abonnement Unibet Coolblue
pi_127433987
Present vanavond.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_127434835
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:08 schreef -Dries- het volgende:
Vanavond in de Ziggo dome! Super psyched :) nog nooit naar de Ziggo Dome geweest trouwens. Zijn er daar in de buurt wel mogelijkheden om wat te eten? (Liever geen fast food)
Wat AgeEll zegt. Je zit daar gewoon bij de arena en de HMH, genoeg tentjes en ook vooral veel fastfood dingetjes als de Burger King ;-)

En ze hebben ook in de Ziggo Dome zelf best goed eten, weet ik uit ervaring (broodjes en zo). maar geen idee of je echt vooraf gezellig uit eten wilt :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_127434887
De nadruk zal vanavond wel op het elektrische geluid liggen afgaande op de laatste LP, maar toch hoop ik dat we ook wat akoestische nummers krijgen :) heb expres niet de setlisten opgezocht. Ik wil verrast worden.
pi_127434987
Ik ga niet vanavond maar ik ga wel lekker ome Neil de hele dag luisteren :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:23:28 #30
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_127473782
Zoooo goed om hem weer live te zien! Ik stond eerste rij in het midden! Naast een Zweed en een Amerikaan uit Montana.. :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_127473876
Eindelijk kan ik Neil Young van mijn lijstje afstrepen. Zo tof dat ik 'm nu live heb gezien! _O_
pi_127473999
Nou, het was noisy hoor, mijn god! :9~ Ik vond het echt heel erg goed. Hoogtepunt was "Hey Hey, My My (Into the Black)".
Stay on my arm, you little charmer
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:10:27 #33
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_127475137
;(
nee, jij dan!
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:15:12 #35
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_127475301
nee, jij dan!
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:39:11 #36
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_127476072
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:31 schreef tim. het volgende:
Nou, het was noisy hoor, mijn god! :9~ Ik vond het echt heel erg goed. Hoogtepunt was "Hey Hey, My My (Into the Black)".
Ik vond Cinnamon Girl anders ook goed, helaas dat die maar kort duurde! en Blowin' In The Wind was ook gaaf, Hey Hey My My ook natuurlijk.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_127476179
Geen Words, of Cortez gespeeld? :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_127477721
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:42 schreef Norrage het volgende:
Geen Words, of Cortez gespeeld? :(
Nee.
pi_127478000
quote:
9s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:28 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Nee.
waar zat/stond je?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  donderdag 6 juni 2013 @ 15:00:51 #40
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_127483001
Ik heb nog met Roel van Dijk staan praten, oprichter van rustradio.org. Mensen over de hele wereld luisteren daarnaar :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_127489193
quote:
6s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:39 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ik vond Cinnamon Girl anders ook goed, helaas dat die maar kort duurde! en Blowin' In The Wind was ook gaaf, Hey Hey My My ook natuurlijk.
Ja, die waren allemaal ook goed. De nummers van "Psychedelic Pill" ook, ik heb dat album gistermiddag pas voor het eerst gehoord. "Singer Without a Song" vond ik ook mooi, ik zag dat dat nummer nog niet is uitgebracht. Ik vond overigens het Wilhelmus, dat gedoe met het decor, dat geacteer door die mensen in labjas en dat meisje met gitaarkoffer absurd, maar/dus grappig.

Ik moet "Arc" en "Weld" nog eens goed beluisteren, maar ik durf al wel te stellen dat de noise van Sonic Youth en My Bloody Valentine interessanter is. Desalniettemin tof dat Neil Young een bepaald deel van zijn publiek zo plaagt.
Stay on my arm, you little charmer
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:56:35 #42
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_127490005
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:24 schreef tim. het volgende:

[..]

Ja, die waren allemaal ook goed. De nummers van "Psychedelic Pill" ook, ik heb dat album gistermiddag pas voor het eerst gehoord. "Singer Without a Song" vond ik ook mooi, ik zag dat dat nummer nog niet is uitgebracht. Ik vond overigens het Wilhelmus, dat gedoe met het decor, dat geacteer door die mensen in labjas en dat meisje met gitaarkoffer absurd, maar/dus grappig.

Ik moet "Arc" en "Weld" nog eens goed beluisteren, maar ik durf al wel te stellen dat de noise van Sonic Youth en My Bloody Valentine interessanter is. Desalniettemin tof dat Neil Young een bepaald deel van zijn publiek zo plaagt.
Weld is echt een geweldige verzameling van lekkere nummers :D

Dit ook een goede cover trouwens:

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_127513700
Gewoon de encore beginnen met Like A Hurricane. Wat een geniale versie! Net toen ik dacht dat het niet beter kon...... Roll Another Number als laatste nummer! Geweldig.
pi_127527825
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:40 schreef ThaTim het volgende:

[..]

waar zat/stond je?
Ik stond rechtshalverwege. Had een Bob Dylan shirt aan. Jij?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 18:33:08 #45
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_127528990
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 17:54 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Ik stond rechtshalverwege. Had een Bob Dylan shirt aan. Jij?
ik zat noord, 1e ring.

Terecht Dylanshirt miman _O_
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 19:07:04 #46
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_127530090
Ik had een Pearl Jam shirt aan, 1e rij in het midden tegen het hek aan :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_127580906
Dag iedereen,
ik zit hier met een brandende vraag en ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen!

Alvorens de show startte, werd iets op de twee doeken geprojecteerd.
Het had een lichtbruine achtergrond en bevatte een portret van een indiaan die mij zeer aan het logo van Diesel deed denken (Zie image).

Boven dit portret stond een logootje van een gebroken pijl.

Heeft iemand een afbeelding van deze projectie?
Ik zou de kleine pijl namelijk graag willen laten tatoeëren om zeer speciale redenen..

Ik hoor het nog wel!
Hopelijk komt er iets uit.

Groeten!
  zondag 9 juni 2013 @ 16:31:25 #48
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_127584631
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:39 schreef Rheonust het volgende:

ik zit hier met een brandende vraag en ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen!

Ik weet wat je bedoelt, kan er alleen geen afbeelding van vinden :)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 9 juni 2013 @ 16:37:12 #49
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_127584805
Neil Young was gister geweldig in Brussel! Veel beter dan in Amsterdam, hij had er ook duidelijk zin in. Praatte meer met het publiek en iemand naast mij riep Surfer Joe! Surfer Joe, en hij speelde die ook gewoon! Moest hij eerst nog even kijken hoe die ook alweer ging, haha.. :D En Welfare Mothers er achteraan _O_ En in plaats van Heart of Gold speelde hij Comes a Time O+

In totaal 2 nummers meer dan in Amsterdam en hij speelde Ramada Inn dit keer wel helemaal _O_

En als toegift Roll Another Number & Everybody Knows This Is Nowhere!

setlist:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
filmpje:


Laatste keer dat hij Surfer Joe & Moe The Sleaze had gespeeld was op afgelopen maart in Nieuw Zeeland na, in 1990 _O_

Comes a Time:

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 9 juni 2013 @ 17:47:54 #50
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_127587217
Bij de reacties staan meningen van anderen, kan je zien dat ik niet overdrijf! :P
http://neilyoungnews.thra(...)y-horse-concert.html
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')