abonnement Unibet Coolblue
pi_127385303


Als je meer dan een jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.
SPOILER: OVERZICHT DUALCORE MODELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:

| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html |

| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

Jiayu G3-topicreeks op FOK!

OP Version 1.1 by shiznuts | İ 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL

[ Bericht 0% gewijzigd door Joosie200 op 05-06-2013 11:59:24 ]
mag het weten
pi_127385363
Wordt het niet eens tijd om het quad-core overzicht van een actuele statusupdate te voorzien? :P
mag het weten
  maandag 3 juni 2013 @ 23:34:27 #3
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127385838
Nou ja, TS met editrechten over de OP... goeie suggestie, leef je uit. :D

En qua TT: let's hope so. :'( ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127386583
Het feit dat dit er niet eens in staat :o

Umi X2
Jiayu G4
Goophone X7
iOcean X7
Lenovo A820
Cubot MTK6589
Faea F2
Zopo C2
Newman N2
Xiaomi Mi-2s/a
Xiaocai G6

Zijn toch interessanter dan last-gen Xiaomi Mi-Two, Meizu MX en de overpriced Lenovo K860 en Huawei Ascend D1 lijkt mij zo. :s)
mag het weten
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:10:27 #5
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127387448
Niet heel gek toch als die informatie nog uit 10 topics geleden stamt ofzo? :P

Tof dat je ze erbij gaat zetten. :+

- Hmm, chineesje op ibood vandaag. Nothing too fancy though.

[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 04-06-2013 00:25:23 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127391228
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:10 schreef shiznuts het volgende:
Niet heel gek toch als die informatie nog uit 10 topics geleden stamt ofzo? :P
Oh, nee dat is dan niet gek. Moet je nagaan hoe snel de ontwikkelingen zich opvolgen! :o

In ander nieuws: de Jiayu G4 Advanced is
gespot! En ook de iOcean X7 elite :') Komen ze nu mee!

[ Bericht 4% gewijzigd door Joosie200 op 04-06-2013 09:08:29 ]
mag het weten
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:21:17 #7
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_127393224
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:59 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

In ander nieuws: de Jiayu G4 Advanced is
gespot! En ook de iOcean X7 elite :') Komen ze nu mee!
Heb hier op gewacht. Maar als de cameraresultaten van de Elite niet zichtbaar veel beter zijn, neem ik alsnog de x7 youth. Die 2gb zal me worst wezen, ben niet type gebruiker die dat per se nodig heeft.
pi_127396390

Als ik dat filmpje zo bekijk gebruikt Faea dus net zoals Meizu 1 home button. Maar de reviewer lijkt wel telkens op de 'back' knop te drukken rechts naast de home button om naar het home screen terug te gaan :o

Trouwens.. wie nog echt goedkoop een MTK6589 wil :o

Goophone X1


- 4.7 FWVGA screen, 854*480 pixel display
- 1.2GHz Quad-core MTK MT6589 processor, 1GB RAM, 4GB ROM
- Support 3G network: GSM 850/900/1800/1900 & WCDMA 850/2100 MHz
- 5MP back camera + 0.3MP front camera
- Support dual SIM cards at same time
- Android 4.2 OS
-137 x 68.7 x 10.6mm
-1800mAh accu

Goed lousy accu, lousy camera en lousy resolutie en hij krijgt minpunten want lelijk wit. Maar toch.. als de resolutie nou minimaal qHD was, accu 2000mAh en in zwarte kleur dan is het toch wel tempting voor 120 dollar = 91 euro 8)7
mag het weten
pi_127397082
Ik lees in het openingstopic het volgende:
"Je kunt echter ook zogenaamde profielen gebruiken om je energieverbruik te verminderen, door aan te geven onder bepaalde omstandigheden een lagere kloksnelheid te gebruiken."
Mijn batterij gaat prima 1.5 dag mee, maar zou 2 dagen ook moeten kunnen halen denk ik, omdat ik lang niet altijd volle kloksnelheid nodig heb.

Googlen hier op levert de volgende App hiervoor: https://play.google.com/s(...)g.overclocking&hl=en

Heeft iemand hier (of met een andere app) ervaring? Werkt het goed, of zitten er haken en ogen aan, of gaat het allemaal prima als je het goed instelt? Waar moet ik op letten?
Jiayu G2s gebruiker
pi_127397318
Ok, ik was de ibood aan t overwegen maar misschien hebben jullie tips voor deze n00b op t gebied van telefoons.

Ik hoef geen superfancytelefoon, enige dat ik graag doe is een beetje social media (fb, twitter), whatsapp en wat surfen, that's about it en af en toe een shotje van een momentopname dus het hoeft ook geen mega fancy camera.

Ik heb momenteel de galaxy ace (de eerste versie) op zich voldeed deze wel maar hij is retetraag, en heeft amper intern geheugen dus ben toe aan iets nieuws. Liefst android 4.1>. max 150 euro ofzo en liefst met een losse accu. Jullie tips

edit: paar antwoorden in op kunnen vinden..

de telefoon hierboven, de witte vind ik op zich wel iets, goede keus voor mijn behoeftes of kan ik toch beter de ibood nemen>

[ Bericht 9% gewijzigd door Memento-Mori op 04-06-2013 12:49:08 ]
pi_127397521
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:26 schreef Faramir123 het volgende:
Ik lees in het openingstopic het volgende:
"Je kunt echter ook zogenaamde profielen gebruiken om je energieverbruik te verminderen, door aan te geven onder bepaalde omstandigheden een lagere kloksnelheid te gebruiken."
Mijn batterij gaat prima 1.5 dag mee, maar zou 2 dagen ook moeten kunnen halen denk ik, omdat ik lang niet altijd volle kloksnelheid nodig heb.

Googlen hier op levert de volgende App hiervoor: https://play.google.com/s(...)g.overclocking&hl=en

Heeft iemand hier (of met een andere app) ervaring? Werkt het goed, of zitten er haken en ogen aan, of gaat het allemaal prima als je het goed instelt? Waar moet ik op letten?
Bekendere app is SetCPU en daar is meer info over te vinden ;)
kun je zelf profielen aan maken, als je scherm uitstaat dat hij dan op een bepaalde snelheid verder draait etc..

als je die niet te laag zet(zodat alles nog gewoon kan draaien) is er niks aan de hand...
Echter moet je wel een rom draaien die het mogelijk maakt om je clocksnelheid van de CPU aan te passen.
pi_127398426
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:41 schreef Downstar het volgende:

[..]

Bekendere app is SetCPU en daar is meer info over te vinden ;)
kun je zelf profielen aan maken, als je scherm uitstaat dat hij dan op een bepaalde snelheid verder draait etc..

als je die niet te laag zet(zodat alles nog gewoon kan draaien) is er niks aan de hand...
Echter moet je wel een rom draaien die het mogelijk maakt om je clocksnelheid van de CPU aan te passen.
Ik bedoelde idd SetCPU te linken... Is daar iets mis gegaan.
Wat is "niet te laag?", en hoe kan ik checken of mijn rom geschikt is om de clocksnelheid aan te passen?
Jiayu G2s gebruiker
pi_127405073
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:59 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Oh, nee dat is dan niet gek. Moet je nagaan hoe snel de ontwikkelingen zich opvolgen! :o

In ander nieuws: de Jiayu G4 Advanced is
gespot! En ook de iOcean X7 elite :') Komen ze nu mee!
Crap :p Ik dacht die laat zeker nog 2-3 maand op zich wachten, had beter toch een beetje geduldiger geweest precies, want denk dat die turbo versie toch wel een voordeel biedt met dat 1080p scherm :s
pi_127407548
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:10 schreef Faramir123 het volgende:

[..]

Ik bedoelde idd SetCPU te linken... Is daar iets mis gegaan.
Wat is "niet te laag?", en hoe kan ik checken of mijn rom geschikt is om de clocksnelheid aan te passen?
Bij de bekendere telefoons heb je vaak al voorgestelde profielen, waarin hij zelf een minimale en maximale snelheid haalt..

Ga je hoger dan je max is kans op oververhitting en dan is er de kans dat je telefoon dood gaat :P
ga je lager dan mimimaal, kan het zijn dat processen niet meer lopen edn dat daardoor je telefoon dus niet meer draait/werkt naar behoren.

Standaard Roms kunnen normaal gesproken niet worden overklokt, daarvoor moet er een andere kernel worden geflasht..
pi_127409524
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 16:02 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Crap :p Ik dacht die laat zeker nog 2-3 maand op zich wachten, had beter toch een beetje geduldiger geweest precies, want denk dat die turbo versie toch wel een voordeel biedt met dat 1080p scherm :s
Met 1,5ghz t.o.v. 1,2ghz denk ik dat er inderdaad een verschil in zit. Wist eerst niet eens had hij een turbo CPU zou krijgen, alleen maar meer RAM, betere camera en betere batterij. Ik wacht dus mooi op de duurdere versie :)

Maar jij hebt de Young? Draait alles een beetje soepel? Ik kom van een single core dus dat zal sowieso wel beter zijn, maar ben toch wel benieuwd naar hoe alles draait op FHD.
pi_127409712
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:11 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Met 1,5ghz t.o.v. 1,2ghz denk ik dat er inderdaad een verschil in zit. Wist eerst niet eens had hij een turbo CPU zou krijgen, alleen maar meer RAM, betere camera en betere batterij. Ik wacht dus mooi op de duurdere versie :)

Maar jij hebt de Young? Draait alles een beetje soepel? Ik kom van een single core dus dat zal sowieso wel beter zijn, maar ben toch wel benieuwd naar hoe alles draait op FHD.
Heb hem nog niet, vorige week dinsdag besteld op Pandawill op hun happy hour :)
pi_127410103
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:11 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Met 1,5ghz t.o.v. 1,2ghz denk ik dat er inderdaad een verschil in zit. Wist eerst niet eens had hij een turbo CPU zou krijgen, alleen maar meer RAM, betere camera en betere batterij. Ik wacht dus mooi op de duurdere versie :)

Maar jij hebt de Young? Draait alles een beetje soepel? Ik kom van een single core dus dat zal sowieso wel beter zijn, maar ben toch wel benieuwd naar hoe alles draait op FHD.
Dat voordeel ga je denk ik niet HEEEEL erg merken.. hij is op 1,2 ghz al snel zat voor de normale taken.. het voordeel van de Turbo versies is voornamelijk een betere GPU, die dus logischerwijs beter om kan gaan met 1080 schermresolutie..
pi_127410581
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 16:02 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Crap :p Ik dacht die laat zeker nog 2-3 maand op zich wachten, had beter toch een beetje geduldiger geweest precies, want denk dat die turbo versie toch wel een voordeel biedt met dat 1080p scherm :s
Hij wordt anders al gelist tegen Umi X2 premium prijzen aka $299,98 :'( Dan is die Neo 3 premium toch schappelijker geprijst voor 2GB MTK6589 unit!
mag het weten
pi_127410663
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:58 schreef Joosie200 het volgende:
Goophone X1
[ afbeelding ]

- 4.7 FWVGA screen, 854*480 pixel display
- 1.2GHz Quad-core MTK MT6589 processor, 1GB RAM, 4GB ROM
- Support 3G network: GSM 850/900/1800/1900 & WCDMA 850/2100 MHz
- 5MP back camera + 0.3MP front camera
- Support dual SIM cards at same time
- Android 4.2 OS
-137 x 68.7 x 10.6mm
-1800mAh accu

Goed lousy accu, lousy camera en lousy resolutie en hij krijgt minpunten want lelijk wit. Maar toch.. als de resolutie nou minimaal qHD was, accu 2000mAh en in zwarte kleur dan is het toch wel tempting voor 120 dollar = 91 euro 8)7
Nu in zwart *O*

edit: zwart is gevonden :P



Mooi is anders, het is geen iOcean X7/Jiayu G4 looks. Maar ach, alsof mijn Blade nou state of the art is :+

Smartforcheap: $108 + $10 = $118 China Post Airmal of $108 + $40 DHL = $148
DHgate: $120,75 met China Post Airmal of $201,36 met DHL
MTKMall: $107,98 + $0 Singapore post zonder track 'n trace of +$2,25 Singapore post met track 'n trace of DHL +$28,89= $107,98 of $110,23 of $136,87

Doe mij maar MTKMall voor $110,23 = ¤84,33 8-) Ik zeg das een mooie upgrade voor de prijs die ik voor mijn ZTE Blade betaalde :P Goed, resolutie blijft gelijk (nog steeds wvga) maar wèl MTK6589, wèl Android 4.2 stock versie, wel 1GB ram. En dat voor frickin 85 euro _O-
mag het weten
pi_127411638
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:29 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dat voordeel ga je denk ik niet HEEEEL erg merken.. hij is op 1,2 ghz al snel zat voor de normale taken.. het voordeel van de Turbo versies is voornamelijk een betere GPU, die dus logischerwijs beter om kan gaan met 1080 schermresolutie..
Als je het hebt over de normale taken geef ik je inderdaad gelijk. Maar de meer intensievere taken zullen volgens mij wel baat hebben bij 4x300mhz extra. En een betere GPU is idd ook wel fijn als je een FHD scherm hebt :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:43 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hij wordt anders al gelist tegen Umi X2 premium prijzen aka $299,98 :'( Dan is die Neo 3 premium toch schappelijker geprijst voor 2GB MTK6589 unit!
Op zich wel een mooie prijs vind ik! Maar ik dacht dat de Advanced/Premium sowieso een 3000mah batterij zou krijgen? Hier zie ik 2000mah en een optie om een 3000mah batterij en achterkant erbij te bestellen.
Even afwachten wat andere sites gaan aangeven...
pi_127411865
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:13 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Als je het hebt over de normale taken geef ik je inderdaad gelijk. Maar de meer intensievere taken zullen volgens mij wel baat hebben bij 4x300mhz extra. En een betere GPU is idd ook wel fijn als je een FHD scherm hebt :)

[..]

Op zich wel een mooie prijs vind ik! Maar ik dacht dat de Advanced/Premium sowieso een 3000mah batterij zou krijgen? Hier zie ik 2000mah en een optie om een 3000mah batterij en achterkant erbij te bestellen.
Even afwachten wat andere sites gaan aangeven...
Je mag/kan het niet zien als 4 x 300 extra... theoretisch wel maar in de praktijk werkt het anders
wat dat die snelheids winst niet enorm veel uit maakt
pi_127412240
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:18 schreef Downstar het volgende:

[..]

Je mag/kan het niet zien als 4 x 300 extra... theoretisch wel maar in de praktijk werkt het anders
wat dat die snelheids winst niet enorm veel uit maakt
Oké, theoretisch wel maar in de praktijk niet. Weer wat geleerd :) Ik denk gewoon weer te theoretisch :+
4 cores en elke core is 300mhz sneller ;p
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:45:58 #23
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_127412818
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:46 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nu in zwart *O*

edit: zwart is gevonden :P

[ afbeelding ]

Mooi is anders, het is geen iOcean X7/Jiayu G4 looks. Maar ach, alsof mijn Blade nou state of the art is :+

Smartforcheap: $108 + $10 = $118 China Post Airmal of $108 + $40 DHL = $148
DHgate: $120,75 met China Post Airmal of $201,36 met DHL
MTKMall: $107,98 + $0 Singapore post zonder track 'n trace of +$2,25 Singapore post met track 'n trace of DHL +$28,89= $107,98 of $110,23 of $136,87

Doe mij maar MTKMall voor $110,23 = ¤84,33 8-) Ik zeg das een mooie upgrade voor de prijs die ik voor mijn ZTE Blade betaalde :P Goed, resolutie blijft gelijk (nog steeds wvga) maar wèl MTK6589, wèl Android 4.2 stock versie, wel 1GB ram. En dat voor frickin 85 euro _O-
TD-CDMA... (Als ik op het linkje van de zwarte kijk althans)

Of je moet reisplannen hebben?
pi_127412966
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef funky_fart het volgende:

[..]

TD-CDMA...
Tot zover de feestvreugde -O- Denk je een leuk goedkoop MTK6589 modelletje gevonden te hebben, kan je hem qua 3G niet gebruiken terwijl het toch echt een smartphone is. Eerste bestaanseis voor zo'n smartphone is toch wel dat ie universeel op elk 3G-netwerk kan werken :P
mag het weten
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:49:42 #25
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127412997
:P Lijkt me idd geen strak plan.

En als je dan van een ZTE Blade upgrade, doe het dan meteen spectaculair goed. :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127413342
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:49 schreef shiznuts het volgende:
:P Lijkt me idd geen strak plan.

En als je dan van een ZTE Blade upgrade, doe het dan meteen spectaculair goed. :9
Ja, als het even kan. :Y Maar het moet ook wel handelbaar blijven. Daarom is die Penguin F1 toch wel interessant!
mag het weten
pi_127416191
Wat vinden jullie van dit toestel? http://dx.com/p/bedove-hy(...)and-gps-white-204048


Mooie specs vooral de 2500mh batterij er is ook een zwarte uitvoering

Ik hoorde goede verhalen over de voorganger de bedovex21 , enige waarbij ik niet achter kom is dat op sommige webshops 8gb rom staat en bij andere weer 4 gb

Hier een review

Gr. Zorb
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:24:25 #28
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_127417721
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:49 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Tot zover de feestvreugde -O-
Party pooper says s o r r y :)
pi_127418012
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:24 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Party pooper says s o r r y :)
Ach, beter wel doen dan dat ik straks met een 2G smartphone rond sjouw :P

Blijf het toch apart vinden, een shop als android-sale en Gizchina blijft wel doodleuk vermelden:
Connectivity Technology: GSM + WCDMA
Network Band: GSM 850/900/1800/1900 MHz + WCDMA 850/2100MHz

Dus wie heeft het nu bij het rechte end? :?
mag het weten
pi_127418327
M'n mobiel is volgens de track 'n trace vandaag uit 'country of origin' gevlogen en dus onderweg naar 'country of destination'. Kunnen jullie al een schatting maken van hoe lang het duurt? de verzendtijd ligt rond de 15-30 dagen, maar in welk deel ligt nou de meeste tijd? Het verwerken of de reis zelf?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:44:46 #31
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127418842
Nee. Tenzij je express shipping hebt en dik hebt betaald, weet je niet waar je aantoe bent. Het kan een week duren... het kan anderhalve maand duren. Maar doorsnee is dus 2 á 3 weken. Dus wordt pas eens achterdochtig na 3 weken en ga dan eens navragen. Tot die tijd kun je er toch niet echt een pijl op trekken hoe snel het zal gaan.

Dat een pakje niet wekenlang door de lucht vliegt moge duidelijk zijn... dus go figure waar 'ie dan is: in een logistieke hal wachtende op een connectievlucht. In een inklaringscentrum. In een depot in Duitsland, wachtende op een pickup richting NLse grens, grenscontrole...

Op een dag staat de postbode i.i.g. (nou ja, hopelijk) voor de deur, teken je en ben je een smartphone rijker.

Patience is a virtue.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127418936
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:44 schreef shiznuts het volgende:
Nee. Tenzij je express shipping hebt en dik hebt betaald, weet je niet waar je aantoe bent. Het kan een week duren... het kan anderhalve maand duren. Maar doorsnee is dus 2 á 3 weken. Dus wordt pas eens achterdochtig na 3 weken en ga dan eens navragen. Tot die tijd kun je er toch niet echt een pijl op trekken hoe snel het zal gaan.

Dat een pakje niet wekenlang door de lucht vliegt moge duidelijk zijn... dus go figure waar 'ie dan is: in een logistieke hal wachtende op een connectievlucht. In een inklaringscentrum. In een depot in Duitsland, wachtende op een pickup richting NLse grens, grenscontrole...

Op een dag staat de postbode i.i.g. (nou ja, hopelijk) voor de deur, teken je en ben je een smartphone rijker.

