quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Leon 3 toch? vorig model i.i.g.
Zag zelf gister een ongelooflijk mooie Golf Variant te koop, 2010, 1.6tdi, werkelijk full-options voor 15k.
Getz is er met een 1.5 dieseltje..
Maar zij hebben nu nog 1 andere getz, benzine, met spaghettispruitstuk.
Vorige model is de II. Nu is de III.quote:
1300kilo ofzo? valt best mee. Chipje erin en je hebt c.a 130-140 pk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:57 schreef JDude het volgende:
Zo zwaar is zo'n Golf toch niet? M'n Clio had een 1500 dieseltje zonder turbo, die kwam ook prima van z'n plek.
1:16 doen we in de Astra ook.. Enig verschil is dat die een benzinemotor heeft en niet bepaald zuinig word gereden.. Die Touran's met diesel halen alleen c.a. 1:16 als ik echt probeer.. (beide zijn trouwens turbomotoren, ongeveer even zwaar(volgens mij) en evenveel pk)quote:
Wellicht maar bij een fatsoenlijke middenklasser hoort gewoon 150-160pk+quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:27 schreef Piet__Piraat het volgende:
1:16 zou ik voor een fatsoenlijke middenklasser tevreden over zijn inderdaad. 140pk is op zich prima om gewoon mee te komen en vlot te kunnen zijn. Vooral met een diesel.
Leuk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:30 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ga met de Astra op vakantie van de zomer!
Nee die van mijn ouders, uit 2000 .. Superfijne auto alleen komt een beetje vermogen te kort.quote:
Wat heeft ie voor motor dan? De 1.8 gewoon?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee die van mijn ouders, uit 2000 .. Superfijne auto alleen komt een beetje vermogen te kort.
Gewoon? Zo gewoon is de 1.8 niet in een Astra G. De meesten zijn een 1.6 8-klepper geloof ik net als de onze. Een 1.6 16-klepper lijkt me veel geschikter en is volgens mij nog zuiniger ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat heeft ie voor motor dan? De 1.8 gewoon?
Ik ben geen Astra-expert maar een 1.8 leek mij niet heel vreemd blijkbaar wel dus.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gewoon? Zo gewoon is de 1.8 niet in een Astra G. De meesten zijn een 1.6 8-klepper geloof ik net als de onze. Een 1.6 16-klepper lijkt me veel geschikter en is volgens mij nog zuiniger ook.
Ik kom ze amper tegen iigquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik ben geen Astra-expert maar een 1.8 leek mij niet heel vreemd blijkbaar wel dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens staat er nog een groot stuk over 'groenstrook':SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar is dit dan een berm of een groenstrook? Aangezien het niet duidelijk gescheiden is?
En wat kan ik hier verder mee doen? Betalen of een beroep aantekenen?
[ Bericht 46% gewijzigd door Goddelijker op 06-06-2013 14:51:26 ]
M'n moeders Micra heeft allemaal zwarte stippen over de lak maar teerverwijderaar wou niet helpen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Maar eens de poep en het stof van de AX gespoeld. Heb nog geen andere auto gevonden dus hij moet nog even :p.. Wel klote om de insectenresten en teerachtige rommel weg te krijgen
Tipje: Nylonkous over je spons.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:15 schreef Sjoegerd het volgende:
. Wel klote om de insectenresten en teerachtige rommel weg te krijgen
Het is bij mij niet dat ik haast heb. Echt soms heb ik gewoon meer zin om vlotter te rijden..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:49 schreef Actaeon het volgende:
Nee ik rij bijna altijd hetzelfde grofweg, tuurlijk kan ik af en toe meer haast hebben en net wat harder rijden en soms juist net wat rustiger omdat ik moe ben ofzo. Maar overall is het vrij gelijkmatig.
Ik denk dat jij je rijstijl niet moet laten beïnvloeden door je humeur.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:46 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie ook wisselende rijstijlen per dag?
Afhankelijk van mijn stemming heb ik de ene dag dat ik echt rustig rij. Exact het snelheidslimiet op de teller, en schakel bij 2500/3000
En dan de andere dag, rij ik ineens overal max+10 en schakel ik bij 4/5000 en rij ik nog net niet met piepende banden weg..
Ik heb pas net een half jaar mijn rijbewijs dus weet niet of het daardoor komt..
Nee, je begrijpt het echt verkeerd. Meestal rij ik gewoon rustig. Maar soms, zoals vandaag, terwijl ik gewoon net zo vrolijk ben, rij ik ineens vlotter. Ik heb er dan gewoon meer zin in. Vroeg me dus af of meer mensen dat hebben.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je rijstijl niet moet laten beïnvloeden door je humeur.
Ook al gaat het privé wat minder of om wat voor reden ook: Dat reageer je niet af in het verkeer.
Dat je die neiging hebt snap ik wel, maar zet die gedachte niet om in acties op de weg.
Ik vind vlot rijden leuk, maar soms overwint mijn verstand en rij ik rustiger.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:54 schreef delano.888 het volgende:
Ik zou namelijk denken dat als je vlot rijden leuk vind, dat je het dan altijd doet, maar ik dus maar soms.
Ga ik de volgende keer proberen!quote:
Is het geen hars? Ik weet niet waar de stippen zitten...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
M'n moeders Micra heeft allemaal zwarte stippen over de lak maar teerverwijderaar wou niet helpen.
Dat is erg. Een golf is toch een middenklasser?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
1300kilo ofzo? valt best mee. Chipje erin en je hebt c.a 130-140 pk.
Standaard 0-100 in 11.5 sec
dat gaat wel over.* je wil nu nog gewoon effe vanalles proberen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:46 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie ook wisselende rijstijlen per dag?
Afhankelijk van mijn stemming heb ik de ene dag dat ik echt rustig rij. Exact het snelheidslimiet op de teller, en schakel bij 2500/3000
En dan de andere dag, rij ik ineens overal max+10 en schakel ik bij 4/5000 en rij ik nog net niet met piepende banden weg..
Ik heb pas net een half jaar mijn rijbewijs dus weet niet of het daardoor komt..
740 .. Jammer dat ze voor mij op het moment te zwaar zijn en teveel zuipenquote:Op zondag 9 juni 2013 08:50 schreef powerflux het volgende:
[..]
Dat is erg. Een golf is toch een middenklasser?
[ afbeelding ]
zo'n ding weegt dan maar 30kg meer en is bijna even snel op de 100..
Ik weet wel waar ik voor kies.. Mensen zitten ruimer, passen meer spullen in..
Sowieso worden auto's echt te zwaar tegenwoordig. Een opel astra F station woog 1050KG..
Wat doen ze? 1:12 ofzo?quote:Op zondag 9 juni 2013 10:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
740 .. Jammer dat ze voor mij op het moment te zwaar zijn en teveel zuipen
Maar een Astra F heeft natuurlijk niet al die high-tech dingen aan boord die een nieuwe Golf of Astra wel hebben.quote:Op zondag 9 juni 2013 08:50 schreef powerflux het volgende:
[..]
Dat is erg. Een golf is toch een middenklasser?
[ afbeelding ]
zo'n ding weegt dan maar 30kg meer en is bijna even snel op de 100..
Ik weet wel waar ik voor kies.. Mensen zitten ruimer, passen meer spullen in..
Sowieso worden auto's echt te zwaar tegenwoordig. Een opel astra F station woog 1050KG..
[..]
dat gaat wel over.* je wil nu nog gewoon effe vanalles proberen.
*al doe ik het nog steeds wel eens, maar dan heel bewust op een bepaalde plek. niet zoals in het begin zomaar ergens of overal.
Nou... ik vind die nieuwe Polo toch écht wel een ruime auto hoor van binnen..quote:Op zondag 9 juni 2013 11:24 schreef powerflux het volgende:
Zo'n 740 doet idd 1:12. Kun je nagaan als de nieuwe golf ook gewoon 850 KG ipv 1300KG had gewogen zoals een oude, hoe zuinig hij dan had kunnen zijn met die moderne technologie !
true. airbags en een plastic dashboard wegen veel? ik weet het niet zo zeker, maar het moet wel. Motoren en chassis worden immers steeds lichter, zou je zeggen.
