abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:09:50 #251
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_127791782
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:08 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Damn yo, nu ben ik wel akelig nieuwsgierig naar de slechtheid van deze zomerblockbuster fail.

Misschien volgende week ff naartoe haha
Positief punt: hij duurt maar 100 minuten
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:12:17 #252
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_127791861
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:09 schreef mschol het volgende:
hij is niet in 3D dat scheelt..

ben overigens ook wel benieuwd naar world war Z.. maar die zal wel in 3D gaan draaien...
World War Z is inderdaad in 3D, op de site van Pathe kan je aankomende films gewoon sorteren op 3D:

Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_127793987
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

World War Z is inderdaad in 3D, op de site van Pathe kan je aankomende films gewoon sorteren op 3D:

[ afbeelding ]
ik was te lui om op de site te kijken :+
pi_127794565
World War Z in IMAX? Of niet?
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:48:50 #255
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_127795307
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:25 schreef wolfrolf het volgende:
World War Z in IMAX? Of niet?
Alleen Australie en Hong Kong volgens mij
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_127798456
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:25 schreef wolfrolf het volgende:
World War Z in IMAX? Of niet?
Nee, ik kreeg net de trailer en daar werd geen 'Ook in imax' bij aangegeven. Net in Arena ging het er bij Trance vrij amateuristisch aan toe. Een half uur na de geplande aanvangstijd werd de band een keer gestart (waarbij ze wel zo vriendelijk waren de reclame te skippen) maar toen bleken ze de verkeerde film (Iron Man 3) te hebben opgezet...
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:29:25 #257
381477 Izzit
This Izzit
pi_127798759
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:31 schreef wolfrolf het volgende:
Het geluid gisteren in de imaxzaal spuimarkt stond behoorlijk hard trouwens..
Dat vond ik nou ook. Ook bij Iron Man 3 trouwens. Was in Pathé Arena wat minder het geval.

Dit weekend staan The Iceman, After Earth en Only God Forgives op het program. En misschien woensdag Star Trek nog eens checken :)
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:30:27 #258
381477 Izzit
This Izzit
pi_127798793
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:21 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Nee, ik kreeg net de trailer en daar werd geen 'Ook in imax' bij aangegeven. Net in Arena ging het er bij Trance vrij amateuristisch aan toe. Een half uur na de geplande aanvangstijd werd de band een keer gestart (waarbij ze wel zo vriendelijk waren de reclame te skippen) maar toen bleken ze de verkeerde film (Iron Man 3) te hebben opgezet...
Wow, pijnlijke misser! Ik had het al gepost maar ik had onlangs in zaal 1 van Tuschinksi tot 2 keer toe dat het zaallicht tijdens de film zo'n 10 minuten aan stond. Dat was ook vrij kut.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:32:16 #259
381477 Izzit
This Izzit
pi_127798859
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:25 schreef wolfrolf het volgende:
World War Z in IMAX? Of niet?
Nee, deze draait in normale en 3D versie.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:13:01 #260
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_127800331
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:31 schreef wolfrolf het volgende:
Het geluid gisteren in de imaxzaal spuimarkt stond behoorlijk hard trouwens..

Bij Schouwburgplein was het iets beter vorige week.
Staat ie altijd, Oblivion en DH5 waren tegen t ergelijke aan
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 14 juni 2013 @ 21:18:27 #261
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_127805845
Net naar After Earth geweest. Heel erg eens met degene die hier gisteren schreef dat het Hunger Games redux was. Alleen dan niet met Jennifer Lawrence :9~ maar met een kleine bange negert. -O-

Antiklacht:



Jennifer Lawrence :9~
Confidence through competence
  vrijdag 14 juni 2013 @ 22:55:37 #262
12621 tcr
*nix 4ever
pi_127810499
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:32 schreef Izzit het volgende:

[..]

Nee, deze draait in normale en 3D versie.
Het is Pathé heh, dus alleen 3D :'(
pi_127810984
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:55 schreef tcr het volgende:

[..]

Het is Pathé heh, dus alleen 3D :'(
quote:
TE ZIEN IN: Originele Versie en 3D
http://www.pathe.nl/film/16952/world-war-z

ik zou haast denken dattie ook in non-3d gaat draaien..
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:11:35 #264
12621 tcr
*nix 4ever
pi_127811368
Wel eerder gezien "Originele versie" maar dan was het de Engelse 3D versie, hier zal wel niet snel een NL-versie van gemaakt worden, het is geen tekenfilm zoals normaal met die aanduiding.