Patience is a virtue bitch.
Thx, dacht dat het misschien nu al dichterbij was omdat het eerste stuk zo snel leek te gaan. Ik wacht af :P
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:59:55 #33
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127419796
Neuh. Vaak is 'ie na de eerste status in een dag of drie wel 'Departure outward office of exchange'. Daarna wil het nog best ff duren, dus wacht die bitch idd eens af. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:29 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ach, beter wel doen dan dat ik straks met een 2G smartphone rond sjouw :P

Blijf het toch apart vinden, een shop als android-sale en Gizchina blijft wel doodleuk vermelden:
Connectivity Technology: GSM + WCDMA
Network Band: GSM 850/900/1800/1900 MHz + WCDMA 850/2100MHz

Dus wie heeft het nu bij het rechte end? :?
Degenen die TD zeggen? http://goophone.hk/product-54.html


Zoals je verder overal ook tegenkomt: http://www.google.com.hk/(...)=webhp&q=goophone+x1

AliExpress, maar ook webshops, nooit echt vertrouwen op specs-gebied.
Al zijn er natuurlijk best telefoons die zowel TD als W uitgebracht worden. Komt echter maar sporadisch voor.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127420023
G3 op voorraad volgens Gizchina:

http://www.spemall.com/JI(...)-Camera-1G-4G_g.html
  dinsdag 4 juni 2013 @ 22:04:37 #35
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127420112
Pas. Als de MT6589T 2GB 3000mAh er dan toch aankomt (ooit :'( ), kan ik zolang ook nog wel wachten. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127426168
Pinguïn in de OP, pinguïn in de OP! Morgenochtend de linkjes aanpassen en de plaatjes op alfabetische volgorde plempen.. morgen weer een dag :P
mag het weten
  woensdag 5 juni 2013 @ 00:17:02 #37
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127427448
Haha. goed bezig.
Nu moet je 'em ook gaan halen eigenlijk. :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127436446
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 00:17 schreef shiznuts het volgende:
Nu moet je 'em ook gaan halen eigenlijk. :9
Android-inside gaf aan een tweede batch vandaag te ontvangen en voor $155,98 (registered shipping met Singapore Post track 'n trace + 5ADPH 5% korting meegenomen) is het nog best aantrekkelijk ook :P Dan krijg je voor ¤119 gewoon quad-core, 720p resolutie in een compacte body, wel single-sim, maar Qualcomm SoC dus hopelijk betere GPS dan bij MTK SoC's. Toch de moeite waard imho! En oh, quadcore-overzicht op alfabet gepleurd, penguin first :s)
mag het weten
pi_127437093
Die Pinguin is nice, maar "kleur: wit" betekent dat het hele toestel wit, of alleen de achterzijde? Ik hoop het laatste namelijk.
pi_127437224
quote:
17s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:25 schreef DeHeer het volgende:
Die Pinguin is nice, maar "kleur: wit" betekent dat het hele toestel wit, of alleen de achterzijde? Ik hoop het laatste namelijk.
Pinguin/Panda kleur.. zwart van voren, wit van achteren :Y
mag het weten
pi_127437752
Mooi ding dan. Kan alleen weinig vinden over krasvrij glas... anyone?

Zojuist eentje besteld :)

[ Bericht 48% gewijzigd door DeHeer op 05-06-2013 15:42:23 ]
  woensdag 5 juni 2013 @ 15:03:48 #42
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_127442324
Ik zit er over na te denken om ook een chinese smartphone aan te schaffen (ivm dual-sim). Op dit moment heb ik twee toestellen (zakelijk + prive) en ik vind dat erg onhandig.

De Galaxy s3 gebruik ik het meest en wil daarvoor een telefoon hebben die dezelfde of beter specificaties hebben. Wat ik er voor op doe is simpele apps (nos, tweakers, whatsapp, wordfeud, gmail, exchange), spotify en heel af en toe een game (zoals NFS).

Het formaat wil ik niet echt groter dan de Galaxy S3 (dat is voor mij de max) en de dual sim moet allebei actief zijn.

Wat raden jullie mij aan?
pi_127442730
Imo is er geen betaalbare Chinees die een waardige opvolger van je S3 is.
pi_127443178
Nogmaals de vraag
ik overweeg deze
http://www.android-inside(...)oid-phone-white.html
aan te schaffen, wel of niet doen? *geen ervaring met Chinese smartphones* maar deze is gewoon 3g gechikt toch staat erop?
pi_127443233
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Nogmaals de vraag
ik overweeg deze
http://www.android-inside(...)oid-phone-white.html
aan te schaffen, wel of niet doen? *geen ervaring met Chinese smartphones* maar deze is gewoon 3g gechikt toch staat erop?
Op basis van de resolutie van het scherm zou ik het niet doen... is in mijn ogen veel te laag voor een 4,7 inch scherm
pi_127443385
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:28 schreef Downstar het volgende:

[..]

Op basis van de resolutie van het scherm zou ik het niet doen... is in mijn ogen veel te laag voor een 4,7 inch scherm
ik zoek niets fancys verder (daarom heb ik ook geen zin er veel geld voor uit te geven :P )heb nu de eerste galaxy ace, en dat is voor mij prima genoeg (behalve de interne opslag dan, das waardeloos en hij is traag) is t scherm vergeleken met die nog slechter dan?

Ik surf een beetje, social media en whatsapp meer hoeft ie niet te doen
pi_127443401
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Nogmaals de vraag
ik overweeg deze
http://www.android-inside(...)oid-phone-white.html
aan te schaffen, wel of niet doen? *geen ervaring met Chinese smartphones* maar deze is gewoon 3g gechikt toch staat erop?
Tja, moest je één pagina terugbladeren zou je zien dat hij geen 3G ondersteut in onze regio...
pi_127443412
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:34 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Tja, moest je één pagina terugbladeren zou je zien dat hij geen 3G ondersteut in onze regio...
daarom was ik in de war :) de een zegt wel en daar weer niet
pi_127443433
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:33 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik zoek niets fancys verder heb nu de eerste galaxy ace, en dat is voor mij prima genoeg (behalve de interne opslag dan, das waardeloos en hij is traag) is t scherm vergeleken met die nog slechter dan?
nouja, meestal wil je bij schermen 4.0-4.5 inch schermen minimaal QHD resolutie hebben,
vanaf groter dan 4,5 inch zou je toch voor de scherpte minimaal een HD resolutie willen hebben...
pi_127443477
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:34 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

daarom was ik in de war :) de een zegt wel en daar weer niet
Kijk post #33, 15 posts omhoog hier dus, zelfs zelfde pagina.
Shiz geeft daar de link naar de officiele site en zegt er bij dat daar dus staat wat voor 3G hij heeft, namelijk 3G die wij niet kunnen ontvangen hier. Als je 3G wilt is hij dus een no-go
pi_127443576
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:37 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Kijk post #33, 15 posts omhoog hier dus, zelfs zelfde pagina.
Shiz geeft daar de link naar de officiele site en zegt er bij dat daar dus staat wat voor 3G hij heeft, namelijk 3G die wij niet kunnen ontvangen hier. Als je 3G wilt is hij dus een no-go
dank :) ben namelijk niet zo'n insider als jullie dus vandaar dat ik t ff vroeg
pi_127446326
Quadcore, Android 4.2 voor $99? :o

Wel een scherm om te huilen, maar wat wil je voor die prijs?

http://www.buyincoins.com/lp/-product-31125.html
  woensdag 5 juni 2013 @ 16:56:51 #53
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127446777
Ook geen 2100Mhz 3G.



Volgens mij verder ook niet veel soeps, geen GPS ende zo.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127449008
maar andere vraag :P iemand wel een tip voor een betaalbare telefoon die hier 3g ondersteunt en voor mij goed geneog zal zijn :+
pi_127450057
Meer dan genoeg.. blijft de vraag: wat vind jij betaalbaar? :)

Jiayu G2S 4.0'' | MT6577T | 1GB | 2200mAh
ZTE V970 4.0'' | MT6577 | 1GB | 1600mAh
Amoi N850 4.5'' | MT6589 | 1GB | 2050mAh
Lenovo P770 4.5'' | MT6577 | 1GB | 3500mAh
Lenovo A820 4.5'' | MT6589 | 1GB | 2000mAh
Chang W100 4.5'' | MT6589 | 1GB | 1800mAh
NEOMOBILE N02-M | $159 | 4.5" 960x540 | MTK6577 1GB RAM | 1850mAh
NEWSMY NEWMAN N1 | $179 | 4.3" 960x540 | MTK6577 1GB RAM | 1700mAh
FREELANDER I10 | $189 | 4.3" 960x540 | MTK6577 1GB RAM | 1700mAh
JIAYU G3 | $189 | 4.5" 1280x720 Gorilla glass | MTK6577 1GB RAM | 2750mAh
AMOI N820 / N821 | $199 | 4.5" 960x540 | MTK6577 1GB RAM | 2050mAh

Je had een Samsung Galaxy Gio toch? Welnu, al deze toestellen zullen prima volstaan voor jouw gebruik. Je gaat omhoog qua resolutie, qua scherm, qua snappy feel, qua werkgeheugen (doet het toestel minder traag aanvoelen) Alleen het hangt wel af van je portemonnee welk toestel je kunt halen.
mag het weten
pi_127450234
Ace (eerste versie) die is retetraag dus volgens mij kan t niet trager :+ ik ga ze eens even langslopen, dank :)

[ Bericht 29% gewijzigd door Memento-Mori op 05-06-2013 18:40:46 ]
pi_127458863
quote:
17s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:25 schreef DeHeer het volgende:
Die Pinguin is nice, maar "kleur: wit" betekent dat het hele toestel wit, of alleen de achterzijde? Ik hoop het laatste namelijk.
Hier nogmaals.. maar dan in een plaatjes dat laatste dus :Y

mag het weten
pi_127467887
Zojuist merk ik dat mijn telefoon het nogal laat afweten (oplaad gat is brak), ik zie nu de jiayu g2 voor 110 dollar bij BIC of 115 bij banggood, alleen op de plaatjes verschillen ze van elkaar of is dat lichtinval? En tot slot staan er bij BIC 3 versies van de G2?

http://www.banggood.com/W(...)e-Black-p-63548.html
http://www.buyincoins.com/new_en/pages/search--jiayu+g2----1.html


(ik gebruik facebook, whatsapp, navigatie (soms staat er wel gps bij soms niet?) that's it eigenlijk. Kom van een samsung galaxy S af :')

[ Bericht 9% gewijzigd door rene90 op 06-06-2013 00:51:22 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_127471152
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:04 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Android-inside gaf aan een tweede batch vandaag te ontvangen en voor $155,98 (registered shipping met Singapore Post track 'n trace + 5ADPH 5% korting meegenomen) is het nog best aantrekkelijk ook :P Dan krijg je voor ¤119 gewoon quad-core, 720p resolutie in een compacte body, wel single-sim, maar Qualcomm SoC dus hopelijk betere GPS dan bij MTK SoC's. Toch de moeite waard imho! En oh, quadcore-overzicht op alfabet gepleurd, penguin first :s)
Single sim. Net nu ik verkocht was :-(
pi_127471181
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:19 schreef rene90 het volgende:
..... En tot slot staan er bij BIC 3 versies van de G2?
...
G2 400x800
MTK6517 512 MB
MTK6577 512MB
MTK6577 1GB

G2S 540x960
MTK6577T 1GB

Er zijn nog wat meer verschillen, zoals bv helderheid vh scherm, maar het komt erop neer dat de G2 een aantal keren een hardware upgrade heeft gehad en is aangekomen bij de G2S.
( Nu is het wachten op de G2S+ met een MTK6589 chip )

[ Bericht 18% gewijzigd door elinx op 06-06-2013 08:17:52 ]
pi_127471542
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:08 schreef elinx het volgende:

[..]

G2 400x800
MTK6517 512 MB
MTK6577 512MB
MTK6577 1GB

G2S 540x960
MTK6577T 1GB

Er zijn nog wat meer verschillen, zoals bv helderheid vh scherm, maar het komt erop neer dat de G2 een aantal keren een hardware upgrade heeft gehad en is aangekomen bij de G2S.
( Nu is het wachten op de G2S+ met een MTK6589 chip )

Thanks voor de uitleg, ik heb me nog wat verder ingelezen en ga voor de huawei y300 voor 100 euro, in NL te koop en snel in huis + 3 jaar garantie. ( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1549721 )

[ Bericht 19% gewijzigd door rene90 op 06-06-2013 09:05:35 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:11:17 #62
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_127472167
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:37 schreef rene90 het volgende:

[..]

Thanks voor de uitleg, maar voor mijn doeleinden is de G2 (simpelste versie) dan nog "bang for the bucks" waarbij gps / 3g en al die meuk gewoon goed werken? Of kan ik beter voor een andere telefoon in die prijsklasse?

(4 inch, gps, 3g, redelijke batterij, voor gebruik van facebook whatsapp maps)
Ik zou - zeker als je van een galaxy S af komt - gaan voor de 1gb versie.. (http://www.buyincoins.com(...)e-product-29613.html) Dan heb je nog een beetje upgrade vanuit je huidige telefoon in termen van preformance. Als je genoeg snelheid en plek voor je apps had op je S, dan zou in principe de mk6577 met 512mb ook voldoende zijn (http://www.buyincoins.com(...)e-product-29613.html) , maar ik vind het persoonlijk altijd zonde als je voor nét iets meer gewoon wat meer speelruimte krijgt bij een telefoon.

De G2 is sowieso wel bang for buck, zeker als je het vergelijkt met het aanbod in NL :+

edit: Waar zie jij die Y300 voor 100 euro? Ik zie ze pas vanaf 150 euro?
Koekje d'r bij?
pi_127472241
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:11 schreef eleganza het volgende:

[..]

Ik zou - zeker als je van een galaxy S af komt - gaan voor de 1gb versie.. (http://www.buyincoins.com(...)e-product-29613.html) Dan heb je nog een beetje upgrade vanuit je huidige telefoon in termen van preformance. Als je genoeg snelheid en plek voor je apps had op je S, dan zou in principe de mk6577 met 512mb ook voldoende zijn (http://www.buyincoins.com(...)e-product-29613.html) , maar ik vind het persoonlijk altijd zonde als je voor nét iets meer gewoon wat meer speelruimte krijgt bij een telefoon.

De G2 is sowieso wel bang for buck, zeker als je het vergelijkt met het aanbod in NL :+

edit: Waar zie jij die Y300 voor 100 euro? Ik zie ze pas vanaf 150 euro?
Op t-mobile heb je een prepaid pakket, veel mensen berichten erover dat dat pakket gewoon simlock vrij is, dan nog de cash back actie van huawei erover voor 20 euro korting en dan zit je op 100 euro.

Ik heb net even contact gehad met t-mobile maar de levertijd is 3 weken, ik ben dus bang dat er een nieuwe batch komt die mogelijk wel een simlock erop heeft :') De klantenservice zegt echter dat alle toestellen die zij leveren simlock vrij zijn, dus heb hem maar besteld.




[ Bericht 2% gewijzigd door rene90 op 06-06-2013 09:20:50 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_127485722
Kloontje van de Faea F1?



Verkrijgbaar in diverse achterkantjes: wit, zwart, geel, oranje, rood etc

- 4,5 inch @ 720p resolutie
- MTK6589 SoC
- 1800mAh accu
- 135 X 68 X 9.0mm

861527 geeft 5% korting maakt $148,48 = ¤113 inclusief registered airmail shipping. Behoorlijke bang-for-buck MTK6589 chinaphone! :9
mag het weten
pi_127488210
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:20 schreef Joosie200 het volgende:
Kloontje van de Faea F1?

[ afbeelding ]

Verkrijgbaar in diverse achterkantjes: wit, zwart, geel, oranje, rood etc

- 4,5 inch @ 720p resolutie
- MTK6589 SoC
- 1800mAh accu
- 135 X 68 X 9.0mm

861527 geeft 5% korting maakt $148,48 = ¤113 inclusief registered airmail shipping. Behoorlijke bang-for-buck MTK6589 chinaphone! :9
Ik heb de F1 besteld voor dezelfde prijs, blijft dus de vraag of je liever de Qualcomm hebt of de MediaTek: er is nu keuz :)
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:18:06 #66
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_127489055
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:14 schreef rene90 het volgende:

[..]

Op t-mobile heb je een prepaid pakket, veel mensen berichten erover dat dat pakket gewoon simlock vrij is, dan nog de cash back actie van huawei erover voor 20 euro korting en dan zit je op 100 euro.

Ik heb net even contact gehad met t-mobile maar de levertijd is 3 weken, ik ben dus bang dat er een nieuwe batch komt die mogelijk wel een simlock erop heeft :') De klantenservice zegt echter dat alle toestellen die zij leveren simlock vrij zijn, dus heb hem maar besteld.

[ afbeelding ]

Okee... ja als je uit China zou bestellen ben je ook gauw 2-3 weken kwijt als je hem niet binnenhaalt met DHL. Gewoon afwachten, voor 100 euro is dat ook geen slecht dealtje :Y)

Now.... de NEO N003..... Y U no neat pictures/videos of backside? :')
ik zit echt te wachten tot ze betere fotos maken of dat er even een filmpje op youtube geknald wordt. Ik denk dat de Young versie al prima voor mij is, zeker als daar een 3000mah batterij in zit *O* En dan ook nog de G4... wel jammer dat daar dan in de young versie zo'n meh batterij zit. Dan MOET je eigenlijk wel naar de advanced versie... #firstworldproblems
Koekje d'r bij?
pi_127491728
Heeft iemand hier een Flying F600? want de prijs lijkt mij een beetje te mooi om waar te zijn.
pi_127492798
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:18 schreef eleganza het volgende:
Okee... ja als je uit China zou bestellen ben je ook gauw 2-3 weken kwijt als je hem niet binnenhaalt met DHL. Gewoon afwachten, voor 100 euro is dat ook geen slecht dealtje
Blijkbaar wordt hij dinsdag al geleverd want ik heb al een bezorgafspraak gemaakt, prima zaak dus. ik zag dat hij qua specs vrijwel overeen komt met mijn galaxy s plus die defect is :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_127493153
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:20 schreef Joosie200 het volgende:
Kloontje van de Faea F1?

[ afbeelding ]

Verkrijgbaar in diverse achterkantjes: wit, zwart, geel, oranje, rood etc

- 4,5 inch @ 720p resolutie
- MTK6589 SoC
- 1800mAh accu
- 135 X 68 X 9.0mm

861527 geeft 5% korting maakt $148,48 = ¤113 inclusief registered airmail shipping. Behoorlijke bang-for-buck MTK6589 chinaphone! :9
Accu is een beetje een dealbreaker..
pi_127493379
never mind :+ dure verzendkosten :+

[ Bericht 71% gewijzigd door Memento-Mori op 06-06-2013 20:57:10 ]
pi_127497677
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:21 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hier nogmaals.. maar dan in een plaatjes dat laatste dus :Y
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een kloon van de Meizu MX2 ofzo?
pi_127497878
Jammer dat de iOcean X7 Elite zo duur is... :(

Pandawill - $305,99

Het is een redelijke upgrade t.o.v. X7 Young, maar ik vind bijna 100 dollar meer wel iets te veel.
Hij heeft niet eens standaard een 3000mah batterij, maar gewoon 2000mah -O-
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:00:21 #73
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_127499044
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_127500353
quote:
Volgens mij wel. Ik heb hier een H2000+ met dezelfde specs (hoewel volgens mij 1.5Ghz) en die werkt als een zonnetje. Gaat overigens wel het veld ruimen, mevrouw wil een échte iPhone 5 :')
pi_127501177
quote:
Tjah, het is iets...

MTK 6577 is niet slecht, maar...
512 MB ram, geen grote ramp maar meer is echt wel aangenamer/aan te raden.

