abonnement Unibet Coolblue
pi_127569564
Hey was super gezellig, volgende keer eet ik mee ;)
pi_127569593
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:34 schreef Lucas321 het volgende:
Hey was super gezellig, volgende keer eet ik mee ;)
Of wij bij jou :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_127570108
Ja nou weet je, ik heb een tuin van ruim 40 meter, gras staat nu wel tot aan me heupen hehe maar ik wil er een stenen bbq in bouwen en alles strak maken... lekker braaien in de zon... dat vereist dan zeker wel een party!
pi_127570438
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:47 schreef Lucas321 het volgende:
Ja nou weet je, ik heb een tuin van ruim 40 meter, gras staat nu wel tot aan me heupen hehe maar ik wil er een stenen bbq in bouwen en alles strak maken... lekker braaien in de zon... dat vereist dan zeker wel een party!
Kijk, dat horen we graag!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 9 juni 2013 @ 00:05:56 #205
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_127570839
Wiki OP is aangepast, voorstelronde toegevoegd.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 9 juni 2013 @ 00:49:59 #206
50430 Yuki
Student Midwife
pi_127572302
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 00:05 schreef Andromache het volgende:
Wiki OP is aangepast, voorstelronde toegevoegd.
Dat hele voorstelgedoe hadden we er bewust uitgehaald hè... Is namelijk niet up to date te houden.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 9 juni 2013 @ 00:54:35 #207
50430 Yuki
Student Midwife
pi_127572426
Update van het overzicht

SPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - TT in Assen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - Parkpop in Den Haag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in Arnhem
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in Zoetermeer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in Rotterdam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, Amsterdam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 9 juni 2013 @ 01:08:46 #208
50430 Yuki
Student Midwife
pi_127572762
Tevens wiki-update met bovenstaand overzicht erin verwerkt.

Ik heb de voorstelronde niet uit de wiki gehaald, maar ben er ook geen voorstander van om het daadwerkelijk in de OP te gaan zetten. Staat nu dus afgescheiden van de rest.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 9 juni 2013 @ 01:19:44 #209
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_127572984
Interessant. Zelfs één van de grootste fokmongolen komt misschien naar Parkpop. Dat moét wat leuke momenten opleveren. O+
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 9 juni 2013 @ 01:21:16 #210
50430 Yuki
Student Midwife
pi_127573012
quote:
3s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Interessant. Zelfs één van de grootste fokmongolen komt misschien naar Parkpop. Dat moét wat leuke momenten opleveren. O+
...

Zo zullen nieuwe mensen zich lekker welkom voelen, H_J o|O
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 9 juni 2013 @ 01:21:54 #211
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_127573023
quote:
15s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:21 schreef Yuki het volgende:

[..]

...

Zo zullen nieuwe mensen zich lekker welkom voelen, H_J o|O
Hoezo? Niks mis met leuke momenten toch?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_127574553
Is pinkdwarf in het echt ook zo mooi als op de foto"s? :9~
nee echt niet !
pi_127574639
Het was weer een gezellige meet. Jammer van de reistijd (2x 2 uur), maar het was het wel waard!

Ik was rond 22.15u thuis, en om 22.25u sliep ik al. :')

quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 07:29 schreef HighVolume het volgende:
Is pinkdwarf in het echt ook zo mooi als op de foto"s? :9~
Kom een keer langs, dan mag je dat zelf bepalen.
pi_127574678
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 07:29 schreef HighVolume het volgende:
Is pinkdwarf in het echt ook zo mooi als op de foto"s? :9~
Kom eens langs, Captain Desperate. We zullen een schaduwrijk hoekje voor je vrijmaken en zetten de Fristi klaar.
pi_127575366
quote:
6s.gif Op zondag 9 juni 2013 08:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Kom eens langs, Captain Desperate. We zullen een schaduwrijk hoekje voor je vrijmaken en zetten de Fristi klaar.
:')
nee echt niet !
pi_127575390
quote:
3s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Interessant. Zelfs één van de grootste fokmongolen komt misschien naar Parkpop. Dat moét wat leuke momenten opleveren. O+
Noem je mij nou een mongool? :{w
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_127576836
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 07:29 schreef HighVolume het volgende:
Is pinkdwarf in het echt ook zo mooi als op de foto"s? :9~
quote:
6s.gif Op zondag 9 juni 2013 08:33 schreef Mystikvm het volgende:
Kom eens langs, Captain Desperate. We zullen een schaduwrijk hoekje voor je vrijmaken en zetten de Fristi klaar.
pi_127577085
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:36 schreef Weissman het volgende:
Als iedereen is gearriveerd op de plek waar we hebben afgesproken maken we rijtjes van 2.
Volgens mij is dit redelijk gelukt.

quote:
Ik voorop met paraplu omdat ik de meet organiseer.
Je had je paraplu niet bij je. Kon je in plaats van je petje geen parasol meenemen? :{

quote:
Eenmaal in het cafe gaan we zitten, op volgorde van leeftijd.
Ik weet niet of dit is gelukt.