Daarbij zijn de nieuwe versies van buiten ook groter maar van binnen niet ruimer. Ik vind het een rare ontwikkeling. Met je knieëen tegen het dashboard maar hij past niet in een klein parkeervak.. zo zag ik laatst een fiat 500 met een formaatje van wat we 10 jaar terug een SUV hadden genoemd van buiten.
Ik vind glazen van polaroid wel fijn, dan schittert het niet zo. Zijn wel iets duurder dan 10,- euro brillen maar je hebt ze al voor 30 euro.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:24 schreef mega-worstje het volgende:
Hoi, ik ben een kersverse automobilist en vroeg me iets af. Wat is een goede zonnebril voor in de wagen. Als ik online kijk kosten die dingen 2-300 euro maar er moet toch voor minder een goede bril te vinden zijn? Wat zijn jullie ervaringen en wat raden jullie aan?
Ah kijkquote:Op zondag 9 juni 2013 13:46 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb een polaroidbril voor 5 euro bij kruidvat gekocht
Wellicht is het ook een designtrent, dat je wat meer een cabine/cockpit gevoel hebt ofzo in een auto. En het zijn natuurlijk niet alleen een dashboard en wat airbags maar ook ontzettend veel electronica e.d. Ik kan mij voorstellen dat je dan een zwaardere auto krijgt dan vroeger toen auto's dat niet hadden.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:24 schreef powerflux het volgende:
Zo'n 740 doet idd 1:12. Kun je nagaan als de nieuwe golf ook gewoon 850 KG ipv 1300KG had gewogen zoals een oude, hoe zuinig hij dan had kunnen zijn met die moderne technologie !
true. airbags en een plastic dashboard wegen veel? ik weet het niet zo zeker, maar het moet wel. Motoren en chassis worden immers steeds lichter, zou je zeggen.
Daarbij zijn de nieuwe versies van buiten ook groter maar van binnen niet ruimer. Ik vind het een rare ontwikkeling. Met je knieëen tegen het dashboard maar hij past niet in een klein parkeervak.. zo zag ik laatst een fiat 500 met een formaatje van wat we 10 jaar terug een SUV hadden genoemd van buiten.
soms per uur..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:46 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie ook wisselende rijstijlen per dag?
Afhankelijk van mijn stemming heb ik de ene dag dat ik echt rustig rij. Exact het snelheidslimiet op de teller, en schakel bij 2500/3000
En dan de andere dag, rij ik ineens overal max+10 en schakel ik bij 4/5000 en rij ik nog net niet met piepende banden weg..
Ik heb pas net een half jaar mijn rijbewijs dus weet niet of het daardoor komt..
Maar is stukken minder luxer... Ik wil wel een beetje comfort e.d. (en zuinigheid, die Volvo zal vast geen 22km/liter doen.)quote:Op zondag 9 juni 2013 08:50 schreef powerflux het volgende:
[..]
Dat is erg. Een golf is toch een middenklasser?
[ afbeelding ]
zo'n ding weegt dan maar 30kg meer en is bijna even snel op de 100..
Ik weet wel waar ik voor kies.. Mensen zitten ruimer, passen meer spullen in..
Sowieso worden auto's echt te zwaar tegenwoordig. Een opel astra F station woog 1050KG..
[..]
dat gaat wel over.* je wil nu nog gewoon effe vanalles proberen.
*al doe ik het nog steeds wel eens, maar dan heel bewust op een bepaalde plek. niet zoals in het begin zomaar ergens of overal.
Inderdaad. Voor mijn gevoel een stuk ruimer als mijn Ibiza(die op het platform staat van de 2000 Polo station dacht ik..)quote:Op zondag 9 juni 2013 13:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou... ik vind die nieuwe Polo toch écht wel een ruime auto hoor van binnen..
mwah, zou kunnen.. Een Golf is voor mij meer dan comfortabel genoeg.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:51 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo'n 740 is juist retecomfortabel. Comfortabeler dan een Golf.
Koop een Polaroid.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:24 schreef mega-worstje het volgende:
Hoi, ik ben een kersverse automobilist en vroeg me iets af. Wat is een goede zonnebril voor in de wagen. Als ik online kijk kosten die dingen 2-300 euro maar er moet toch voor minder een goede bril te vinden zijn? Wat zijn jullie ervaringen en wat raden jullie aan?
Ik heb slechts rij ervaring in 2 auto`s hoor.. die polo en een cinquecento, maar die qua zit ervaring (achterin) zit ik bijvoorbeeld echt véél comfortabeler dan in een 2006 E-klasse. Ok toegegeven, het is niet zo comfortabel qua rijden (Die polo) maar tochquote:Op zondag 9 juni 2013 15:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor mijn gevoel een stuk ruimer als mijn Ibiza(die op het platform staat van de 2000 Polo station dacht ik..)
Mwah, Ik rijd zelf regelmatig ook in een E-klasse(taxi) en zou stukken liever daar achterin zitten als achterin mijn eigen Ibiza.. Daar kan ik dan tenminste mijn benen fatsoenlijk kwijt, in mijn eigen auto zit ik zo'n beetje met de knieën tegen de stoel voor me..quote:Op zondag 9 juni 2013 22:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb slechts rij ervaring in 2 auto`s hoor.. die polo en een cinquecento, maar die qua zit ervaring (achterin) zit ik bijvoorbeeld echt véél comfortabeler dan in een 2006 E-klasse. Ok toegegeven, het is niet zo comfortabel qua rijden (Die polo) maar toch
Benen kon ik beter kwijt in de polo dan in de E-klasse.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, Ik rijd zelf regelmatig ook in een E-klasse(taxi) en zou stukken liever daar achterin zitten als achterin mijn eigen Ibiza.. Daar kan ik dan tenminste mijn benen fatsoenlijk kwijt, in mijn eigen auto zit ik zo'n beetje met de knieën tegen de stoel voor me..
Ik heb trouwens ook eens een Seicento gereden, maar dat reed echt niet fijn; pedalen veel te dicht op elkaar, bochten waren een drama.(ding hing echt absurd over in de bochten..)
Smaak c.q. wensen verschillen blijkbaar.
quote:Op zondag 9 juni 2013 13:43 schreef June. het volgende:
[..]
Ik vind glazen van polaroid wel fijn, dan schittert het niet zo. Zijn wel iets duurder dan 10,- euro brillen maar je hebt ze al voor 30 euro.
quote:Op zondag 9 juni 2013 13:46 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb een polaroidbril voor 5 euro bij kruidvat gekocht
Dat het een Polaroid moest zijn had ik al gevonden yes! Maar je hebt ook allemaal verschillende kleuren enzo. Heb wel echt een goede bril nodig niet een waar je kopfschmerz van krijgt, want zit de hele zomer in Amerika. Hebben jullie geen specifieke merken waar je heel tevreden over bent?quote:
Ik rijd altijd te hard buiten de bebouwde kom. Rij ook vaak 's nachts dus dan trek ik wel door tot 210. Binnen de bebouwde kom loont hard rijden niet, maximaal 60.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:46 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie ook wisselende rijstijlen per dag?
Afhankelijk van mijn stemming heb ik de ene dag dat ik echt rustig rij. Exact het snelheidslimiet op de teller, en schakel bij 2500/3000
En dan de andere dag, rij ik ineens overal max+10 en schakel ik bij 4/5000 en rij ik nog net niet met piepende banden weg..
Ik heb pas net een half jaar mijn rijbewijs dus weet niet of het daardoor komt..
210? Een vrouw naar mn hart.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:09 schreef starla het volgende:
[..]
Ik rijd altijd te hard buiten de bebouwde kom. Rij ook vaak 's nachts dus dan trek ik wel door tot 210. Binnen de bebouwde kom loont hard rijden niet, maximaal 60.
Trouwen?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:09 schreef starla het volgende:
[..]
Rij ook vaak 's nachts dus dan trek ik wel door tot 210.
Met maat 46 zijn die dicht op elkaar staande pedalen best irritant..quote:Op zondag 9 juni 2013 22:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Benen kon ik beter kwijt in de polo dan in de E-klasse.
