoofd waar je met al je trucjes zogenaamd 'veilig' bent. Probleem is dat je erg goed geworden bent met jezelf in de maling nemen hiermee.

Je bent er nu ook overdag mee bezig? Hoe zou je reageren op iemand die vertelt dat ie niet meer na de lunch pas aan de drank gaat maar nu om 11 uur 's ochtends al, noem je dat ook vooruitgang? Jij leeft geen PUA, PUA leeft jou omdat je dat gebruikt, je er afhankelijk van bent, en niet eens meer wat weet je zonder dat met jezelf en je leven aan zou moeten. Prima als je zo met jezelf om wil gaan, maar of het een goed advies aan anderen is? Alhoewel, een echte alcohollist wil het liefst ook zuipmaatjes hebben natuurlijk.
Je ziet het verkeerd, ik heb totaal geen behoefte om de wereld te controleren of te manipuleren. Ik ben verslaafd aan het leven zelf door mijn zelfvertrouwen. Doelen stel ik op voor zelfvertrouwen of sociale vaardigheden, niet voor de ego. Jouw enorme betoog lijkt wel ego gebaseerd.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128569499
Vrouwen = lekker. Meer vrouwen = nog lekkerder. Zelfvertrouwen = heerlijk gevoel. Zo simpel als dat. Niets mis mee met het gevoel dat je de wereld aan kan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128569509
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 07:58 schreef firefly3 het volgende:
niet voor de ego
Maar je heb wel steeds meer het gevoel dat de wereld om 'jou' lijkt te draaien? Die jou, je ego, is een verzinsel in je hoofd. Wie is die persoon die zelfvertrouwen moet hebben om vrij te zijn? Bewezen moet hebben wat ie kan? Voelt ie zich zonder dat gegeven niet veilig? Waar bestaat die 'persoon', behalve in je hoofd? Je bent een verhaaltje over 'jou' aan het voeden, en ziet niet in dat dat niet meer dan een verhaal is.

Weet je wat, ik wens je gewoon succes hier mee, of sterkte, wat met de tijd meer van toepassing is, ik zou wat posts van je kunnen quoten waarmee je jezelf op alle fronten tegenspreekt maar dit is denk ik iets waar je zelf achter moet komen. Nu 'werkt' het nog te 'goed' waarschijnlijk.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_128569513
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 08:01 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen = lekker. Meer vrouwen = nog lekkerder. Zelfvertrouwen = heerlijk gevoel. Zo simpel als dat. Niets mis mee met het gevoel dat je de wereld aan kan.
Geldt dat ook voor coke snuivers?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_128569558
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 08:03 schreef Canillas het volgende:

[..]

Maar je heb wel steeds meer het gevoel dat de wereld om 'jou' lijkt te draaien? Die jou, je ego, is een verzinsel in je hoofd. Wie is die persoon die zelfvertrouwen moet hebben om vrij te zijn? Bewezen moet hebben wat ie kan? Voelt ie zich zonder dat gegeven niet veilig? Waar bestaat die 'persoon', behalve in je hoofd? Je bent een verhaaltje over 'jou' aan het voeden, en ziet niet in dat dat niet meer dan een verhaal is.

Weet je wat, ik wens je gewoon succes hier mee, of sterkte, wat met de tijd meer van toepassing is, ik zou wat posts van je kunnen quoten waarmee je jezelf op alle fronten tegenspreekt maar dit is denk ik iets waar je zelf achter moet komen. Nu 'werkt' het nog te 'goed' waarschijnlijk.
In principe is het ook zo, je hebt zuurstof, eten water en vrouwen wat wil je nog meer? Het is niet een ander persoon tegen mij verhaal, dat is wel ego based. Het is fascinerend dat je als persoon totaal niets voor steld op deze planeet, waarbij je eigenlijk evenveel waard bent als een boom.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128569626
Hier moet ik gepost hebben :$. Tevens pareltje, waarvoor hulde.
pi_128569976
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 08:11 schreef firefly3 het volgende:
waarbij je eigenlijk evenveel waard bent als een boom.
Denk dat dat alleen een probleem is wanneer je een boom niet op waarde weet te schatten.

Daarbij kan je je afvragen hoe echt dat gevoel van de hele wereld aan kunnen (alsof de wereld een denkbeeldinge tegenstander in je hoofd oid?) is wanneer je er iets, in jouw geval je bezigheid, voor nodig hebt om het te voelen.

Zou het gevoel van echt de wereld aan kunnen niet betekenen afhankelijk en vrij van dat soort dingen, niet ergens op leunen/ het (dwangmatig) gebruiken.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 08:01 schreef firefly3 het volgende:
Meer vrouwen = nog lekkerder.
Het meest intrinsieke aan de natuur van het ego is dat het altijd aan het klauwen is naar meer om zichzelf te voeden.

Nog steeds overtuigd je niet ego bezig bent?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_128570101
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 08:48 schreef Canillas het volgende:

[..]

Denk dat dat alleen een probleem is wanneer je een boom niet op waarde weet te schatten.

Daarbij kan je je afvragen hoe echt dat gevoel van de hele wereld aan kunnen (alsof de wereld een denkbeeldinge tegenstander in je hoofd oid?) is wanneer je er iets, in jouw geval je bezigheid, voor nodig hebt om het te voelen.

Zou het gevoel van echt de wereld aan kunnen niet betekenen afhankelijk en vrij van dat soort dingen, niet ergens op leunen/ het (dwangmatig) gebruiken.

[..]

Het meest intrinsieke aan de natuur van het ego is dat het altijd aan het klauwen is naar meer om zichzelf te voeden.

Nog steeds overtuigd je niet ego bezig bent?
Het is pas dwangmatig als je NIET een mooie vrouw benaderd. Pas als jij ook je ego opzij kunt zetten merk je pas hoe leuk het is om standaard met vrouwen te praten en te flirten. Als je het om de ego doet voelen vrouwen dat aan en dat is afstotelijk. De eerste dingen die je met pu juist leerd is om de ego opzij te gooien. Ik doe dit puur uit zelf liefde en liefde voor vrouwen, only thing that works.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128570258
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 08:57 schreef firefly3 het volgende:
Als je het om de ego doet voelen vrouwen dat aan en dat is afstotelijk.
Nee, het zal vrouwen die vanuit ego bezig zijn juist aantrekken omdat ze op dezelfde 'meer! meer! meer!'' manier bezig zijn, je levelt daar samen dan op.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  donderdag 4 juli 2013 @ 10:34:52 #156
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_128572166
Het leven is een groot speelveld waar iedereen anders in zit. Er is geen universeel levensschema waar iedereen zich aan moet houden.

Pas als je overduidelijk ten onder gaat aan je keuzes dan ben je fout bezig. Als iemand zich goed voelt bij het zijn van een PUA, so be it.

[ Bericht 0% gewijzigd door japiedevlugge op 04-07-2013 11:06:12 ]
Grijp ze!
pi_128587961
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 09:07 schreef Canillas het volgende:

[..]

Nee, het zal vrouwen die vanuit ego bezig zijn juist aantrekken omdat ze op dezelfde 'meer! meer! meer!'' manier bezig zijn, je levelt daar samen dan op.
Jaja. Volgens mij is jouw ego groter dan die van mij, ik durf tenminste ook nog eens aan de lopende band afgewezen te worden, voor de lol. Leuk al dat analyzeer en vooroordelen, maar het is precies andersom.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128588283
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 17:35 schreef firefly3 het volgende:
Jaja. Volgens mij is jouw ego groter dan die van mij, ik durf tenminste ook nog eens aan de lopende band afgewezen te worden, voor de lol. Leuk al dat analyzeer en vooroordelen, maar het is precies andersom.
Wie, wat of waar is die ik die afgewezen wordt?

Het maakt niet uit hoe groot je ego is, het gaat om geloven dat je ego is wie je bent, je ermee identificeren, dat is het misverstand, ego = is niet echt, dus waarom zou het uitmaken hoe groot die is?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_128588375
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 17:43 schreef Canillas het volgende:

[..]

Wie, wat of waar is die ik die afgewezen wordt?

Het maakt niet uit hoe groot je ego is, het gaat om geloven dat je ego is wie je bent, je ermee identificeren, dat is het misverstand, ego = is niet echt, dus waarom zou het uitmaken hoe groot die is?
Ik ben gewoon ik. Ik identificeer mezelf niet als een alternatief personage, waar jij me van beschuldigt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128608350
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 08:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is pas dwangmatig als je NIET een mooie vrouw benaderd. Pas als jij ook je ego opzij kunt zetten merk je pas hoe leuk het is om standaard met vrouwen te praten en te flirten. Als je het om de ego doet voelen vrouwen dat aan en dat is afstotelijk. De eerste dingen die je met pu juist leerd is om de ego opzij te gooien. Ik doe dit puur uit zelf liefde en liefde voor vrouwen, only thing that works.
Zoveel mogelijk vrouwen neuken is stijlloos en zielloos. En, als je echt zo goed met vrouwen bent, raak je er al snel op uitgekeken, totdat je die ene ECHT bijzondere vrouw tegenkomt die je weer kan boeien, dus volgens mij is het allemaal loze praat.
Firm but Friendly.
pi_128610179
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 02:39 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Zoveel mogelijk vrouwen neuken is stijlloos en zielloos. En, als je echt zo goed met vrouwen bent, raak je er al snel op uitgekeken, totdat je die ene ECHT bijzondere vrouw tegenkomt die je weer kan boeien, dus volgens mij is het allemaal loze praat.
Ik heb liever seks met een mooie vrouw dan dat ik op dat moment masturbeer. Zijn er genoeg hoor zoals jij, die stiekem masturberen en fantaseren, die daarna wanhopig op zoek gaan naar de ware. Uitgekeken zijn op seks kan alleen als je aseksueel begint te worden en ook niet meer rukt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128619098
OK ik wil je we es IRL aan het werk zien dan...put your money where your mouth is stoere man.