quote:
Daarna neem ik het woord, omdat ik de meet organiseer.
Gelukt. Toch?

quote:
Als ik klaar ben met praten krijgt iedereen 2 minuten om zichzelf voor te stellen. Vragen moeten tot het einde worden bewaard. Na de toast mag je een half uur lang praten met wie je wilt.
Voorstelrondes? Niks van gemerkt.

quote:
Vervolgens krijg je van mij een evaluatieformulier om er achter te komen met wie je de beste klik hebt.
Je had geen evaluatieformulieren en pennen mee. :{w

quote:
Als je tussentijds naar de WC wil, dien je bij mij een WC-pas te halen.
Doordat jij geen WC-pas bij je had kon ik de hele dag niet naar het toilet. :{w :'(

quote:
Bij vragen je vinger opsteken.
Aandachtspuntje.
pi_127577883
Verslag van de meet in Enschede.
Datum: 8 juni 2013.
Plaats: Enschede (natuurlijk).

Na nummers uit te hebben gewisseld voor het verdere vervoer in Enschede, begaf ik mij rond half 1 naar mijn auto om aan de lange reis te gaan beginnen! De zon scheen, het was niet al te warm (nog niet) en ik wist zeker dat niets deze dag zou kunnen verpesten. Vol goede moed stelde ik de navigatie in en ging op weg om weer eens nieuwe mensen te ontmoeten! De rit verliep zonder problemen, en er zou voldoende parkeerplek zijn bij het stadion.

Althans, dat was de bedoeling.

Ik werd begroet door een concert van luid claxonnerende vrachtwagens en ik wist al meteen hoe laat het was (kwart voor 3 maar dat terzijde). Een groep mensen met het syndroom van Down mochten ook eens naar buiten dus het was weer stervensdruk. 1 der verkeersregelaars kwam naar me toe en al snel merkte ik twee dingen: als je zo ver van huis bent is er toch een zekere taalbarrière want ik kon er niks van verstaan, en hij had volgens mij een hekel aan Brabanders want ik mocht het terrein niet op.

Je zou er bijna een topic over willen openen.

Enfin, ik ging op zoek naar een andere parkeerplaats en tot mijn groot genoegen vond ik deze vrij snel. Ik parkeerde en na alles opgeborgen te hebben liep ik terug naar het station. Onderweg sms'te ik even naar de taxi die mij en enkele anderen zou komen ophalen.

Ik zag twee mensen staan, mannelijk en vrouwelijk. Ik wilde eromheen lopen totdat ik de vrouwelijke hoorde zeggen dat ze het nummer van een der meeters had. Dus ik maakte meteen kennis met een roze dwerg (die niet eens zo'n monster bleek te zijn) en (eigenlijk meer her-kennis) met een blinde wachter. Het wachten was op onze taxi die ook niet lang op zich liet wachten, en ontmoetten wij een zwartharige indo met een BMW.

De rit was gezellig en ik kreeg nog een telefoontje van een der meeters. Er werd verteld dat zij vast de stad in gingen en wij een parkeerplaats konden zoeken. Dan zouden wij de naam van het café krijgen. Zo gezegd, zo gedaan en onze chauffeur vond dan ook snel een parkeerplaats.

Na ons door verschillende zwervers heen geworsteld te hebben die bleven klagen over het weer en een lege portemonnee en droge lever, liepen we het centrum in. En op hetzelfde moment dat ik een sms kreeg met de tekst waar ze zaten begon een groep uitbundig naar ons te zwaaien vanaf het terras. De groep was compleet en we maakten kennis met een wijze man, een kleine muis, een biljartkeu, een zwarte kat met skydive ambities, een mystieke persoon en Piles. Er werd besteld (oftewel, de vlag ging omhoog) en de gesprekken begonnen.

Ik nestelde mij tussen de mystieke man en de kleine muis, en begon de laatste eens uit te hore… ik bedoel vriendelijk te vragen wat ze precies deed. Toen ik hoorde dat ze iets deed met ecologische wetenschappen op een sociaal vlak dacht ik eerst dat ze de kant van prinses Irene uitging maar dat bleek gelukkig niet het geval. Je weet maar nooit inmiddels. Daarnaast vroeg ik nog aan onze zwarte kater of hij het niet te warm had of bang was voor een kleurtje waardoor ik meteen mijn excuses aanbood voor de misplaatste grap. Gelukkig kon hij erom lachen anders zat ik dit nu niet te tikken.

Zoals bij elke meet gebruikelijk is moest er weer een stoelendans gedaan worden en is er ook weer veel van plaats gewisseld. Er werd over van alles gepraat maar zoals wel vaker het geval is op een druk terras kan je elkaar dan amper verstaan. Er werd gepraat over oude auto's, skydiven, wie de enige roker was, de mix die de wijze man bij zich had, en nog veel meer dingen die dus niet al te goed te verstaan waren. Zelfs de obers hadden er last van: het herhaaldelijk vragen van het naar beneden doen van het zonnescherm is maar 1x gebeurd.

Helaas namen we al weer afscheid van onze langharige indo taxichauffeur, daar hij andere verplichtingen had.