Wat betreft die Seicento.. sja, ik heb een Cinquecento, en dat is volgens mij hetzelfde onderstel..
Pedalen zitten vrij dicht op elkaar, maar gelukkig is het niet heel hinderlijk wat mij betreft.
Qua bochten ben ik het wel met je eens, alhoewel... die Cinquecento heeft geen stuur bekrachtiging, dus dat is wel even werken, want je bent een auto met stuurbekrachtiging gewend, dus je stuurt bochten anders in, en dat kan voor grappige cq vervelende situaties zorgen (Zoals m`n moeder die bijna uit d`r stoel gleed toen ik een bocht iets te ruim nam, omdat ik die Polo gewend ben, en die reageert heel direct i.v.m stuurverkrachter ( )
Ik merk er weinig van. Verschilt wel qua schoen, met sportschoenen aan is het wel een béétje lastig soms, maar als ik m`n instappers met punt aan heb rij ik heerlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 11:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Met maat 46 zijn die dicht op elkaar staande pedalen best irritant..
Juist ja.. Wij gingen toen met 50 over een snelweg afrit, maar ik viel zo'n beetje de auto uit, zo erg helde dat ding.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:21 schreef monsterd. het volgende:
Ach de cinquecebto en bochten.. Ik had regelmatig het gevoel dat ik dacht dat ie om kon kiepen
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb slechts rij ervaring in 2 auto`s hoor.. die polo en een cinquecento, maar die qua zit ervaring (achterin) zit ik bijvoorbeeld echt véél comfortabeler dan in een 2006 E-klasse. Ok toegegeven, het is niet zo comfortabel qua rijden (Die polo) maar toch
De wielbasis van een W211 E-klasse is 40 centimeter langer dan die van de Polo 6R, en jij vindt het niet raar dat je in de Polo beter kon zitten? Misschien moet je de volgende keer eens de stoelen wat naar voren zetten in de E-Klasse.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Benen kon ik beter kwijt in de polo dan in de E-klasse.
Vind het juist wel wat hebben, hij moet inderdaad niet te erg overhellen, maar een klein beetje maakt het wel *spannend*quote:Op maandag 10 juni 2013 13:21 schreef monsterd. het volgende:
Ach de cinquecebto en bochten.. Ik had regelmatig het gevoel dat ik dacht dat ie om kon kiepen
Achterin die E-Klasse zit ik vrij krap qua beenruimte hoor, voorstoelen staan dan al redelijk naar voren toe (De bestuurder is niet heel lang..)quote:Op maandag 10 juni 2013 13:54 schreef rycemasta het volgende:
[..]
[..]
De wielbasis van een W211 E-klasse is 40 centimeter langer dan die van de Polo 6R, en jij vindt het niet raar dat je in de Polo beter kon zitten? Misschien moet je de volgende keer eens de stoelen wat naar voren zetten in de E-Klasse.
Waar rij je nu in dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:35 schreef mega-worstje het volgende:
Vandaag eerste kilometers afgelegd zonder instructeur, wat een verschil qua auto ineens, veel fijner dan zon polo met 1.2 liter motor
Een B-segment auto met meer beenruimte achterin dan een E-segment auto.. Juist ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Achterin die E-Klasse zit ik vrij krap qua beenruimte hoor, voorstoelen staan dan al redelijk naar voren toe (De bestuurder is niet heel lang..)
In die Polo zit ik veel ruimer
Toegegeven: Voorin die E-klasse zit ik weer vééééél ruimer dan in die Polo.
Waar ben je allemaal geweest? Ik wist vast wel een paar nog mooiere wegen hier.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:54 schreef JDude het volgende:
Zo, terug van een weekendje rondkarren in het noorden des lands. Mooie wegen daarzo hoor.
Ja, dat gaat het ook. Ik vind het ook raar om te geloven, maar toch is het zo.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:33 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Een B-segment auto met meer beenruimte achterin dan een E-segment auto.. Juist ja.
Ik houd er maar over op, want dit gaat volstrekt tegen alle logica in.
Die Polo is inderdaad niet echt vlot nee, al valt het in z`n 1/2 nog wel mee, in z`n 3/4/5 komt hij gewoon heel veel vermogen te kort..quote:Op maandag 10 juni 2013 16:35 schreef mega-worstje het volgende:
Vandaag eerste kilometers afgelegd zonder instructeur, wat een verschil qua auto ineens, veel fijner dan zon polo met 1.2 liter motor
hmm, Had je binnendoor via Zuidlaren van GRN naar Assen moeten gaan.. Of via Paterswolde.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:51 schreef JDude het volgende:
Grofweg de driehoek Groningen-Assen-Drachten met een uitschieter naar Emmen voor de dierentuin.
Ford Puma, ook geen supercar natuurlijk maar scheurt wel lekker hoorquote:
Ah, zijn daar leuke wegen inderdaad.. Kom er zelf niet zoveel.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:17 schreef JDude het volgende:
Ik heb ook juist allerlei binnenwegen in dat gebied gehad. Van de grotere wegen alleen de snelwegen voor de heen (A7) en terugreis (A28) vanuit Brabant en de N34 naar Emmen.
1.4 of 1.7?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:43 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ford Puma, ook geen supercar natuurlijk maar scheurt wel lekker hoor
Nice...quote:
Moet zeggen dat ik best even schrok toen ik in deze plankgas weg reed...quote:Op maandag 10 juni 2013 19:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nice...
Heb ooit een proefrit gedaan met een 1.4, alleen de dealer wou niks aan de prijs doen en hij was al te duur in verhouding met andere Puma's..
Geweldige scheurbakkies trouwens.
De 1.4 had maar 100 pk geloof ik, maar op 900 kilo wil dat best wel goed ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:06 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik best even schrok toen ik in deze plankgas weg reed...
Verschil schijnt nog best aannemelijk te zijn tussen de twee maar uiteindelijk wil ik toch een E46 m3 hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 19:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
De 1.4 had maar 100 pk geloof ik, maar op 900 kilo wil dat best wel goed ja.
Waarom juist de E46?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:08 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Verschil schijnt nog best aannemelijk te zijn tussen de twee maar uiteindelijk wil ik toch een E46 m3 hoor
mooie combinatie tussen schoonheid, top auto en betaalbaarheidquote:
Dat denk ik ook heel vaak, maar je zal net die lasergamer treffen die je niet kan spotten. Het is mij het risico niet waard.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:30 schreef starla het volgende:
Dat traject controleren ze niet en geen hond die daar rijdt. Zie ik een andere auto dan rijd ik max. 175 zodat ik m'n rijbewijs niet kwijt raak mocht het een verdwaalde agent zijn.
Het zijn ook best mooie autotjesquote:Op maandag 10 juni 2013 19:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nice...
Heb ooit een proefrit gedaan met een 1.4, alleen de dealer wou niks aan de prijs doen en hij was al te duur in verhouding met andere Puma's..
Geweldige scheurbakkies trouwens.
!quote:
Ach ieder z'n ding natuurlijk al zijn het wel goede auto's uiteraard.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:22 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
mooie combinatie tussen schoonheid, top auto en betaalbaarheid
Niet als droomauto maar een auto wat nu zou passen bij mijn "eisen", qua dromen zit ik wat groter hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ach ieder z'n ding natuurlijk al zijn het wel goede auto's uiteraard.
Want dan gaan we naar een....?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:03 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Niet als droomauto maar een auto wat nu zou passen bij mijn "eisen", qua dromen zit ik wat groter hoor.
Ford mustang '69 of misschien stiekem toch wel een lamborghini miura ( )quote:
Allebei leuk en erg vet!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:46 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ford mustang '69 of misschien stiekem toch wel een lamborghini miura ( )
ja alleen de miura is erg onbetaalbaar maar mocht ik het geld ooit hebben...quote:
Tango op donderdagquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:03 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
ja alleen de miura is erg onbetaalbaar maar mocht ik het geld ooit hebben...
Weten jullie misschien welke dagen je bij een benzinepomp goedkoper kan tanken? Sommige hebben toch zo'n kortingdag
hoeveel goeikoper is die ongquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:03 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
ja alleen de miura is erg onbetaalbaar maar mocht ik het geld ooit hebben...