En ik heb de ware al gevonden hoor.
Firm but Friendly.
pi_128619395
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:41 schreef PontifexMaximus het volgende:
OK ik wil je we es IRL aan het werk zien dan...put your money where your mouth is stoere man.

En ik heb de ware al gevonden hoor.
Alleen als je zelf ook actie onderneemt of de reis en drinken betaald :p Ik kan uiteraard niet voorspellen hoe het zal lopen, ben lang niet de beste, maar het zal vast wel weer redelijk gaan ^^
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128619637
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Alleen als je zelf ook actie onderneemt of de reis en drinken betaald :p Ik kan uiteraard niet voorspellen hoe het zal lopen, ben lang niet de beste, maar het zal vast wel weer redelijk gaan ^^
Daar zit 'm nou juist de crux, die gefrustreerde prestatiedrang. Interactie met vrouwen moet gewoon leuk zijn, zonder perse te willen scoren. Gebeurt er verder niets, dan geeft dat helemaal niks.
Firm but Friendly.
pi_128619669
Kwaliteitsvrouwen houden overigens helemaal niet van afgelikte boterhammen, maar waarderen selectiviteit.
Firm but Friendly.
pi_128620004
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:57 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Daar zit 'm nou juist de crux, die gefrustreerde prestatiedrang. Interactie met vrouwen moet gewoon leuk zijn, zonder perse te willen scoren. Gebeurt er verder niets, dan geeft dat helemaal niks.
Oh ja, dan moet je wanhopig rukken...da's waar ook :P
Firm but Friendly.
pi_128647159
Durf je nog mee of ga je nu afhaken met dom geanalyzeer? Wordt een beetje moe van die internet heroes hier. Ben nu naar rdam.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128647531
Hoeveel vrouwen spreek jij zo ongeveer aan op een avond, firefly? En is het dan, indien het bij de één niet lukt, een kwestie van zo snel mogelijk op naar de volgende?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_128647673
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 01:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hoeveel vrouwen spreek jij zo ongeveer aan op een avond, firefly? En is het dan, indien het bij de één niet lukt, een kwestie van zo snel mogelijk op naar de volgende?
Gewoon hop naar degene die ernaast staat en de vorige afwijzing gezien heeft. YOLO!
pi_128651245
Ja het is prima als jij gelukkig bent firefly3. Het enige waar ik me aan zou storen is het feit dat letterlijk alles wat je zegt ik al een keer eerder heb gehoord in een Tyler RSD video. Dus of je bent het 100% eens met Owen Cook, of je hebt toevalligerwijs PRECIES dezelfde mindset ontwikkeld, of je volgt gewoon blindelings het dogma van een bepaalde stroming.

En dat is eigenlijk mijn grootste kritiekpunt over pickup in het algemeen, zodra je meisjes probeert te versieren op basis van een bepaalde theorie heb ik het gevoel dat je niet echt jezelf bent en het niet zelf bedacht hebt, en dat vind ik gewoon jammer. Je hebt het niet zelf ontdekt, maar je volgt het advies van een ander, en daardoor heb je het eigenlijk niet echt zelf 'verdient'. (Maar dat is mijn gevoel erbij).

Overigens ben ik laatst een paar keer uitgeweest met verschillende pickup mensen en ik vond het wel interessant om IRL te zien. Maarja praktisch gezien komt het gewoon neer op een 'numbers game', gewoon 10 aanspreken en dan heb je 1-tje beet. Daar heeft al die overige gare pickup-shit niets mee te maken.
pi_128658815
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 09:48 schreef wwkwijt het volgende:
Ja het is prima als jij gelukkig bent firefly3. Het enige waar ik me aan zou storen is het feit dat letterlijk alles wat je zegt ik al een keer eerder heb gehoord in een Tyler RSD video. Dus of je bent het 100% eens met Owen Cook, of je hebt toevalligerwijs PRECIES dezelfde mindset ontwikkeld, of je volgt gewoon blindelings het dogma van een bepaalde stroming.

En dat is eigenlijk mijn grootste kritiekpunt over pickup in het algemeen, zodra je meisjes probeert te versieren op basis van een bepaalde theorie heb ik het gevoel dat je niet echt jezelf bent en het niet zelf bedacht hebt, en dat vind ik gewoon jammer. Je hebt het niet zelf ontdekt, maar je volgt het advies van een ander, en daardoor heb je het eigenlijk niet echt zelf 'verdient'. (Maar dat is mijn gevoel erbij).

Overigens ben ik laatst een paar keer uitgeweest met verschillende pickup mensen en ik vond het wel interessant om IRL te zien. Maarja praktisch gezien komt het gewoon neer op een 'numbers game', gewoon 10 aanspreken en dan heb je 1-tje beet. Daar heeft al die overige gare pickup-shit niets mee te maken.
Het verschil is dat het een stacked numbers game is en geen normale numbers game. Ik kan makkelijk sociaal met vrouwen omgaan en fysiek contact is geen probleem omdat ik het al zo vaak heb gedaan. Hoe langer je dit doet, hoe groter je gemiddelde kans wordt omdat het daardoor juist natuurlijk aan voelt. Mijn kansen zijn letterlijk twee keer zo groot als vorige jaar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128658940
Postitieve reacties waren op straat overdag vroeger 1 op de 2. Nu 9 op de 10. Het aantal vrouwen die terug whatsappen en bellen is gemiddeld ook omhoog gegaan. Minder flakes als vroeger.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129207664
Hoi mannen, een vraagje over escaleren naar zoenen.
Ik merk dat ik hier niet verder mee kom en ik ben op zoek naar informatie over hoe ik mijzelf hierin kan verbeteren. Ik blijf steken op haar af en toe aanraken op arm, been of rug en leuke gesprekken voeren, maar kom niet verder.

Welke PUA heeft goed en in detail beschreven hoe je nog de volgende stappen verder maakt naar zoenen? Ik zou hier graag wat over willen lezen.

Bij teveel artikelen wordt geschreven dat je de situatie moet aanvoelen en als het moment daar is er gewoon voor moet gaan. Dat is voor mij echter te vaag. Ik ben echt op zoek naar praktische handelingen die je dan verder brengen.

Hopelijk stel ik deze vraag op de juiste plek.
pi_129211150
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 01:13 schreef dyna18 het volgende:
Hoi mannen, een vraagje over escaleren naar zoenen.
Ik merk dat ik hier niet verder mee kom en ik ben op zoek naar informatie over hoe ik mijzelf hierin kan verbeteren. Ik blijf steken op haar af en toe aanraken op arm, been of rug en leuke gesprekken voeren, maar kom niet verder.

Welke PUA heeft goed en in detail beschreven hoe je nog de volgende stappen verder maakt naar zoenen? Ik zou hier graag wat over willen lezen.

Bij teveel artikelen wordt geschreven dat je de situatie moet aanvoelen en als het moment daar is er gewoon voor moet gaan. Dat is voor mij echter te vaag. Ik ben echt op zoek naar praktische handelingen die je dan verder brengen.

Hopelijk stel ik deze vraag op de juiste plek.
Dicht tegen haar aan staan, je neus vlakbij haar neus, al zit je nog te praten.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129248979
Hey is hier ook iemand bezig met PUA in de omgeving van Drenthe/zwolle,enschede,?
pi_129250230
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:44 schreef japiedevlugge het volgende:
Maar net hoe je het bekijkt. Volgens mij hebben de mensen die zich met PUA bezighouden over het algemeen eerst te weinig succes, dus vanuit dat op zicht moet je je anders opstellen tegenover een ander.

Waar je dan op uit komt is waarschijnlijk gewoon normaal en gezond.
Hier heb je helemaal gelijk in. Als je op youtube kijkt dan zie je vooral die succesvolle infields. Maar iemand als Tom torero die direct aanleert die begon zelf heel nerveus met indirect. Hij is niet een van de knapste en is heel vaak afgewezen. Dat hoort er bij. Want het is logisch dat je de eerste keren nerveus bent, je tonatie niet op een lijn ligt en je niet zelfverzekerd genoeg staat. Dan kan zelfs vaak al het laten stoppen van een dame mislukken of krijg je nummers maar flaken ze allemaal.

Probleem bij indirect en wat die Tom zelf ook aangaf is dat je dan wel makkelijk een gesprek kunt beginnen en je minder nerveus hoeft te zijn alleen dan spreek je een half uur en zegt ze ineens dat ze naar dr vriend moet, weg moet, geen nrs zomaar geeft. Want ze weet niet wat JIJ WILT.