Verder zie ik daar staan 1000 mAh batterij, dat is echt belachelijk weinig, als dat echt is, dan zal je blij mogen zijn om er een halve dag mee door te komen.
pi_127501335
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:35 schreef Vincent_vd het volgende:

Verder zie ik daar staan 1000 mAh batterij, dat is echt belachelijk weinig, als dat echt is, dan zal je blij mogen zijn om er een halve dag mee door te komen.
Dat blijkt het wel echt te zijn wat ik lees :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_127505952
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:42 schreef Azerdion het volgende:
Jammer dat de iOcean X7 Elite zo duur is... :(

Het is een redelijke upgrade t.o.v. X7 Young, maar ik vind bijna 100 dollar meer wel iets te veel.
Hij heeft niet eens standaard een 3000mah batterij, maar gewoon 2000mah -O-
Het is maar waar je $100 = ¤70 voor wilt uitgeven. Wat krijg je? 1GB RAM meer, 28GB ROM meer en vooruit, een betere GPU omdat de SoC op 1,5Ghz geklokt is. En dat moet nu 70 euro meer kosten? :W

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:21 schreef Downstar het volgende:
Accu is een beetje een dealbreaker..
Mja.. de F1 heeft ook 'maar' 1800mAh @4,5 inch. De iOcean heeft 'maar' 2000mAh@5 inch. Hogere capaciteit accu is natuurlijk fijner dan een lagere capaciteit, maar het hoeft niet meteen over en uit te zijn. Die iOcean brengt je dag door en je hangt hem aan de stroom. Die F1 niet anders althans dat is mijn veronderstelling. Overigens blijkt die F1 gewoon dual-sim te wezen ondanks de Qualcomm SoC.

quote:
The MSM8225Q and MSM8625Q processors incorporate quad-core CPUs and are the upgraded software compatible variants of the highly successful Snapdragon S4 Play MSM8225 and MSM8625 processors, which both feature dual-core CPUs and dual SIM support.
Dus kleiner van formaat, ook gewoon dual-sim + NFC. En qua prijs wel wat 'duurder' ($155,98 versus $148,48) maar dat is uiteindelijk ¤117,75 versus ¤112,15 oftewel net iets meer dan 5,5 euro. Nou nou.. :') Nee, ik begin die Penguin F1 meer en meer te overwegen. Maar nu nog een shop die ze echt in stock heeft! Die F1 heeft alles (+ formaat, + prijs, + gewoon quad-core, + gewoon dual-sim, - i.v.m. MTK6589 de mindere SoC, maar voor alles behalve gamen volstaat 4,5 inch + 720p prima) mee zitten wat het een leuk toestel maakt. Het mist dan wel de specs als full hd, groot scherm en grote accu, maarja hoe groter de resolutie en het scherm, hoe groter de accu ook wel moet zijn. ;) Het scherm + de max. resolutie bepaalt hoe accuslurpend je toestel is.

Klein toestel voor klein prijsje.. :Y

mag het weten
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:13:53 #78
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127513213
Net voor 182 eurotjes een Tianze H920+ Turbo besteld bij pandawill. Leuk bedragje voor iets met een 1020p 5" scherm en 1.5 Ghz Quadcore MTK T processortje (naast de 0.3 Ghz extra rekenkracht is de GPU 30% sneller!). Ik heb het zwart-rode design gekozen; vind de kleurencombinatie echt mooi en lekker uniek en opvallend.

http://www.pandawill.com/(...)42-black-p75740.html

Nu maar hopen dat pandawill een beetje te vertrouwen is; de eerste poging tot betaling ging al fout nadat hun website ernstig haperde, maar de customer service hielp me de order te cancellen; heb de lieve dame daar natuurlijk 5 sterretjes beoordeling voor gegeven. Nu via paypal gedaan en het lijkt goed te gaan.

Wordt straks leuk om mensen op aan te spreken van "hoe duur denk je dat dit is". En dan die verbaasde gezichtjes, lmao.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_127513976
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:13 schreef RDMKR het volgende:
Net voor 182 eurotjes een Tianze H920+ Turbo besteld bij pandawill. Leuk bedragje voor iets met een 1020p 5" scherm en 1.5 Ghz Quadcore MTK T processortje (naast de 0.3 Ghz extra rekenkracht is de GPU 30% sneller!). Ik heb het zwart-rode design gekozen; vind de kleurencombinatie echt mooi en lekker uniek en opvallend.

http://www.pandawill.com/(...)42-black-p75740.html

Nu maar hopen dat pandawill een beetje te vertrouwen is; de eerste poging tot betaling ging al fout nadat hun website ernstig haperde, maar de customer service hielp me de order te cancellen; heb de lieve dame daar natuurlijk 5 sterretjes beoordeling voor gegeven. Nu via paypal gedaan en het lijkt goed te gaan.

Wordt straks leuk om mensen op aan te spreken van "hoe duur denk je dat dit is". En dan die verbaasde gezichtjes, lmao.
En dan jouw verbaasde gezicht als er iets mee is en niemand kan je helpen/je krijgt geen vergoeding. Het heeft natuurlijk wel haken en ogen, in China bestellen is goedkoop maar de service is er wel naar natuurlijk.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf ook een Iocean x7 besteld dus ik vind het wat prijs/kwaliteitsverhouding betreft natuurlijk gewoon top.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:49:48 #80
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127514424
Het hoort allemaal bij het spelletje, toch. Beetje spanning in't leven doet een mens goed. Maar zeg nou zelf, er kan met je Samsung S3 (die meer dan twee keer zo duur is en ws. slechter) ook van alles gebeuren en "garantie" is altijd een relatief begrip. Dus ik kan juist beargumenteren dat ik 182 euro riskeer en andere mensen veel grotere bedragen.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_127514726
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:49 schreef RDMKR het volgende:
Het hoort allemaal bij het spelletje, toch. Beetje spanning in't leven doet een mens goed. Maar zeg nou zelf, er kan met je Samsung S3 (die meer dan twee keer zo duur is en ws. slechter) ook van alles gebeuren en "garantie" is altijd een relatief begrip. Dus ik kan juist beargumenteren dat ik 182 euro riskeer en andere mensen veel grotere bedragen.
Mwah vergeet de eventuele naheffingen niet he. Voor je het weet betaal je de dollarprijs in euro's.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:12:24 #82
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127515086
Dan ben ik nog voordelig uit...

YOU CAN NOT LOSE!!!
haha, nee. ik blijf er wel nuchter bij. Het gaat mij er meer om om dit een keer te proberen en te zien hoe makkelijk zo iets gaat.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_127515332
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:49 schreef RDMKR het volgende:
Het hoort allemaal bij het spelletje, toch. Beetje spanning in't leven doet een mens goed. Maar zeg nou zelf, er kan met je Samsung S3 (die meer dan twee keer zo duur is en ws. slechter) ook van alles gebeuren en "garantie" is altijd een relatief begrip. Dus ik kan juist beargumenteren dat ik 182 euro riskeer en andere mensen veel grotere bedragen.
Doe nou niet net of wettelijke garantie niks voorstelt. Als jouw scherm er ineens mee ophoudt wordt 'ie bij een A-merk gewoon vervangen hoor, andersom niet.
pi_127515546
http://www.mentoo.com/neo(...)een-13mp-camera.html

Met code 2013 kun je bij Mentoo de Neomobile n003 voor $200 bestellen. 1GB RAM en 4GB rom maar met 3000mAh accu :)
mag het weten
pi_127515786
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:20 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Doe nou niet net of wettelijke garantie niks voorstelt. Als jouw scherm er ineens mee ophoudt wordt 'ie bij een A-merk gewoon vervangen hoor, andersom niet.
Andersom net zo goed. Alleen zul je verzendkosten naar China moeten betalen. Iemand anders hier heeft zijn Jiayu G3 opgestuurd nadat ie het scherm kapot kreeg door tegen een boom te klappen. Hij mocht met bijbetaling upgraden naar een nieuwe G4. Maar dat duurde hem te lang en dus krijgt hij een terugbetaling van zijn aankoopbedrag maanden geleden. Chinese webshops bieden gewoon 1 jaar garantie.
mag het weten
pi_127515913
Nou ja, hoe dan ook. Ik voel me net een klein kind, kan niet wachten op m'n iocean x7 :P Kan helaas nog wel 1 tot 2/3 weken duren..
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:41:00 #87
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127515986
Het is ook niet ondenkbaar dat die fabrikanten, naar mate ze bekendheid vergaren, op een gegeven moment ergens in europa een service center neer ploppen waar je veel gemakkelijker terecht kan.

...

Citeer me d'r niet op dat dat gaat gebeuren of zo, maar het shoot me te binnen.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_127517790
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:41 schreef RDMKR het volgende:
Het is ook niet ondenkbaar dat die fabrikanten, naar mate ze bekendheid vergaren, op een gegeven moment ergens in europa een service center neer ploppen waar je veel gemakkelijker terecht kan.

...

Citeer me d'r niet op dat dat gaat gebeuren of zo, maar het shoot me te binnen.
Of misschien nog beter, deze mobiele telefoons komen ook gewoon in Europese abonnementen terecht. Zou wel top zijn, dan moet Apple wel gaan kiezen, denk dat ze dan een aanzienlijk marktaandeel kwijtraken.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:41:37 #89
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127517987
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:27 schreef Joosie200 het volgende:
http://www.mentoo.com/neo(...)een-13mp-camera.html

Met code 2013 kun je bij Mentoo de Neomobile n003 voor $200 bestellen. 1GB RAM en 4GB rom maar met 3000mAh accu :)
Had laatst niet iemand gezegd dat die site een scam was?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127521226
Nou ik weet niet of iemand anders dit heeft meegemaakt, maar ik heb dus bij Pandawill een iOcean besteld, met DHL laten shippen. Heeft DHL hem teruggestuurd naar hun, omdat er een batterij inzit en DHL geen batterijen meer met luchtpost verzend?!

Nu heb ik mijn verzendkosten kunnen terugkrijgen, maar misschien is dit nieuw? Dat DHL geen batterijen meer verstuurd per post?
http://www.dhl.com/en/exp(...)thium_batteries.html
Is back
pi_127527098
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Had laatst niet iemand gezegd dat die site een scam was?
Van elke site zul je comments terug vinden 'SCAM!111!1!' Vooral Amerikanen hebben daar een handje van. Voor zover ik weet hoort ie niet in het rijtje van FCT bijvoorbeeld thuis, maar is het een nieuwkomer in het rijtje van Antelife, Mixeshop, Merimobiles en Pandawill.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef supayoshii het volgende:
Nou ik weet niet of iemand anders dit heeft meegemaakt, maar ik heb dus bij Pandawill een iOcean besteld, met DHL laten shippen. Heeft DHL hem teruggestuurd naar hun, omdat er een batterij inzit en DHL geen batterijen meer met luchtpost verzend?!
Hmm.. is dat soms de reden dat mijn X7 met twee accu's en DHL shipping niks toont als ik hem wil tracen via de DHL site :o Verstuurd op maandag, tot vandaag krijg ik 'no result found' als melding. :'(
mag het weten
pi_127528234
Hebben mensen hier behoefte aan een reviewtje van de huawei y300 omdat hij nu prijs technisch erg aantrekkelijk is i.v.m. de cashback actie + 3 jaar pick up en return garantie voor in totaal 100 euro?

Dinsdag krijg ik hem als het goed is namelijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_127530277
iemand enig idee wat er aan de hand is?

- sinds vandaag wanneer ik mijn headphones inplug zie ik een headset icoontje in de notificatiebar, en hoor ik heel de tijd tikjes in mn oortjes en mn muziek wordt nu in een soort echo/hol geluid afgespeeld.

erg vervelend (jiayu g3), zou fijn zijn als iemand hier een fix voor wist
pi_127531447
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:12 schreef mtchel112 het volgende:
iemand enig idee wat er aan de hand is?

- sinds vandaag wanneer ik mijn headphones inplug zie ik een headset icoontje in de notificatiebar, en hoor ik heel de tijd tikjes in mn oortjes en mn muziek wordt nu in een soort echo/hol geluid afgespeeld.

erg vervelend (jiayu g3), zou fijn zijn als iemand hier een fix voor wist
Dat kan je beter even hier vragen:
DIG / [Jiayu] #23 - Met wat G-funk!!
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_127531476
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:07 schreef rene90 het volgende:
Hebben mensen hier behoefte aan een reviewtje van de huawei y300 omdat hij nu prijs technisch erg aantrekkelijk is i.v.m. de cashback actie + 3 jaar pick up en return garantie voor in totaal 100 euro?

Dinsdag krijg ik hem als het goed is namelijk.
Nee, bedankt.
pi_127534867
quote:
[..]

Hmm.. is dat soms de reden dat mijn X7 met twee accu's en DHL shipping niks toont als ik hem wil tracen via de DHL site :o Verstuurd op maandag, tot vandaag krijg ik 'no result found' als melding. :'(
Denk ik ook
Is back
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:31:38 #97
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127535816
!

Vergelijking tussen de MTK Turbo 1.5 Ghz 1080p en normale MTK 1.2 Ghz 720p versie van de telefoon die ik heb besteld (Mlais MX58 Pro is een andere naam voor hetzelfde apparaatje).

14000 vs. 9000 op antutu, merk je dus echt goed.

Ik zie her en der iocean X7 scores van rond de 12000 staan; neem aan dat dat de Youth versie is?

Ja dus:

Maar hier staat dat ie maar 11100 haalt:
http://www.pandawill.com/(...)42-black-p75855.html

[ Bericht 10% gewijzigd door RDMKR op 08-06-2013 15:09:21 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  zaterdag 8 juni 2013 @ 15:13:48 #98
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127555837
Hoeveel maakt het uit dat een telefoon 1GB RAM heeft ipv 2GB RAM? Het verschil in RAM lijkt het enige echt belangrijke verschil te zijn tussen Tianhe H920+ en iocean X7 Premium. Heeft RAM bijvoolbeeld een merkbaar effect op antutu scores en de grafische en rekenkundige performance van de telefoon of maakt het alleen maar uit bij de hoeveelheid open te houden apps op de achtergrond?
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_127555888
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 15:13 schreef RDMKR het volgende:
Heeft RAM bijvoolbeeld een merkbaar effect op antutu scores en de grafische en rekenkundige performance van de telefoon of maakt het alleen maar uit bij de hoeveelheid open te houden apps op de achtergrond?
Beide, maar ik haal geen smartphone om benchmarks te draaien :P Wel is het een handige bijkomstigheid als je een film in full hd op je telefoon kan gooien en die kan pauzeren terwijl je overschakelt naar whatsapp, die open laat staan want je wordt gebeld terwijl nu.nl/buienradar ook nog open staan in de achtergrond. Dat eerste is zeker het geval, maar het heeft niet een gigantische stijging tot gevolg. Dat tweede merk je wel degelijk, maar of het nodig is?

Ik gok voor mijn gebruik dat het overkill zal wezen. Bovendien moet je je afvragen: ben je bereid het verschil neer te leggen tussen die iOcean X7 youth of elite? Daar zit wel 90 dollar / 68 euro verschil tussen! En dan krijg je 'dure' 28GB romgeheugen en 1GB extra RAM voor terug. Welnu.. een 32GB microsd kost ~¤20 En dan hou je dus 68-20=¤48 over terwijl je netto 4GB intern opslaggeheugen en extern 32GB opslaggeheugen = 36GB totaal tot je beschikking hebt theoretisch. Mis je alleen die 1GB RAM geheugen, maar nogmaals: hoeveel werkgeheugen heb je nu echt nodig? Duur reepje aan werkgeheugen als je kijkt hoeveel werkgeheugen voor een pc kost! (oneerlijke vergelijking I know.. maar dan nog..)

[ Bericht 9% gewijzigd door Joosie200 op 08-06-2013 15:24:05 ]
mag het weten
  zaterdag 8 juni 2013 @ 15:34:51 #100
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_127556212
en een andere camera/sensor, ik meen van Sony ? (Not sure)
pi_127556585
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:07 schreef rene90 het volgende:
Hebben mensen hier behoefte aan een reviewtje van de huawei y300 omdat hij nu prijs technisch erg aantrekkelijk is i.v.m. de cashback actie + 3 jaar pick up en return garantie voor in totaal 100 euro?

Dinsdag krijg ik hem als het goed is namelijk.
ik wel
Gino ♥
pi_127557135
Om het op zen chinees te zeggen: "Ho-Lee-sheet"

Op 5 juni stond er bij mijn iOcean "Has left hong kong for its destination"
Vandaag kijk ik nog eens voor de leut, zonder iets te verwachten, staat er "The item (RTxxxxxHK) arrived at its destination country on 7-Jun-2013.
pi_127557215
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef supayoshii het volgende:
Nou ik weet niet of iemand anders dit heeft meegemaakt, maar ik heb dus bij Pandawill een iOcean besteld, met DHL laten shippen. Heeft DHL hem teruggestuurd naar hun, omdat er een batterij inzit en DHL geen batterijen meer met luchtpost verzend?!

Nu heb ik mijn verzendkosten kunnen terugkrijgen, maar misschien is dit nieuw? Dat DHL geen batterijen meer verstuurd per post?
http://www.dhl.com/en/exp(...)thium_batteries.html
Vreemd hoor! Ik heb mijn Meizu MX2 met DHL Express nog ontvangen een maand geleden, daarin zit ook een Lithium batterij.
pi_127558051
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 15:48 schreef Tjacka het volgende:

[..]

ik wel
^O^
Zal ik dinsdag even de tijd proberen te vinden voor een reviewtje.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 8 juni 2013 @ 16:46:06 #105
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127558109
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 15:17 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Beide, maar ik haal geen smartphone om benchmarks te draaien :P Wel is het een handige bijkomstigheid als je een film in full hd op je telefoon kan gooien en die kan pauzeren terwijl je overschakelt naar whatsapp, die open laat staan want je wordt gebeld terwijl nu.nl/buienradar ook nog open staan in de achtergrond. Dat eerste is zeker het geval, maar het heeft niet een gigantische stijging tot gevolg. Dat tweede merk je wel degelijk, maar of het nodig is?

Ik gok voor mijn gebruik dat het overkill zal wezen. Bovendien moet je je afvragen: ben je bereid het verschil neer te leggen tussen die iOcean X7 youth of elite? Daar zit wel 90 dollar / 68 euro verschil tussen! En dan krijg je 'dure' 28GB romgeheugen en 1GB extra RAM voor terug. Welnu.. een 32GB microsd kost ~¤20 En dan hou je dus 68-20=¤48 over terwijl je netto 4GB intern opslaggeheugen en extern 32GB opslaggeheugen = 36GB totaal tot je beschikking hebt theoretisch. Mis je alleen die 1GB RAM geheugen, maar nogmaals: hoeveel werkgeheugen heb je nu echt nodig? Duur reepje aan werkgeheugen als je kijkt hoeveel werkgeheugen voor een pc kost! (oneerlijke vergelijking I know.. maar dan nog..)
Denk dat de Iocean er uitendelijk wel voor (ruim) onder de 300 komt hoor ;)
Tja RAM en ROM is gebakken in een (snelle) smartphone chip is nu eenmaal duurder dan SD of RAM voor je camera / PC.

De 2GB werkt gewoon fijner, toen ik mijn Xperia Z kreeg merkte ik het ineens. Apps die open staan openen sneller en tabbladen in de browser hoeven (vrijwel) nooit meer opnieuw te laden. Om maar eens twee voorbeelden te noemen :)

Ben er ondertussen wel achter dat de Iocean Youth niet de koop ik waar ik op hoopte. Ik haal dan ook vast de eliete met T processor.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:10 schreef Xaia het volgende:

[..]

Vreemd hoor! Ik heb mijn Meizu MX2 met DHL Express nog ontvangen een maand geleden, daarin zit ook een Lithium batterij.
Het kan ook wel maar dan moeten ze het pakketje laten checken. Krijg je er rode stikkers op met bevat tot x lithium cellen/batterijen. Maar het heeft ook iets met de aansprakelijkheid te maken dacht ik.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:44 schreef rene90 het volgende:

[..]

