abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 juni 2013 @ 19:05:49 #1
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127329116
Aan alle Anime fans, deze series is echt fucking AWESOME!!!! seriously !!!
net begonnen en bij afl 10 nu!! continu wtf what the hell or just WOW momenten.
Ben je fan van DBZ Naruto the last airbender etc etc gewoon kijken .. hij is wel lastig te vinden, daarvoor zoeken op de volgende namen Shingeki no Kyojin of Attack on titan.
of gewoon klikken op deze link : http://www.animefansftw.com/shingeki-no-kyojin/


het verhaal in a nuttschell

Enkele honderden jaren geleden, werden mensen bijna uitgeroeid door reuzen. Giants zijn meestal meerdere verdiepingen hoog, lijken geen intelligentie hebben, verslinden mens en, het ergste van alles, lijkt het te doen voor het plezier in plaats van als een bron van voedsel. Een klein percentage van de mensheid overleefd door wanden comfortabele kamers in een stad beschermd door extreem hoge muren, zelfs groter dan de grootste van de reuzen.

Flash forward naar het heden en de stad heeft niet gezien een reus in meer dan 100 jaar. Tiener Eren en zijn pleegzus Mikasa getuige iets gruwelijk als de stadsmuren worden vernietigd door een super reus die uit Verschijnt de lucht vallen. Als de kleinere reuzen vloed de stad, de twee kinderen kijken in horror als hun moeder levend wordt opgegeten. Hij zweert dat hij elke reus zal vermoorden en wraak te nemen voor de hele mensheid.

enjoy :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_128487602
Sasha Braus is awesome.

pi_128488103
Klinkt goooeed!
pi_128493095
Yep, geweldige Anime! ben er helemaal aan verslaafd haha.

Kwaliteit van de muziek en animeren is echt goed. Ook het verhaal spreekt me aan.

Zeker een aanrader, zijn nu 13 aflevering uit en nog 12 te gaan. Weet verder niet of ze verder gaan na seizoen 1, want ik weet niet hoelang die manga al loopt sinds ik die zooi niet kan lezen. :P
pi_128498265
Ja zeker goed. Leuk ook dat de 1ste ep meteen de hel losbarst, het boeit meteen. Weinig verveeld met deze serie. :Y
pi_128499122
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:36 schreef smithy86 het volgende:
Yep, geweldige Anime! ben er helemaal aan verslaafd haha.

Kwaliteit van de muziek en animeren is echt goed. Ook het verhaal spreekt me aan.

Zeker een aanrader, zijn nu 13 aflevering uit en nog 12 te gaan. Weet verder niet of ze verder gaan na seizoen 1, want ik weet niet hoelang die manga al loopt sinds ik die zooi niet kan lezen. :P
Op dit tempo haalt de anime de manga makkelijk in dus ik denk dat we nog wel een lange tijd moeten wachten op een tweede seizoen..
pi_128526026
Volgt de anime de manga 1 op 1 tot nu toe? Gisteren de eerste aflevering van de anime gekeken, het heeft mijn interesse gewekt, dit weekend even verder naar kijken.

Gantz de manga is ook een aanrader waarvan het laatste hoofdstuk onlangs is gepubliceerd, het einde voelde een beetje gehaast, maar doet niet af aan de kwaliteit van de manga over het geheel genomen. Berserk is ook een aanrader qua manga, maar die zit al maanden zonder een nieuw hoofdstuk.
pi_128529631
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 06:59 schreef Matamalam het volgende:
Volgt de anime de manga 1 op 1 tot nu toe? Gisteren de eerste aflevering van de anime gekeken, het heeft mijn interesse gewekt, dit weekend even verder naar kijken.

Gantz de manga is ook een aanrader waarvan het laatste hoofdstuk onlangs is gepubliceerd, het einde voelde een beetje gehaast, maar doet niet af aan de kwaliteit van de manga over het geheel genomen. Berserk is ook een aanrader qua manga, maar die zit al maanden zonder een nieuw hoofdstuk.
Episode 1 is chapter 1 & 2,5 van de manga. Je ziet dus in episode 1 meer dan in de eerste uitgave van de manga maar dit verschilt per episode.
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:51:04 #9
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_128532044
Waarom is hier een apart topic voor? :P
Een beetje overrated vind ik wel, de laatste episodes bijvoorbeeld gingen veel te traag, maar toch wel een van de beteren :)
Helemaal super.
pi_128532501
Het begin was betere, de afgelopen paar afleveringen waar te veel praten en niet genoeg actie.
pi_128532715
Zijn ze nog steeds op Namek Trost?
“An interesting thing is a good thing.”
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:00:30 #12
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_128534539
Oh my gawd Shingeki so edgy huehuehue. Ik was hyped voor de anime maar het valt vies tegen eerlijk gezegd. Je kan beter een goede anime gaan kijken, zoals Free! :)
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_128534579
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zijn ze nog steeds op Namek Trost?
:')

