abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_132576532
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:53 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Iedereen vooraan: bedankt. Geniaal.
Dat stukje tussen Don't Forget Who You Are en het encore was tof. :)
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi.
pi_132579009
Holy shit! Wat is The Kane toch een held _O_
  maandag 28 oktober 2013 @ 16:20:02 #153
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_132659145
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 10:19 schreef Steffie het volgende:
Dat stukje tussen Don't Forget Who You Are en het encore was tof. :)
Geweldig dat we met zijn allen net zo lang door bleven gaan totdat hij terugkeerde ja, echt een compliment voor het publiek! Ik had verwacht dat het na een minuutje al wel zou afnemen, maar het bleef uit volle kracht gezongen worden totdat hij weer tevoorschijn kwam.

De "Balcony! Floor! Balcony! Floor!" stukjes en de door Miles geregisseerde circle pit (bij "Give Up") vond ik ook erg geslaagd :)

Volgens mij ben ik afgelopen vrijdagavond fan geworden. Terwijl ik voorheen hem af en toe op zette omdat ik het "best aardig" vond.
Volgt: Better Call Saul | Girls | Modern Family | Mr. Robot | New Girl | OITNB | South Park | Stranger Things
Volgde: Angel | Breaking Bad | BtVS | Californication | Dexter | LOST | Nurse Jackie | OZ | Prison Break | The Office | Togetherness
  maandag 28 oktober 2013 @ 17:53:54 #154
159761 Arn0
Abbey Road
pi_132662548
Ik vond ook echt heerlijk, ik denk achteraf gezien het beste concert wat ik van hem heb gezien. Wat een performer is het toch, wow.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  maandag 7 april 2014 @ 23:20:27 #157
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_138634868
Haal de aanstekers maar vast tevoorschijn ;)
Volgt: Better Call Saul | Girls | Modern Family | Mr. Robot | New Girl | OITNB | South Park | Stranger Things
Volgde: Angel | Breaking Bad | BtVS | Californication | Dexter | LOST | Nurse Jackie | OZ | Prison Break | The Office | Togetherness
pi_141539791
Achterstallig onderhoud deel oneindig:

quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:06 schreef Aisumasen het volgende:
[ afbeelding ]

Pinkpop? Lowlands? Into The Great Wide Open? Nee, op Bruis fokking Maastricht deed Miles Kane een van de leukste shows die ik hem dit jaar heb zien spelen (6 and counting). Op een veredelde braderij steeg hij weer eens boven zichzelf uit, en bewees opnieuw waarom hij een van de meest interessante rock and roll-acts van het moment is.

Groot gedeelte van de set.

'Rearrange', met een valse start.

'Quicksand' pro-shot

'Give Up', toen nog met Frankie Goes To Hollywood in de brug :D.

'Darkness In Our Hearts'. Geen show van Miles Kane zonder dat z'n Gibson niet meer wilt meewerken. Frontman zonder gitaar tijdens de solo vanaf 03:30.

'You're Gonna Get It'. Geen show van Miles Kane zonder dat n of meerdere gitaren... (01:30)

Dan Paradiso, alle songs die uniek zijn en/of zeldzaam in de set zitten:

Toen dik half jaar moeten wachten, maar met een dampende nieuwe set met louter hits als 40 minuten durend voorprogramma van Arctic Monkeys in Finsbury Park:

Dan afgelopen zaterdag, Best Kept Secret. Mooi naar: 3 nummers staan online op 3VOOR12, zo'n beetje de rest van de nummers is (semi-)live uitgezonden, maar die digitale uitzending had storing. Mooie opname op in rook. Miles Kane was een beetje schor, en de geluidsmix doet de band niet veel eer aan, maar een leuke snapshot alhier:

En een bizarre keus om akoestisch te doen live bij 3FM, maar hij doet wel gevarieerde sessies:

Dan is d'r ook nog mijn oog, heb natuurlijk 'Counting Down The Days' voor jullie weten te vangen. (Je moet wat improviseren als je de rest van de songs al 10 keer op tape hebt staan lol). Let vooral op het intro:

En ook deze ging er weer goed op:

pi_141859121
Het optreden van Miles Kane op de Werchter livestream klonk goed! Hij speelde een nieuw lied en voor 'You're Gonna Get It' had hij nog een stukje QOTSA - Feel Good Hit Of The Summer gestopt.
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik niet al je linkjes aanklik, Aisumasen, maar heeft hij dit wel eens eerder gedaan? Het was een leuke verrassing :)
pi_141861457
Nu in de herhaling op http://www.skynet.be/nl/f(...)r-2014/live-stream#2. Kort koppie heeft ie!
pi_141866197
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:20 schreef Tourniquet het volgende:
Nu in de herhaling op http://www.skynet.be/nl/f(...)r-2014/live-stream#2. Kort koppie heeft ie!
Ik was het ook al aan het kijken. Goede show O+
pi_141882986
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:06 schreef BillDauterive het volgende:
Het optreden van Miles Kane op de Werchter livestream klonk goed! Hij speelde een nieuw lied en voor 'You're Gonna Get It' had hij nog een stukje QOTSA - Feel Good Hit Of The Summer gestopt.
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik niet al je linkjes aanklik, Aisumasen, maar heeft hij dit wel eens eerder gedaan? Het was een leuke verrassing :)
Haha, schande ;)!

20ste solo-gig, amper 2 weken terug nog gezien, beide dingen kwamen als een complete verrassing! Iemand die de live-stream weet te regelen?
pi_148874463

Gloednieuw, Geoff Zanelli & Mark Ronson met Miles Kane.
  woensdag 28 maart 2018 @ 13:27:31 #165
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_178146735
Watch This Space!

....

Aisu, take it away O-)
pi_178321199
quote:
4s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:27 schreef Xurk het volgende:
Watch This Space!

....

Aisu, take it away O-)
Dat is sowieso niet de titel van het album :P. De slotzin van de nieuwsbrief ("nieuwe tourdata, meer nieuws volgt, watch this space!") is hilarisch genoeg opgevat door het altijd amateuristische BuzzE (https://www.nu.nl/muziek/(...)en-gaat-tournee.html) als titel nieuwe album. Album staat gepland voor september, en een snippet van de lead-single is hier te horen in het tweede gedeelte: https://strangedaysindeed(...)m-his-upcoming-album
  vrijdag 6 april 2018 @ 09:34:17 #167
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_178340559
Dat duurde langer dan ik dacht :D

quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 12:22 schreef Aisumasen het volgende:
Dat is sowieso niet de titel van het album :P. De slotzin van de nieuwsbrief ("nieuwe tourdata, meer nieuws volgt, watch this space!") is hilarisch genoeg opgevat door het altijd amateuristische BuzzE (https://www.nu.nl/muziek/(...)en-gaat-tournee.html) als titel nieuwe album. Album staat gepland voor september, en een snippet van de lead-single is hier te horen in het tweede gedeelte: https://strangedaysindeed(...)m-his-upcoming-album
OMG, echt? :') Ik heb dat als albumtitel bij drie verschillende persberichten gezien... wat een #fail :+

Ik ben toch weer erg benieuwd, ben na album #2 (en vooral na het epische Paradiso concert) definitief fan geworden.
pi_178567894

[ Bericht 75% gewijzigd door Aisumasen op 17-04-2018 02:16:22 (YouTube-link) ]
  dinsdag 17 april 2018 @ 03:37:01 #169
192683 AMDB
Visionair.
pi_178568485
"Not available in your country"

Welk jaar leven we ook alweer in :')
pi_178576463
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 03:37 schreef AMDB het volgende:
"Not available in your country"

Welk jaar leven we ook alweer in :')
Doet het hier gewoon.
Some things should be simple; even an end has a start
  dinsdag 17 april 2018 @ 14:19:55 #171
192683 AMDB
Visionair.
pi_178577439
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 april 2018 13:42 schreef Leonos het volgende:

[..]

Doet het hier gewoon.
Woon niet in NL:-)

Vanavond maar even op andere kanalen zoeken!
pi_178591158
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 09:34 schreef Xurk het volgende:
Dat duurde langer dan ik dacht :D [..]
En weet je wat korter gaat duren dan we dachten :P?

Derde solo-album 'Coup De Grace' komt 8 juni 2018 uit.
  woensdag 18 april 2018 @ 08:33:50 #173
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_178593232
Woohoo! Ik ben erg benieuwd! :Y
pi_178593607
Lijkt me een uitstekende timing!

Loaded valt me absoluut mee namelijk :Y
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')