abonnement Unibet Coolblue
pi_127476315
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 02:34 schreef siedss het volgende:
Okee even voor de duidelijkheid(ben nieuw)
1x in de zoveel tijd is er een hunt waarin je heel goedkoop allemaal dingen kunt kopen, deze krijg je dan toegestuurd in een 'box' en hier kun je dan makkelijk winst op maken?
Een soort leuke simpele manier om met geld geld te verdienen? +leuke spulletjes misschien
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 07:33 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Nee, bij de hunt volgen aanbiedingen elkaar heel snel op (tussen de twee seconden en 5 minuten). Een paar van deze aanbiedingen zijn de 'ibood-boxen'. Een soort surprisebox met inderdaad een hoge waarde. Je moet wel geluk hebben om er een te bemachtigen, met duizenden mensen en een paar boxen... Eigenlijk gaat niemand ervan uit dat hij/zij een doos kan bemachtigen, eigenlijk zijn veel aanbiedingen pure troep, maar de slowchat is altijd heel gezellig O+

En na de hunt komt iedereen hier zijn aankopen showen.
Zoiets ja :P :Y

Ibood heeft normaal gesproken 1 aanbieding per dag, en met de hunt komen er dus achter elkaar aanbiedingen langs, voor de goeie deals moet je echter snel zijn, die zijn meestal binnen 5 seconden uitverkocht. De box gaat nog sneller, als je niet binnen 2 seconden in het betaalscherm zit ben je eigenlijk al te laat, iedereen wil namelijk zo'n box. Je moet ontzettend veel geluk hebben om er 1 te bemachtigen..

Je kan bijvoorbeeld hier zien (29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/ en
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/ wat er de afgelopen hunt voorbij is gekomen ;) Er staan helaas geen prijzen meer bij :P
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_127476331
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:26 schreef Renn het volgende:
Toffe boxen!
Jammer dat ik de hunt grotendeels moest missen.
Er waren er meer die de afgelopen hunt jammer genoeg nauwelijks aanwezig konden zijn -O- volgende keer beter :)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:15:54 #78
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127477302
Wat ze bij iBoodDE/AT deden tijdens de hunt was dat mensen gezamenlijk een Google speadsheet document bijhielden met wat er allemaal voorbijgekomen was, tegen welke prijzen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127481062
Dank jullie voor de uitleg!
Lijkt me wel tof eigenlijk, wat kost zo'n box gemiddeld ongeveer?
pi_127483411
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:15 schreef shiznuts het volgende:
Wat ze bij iBoodDE/AT deden tijdens de hunt was dat mensen gezamenlijk een Google speadsheet document bijhielden met wat er allemaal voorbijgekomen was, tegen welke prijzen.
Dat doet in nederland 1dagskoopjes ;)
Alleen kun je nu niet meer terug naar 5 hunts geleden, dat zal bij DE dan wel kunnen waarschijnlijk.

quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:10 schreef siedss het volgende:
Dank jullie voor de uitleg!
Lijkt me wel tof eigenlijk, wat kost zo'n box gemiddeld ongeveer?
Er zijn verschillende boxen.
Wat ik gezien heb is 25/40/50/90/100

Laatste hunt was het 40/100
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_127560635
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:45 schreef essnhills het volgende:

[..]

haha, ik zocht eigenlijk een ander model.. :P heb al ervaring met die.. :P

Receiver kopen? :7
Maar goed dat je niet ja had gezegd, net gekeken of dat ding het deed :( :'( :{ ;( :X }:| :N :r
Zit geen leven in, k*t telefoon :P

Ik had ibood al gemailed dat ik pissed was over die kapotte doos van het strijkijzer en ik kon kiezen voor 4 dingen.
1. box terug geld terug
2. box terug nieuwe box
3. nieuw strijkijzer
4. 50% aankoopbedrag retour (in dit geval dus 50 euro).

Net dat ding getest en die werkt naar behoren en is zo te zien nooit gebruikt (staat nu dus op marktplaats, tof ding wel trouwens).

Afijn, nu heb ik dus gereplied op zijn reply met de 4 opties, dat ik voor de 50 euro ga en dat de telefoon kapot is en ik die wil omruilen voor een nieuwe foon :P

Ben benieuwd :D
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 21:21:31 #82
300718 Kenju
Say It!!??
pi_127564862
Hoe hebben de box-scorers eigenlijk hun box weten te scoren? Gewoon snel klikken? Met welke browser? Er zitten er paar hier die hem al meerdere malen hebben weten te pakken, ook in één Hunt, dus kennelijk is er iets dat structureel goed zit bij hun...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_127565132
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:35 schreef bambino het volgende:

[..]