^O^
Zal ik dinsdag even de tijd proberen te vinden voor een reviewtje.
Mag ook wel een week(je) later als je hem even getest hebt :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 8 juni 2013 @ 17:06:47 #106
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127558643


Ik krijg van deze twee videos mee dat 1GB verschil in RAM vrijwel niks uit maakt. Je moet echt je hele OS volproppen met nutteloze apps om het verschil te merken.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_127558941
Bij 2GB kun je alles open laten staan en daarom start het 'iets' sneller op. Maar dan moet je dus wel 2GB aan apps op je telefoon hebben staan...
pi_127559569
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:46 schreef RobertNL het volgende:
Mag ook wel een week(je) later als je hem even getest hebt !
Je kan maar tot 14 juli die cash back actie gebruiken, en met een mogelijk langere levertijd is er misschien wat haast bij. Niet dat ik denk dat opeens tientallen mensen op basis van mijn review die telefoon bestellen maar toch :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_127563036
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 17:06 schreef RDMKR het volgende:


Ik krijg van deze twee videos mee dat 1GB verschil in RAM vrijwel niks uit maakt. Je moet echt je hele OS volproppen met nutteloze apps om het verschil te merken.
Ik vind dat veel mensen hier zich ook blind staren op de specs. Als de grote lijnen van zo'n mobieltje zijn verbeterd dan kun je er vanuit gaan dat het ook gewoon een betere mobiel is. Ik ga idd ook niet wachten (zoals de G4) of veel bijbetalen (zoals bij x7 premium) om iets betere specs te krijgen.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 20:21:37 #110
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127563324
De enige specs waar ik echt van overtuigd raak op volgorde van belangrijkheid:
- schermresolutie
- schermgrootte (boven de 5 inch wordt het overdreven, maar het blijft een van de meest concrete voordelen van een mobiel)
- benchmarkscores
- aantal cores CPU
- kloksnelheid CPU

en het geheel moet op elkaar aansluiten. Ik vind bijvoorbeeld een 1.2Ghz budget processor bij een 1080p 5" scherm een beetje link.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  zaterdag 8 juni 2013 @ 20:33:00 #111
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127563578
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 17:06 schreef RDMKR het volgende:


Ik krijg van deze twee videos mee dat 1GB verschil in RAM vrijwel niks uit maakt. Je moet echt je hele OS volproppen met nutteloze apps om het verschil te merken.
Nouja, in mijn ervaring is dat anders; en zoveel apps heb ik niet open staan.
Die vent mist zover ik weet 1 ding in zijn video; Android sluit apps als het denkt dat ze niet gebruikt worden (zoals je op een gegeven moment in de video ook ziet). Bij 2GB gebeurt dit gewoon minder vaak.

En ik zeg het nog maar eens, in Chrome herladen de pagina's niet met 2GB (en op 3G / 2G is dat best te merken).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator zaterdag 8 juni 2013 @ 20:47:15 #112
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_127563939
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 20:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nouja, in mijn ervaring is dat anders; en zoveel apps heb ik niet open staan.
Die vent mist zover ik weet 1 ding in zijn video; Android sluit apps als het denkt dat ze niet gebruikt worden (zoals je op een gegeven moment in de video ook ziet). Bij 2GB gebeurt dit gewoon minder vaak.

En ik zeg het nog maar eens, in Chrome herladen de pagina's niet met 2GB (en op 3G / 2G is dat best te merken).
En dat zou voor mij dus al een hele goede reden zijn om een 2gb versie aan te schaffen.
Ik heb vaak meerdere tabs open staan in chrome en wordt er gestoord van dat ze herladen elke keer als je wisselt.
Wat vooral een nadeel is als je geen tot pauper netwerk hebt.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:01:22 #113
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127568073
2GB all the way hoor. En doe mij die processorupgrade ook maar. :6
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 9 juni 2013 @ 04:45:30 #114
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127574380
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 20:47 schreef dud0r het volgende:

[..]

En dat zou voor mij dus al een hele goede reden zijn om een 2gb versie aan te schaffen.
Ik heb vaak meerdere tabs open staan in chrome en wordt er gestoord van dat ze herladen elke keer als je wisselt.
Wat vooral een nadeel is als je geen tot pauper netwerk hebt.
Inderdaad, als je af en toe op 2G zit is het echt de beste upgrade die je je kan bedenken :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127574480
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:44 schreef rene90 het volgende:

[..]

^O^
Zal ik dinsdag even de tijd proberen te vinden voor een reviewtje.
Thx
Gino ♥
  zondag 9 juni 2013 @ 15:28:58 #116
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127582473
Hoe kom je aan de China Mail tracking code als je bij Pandawill bestelt?

Krijg je een bericht of status update als ze het op de post doen? Als ik er nog niets over gehoord heb betekent dat dat ze hem nog niet opgestuurd hebben?

Zo ja, hoe lang duurde het bij jullie voordat ze hem opstuurden?
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_127582626
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:28 schreef RDMKR het volgende:
Hoe kom je aan de China Mail tracking code als je bij Pandawill bestelt?

Krijg je een bericht of status update als ze het op de post doen? Als ik er nog niets over gehoord heb betekent dat dat ze hem nog niet opgestuurd hebben?

Zo ja, hoe lang duurde het bij jullie voordat ze hem opstuurden?
Die hoef je niet standaard te krijgen, anders krijg je die vast wel per mail. Chinezen mailen bij elk moment wel wat er gewijzigd is dus als het verzonden is krijg je wel een mailtje.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 9 juni 2013 @ 16:03:22 #118
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127583763
Ik zag op het pandawill forum inderdaad iemand het hebben over een status update naar "shipped", dus ik neem aan dat het zo werkt.

Zijn er mensen die ook geinteresseerd zijn in goedkope chinese tablets? Ik vind deze er wel goed uit zien:
http://www.pandawill.com/(...)hite-p72311.html?p=4
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_127583856
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:03 schreef RDMKR het volgende:
Ik zag op het pandawill forum inderdaad iemand het hebben over een status update naar "shipped", dus ik neem aan dat het zo werkt.

Zijn er mensen die ook geinteresseerd zijn in goedkope chinese tablets? Ik vind deze er wel goed uit zien:
http://www.pandawill.com/(...)hite-p72311.html?p=4
Check in dat geval even DIG / Android tablet discussie topic #38 quadcore party

Daar zitten alle China-tablet junkies, lees daar ook even de openings post rustig door zodat je goed op de hoogte bent. Er staat namelijk veel nuttige info in.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_127583943
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:06 schreef rene90 het volgende:

[..]

Check in dat geval even DIG / Android tablet discussie topic #38 quadcore party

Daar zitten alle China-tablet junkies, lees daar ook even de openings post rustig door zodat je goed op de hoogte bent. Er staat namelijk veel nuttige info in.
Oh nice, wist ik ook niet dat er een apart (china) tablet topic was :D
Is bij mij niet voor direct maar wil daar in de toekomst ook eens werk van maken dus goed om weten
  zondag 9 juni 2013 @ 16:43:09 #121
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127585023
Ik zit te kijken naar:

http://www.aliexpress.com(...)s-IPS/946475440.html

http://www.pandawill.com/(...)hite-p72311.html?p=4

het verschil zit 'm voornamelijk in de processors, maar ik weet niet goed wat er beter is:
- Sa*sung Eyxnos 5250 Cortex A15 Dual Core 2.0 Ghz; GPU Mali-T604
of
- Rockchip RK3188, Cortex A9 quad core, 1.8GHz; GPU: Mali 400 MP4

Iemand bekend met de benchmark resultaten van die twee?

Schermpje van de VOYO is ook net wat groter; vind ik op zich wel positief. Maar de site waar ik hem op vond biedt geen gratis shipping aan. Dus dat wordt een heel stuk duurder tenzij ik hem ergens anders vind.

oops; ik post dit ff in de tablet topic waar het thuis hoort
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_127585100
Zat al een tijdje te twijfelen tussen de iOcean X7 en de Jiayu G4. Ben toch maar voor de X7 gegaan. ¤174 incl. 3000mah batterij. Veel meer bang-for-buck kun je niet krijgen denk ik.
pi_127594573
Ik zie steeds meer 6 inch phablets langs komen... Zit daar al een aanrader tussen?
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_127601572
Wat ik me nog afvroeg was hoe het zit met de dikte van de X7 met een 3000mah accu. Is dat verschil groot?
Wat me namelijk opviel was dat je meestal een gratis cover krijgt bij de telefoon zelf en als je een 3000mah accu erbij koopt krijg je een nieuwe achterkant. Maar past die cover er dan nog wel op?
  zondag 9 juni 2013 @ 23:44:07 #125
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_127605210
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 20:46 schreef Marvelous het volgende:
Ik zie steeds meer 6 inch phablets langs komen... Zit daar al een aanrader tussen?
De Vivo Xplay en de Lenovo K900 zijn de besten, alleen in de hoge prijsklasse met Lenovo, ZTE en Huawei.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  maandag 10 juni 2013 @ 00:27:22 #126
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127606932
Als je bij Pandawill bestelt moet je bij je account naar "subscription rewards gaan" en even subscriben voor de newsletter (5 points) en je persoonlijke informatie opgeven bij het survey (50 points).

Krijg je nog eens $5.5 korting. Alle kleine beetjes helpen.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_127607098
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 00:27 schreef RDMKR het volgende:
Als je bij Pandawill bestelt moet je bij je account naar "subscription rewards gaan" en even subscriben voor de newsletter (5 points) en je persoonlijke informatie opgeven bij het survey (50 points).

Krijg je nog eens $5.5 korting. Alle kleine beetjes helpen.
0.55 ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 10 juni 2013 @ 00:39:08 #128
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127607215
oh shit!

das well een heel klein beetje dan. :[
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  maandag 10 juni 2013 @ 01:22:21 #129
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127608135
Hmm. Zo'n FAEA F2 (t.o.v. F1: groter, meer RAM, meer mAh) is op zich ook nog best aardig... Min of meer een Jiayu G4 Adv, maar dan 5.0" en mét KFC.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127609714
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:22 schreef shiznuts het volgende:
Hmm. Zo'n FAEA F2 (t.o.v. F1: groter, meer RAM, meer mAh) is op zich ook nog best aardig... Min of meer een Jiayu G4 Adv, maar dan 5.0" en mét KFC.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 10 juni 2013 @ 10:19:58 #131
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_127611661
ik hang nu een beetje tussen de Star S5, iOcean X7 en de Umi X2.

Specs zijn vergelijkbaar, hoewel de X2 wel gorilla glass heeft. iOcean lijkt wat meer gebruikers te hebben, de Star S5 is voor mij een wat onbekendere. Heeft geen FHD, maar dat hoeft voor mij ook niet (batterijduur)

Hebben jullie nog tips?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_127615873
iOcean is aangekomen! :D Had ik nooit van men leven verwacht, 28 mei besteld met pandawill happy hour en vandaag al in de bus, slechts 13 dagen dus :D

Mijn eerste indruk: wauw! :D voelt heel goed in de hand van gewicht en grootte vind ik, en vooral dat scherm is machtig :o Kom wel van de Neo met dat kut LCD scherm, maar toch, zo scherp echt fantastisch.

Ik merk wel dat hij af een toe eens een beetje hapert als ik ergens tussen switch ofzo, weet niet of dat ligt aan de hoge scherm resolutie, of aan de chinese bucht die er nog opstaat. Zo zie ik wel dat er net na opstarten al 540mb RAM in gebruik is wat mij tamelijk veel lijkt. Heb vandaag niet veel tijd maar ga proberen er morgen wat mee te prullen en te rooten enzo :D
  maandag 10 juni 2013 @ 17:16:11 #133
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127624824
die happy hour deals bij pandawill zijn echt wel iets om op te letten! ik zit mezelf vandaag echt te schoppen omdat er vandaag een happy hour deal was voor de phone die ik al besteld had. woensdag en vrijdag zijn er nog twee geweldige deals kwa prijs/kwaliteit verhouding:

woensdag: Cubot GT99 Smartphone Android 4.2 MTK6589 Quad Core 4.5 Inch 12.0MP Camera
http://www.pandawill.com/(...)p-camera-p75631.html
Voor $134 (na 20% discount)

vrijdag: Beidou Hot Pepper LA-Q1 Smartphone Tegra 3 Quad Core Android 4.1 4.7 Inch HD IPS Screen
http://www.pandawill.com/(...)s-screen-p75594.html
Voor $$159 (na 18% discount)

Leuke prijsjes voor dingen met specs die in de buurt komen van de samsung S3!

EDIT: correctie: je krijgt geen extra 5% discount op happy hour deals!!

[ Bericht 4% gewijzigd door RDMKR op 11-06-2013 10:17:43 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  maandag 10 juni 2013 @ 17:50:37 #134
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127625920
quote:
vandaag al in de bus, slechts 13 dagen dus
netjes! was dat via china mail, free shipping?

quote:
ik hang nu een beetje tussen de Star S5, iOcean X7 en de Umi X2.
zou lekker voor de goedkopere met p1080 gaan. zo te horen is iocean X7 een zeer degelijk ding. als je extra wilt betalen kun je net zo goed de Tianhe H920+ nemen, dan heb je een turbo MTK 1.5 Ghz processortje voor $236.

en als je een p720 machientje wilt zou ik van de deals in mijn post hierboven gebruik maken.

ps. die Cubot haalt antutu scores van 13000... hoger dan die van al de $220 kostende dingen waar iedereen hier het over heeft!

[ Bericht 6% gewijzigd door RDMKR op 10-06-2013 17:56:21 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_127626309
hoe lang duurt het voor pandawill iets verstuurd? dat t ontvangen lang duurt,snap ik.,maar ben gewend vanuit china dat t best snel gepost wordt. Bij pandawill met paypall besteld dus ook geen account bij pandawill (was lui..) maar kan nu niks terug vinden.
pi_127626473
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 17:50 schreef RDMKR het volgende:

[..]

netjes! was dat via china mail, free shipping?

[..]

was via Hong Kong post :)

quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe lang duurt het voor pandawill iets verstuurd? dat t ontvangen lang duurt,snap ik.,maar ben gewend vanuit china dat t best snel gepost wordt. Bij pandawill met paypall besteld dus ook geen account bij pandawill (was lui..) maar kan nu niks terug vinden.
Bij mij kreeg ik de dag er na al een mail dat het verzonden was. Tracking nummer zelf heeft toen wel nog een goede 5 dagen op zich laten wachten :)
  maandag 10 juni 2013 @ 18:22:58 #137
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127626827
is iemand bekend met andere sites die tijdelijke deals aanbieden zoals die pandawill happy hour?

quote:
hoe lang duurt het voor pandawill iets verstuurd? dat t ontvangen lang duurt,snap ik.,maar ben gewend vanuit china dat t best snel gepost wordt. Bij pandawill met paypall besteld dus ook geen account bij pandawill (was lui..) maar kan nu niks terug vinden.
ze hebben mij vandaag een mailtje gestuurd waarin ze bevestiging vragen van het adres; hoop dat dat betekent dat ze op het punt stonden hem te sturen. iig hebben ze het nog niet gedaan 3 dagen na bestelling. ze waren ook confused over het feit dat ik hem bij het corrigeren van de betalingsfout "butterfly" noemde (een andere naam ervoor) en wilden daar bevestiging over dus het kan daar aan liggen.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_127628506
ik heb vrijdag (donderdag op vrijdagnacht) besteld nouja wacht t wel af of ik een mail krijg zonder n pandawillaccount en met alleen n paypal account
pi_127628626
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:00 schreef Vincent_vd het volgende:
iOcean is aangekomen! :D Had ik nooit van men leven verwacht, 28 mei besteld met pandawill happy hour en vandaag al in de bus, slechts 13 dagen dus :D

Mijn eerste indruk: wauw! :D voelt heel goed in de hand van gewicht en grootte vind ik, en vooral dat scherm is machtig :o Kom wel van de Neo met dat kut LCD scherm, maar toch, zo scherp echt fantastisch.

Ik merk wel dat hij af een toe eens een beetje hapert als ik ergens tussen switch ofzo, weet niet of dat ligt aan de hoge scherm resolutie, of aan de chinese bucht die er nog opstaat. Zo zie ik wel dat er net na opstarten al 540mb RAM in gebruik is wat mij tamelijk veel lijkt. Heb vandaag niet veel tijd maar ga proberen er morgen wat mee te prullen en te rooten enzo :D
Krijg hierdoor hoop dat mij hetzelfde overkomt :P Heb 'm een dag later dan jou besteld. Heb alleen niet voor Hongkong post maar voor Swisspost besteld, maakt dit verschil?
pi_127628864
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:08 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Krijg hierdoor hoop dat mij hetzelfde overkomt :P Heb 'm een dag later dan jou besteld. Heb alleen niet voor Hongkong post maar voor Swisspost besteld, maakt dit verschil?
Zal wel verschil maken waarschijnlijk, maar in welke zin weet ik niet. Denk dat dat allemaal met geluk en toeval te maken heeft. Had vorige keer ook met HK post gedaan en toen was het iets meer dan 3 weken meen ik mij te herinneren :)
pi_127629508
Hm.. Is er iemand die toevallig ervaring heeft met beide (Swiss post en Hongkong post) en hier een zinnige uitspraak over kan doen?
pi_127630379
Swiss is nog steeds onderweg 10 dagen later, Hong Kong/China Post doet er bij mij 10 dagen over en ik heb het in huis. DHL is pas na 7 dagen opgepikt en is in 1 dag van China naar NL. Dus tja.. allemaal twee woorden, negen letters :+ Aka duurt lang!
mag het weten
  maandag 10 juni 2013 @ 19:51:06 #143
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127631080
en is er een verschil kwa belasting die je betaalt, kans dat je eruit word gepikt, etc? hoe zit dat nou eigenlijk?
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_127631296
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:40 schreef Joosie200 het volgende:
Swiss is nog steeds onderweg 10 dagen later, Hong Kong/China Post doet er bij mij 10 dagen over en ik heb het in huis. DHL is pas na 7 dagen opgepikt en is in 1 dag van China naar NL. Dus tja.. allemaal twee woorden, negen letters :+ Aka duurt lang!
Ben na 14 dagen nog op mijn pakketje via China post aan het wachten (lightake) is geen touw aan vast te knopen hoe lang het kan duren.
pi_127655103
Huawei y300 (100 euro na aftrek van de 20 euro cashback, inc 3 jaar pick up & return garantie)

Zojuist brengt de meneer van AMPlogistics heel netjes de telefoon volgens de afgesproken tijd. Sowieso ben ik erg tevreden over die afhandeling, online maak je een afspraak in een ochtend, 1e gedeelte van de middag of 2e gedeelte van de middag. Om 02.00 kan je dan zien wie je bezorger is (geen grap, echt een foto van de beste man/vrouw) en een preciezer tijdvak van max 2 uur, ik kreeg 8.35-10.05
Netjes gelegitimeerd en telefoon ontvangen.
Belangrijk om hier te melden is dat de pakbon je garantie bewijs is ,en dus ook het formulier wat mee moet met de cash back actie naar huawei.

De telefoon uitgepakt en hij heeft de witte achterkant wat al bekend was, omdat het een soort matte achterkant is valt het me mee hoe erg ik me eraan irriteer. Na wat spullen uitgepakt te hebben viel mij op dat er op de batterij staat:
2020 mAh 7.7 Wh (typ)
rated capacity 1950 mAh 7.5Wh

Het lijkt me dus dat die 1950 dus echt effectief is.

Verder een single sim van normaal formaat en de ruimte voor de sd kaart, oortjes en een oplader (usb kabel + EU usb wall plug)

In het opstartscherm krijg je wel te maken met het t-mobile opstart scherm wat in eerste instantie lang aan blijft, daarna start hij echter gewoon door en dus geen simlock zoals me ook beloofd was vanuit t-mobile en ook te lezen op onder andere tweakers.

Na het welkomst gebeuren te doorlopen kom je in het gewone scherm, redelijk wat t-mobile meuk maar die kan je gewoon verwijderen, evenals alle andere programma's die je eigenlijk niet wilt. Wat dat betreft dus niet nodig om gelijk te rooten en het zo maar leeg te gooien.

Even wat apps geinstalleerd wat prima gaat, de snelheid bevalt me goed en qua vergelijking met de galaxy S plus is hij wel wat soepeler heb ik het idee. Ik heb antutu gedraaid voor de liefhebbers die neerkomt op: 6433

Een erg prettige feature, hoe simpel die ook is, vind ik het mini led lichtje bovenaan het toestel. Dit is ideaal om je te vertellen als er iets aan de hand is zoals een gemiste oproep of iets. Je kan ook noled instellen maar dit subtiele vind ik wel erg fijn. Zal ongetwijfeld ook minder batterij gebruiken. Het zelfstandig aanpassen van de kleur van het lampje heb ik niet terug kunnen vinden helaas. Je moet het dus doen met wat je krijgt. Volgens mij geeft hij een lichtje bij: batterij bijna leeg, aan het opladen, volledig opgeladen, mail, sms, gemiste oproep. (mogelijk nog meer, maar deze sowieso)

Qua bouw is het achter klepje een beetje brak, het is een dun plasticje vergelijkbaar met de jiayu g3 als ik die filmpjes heb gezien. Voorzichtigheid is dus wel nodig. Verder voelt de telefoon solide aan, de wat ruwe achterkant is ook wel prettig. Jammer is de oplaadpoort die aan de linkerkant van het toestel zit, mijn voorkeur heeft toch deze aan de bovenkant te doen.

Qua garantie heb ik geregeld dat ik nu 3 jaar pick up en return heb wat prima gaat via de website van huawei, ook de 20 euro cashback is al aangevraagd.