Weten jullie misschien welke dagen je bij een benzinepomp goedkoper kan tanken? Sommige hebben toch zo'n kortingdag
Oh oke dan maakt het in verhouding met Tango vrijwel niks uitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:08 schreef JDude het volgende:
Tinq geeft normaal 8 a 9 cent op de adviesprijs, op woensdag 13 of 14.
Nee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:11 schreef Actaeon het volgende:
Maar vinden jullie ook niet dat je auto doorgaans fijner rijdt op iets als Shell benzine ten opzichte van Tango/Tinq?
Ik rij sowieso haast nooit op benzine, en de Seat rijd op het gas van 60cent net zover als op dat van 80 cent...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:11 schreef Actaeon het volgende:
Maar vinden jullie ook niet dat je auto doorgaans fijner rijdt op iets als Shell benzine ten opzichte van Tango/Tinq?
De Shell in Ede op donderdag.quote:
Ik zou het anders nog eens proberen, want er schort wat aan je geheugen of perceptie. In de E-Klasse zit je zeer zeker niet met je knieën tegen de stoel. Als je de voorstoelen op jouw lengte zet, moet je in staat zijn om gemakkelijk achter jezelf kunnen zitten.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat gaat het ook. Ik vind het ook raar om te geloven, maar toch is het zo.
Ga maar eens in een Polo zitten achterin, en daarna direct in een E-Klasse uit 2006. In de E-klasse zit ik met m`n 1,81 met m`n knieén tegen de stoel
Inderdaad.. Ik ben 1:81 en heb het vanmiddag eens getest in een 2006 E200. Pastte prima. IIn mijn Ibiza daarentegen.. (staat op het basis van de 9n)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:34 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Ik zou het anders nog eens proberen, want er schort wat aan je geheugen of perceptie. In de E-Klasse zit je zeer zeker niet met je knieën tegen de stoel. Als je de voorstoelen op jouw lengte zet, moet je in staat zijn om gemakkelijk achter jezelf kunnen zitten.
Nee . Die van mij rijdt het fijnst op de meest goedkope peut die ik kan vinden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:11 schreef Actaeon het volgende:
Maar vinden jullie ook niet dat je auto doorgaans fijner rijdt op iets als Shell benzine ten opzichte van Tango/Tinq?
Dan ligt het misschien gewoon aan mijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:59 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Nee . Die van mij rijdt het fijnst op de meest goedkope peut die ik kan vinden.
Die bij het station? Die is sowieso al heel goedkoop. Alleen jammer dat hij geen LPG heeft.quote:[img]http://I dat.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 11 juni 2013 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Shell in Ede op donderdag.
Met mijn diesel had ik het af en toe, dat als ik bij de Tinq had getankt, hij toch wel een stukje minder lekker liep.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:11 schreef Actaeon het volgende:
Maar vinden jullie ook niet dat je auto doorgaans fijner rijdt op iets als Shell benzine ten opzichte van Tango/Tinq?
Je hebt best wat problemen met die Ibiza of niet? Wordt het niet eens tijd om in te ruilen?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:01 schreef Marco001 het volgende:
En toen deed de Ibiza het opeens niet meer..
Bleek dat de accu leeg was na een weekendje stilstaan...
nog 20.000 of een klein jaartje, dan gaat die weg..quote:Op maandag 17 juni 2013 20:06 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je hebt best wat problemen met die Ibiza of niet? Wordt het niet eens tijd om in te ruilen?
Ah joh, kunnen nog wel wat jaren en kilometers bijquote:Op maandag 17 juni 2013 20:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nog 20.000 of een klein jaartje, dan gaat die weg..
En ach, hij word veel gebruikt, is al 10 jaar oud en heeft al 180.000km op de teller.
Ach mijn auto is toch al niet de netste, dus dit past er wel bij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:27 schreef Goddelijker het volgende:
Haha, gelukkig je eigen pa.
Ik was vanmiddag op een parkeerterrein, daar was een andere 206 paar meter uit zijn vak gerold, gelukkig niet tegen een andere aan. Stond ook in zn vrij en zonder handrem.
Nou t was echt een schrapend geluid alsof je stenen over het beton sleept .. Daar is niks meer van te horen. Moet wel mijn wielen opnieuw balanceren, heb iets niet helemaal goed gedaan geloof ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:46 schreef Goddelijker het volgende:
Mijne had toen ook een 'knik' in de aandrijfas, die is ook volledig verdwenen?
Raar dat zulke geluiden soms ineens kunnen verdwijnen, zoals ze ook gekomen zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nou t was echt een schrapend geluid alsof je stenen over het beton sleept .. Daar is niks meer van te horen. Moet wel mijn wielen opnieuw balanceren, heb iets niet helemaal goed gedaan geloof ik
Jup, sinds de zomerwielen gemonteerd zijn trilt het nogal tussen de 100 en de 120, scheelt dat ik toch niet vaak boven de 100 kom .. Alleen hij trilt ook wel eens bij lagere snelheden, ligt maar net aan het wegdek en dergelijke.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Raar dat zulke geluiden soms ineens kunnen verdwijnen, zoals ze ook gekomen zijn.
Maar mij hoor je niet klagen.
Last van trillingen?
Een keer een Sprinter bijna een sloot in laten rijden bij een passagier die ik op moest halen.. Wist ik veel dat de handrem stuk was.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:27 schreef Goddelijker het volgende:
Haha, gelukkig je eigen pa.
Ik was vanmiddag op een parkeerterrein, daar was een andere 206 paar meter uit zijn vak gerold, gelukkig niet tegen een andere aan. Stond ook in zn vrij en zonder handrem.
Dat heb ik met de ABS.. ABS was steeds defect, maar vlak voor ik het na wou laten kijken deed de abs het opeens gewoon weer, en heeft het sindsdien ook gewoon gedaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Raar dat zulke geluiden soms ineens kunnen verdwijnen, zoals ze ook gekomen zijn.
Maar mij hoor je niet klagen.
Last van trillingen?
Lekker slim om dat niet te vermelden!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Een keer een Sprinter bijna een sloot in laten rijden bij een passagier die ik op moest halen.. Wist ik veel dat de handrem stuk was.
Zelf geen OBD-lezer om te resetten?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat heb ik met de ABS.. ABS was steeds defect, maar vlak voor ik het na wou laten kijken deed de abs het opeens gewoon weer, en heeft het sindsdien ook gewoon gedaan.
Ach ik heb het wel eens erger gehad bij de Astra.. Rond de 120-140 wiebelde het stuur echt centimeters heen en weer. En dat terwijl ik niet veel later een paar dagen Duitsland had, gelukkig zat de APK daar nog tussen dus gelijk de voorwielen laten balanceren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:24 schreef Goddelijker het volgende:
Dat trillen is toch wel vervelend lijkt me.
Ik stond laatst op een helling geparkeerd in de versnelling, maar een uur later stond de auto toch benedenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:27 schreef Goddelijker het volgende:
Haha, gelukkig je eigen pa.
Ik was vanmiddag op een parkeerterrein, daar was een andere 206 paar meter uit zijn vak gerold, gelukkig niet tegen een andere aan. Stond ook in zn vrij en zonder handrem.
Het is heel vervelend dat het hier bij 25-30 graden hondsbenauwd is, en dat het in Spanje bij 35-40 graden héérlijk is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:32 schreef Actaeon het volgende:
Sowieso is die verkoeling fijn inderdaad. Ik hou ook helemaal niet van die 30+ temperaturen en die benauwdheid
Dat is wel prettig ja, maar aan de andere kant. Als het ff kan ga ik er voorbijquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Heb je in ieder geval geen last van fietsers
Lekker weertje, cruisen met het raampje open, muziekje aan, chickies checken met shortpants.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:54 schreef Braddie het volgende:
Kloterige benauwdheid, nog vijf minuten dan heb ik weer rijles, heb helemaal geen zin
Als dat op benzine is ben ik, of vooral m'n bankrekening, jaloers.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:59 schreef Grielen het volgende:
De afgelopen twee weken 920 en 940 km op 42 liter per tank
Wát voor`n auto rij jij?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:59 schreef Grielen het volgende:
De afgelopen twee weken 920 en 940 km op 42 liter per tank
Ging wel prima Muziekje aan, check. Chickies checken, check.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:41 schreef starla het volgende:
[..]