Maar goed dat je niet ja had gezegd, net gekeken of dat ding het deed :( :'( :{ ;( :X }:| :N :r
Zit geen leven in, k*t telefoon :P

Ik had ibood al gemailed dat ik pissed was over die kapotte doos van het strijkijzer en ik kon kiezen voor 4 dingen.
1. box terug geld terug
2. box terug nieuwe box
3. nieuw strijkijzer
4. 50% aankoopbedrag retour (in dit geval dus 50 euro).

Net dat ding getest en die werkt naar behoren en is zo te zien nooit gebruikt (staat nu dus op marktplaats, tof ding wel trouwens).

Afijn, nu heb ik dus gereplied op zijn reply met de 4 opties, dat ik voor de 50 euro ga en dat de telefoon kapot is en ik die wil omruilen voor een nieuwe foon :P

Ben benieuwd :D
Dus je betaald 100 euro voor een box, daar zit een awesome camera in waarmee je je geld er al lang uithaalt. Uiteindelijk doe je moeilijk over de doos van een strijkijzer? :') Seriously.

Dit begint wel een beetje triest te worden hoor.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 22:59:14 #84
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127567999
Sowieso dacht ik dat ze altijd bij de tekst van de box hadden gezet dat verpakkingen zelf mogelijk wat hadden?

Idd een beetje sneu om vanwege een verpakking niet tevreden te zijn met wat je gekregen hebt. :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127573044
Jij noemt het sneu ik noem het easy money.
En als dan de telefoon ook nog eens kapot is maak ik er al helemaal gebruik.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  zondag 9 juni 2013 @ 08:57:35 #86
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_127574813
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:23 schreef bambino het volgende:
Jij noemt het sneu ik noem het easy money.
En als dan de telefoon ook nog eens kapot is maak ik er al helemaal gebruik.
Het is sneu.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_127577788
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 08:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is sneu.
Poteeto Potato ;)
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  zondag 9 juni 2013 @ 13:03:46 #88
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_127578376
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:23 schreef bambino het volgende:
Jij noemt het sneu ik noem het easy money.
En als dan de telefoon ook nog eens kapot is maak ik er al helemaal gebruik.
Als het product het niet doet dan is het een ander verhaal. Er zijn genoeg mensen die zo'n doos willen hebben en een beschadigde doos voor lief nemen. Nu krijg je de helft terug van een strijkijzer dat gewoon goed is en wss ook nog geld terug vanwege die telefoon.
pi_127578528
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:03 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Als het product het niet doet dan is het een ander verhaal. Er zijn genoeg mensen die zo'n doos willen hebben en een beschadigde doos voor lief nemen. Nu krijg je de helft terug van een strijkijzer dat gewoon goed is en wss ook nog geld terug vanwege die telefoon.
Ik wil geen geld terug voor de telefoon, ik wil er een die werkt. Want ik kan het verkopen voor meer dan 50 euro die ik eventueel terug zou krijgen.

En die 50 euro voor strijkijzer terug vind ik persoonlijk terecht.
Het product is teruggestuurd door iemand, en direct in de box gestopt. Niet eens gekeken of het product nog werkt of iets dergelijks.
En dit weet ik omdat de factuur van de duitse man direct boven op lag, dus als ibood het had geopend (ik weet inmiddels dat het een magazijn is die dat doet, zelfde als van zalando o.a.) dan had hij de factuur direct gezien en waarschijnlijk weggedonderd.

Either way, dankzij die doos krijg ik er minder voor. En die hele box is voor mij niets meer dan een paar centen extra, als ik dan een mail krijg "oh wil je 50 euro terug vanwege de doos" dan zeg ik niet, nee joh laat maar is goed zo, wat denk je zelf. Dan zeg ik ja doe maar en bedankt.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_127580785
Even een vraag over die boxen..
Hoe in godsnaam kun je die ooit kopen. Het is mij gewoon nog nooit gelukt en de laatste paar hunts heb ik zelfs pogingen gedaan andere browsers maar ik heb er nog nooit één kunnen kopen en dat is al jaren zo. Vraag ik me af hoe mensen dat dan doen die al meerdere keren achter elkaar een box hebben kunnen bemachtigen...?
pi_127581220
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:34 schreef CesarMilan het volgende:
Even een vraag over die boxen..
Hoe in godsnaam kun je die ooit kopen. Het is mij gewoon nog nooit gelukt en de laatste paar hunts heb ik zelfs pogingen gedaan andere browsers maar ik heb er nog nooit één kunnen kopen en dat is al jaren zo. Vraag ik me af hoe mensen dat dan doen die al meerdere keren achter elkaar een box hebben kunnen bemachtigen...?
Gewoon proberen zo snel mogelijk het menu door te komen.
Vaak krijgen wij ook errors, maar er zijn mensen die al meerdere boxen per hunt hebben kunnen scoren.
essnhills bijvoorbeeld heeft 1 keer 3 boxen weten te bemachtigen, ik zelf met een paar anderen 2.