Verder zal ik er niet een lang verhaal van maken, maar voor 100 euro vind ik het een prima telefoontje waarvan ook de batterij hopelijk lang mee kan. Dit ga ik nog wel even bijwerken als ik daar meer over weet.

[ Bericht 1% gewijzigd door rene90 op 11-06-2013 22:17:40 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_127673583
Die Oppo Find Mini is misschien wel geinig. 3,7" is i.i.g. een stuk beter te hanteren als een 5" krijtbord.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:53:51 #147
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_127674001
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:44 schreef rene90 het volgende:

[..]

^O^
Zal ik dinsdag even de tijd proberen te vinden voor een reviewtje.
+1 zeker als er ook sprake is van een filmpje. :P Smoothness van een OS op een telefoon is altijd het beste te beoordelen a.d.h.v. filmpjes. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_127675881
Heb mij net heel erg verbaasd met mijn iOcean

Ik heb nog geen micro sim, dus had mijn sim gewoon in de sim slot 2 gedaan, met het gedacht dat een paar daagjes op 2G ook geen ramp is.

Na mijn APN in te stellen, kwam er echter bovenaan "H+" te staan ipv "E". Ik dacht dat is een fout maar haal effectief 3G snelheden. Zou het dan kunnen dat de iOcean met beide simkaarten 3G ondersteunt? :o of zou dat gewoon zijn omdat er maar 1 sim inzit...
pi_127676675
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:53 schreef neo2000 het volgende:

[..]

+1 zeker als er ook sprake is van een filmpje. :P Smoothness van een OS op een telefoon is altijd het beste te beoordelen a.d.h.v. filmpjes. :P
Heb helaas geen statief om dat te kunnen doen, wil best bepaalde apps runnen om je te vertellen hoe het draait als je daar iets aan hebt :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 11 juni 2013 @ 20:47:16 #150
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_127678411
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:08 schreef rene90 het volgende:

[..]

Heb helaas geen statief om dat te kunnen doen, wil best bepaalde apps runnen om je te vertellen hoe het draait als je daar iets aan hebt :)
Mwah, wat algemene impressies will do. Voor de rest hebben we teh Youtubs. Ben overigens wel benieuwd of er bloatware op staat vanuit je telco.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_127679152
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:47 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Mwah, wat algemene impressies will do. Voor de rest hebben we teh Youtubs. Ben overigens wel benieuwd of er bloatware op staat vanuit je telco.
heb je gezien wat ik eerder heb geschreven? Heb het namelijk ook gehad over die bloatware.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:58:53 #152
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_127682396
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 21:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

heb je gezien wat ik eerder heb geschreven? Heb het namelijk ook gehad over die bloatware.
Ik ben even kwijt over welke phone je reviewtje ook al weer ging, Y300 ofzo?

(misschien je post ook iets duidelijker maken wat dat betreft?)
pi_127683437
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 21:58 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Ik ben even kwijt over welke phone je reviewtje ook al weer ging, Y300 ofzo?

(misschien je post ook iets duidelijker maken wat dat betreft?)
De y300 inderdaad, heb het even toegevoegd ^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator dinsdag 11 juni 2013 @ 22:21:03 #154
236264 crew  capricia
pi_127683620
Mss een stomme vraag, maar zijn er ook iPhone clones?
Definitely not CIA
  dinsdag 11 juni 2013 @ 22:44:46 #155
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127685121
Ik zou niet weten waarom je dat zou willen, maar ja, http://www.goophone.com/index.php?m=product&id=40 bijv.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 11 juni 2013 @ 23:17:56 #156
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_127687057
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 21:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

heb je gezien wat ik eerder heb geschreven? Heb het namelijk ook gehad over die bloatware.
Ah, dat stukkie net straal overheen gelezen. :') Thanks! :D
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_127693534
Na hoeveel dagen worden smartphones/tables meestal verzonden? Heb zondag een bestelling gedaan bij Pandawill en bij Mixeshop nog geen enkel bericht over verzending o.i.d.. Moet ik al gaan mailen?
Love is in the air!
  woensdag 12 juni 2013 @ 09:07:03 #158
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_127694808
Ik zou zeggen, geef het nog een dag of wat. Tenzij je de Jiayu G4 Premium hebt besteld, dan duurt het vast nog wat langer. ;)
pi_127696618
Het is dragon boat festival als ik Mistertao en Antelife mag geloven. Dus elke shop is deze week dicht om dit feest te vieren. Iets met Chineze feestdag dat ze bestellingen niet versturen!
mag het weten
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:32:09 #160
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_127696928
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:45 schreef Vincent_vd het volgende:
Heb mij net heel erg verbaasd met mijn iOcean

Ik heb nog geen micro sim, dus had mijn sim gewoon in de sim slot 2 gedaan, met het gedacht dat een paar daagjes op 2G ook geen ramp is.

Na mijn APN in te stellen, kwam er echter bovenaan "H+" te staan ipv "E". Ik dacht dat is een fout maar haal effectief 3G snelheden. Zou het dan kunnen dat de iOcean met beide simkaarten 3G ondersteunt? :o of zou dat gewoon zijn omdat er maar 1 sim inzit...
Doet GPS het een beetje?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_127697121
thx rene
Gino ♥
pi_127697422
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:37 schreef Tjacka het volgende:
thx rene
Np, als je nog bepaalde benchmarks wil zien moet je maar zeggen welke ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_127702818
Dag allemaal: Noob vraag:

Ik zie nu steeds meer een mobiele telefoon (LG? Look-a-like?) genaamd Huawei opduiken.
Is dat echt zo een goede telefoon als wordt beweert en passeert hij zelfs een Samsung 3 / 4
of een Nokia/LG mobiel?
pi_127703670
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:32 schreef t-8one het volgende:

[..]

Doet GPS het een beetje?
Heb de indruk van niet
Had hem in de auto 10 minuten laten aanstaan en geen signaal gekregen.

Wilde hem proberen te fixen maar daar heb ik root voor nodig, en daar zit ik met een ander probleem.

De MTK6589 driver wilt net als die van de 6577 niet werken op Windows 8 :( Vroeg mij dus af of iemand hier met een MTK6589 gsm dat wel al gelukt is toevallig?
pi_127705609
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:29 schreef Vincent_vd het volgende:
De MTK6589 driver wilt net als die van de 6577 niet werken op Windows 8 :( Vroeg mij dus af of iemand hier met een MTK6589 gsm dat wel al gelukt is toevallig?
Is mij wel gelukt..Via PDA.net, maar eerst nadat ik via USB-deview mijn oude drivers van mijn ZTE blade had verwijderd en mijn pc opnieuw had opgestart. Vervolgens kun je motochopper gebruiken om root te verkrijgen. Daarna met titanium backup Chinese apps gedeïnstalleerd. En ten slotte via in de map 'data/misc/mtkgps.dat' verwijderd. Zodra je dat gedaan hebt, gebruik je MobileUncleMTKtools om epo en a-gps aan te zetten + via ygps te boel te testen. Waarna ik GPSfix als app gebruikt heb om het .confg bestand opnieuw aan te maken en ten slotte met GPS-test buiten een minuut gezeten heb zodat ie in 40 seconden een fix had.

Resultaat: echt root met goede GPS. De Superuser app die er from scratch op staat heeft namelijk niet volledige root-acces.
mag het weten
pi_127705895
quote:
6s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:08 schreef Iwanius het volgende:
Dag allemaal: Noob vraag:

Ik zie nu steeds meer een mobiele telefoon (LG? Look-a-like?) genaamd Huawei opduiken.
Is dat echt zo een goede telefoon als wordt beweert en passeert hij zelfs een Samsung 3 / 4
of een Nokia/LG mobiel?
Welke bedoel je, want huawei heeft nogal wat verschillende types ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_127706449
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:09 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Is mij wel gelukt..Via PDA.net, maar eerst nadat ik via USB-deview mijn oude drivers van mijn ZTE blade had verwijderd en mijn pc opnieuw had opgestart. Vervolgens kun je motochopper gebruiken om root te verkrijgen. Daarna met titanium backup Chinese apps gedeïnstalleerd. En ten slotte via in de map 'data/misc/mtkgps.dat' verwijderd. Zodra je dat gedaan hebt, gebruik je MobileUncleMTKtools om epo en a-gps aan te zetten + via ygps te boel te testen. Waarna ik GPSfix als app gebruikt heb om het .confg bestand opnieuw aan te maken en ten slotte met GPS-test buiten een minuut gezeten heb zodat ie in 40 seconden een fix had.

Resultaat: echt root met goede GPS. De Superuser app die er from scratch op staat heeft namelijk niet volledige root-acces.
Thx! :D

Root is inmiddels gelukt, heb motochop in Ubuntu uitgevoerd en dan ging het zonder drivers nodig te hebben.
Heb jij trouwens een custom recovery al? Want heb al heel wat custom roms gevonden maar weet niet goed of ik gewoon mag flashen met de recovery die er op staat of ik eerst een nieuwe recovery nodig heb.

Edit: heb recovery gevonden, ga nu proberen met mobile uncle te flashen :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Vincent_vd op 12-06-2013 14:56:46 ]
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:31:48 #168
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127706778
Vandaag tijdens happy hour het Cubotje gekocht voor $149 (11% korting), 115 euro dus. Geprobeerd de 20% korting te krijgen maar daar moet je blijkbaar wel heel snel voor zijn en een internet verbinding hebben op kortere afstand met China, want bij mij haperde het als een tierelier. Maar goed, $149 is ook een prachting prijsje.

http://www.pandawill.com/(...)p-camera-p75631.html

Zo'n beetje het goedkoopste telefoontje met 720p en quad core processor die je kan krijgen, lijkt me. En dan zeer respectabele antutu v3 scores van 13000 als pandawill daar eerlijk over is!

er is 1 catch: hij is ROZE!! lmao
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:53:12 #169
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127707930
Vraagje: de meeste van deze chinese telefoons kunnen niet 4G ontvangen; stel dat je dat later toch een keer wilt, kun je daar dan extern iets voor aan je telefoon hangen, zoals een dongel of zo? of bestaat/kan dat niet?

ook: veel van deze telefoons hebben maar 1 bandbreedte bij de 3G ontvangst, zoals WCDMA 2100MHz. ik heb vernomen (via http://www.gsmarena.com/network-bands.php3) dat 2100MHz aansluit op het netwerk in Nederland? heb je er geen last van dat ze de lagere bandbreedte niet aan kunnen?
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  woensdag 12 juni 2013 @ 15:17:42 #170
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127708940
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:53 schreef RDMKR het volgende:
Vraagje: de meeste van deze chinese telefoons kunnen niet 4G ontvangen; stel dat je dat later toch een keer wilt, kun je daar dan extern iets voor aan je telefoon hangen, zoals een dongel of zo? of bestaat/kan dat niet?

ook: veel van deze telefoons hebben maar 1 bandbreedte bij de 3G ontvangst, zoals WCDMA 2100MHz. ik heb vernomen (via http://www.gsmarena.com/network-bands.php3) dat 2100MHz aansluit op het netwerk in Nederland? heb je er geen last van dat ze de lagere bandbreedte niet aan kunnen?
In de OP staat een stukje over frequentiebanden onder 'DualSIM & Frequentiebanden'.

Dus 3G geoptimeerd voor data 2100 en geoptimeerd voor spraak 900/1800 MHz gaan gewoon werken zolang je een GSM/WCDMA-compatible slot gebruikt.

Frequentiebanden voor '4G' loopt op 2600Mhz en 800Mhz (uit m'n hoofd), dus dat gaat niet werken. Hier hebben ook alleen de nieuwste en duurste mobieltjes de compatibiliteit zo'n beetje. Als je dat wilt, zul je of niet in China moeten kijken en je knip trekken, óf wachten tot de support ervoor is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127709286
Erg tevreden over de accuduur van de huawei y300 tot dusver, vanmorgen van de accu af en nu 5 uur en 40 minuten verder nog maar 10 procent eraf. Continue wifi aan geweest eigenlijk. :7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_127711484
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:31 schreef RDMKR het volgende:
Vandaag tijdens happy hour het Cubotje gekocht voor $149 (11% korting), 115 euro dus. Geprobeerd de 20% korting te krijgen maar daar moet je blijkbaar wel heel snel voor zijn en een internet verbinding hebben op kortere afstand met China, want bij mij haperde het als een tierelier. Maar goed, $149 is ook een prachting prijsje.

http://www.pandawill.com/(...)p-camera-p75631.html

Zo'n beetje het goedkoopste telefoontje met 720p en quad core processor die je kan krijgen, lijkt me. En dan zeer respectabele antutu v3 scores van 13000 als pandawill daar eerlijk over is!

er is 1 catch: hij is ROZE!! lmao
Dat ding is wel gruwelijk lelijk :@
pi_127712222
Zondag een Zopo C2 besteld en verzending via China post.
Ik las echter dat het magazijn van China post vol zat (?) en de verzending langer gaat duren, dus heb ik net een mail gestuurd of ze de verzendwijze nog kunnen veranderden naar Singapore post.

Ben benieuwd of het lukt..
Die Zopo C2 ziet er wel gelikt uit :D hopelijk is het wat.
  woensdag 12 juni 2013 @ 18:23:15 #174
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127716879
Hoe werken die pandawill codes die je in kan voeren voor 5% korting nou precies, werken die 1 keer of altijd? Ik kon na mijn gecancelde eerste order de code die ik bij de subscription kreeg niet meer gebruiken, dus had ik die van fok ingevuld. Als ze maar 1 keer werken moet ik ff vragen of ze die code weer activeren omdat ie gecanceld was.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_127721395
Tue 04.06.2013 18:44 Departure from border point of origin country

Wanneer kan ik ongeveer de volgende update verwachten jullie?
pi_127722932
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:04 schreef nickhguitar het volgende:
Tue 04.06.2013 18:44 Departure from border point of origin country

Wanneer kan ik ongeveer de volgende update verwachten jullie?
Wat ik weleens heb gedaan is je status googlen met FOK erbij in de search, dan kijken welke user die status had en hoeveel dagen later hij/zij meldt dat het ontvangen is :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_127723089
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:37 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wat ik weleens heb gedaan is je status googlen met FOK erbij in de search, dan kijken welke user die status had en hoeveel dagen later hij/zij meldt dat het ontvangen is :)
Ga ff kijken, bedankt :)
pi_127725285
Ik zondag een telefoon bestelt op pandawill, wanneer denken jullie dat hij verzonden word? Ik heb volgens mij die registred hongkong post genomen.
pi_127725519
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:24 schreef renzowen het volgende:
Ik zondag een telefoon bestelt op pandawill, wanneer denken jullie dat hij verzonden word? Ik heb volgens mij die registred hongkong post genomen.
we zijn niet helderziend hier, geef het een paar dagen en mail anders met die toko.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:32:47 #180
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127725791
Bij mij duurde het 4 dagen voor ze hem op de post deden.

Kwam net dit telefoontje tegen: http://smartphoneforcheap(...)en-3g-gps-p-568.html

5.7 inch scherm, 1080p resolutie en MTK turbo 1.5Ghz processor voor een vrij betaalbare prijs. Deze shop lijkt helaas geen free shipping aan te bieden maar als je toch voor de snellere shipping ging kiezen maakt dat niet uit.

De moeite waard om te kijken of ie op andere plaatsen ook verkrijgbaar is.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:36:09 #181
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_127725972
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:04 schreef nickhguitar het volgende:
Tue 04.06.2013 18:44 Departure from border point of origin country

Wanneer kan ik ongeveer de volgende update verwachten jullie?
Geduld is een schone zaak, aan voorspellingen heb je niks, komt het pakje niet eerder door aan ;-)
pi_127726260
Edit: verkeerde topic :')

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2013 21:41:56 ]
pi_127731886
Krijg om een of andere reden geen gps lock meer voor elkaar. Paar dagen geleden had ik het binnen 30 seconden maar nu niks. Epo staat aan, A-gps staat, gpsconfig is vervangen, heb ik iets gemist?
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:20:44 #184
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_127740092
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:12 schreef fissure het volgende:
Krijg om een of andere reden geen gps lock meer voor elkaar. Paar dagen geleden had ik het binnen 30 seconden maar nu niks. Epo staat aan, A-gps staat, gpsconfig is vervangen, heb ik iets gemist?
Welke telefoon is het/welke chipset zit erin?
De MTK6589 chipset heeft nogal wat GPS issues, misschien was je vorige fix geen fix maar had google maps obv de gsmmasten je locatie bepaald.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:59:45 #185
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_127743116
Ik weet niet in hoeverre jullie bereid zijn om de minder technische, slecht ingelezen medemens van advies te voorzien, maar op hoop van zegen. ;)

Ik zoek een telefoon:
- met een goede accu
- met geen overdreven groot scherm
- waarbij ik niet door 10 hoepels hoef te springen om 'm gewoon te kunnen gebruiken (zoals ik al zei: minder technische medemens)
- voor 150-200 euro

Design boeit me niet echt, maar bij voorkeur wel een beetje een stevig ding van fatsoenlijke materialen. Eigenlijk komt het erop neer dat ik de 'beste' telefoon wil voor het genoemde budget, die tevens aan de genoemde eisen voldoet. :)

Iemand een idee?
...as always
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:15:45 #186
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127743629
5.0" gaat richting overdreven groot.
Moet je eens kijken naar die FAEA F1 en Jiayu G2s ofzo, die zijn nog 4.5".
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127744353
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:20 schreef t-8one het volgende:

[..]

Welke telefoon is het/welke chipset zit erin?
De MTK6589 chipset heeft nogal wat GPS issues, misschien was je vorige fix geen fix maar had google maps obv de gsmmasten je locatie bepaald.
Inderdaad mtk6589. Vorige fix was niet alleen met google maps. In de engineer mode had ik bij location 6 satilieten groen in die sateliet kaart, daarna via gps status getest, ook een fix, daarna via google maps en navigatie ook een fix. Maar nu krijg ik dat niet meer voor elkaar, terwijl ik voglens mij alle "oplossingen" aan heb staan.
  donderdag 13 juni 2013 @ 12:08:38 #188
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_127745522
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:37 schreef fissure het volgende:

[..]

Inderdaad mtk6589. Vorige fix was niet alleen met google maps. In de engineer mode had ik bij location 6 satilieten groen in die sateliet kaart, daarna via gps status getest, ook een fix, daarna via google maps en navigatie ook een fix. Maar nu krijg ik dat niet meer voor elkaar, terwijl ik voglens mij alle "oplossingen" aan heb staan.
Hmmm, dat is wel interessant, ik zou het eigenlijk niet weten.
Ik krijg deze/volgende week m'n iOcean, maar mocht je een oplossing vinden dan hoor ik het graag.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  donderdag 13 juni 2013 @ 16:31:50 #189
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_127755020
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:59 schreef Anyanka het volgende:
Ik weet niet in hoeverre jullie bereid zijn om de minder technische, slecht ingelezen medemens van advies te voorzien, maar op hoop van zegen. ;)

Ik zoek een telefoon:
- met een goede accu
- met geen overdreven groot scherm
- waarbij ik niet door 10 hoepels hoef te springen om 'm gewoon te kunnen gebruiken (zoals ik al zei: minder technische medemens)
- voor 150-200 euro

Design boeit me niet echt, maar bij voorkeur wel een beetje een stevig ding van fatsoenlijke materialen. Eigenlijk komt het erop neer dat ik de 'beste' telefoon wil voor het genoemde budget, die tevens aan de genoemde eisen voldoet. :)

Iemand een idee?
Simlockvrij toestel via t-mobile (staat er niet bij, maar blijkt wel zo te zijn).