Daarom doe je direct. Alleen bij direct zul je in het begin veel vaker worden afgewezen. En de kunst is om je hier door heen te zetten en bij elke afwijzing dit om kan zetten in een leer punt. Wat deed je fout? Was je tonatie wel goed? Stond je wel goed? Had je wel genoeg schijt aan wat ze zou denken?
Duurt even. En op een gegeven moment als je elke keer hebt doorgezet dan kan het je echt niks meer schelen wat iemand denkt of vind en word aanspreken gewoon en natuurlijk.

Het is ook een heel verschil als iemand ineens voor je staat heel zenuwachtig, snel pratend, beetje wegkijkend. Of heel rustig, stil ogen strak in jou ogen, een zelfde rustige relaxte toon..

En dan werken de stappen en regeltjes ECHT WEL. Vooral de volgorde kan veel verschil uitmaken.
Ik zag ook een paar infields van een jongen die net begon die bleef maar naast vrouwen lopen, praatte heel snel en vroeg direct om koffie.. Maar na een jaar was ie al heel anders. Heb schijt aan de eerste approaches. Ga niet uit van nummers. Maar ga alleen met de intentie dat je na elke approach wil zelfreflecteren en wat lol wil hebben.

Ik zeg dat allemaal wel maar moet zelf nog beginnen haha. Is hier iemand uit de regio Drenthe? Woon zelf in Coevorden.
pi_129300995
Het valt me op dat de topics van mensen die naar signalen zoeken als paddenstoelen uit de grond schieten.

Topics als "Wat denkt ze van me?" "Wat voelt ze voor me?" "Waarom doet ze zo?" en nog meer analyserende kreten hebben de boventoon. Dit is zo'n beetje de zuiverste vorm van onzekerheid. Onzeker zijn over jezelf en je kunnen. Ze zitten aan het reactieve gedeelte van het spectrum, een meid hoeft maar A te zeggen en het wordt gepost, geanalyseerd en erover gediscussieerd.

Hoe meer je een meid analyseert, hoe onzekerder je wordt (want de drang van analyseren wordt alleen maar erger omdat je hersenen er een gewoonte van maken), hoe zenuwachtiger je wordt, hoe onnatuurlijker je wordt, hoe kleiner de kans dat je haar ooit kunt krijgen. Laat dit de motivatie zijn voor gasten die analyseren om ermee te stoppen en het los te laten. Maak jezelf niet gek.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129336068
hee firefly3

Fok forum zegt : Je moet 7 dagen geregistreerd zijn voor een PB te sturen.
zou je mij je nr kunnen sturen, kunnen we info uitwisselen omtrent dit onderwerp

Romero
aktief-pua
pi_129336948
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:03 schreef RomeroDaSilva het volgende:
hee firefly3

Fok forum zegt : Je moet 7 dagen geregistreerd zijn voor een PB te sturen.
zou je mij je nr kunnen sturen, kunnen we info uitwisselen omtrent dit onderwerp

Romero
aktief-pua
Hier op fok in het openbaar is wel ok. Het gaat toch vooral om het doen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129384289
Waar woon je? Gaan we samen op pad :-)
pi_129403098
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:05 schreef RomeroDaSilva het volgende:
Waar woon je? Gaan we samen op pad :-)
Zuid holland jij?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129442830
Harderwijk stuur me je whatsapp
pi_129459382
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 20:18 schreef RomeroDaSilva het volgende:
Harderwijk stuur me je whatsapp
Je registreerd je hier om vervolgens meteen mijn nummer te vragen. Die geef ik niet zomaar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 29 juli 2013 @ 07:01:14 #184
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_129459448
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 06:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je registreerd je hier om vervolgens meteen mijn nummer te vragen. Die geef ik niet zomaar.
Nep PUA ben je toch ook hè :r wat heb je te verliezen
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_129459745
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 07:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nep PUA ben je toch ook hè :r wat heb je te verliezen
Ooit kom je er nog wel dat je dingen aan voelt en minder gefrustreerd bent.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 29 juli 2013 @ 08:22:48 #186
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_129459946
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ooit kom je er nog wel dat je dingen aan voelt en minder gefrustreerd bent.
Het was een grapske mien jong.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_129460198
quote:
10s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het was een grapske mien jong.
^^
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129586663
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 18:58:53 #189
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_129586899
Ik doe ook pua geef je whatsapp
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_129587479
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 18:58 schreef fathank het volgende:
Ik doe ook pua geef je whatsapp
:D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129590056
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:20 schreef dyna18 het volgende:

[..]

* dyna18 puts hand up
_O_
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129590290
quote:
Dit is niks meer dan iemand die finally zijn angsten overboord heeft gegooid en 'just doesn't care anymore' wat er over hem zou worden verteld. Dan breekt al die angst en is het 'vrij gemakkelijk' om te scoren in een tent. De ene dag wil het beter dan de andere.

Al die weirdo's die dit keihard proberen te volgen en als wetenschap verheffen en over elke stap nadenken falen mijn inziens hard. Een meisje oppikken is geen wetenschap. Er 1tje in je bed krijgen ook niet.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_129591651
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dit is niks meer dan iemand die finally zijn angsten overboord heeft gegooid en 'just doesn't care anymore' wat er over hem zou worden verteld. Dan breekt al die angst en is het 'vrij gemakkelijk' om te scoren in een tent. De ene dag wil het beter dan de andere.

Al die weirdo's die dit keihard proberen te volgen en als wetenschap verheffen en over elke stap nadenken falen mijn inziens hard. Een meisje oppikken is geen wetenschap. Er 1tje in je bed krijgen ook niet.
Omdat het geen wetenschap is kan het ook constant falen :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129592597
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dit is niks meer dan iemand die finally zijn angsten overboord heeft gegooid en 'just doesn't care anymore' wat er over hem zou worden verteld. Dan breekt al die angst en is het 'vrij gemakkelijk' om te scoren in een tent. De ene dag wil het beter dan de andere.

Al die weirdo's die dit keihard proberen te volgen en als wetenschap verheffen en over elke stap nadenken falen mijn inziens hard. Een meisje oppikken is geen wetenschap. Er 1tje in je bed krijgen ook niet.
Je zit met de zwart wit gedachte van je kan het of je kan het niet.

Wrong
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129655043
Daygamer Amersfoort gezocht
pi_129655151


[ Bericht 100% gewijzigd door RomeroDaSilva op 03-08-2013 19:58:32 ]
pi_129655195


[ Bericht 100% gewijzigd door RomeroDaSilva op 03-08-2013 19:58:27 ]
pi_129655201


[ Bericht 100% gewijzigd door RomeroDaSilva op 03-08-2013 19:58:21 ]
pi_129655209


[ Bericht 100% gewijzigd door RomeroDaSilva op 03-08-2013 19:58:12 ]
pi_129655227


[ Bericht 100% gewijzigd door RomeroDaSilva op 03-08-2013 19:57:50 ]
pi_129655241


[ Bericht 100% gewijzigd door RomeroDaSilva op 03-08-2013 19:57:45 ]
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:10:53 #203
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_129655743
Wat stond daar allemaal?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_129876196
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:04:08 #205
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129943514
Awesomeness.


Net nu ik dacht dat hier een plafond aan zou zitten.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:24:34 #206
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129944280
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 01:13 schreef dyna18 het volgende:
Hoi mannen, een vraagje over escaleren naar zoenen.
Ik merk dat ik hier niet verder mee kom en ik ben op zoek naar informatie over hoe ik mijzelf hierin kan verbeteren. Ik blijf steken op haar af en toe aanraken op arm, been of rug en leuke gesprekken voeren, maar kom niet verder.

Welke PUA heeft goed en in detail beschreven hoe je nog de volgende stappen verder maakt naar zoenen? Ik zou hier graag wat over willen lezen.

Bij teveel artikelen wordt geschreven dat je de situatie moet aanvoelen en als het moment daar is er gewoon voor moet gaan. Dat is voor mij echter te vaag. Ik ben echt op zoek naar praktische handelingen die je dan verder brengen.

Hopelijk stel ik deze vraag op de juiste plek.
Je moet leren seksuele spanning op te bouwen, dit vond ik heel erg moeilijk. Na veel proberen gaat dit nu stukken beter.

1. Strak oogcontact houden, terwijl je steeds iets dichter bij gaat staan. In haar persoonlijke zone komen dus. Als ze niet wegkijkt kan je haar zoenen.

2. Veel aanraken. (hand om haar heen slaan, knuffel geven, vlak boven haar elleboog pakken om haar een beetje naar je toe te trekken als ze je niet verstaat) Als je veel van dit soort dingen terugkrijgt, kan je haar zoenen.

3. Iets wat ik persoonlijk leuk vind om te doen op de dansvloer is haar hand pakken, te spinnen, en in dezelfde beweging haar hand in m'n nek te leggen. Als ze deze laat liggen en oogcontact houd, kan het echt niet meer verkeerd.

Daarnaast, leiden. Zeg dat je het warm hebt, stel voor om even naar buiten te lopen samen, pak haar hand en leid haar naar buiten. Na een paar minuutjes te praten: Kom, we gaan dansen. Pak haar hand en leid haar naar de dansvloer.

Wat betreft je mindset: Zoenen is geen big deal, er kan niks gebeuren. Echt niks. Worst case scenario is dat ze wegdraait. Gewoon heel veel proberen dus. Deze tip kan ik ook gelijk aan mezelf geven, want betrap mezelf ook wel eens op m'n lafheid.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_130033828
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Awesomeness.