Zorg dat je ingelogd bent, zodra het belletje klinkt (van website 1dagskoopjes) zo snel mogelijk refreshen op ibood (soms doet hij dit automatisch) en dan zo snel mogelijk klikken.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_127581432
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:50 schreef bambino het volgende:

[..]

Gewoon proberen zo snel mogelijk het menu door te komen.
Vaak krijgen wij ook errors, maar er zijn mensen die al meerdere boxen per hunt hebben kunnen scoren.
essnhills bijvoorbeeld heeft 1 keer 3 boxen weten te bemachtigen, ik zelf met een paar anderen 2.

Zorg dat je ingelogd bent, zodra het belletje klinkt (van website 1dagskoopjes) zo snel mogelijk refreshen op ibood (soms doet hij dit automatisch) en dan zo snel mogelijk klikken.
Al deze dingen doe ik al... En als de box er is ook continue proberen na de error maar ik ben nog nooit in het betaalscherm gekomen of zo... Of hebben sommige scripts er bij geïnstalleerd..? Dan kan ik me indenken dat je sneller bent. Op de "normale" manier heb ik het bemachtigen van een box in ieder geval als onmogelijk ervaren.
pi_127581473
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:58 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Al deze dingen doe ik al... En als de box er is ook continue proberen na de error maar ik ben nog nooit in het betaalscherm gekomen of zo... Of hebben sommige scripts er bij geïnstalleerd..? Dan kan ik me indenken dat je sneller bent. Op de "normale" manier heb ik het bemachtigen van een box in ieder geval als onmogelijk ervaren.
Al mijn boxen heb ik via de normale weg gekocht. Ik heb ooit een keer een script gehad maar nooit i.c.m. de box had ik een script.

Je moet echt geluk hebben en je pc/internet moet meewerken.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_127581951
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:59 schreef bambino het volgende:

[..]

Je moet echt geluk hebben en je pc/internet moet meewerken.
Ik begin bijna te denken dat er ergens iets nét te langzaam is waardoor het inderdaad nooit lukt :(
Terwijl we het snelste UPC abonnement hebben dat er is op dit moment....
  zondag 9 juni 2013 @ 15:43:08 #95
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_127582970
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:09 schreef bambino het volgende:

[..]

Ik wil geen geld terug voor de telefoon, ik wil er een die werkt. Want ik kan het verkopen voor meer dan 50 euro die ik eventueel terug zou krijgen.

En die 50 euro voor strijkijzer terug vind ik persoonlijk terecht.
Het product is teruggestuurd door iemand, en direct in de box gestopt. Niet eens gekeken of het product nog werkt of iets dergelijks.
En dit weet ik omdat de factuur van de duitse man direct boven op lag, dus als ibood het had geopend (ik weet inmiddels dat het een magazijn is die dat doet, zelfde als van zalando o.a.) dan had hij de factuur direct gezien en waarschijnlijk weggedonderd.

Either way, dankzij die doos krijg ik er minder voor. En die hele box is voor mij niets meer dan een paar centen extra, als ik dan een mail krijg "oh wil je 50 euro terug vanwege de doos" dan zeg ik niet, nee joh laat maar is goed zo, wat denk je zelf. Dan zeg ik ja doe maar en bedankt.
'Je krijgt er minder voor', is het in je opgekomen dat dat niet het doel van de doos is?
Het begint er echt op te lijken dat je die doos alleen koopt om door te verkopen, en dat begrijp ik wel maar er zijn ook genoeg mensen die zo'n doos willen puur voor eigen gebruik, en dan vind ik het een beetje raar dat jij zelfs geld terug krijgt omdat je hem anders moeilijker door kunt verkopen.
pi_127583725
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:43 schreef Ceviche het volgende:

[..]