Voor snelle beslisser gaat er nog 20 euro af via de cash back actie:

http://shop.t-mobile.nl/e(...)zw.html?ab_agid=1021
pi_127756550
Heb iOcean ondertussen geroot, CWM er op gezet en een custom ROM die toch duidelijk meer ram vrij heeft en wat vlotter werkt :D

Enige wat nog altijd niet werkt is GPS! :( heb al de stappen gevolgd maar krijg nog altijd geen lock.
pi_127757902
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 17:21 schreef Vincent_vd het volgende:
Heb iOcean ondertussen geroot, CWM er op gezet en een custom ROM die toch duidelijk meer ram vrij heeft en wat vlotter werkt :D

Enige wat nog altijd niet werkt is GPS! :( heb al de stappen gevolgd maar krijg nog altijd geen lock.
Enig idee waarom je eerst had dat je iOcean wat haperde? Zou dat gewoon komen doordat alles in FHD moet worden gerenderd of misschien door bloatware(aangezien je nu wel aangeeft dat hij vlotter werkt)?
pi_127759732
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 18:00 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Enig idee waarom je eerst had dat je iOcean wat haperde? Zou dat gewoon komen doordat alles in FHD moet worden gerenderd of misschien door bloatware(aangezien je nu wel aangeeft dat hij vlotter werkt)?
Denk toch eerder het scherm, maar dat deze ROM wat extra geoptimaliseerd is. In de ROM zou ook de nieuwste Sony Bravia software inzitten, vermoed dat het scherm van Sony is ofzo dat weet ik niet.

Weet er trouwens iemand hoe je correct kan checken welke camera in de GSM zit? Want zou 8MP moeten zijn maar in de camera app kan ik ook voor 12MP kiezen als kwaliteit... Weet alleen niet of dat een foutje is in de software of dat het idd een betere camera is? :)
pi_127761717
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 18:57 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Denk toch eerder het scherm, maar dat deze ROM wat extra geoptimaliseerd is. In de ROM zou ook de nieuwste Sony Bravia software inzitten, vermoed dat het scherm van Sony is ofzo dat weet ik niet.

Weet er trouwens iemand hoe je correct kan checken welke camera in de GSM zit? Want zou 8MP moeten zijn maar in de camera app kan ik ook voor 12MP kiezen als kwaliteit... Weet alleen niet of dat een foutje is in de software of dat het idd een betere camera is? :)
Heb je een ROM die specifiek voor de iOcean is of een andere ROM? En waar heb je die gevonden?

Aangezien je de Youth hebt, zou het 8MP moeten zijn. Dus dat je ook 12MP kan kiezen is erg vreemd.
Ik ging even zoeken via google en kwam al snel op deze app uit. Het geeft je info over de hardware van de telefoon.
Wie weet is de camera echt 12MP, dat zou wel vet zijn!
  donderdag 13 juni 2013 @ 19:53:26 #194
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_127761928
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:48 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Heb je een ROM die specifiek voor de iOcean is of een andere ROM? En waar heb je die gevonden?

Aangezien je de Youth hebt, zou het 8MP moeten zijn. Dus dat je ook 12MP kan kiezen is erg vreemd.
Ik ging even zoeken via google en kwam al snel op deze app uit. Het geeft je info over de hardware van de telefoon.
Wie weet is de camera echt 12MP, dat zou wel vet zijn!
Heel veel youth-toestellen blijken over de 13 MP camera te beschikken.

Ihkv 'nice surprise' :-)
pi_127762176
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:53 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Heel veel youth-toestellen blijken over de 13 MP camera te beschikken.

Ihkv 'nice surprise' :-)
Awesome :D Alleen vind ik dat door deze 'meevaller' de Elite echt veel te duur is.
Als de camera al niet meer verschilt met de Youth betekent het dat het enige verschil de CPU/GPU en de 2gb ram is(en oké, ook 32gb opslag). Een 3000mah batterij zit er niet eens standaard bij.

Ik hoop echt dat de prijs gaat dalen, want nu weet ik niet meer welke ik moet kiezen }:|
pi_127763403
Waarom kiest iedereen hier eigenlijk voor een iOcean?
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:34:14 #197
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127763643
quote:
want nu weet ik niet meer welke ik moet kiezen
Tianhe H920+ (aka Butterfly H920+ of Mlais Mx58 Pro) is een leuk alternatief voor $236. Als je er een geheugenkaartje bij koopt doet ie nauwelijks onder aan de iocean Elite.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_127764605
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:48 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Heb je een ROM die specifiek voor de iOcean is of een andere ROM? En waar heb je die gevonden?

Aangezien je de Youth hebt, zou het 8MP moeten zijn. Dus dat je ook 12MP kan kiezen is erg vreemd.
Ik ging even zoeken via google en kwam al snel op deze app uit. Het geeft je info over de hardware van de telefoon.
Wie weet is de camera echt 12MP, dat zou wel vet zijn!
Jep speciaal voor de iOcean, hier staan er een hele boel :D http://www.needrom.com/phone-roms/other-categories/iocean/
Zal vanavond of morgen eens een post maken met al de stappen in die ik gedaan heb om te rooten enzo + de links die ik gebruikt heb :)

En het programma zegt 12.6 MP, heel vet dus!

quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:59 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Awesome :D Alleen vind ik dat door deze 'meevaller' de Elite echt veel te duur is.
Als de camera al niet meer verschilt met de Youth betekent het dat het enige verschil de CPU/GPU en de 2gb ram is(en oké, ook 32gb opslag). Een 3000mah batterij zit er niet eens standaard bij.

Ik hoop echt dat de prijs gaat dalen, want nu weet ik niet meer welke ik moet kiezen }:|
Tja, denk wel dat die beter cpu/gpu echt wel een betere ervaring zal geven. Of het echt 100$ meer waard is is maar de vraag natuurlijk
pi_127764841
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:34 schreef RDMKR het volgende:

[..]

Tianhe H920+ (aka Butterfly H920+ of Mlais Mx58 Pro) is een leuk alternatief voor $236. Als je er een geheugenkaartje bij koopt doet ie nauwelijks onder aan de iocean Elite.
Die heeft wel een nette prijs en is een goed alternatief :)
Alleen vind ik het design van de iOcean erg mooi. Ik denk dat ik nog steeds de iOcean X7 koop, maar weet dus alleen nog niet of ik de Youth of de Elite ga kopen. De meerprijs van de Elite is echt te hoog, maar gelukkig heb ik nog tot begin oktober. Nadeel is dat ik los een 3000mah batterij erbij moet kopen, waardoor hij nog duurder wordt. Dus hopelijk zakt de prijs nog wat.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:28 schreef mk13139 het volgende:
Waarom kiest iedereen hier eigenlijk voor een iOcean?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Maar ik wil er graag een omdat ik het design erg mooi vind. Dat i.c.m. de specs maken het een aantrekkelijke telefoon.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:54 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Jep speciaal voor de iOcean, hier staan er een hele boel :D http://www.needrom.com/phone-roms/other-categories/iocean/
Zal vanavond of morgen eens een post maken met al de stappen in die ik gedaan heb om te rooten enzo + de links die ik gebruikt heb :)

En het programma zegt 12.6 MP, heel vet dus!
*O*

quote:
[..]

Tja, denk wel dat die beter cpu/gpu echt wel een betere ervaring zal geven. Of het echt 100$ meer waard is is maar de vraag natuurlijk
Ja, dat is dus de afweging die ik moet gaan maken. Helemaal nu de Youth kennelijk al een 12,6MP camera heeft ipv de 8MP die hij volgens de shops heeft.
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:08:26 #200
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127765292
quote:
Tja, denk wel dat die beter cpu/gpu echt wel een betere ervaring zal geven. Of het echt 100$ meer waard is is maar de vraag natuurlijk
als het je echt louter en alleen om de CPU draait moet je dus inderdaad de Tianhe H920+ hebben. Iocean Elite komt met allerlei hebbedingetjes die niet super noodzakelijk zijn en daar betaal je een rib uit je lijf voor.

Design van de iocean is overigens wel strak, dat heeft bij mij ook twijfel gewekt. Maar de rood-zwarte Tianhe ziet er imo ook leuk uit.

[ Bericht 7% gewijzigd door RDMKR op 13-06-2013 21:14:36 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_127770598
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:59 schreef Azerdion het volgende:

Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Maar ik wil er graag een omdat ik het design erg mooi vind. Dat i.c.m. de specs maken het een aantrekkelijke telefoon.

Ik heb ook even zitten twijfelen tussen de iOcean X7 Youth en de Zopo C2. Uiteindelijk gekozen voor de Zopo. GPS schijnt hiervan wel te werken, 13MP camera en ik vind het design net even iets strakker. De iOcean ziet er meer plastic-achtig uit.
Plus Zopo heeft een community, wat de indruk geeft dat er een beetje leven in de brouwerij zit :P.
  donderdag 13 juni 2013 @ 23:04:15 #202
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127772017
De Zopo vindt ik (even als de Jiayu G4) een beetje een 13e in een dozijn design ;)

De iOcean kan je de GPS ondertussen wel bij fixen (hardware antenne mod helaas). Maar ach als ik hem langere tijd gebruik heb ik dat er wel voor over.

Ga straks gewoon voor een Elite uitvoering icm met de grotere hoeveelheid (snelle) ROM ook lekker voor muziek :) (je moet toch iets verzinnen om het je te veroorloven :P)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 13 juni 2013 @ 23:15:05 #203
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_127772615
Veeeeeeeeeel mooier dan de Iocean x7 is natuurlijk de Neken N6: :+





[ Bericht 13% gewijzigd door funky_fart op 13-06-2013 23:48:09 ]
pi_127773868
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:04 schreef RobertNL het volgende:
De Zopo vindt ik (even als de Jiayu G4) een beetje een 13e in een dozijn design ;)

De iOcean kan je de GPS ondertussen wel bij fixen (hardware antenne mod helaas). Maar ach als ik hem langere tijd gebruik heb ik dat er wel voor over.

Ga straks gewoon voor een Elite uitvoering icm met de grotere hoeveelheid (snelle) ROM ook lekker voor muziek :) (je moet toch iets verzinnen om het je te veroorloven :P)
Oh serieus, pff wil mijn GSM eigenlijk niet weer openhalen :( :p Had gehoopt dat dat verhaal afgesloten was na mijn Neo ^^ Heb ik weer natuurlijk dat men gps niet werkt -_-

Hij heeft volgens mij wel de juiste satelieten in view, het waren net dezelfe als bij mijn Neo, maar kreeg geen lock met ze.
  donderdag 13 juni 2013 @ 23:48:44 #205
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127774399
quote:
3s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:15 schreef funky_fart het volgende:
Veeeeeeeeeel mooier dan de Iocean x7 is natuurlijk de Neken N6: :+


[ afbeelding ]
Wat betaal je daar voor de 2/32 versie?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 13 juni 2013 @ 23:52:34 #206
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_127774564
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wat betaal je daar voor de 2/32 versie?
Hij moet nog uitkomen, heb zelf geen idee van hoe de beprijzing gaat uitvallen.

Ze hebben wel een bizar goeie url trouwens (tevens hun telefoonnummer):
http://www.4008383678.com(...)c46e99ad3f948ba86bcb
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:47:01 #207
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_127782023
Hallo, ik wil graag een smartphone kopen en dacht aan een aanschaf uit China.

Twijwel dus tussen een chinese smartphone of een Acer E2.

Het liefste heb ik een lekker groot scherm, goede resolutie, mooie camera en een degelijke body: het liefst voor rond de 250 usd.

Tips? Wat vinden jullie van de ZOPO C2? :)
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  vrijdag 14 juni 2013 @ 12:07:53 #208
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_127784854
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:47 schreef Susteren het volgende:
Hallo, ik wil graag een smartphone kopen en dacht aan een aanschaf uit China.

Twijwel dus tussen een chinese smartphone of een Acer E2.

Het liefste heb ik een lekker groot scherm, goede resolutie, mooie camera en een degelijke body: het liefst voor rond de 250 usd.

Tips? Wat vinden jullie van de ZOPO C2? :)
Een 'mooie camera' kan de bottle neck van je criteria zijn. Althans, als de kwaliteit vergelijkbaar moet zijn met de betere gewone digitale camera's.

Maar als het moet volstaan om dingen/situaties simpelweg vast te leggen, op Facebook of Twitter te dumpen of je oma een plaatje van je nieuwe stereo te laten zien zonder dat het top notch hoeft te zijn, dan kun je voor dat geld prima slagen.

De Zopo ken ik niet. Welke heb je nog meer gezien maar zijn het voor jou nét niet? Misschien dat anderen je alsnog kunnen overtuigen namelijk :)
pi_127785650
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:47 schreef Susteren het volgende:
Hallo, ik wil graag een smartphone kopen en dacht aan een aanschaf uit China.

Twijwel dus tussen een chinese smartphone of een Acer E2.

Het liefste heb ik een lekker groot scherm, goede resolutie, mooie camera en een degelijke body: het liefst voor rond de 250 usd.

Tips? Wat vinden jullie van de ZOPO C2? :)
Als het goed is krijg ik over 3 weken mijn Zopo C2 binnen. Zodra ik hem heb kan ik je meer vertellen. Maar op papier en qua reviews ziet hij er goed uit.
Had anders misschien de iOcean x7 genomen, maar de GPS is een enorme tegenvaller.
Het design van de C2 vond ik ook net even wat mooier.
pi_127785901
Vraagje heh, weet iemand waar je de beste micro usb - hdmi adapters / kabels haalt? :D
Is back
pi_127788266
Amai, iOcean gps: heb na al de fixen en dergelijke uit te proberen mijn gsm eens gewoon in de tuin gelegd met gps aan, en na ongeveer 10 minuten heeft hij nu plots toch een lock. Vermoed dus dat al de software fixes in orde zijn en idd de antenne op niet veel trekt ofzo, ben benieuwd of hij bruikbaar is als ik hem echt nodig heb in de auto ofzo :(
  vrijdag 14 juni 2013 @ 13:44:25 #212
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_127788649
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:07 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Een 'mooie camera' kan de bottle neck van je criteria zijn. Althans, als de kwaliteit vergelijkbaar moet zijn met de betere gewone digitale camera's.

Maar als het moet volstaan om dingen/situaties simpelweg vast te leggen, op Facebook of Twitter te dumpen of je oma een plaatje van je nieuwe stereo te laten zien zonder dat het top notch hoeft te zijn, dan kun je voor dat geld prima slagen.

De Zopo ken ik niet. Welke heb je nog meer gezien maar zijn het voor jou nét niet? Misschien dat anderen je alsnog kunnen overtuigen namelijk :)
Aaah nee het hoeft geen top notch camera te zijn, als hij maar beter is dan die van m'n htc explorer. Daar is de sluitertijd vrijwel altijd ram traag waardoor je alleen scherpe foto's krijgt als je het mobieltje ergens op legt en dan een foto maakt :')
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_127788730
Vraagje mensen, Ik ga denk ik voor de UMI X2.
Nu zit het zo, ik heb hier nog mijn simkaart van mijn oude iphone 3g T-Mobile zakelijk uit 2008.
Deze échte onbeperkt 3G internet abonnement heb ik nooit veranderd/verlengd, dus het gaat gewoon prima werken op de UMI X2 neem ik aan??????

Wil gewoon alles zeker weten voordat ik zo'n toestel bestel :)
  vrijdag 14 juni 2013 @ 13:57:11 #214
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127789166
Als je simkaart een paar jaar inactief is zullen ze die vast tijdens een sweep op nul gesteld hebben zodat ze het 06-nummer weer in de database kunnen gooien en aan iemand anders kunnen toewijzen. Dat is meer een verhaal van T-Mobile, dan of een simkaart met 3G abbo werkt op de UMI X2, wat je gewoon verwachten mag.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127789561
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:57 schreef shiznuts het volgende:
Als je simkaart een paar jaar inactief is zullen ze die vast tijdens een sweep op nul gesteld hebben zodat ze het 06-nummer weer in de database kunnen gooien en aan iemand anders kunnen toewijzen. Dat is meer een verhaal van T-Mobile, dan of een simkaart met 3G abbo werkt op de UMI X2, wat je gewoon verwachten mag.
Ik gebruik deze abo sinds 2008 maar ik bedoelde te zeggen dat ik nooit meer van contract ben veranderd, hij is niet inactief en nooit geweest, ik gebruik hem elke dag.
Vroeg me alleen af of het internet en alles gewoon werkt op de nieuwe toestellen zoals de UMI X2.

Maar het zal wel werken dus. :)
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:15:25 #216
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_127789804
UMI X2 of ZOPO C2 :) ?

En zijn er ook Europese shops die Chinese smartphones verkopen zonder woekerwinst? Heb eigenlijk geen zin in 3 weken wachten en nog invoergeld te betalen :@
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:31:50 #217
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_127790393
De sensor van de iOcean X7 is wel een 8MP de 12.6 maakt hij door interpolatie... zag het ook al in de review op tweakers staan...
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:34:52 #218
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127790484
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:08 schreef BoefB2 het volgende:

[..]

Ik gebruik deze abo sinds 2008 maar ik bedoelde te zeggen dat ik nooit meer van contract ben veranderd, hij is niet inactief en nooit geweest, ik gebruik hem elke dag.
Vroeg me alleen af of het internet en alles gewoon werkt op de nieuwe toestellen zoals de UMI X2.

Maar het zal wel werken dus. :)
Ah, ik las 'oude' en 'nooit verlengd'. :P
Jup. Zou gewoon moeten werken hoor, ik zou niet weten waarom niet. X2 ondersteunt 3G: WCDMA 850/2100MHz.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:15 schreef Susteren het volgende:
UMI X2 of ZOPO C2 :) ?

En zijn er ook Europese shops die Chinese smartphones verkopen zonder woekerwinst? Heb eigenlijk geen zin in 3 weken wachten en nog invoergeld te betalen :@
Nope, het is alleen goedkoop als je het zelf uit China gaat halen. Zodra het volgens het boekje gedaan wordt en men er ook nog winst op wil maken bij de verkoop van die dingen, komt er een aardige smak bij op, dus aan te raden is zelf halen.

Er zijn op AliExpress her en der wel verkopers waarbij de prijs incl. express shipping (DHL bijvoorbeeld) is. Kun je eventueel ook wel bij Chinese webshops voor terecht. Dan heb je het wel snel in huis, maar voor premium service betaal je al en dan heb je ook nog een aardige kans op invoerkosten. Zelf heb ik nooit zo'n stress dat ik 20 á 30 USD neerleg voor express shipping en dat verhoogde risico op de koop toeneem, but to each their own.

Toestel moet je zelf kiezen. Iocean X7 is i.i.g. erg populair de laatste tijd. De ZOPO C2 wordt door Pandawill telkens aangeboden aan mensen die een pre-order voor de Jiayu G4 hadden staan (maar zich erg vertraagde). Zelf wacht ik nog altijd op de MTK6589T 2GB RAM versie in het zwart daarvan. Geduld is een schone zaak. Maar er zijn zoveel smartphones... zie de openingspost en een lijst als deze: http://mtksj.com/html/MTKshoujizixun/2282.html .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:58:49 #219
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_127791400
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ah, ik las 'oude' en 'nooit verlengd'. :P
Jup. Zou gewoon moeten werken hoor, ik zou niet weten waarom niet. X2 ondersteunt 3G: WCDMA 850/2100MHz.

[..]

Nope, het is alleen goedkoop als je het zelf uit China gaat halen. Zodra het volgens het boekje gedaan wordt en men er ook nog winst op wil maken bij de verkoop van die dingen, komt er een aardige smak bij op, dus aan te raden is zelf halen.

Er zijn op AliExpress her en der wel verkopers waarbij de prijs incl. express shipping (DHL bijvoorbeeld) is. Kun je eventueel ook wel bij Chinese webshops voor terecht. Dan heb je het wel snel in huis, maar voor premium service betaal je al en dan heb je ook nog een aardige kans op invoerkosten. Zelf heb ik nooit zo'n stress dat ik 20 á 30 USD neerleg voor express shipping en dat verhoogde risico op de koop toeneem, but to each their own.

Toestel moet je zelf kiezen. Iocean X7 is i.i.g. erg populair de laatste tijd. De ZOPO C2 wordt door Pandawill telkens aangeboden aan mensen die een pre-order voor de Jiayu G4 hadden staan (maar zich erg vertraagde). Zelf wacht ik nog altijd op de MTK6589T 2GB RAM versie in het zwart daarvan. Geduld is een schone zaak. Maar er zijn zoveel smartphones... zie de openingspost en een lijst als deze: http://mtksj.com/html/MTKshoujizixun/2282.html .
Ahh kan de Zopo C2 vanaf de website www.zopomobileshop.com bestellen vanaf een warehouse in Europa, met DHL shipping kost hij dan in totaal 300 USD, die 20 dollar extra voor probleemloos en snel/importkostenvrij shipping vanuit Europa heb ik er denk ik wel voor over :P
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_127797452
UMI X2 MTK6589T Quad Core Android 4.1 2GB RAM 32G ROM 3G GPS 5.0 Inch IPS OGS Screen Smart Phone white
Highlights:

Leather case as free gift. See it

Color: Black
OS: Android 4.1
CPU: MTK6589T quad core Cortex A7 1.5GHz
ROM: 32GB
RAM: 2GB
Screen: 5.0 inch IPS OGS screen, capacitive touch screen

http://www.antelife.com/u(...)art-phone-white.html
Oja en 50 dollar gratis coupon voor nieuwe klanten staat daar.. toch?