Net nu ik dacht dat hier een plafond aan zou zitten.
_O_
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130578723
Romero in Amersfoort is toch niet zo veel te beleven?
pi_130619116
Heey ik heb me verdiept in daygame en ben hier mee begonnen. Er zijn veel scepticie...Maar.Was naar zwolle
3x de yad approach gedaan. 2 Vrouwen gestopt. Gelijk heel direct geopend en beide hun nr gekregen.

Volgende stap is dan meer connectie bouwen met kans dat nr minder snel flaked. 1 wilde afspreken maar heeft vriend en ander ga ik ook mee afspreken maar niet echt als date.

Maar toch. Volgend de pua manier een vrouw op straat aaanspreken werkt ECHT! !!

En een routine als de ring finger of the cube tijdens een date werkt echt als magie om connectie te creeren!

Ik zoek een daygame partner door heel het land. Pm me! Samen daygamen is super chil!
pi_130619291
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Je moet leren seksuele spanning op te bouwen, dit vond ik heel erg moeilijk. Na veel proberen gaat dit nu stukken beter.

1. Strak oogcontact houden, terwijl je steeds iets dichter bij gaat staan. In haar persoonlijke zone komen dus. Als ze niet wegkijkt kan je haar zoenen.

2. Veel aanraken. (hand om haar heen slaan, knuffel geven, vlak boven haar elleboog pakken om haar een beetje naar je toe te trekken als ze je niet verstaat) Als je veel van dit soort dingen terugkrijgt, kan je haar zoenen.

3. Iets wat ik persoonlijk leuk vind om te doen op de dansvloer is haar hand pakken, te spinnen, en in dezelfde beweging haar hand in m'n nek te leggen. Als ze deze laat liggen en oogcontact houd, kan het echt niet meer verkeerd.

Daarnaast, leiden. Zeg dat je het warm hebt, stel voor om even naar buiten te lopen samen, pak haar hand en leid haar naar buiten. Na een paar minuutjes te praten: Kom, we gaan dansen. Pak haar hand en leid haar naar de dansvloer.

Wat betreft je mindset: Zoenen is geen big deal, er kan niks gebeuren. Echt niks. Worst case scenario is dat ze wegdraait. Gewoon heel veel proberen dus. Deze tip kan ik ook gelijk aan mezelf geven, want betrap mezelf ook wel eens op m'n lafheid.
Mystery routine...

"Wil je mij zoenen?"
3 antwoorden mogelijk.
1: ja
2: misschien
3: nee

Bij 1 zoen je haar.
Bij 2 zeg je. Laten we er achter komen en je zoent haar.
Bij 3..(Hoe je t brengt is belangrijk)
Okay nee ik zei ook niet dat het mocht. Maar het leek of je iets in gedachte had.
pi_130619655
Ring finger of the cube werkt wisselvallig waar five finger death punch altijd score neerzet. Maar je moet ook gewoon chillen met de firefly voor max game performance, heb je hem op WA?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_130620421
haha dude wtf is wa en die andere dingen?

Hoop echt dat ik mensen vind die samen willen daygamen :)
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:16:48 #213
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_130635130
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:40 schreef AntiCasanova het volgende:

[..]

Mystery routine...

"Wil je mij zoenen?"
3 antwoorden mogelijk.
1: ja
2: misschien
3: nee

Bij 1 zoen je haar.
Bij 2 zeg je. Laten we er achter komen en je zoent haar.
Bij 3..(Hoe je t brengt is belangrijk)
Okay nee ik zei ook niet dat het mocht. Maar het leek of je iets in gedachte had.
Waarom haar niet gewoon zoenen als je daar zin in hebt? Zij is een leuke chick, jij bent een leuke gast. Daar heb je echt geen routine voor nodig.

Heb het zelf paar keer gedaan overigens, maar het voelde echt extreem onnatuurlijk (ze keek me ook raar aan, I don't blame her).
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:46:39 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130636182
Uberhaupt vragen of iemand met je wil zoenen :N
pi_130636518
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:46 schreef Cue_ het volgende:
Uberhaupt vragen of iemand met je wil zoenen :N
Dit, pak het dan gelijk goed aan en vraag om te neuken.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:57:19 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130636572
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:55 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dit, pak het dan gelijk goed aan en vraag om te neuken.
Vragen .... :N
pi_130636677
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vragen .... :N
Gewoon doen wil je zeggen? Laatste keer kreeg ik anders toch een flinke klap voor kop toen ik hem in de discotheek zonder wat te vragen achterlangs erin schoof bij zo'n meisje.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:03:07 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130636782
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:00 schreef Kper_Norci het volgende:
Gewoon doen wil je zeggen? Laatste keer kreeg ik anders toch een flinke klap voor kop toen ik hem in de discotheek zonder wat te vragen achterlangs erin schoof bij zo'n meisje.
Ze moet wel willen he ;)
Want als je het vraagt en ze willen niet, dan gebeurd het ook niet.
pi_130636888
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ze moet wel willen he ;)
Want als je het vraagt en ze willen niet, dan gebeurd het ook niet.
Oh is dat het ;)

Maar accepteert de gemiddelde PUA'er wel een nee?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:07:04 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130636913
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Oh is dat het ;)

Maar accepteert de gemiddelde PUA'er wel een nee?
I dunno.. En anders komt het vast door iets wat hij zelf verkeerd heeft gedaan.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:25:22 #221
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_130637576
Je bent pas goed als ze jou zoent
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_130667148
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:06 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Oh is dat het ;)

Maar accepteert de gemiddelde PUA'er wel een nee?
Je hebt nog nooit een speelse nee meegemaakt blijkbaar. Maarja, een hoop fokkers zijn op sociaal niveau zo slecht dat ze alles letterlijk nemen wat ze zegt en niets kunnen aanvoelen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 4 september 2013 @ 02:52:56 #223
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_130802366
Aanrader!

''The case against studying seduction'' door Ricky Raw

http://therawness.com/reader-letters-1-part-4/

Kort samengevat komt zijn mening hier op neer. Medeafhankelijke mannen (niceguys) proberen hun onzekerheid en lage eigendunk te overcompenseren door mbv oldskool pickup narcistisch te worden. Dit lijkt op het eerste gezicht erg goed te werken, maar een narcist heeft van binnen nog steeds hetzelfde negatieve zelfbeeld als een medeafhankelijke. Narcisme verzorgt alleen de symptomen, maar de oorzaak van het probleem los je er niet mee op.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_130834209
iemand tips voor een autist die ook nog stottert en niet kan dansen zoals le me :9
pi_130838495
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:38 schreef badschaap het volgende:
iemand tips voor een autist die ook nog stottert en niet kan dansen zoals le me :9
Laat haar het danswerk doen en praat, ook al stotter je.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130838523
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:46 schreef Cue_ het volgende:
Uberhaupt vragen of iemand met je wil zoenen :N
ik heb dat wel eens gedaan :@
compact en kleverig.
  donderdag 5 september 2013 @ 08:16:28 #227
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_130838668
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:38 schreef badschaap het volgende:
iemand tips voor een autist die ook nog stottert en niet kan dansen zoals le me :9
Logopedie en dansles
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 5 september 2013 @ 08:18:43 #228
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130838696
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:00 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik heb dat wel eens gedaan :@
Och ik ook wel eens. Maar denk wel dat het als vrouw anders overkomt dan als man.

Een vrouw wil graag een vent die actie durft te ondernemen. Tenminste ik wel. Ik zie het al minpunt als ie me niet durft te zoenen, maar erom gaat vragen.
(of het moet gewoon qua conversatie kloppen enzo, maar dat is weer een uitzondering)
pi_130838734
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Och ik ook wel eens. Maar denk wel dat het als vrouw anders overkomt dan als man.

Een vrouw wil graag een vent die actie durft te ondernemen. Tenminste ik wel. Ik zie het al minpunt als ie me niet durft te zoenen, maar erom gaat vragen.
(of het moet gewoon qua conversatie kloppen enzo, maar dat is weer een uitzondering)
klopt, ik wilde gewoon iets zeggen :+
compact en kleverig.
  donderdag 5 september 2013 @ 08:23:09 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130838743
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:22 schreef JaniesBrownie het volgende:

klopt, ik wilde gewoon iets zeggen :+
:') :+
pi_130838776
Overigens ben ik er minder van gediend als iemand denkt dat ie me wel kan zoenen terwijl ik dacht dat ik duidelijk was met m'n nee...
Maar goed, heb wel vaker t probleem dat ik verkeerd begrepen word
:')
compact en kleverig.
pi_130852417
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Logopedie en dansles
Logopedie lijkt me wel weer eens handig ja, kom daar gemiddeld om het jaar weer terug met telkens een ander spraakgebrek xd. En dat dansen, ach als ik uit me plaat ga boeit t me vrij weinig wat andere mensen ervan vinden. Sommige dames houden daar nog van ook
  donderdag 5 september 2013 @ 16:55:23 #233
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_130852482
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:53 schreef badschaap het volgende:

[..]