'Je krijgt er minder voor', is het in je opgekomen dat dat niet het doel van de doos is?
Het begint er echt op te lijken dat je die doos alleen koopt om door te verkopen, en dat begrijp ik wel maar er zijn ook genoeg mensen die zo'n doos willen puur voor eigen gebruik, en dan vind ik het een beetje raar dat jij zelfs geld terug krijgt omdat je hem anders moeilijker door kunt verkopen.
Ja dat snap ik dus ook niet... mensen die alles uit zo'n box gaan doorverkopen. Stel dat er nou IETS bijzit wat je al hebt of echt niet nodig hebt dan okay... maar om alles meteen diezelfde middag nog op marktplaats te zetten..
  zondag 9 juni 2013 @ 16:06:13 #97
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_127583852
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:02 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Ja dat snap ik dus ook niet... mensen die alles uit zo'n box gaan doorverkopen. Stel dat er nou IETS bijzit wat je al hebt of echt niet nodig hebt dan okay... maar om alles meteen diezelfde middag nog op marktplaats te zetten..
Het lijkt zelfs alsof mensen alleen daarom zo'n doos willen, om de inhoud door te verkopen.

Ik vind dat zo raar omdat er zóveel mensen zijn die echt de inhoud willen hebben.
pi_127583970
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:43 schreef Ceviche het volgende:

[..]

'Je krijgt er minder voor', is het in je opgekomen dat dat niet het doel van de doos is?
Het begint er echt op te lijken dat je die doos alleen koopt om door te verkopen, en dat begrijp ik wel maar er zijn ook genoeg mensen die zo'n doos willen puur voor eigen gebruik, en dan vind ik het een beetje raar dat jij zelfs geld terug krijgt omdat je hem anders moeilijker door kunt verkopen.
Hoezo begint er op te lijken? Het is al zo...
Ik heb al meerdere malen gepost (in zowel de SC als deze reeks) dat ik de box koop om er wat op te verdienen.

quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:02 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Ja dat snap ik dus ook niet... mensen die alles uit zo'n box gaan doorverkopen. Stel dat er nou IETS bijzit wat je al hebt of echt niet nodig hebt dan okay... maar om alles meteen diezelfde middag nog op marktplaats te zetten..
Ok let op, in mijn box zat:
Camera Nikon 1 - heb al een splinternieuwe Sony die ik dit jaar heb gekocht, dus absoluut niet nodig.
Strijkijzer met stoom generator - ik strijk überhaupt nooit en als het wel nodig is voor een blouse of w/e heb ik een strijkijzer.
Acer Liquid MT telefoon, ten eerste vind ik het geen mooie telefoon, ten 2e heb ik een iphone 5.
Een keyboard met PS2 aansluiting :') en dan ook nog van het merk Aldi/lidl, ik gebruik alleen Logitech dus niet nodig.
En dan nog het beste van allemaal, een DVD box van sportmomenten in Nederland, daar heb ik er nu 3 van (2 uit vorige box).

Dus wat wil je dat ik doe? Het in de kast leggen en niks mee doen?

De box is 99% van de tijd onnodig spul. En dat houdt in, een leuke bijverdienste.
Dit is ook de reden dat het verkopen van spullen uit de box niet meer is toegestaan op FOK!.

Oh, en for the record. "Don't hate the player, hate the game".
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_127584008
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:06 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Het lijkt zelfs alsof mensen alleen daarom zo'n doos willen, om de inhoud door te verkopen.

Ik vind dat zo raar omdat er zóveel mensen zijn die echt de inhoud willen hebben.
Kijk naar de box van Ess, die heeft een receiver ontvangen van 15kg die zo'n 800 euro kost.
Hoeveel mensen hebben nou zo'n ding nodig? Niet veel. En al helemaal niet voor zo'n bedrag.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_127584548
Ik zou een doos kopen in de hoop dat er iets in zit dat ik wel kan gebruiken, niet in de hoop dat ik zo veel mogelijk winst kan maken.

Daarbij weet je dat het een risico is wat je koopt, prima als je dingen wilt doorverkopen, maar ook nog eens klagen over een beschadigde doos. :') Als ze de telefoon zouden ruilen zouden ze al aardig zijn, als ze je ook nog eens 50 euro terug geven zijn ze achterlijk.

Eigenlijk zouden ze het simpel moeten maken.
1. Je houd de doos.
2. De hele doos terug naar ibood.

Dan zou je de doos namelijk gewoon houden, oftewel, je bent er gewoon tevreden mee. Loop dan niet te mierenneuken om er nog meer uit te halen.

Ik vind het in ieder geval behoorlijk kansloos.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')