Deze telefoon heeft focking alles, ziet er allemaal super uit, verstandige keuze denken jullie?
Is dit een vertrouwelijke site?

Expedited Shipping
(DHL/UPS ) 3-8 business days.
Hoe zit het met douane als ik hem zo laten sturen?

En aangezien ik al jaren geen paypal gebruik moet ik wel een nieuwe openen, is het slim om geld te storten naar paypal via www.money2.nl?

[ Bericht 1% gewijzigd door BoefB2 op 14-06-2013 18:00:54 ]
pi_127799488
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:53 schreef BoefB2 het volgende:
En aangezien ik al jaren geen paypal gebruik moet ik wel een nieuwe openen, is het slim om geld te storten naar paypal via www.money2.nl?
Money2 is gelieerd aan Paypal en kan zeggen dat het goed werkt wanneer je snel geld op je Paypal moet hebben en je geen koppeling met de bank hebt.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:19:37 #222
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_127800602
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:53 schreef BoefB2 het volgende:
UMI X2 MTK6589T Quad Core Android 4.1 2GB RAM 32G ROM 3G GPS 5.0 Inch IPS OGS Screen Smart Phone white
Highlights:

Leather case as free gift. See it

Color: Black
OS: Android 4.1
CPU: MTK6589T quad core Cortex A7 1.5GHz
ROM: 32GB
RAM: 2GB
Screen: 5.0 inch IPS OGS screen, capacitive touch screen

http://www.antelife.com/u(...)art-phone-white.html
Oja en 50 dollar gratis coupon voor nieuwe klanten staat daar.. toch?

Deze telefoon heeft focking alles, ziet er allemaal super uit, verstandige keuze denken jullie?
Is dit een vertrouwelijke site?

Expedited Shipping
(DHL/UPS ) 3-8 business days.
Hoe zit het met douane als ik hem zo laten sturen?

En aangezien ik al jaren geen paypal gebruik moet ik wel een nieuwe openen, is het slim om geld te storten naar paypal via www.money2.nl?
Geen NFC ....
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_127800906
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:19 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Geen NFC ....
En waar gebruik jij NFC dan voor?
pi_127800908
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:50 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Money2 is gelieerd aan Paypal en kan zeggen dat het goed werkt wanneer je snel geld op je Paypal moet hebben en je geen koppeling met de bank hebt.
Ok thanks, dan ga ik dat zeker doen.

quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:19 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Geen NFC ....
Aha écht alles kan ook niet, maar wel jammer.
Welke vind jij beter dan de umi x2? Ben ze zelf ook nog aan het vergelijken, heb nog niks besteld.
pi_127801510
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:27 schreef BoefB2 het volgende:

[..]

Ok thanks, dan ga ik dat zeker doen.

[..]

Aha écht alles kan ook niet, maar wel jammer.
Welke vind jij beter dan de umi x2? Ben ze zelf ook nog aan het vergelijken, heb nog niks besteld.
Denk dat de Umi X2 idd één van de beste keuzes is momenteel. Ik heb hem zelf niet gekozen omdat ik die samsung look niet echt mooi vind en de iOcean dan weer heel mooi vind, maar dat is puur persoonlijk natuurlijk :D
pi_127802182
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:42 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Denk dat de Umi X2 idd één van de beste keuzes is momenteel. Ik heb hem zelf niet gekozen omdat ik die samsung look niet echt mooi vind en de iOcean dan weer heel mooi vind, maar dat is puur persoonlijk natuurlijk :D
Ja zit er ook aan te denken, die iOcean is idd ook heel mooi.
Maar als ik hem vandaag zou bestellen bij Antelife.com, en laat versturen via DHL, binnen 2 weken moet ik hem toch wel hebben dan?
Ik heb nog nooit iets uit China besteld, dus ben echt newbe nu. :P
En er kunnen ook nog kosten bij komen door de douane?
pi_127802202
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:58 schreef BoefB2 het volgende:

[..]

Ja zit er ook aan te denken, die iOcean is idd ook heel mooi.
Maar als ik hem vandaag zou bestellen bij Antelife.com, en laat versturen via DHL, binnen 2 weken moet ik hem toch wel hebben dan?
Ik heb nog nooit iets uit China besteld, dus ben echt newbe nu. :P
En er kunnen ook nog kosten bij komen door de douane?
Twee keer wat met DHL over laten komen, ene keer 4 werkdagen de andere keer 6.
pi_127802220
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:58 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Twee keer wat met DHL over laten komen, ene keer 4 werkdagen de andere keer 6.
^O^
pi_127802967
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:58 schreef BoefB2 het volgende:

[..]

Ja zit er ook aan te denken, die iOcean is idd ook heel mooi.
Maar als ik hem vandaag zou bestellen bij Antelife.com, en laat versturen via DHL, binnen 2 weken moet ik hem toch wel hebben dan?
Ik heb nog nooit iets uit China besteld, dus ben echt newbe nu. :P
En er kunnen ook nog kosten bij komen door de douane?
Zou je dan wel moeten krijgen idd

Let wel op, die Umi X2 die je hier gezet had heeft de turbo versie van de MTK 6589, terwijl de iOcean die momenteel beschikbaar is de youth versie is en die turbo versie niet heeft. Umi zal dus vlotter werken tenzij je wacht op de iOcean X7 elite ;)
pi_127805055
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:17 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Zou je dan wel moeten krijgen idd

Let wel op, die Umi X2 die je hier gezet had heeft de turbo versie van de MTK 6589, terwijl de iOcean die momenteel beschikbaar is de youth versie is en die turbo versie niet heeft. Umi zal dus vlotter werken tenzij je wacht op de iOcean X7 elite ;)
Klopt, en hij komt de 18e al zie ik!
http://www.gizchina.com/2(...)o-on-sale-june-18th/
pi_127806711

Heb deze nu al een tijdje, en voor ¤150 heb ik maar 1 oordeel: _O_
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_127807028
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:36 schreef SherlockHolmes het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze nu al een tijdje, en voor ¤150 heb ik maar 1 oordeel: _O_
Welke is dat? Kan jij geen aanspraak maken op de cashback trouwens?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 14 juni 2013 @ 21:50:08 #233
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127807273
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:44 schreef rene90 het volgende:

[..]

Welke is dat? Kan jij geen aanspraak maken op de cashback trouwens?
Anders kijk je ff naar de source van het plaatje, Ascend W1.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127807347
Zit nu net te googlen over die Antelife site die de Umi X2 aanbied.


Kijk uit!

edit: zie http://www.webutation.net/go/review/antelife.com

Iemand nog een andere betrouwbare webwinkel waar ik de Umi X2 Turbo kan bestellen?

[ Bericht 11% gewijzigd door BoefB2 op 14-06-2013 22:02:54 ]
pi_127807380
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:50 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Anders kijk je ff naar de source van het plaatje, Ascend W1.
Had ik even niet aan gedacht nee
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_127807396
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:36 schreef SherlockHolmes het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze nu al een tijdje, en voor ¤150 heb ik maar 1 oordeel: _O_
https://www.huawei-smartservice.nl/cashbacks/ascendW1/
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_127807549
http://www.pandawill.com/(...)42-white-p74768.html
Umi X2 MTK6589

Pandawill heeft hem wel, maar niet de Turbo blijkbaar.

edit: oke bestelling ga ik doen met dhl op http://www.aliexpress.com(...)7-IPS/682149888.html

Ben benieuwd

[ Bericht 17% gewijzigd door BoefB2 op 14-06-2013 22:13:27 ]
pi_127807567
quote:
Bedankt, maar ik heb hem de dag dat hij hier uitkwam al gekocht, en voor die is die actie niet geldig
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  vrijdag 14 juni 2013 @ 21:57:11 #239
97745 Thorical
finding a way
pi_127807611
Hoi ik heb zo'n NEO NOO2 en het werkt best wel goed. Maar de foto's die ik er mee maak zijn vaak onscherp en zijn het vaak net niet, Is daar een app of een update voor? Daarnaast komt het ook steeds vaker voor dat ik opnieuw mijn pin moet invoeren omdat er geen verbinding meer is.
Ben ik hier de enige in?
pi_127809815
Heb ik eindelijk de keuze voor de Faea F1 gemaakt.. moet ik weer kiezen tussen een tweetal webshops. Merimobiles of Android-inside: $175,67 vs $161,48 met free shipping (+code: MOE / 5ADPH) ofwel omgerekend ¤131,80 vs ¤121,15. Merimobiles of Android-inside: $183,67 vs $165,48 met registered shipping ofwel omgerekend ¤137,79 vs ¤124,15. Kun je zeggen: wat is nou een tientje extra.. nou das alweer goed voor 8% van een tweede F1 :+

Then again.. Merimobiles is redelijk bekend qua shop gelijk aan Banggood, Etotalk, Pandawill e.d. Dus daarmee ook betrouwbaarder misschien qua klachtenafhandeling/beroep op 1 jaar garantie etc? Ergens hou ik dat ruime tientje of ¤13,64 liever zelf in the pocket (kan ik bijv. goed gebruiken om een 32GB micro-SD deels mee aan te schaffen of een 16GB micro-SD zo goed als volledig mee aan te schaffen) First world problems, I know.. maar toch :{
mag het weten
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:41:34 #241
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_127812915
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:42 schreef Joosie200 het volgende:
Heb ik eindelijk de keuze voor de Faea F1 gemaakt.. moet ik weer kiezen tussen een tweetal webshops. Merimobiles of Android-inside: $175,67 vs $161,48 met free shipping (+code: MOE / 5ADPH) ofwel omgerekend ¤131,80 vs ¤121,15. Merimobiles of Android-inside: $183,67 vs $165,48 met registered shipping ofwel omgerekend ¤137,79 vs ¤124,15. Kun je zeggen: wat is nou een tientje extra.. nou das alweer goed voor 8% van een tweede F1 :+

Then again.. Merimobiles is redelijk bekend qua shop gelijk aan Banggood, Etotalk, Pandawill e.d. Dus daarmee ook betrouwbaarder misschien qua klachtenafhandeling/beroep op 1 jaar garantie etc? Ergens hou ik dat ruime tientje of ¤13,64 liever zelf in the pocket (kan ik bijv. goed gebruiken om een 32GB micro-SD deels mee aan te schaffen of een 16GB micro-SD zo goed als volledig mee aan te schaffen) First world problems, I know.. maar toch :{
Over een week ofzo word de Faea F2 gereleased. Daar wacht ik op... hopen dattie 2GB RAM heeft, dan issie van mij.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_127813020




Damn! Aliexpress accept nu weer geen PayPal, dan maar Bank Transfer.

Waar moet ik wat invullen? :@
Beneficiary account number is de rekening nummer ontvanger? Help please :D
pi_127813232
Note:

Only transfer payment to the Beneficiary Name as listed above. Please do not transfer payment to the supplier directly.
Transfer the full amount in one payment; do not divide a payment into more than one transfer; Please do not combine all your orders into one payment.
Keep your bank remittance slip for future reference.
Do not transfer payment in currencies other than USD.
Please contact the Alibaba Customer Service Team if the order status has not changed to "buyer has paid the order" 7 working days after you transfer.
When using bank transfers, please transfer enough money to cover all banks` service fee. This will ensure that the supplier receives your full payment and will help you avoid monetary loss caused by refunds or disputes.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 04:29:17 #244
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127818086
quote:
3s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:15 schreef funky_fart het volgende:
Veeeeeeeeeel mooier dan de Iocean x7 is natuurlijk de Neken N6: :+


[ afbeelding ]
wauw, scherp geprijsd ook voor een ding met full HD en 1.5Ghz QC (+/- 175 euro preorder). Ik zie hem helaas nergens op een site met free shipping, dus daar komt nog wel wat bovenop.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_127818416
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:47 schreef BoefB2 het volgende:
Note:

Only transfer payment to the Beneficiary Name as listed above. Please do not transfer payment to the supplier directly.
Transfer the full amount in one payment; do not divide a payment into more than one transfer; Please do not combine all your orders into one payment.
Keep your bank remittance slip for future reference.
Do not transfer payment in currencies other than USD.
Please contact the Alibaba Customer Service Team if the order status has not changed to "buyer has paid the order" 7 working days after you transfer.
When using bank transfers, please transfer enough money to cover all banks` service fee. This will ensure that the supplier receives your full payment and will help you avoid monetary loss caused by refunds or disputes.
Niet een beetje riskant? Als er iets aan de hand is kan je nooit een claim of iets dergelijks indienen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 15 juni 2013 @ 08:07:40 #246
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127818464
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 07:53 schreef rene90 het volgende:

[..]

Niet een beetje riskant? Als er iets aan de hand is kan je nooit een claim of iets dergelijks indienen.
Aliexpress heeft escrow ;) (die is dus tussenpersoon).
Non the less zou ik toch altijd met CC betalen daar omdat je vooraf niet weet wat de grapjassen van de bank als kosten gaan rekenen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127821508
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 07:53 schreef rene90 het volgende:

[..]

Niet een beetje riskant? Als er iets aan de hand is kan je nooit een claim of iets dergelijks indienen.
Ja ik zit hier ook te twijfelen, ik heb liever paypal voor zoiets.
Zit er dus nu aan te denken om het hier te bestellen (de Turbo's leverbaar vanaf 10 juni staat er),
http://www.fulcrumall.com(...)eshipping-p-225.html

Is dit te vertrouwen? Ik heb niet alle delen van dit topic gevolgd, dus ik weet niet of deze site is langsgekomen, maar als ik hem hier met paypal betaal? En met DHL laat leveren?
pi_127821554
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 08:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Aliexpress heeft escrow ;) (die is dus tussenpersoon).
Non the less zou ik toch altijd met CC betalen daar omdat je vooraf niet weet wat de grapjassen van de bank als kosten gaan rekenen.
Als ik CC had, dan cc ja..
Liever gewoon altijd Paypal of Moneybookers. :P
pi_127822876
Even een update: Ik heb dus eind mei een mobiele telefoon (Iocean x7) besteld, daarnaast heb ik ook een klein speakertje erbij besteld van 5 euro, uiteraard apart laten verzenden.

4 Juni kreeg ik de eerste update van de X7, hij had het land van origin verlaten. Nu heb ik sinds die tijd geen update meer gekregen, maar valt vandaag wel het pakketje met de speaker op de mat. Betekent dit dat ik vandaag nog een pakketje kan verwachten? of betekent dit automatisch dat mijn pakketje onderschept is?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 14:44:46 #251
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_127825468
@nickhguitar

Lekker aan het crossposten? In het Chinese webshop topic staan al wat reacties...
pi_127827042
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:44 schreef funky_fart het volgende:
@nickhguitar

Lekker aan het crossposten? In het Chinese webshop topic staan al wat reacties...
Ja hoor, is dat een misdaad ofzo? Het zijn toch allebei relevante topics?
pi_127827256
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:17 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Zou je dan wel moeten krijgen idd

Let wel op, die Umi X2 die je hier gezet had heeft de turbo versie van de MTK 6589, terwijl de iOcean die momenteel beschikbaar is de youth versie is en die turbo versie niet heeft. Umi zal dus vlotter werken tenzij je wacht op de iOcean X7 elite ;)
Ik ga nog even op je reageren, die UMI X2 is zo lastig om te krijgen nu, ik zie nu deze 2 iOCEAN X7:

http://www.minideal.net/i(...)ore-android-4-2.html

http://www.aliexpress.com(...)-Dual/990740343.html

Beide hebben dezelfde specs, en zijn allebei op voorraad zo te zien :)
Is die van Minideal ook een Elite-versie? BEIDE zijn allebij Turbo !!
Vergelijk maar, precies dezelfde :)
pi_127828087
+ hier:
http://www.pandawill.com/(...)droid-42-p75801.html

editje:


Kostyk says:

Post on 2013-06-12 14:33:30

UMI X2 better: - 2500mAh Battery - Bluetooth 4.0 - Card Extend Support TF card up to 64GB extended - Screen Type Corning II gorilla glass, 2.5D bent glass. iocean 7 elite has MTK6589T 1.5GHz, minus - poorly , because the battery is smaller and the powerfull processor, and it quickly drain your battery.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 16:15:57 #255
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127828153
quote:
Is die van Minideal ook een Elite-versie? BEIDE zijn allebij Turbo !!
ziet er uit van wel.

ik blijf hem prijzig vinden, die Elite versie. en heb je al dat RAM en ROM echt nodig? ik kom bij mijn huidige 4GB ROM telefoon al zelden aan m'n limiet als ik regelmatig de boel overzet naar m'n computer.

misschien als je hele films er op gaat zetten of zo, maar dat is met zo'n relatief klein schermpje ook niet ideaal.

en ja bij pandawill krijg je op die $300 nog 5% + $0.65 korting en free shipping. en dan $3 korting op je volgende aankoop. tikt allemaal aan.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_127828335
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:15 schreef RDMKR het volgende:

[..]

ziet er uit van wel.

ik blijf hem prijzig vinden, die Elite versie. en heb je al dat RAM en ROM echt nodig? ik kom bij mijn huidige 4GB ROM telefoon al zelden aan m'n limiet als ik regelmatig de boel overzet naar m'n computer.

en ja bij pandawill krijg je op die $300 nog 5% + $0.65 korting en free shipping. en dan $3 korting op je volgende aankoop. tikt allemaal aan.
Uurtje geleden was ik nog geïnteresseerd in de iOcean x7 elite, nu iets minder.
En het ziet er naar uit dat de UMI X2 Turbo pas volgende week leverbaar is bij Pandawill.com.
The MT6589T is not yet released by UMI dated for 18 June
Ik kijk over een paar dagen wel, en dan bestel ik hem met Paypal.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 16:37:55 #258
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127828696
ik wil niet als een fanboy overkomen maar ik ben zelf voor deze gegaan: http://www.pandawill.com/(...)42-black-p75740.html

$234 na de 5% korting; heeft een leuk turbo processortje en full HD scherm en een grotere accu dan de iocean X7 Elite. als je extra ROM nodig hebt zijn daar kaartjes voor en kun zelf bepalen hoeveel je wilt ipv gelijk 32GB door je strot geduwd te krijgen.

heb hem nog niet binnen dus ik kan niet garanderen dat ie in het echt zo goed is als ie er uit ziet (weet je bij iocean Elite ook niet), maar ben over de specificaties en prijs zelf heel enthausiast.

die Lenovo is ook wel mooi, maar als je toch uit china bestelt kun je full HD telefoontjes voor de helft van de prijs krijgen. ik vraag me af of er games zijn die al gebruik maken van die 27000 score op antutu en bij het browsen ga je het sowieso niet merken.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_127828820

Ziet er zeker mooi uit, en goede specs! ^O^
pi_127829270
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:37 schreef RDMKR het volgende:
ik wil niet als een fanboy overkomen maar ik ben zelf voor deze gegaan: http://www.pandawill.com/(...)42-black-p75740.html

$234 na de 5% korting; heeft een leuk turbo processortje en full HD scherm en een grotere accu dan de iocean X7 Elite. als je extra ROM nodig hebt zijn daar kaartjes voor en kun zelf bepalen hoeveel je wilt ipv gelijk 32GB door je strot geduwd te krijgen.

heb hem nog niet binnen dus ik kan niet garanderen dat ie in het echt zo goed is als ie er uit ziet (weet je bij iocean Elite ook niet), maar ben over de specificaties en prijs zelf heel enthausiast.

die Lenovo is ook wel mooi, maar als je toch uit china bestelt kun je full HD telefoontjes voor de helft van de prijs krijgen. ik vraag me af of er games zijn die al gebruik maken van die 27000 score op antutu en bij het browsen ga je het sowieso niet merken.
Hoe zit dat met de opladers?
Krijg je er gewoon een Europese stekker bij?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:06:10 #261
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127829503
weet ik op dit moment niet, maar het is of dat of een amerikaanse, en converters tussen de twee zijn makkelijk verkrijgbaar.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_127840717
Bij Pandawill heb ik er geen europese stekker bijgekregen

Umi is specwise idd beter door grotere batterij + gorilla glass.