Maar we zullen zien, hopelijk net als The Hobbit gewoon de keus...
pi_127814509
Grrr... waar ik me zo aan kan ergeren is het zomaar besluiten om een film toch niet te laten zien in Nederland, vaak tot een paar dagen vooraf.

Als voorbeeld nu weer 'Admission'. Misschien geen topper op IMDB en al een tijd uit in de USA, maar tot deze week stond ie gewoon op 20 juni als Nederlandse release. Nu is ie niet meer op de site van Pathe te vinden 'draait niet meer'... Waarom vermeldt Pathe of de distributeur dit dan niet even?! Moet ik dan echt mijn eigen release lijstjes bijhouden om te kijken of de film nog wel gaat draaien? Volgens mij is Now you see me ook al enkele keren met een week uitgesteld?

Hoogtepunt was nog wel Seven Psychopats waar heel Arena vol hing met posters en stands met 'vanaf... te zien'.. zelfs enkele dagen na de officiële release die er nooit is gekomen... :') Waarom maken ze dan ook al die Nederlandse filmposters?? Vaak ligt de doorslag bij Pathe zelf, die er mogelijk geen brood in ziet want bij andere bioscopen zie je ze dan wel draaien...

Oh, en Safety not Guaranteed had ik enkele maanden terug thuis al gezien, toen ik weken later pas een trailer in de bioscoop zag. Ik dacht 'wtf, komt die hier nu pas?!'. En nu is ie ook alweer uitgesteld van juni naar eind augustus!! :') En dat van een film die al meer dan een jaar uit is in de USA... :o Typisch zo'n kansloze Entertainment One release ook, altijd hele zure mosterd na de maaltijd zullen we maar zeggen...

[ Bericht 7% gewijzigd door Deezertje op 15-06-2013 00:21:52 ]
pi_127815296
Tsja, hoe vervelend ook, kan ik me het standpunt van Pathé wel voorstellen. Het aanbod aan films is gigantisch en als een reeds ingeplande film elders gigantisch geflopt is, vind ik het niet onlogisch om die film dan maar (voorlopig) te schrappen. Dat ze hier vervolgens geen aandacht aan besteden (zoals jij graag zou willen) vind ik eigenlijk niet meer dan logisch. Ze willen de films promoten die wel draaien, berichtgeving over films die uiteindelijk toch niet draaien heeft voor Pathé geen enkele toegevoegde waarde.
pi_127815772
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:38 schreef Kansenjongere het volgende:
Tsja, hoe vervelend ook, kan ik me het standpunt van Pathé wel voorstellen. Het aanbod aan films is gigantisch en als een reeds ingeplande film elders gigantisch geflopt is, vind ik het niet onlogisch om die film dan maar (voorlopig) te schrappen. Dat ze hier vervolgens geen aandacht aan besteden (zoals jij graag zou willen) vind ik eigenlijk niet meer dan logisch. Ze willen de films promoten die wel draaien, berichtgeving over films die uiteindelijk toch niet draaien heeft voor Pathé geen enkele toegevoegde waarde.
pathe moet, zeker in steden met meerdere bioscopen (den haag, rotterdam, amsterdam iig) meer verschillende films aanbieden, dan draaien ze maar minder vaak per film maar is er wel meer keus..
pi_127815838
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:54 schreef mschol het volgende:

[..]

pathe moet, zeker in steden met meerdere bioscopen (den haag, rotterdam, amsterdam iig) meer verschillende films aanbieden, dan draaien ze maar minder vaak per film maar is er wel meer keus..
In Rotterdam en Den Haag ben ik nooit naar de Pathé geweest, maar in Amsterdam vind ik het aanbod behoorlijk gevarieerd. Als je City/Tuschinski naast Arena/Munt legt zie je over het algemeen grote verschillen.
pi_127815950
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:56 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

In Rotterdam en Den Haag ben ik nooit naar de Pathé geweest, maar in Amsterdam vind ik het aanbod behoorlijk gevarieerd. Als je City/Tuschinski naast Arena/Munt legt zie je over het algemeen grote verschillen.
spui en buitenhof verschillen ook flink van elkaar hoor, maar als ik zie dat 1 film 10 voorstellingen op 1 dag heeft en dit 7 dagen achtereen: zorg dan dat je er 8 voorstellingen per dag van maakt en gebruik die andere 2 voorstellingstijden voor films die mogelijk minder populair zijn..
zeker de ochtend voorstellingen zitten nooit vol..
en dat hoeft dan ook niet elke dag, je kan b.v maandag om 10 en 12 uur film A hebben, op dinsdag op de genoemde tijden film B en woensdag weer A (maar B draait dan weer op een ander tijdstip)
pi_127816098
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 01:00 schreef mschol het volgende:

[..]

spui en buitenhof verschillen ook flink van elkaar hoor, maar als ik zie dat 1 film 10 voorstellingen op 1 dag heeft en dit 7 dagen achtereen: zorg dan dat je er 8 voorstellingen per dag van maakt en gebruik die andere 2 voorstellingstijden voor films die mogelijk minder populair zijn..
zeker de ochtend voorstellingen zitten nooit vol..
en dat hoeft dan ook niet elke dag, je kan b.v maandag om 10 en 12 uur film A hebben, op dinsdag op de genoemde tijden film B en woensdag weer A (maar B draait dan weer op een ander tijdstip)
Ik weet niet hoe het met de vergoedingen per film zit, maar ik kan me voorstellen dat het aanzienlijk goedkoper is om 10 keer film A te draaien en film B te skippen dan om 8 keer film A te draaien en 2 keer film B. Als je commercieel helemaal niets verwacht van film B kan ik me voorstellen dat dat de doorslag geeft om film B te skippen. Bovendien lijken de tijden van 10 en 12 uur die je noemt me typisch tijden die je gebruikt om op te vullen met films die je ook op primetime uitzendt. Film B uitsluitend op dergelijke tijden uitzenden is bij voorbaat al accepteren dat je verlies gaat maken op die film.
pi_127816221
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 01:05 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het met de vergoedingen per film zit, maar ik kan me voorstellen dat het aanzienlijk goedkoper is om 10 keer film A te draaien en film B te skippen dan om 8 keer film A te draaien en 2 keer film B. Als je commercieel helemaal niets verwacht van film B kan ik me voorstellen dat dat de doorslag geeft om film B te skippen. Bovendien lijken de tijden van 10 en 12 uur die je noemt me typisch tijden die je gebruikt om op te vullen met films die je ook op primetime uitzendt. Film B uitsluitend op dergelijke tijden uitzenden is bij voorbaat al accepteren dat je verlies gaat maken op die film.
daarom zeg ik: rouleren: dus maandag film A primetime, dinsdag film B primetime

en niet zo achterlijk lang laten draaien..
pi_127816268
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 01:10 schreef mschol het volgende:

[..]

daarom zeg ik: rouleren: dus maandag film A primetime, dinsdag film B primetime

en niet zo achterlijk lang laten draaien..
Maar geflopte films waar vermoedelijk geen hond op afkomst op primetime zetten terwijl je in diezelfde tijd ook had kunnen cashen met de populaire film die je ervoor hebt laten schieten?
pi_127816340
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 01:12 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Maar geflopte films waar vermoedelijk geen hond op afkomst op primetime zetten terwijl je in diezelfde tijd ook had kunnen cashen met de populaire film die je ervoor hebt laten schieten?
genoeg films die meer dan genoeg potentie hebben om ook op primetime dik te cashen en niet AAA titels zijn..

ja het is een iets groter risico, maar als ik zie dat ze the hangover 3 al achterlijk lang laten draaien (en vaak) terwijl er geen hond komt is dat risico best te overzien voor ze..
pi_127816407
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 01:14 schreef mschol het volgende:

[..]

genoeg films die meer dan genoeg potentie hebben om ook op primetime dik te cashen en niet AAA titels zijn..

ja het is een iets groter risico, maar als ik zie dat ze the hangover 3 al achterlijk lang laten draaien (en vaak) terwijl er geen hond komt is dat risico best te overzien voor ze..
Tsja, ik vind dat ze al best wat risico nemen als ik zie dat Arena (niet bepaald de bioscoop waar Pathé arthouse vertoont) 5 keer per dag Only God Forgives draait.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 01:33:27 #275
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_127816829
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:54 schreef mschol het volgende:

[..]

pathe moet, zeker in steden met meerdere bioscopen (den haag, rotterdam, amsterdam iig) meer verschillende films aanbieden, dan draaien ze maar minder vaak per film maar is er wel meer keus..
Zo werkt t niet, pathe is een commercieel bedrijf, minder keus is meer omzet. En als een film goed draait draait ie langer. Hobbit draaide 3 maanden in imax.

En verliefd op ibiza en gatsby was een enorme hit dus die draaien ze wekenlang 6x per dag

Werkt t niet gaat t snel weg, zoals boereliefde en last stand
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')