Logopedie lijkt me wel weer eens handig ja, kom daar gemiddeld om het jaar weer terug met telkens een ander spraakgebrek xd. En dat dansen, ach als ik uit me plaat ga boeit t me vrij weinig wat andere mensen ervan vinden. Sommige dames houden daar nog van ook
vrouwen houden van mannen die plezier hebben. Houten klazen die langs de kant blijven staan, armen over elkaar en de biceps flexen vinden ze over t algemeen niet zo interessant.

En als je met een meid danst wil ze je vast wel helpen om een beetje in de maat te blijven ;).
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_130856676
En als ik nu plezier heb met m'n biceps dikkehenk, wat dan he!?

[ Bericht 6% gewijzigd door Awesome_ op 05-09-2013 22:43:37 ]
BEASTMODE
pi_130862644
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Och ik ook wel eens. Maar denk wel dat het als vrouw anders overkomt dan als man.

Een vrouw wil graag een vent die actie durft te ondernemen. Tenminste ik wel. Ik zie het al minpunt als ie me niet durft te zoenen, maar erom gaat vragen.
(of het moet gewoon qua conversatie kloppen enzo, maar dat is weer een uitzondering)
Hoe zie je eigenlijk wanneer je een meid kan zoenen? Waar moet je op letten?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 5 september 2013 @ 21:45:28 #236
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_130863367
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:33 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hoe zie je eigenlijk wanneer je een meid kan zoenen? Waar moet je op letten?
Dat merk je vanzelf als die spanning er hangt. Als je merkt dat ze je net te lang in de ogen aankijkt, vaker aan je zit dan normaal, goeie verbale respons krijgt etc etc.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_130863485
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat merk je vanzelf als die spanning er hangt. Als je merkt dat ze je net te lang in de ogen aankijkt, vaker aan je zit dan normaal, goeie verbale respons krijgt etc etc.
Ik word al gek in m'n hoofd wanneer een meid gewoon leuk met me zit te praten :')
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_130863965
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:47 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik word al gek in m'n hoofd wanneer een meid gewoon leuk met me zit te praten :')
Maar waarom, heb je plannen met elke meid waar je leuk mee praat ofzo? Je hebt jezelf waarschijnlijk alleen maar met allemaal verwachtingen opgescheept waar niemand beter van wordt.
Dat zoenen komt pas later, als het meer is dan alleen leuk praten :P
pi_130865125
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar waarom, heb je plannen met elke meid waar je leuk mee praat ofzo? Je hebt jezelf waarschijnlijk alleen maar met allemaal verwachtingen opgescheept waar niemand beter van wordt.
Dat zoenen komt pas later, als het meer is dan alleen leuk praten :P
Maar dat is voor mij al heel wat :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_130890758
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:33 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hoe zie je eigenlijk wanneer je een meid kan zoenen? Waar moet je op letten?
Gewoon zoenen en niet bang zijn voor de eventuele afwijzing. Daar leer je meer van dan als zij al het versierwerk doet :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131085589
Ik merk dat het bewust opwekken van blindspots echt zeer krachtig is. Zonder genoeg referentie ervaringen lukt dit uiteraard niet. Er vanuit gaan dat elke vrouw naar je verlangd, en niets minder dan dat, heeft een zeer positieve invloed. Ben zelf de afgelopen tijd veel benaderd tussen mijn eigen approaches door, ook overdag waar het voor haar veel lef kost om het te doen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131161988
Een aanrader om deze video geheel af te kijken, zeer leerzaam:

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 15 september 2013 @ 00:12:34 #243
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_131184399
Wat is het toch een aparte scene, en wat trekt het wonderlijke mensen aan. Ik kwam laatst http://puahate.com/ tegen, daar zitten voormalige/anti-PUA's die kennelijk nog veel gekker en seksistischer zijn dan PUA's.
...as always
pi_131359471
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 00:12 schreef Anyanka het volgende:
Wat is het toch een aparte scene, en wat trekt het wonderlijke mensen aan. Ik kwam laatst http://puahate.com/ tegen, daar zitten voormalige/anti-PUA's die kennelijk nog veel gekker en seksistischer zijn dan PUA's.
Ik vind de PUA community in mijn omgeving het minst seksistisch van iedereen. Vrouwen niet omlaag praten of stoerdoenerij maar vooral veel respect voor vrouwen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131367706
Whoop whoop tjoop tjoop! ;)

Ik geloof niet zo in allerlei trucjes, maar meer in het moment.
pi_131369874
quote:
16s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:00 schreef Paulus0013 het volgende:
Whoop whoop tjoop tjoop! ;)

Ik geloof niet zo in allerlei trucjes, maar meer in het moment.
In het moment leven is een belangrijk iets
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131464233
En is het nog gelukt vannacht zonder mij?
pi_131469144
Niet veel bijzonders, alleen een beetje met een meid lopen dansen en in de nek gezoend en de helft vergeten. Ik zou haar niet kunnen herkennen. Teveel alcohol, ik ga het weer afbouwen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:18:01 #249
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_131658534
Daniel Rose - Sex Revolution. Ga het lezen. Principes die er in staan gisteravond toegepast, echt mindblowing...
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 29 september 2013 @ 07:40:52 #250
240618 Micson
The lonely stoner
pi_131665724
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Daniel Rose - Sex Revolution. Ga het lezen. Principes die er in staan gisteravond toegepast, echt mindblowing...
Vertel eens beknopt wat er mindblowing aan was.

Goed topic om tijdens je nachtdienst te lezen trouwens,beter dan de meeste andere R&P rommel. :)
  zondag 29 september 2013 @ 12:07:33 #251
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_131668467
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 07:40 schreef Micson het volgende:

[..]

Vertel eens beknopt wat er mindblowing aan was.

Goed topic om tijdens je nachtdienst te lezen trouwens,beter dan de meeste andere R&P rommel. :)
De seks was mindblowing, dat was zowel aan de vrouw als aan het boek te danken. De derde keer smolt ze zo ongeveer onder me. Heb nog nooit iets in die richting ervaren.

Volgens hem bestaat goede seks uit 4 delen, DEVI: Dominance, Emotion, Variety, en Immersion.
Elk van deze zijn even belangrijk. . Eerst geeft hij de mindsets die achter deze delen zitten, en vervolgens wat simpele techniekjes om deze te internaliseren. Bij dominantie bijvoorbeeld: Haar tegen de deur aan gooien, aan haar haar trekken, spanken, bijten, dirty talk.

Wat mij het meest aansprak was deze zin ''Alle vrouwen hunkeren naar goede seks, nog veel meer dan mannen'' Elke zin in dit boek straalt dit uit, net zolang totdat je er zelf ook van overtuigd bent.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 29 september 2013 @ 14:04:37 #252
240618 Micson
The lonely stoner
pi_131671779
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

De seks was mindblowing, dat was zowel aan de vrouw als aan het boek te danken. De derde keer smolt ze zo ongeveer onder me. Heb nog nooit iets in die richting ervaren.

Volgens hem bestaat goede seks uit 4 delen, DEVI: Dominance, Emotion, Variety, en Immersion.
Elk van deze zijn even belangrijk. . Eerst geeft hij de mindsets die achter deze delen zitten, en vervolgens wat simpele techniekjes om deze te internaliseren. Bij dominantie bijvoorbeeld: Haar tegen de deur aan gooien, aan haar haar trekken, spanken, bijten, dirty talk.

Wat mij het meest aansprak was deze zin ''Alle vrouwen hunkeren naar goede seks, nog veel meer dan mannen'' Elke zin in dit boek straalt dit uit, net zolang totdat je er zelf ook van overtuigd bent.

Ik ben dit een stukje aan het kijken, maar het klinkt tot nu toe als een hoop inhoudsloos geneuzel.
  zondag 29 september 2013 @ 14:05:52 #253
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_131671825
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

De seks was mindblowing, dat was zowel aan de vrouw als aan het boek te danken. De derde keer smolt ze zo ongeveer onder me. Heb nog nooit iets in die richting ervaren.

Volgens hem bestaat goede seks uit 4 delen, DEVI: Dominance, Emotion, Variety, en Immersion.
Elk van deze zijn even belangrijk. . Eerst geeft hij de mindsets die achter deze delen zitten, en vervolgens wat simpele techniekjes om deze te internaliseren. Bij dominantie bijvoorbeeld: Haar tegen de deur aan gooien, aan haar haar trekken, spanken, bijten, dirty talk.

Wat mij het meest aansprak was deze zin ''Alle vrouwen hunkeren naar goede seks, nog veel meer dan mannen'' Elke zin in dit boek straalt dit uit, net zolang totdat je er zelf ook van overtuigd bent.
Hoog open deuren gehalte. Werkt goed als je een middelmatig seksleven had met weinig bedpartners. Meeste van deze dingen leer je door ervaring.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 29 september 2013 @ 14:27:38 #254
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_131672654
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

De seks was mindblowing, dat was zowel aan de vrouw als aan het boek te danken. De derde keer smolt ze zo ongeveer onder me. Heb nog nooit iets in die richting ervaren.

Volgens hem bestaat goede seks uit 4 delen, DEVI: Dominance, Emotion, Variety, en Immersion.
Elk van deze zijn even belangrijk. . Eerst geeft hij de mindsets die achter deze delen zitten, en vervolgens wat simpele techniekjes om deze te internaliseren. Bij dominantie bijvoorbeeld: Haar tegen de deur aan gooien, aan haar haar trekken, spanken, bijten, dirty talk.