De suggestie werd gedaan om ergens te gaan eten. Onze vrouwelijke biljartkeu wist nog wel een leuk restaurant waar we naartoe konden gaan. Er werd gebeld voor een reservering en al snel waren we op weg.

Naar de pinautomaat.

Van sommige meeters (mijzelf inbegrepen) was de portemonnee vrij leeg en moest dus aangevuld worden. Gelukkig was de pinautomaat niet ver en het restaurant ook niet. We zetelden ons op de gereserveerde plaatsen en werden meteen vriendelijk begroet door de serveerster die ons niveau wel kon waarderen. Er werd lachend drinken besteld en gekeken wat men wilde eten.

Al moesten we wel telkens wachten op iemand die in al zijn wijsheid niet wist wat hij wilde drinken en eten.

De gesprekken vervolgden en er heerste, zoals altijd, een heel gezellige sfeer. Zelfs de met regelmaat voorbij snorrende scooters en kleine kinderen konden de pret niet drukken. Hilarisch werd het toen we het eten gingen bestellen, want de meesten wilden hun steak RAWR of Medium-RAWR. En onze keu wilden nog een glaasje "Wfser". Geen idee wat dat was, maar het leek op water.

Het eten smaakte heerlijk en er werd weer vrolijk gepraat met elkaar over allerhande onderwerpen en uiteraard werden er weer de nodige grappen gemaakt, al dan niet met de serveerster soms als mikpunt. Schijnbaar hebben de wijze en de mystieke zelfs het nummer van de serveerster weten te bemachtigen maar dat weet ik niet zeker. Ze verdwenen vaak in het restaurant en op een meet is alles mogelijk heb ik inmiddels gemerkt.

Na het eten en afrekenen namen we op gepaste wijze afscheid van het establishment en de serveerster die ons nog een goede reis wenste terug naar huis. Maar we gingen nog niet naar huis, er moest eerst een ijsje genuttigd worden bij een der beste ijssalons van Nederland. Onderweg heb ikzelf nog even met Piles gepraat over zijn motorrijlessen en bij deze wens ik hem nog alle succes toe met het behalen van dat felbegeerde pasje.

Aangekomen bij de ijssalon verbaasde me het wel dat het niet zo druk was, dus de bestellingen waren snel geplaatst en werden met smaak geconsumeerd. Er werd een andere groep gespot en de wijze man vond het een goed plan om even te gaan socializen. Het duurde dan ook niet lang voordat anderen zich bij hem voegden, dit tot groot (on-)genoegen van de andere groep. Volgens mij waren ze ook snel weer verdwenen. Ik vermoed om er een topic over te openen.

Het ijsje smaakte goed en na een afscheidswoord van de wijze man werd er besloten om een einde aan de meet te maken. Ikzelf had nog een aardige rit voor de boeg en anderen hadden hetzelfde met de trein. Even leek het erop dat ik, de roze dwerg en de blinde wachter ook met de trein moesten maar onze langharige indo kwam nog even terug voor een kleine cameo en een rit terug naar het stadion.

We begaven ons naar het station en al snel zagen we de groene BMW staan. Het moment van afscheid was aangebroken en na iedereen een goede reis gewenst te hebben stapten we in om te vertrekken. Er werd even een omweg gemaakt want de Down-dag was nog niet geheel voorbij. Aangekomen bij de auto van de blinde wachter stapten hij en de roze dwerg uit en werd er nog een laatste maal afscheid genomen voordat de BMW met piepende banden richting mijn auto reed.

Ik werd netjes voor de deur van mijn auto afgezet en constateerde geen schade of wat dan ook. Ik stelde de boel in en vertrok naar huis, met een gevoel van voldoening in mijn lichaam. Wederom was de meet weer erg geslaagd en hebben wij ons allen goed vermaakt. En ik heb weer een stel nieuwe gezichten mogen ontmoeten wat natuurlijk altijd goed is.

Ik hoop jullie allen weer een keer te zien!

Oh, en voor ik het vergeet:

De wijze man: Weissman.
De mystieke man: Mystikvm.
De roze dwerg: Pinkdwarf.
De blinde wachter: Blind_Guardian.
De skydivende zwarte kat: sylvesterrr.
De langharige indo (mét groene BMW) : Lucas321.
De kleine muis: ieniminimuis.
De biljartkeu: Cue_.
Piles als zichzelf.

Tot de volgende meet allen!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 9 juni 2013 @ 12:58:58 #220
103397 minthy
Lief-ish
pi_127578281
Topverslag Thijs!! _O_
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127578495
quote:
14s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:58 schreef minthy het volgende:
Topverslag Thijs!! _O_
Dank u!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_127578831
Thijs! _O_

Goed dat je het niet hebt gehad over de konijntjes. :D
pi_127578887
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Thijs! _O_

Goed dat je het niet hebt gehad over de konijntjes. :D
Ik heb expres niet al te veel details erin gestopt ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_127579238
lol
pi_127579454
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:41 schreef Lucas321 het volgende:
lol
Take it you like it? ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')