Eigenlijk moet ik er gewoon een keer aan beginnen, maar ik kan het niet :N

quote:
99s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh my gawd Shingeki so edgy huehuehue. Ik was hyped voor de anime maar het valt vies tegen eerlijk gezegd. Je kan beter een goede anime gaan kijken, zoals Free! :)
Je trollt, maar ik ben het wel met je eens *)
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:04:03 #14
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_128534677
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:01 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

:')

Eigenlijk moet ik er gewoon een keer aan beginnen, maar ik kan het niet :N

[..]

Je trollt, maar ik ben het wel met je eens *)
Shingeki was zo promising, maar het is zo vreselijk slow paced momenteel. Misschien dat de 2e cour het nog enigszins goed kan maken. En ja ik trollde met Free!, maar ik was wel serieus dat je beter Full Metal Alchemist: Brotherhood kan kijken in plaats van Shingeki no Edgy.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:05:24 #15
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_128534724
Overhyped
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_128535332
Wacht! Maus? Je meende het niet toen je Free! een goede anime noemde!?

quote:
99s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:19 schreef Repelsteeltju's kat het volgende:

[..]

,,mmmmmmmmmmmm
“An interesting thing is a good thing.”
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:24:37 #17
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_128535499
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wacht! Maus? Je meende het niet toen je Free! een goede anime noemde!?

[..]

Another worthless piece of shit coming out of the Kyoanus. Ik ga het wel kijken omdat ''uaaahhh hype hype hype :@'' enzo.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_128535619
Maar de framrates! Die rotoscopische borstcrawl! Die zwemjongens!



*sterft gelukkig*
“An interesting thing is a good thing.”
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:29:24 #19
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_128535716
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wacht! Maus? Je meende het niet toen je Free! een goede anime noemde!?

[..]

1:00 ziet er uit als forced drama. Dat was de aantrekkingskracht van K-ON: alleen maar fun fun. Het spannendste van alles was dat Yui haar haar knipte eind seizoen 2.
Helemaal super.
pi_128535916
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar de framrates! Die rotoscopische borstcrawl! Die zwemjongens!

[ afbeelding ]

*sterft gelukkig*
*O* ZWEM-JONG-ENS ZWEM-JONG-ENS *O*

quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:29 schreef Kyubey het volgende:

[..]

1:00 ziet er uit als forced drama. Dat was de aantrekkingskracht van K-ON: alleen maar fun fun. Het spannendste van alles was dat Yui haar haar knipte eind seizoen 2.
Ja dat was heftig zeg ;(
pi_128535940
Eens, hij is tof.

Goed verhaal en zo.
pi_128536178
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:29 schreef Kyubey het volgende:

[..]

1:00 ziet er uit als forced drama. Dat was de aantrekkingskracht van K-ON: alleen maar fun fun. Het spannendste van alles was dat Yui haar haar knipte eind seizoen 2.
Daar ben ik ook en beetje bang van, maar aan de andere kant zijn alle series gericht op de shoujo-doelgroep min of meer verplicht de bishounen elkaar boos aan te laten kijken --de subtekst is dan dat er seksuele spanningen zijn ofzo. Over het algemeen kan je daar wel gemakkelijk overheen kijken.
“An interesting thing is a good thing.”
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:01:30 #23
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_128537290
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Shingeki was zo promising, maar het is zo vreselijk slow paced momenteel. Misschien dat de 2e cour het nog enigszins goed kan maken. En ja ik trollde met Free!, maar ik was wel serieus dat je beter Full Metal Alchemist: Brotherhood kan kijken in plaats van Shingeki no Edgy.
Hoe verhoudt Brotherhood zich tot de eerste serie? Is Brotherhood een reboot of een vervolg?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_128538207
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Hoe verhoudt Brotherhood zich tot de eerste serie? Is Brotherhood een reboot of een vervolg?
Reboot, maar wel volgt het de volledige manga van begin tot eind. Daardoor is hij beter dan de originele anime.
pi_128538224
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Hoe verhoudt Brotherhood zich tot de eerste serie? Is Brotherhood een reboot of een vervolg?
Een doorstart. Het begin raast door het materiaal dat al door de eerste serie geadapteerd is en is wat ongenspireerd daardoor. Maar verder is Broederschap van begin tot eind hondstrouw aan de manga.
“An interesting thing is a good thing.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')