Wat mij het meest aansprak was deze zin ''Alle vrouwen hunkeren naar goede seks, nog veel meer dan mannen'' Elke zin in dit boek straalt dit uit, net zolang totdat je er zelf ook van overtuigd bent.
Daar heb je een boekje voor nodig gehad?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_131675260
Haar tegen de deur aangooien: it's not rape if she can't say no!
  zondag 29 september 2013 @ 15:57:31 #256
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_131675726
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:04 schreef Micson het volgende:

[..]


Ik ben dit een stukje aan het kijken, maar het klinkt tot nu toe als een hoop inhoudsloos geneuzel.
Vond dat filmpje ook niet zo boeiend, het boek is een stuk beter.

@ scorpie

Logisch, boeken zijn er ook niet om ervaring te vervangen, maar om je ervaringen sneller om te zetten in kennis.

@ fathank
Jup, niemand anders heeft me ooit iets over seks geleerd. Ben opgegroeid met ''Seks moet speciaal zijn'', en ''making love'' in plaats van ''having sex''

[ Bericht 1% gewijzigd door Pope-of-Dope op 29-09-2013 16:07:59 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_131676197
Speciaal en liefdevol kan prima samen met ruige, hete seks. Beter nog zelfs.

Maar spanken of haar trekken doe ik alleen wanneer de dame erom vraagt.
pi_131682284
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 08:18 schreef firefly3 het volgende:
Niet veel bijzonders, alleen een beetje met een meid lopen dansen en in de nek gezoend en de helft vergeten. Ik zou haar niet kunnen herkennen. Teveel alcohol, ik ga het weer afbouwen.
Ik ga 4x per week uit en doe 100% sober en dat is echt ziekelijke hard mode bij nightgame, zoveel kleine dingen die je handmatig moet gaan fixen. Het vette is dan wel dat je écht jezelf leert kennen.
Alles moet ROOD.
  zondag 29 september 2013 @ 20:35:23 #259
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_131685842
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 19:04 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Ik ga 4x per week uit en doe 100% sober en dat is echt ziekelijke hard mode bij nightgame, zoveel kleine dingen die je handmatig moet gaan fixen. Het vette is dan wel dat je écht jezelf leert kennen.
.. :')
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_131686346
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 19:04 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Ik ga 4x per week uit en doe 100% sober en dat is echt ziekelijke hard mode bij nightgame, zoveel kleine dingen die je handmatig moet gaan fixen. Het vette is dan wel dat je écht jezelf leert kennen.
hard mode? Dan moet je wel een ongelofelijke zenuwlijer zijn. Ben jaren lid van een lair geweest en daar was drank gewoon een no-go tijdens het sargen. Het is noodzakelijk om nuchter te blijven om te kunnen analyseren wat je verkeerd of juist goed deed.
Oh en het is juist makkelijker, want als je alleen met drank op kan functioneren, dan ben je officieel een alcoholist.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_131686613
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 00:12 schreef Anyanka het volgende:
Wat is het toch een aparte scene, en wat trekt het wonderlijke mensen aan. Ik kwam laatst http://puahate.com/ tegen, daar zitten voormalige/anti-PUA's die kennelijk nog veel gekker en seksistischer zijn dan PUA's.
Die zijn de verkeerde mensen tegen gekomen, een goede PUA heeft respect voor vrouwen en gaat het om het spel, niet de sex. Het versieren, uitgaan, op dates gaan, etc dat vind ik leuk aan de PUA wereld. Dat daar sex uit voort komt is een bonus.

De 'PUAs' die voor de one-night-stands gaan vind ik dan ook eigenlijk niks, niet omdat ik het niet kan, maar omdat het de makkelijkste weg is. Een vrouw naar je laten verlangen ondanks dat ze je 1 of 2 dagen niet gezien heeft is veel lastiger dan een dronken vrouw mee naar bed slepen. Dat maakt het juist leuk. for the record: er is nog nooit een vrouw niet op komen dagen op de date.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zondag 29 september 2013 @ 21:49:29 #262
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_131689858
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 20:50 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Die zijn de verkeerde mensen tegen gekomen, een goede PUA heeft respect voor vrouwen en gaat het om het spel, niet de sex. Het versieren, uitgaan, op dates gaan, etc dat vind ik leuk aan de PUA wereld. Dat daar sex uit voort komt is een bonus.

De 'PUAs' die voor de one-night-stands gaan vind ik dan ook eigenlijk niks, niet omdat ik het niet kan, maar omdat het de makkelijkste weg is. Een vrouw naar je laten verlangen ondanks dat ze je 1 of 2 dagen niet gezien heeft is veel lastiger dan een dronken vrouw mee naar bed slepen. Dat maakt het juist leuk. for the record: er is nog nooit een vrouw niet op komen dagen op de date.
Waarom zou ze dronken moeten zijn voor een one night stand?

Ik denk dat iedereen zijn eigen definitie van PUA heeft, in ieder geval z'n eigen doelen. PUA is een middel om jezelf op heel veel vlakken te ontwikkelen. Of je nou 1000 vrouwen wil neuken, een leuke vriendin wilt, of gewoon wat meer vrienden en zelfvertrouwen wilt hebben.

Voor elk over de top verhaal van iemand die online zijn ''succesverhalen'' deelt over de honderden vrouwen die hij gevingerd heeft in de club, kun je net zogoed iemand vinden wiens leven het verandert heeft, en intens gelukkig is met z'n vriendin. Je vindt waar je naar zoekt. Als mensen willen geloven dat pickup rot en verdorven is, gaan ze er vanzelf bewijs voor vinden.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_131696461
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 20:44 schreef PeuRac het volgende:

[..]

hard mode? Dan moet je wel een ongelofelijke zenuwlijer zijn. Ben jaren lid van een lair geweest en daar was drank gewoon een no-go tijdens het sargen. Het is noodzakelijk om nuchter te blijven om te kunnen analyseren wat je verkeerd of juist goed deed.
Oh en het is juist makkelijker, want als je alleen met drank op kan functioneren, dan ben je officieel een alcoholist.
Cool story bro maar je hoeft echt niet stoer te doen ofzo, vreselijk kinderachtig. Dat het in jouw situatie goed uitpakte betekent niet dat het voor iedereen het geval is.
Zeker die laatste opmerking is te idioot voor woorden, alsof het gelijk staat aan gasten die lijden aan social-anxiety disorder zonder downer drugs zoals alcohol. Anxiety is het probleem namelijk niet.

In ieder geval zijn er heel veel dingen waar je bij het sober uitgaan moet doen om je state op te bouwen en niet te verliezen (met het gevolg dat je in je hoofd gaat), voor de rest moet je ook geil zien te worden en kost alles net even wat meer moeite.
Als je dat ontkent dan vraag ik me echt af of je daadwerkelijk lang zonder alcohol uit ben gegaan want dat zijn dingen die iedereen die niet stoer doet erkent.
Alles moet ROOD.
pi_131697270
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 21:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Waarom zou ze dronken moeten zijn voor een one night stand?

Ik denk dat iedereen zijn eigen definitie van PUA heeft, in ieder geval z'n eigen doelen. PUA is een middel om jezelf op heel veel vlakken te ontwikkelen. Of je nou 1000 vrouwen wil neuken, een leuke vriendin wilt, of gewoon wat meer vrienden en zelfvertrouwen wilt hebben.

Voor elk over de top verhaal van iemand die online zijn ''succesverhalen'' deelt over de honderden vrouwen die hij gevingerd heeft in de club, kun je net zogoed iemand vinden wiens leven het verandert heeft, en intens gelukkig is met z'n vriendin. Je vindt waar je naar zoekt. Als mensen willen geloven dat pickup rot en verdorven is, gaan ze er vanzelf bewijs voor vinden.
Het ging niet om het dronken deel.

Klopt, iedereen heeft inderdaad zijn eigen doel, maar ik vind dat je altijd respect moet houden voor jezelf en anderen, dat zie ik helaas vaak ontbreken.

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 23:55 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Cool story bro maar je hoeft echt niet stoer te doen ofzo, vreselijk kinderachtig. Dat het in jouw situatie goed uitpakte betekent niet dat het voor iedereen het geval is.
Zeker die laatste opmerking is te idioot voor woorden, alsof het gelijk staat aan gasten die lijden aan social-anxiety disorder zonder downer drugs zoals alcohol. Anxiety is het probleem namelijk niet.

In ieder geval zijn er heel veel dingen waar je bij het sober uitgaan moet doen om je state op te bouwen en niet te verliezen (met het gevolg dat je in je hoofd gaat), voor de rest moet je ook geil zien te worden en kost alles net even wat meer moeite.
Als je dat ontkent dan vraag ik me echt af of je daadwerkelijk lang zonder alcohol uit ben gegaan want dat zijn dingen die iedereen die niet stoer doet erkent.
Ik zeg niet dat iedereen een probleem heeft, maar als je de drank nodig hebt om te functioneren, dan moet je daar serieus naar gaan kijken.
Het gaat er niet om of ik cool ben of niet, ik kom hier niet om mijn rapporten te posten. En ik drink inderdaad regelmatig, maar niet als ik ga sargen. Uiteraard gebeurt het wel eens dat ik al gedronken heb of een drankje drink, maar dat is weinig. Buiten dat ik uberhaubt nog zelden ga sargen, 'I've had my fair share'
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_131697822
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 00:22 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat iedereen een probleem heeft, maar als je de drank nodig hebt om te functioneren, dan moet je daar serieus naar gaan kijken.
Ja daar ben ik het mee eens, ik zag gewoon niet in hoe jij 'hard mode' als 'niet functioneren' kon interpreteren.
Alles moet ROOD.
pi_131698234
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 00:44 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Ja daar ben ik het mee eens, ik zag gewoon niet in hoe jij 'hard mode' als 'niet functioneren' kon interpreteren.
Ik bedoel inderdaad te zeggen dat zonder drank normaal zou moeten zijn.