En over die vraag hierboven of dat RAM en ROM wel nodig is: ROM idd niet echt, je hebt toch SD kaart, maar RAM komt altijd goed van pas, en het grootste voordeel van de elite blijft zoals gezegd de betere cpu ;)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 22:37:09 #263
405087 RDMKR
miui mitu
pi_127842045
Ik heb hier eerder 2 videos gepost waar uit wat mij betreft bleek dat 2GB RAM ook niet zo boeiend is. Geen verschil kwa antutu score en ze moesten tig apps openen voordat er enig verschil merkbaar werd, en zelfs dan was het een kwestie van milliseconden.

Meningen kunnen altijd verschillen, maar ik ga er zelf geen 60 dollar extra voor uitgeven (en langer wachten aangezien de X7 Elite nog niet verkrijgbaar was toen ik mijn bestelling deed; denk dat daar nu net verandering in komt?).

quote:
het grootste voordeel van de elite blijft zoals gezegd de betere cpu
die heeft the Tianhe 920+ waar ik het over heb dus ook. :)
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:54:38 #264
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127845364
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:37 schreef RDMKR het volgende:
Tianhe 920
En toch zeggen die filmpjes mij niet zo veel als de ervaring (Xperia Z) mij het tegendeel heeft bewezen.

De Tianhe 920 is weer minder mooi vindt ik ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127854985
Mijn ervaring is juist dat het geen flikker uitmaakt.

Ik was toch al gewend om niet 100 apps naast elkaar te draaien, doe dat met 2GB RAM nog steeds niet.
pi_127855339
nog steeds,mn order niet verstuurd bij pandawill ;(
pi_127855978
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:34 schreef Memento-Mori het volgende:
nog steeds,mn order niet verstuurd bij pandawill ;(
Wanneer besteld? En met DHL?
pi_127857872
7 juni (om 00uur ergens) en hij is gewoon nog niet eens shipped -O-

ben met ebay enzo gewend dat alles direct verzonden wordt uit china enzo
pi_127860047
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:07 schreef Memento-Mori het volgende:
7 juni (om 00uur ergens) en hij is gewoon nog niet eens shipped -O-

ben met ebay enzo gewend dat alles direct verzonden wordt uit china enzo
Dat is erg balen. Ik wou gisteren nog een bestellen bij Pandawill.
Tot ik zag dat er een paar top sellers op ebay dezelfde telefoons verkopen ook uit Hong Kong, die ze zeer snel leveren.
Alleen iets duurder.
Dus als ik iets bestel, doe ik het via ebay.

Enige wat me tegenhoud is de kans van de extra douane kosten en btw enzo.
Hoe gaat dit in z'n werk? Die site van de overheid uit de op werkt niet.
  zondag 16 juni 2013 @ 14:13:02 #270
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127860208
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:16 schreef 16meter het volgende:
Mijn ervaring is juist dat het geen flikker uitmaakt.

Ik was toch al gewend om niet 100 apps naast elkaar te draaien, doe dat met 2GB RAM nog steeds niet.
100 apps draaien dat doe ik ook niet, maar ik merkte het verschil wel. Vooral in de browsers die tabs niet opnieuw hoeven laden. Maarja iedereen zijn eigen ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127862914
Ik ben na een 2 maanden gebruik nog steeds super blij met mijn Meizu MX2, wat een top telefoon! Flyme OS is echt super slick en smooth, nog nooit zo'n ervaring gehad met android. En batterij duur is prima zo'n 1 dag met intensief gebruik anders 1,5 tot 2 dagen :) Het enige is dat de frontcamera zuigt, dat is opzich wel jammer. Design is top en de kwaliteit ook!
pi_127883110
Interessant youtube filmpje over de verschillende foons die hier het meest besproken worden. Is wel in een andere taal maar het help misschien bij het maken van een keuze. :-) Mijn keuze was al gevallen op de umi x2 en die hoop ik volgende week in huis te hebben. :-D

  zondag 16 juni 2013 @ 23:00:25 #273
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127883395
nog 9 daagjes dan launch van Neo n003 :D?
  zondag 16 juni 2013 @ 23:08:01 #274
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127883855
Geen MTK6589T maar verder wel interessant natuurlijk.
Ik zou liever de launch van de Jiayu G4 Adv willen hebben, maar misschien weer Neomobile gaan idd.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 16 juni 2013 @ 23:11:10 #275
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127884076
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:08 schreef shiznuts het volgende:
Geen MTK6589T maar verder wel interessant natuurlijk.
Ik zou liever de launch van de Jiayu G4 Adv willen hebben, maar misschien weer Neomobile gaan idd.
Op Neomobile forum staan wel geruchten dat de er wel een MTK6589T komt of word gelaunched op 25 juni
  zondag 16 juni 2013 @ 23:13:50 #276
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127884231
Humm...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127887946



Wow zeg ^O^ Beste telefoon ooit!
Las ook ergens dat het toestel voorkwam in de Transformers film ofzo.
Ik wil hem graag, maar het probleem is de sd.

There are 4 versions as you can see here:
http://forum.xda-develope(...)482316&postcount=179

Maybe you can wait to its international release. I believe the international version will have microSD support, as well as some other features like NFC and GLONAS, atc. Only, a bit of patience n.n You can think how much important is the NFC feature too. I have it and find it hard to really use it, sure I'll get to use it someday.

For those thinking it's "just a Dual Core" and want to consider quad cores and main brands as absolutely better ones: Remember it has Hyperthreading feature, the same as your Intel powered computer, which makes it as powerful as a quad core, and I'd say it makes it MUCH MORE powerful than a quad core.

Check these videos out and get to your conclusions about it: http://www.youtube.com/user/TheRazrGuy/videos

There you can see comparisions between the Motorola RAZR i (Intel chip) and some quad cores like Galaxy S3 and Note 2, look how the RAZR i being a **single core** works and performs AS GOOD AS these. Even faster, at times.

So, if a first generation Intel Atom processor (Single Core) can do such wonderfully good, just imagine this second one in the K900... First: being Dual Core, second: With Hyperthreating... Not to mention the RAM speed of the Intel chips are way faster than any other. You can check benchmarks.

Comparision between Razr i and more TOP devices are available too. In the video comparision with the Note 2, the only reason why the Galaxy Note 2 is higher in multitasking, specifically in keeping the tasks open as you left them when switching back, is because it has 2 GB of RAM whereas the RAZR i has 1. If compared to the K900 the Note 2 will be easyly beaten, I believe. Sure there will be Note 3, but don't be too surprised if when a video comparsion between the K900 comes out the K900 is still as fast as the Note 3. Sure, the Note 2 and 3 has several unique features, that's another matter.

I'm only pointing out the performance power of the Intel powered smartphones, whatever its brand is.
I currently have the RAZR i and I'm very, very happy with it ALL works fine and haven't had a single problem. And because of its build materials (Kevlar, Aluminium) it's even more appealing than others, even than Xperias which have a very handsome desing.

Alright, check those videos out, review a litte more, wait a litte more and decide, please. I believe the Intel powered smartphones will soon become as popular and will get as much support from developers as any main brand.

- L.

Oh, it's been already rooted (Everything will be better when int release comes out!):

Benchmarks
pi_127890719
Wat is dit voor TT? Loop al een maand of 6 rond met een Chinaphone met 2GB ram.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_127906202
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 02:24 schreef Thas het volgende:
Wat is dit voor TT? Loop al een maand of 6 rond met een Chinaphone met 2GB ram.
En welk model heb je dan? :) Want de top vijf uit deze reeks komt nu pas een beetje op gang.

In ander nieuws..


Faea F1 hands-on die de talen showt + wat games. Geen NL, wèl Playstore aan boord en ze claimen de F1 in stock te hebben (eerst zien, dan geloven maar toch.. of het is een rip-off net zoals dat Jiayumobileshop ook niks van doen heeft met Jiayu)
mag het weten
pi_127910626
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:26 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]


Wow zeg ^O^ Beste telefoon ooit!
Las ook ergens dat het toestel voorkwam in de Transformers film ofzo.
Ik wil hem graag, maar het probleem is de sd.

There are 4 versions as you can see here:
http://forum.xda-develope(...)482316&postcount=179

Maybe you can wait to its international release. I believe the international version will have microSD support, as well as some other features like NFC and GLONAS, atc. Only, a bit of patience n.n You can think how much important is the NFC feature too. I have it and find it hard to really use it, sure I'll get to use it someday.

For those thinking it's "just a Dual Core" and want to consider quad cores and main brands as absolutely better ones: Remember it has Hyperthreading feature, the same as your Intel powered computer, which makes it as powerful as a quad core, and I'd say it makes it MUCH MORE powerful than a quad core.

Check these videos out and get to your conclusions about it: http://www.youtube.com/user/TheRazrGuy/videos

There you can see comparisions between the Motorola RAZR i (Intel chip) and some quad cores like Galaxy S3 and Note 2, look how the RAZR i being a **single core** works and performs AS GOOD AS these. Even faster, at times.

So, if a first generation Intel Atom processor (Single Core) can do such wonderfully good, just imagine this second one in the K900... First: being Dual Core, second: With Hyperthreating... Not to mention the RAM speed of the Intel chips are way faster than any other. You can check benchmarks.

Comparision between Razr i and more TOP devices are available too. In the video comparision with the Note 2, the only reason why the Galaxy Note 2 is higher in multitasking, specifically in keeping the tasks open as you left them when switching back, is because it has 2 GB of RAM whereas the RAZR i has 1. If compared to the K900 the Note 2 will be easyly beaten, I believe. Sure there will be Note 3, but don't be too surprised if when a video comparsion between the K900 comes out the K900 is still as fast as the Note 3. Sure, the Note 2 and 3 has several unique features, that's another matter.

I'm only pointing out the performance power of the Intel powered smartphones, whatever its brand is.
I currently have the RAZR i and I'm very, very happy with it ALL works fine and haven't had a single problem. And because of its build materials (Kevlar, Aluminium) it's even more appealing than others, even than Xperias which have a very handsome desing.

Alright, check those videos out, review a litte more, wait a litte more and decide, please. I believe the Intel powered smartphones will soon become as popular and will get as much support from developers as any main brand.

- L.

Oh, it's been already rooted (Everything will be better when int release comes out!):

Benchmarks
Die telefoon is fucking stylo idd, maar die software is echt een partij lelijk :')
pi_127911944
Vandaag deze update:

Arrival at border point of destination country

Jeuj! Betekent dit dat hij er morgen is of zijn er nog meer eventuele processen die volgen :P?
  maandag 17 juni 2013 @ 18:32:49 #282
24313 Gremen
Eindbaas
pi_127912283
Nu begint het pas. Duane enzo
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_127913565
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:32 schreef Gremen het volgende:
Nu begint het pas. Duane enzo
Dit was denk ik mijn laatste update via Swiss post? Hoe kan ik heb pakketje nu verder volgen?
  maandag 17 juni 2013 @ 19:04:36 #284
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127913658
Lees gewoon even hier: GC / [Chinese Webshops] Topic #262 Waar Chinapost binnen één week levert! bij SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland .

- Wordt trouwens door m'n phone gehint dat het nu toch tijd is voor een nieuwe phone. M'n N002 begint bij full brightness en wat browsen gemeen heet te worden (cooler wordt op hoogte van waar de volumeknop begint en daarvandaan naar beneden, maar daarboven is alles dus echt ongezond warm).

[ Bericht 39% gewijzigd door shiz op 17-06-2013 21:36:29 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 17 juni 2013 @ 22:54:16 #285
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_127928218
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:04 schreef shiznuts het volgende:

M'n N002 begint bij full brightness en wat browsen gemeen heet te worden (cooler wordt op hoogte van waar de volumeknop begint en daarvandaan naar beneden, maar daarboven is alles dus echt ongezond warm).
Dat is wat me meteen opviel vanaf het moment dat mn vrouw de Neo in gebruik nam, maar ik hoor haar er nooit meer over.

Neemt de warmteopbouw progressief toe in de tijd? (steeds sneller steeds heter?)
  maandag 17 juni 2013 @ 22:58:06 #286
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_127928390
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:04 schreef shiznuts het volgende:

- Wordt trouwens door m'n phone gehint dat het nu toch tijd is voor een nieuwe phone. M'n N002 begint bij full brightness en wat browsen gemeen heet te worden (cooler wordt op hoogte van waar de volumeknop begint en daarvandaan naar beneden, maar daarboven is alles dus echt ongezond warm).
De mijne doet dat ook op de meest vreemde momenten... hij wordt heel heet,maar koelt dan ook zo weer af :\

Ik zat met smart te wachten op betere reviews van de NEO, maar nu ik die achterkant zie in dit filmpje is het huilen huilen huilen, dat ziet er niet uit. Cheapass shiny plastic -1000000. ;( :'(


Nou de G4 maar afwachten... we'll have to see :9
Die iocean ziet er zoveel beter uit... miss ook nog een optie als die G4 ook tegen gaat vallen :+
Koekje d'r bij?
  maandag 17 juni 2013 @ 22:58:18 #287
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_127928397
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:32 schreef Gremen het volgende:
Nu begint het pas. Duane enzo
Duane Wayne? (geintje, flauw van me :9 )

  maandag 17 juni 2013 @ 22:59:04 #288
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127928435
Lijkt er wel op ja. Is de laatste week of drie. Maar ik word er steeds 'banger' van. Zeker nu het weer hier overdag boven de 30'C is. En ik wil niet dat 'ie ontploft ofzo. En ik zit echt alleen in de trein ff 10mins te browsen ofzo en dan is 'ie zo heet als een strijkijzer.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 17 juni 2013 @ 23:01:27 #289
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_127928560
oeps, das wel heeeel snel inderdaad, snap de 'angst'. Zal nog eens vragen of die van haar ook zo snel zo heet wordt.
  maandag 17 juni 2013 @ 23:02:24 #290
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_127928603
*oeps*

[ Bericht 99% gewijzigd door funky_fart op 17-06-2013 23:28:45 (mezelluf kwoten, nergens goed voor of tegen) ]
  maandag 17 juni 2013 @ 23:03:13 #291
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_127928644
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:59 schreef shiznuts het volgende:
Lijkt er wel op ja. Is de laatste week of drie. Maar ik word er steeds 'banger' van. Zeker nu het weer hier overdag boven de 30'C is. En ik wil niet dat 'ie ontploft ofzo. En ik zit echt alleen in de trein ff 10mins te browsen ofzo en dan is 'ie zo heet als een strijkijzer.
We hebben hier in NL natuurlijk nog niet enorm warm weer gehad, dus daar heeft ie ook nog niet onder hoeven lijden, maar het schijnt woensdag belachelijk warm weer te worden, ik zal mijn NEO dan eens in de gaten houden!.
Koekje d'r bij?
  maandag 17 juni 2013 @ 23:04:05 #292
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127928680
Dat de neo warm word hebt ik ook, vooral boven in is logisch.. daar zitten nou eenmaal de chips..
Zoals je in mijn review van de Infrarood thermometer kon zien is hij daar ook ruim 10 graden warmen dan onder aan..

Nooit echt een heel groot probleem gevonden, maar hij kan goed warm worden ja..
  maandag 17 juni 2013 @ 23:06:40 #293
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127928783
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:58 schreef eleganza het volgende:

[..]

De mijne doet dat ook op de meest vreemde momenten... hij wordt heel heet,maar koelt dan ook zo weer af :\

Ik zat met smart te wachten op betere reviews van de NEO, maar nu ik die achterkant zie in dit filmpje is het huilen huilen huilen, dat ziet er niet uit. Cheapass shiny plastic -1000000. ;( :'(


Nou de G4 maar afwachten... we'll have to see :9
Die iocean ziet er zoveel beter uit... miss ook nog een optie als die G4 ook tegen gaat vallen :+
Ik vind dat glimmende allemaal wel mee vallen in dat filmpje, dat heeft bijvoorbeeld een Samsung Galaxy S3 ook en die is daardoor ook niet gelijk cheap ogend..

de Premodel fotos van bijvoorbeeld de neo (en dan zwart vooral) leken mij veel meer te glimmen dan dat ik hier zo zie.. Neo n003 vind ik zelf in het wit er nu nog wel redelijk mooi uit zien..
Die X7 is wat mij betreft wat te recht qua design
  maandag 17 juni 2013 @ 23:07:11 #294
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127928807
Ik zal de volgende keer een koekenpan en een eitje meenemen.

Nu is het de laatste weken merkbaarder geworden, maar goed daar zaten ook coole dagen bij (14'C - 17'C ofzo), dat het vandaag 31'C, morgen 33'C en woensdag 37'C+ wordt is ook eerder de uitzondering natuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127928820
Je kan battery solo ff downloaden? kan je temp van je accu zien

mijn telefoon was vandaag ook na 10 min klaar voor wat eitjes.. maar is wel al 3 jaar oud
  maandag 17 juni 2013 @ 23:10:21 #296
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127928955
Hmm... kan ik weleens doen ja.

@ Downstar: ben het eens wat betreft de X7, te 'kantig' inderdaad.
De N003 ziet er niet eens zo slecht uit als deze versie:


Zou dan qua standard alleen de Turbo processor missen.
M'n Jiayu G2 was trouwens ook zo plastic shiney:


Was niks mis mee, voelde eigenlijk juist prettig aan vond ik.

:P En zo is het dus altijd nog de Jiayu G4 Adv die op #1 staat. Duurt lang! O-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 17 juni 2013 @ 23:12:13 #297
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127929070
WTF ZIE IK NU..
Filmpje van review komt van lightake..

Gister nog gevraagd of ze al een premodel hadden, want officiele reseller van neo etc..
neuh niks.. launch is pas 25 juni etc :P

en wat hebben ze.. :P
morgen maar eens even achter aan, laat ze die neon003 maar maar mij sturen :D
  maandag 17 juni 2013 @ 23:13:30 #298
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127929131
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:10 schreef shiznuts het volgende:
Hmm... kan ik weleens doen ja.

@ Downstar: ben het eens wat betreft de X7, te 'kantig' inderdaad.
De N003 ziet er niet eens zo slecht uit als deze versie:
[ afbeelding ]

Zou dan qua standard alleen de Turbo processor missen.

:P En zo is het dus altijd nog de Jiayu G4 Adv die op #1 staat. Duurt lang! O-)
Hmm die pandaversie is ook wel vet ja :D

Advanced krijg toch ook gewoon de MTK6589? of miss ik nou wat?
  maandag 17 juni 2013 @ 23:15:45 #299
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127929250
MTK6589T dus.

Ik kan natuurlijk niet met 1GB RAM en MTK6589 gaan rondlopen als het beter kan. :P
Ik moet er wel ruim een half jaar mee doen natuurlijk... dan wil ik niet meteen al achterlopen.

Wel verrassend trouwens dat de N003 MHL support heeft. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127929648
Die panda versie van de Neo ziet er goed uit ja. En dat filmpje.. net twee look-a-likes.. China Samsung Galaxy versus China Sony Xperia of zo :P Ben benieuwd naar de prijs van de Neo 3 premium, want hij zou toch officieel de goedkoopste premium zijn van allemaal toch?
mag het weten
  maandag 17 juni 2013 @ 23:33:04 #301
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127930069
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:15 schreef shiznuts het volgende:
MTK6589T dus.

Ik kan natuurlijk niet met 1GB RAM en MTK6589 gaan rondlopen als het beter kan. :P
Ik moet er wel ruim een half jaar mee doen natuurlijk... dan wil ik niet meteen al achterlopen.

Wel verrassend trouwens dat de N003 MHL support heeft. :)
Vreemd, ik dacht dat beide een telefoon uit brachten in 2 versie Youth enb premium..
Beide eigenlijkb identiek, alleen grootste verschil was dat de Neo dan een fhd scherm had en de jiayu g4 niet...

Zo staat het toch ook op pandawill en zo?

Sws is Neo er op vooruit gegaan gezien ze zo te zien nu wel worden geleverd met Nederlandse taal ( sws alle talen) en ik zag een playstore..

Tevens leveren ze de Neo n003 gelijkmet ips scherm ipv een latere update :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')