abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 september 2013 @ 06:29:02 #301
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_131699750
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 15:57 schreef Jagärtrut het volgende:
Dan is de vraag of de vriendschap het waard is, lemans. Ik ben gister teruggekomen van 36 uur Nederland voor een bruiloft, die me in totaal meer dan 300 euro gekost heeft. Dat is meer dan de helft van wat ik maandelijks te besteden heb na vaste lasten enzo. Het was het waard, maar k heb me ook bedacht of de vriendschap dit wel waard was. Maar, besloten dat het zo is. Het was ook een leuk feestje!
Maar dat vind ik anders. Ik heb ook wel eens heel serieus overwogen om tussen de 30 en 38 uur te reizen voor een bruiloft, en het alleen niet gedaan omdat ik me op de dag zelf geen raad zou weten met m'n oudste, die toen net 1 was. Anders had ik het zeker gedaan. Voor de 30e verjaardag van mijn beste vriend ben ik ook overgevlogen (uit China, welteverstaan), en vorig jaar hing onze hele vakantieplanning op de 50e verjaardag van een van de beste vrienden van mijn man. Maar ik vind een vrijgezellenfeest dan wat anders, en in die zin vind ik het vrijgezellenfeest minder met de vriendschap te maken hebben, dan de bruiloft. Maar ik besef dat dat heel persoonlijk is. Mijn vrijgezellenfeest was gewoon een avond lekker eten en drinken met vrienden, en wat mij betreft was dat perfect.

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 15:41 schreef Lemans24 het volgende:
Zou Kenya of Borneo kiezen, trouwens.
Turkije is wel cheap vanuit Dubai...
Turkije is een van de duurste bestemmingen: het is een Space camp, compleet met simulators e.d. Maar ik geloof niet dat dat trekt. Ze voelt het meest voor het PADI verhaal, maar ik vind 'r nog zo jong...

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 18:28 schreef flipsen het volgende:
Wij gingen vanuit midden Drenthe helemaal naar... Appelscha! Op de fiets! En het jaar later maar liefst 3 dagen naar de grote stad; Rotterdam :Y Waar ik nog verdwaalde op Zuidplein :@
Oe, wij liepen in de 4e van het VWO van Frederiksoord naar Appelscha, alwaar we gezellig gingen kamperen. Voor de hele klas geregeld door een vriendin en mij. Inclusief BBQ :)

Maar op oudste haar leeftijd, dus 6e lagere school (hier begint de middelbare school een jaar eerder), gingen we naar Ameland. En dat was een wereldreis!

Maar zoals ik elders al schreef: ik denk dat ik mijn kinderen eerder zou laten duiken, dan laten fietsen ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')