Met drank op is iemand niet zichzelf, dat het daardoor makkelijker gaat dat geloof ik wel, maar je leert dan minder en hebt minder controle. Ik noem dat dan eerder de 'easy' of 'cheating-mode'.

Bij die lair waren de regels daarover heel strikt en niet zonder succes, er waren nooit problemen en we waren in elke club welkom. Terwijl andere lairs en hun leden geweigerd werden omdat ze vrouwen lastig vielen (de pua wereld is vrij groot in Dublin).
Er waren nog een aantal strikte regels, het was geen forum waar je zomaar lid van kon worden. Dat zorgde voor een gezonde en kwalitatief goede groep pua's (en afc's).
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_131699918
Ik ga 2 dagen nuchter uit, en 1 dag met alcohol overigens
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 30 september 2013 @ 16:43:29 #268
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_131711853
Ach, dat hele alcoholgebeuren is nu eenmaal zo. Vind het vrij treurig, maar ergens ook wel weer grappig. Met de eerste paar internationale feestjes hier in Praag stond iedereen de eerste 2 uur volledig stil in groepjes. Echter, als iedereen na een uurtje of 4 kacheltje lam is kunnen ze opeens wel praten en dansen.

Voor mij is de keuze vrij simpel. M'n nuchtere persoonlijkheid ontwikkelen vind ik belangrijker dan m'n dronken persoonlijkheid ontwikkelen. Daarom ga ik meestal nuchter uit. Zuipen op z'n tijd is ook leuk though.

Peurac, hoe is het afgelopen met jouw reis in pickup? Heb je een leuke vriendin gevonden?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_131730432
Ik ben gestopt toen omdat ik geen uitdaging meer had, in Dublin en de steden waar ik voor mijn werk kwam, werd alles "been there, done that" op pick up gebied. Daar heb ik nog een tijdje gecoached en dat was erg leuk.
Toen ik terug kwam naar NL heb ik niet de moeite genomen om verder te gaan. Ondertussen ben ik er ook achter dat veel van mijn bewezen routines uit andere landen niet werken bij Nederlandse vrouwen.

Mocht ik een select en vertrouwd groepje kunnen vormen, dan zou dat leuk zijn en zou ik misschien willen zien wat hier wel werkt. Maar ik mis het niet echt of zo.

Overigens was ik tijdens mijn periode als coach ook vrij serieus aan het daten met een meisje welke het spel ook kende. Dat maakte dat zij mij scherp hield en ze ging ook rustig mee tijdens het sargen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 17:07:49 #270
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_131746260
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 00:37 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben gestopt toen omdat ik geen uitdaging meer had, in Dublin en de steden waar ik voor mijn werk kwam, werd alles "been there, done that" op pick up gebied. Daar heb ik nog een tijdje gecoached en dat was erg leuk.
Toen ik terug kwam naar NL heb ik niet de moeite genomen om verder te gaan. Ondertussen ben ik er ook achter dat veel van mijn bewezen routines uit andere landen niet werken bij Nederlandse vrouwen.

Mocht ik een select en vertrouwd groepje kunnen vormen, dan zou dat leuk zijn en zou ik misschien willen zien wat hier wel werkt. Maar ik mis het niet echt of zo.

Overigens was ik tijdens mijn periode als coach ook vrij serieus aan het daten met een meisje welke het spel ook kende. Dat maakte dat zij mij scherp hield en ze ging ook rustig mee tijdens het sargen.
Geen uitdaging meer? Hoe moet ik me dat voorstellen. Na Jessica Alba geneukt te hebben hoeft het allemaal niet meer zo nodig?

Lijkt me daarnaast dan attraction universeel is. Routines zijn zijwieltjes voor het begin, uiteindelijk dump je ze.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_131760035
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Geen uitdaging meer? Hoe moet ik me dat voorstellen. Na Jessica Alba geneukt te hebben hoeft het allemaal niet meer zo nodig?

Lijkt me daarnaast dan attraction universeel is. Routines zijn zijwieltjes voor het begin, uiteindelijk dump je ze.
Nee, Jessica Alba heb ik niet in mijn bed gehad, hoewel ze d'r na haar zwangerschap een stuk minder aantrekkelijk uit ziet.
Ik ga hier niet uitweiden wat ik bereikt heb, dat is iets voor een vertrouwde groep.

Nederlandse vrouwen reageren beduidend anders, ik vertrouw al lang niet meer op routines. Wat in Ierland, UK, Italie, Spanje en de USA goed werkte, krijg je hier in NL geen contact, iig niet bij hoger opgeleide vrouwen. Dit zie je trouwens ook terug op de bekende PUA fora.

Zijn jullie lid van een lair trouwens?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 oktober 2013 @ 22:54:29 #272
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_131796474
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:22 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Nee, Jessica Alba heb ik niet in mijn bed gehad, hoewel ze d'r na haar zwangerschap een stuk minder aantrekkelijk uit ziet.
Ik ga hier niet uitweiden wat ik bereikt heb, dat is iets voor een vertrouwde groep.

Nederlandse vrouwen reageren beduidend anders, ik vertrouw al lang niet meer op routines. Wat in Ierland, UK, Italie, Spanje en de USA goed werkte, krijg je hier in NL geen contact, iig niet bij hoger opgeleide vrouwen. Dit zie je trouwens ook terug op de bekende PUA fora.

Zijn jullie lid van een lair trouwens?
Vind het een beetje een vreemd verhaal. Maargoed, als je het niet wil delen heb ik daar respect voor.

Ben zelf lid van een groep gasten die met zelfontwikkeling bezig is. Erg toffe mensen allemaal, met allemaal een andere visie voor zichzelf.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_131801033
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 09:44:33 #274
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_131802325
quote:
Recordpoging open deuren intrappen?

Het enige wat ik zie is iemand die zichzelf een bepaalde mimiek en manier van praten heeft aangeleerd en daarmee doet alsof ie het 8 wereldwonder heeft uitgevonden.

Een beetje vergelijkbaar met een gladde autoverkoper imho.

[ Bericht 10% gewijzigd door fathank op 03-10-2013 10:17:42 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:21:17 #275
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131803065
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:44 schreef fathank het volgende:
Recordpoging open deuren intrappen?

Het enige wat ik zie is iemand die zichzelf een bepaalde mimiek en manier van praten heeft aangeleerd en daarmee doet alsof ie het 8 wereldwonder heeft uitgevonden.

Een beetje vergelijkbaar met een gladde autoverkoper imho.
Eens. Tis maar een irritant ventje als je er de hele tijd naar moet luisteren.
En voornamelijk vertelt hij dat je zelfvertrouwen moet hebben / uitstralen en je niet als een houten hark je moet gedragen.
pi_131806082
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:44 schreef fathank het volgende:

[..]

Recordpoging open deuren intrappen?

Het enige wat ik zie is iemand die zichzelf een bepaalde mimiek en manier van praten heeft aangeleerd en daarmee doet alsof ie het 8 wereldwonder heeft uitgevonden.

Een beetje vergelijkbaar met een gladde autoverkoper imho.
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Eens. Tis maar een irritant ventje als je er de hele tijd naar moet luisteren.
En voornamelijk vertelt hij dat je zelfvertrouwen moet hebben / uitstralen en je niet als een houten hark je moet gedragen.
Gaat het zelf doen dan en kijk of het echt zo makkelijk is.
Alles moet ROOD.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:23:19 #277
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_131806194
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:19 schreef Wazzim het volgende:

[..]

[..]

Gaat het zelf doen dan en kijk of het echt zo makkelijk is.
2 weken terug nog. Precies zoals in het filmpje te zien. Binnen 5 minuten nrs uitgewisseld, en een kwartier later kwam ze me thuis oppikken. En dat zonder wijsheid uit boekjes of youtube maar gewoon common sense. We daten nu nog.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_131806231
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:23 schreef fathank het volgende:

[..]

2 weken terug nog. Precies zoals in het filmpje te zien. Binnen 5 minuten nrs uitgewisseld, en een kwartier later kwam ze me thuis oppikken. En dat zonder wijsheid uit boekjes of youtube maar gewoon common sense. We daten nu nog.
Ik lokte zo'n reactie uit want nagenoeg iedereen kan zo'n verhaal vertellen, ga het nu elke week proberen en je zal zien dat het consistent kunnen van zoiets veel moeilijker is dan zomaar 1 keer.
Alles moet ROOD.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:26:57 #279
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_131806289
quote:
12s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:24 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Ik lokte zo'n reactie uit want nagenoeg iedereen kan zo'n verhaal vertellen, ga het nu elke week proberen en je zal zien dat het consistent kunnen van zoiets veel moeilijker is dan zomaar 1 keer.
Waarom zou ik 100x hetzelfde trucje toe willen passen? dat werkt niet. Als je een vrouw wil versieren moet je de situatie kunnen lezen, bewust zijn van je omgeving. Niet 100x hetzelfde trucje toepassen. Iedere vrouw is anders en reageert anders. Je moet je focussen op de input die je krijgt van daaruit je strategie bepalen. Geen voorgekauwd trucje met vastgelegde regels.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_131806527
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:26 schreef fathank het volgende:

[..]