Lekker weertje, cruisen met het raampje open, muziekje aan, chickies checken met shortpants.
Je bent toch een vent!
Klopt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is heel vervelend dat het hier bij 25-30 graden hondsbenauwd is, en dat het in Spanje bij 35-40 graden héérlijk is.
Nouja "fietspad " Het was een weg van ik schat 2 meter breed, en er stond een rood bord, dat zag ik pas op het laatste moment. Toen zei ik "Hier moet ik er in toch?... " Toen schreeuwde hij " NEEEE NATUURLIJK NIET!!!!! DAT IS EEN FIETSPAD"quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:11 schreef starla het volgende:
Hemellief, je rijdt een fietspad op?
Hoeveel lessen moet je nog voor je examen?
27....quote:
Denk het wel, heb ook m`n theorie nog niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:29 schreef Goddelijker het volgende:
Heb je die 15 lessen dan ook nog wel nodig?
Lijkt mij een beetje veel als het alleen maar 'soms' mis gaat.
Laat overzicht nu het belangrijkste zijn dat er is; het anticiperen op andere weggebruikers en veranderde verkeerssituaties.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:29 schreef Goddelijker het volgende:
Heb je die 15 lessen dan ook nog wel nodig?
Lijkt mij een beetje veel als het alleen maar 'soms' mis gaat.
Peugeot 206 quiksilver uit 2003, met de 2.0 HDi (90 pk)quote:
Diesel dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Als dat op benzine is ben ik, of vooral m'n bankrekening, jaloers.
Dat weet ik ook wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef starla het volgende:
[..]
Laat overzicht nu het belangrijkste zijn dat er is; het anticiperen op andere weggebruikers en veranderde verkeerssituaties.
Toevallig in Veenendaal? Daar heb ik het namelijk ook een keer gehad Zag eruit als een gewone weg, maar ik moest hem 50 meter verderop hebben. Zag het wel op tijd, dat scheeltquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja "fietspad " Het was een weg van ik schat 2 meter breed, en er stond een rood bord, dat zag ik pas op het laatste moment. Toen zei ik "Hier moet ik er in toch?... " Toen schreeuwde hij " NEEEE NATUURLIJK NIET!!!!! DAT IS EEN FIETSPAD"
Ik heb geen idee.
Heb er net een pakket van 15 les uren bij gekocht.
Pffoeee... Het was vlakbij een afslag (Moest richting Amersfoort)quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toevallig in Veenendaal? Daar heb ik het namelijk ook een keer gehad Zag eruit als een gewone weg, maar ik moest hem 50 meter verderop hebben. Zag het wel op tijd, dat scheelt
Das wel een beetje veel ja. Ach, sommige mensen zijn gewoon geen geboren chauffeurs. Net ook weer een halve gare op de weg die ik aan de kant moest toeteren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:05 schreef Braddie het volgende:
Heb denk ik wel 50-60 les uur nodig.
Helaas..
Maargoed, beter laat dan nooit.
Ik heb volgens mij wel 100 uur gehadquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:33 schreef starla het volgende:
[..]
Das wel een beetje veel ja. Ach, sommige mensen zijn gewoon geen geboren chauffeurs. Net ook weer een halve gare op de weg die ik aan de kant moest toeteren.
Slechter dan 50% van de weggebruikers zul je wel niet zijn. Ik had zelf 28 uur en dat was omdat ik extra tijd moest vullen tot ik examen kon doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:05 schreef Braddie het volgende:
Heb denk ik wel 50-60 les uur nodig.
Helaas..
Maargoed, beter laat dan nooit.
Dus jouw instructeur heeft een nieuwe lesbak gekocht van jouw geld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel 100 uur gehad
Maar ik erger me vervolgens mateloos aan mensen die denken geweldig te kunnen rijden en zich koning van de weg voelen. En die zullen zich wel weer aan mij ergeren, in m'n gebakje, die zich over het algemeen netjes aan de snelheid houdt en mensen van rechts wel voorrang geeft enzo.
Toevallig genoeg kwam er vlak na mijn slagen een nieuwe leswagen jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dus jouw instructeur heeft een nieuwe lesbak gekocht van jouw geld.
Dat is zo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:43 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Slechter dan 50% van de weggebruikers zul je wel niet zijn. Ik had zelf 28 uur en dat was omdat ik extra tijd moest vullen tot ik examen kon doen.
Het is vaak ook zo dat je minder goed rijdt met iemand erbij (aan het begin)
Eén voordeel: als jij een beetje netjes doet en gewoon aan de kant gaat zo gauw het kan, dan hebben die geweldige chauffeurs geen last meer van je en jij niet van henquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel 100 uur gehad
Maar ik erger me vervolgens mateloos aan mensen die denken geweldig te kunnen rijden en zich koning van de weg voelen. En die zullen zich wel weer aan mij ergeren, in m'n gebakje, die zich over het algemeen netjes aan de snelheid houdt en mensen van rechts wel voorrang geeft enzo.
26 lessen, ttt, in 1 x geslaagd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:31 schreef Goddelijker het volgende:
25 uur hier, zonder TTT, eerste keer meteen geslaagd.
Hoe de FUCK kan je TE klantvriendelijk zijn als Taxi Chauffeur?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
26 lessen, ttt, in 1 x geslaagd.
Taxi 1 les, theorie 1e keer gezakt(te klantvriendelijk), praktijk in 1x gehaald.
Tja...quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe de FUCK kan je TE klantvriendelijk zijn als Taxi Chauffeur?
Ik rij volgens mij beter in m'n eentje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is zo.
Merk dat als ik met m`n moeder een stuk rij op een verlaten terrein, dat ik beter rij dan met m`n instructeur naast me, geen idee waar het nou precies aan ligt.. Zal wel druk zijn of zo..
Ik laat me niet tussen een stel vrachtwagens drukken, beetje geduld kan geen kwaad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:31 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Eén voordeel: als jij een beetje netjes doet en gewoon aan de kant gaat zo gauw het kan, dan hebben die geweldige chauffeurs geen last meer van je en jij niet van hen
Sommige mensen maken er idd een potje van als bijrijder.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik rij volgens mij beter in m'n eentje.
M'n moeder moet ik er helemaal niet naast hebben.
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Sommige mensen maken er idd een potje van als bijrijder.
Ik reageer er gewoon niet op.
B.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja...
Ben o.a. gezakt op 1 vraag die ik nog goed weet:
"U heeft net een oud vrouwtje van Schiphol naar huis gebracht en deze vraagt u om even te helpen met de bagage. Wat doet u?
a) Geen enkel probleem, u tilt haar zware koffers wel even naar binnen.
B) U brengt de koffers tot aan de voordeur
C) Niets; U haalt de koffers uit de auto en mevrouw mag ze zelf naar binnen brengen.
Dat hoeft ook niet. Als je dan maar wel een beetje doorrijdt en niet met 100 ergens voorbij sukkelt. En wel een gat pakt als het er is. Want als een ander er rechts voorbij kan, had je dus aan de kant gekund. En rechts is niet voor niets de plaats op de weg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat me niet tussen een stel vrachtwagens drukken, beetje geduld kan geen kwaad.
Ja blah, mooi dat je gelijk van mijn fout uitgaat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:55 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Als je dan maar wel een beetje doorrijdt en niet met 100 ergens voorbij sukkelt. En wel een gat pakt als het er is. Want als een ander er rechts voorbij kan, had je dus aan de kant gekund. En rechts is niet voor niets de plaats op de weg.
Ik ga niet gelijk van jouw fout uit. Ik maak het alleen te vaak mee dat er van die truttenschudders links hangen voor niets. Als je daar lekker doorrijdt (gewoon de max. snelheid) hoef je van mij niet aan de kant. Maar ik erger me dagelijks kapot aan Aygo's e.d. die 15 km/h onder de max.snelheid rijden. Het enige dat ik zeg is dat als je tot de doorrijcategorie behoort, het prima is, maar tot de klungelcategorie, je gewoon lekker rechts moet blijven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja blah, mooi dat je gelijk van mijn fout uitgaat.