Waarom zou ik 100x hetzelfde trucje toe willen passen? dat werkt niet. Als je een vrouw wil versieren moet je de situatie kunnen lezen, bewust zijn van je omgeving. Niet 100x hetzelfde trucje toepassen. Iedere vrouw is anders en reageert anders. Je moet je focussen op de input die je krijgt van daaruit je strategie bepalen. Geen voorgekauwd trucje met vastgelegde regels.
lol

Er zijn een paar basisprincipes die je altijd nodig moet hebben en daar lult die gast over. Het is duidelijk dat jij het nooit op grote schaal hebt geprobeerd en dus niet ziet waarom je ze nodig hebt. Het is dus geen 'truc'.

Daarnaast heb je meestal geen tijd om je fucking 'strategie' te bepalen, tegen de tijd dat je die hebt zit je al helemaal verkracht qua denken.
Alles moet ROOD.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:38:15 #281
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_131806580
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:35 schreef Wazzim het volgende:

[..]

lol

Er zijn een paar basisprincipes die je altijd nodig moet hebben en daar lult die gast over. Het is duidelijk dat jij het nooit op grote schaal hebt geprobeerd en dus niet ziet waarom je ze nodig hebt. Het is dus geen 'truc'.

Daarnaast heb je meestal geen tijd om je fucking 'strategie' te bepalen, tegen de tijd dat je die hebt zit je al helemaal verkracht qua denken.
Als je sociaal gehandicapt bent misschien.

En die basisprincipes waar hij het over heeft liggen wel zo voor de hand dat m'n 10 jarige neefje dat nog zou kunnen bedenken. Ik zie werkelijk niks waarvan ik onder de indruk zou moeten zijn imho.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_131806839
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:38 schreef fathank het volgende:

[..]

Als je sociaal gehandicapt bent misschien.

En die basisprincipes waar hij het over heeft liggen wel zo voor de hand dat m'n 10 jarige neefje dat nog zou kunnen bedenken. Ik zie werkelijk niks waarvan ik onder de indruk zou moeten zijn imho.
Bedenken is toch iets anders dan uitvoeren, slimbo. Je snapt hoop ik wel het verschil tussen theorie en praktijk?
Als je daar met je nuchtere kop staat piep je dus echt wel anders.
Alles moet ROOD.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:51:07 #283
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_131806884
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:49 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Bedenken is toch iets anders dan uitvoeren, slimbo. Je snapt hoop ik wel het verschil tussen theorie en praktijk?
Als je daar met je nuchtere kop staat piep je dus echt wel anders.
En je hebt dus een boek nodig of filmpjes of een of andere random dude die zegt dat het werkt om genoeg zelfvertrouwen te kweken het daadwerkelijk te doen?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_131806922
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En je hebt dus een boek nodig of filmpjes of een of andere random dude die zegt dat het werkt om genoeg zelfvertrouwen te kweken het daadwerkelijk te doen?
Ja.
Alles moet ROOD.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:53:00 #285
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_131806937
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:52 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Ja.
Apart.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:05:17 #286
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_131807273
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:52 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Ja.
Dan moet je eens bij jezelf te rade gaan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_131807426
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Dan moet je eens bij jezelf te rade gaan.
Hoezo?
Alles moet ROOD.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:10:42 #288
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_131807470
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:09 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Hoezo?
Dat je dus blijkbaar je zelfvertrouwen moet halen uit de ervaring van een ander. Dat vind ik raar.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:13:22 #289
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_131807553
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat je dus blijkbaar je zelfvertrouwen moet halen uit de ervaring van een ander. Dat vind ik raar.
Hoog TellSell gehalte idd.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_131807711
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat je dus blijkbaar je zelfvertrouwen moet halen uit de ervaring van een ander. Dat vind ik raar.
Nou ja het is zo dat ik altijd wel meisjes aansprak op school, werk en vakanties/tripjes maar nooit wist ik dat je het zo snel kon escaleren.

Ik was altijd meer van het elkaar leren kennen maar toen zag ik hoe je dat lange proces kon skippen en dus heb ik indirect via de info het zelfvertrouwen gekregen om ook dat te proberen. Niets vreemds aan.
Alles moet ROOD.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:58:21 #291
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131808887
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:19 schreef Wazzim het volgende:

Gaat het zelf doen dan en kijk of het echt zo makkelijk is.
Ik zeg dat wat hij verteld, dus de inhoud, de basisprincipes gewoon logica is.
Ik zeg niet dat het daadwerkelijk uitvoeren er van simpel is.

Twee totaal verschillende dingen.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 16:38:15 #292
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_131813162
Ik zie hetzelfde riedeltje de hele tijd weer langskomen...

Aan alle gasten die met pickup bezig zijn, JA, er zijn genoeg gasten die nooit van game gehoord hebben en er toch veel beter in zijn dan jij, get over it.

Aan alle ''naturals'' , al is het voor jullie de normaalste zaak van de wereld. Niet iedereen is zo, sommigen moeten zelfvertrouwen leren. Natuurlijk kun je dit jezelf leren als je maar genoeg ervaring opdoet, maar waarom niet naar de mensen kijken die al de resultaten hebben die jij wilt? Als ze dan ook nog eens gratis op internet zetten wat voor acties ze gedaan hebben om deze resultaten te bereiken, is het helemaal een inkopper..

(sidenote, al betwijfel ik of alle gasten die beweren dat het zo makkelijk is het ook echt zelf consistent in de praktijk brengen)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_131820536
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:44 schreef fathank het volgende:

[..]

Recordpoging open deuren intrappen?

Het enige wat ik zie is iemand die zichzelf een bepaalde mimiek en manier van praten heeft aangeleerd en daarmee doet alsof ie het 8 wereldwonder heeft uitgevonden.

Een beetje vergelijkbaar met een gladde autoverkoper imho.
Voor hem is het waarschijnlijk 10x makkelijker dan voor jou. That's the difference.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:45:30 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131820885
Waarom ziet niemand hier het verschil op het hebben van commentaar op de praktijk of op de theorie?
pi_131821117
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zeg dat wat hij verteld, dus de inhoud, de basisprincipes gewoon logica is.
Ik zeg niet dat het daadwerkelijk uitvoeren er van simpel is.

Twee totaal verschillende dingen.
Dat zegt hij ook, dat het simpel is maar lastig uit te voeren.

De basisprincipes zijn goed om opnieuw te horen, want je wordt er alsmaar beter in als je je zwakke punt ontdekt. Zo kan het zijn dat als je 1 van die punten vergeet of onbewust niet meer doet, en daarvoor is dit zeer handig.

Soms kom je ook in rare situaties. Net was ik bijvoorbeeld even op de kermis, weinig vrouwen van onze leeftijd dus al lastig. Dus die maat van me: "het is onmogelijk, het is ook vroeg enzo". Zag ik een meid staan, hij zei: "ze staat op iemand te wachten, het lukt niet". Ik dacht, "limiting believes" (van RSD letterlijk: alles kan).

Dus ik op haar afstappen. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Les nummer 2: "alles wat je zegt is goed genoeg". Dus ik zei iets totaal onzinnigs en zorgde ervoor dat mijn oogcontact goed is. Knuffelen enzo zelfs, en praten, dus ging goed.

Kwam daarna later haar vriendin. Dus kwamen gelijk weer andere dingen naar boven: haar ook aanspreken, haar nummer vragen (zeggen om af te spreken), haar een beetje wegdraaien zodat die andere vriendin even uit haar gezichtsveld is. Haar plagen enz enz enz.

Toch wel mooi, 10 minuten naar de kermis en twee vrouwen in totaal aangesproken. Bij de eerste ging het mis vanwege haar vriendin, die andere toch wel leuk afgerond :P Eergisteren ook al met een meid gereisd in de trein waar ik ook een keer mee moet afspreken. Het uitgaan is niet eens begonnen, pick-up werkt gewoon ongelooflijk goed.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131822475
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:45 schreef Cue_ het volgende:
Waarom ziet niemand hier het verschil op het hebben van commentaar op de praktijk of op de theorie?
Omdat ze samengaan? Hoe kan je bijvoorbeeld ooit (nuttig) commentaar hebben op een pragmatische economische theorie zonder de praktijk in acht te nemen?
Alles moet ROOD.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 21:25:53 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131823281
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Omdat ze samengaan? Hoe kan je bijvoorbeeld ooit (nuttig) commentaar hebben op een pragmatische economische theorie zonder de praktijk in acht te nemen?
Dat de theorie in veel gevallen (doel bv op het filmpje met die 8 'super' tips) gewoon logica is.. betekent toch nog niet dat die theorie/die logica makkelijk in praktijk te brengen si voor iedereen.
pi_131824757
lapo
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')