Alsof hetzelfde geneuzel hier, ik ga maar weer.
Nee, jij gaat er gelijk vanuit dat ik zo'n slome hut ben. Ik heb het over gastjes in hun BMW die met een noodvaart op je af komen zetten terwijl je vrachtwagens inhaalt (en zelf nog te hard rijdt ook), op het laatste moment remmen en dan gelijk met het grote licht beginnen te knipperen dat je aan de kant moet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:11 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik ga niet gelijk van jouw fout uit. Ik maak het alleen te vaak mee dat er van die truttenschudders links hangen voor niets. Als je daar lekker doorrijdt (gewoon de max. snelheid) hoef je van mij niet aan de kant. Maar ik erger me dagelijks kapot aan Aygo's e.d. die 15 km/h onder de max.snelheid rijden. Het enige dat ik zeg is dat als je tot de doorrijcategorie behoort, het prima is, maar tot de klungelcategorie, je gewoon lekker rechts moet blijven.
Van de andere kant, het heeft ook geen zin om je er elke keer over op te winden/verbazen of door te laten intimideren. Deal with the facts, er zijn veel mensen die zich verre van ideaal gedragen in het verkeer. Van aso-petje tot angstige bejaarde. Daar moet je mee om gaan als weggebruiker. En durf ook gewoon je (voorrangs)rechten in het verkeer af te dwingen, een zelfverzekerde houding scheelt ook al veel. Dat gecombineerd met iets minder geven om het gedrag van anderen maakt de boel een stuk rustiger voor jezelf denk ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Man, je wilt niet weten hoe vaak ik afgesneden word, hoe vaak ik geen voorrang krijg als ik van rechts kom of op een rotonde rij, of in een smal straatje met het obstakel aan hun kant. Asociaal kutvolk, chauffeurs, allemaal.
Ik kan aardig lopen schelden ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Van de andere kant, het heeft ook geen zin om je er elke keer over op te winden/verbazen of door te laten intimideren. Deal with the facts, er zijn veel mensen die zich verre van ideaal gedragen in het verkeer. Van aso-petje tot angstige bejaarde. Daar moet je mee om gaan als weggebruiker. En durf ook gewoon je (voorrangs)rechten in het verkeer af te dwingen, een zelfverzekerde houding scheelt ook al veel. Dat gecombineerd met iets minder geven om het gedrag van anderen maakt de boel een stuk rustiger voor jezelf denk ik
Nee hoor. Ik ga er alleen vanuit dat de meeste van die mensen slome klootviolen zijn, dus ik geef je enkel een handleiding voor wanneer je er ook zo één bent. Zo niet: prima, dan heb je die handleiding niet nodig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, jij gaat er gelijk vanuit dat ik zo'n slome hut ben. Ik heb het over gastjes in hun BMW die met een noodvaart op je af komen zetten terwijl je vrachtwagens inhaalt (en zelf nog te hard rijdt ook), op het laatste moment remmen en dan gelijk met het grote licht beginnen te knipperen dat je aan de kant moet.
Wat wil jij dan met dat schelden bereiken? Waarschijnlijk net zoveel, of beter gezegd net zo weinig, als de persoon achter je?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan aardig lopen schelden ja.
Zoals van de week, toen in de parkeergarage de slagboom niet omhoog ging, gaan ze echt binnen vijf seconden al toeteren achter me. Wat willen ze ermee bereiken?
Het kan toch nooit één van de mooiste zijn met die gebreken kerel dat snap je toch zelf ook wel. Als je die zin weglaat heb je een aardige tekst.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef Braddie het volgende:
" Deze Fiat Cinquecento 900s is uiterlijk in bijna nieuwstaat op wat lichte vliegroest op de motorkap na
Helaas heeft dit autotje ook wat gebreken, en als eerlijk persoon meld ik deze er gewoon bij:
Bestuurders stoel is wat versleten.
Koppeling word slecht (Hij gaat soms wat lastig in z`n achteruit)
Remmetjes mogen wel vervangen worden (Ze piepen soms wat)
Roest gat bij rechter wielkast achter van 10 cm lang en 3cm breed.
Wat vlieg roest bij het voorraam.
(Koppeling is geen Afkeurpunt, roest helaas wél)
Hij heeft nog Apk tot Oktober 2013 en daarna zal er toch écht wel wat aan gedaan moeten worden.
Kilometerstand staat in de Advertentie op 160,000, maar in alle eerlijkheid, ik weet het niet zeker. Het is de auto van mijn moeder, en voor de details vraag ik u om contact met haar op te nemen.
Misschien wat optimistisch maar dit is in mijn ogen toch wel een van de mooiste cinquecento`s van Hilversum.
Als u denkt dat dit een fijne auto voor u is, dan zou ik zeggen, bel of mail, maak een afspraak, en kom langs.
Ondanks de gebreken is het autotje motorisch nog 100% in orde, zelfs met de koude winter vorig jaar (Bij min 18) was het starten en Lopen in een keer.
Ik hoop van u te horen.
Met vriendelijke groet "
Is dit een beetje een goede tekst?
Ik bedoelde uiterlijk, hij is van buiten nog bést netjes. Zeker voor een `96er Cinqquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee. Het kan toch nooit één van de mooiste zijn met die gebreken kerel dat snap je toch zelf ook wel.
Ja maar val mij dan niet lastig met je getoeterquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat wil jij dan met dat schelden bereiken? Waarschijnlijk net zoveel, of beter gezegd net zo weinig, als de persoon achter je?
En oordeel, of veroordeel, ook niet meteen. Misschien was het voor de persoon achter je niet duidelijk dat de slagboom niet werkte en dacht die persoon dat jij zat te suffen. Een soort van 'miscommunicatie' die vaak de oorzaak van ergernis is.
Als die persoon denkt dat je aan het suffen bent is vanuit dat gezichtspunt geen lastig vallen maar 'attenderen' nietwaar? Dat is dus precies mijn punt. En je reageert zelf net zo geagiteerd terugquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar val mij dan niet lastig met je getoeter
Ja zie mijn post. Na de editquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiterlijk, hij is van buiten nog bést netjes. Zeker voor een `96er Cinq
Nee, ik steek geen middelvinger op en ik ga niet door het open raampje scheldenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als die persoon denkt dat je aan het suffen bent is vanuit dat gezichtspunt geen lastig vallen maar 'attenderen' nietwaar? Dat is dus precies mijn punt. En je reageert zelf net zo geagiteerd terug
Je claxon raken met uitschieten bij het omdoen van je riem? Hahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik steek geen middelvinger op en ik ga niet door het open raampje schelden
Het was ook geen kort toetertje, echt zo'n lange
Ik gebruik dat ding alleen maar als ik uitschiet met de gordel omdoen.
Weet je. Het intereseert mij en m`n moeder niet hoeveel we er voor krijgen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Braddie, je kan beter naïeve mensen gaan voorliegen en er zelf nog wat uit slaan dan met deze tekst een auto proberen te verkopen, in de goede hoop dat men je 'eerlijkheid' waardeert en je de vraagprijs ervoor geeft.
Men kijkt niet naar goede punten, men kijkt naar slechte punten en probeert daar alles er af te praten.
Die zei " Ja, ik kijk morgen ochtend wel even "quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Goddelijker het volgende:
Kilometerstand staat in de Advertentie op 160,000, maar in alle eerlijkheid, ik weet het niet zeker. Het is de auto van mijn moeder, en voor de details vraag ik u om contact met haar op te nemen.
Neem zelf even contact op en vraag de stand?
Kleine moeite maar wel zo duidelijk als het er gewoon meteen staat.
Zet hem voor 300 te koop, accepteer niet lager dan 250 en ga ervan uit etenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Weet je. Het intereseert mij en m`n moeder niet hoeveel we er voor krijgen.
Zolang het maar meer is dan de 50 euro die de sloop er voor geeft
Wacht tot dan met de advertentie plaatsen? En zet het er dan bij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die zei " Ja, ik kijk morgen ochtend wel even "
Hij staat op Fok voor 300 euro, en op Autoscout voor ja ehh... 500quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Zet hem voor 300 te koop, accepteer niet lager dan 250 en ga ervan uit eten
Is een optie.. ik haal hem er af nu en zet hem er morgen ochtend weer opquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wacht tot dan met de advertentie plaatsen? En zet het er dan bij.
Ja, dat is wel leuk ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Goddelijker het volgende:
Ik vind 't altijd wel leuk om advertenties te schrijven.
Soms zo kansloos op Marktplaats:
Titel: Te koop mountainbike
Advertentie: te koop mountainbike, nette mountainbike.
(En soms dat nog met spelfouten...)
Verder totaal geen info...
Ik zoek een oude pendule op MP. Zo'n mooie oude, jaren 50 ofzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Goddelijker het volgende:
Ik vind 't altijd wel leuk om advertenties te schrijven.
Soms zo kansloos op Marktplaats:
Titel: Te koop mountainbike
Advertentie: te koop mountainbike, nette mountainbike.
(En soms dat nog met spelfouten...)
Verder totaal geen info...
Stilo alweer weg?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:32 schreef monsterd. het volgende:
Ik keek toevallig naar puppies op marktplaats en op de eerste foto zag je er gewoon eentje schijten
De stilo die ik had staat nu ook weer op marktplaats zie ik
Nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef Braddie het volgende:
" Deze Fiat Cinquecento 900s is uiterlijk in bijna nieuwstaat op wat lichte vliegroest op de motorkap na
Helaas heeft dit autotje ook wat gebreken, en als eerlijk persoon meld ik deze er gewoon bij:
Bestuurders stoel is wat versleten.
Koppeling word slecht (Hij gaat soms wat lastig in z`n achteruit)
Remmetjes mogen wel vervangen worden (Ze piepen soms wat)
Roest gat bij rechter wielkast achter van 10 cm lang en 3cm breed.
Wat vlieg roest bij het voorraam.
(Koppeling is geen Afkeurpunt, roest helaas wél)
Hij heeft nog Apk tot Oktober 2013 en daarna zal er toch écht wel wat aan gedaan moeten worden.
Kilometerstand staat in de Advertentie op 160,000, maar in alle eerlijkheid, ik weet het niet zeker. Het is de auto van mijn moeder, en voor de details vraag ik u om contact met haar op te nemen.
Misschien wat optimistisch maar dit is in mijn ogen toch wel een van de mooiste cinquecento`s van Hilversum.
Als u denkt dat dit een fijne auto voor u is, dan zou ik zeggen, bel of mail, maak een afspraak, en kom langs.
Ondanks de gebreken is het autotje motorisch nog 100% in orde, zelfs met de koude winter vorig jaar (Bij min 18) was het starten en Lopen in een keer.
Ik hoop van u te horen.
Met vriendelijke groet "
Is dit een beetje een goede tekst?
Als eerlijk persoon plaats je dit filmpje erbij:quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het kan toch nooit één van de mooiste zijn met die gebreken kerel dat snap je toch zelf ook wel. Als je die zin weglaat heb je een aardige tekst.
Oh en 'eerlijke verkoper' klinkt beter en meer in lijn met de toon van de brief dan 'eerlijk persoon'.
En dit, je krijgt straks natuurlijk ook weer een hoop marktplaatskopers die langs komen en je auto komen afkraken en weer gaan of nog even ¤200 van de prijs af komen praten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:00 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik zou het ding gewoon naar de sloop brengen. Al dat geleur en gedoe om 100 euro extra te krijgen; je bent niet wijs.
Dit dus. Voor die 50 euro kun je iets lekkers kopen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:00 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik zou het ding gewoon naar de sloop brengen. Al dat geleur en gedoe om 100 euro extra te krijgen; je bent niet wijs.
Een rijdende doodskist voor de deur of zeven kratten bier van de Lidl. No-brainer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:12 schreef starla het volgende:
Dit dus. Voor die 50 euro kun je iets lekkers kopen.
Oh jezusquote:Op donderdag 20 juni 2013 06:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Als eerlijk persoon plaats je dit filmpje erbij:
http://m.youtube.com/#/wa(...)ch%3Fv%3DUoaI-NuGBN4
Haha nice. Na mijn scores van de afgelopen weken heb ik deze week slechts de 1:20 gehaald, 810 km op 40 liter. Ik heb vanochtend moeten racen over de A6 om op tijd te komen op school, wat dus weer meteen effect had op het verbruikquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zojuist 59,2l in een 60l tank gegooid. Ben blij dat ik de pomp gered heb
Nog steeds heel netjes natuurlijk, 1:20quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:57 schreef Grielen het volgende:
[..]
Haha nice. Na mijn scores van de afgelopen weken heb ik deze week slechts de 1:20 gehaald, 810 km op 40 liter. Ik heb vanochtend moeten racen over de A6 om op tijd te komen op school, wat dus weer meteen effect had op het verbruik
volgens de boordcomputer is het 1:18, maar ik tel de kms en de litersquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nog steeds heel netjes natuurlijk, 1:20
1:20 kan ik alleen maar van dromen. Als ik 1:14 haal ben ik al heel netjes bezig!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:57 schreef Grielen het volgende:
[..]
Haha nice. Na mijn scores van de afgelopen weken heb ik deze week slechts de 1:20 gehaald, 810 km op 40 liter. Ik heb vanochtend moeten racen over de A6 om op tijd te komen op school, wat dus weer meteen effect had op het verbruik
Idioten die op de dijk van enkhuizen naar lelystad rijden wanneer het te druk is om in te halen misschien?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:57 schreef Piet__Piraat het volgende:
Maar welke idioot rijdt er nou 88km/h achter een vrachtwagen?
Ik ook. Kom nu constant uit op 1:13.4. Wel leuk, in de statistieken kan ik precies zien wanneer we naar Polen waren gegaan en ik de terugweg niet harder dan 100km/h kon omdat ik achter de Fiat 126 reed . Twee hele hoge pieken in km/lquote:
Ik heb ook 2 jaar lang 1:11 gereden, zo'n 36.000 kmquote:
Wat rij je nu voor auto?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:27 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 jaar lang 1:11 gereden, zo'n 36.000 km
Ja oké. Ik dacht meer aan de snelwegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:48 schreef Grielen het volgende:
[..]
Idioten die op de dijk van enkhuizen naar lelystad rijden wanneer het te druk is om in te halen misschien?
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:40 schreef Grielen het volgende:
Peugeot 206 quiksilver uit 2003, met de 2.0 HDi (90 pk)
Diesel dus
Die Subaru die nog achter mijn naam in de OP staat is allang al weg
Ik zit op c.a. 1:11.5 met een dikke 20.000km/jaarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:27 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 jaar lang 1:11 gereden, zo'n 36.000 km
Maar dat is G3.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik zit op c.a. 1:11.5 met een dikke 20.000km/jaar
Jup! Ik rij nogal wat per jaar, ook veel voor mn werk, dus ik vind het wel heel fijn om te weten wat ik daar nu precies aan kwijt ben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:36 schreef starla het volgende:
Zijn er nog serieus mensen die het verbruik bijhouden? Dat is zóó De Heilige Koe...
Ik zit nu gemiddeld op 1:11.7 met 15.000km in de laatste 3 maandenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik zit op c.a. 1:11.5 met een dikke 20.000km/jaar
En als dan blijkt dat je te veel kwijt bent? Koop je dan opeens een zuinigere auto?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:48 schreef L0we het volgende:
[..]
Jup! Ik rij nogal wat per jaar, ook veel voor mn werk, dus ik vind het wel heel fijn om te weten wat ik daar nu precies aan kwijt ben.
(Maar eigenlijk hou ik dus de kosten bij ipv mn verbruik )
Ik hou alles bij, wat ik betaal aan brandstof, wat ik kwijt ben aan onderhoud. Ik rij 60.000 kilometer per jaar. Dat zorgt voor een kostenpost van zo'n 600-700 per maand, incl verzekering, belasting, en onderhoud. Dat vind ik toch wel een bedrag wat ik graag in de gaten wil houden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:49 schreef starla het volgende:
[..]
En als dan blijkt dat je te veel kwijt bent? Koop je dan opeens een zuinigere auto?
Of je gaat gewoon zuiniger rijden?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:29 schreef L0we het volgende:
of als ik te onzuinig blijk te rijden, koop ik een andere auto.
Nee.quote:
Jezus... Leer anders lezen ofzo. Ik noem het in combinatie met de onderhoudskosten. Beetje dom dat je dat dan helemaal weglaat in je reactie...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:32 schreef starla het volgende:
[..]
Nee.
Je zegt dat je de kosten bijhoudt.
Als je onzuinig rijdt koop je een nieuwe auto.
Of je moet zuiniger rijden, of je moet van te voren nadenken over wat voor een auto je koopt als geld zo'n groot probleem is m.b.t. de automobiel.
Zowat alle kosten zelfs.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:36 schreef starla het volgende:
Zijn er nog serieus mensen die het verbruik bijhouden? Dat is zóó De Heilige Koe...
Nee, JIJ moet leren lezen. Je zegt: als ik teveel onderhoud moet betalen OF als ik onzuinig rijd dan koop ik een andere auto.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:42 schreef L0we het volgende:
[..]
Jezus... Leer anders lezen ofzo. Ik noem het in combinatie met de onderhoudskosten. Beetje dom dat je dat dan helemaal weglaat in je reactie...
Maar verzin vooral nog meer leuke verhaaltjes hoor
Weetje, laat lekker hangenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:30 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, JIJ moet leren lezen. Je zegt: als ik teveel onderhoud moet betalen OF als ik onzuinig rijd dan koop ik een andere auto.
De enige conclusie die ik hieruit kan trekken is dat je een andere auto koopt als je onzuinig rijdt. Onderhoudskosten daargelaten vanwege de 'of'.
Érg nuttige toevoeging!quote:Dus wie is er hier nou dom?
Ten eerste noemde JIJ mij als eerste dom, althans de weglating van de onderhoudskosten terwijl je klaarblijkelijk zelf niet de functie snapt van het voegwoord 'of'.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:32 schreef L0we het volgende:
[..]
Weetje, laat lekker hangen
[..]
Érg nuttige toevoeging!
Nee hoor, ik vond het dom dat je het wegliet. Jou als persoon liet ik in je waarde. Jij doet dat niet .quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:35 schreef starla het volgende:
Ten eerste noemde JIJ mij als eerste dom, althans de weglating van de onderhoudskosten terwijl je klaarblijkelijk zelf niet de functie snapt van het voegwoord 'of'.
Ten tweede weet je dat je jezelf hebt klem geluld en daarom kap je de discussie af.
Ga elkaar lekker bellen om dit uit te vechten ofzoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:35 schreef starla het volgende:
[..]
Ten eerste noemde JIJ mij als eerste dom, althans de weglating van de onderhoudskosten terwijl je klaarblijkelijk zelf niet de functie snapt van het voegwoord 'of'.
Ten tweede weet je dat je jezelf hebt klem geluld en daarom kap je de discussie af.
Ik denk wel iets meer. Of je moet wel heel zuinig en onderhoudsarm rijden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:29 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik hou alles bij, wat ik betaal aan brandstof, wat ik kwijt ben aan onderhoud. Ik rij 60.000 kilometer per jaar. Dat zorgt voor een kostenpost van zo'n 600-700 per maand, incl verzekering, belasting, en onderhoud. Dat vind ik toch wel een bedrag wat ik graag in de gaten wil houden.
En ja, als ik teveel kwijt ben aan onderhoud, of als ik te onzuinig blijk te rijden, koop ik een andere auto.
Met rechts wel, maar als ik met links steun kan ik echt niet bij het stuur. Overigens is het dan ook totaal niks wat lijkt op 10 voor 2.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Je kan toch steunen met je ellebogen met je handen aan het stuur? Bij mijn auto wel iig.
Boeiend, zit zo vaak met 1 hand aan het stuur. Zeker met een automaat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Met rechts wel, maar als ik met links steun kan ik echt niet bij het stuur. Overigens is het dan ook totaal niks wat lijkt op 10 voor 2.
Ik zeg alleen dat het erg onlogisch is, als ik beide armen comfortabel laat steunen, wat echt erg lekker zit, dan rij ik erg onveilig.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Boeiend, zit zo vaak met 1 hand aan het stuur. Zeker met een automaat.
Tja, aan de andere kant, ik kan mijn ellebogen laten steunen en het stuur nog vasthouden met 2 handen. Het is toch aan jezelf hoe je gaat zitten en je stuur vasthoud.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het erg onlogisch is, als ik beide armen comfortabel laat steunen, wat echt erg lekker zit, dan rij ik erg onveilig.
Heb het net dus even getest, en ik kan inderdaad met beide ellebogen leunen en het stuur vast houden. MAAR ik hou het stuur dan vast op 5 voor half 7 haha, en dan ook nog net met mijn vingertoppen, en dat is voor zover ik weet niet echt veilig.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tja, aan de andere kant, ik kan mijn ellebogen laten steunen en het stuur nog vasthouden met 2 handen. Het is toch aan jezelf hoe je gaat zitten en je stuur vasthoud.
Dat lijkt me nu een prima planquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:36 schreef DDriver het volgende:
[..]
Ga elkaar lekker bellen om dit uit te vechten ofzo
Valt best wel mee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:24 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik denk wel iets meer. Of je moet wel heel zuinig en onderhoudsarm rijden.
Oh wacht, gas, dat verklaart iets. En dan 11.7 is erg netjes!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:53 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu een prima plan
[..]
Valt best wel mee.
Brandstof is 60000 km / 11.7 = 5128 liter. Met 70 cent per liter kom je dus uit op 3589 euro per jaar.
Verzekering kost mij zo'n 30 euro per maand, das 360 euro per jaar
Wegenbelasting is ongeveer 1100 euro per jaar.
Dat is bij mekaar zo'n 5050 euro, per maand is dat zo'n 420 euro, de rest reserveer ik voor onderhoud. Lijkt me ook wel genoeg
Dat dacht ik, zeker voor een niet al te kleine stationbak (Renault Megane 1 Ph2).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:27 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Oh wacht, gas, dat verklaart iets. En dan 11.7 is erg netjes!
In de toekomst wil ik ook wel een dikke V8 op gas ofzo. Maar eerst m'n huidige diesel oprijden, die is tweedehands toch niets meer waard.
Ach, een auto moet voor mij vooral practisch zijn. En dat istie . Inmiddels heeft hij er al 5 buitenlandtripjes opzitten, heerlijk als je dan wat ruimte hebt, en nog wat mensen mee kan nemen ook!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:49 schreef Piet__Piraat het volgende:
Oh dat scheelt wel ja. Ding is toch al afgeschreven dus dan kun je wel goedkoop rijden ja. Ik zou er niet aan moeten denken though, dan liever 100 euro per maand meer betalen
Inderdaad, dat houdt het een stuk leuker Globaal verbruik ofzo weet ik natuurlijk wel maar zou niet weten wat de auto exact per km kost.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik rijd ook af en toe voor mijn werk maar ik wil niet weten wat mijn auto's in totaal kosten ik houd natuurlijk de vaste kosten goed in de gaten maar verbruik enzo liever niet
Behalve bij declarabele kilometers.
Inderdaad heel mooi geluid! Zijdezachte kracht die motor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:47 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat dacht ik, zeker voor een niet al te kleine stationbak (Renault Megane 1 Ph2).
Ik zou best wel eens wat asociaals voor erbij willen, een tijdje geleden heb ik wat geklust aan een Jaguar XJS 5.3 V12. Dat geluid!
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat hij zuipt als een zwerver...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Inderdaad heel mooi geluid! Zijdezachte kracht die motor.
1:5 geloof ik voor de HE-modellen? Dat moet je maar voor lief nemen je krijgt er een hoop voor terug, dat wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:10 schreef L0we het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij zuipt als een zwerver...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |