abonnement Unibet Coolblue
pi_147667598
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 21:08 schreef flipsen het volgende:
Opa zit stiekem te masturberen in de slaapkamer. Opeens komt zijn kleinkind binnen en vraagt verwonderd wat opa aan het doen is.
"Ik ben aan het rukken jongen, dat is heel normaal en daar hoef je niet van te schrikken. Sterker nog, dat ga jij binnenkort ook doen"
"Als ik in de pubertijd kom, bedoelt u?"
"Nee, zometeen. Ik krijg een lamme arm..."
:') :') die is best slecht :') :') _O-
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_148040845
Hoe krijg je 100 Joden in een Smart?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148277901
Twee jagers zijn op tocht in het bos. Plots valt de ene voor dood neer. De ander belt geschrokken de hulpdiensten om te zeggen dat hij vreest dat zijn vriend dood is. Hij vraagt wat hij moet doen. De telefoniste probeert hem te kalmeren en zegt: 'Zorg eerst dat u er zeker van bent dat uw vriend echt dood is.' Even is het stil. Vervolgens klinkt er een knal. De man komt weer aan de lijn en zegt: 'Oké, en nu?'
Bier zonder alcohol is als een beha aan een waslijn, het beste is eruit.
pi_164125557
Hoe krijg je 100 joden in een Smart?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164142938
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 10:11 schreef Beursaap het volgende:
Hoe krijg je 100 joden in een Smart?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je recycled je grap van anderhalf jaar geleden? :')
pi_164143302
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 22:26 schreef swollywood het volgende:

[..]

Je recycled je grap van anderhalf jaar geleden? :')
Oeps :')
Bij deze:
Waarom moet je altijd naast een negerin gaan zitten een vliegtuig?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164143721
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:23 schreef HSG het volgende:
Depenisvanjezus

Welke zin staat hier? ;)
De pen is van je zus?
pi_164707291
Wat is de favoriete maand van een homo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164767834
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:11 schreef Beursaap het volgende:
Wat is de favoriete maand van een homo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ga ik vertellen op het werk _O- _O_
pi_164767907
Het is geel en als je het in een blender gooit dan is het rood?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164770186
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:30 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Die ga ik vertellen op het werk _O- _O_
Wat is de favo zender van een pedo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164776665
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:11 schreef Beursaap het volgende:
Wat is de favoriete maand van een homo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij slaapt 's nachts zeker met blote poten?
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_164792592
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:21 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Jij slaapt 's nachts zeker met blote poten?
?
pi_165135084
Waar hebben vrouwen het meeste kroeshaar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_165138659
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:30 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Die ga ik vertellen op het werk _O- _O_
10 out a 10
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_165143182
Wat is de overeenkomst tussen een Ferrari en een meisje van 7?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 7 september 2016 @ 00:42:25 #167
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_165143290
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:55 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Wat is de favo zender van een pedo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_165146017
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 07:19 schreef haakon het volgende:
Wat is een mongool met een stuk ananas tussen zijn billen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D


Een oude man zit in de trein, en tegenover hem zit een bloedgeil blondje.
De oude snoepert kan zijn ogen niet van haar afhouden.
Het blindje is die hongerige blik van die oude geile bok een beetje beu.
En zegt tegen het oudje:'Voor 20 euro laat ik je zien waar ik geopereerd ben aan mijn blinde darm.'
De oude man bedenkt zich geen moment en geeft haar de 20 euro.
Waarop het blondje zegt:'Als je nu naar links kijkt zie je het ziekenhuis liggen waar ik geopereerd ben.'

[ Bericht 0% gewijzigd door Luuntje op 07-09-2016 14:26:08 ]
pi_165150731
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 09:53 schreef Luuntje het volgende:

[..]

:D

Een oude man zit in de trein, en tegenover hem zit een bloedgeil blindje.
De oude snoepert kan zijn ogen niet van haar afhouden.
Het blindje is die hongerige blik van die oude geile bok een beetje beu.
En zegt tegen het oudje:'Voor 20 euro laat ik je zien waar ik geopereerd ben aan mijn blinde darm.'
De oude man bedenkt zich geen moment en geeft haar de 20 euro.
Waarop het blondje zegt:'Als je nu naar links kijkt zie je het ziekenhuis liggen waar ik geopereerd ben.'
wat is een blindje? :@
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_165150751
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:11 schreef Beursaap het volgende:
Wat is de favoriete maand van een homo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar hij komt achter in juli? :') :D
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_165150872
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:20 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

wat is een blindje? :@
Blind blondje :P
pi_165150882
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:26 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Blind blondje :P
hahaha oke :D :')

Best knap dat ze dan toch kan aanwijzen waar het ziekenhuis staat :D :P
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  Moderator woensdag 7 september 2016 @ 14:37:04 #173
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_165151072
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:20 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

maar hij komt achter in juli? :') :D
_O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_165151083
Hoe noem je de vetophoping rond een clitoris?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_165151107
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

_O-
tjah, dat was gewoon een inkoppertje : :') :+
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_165153744
Hoe neuk je een 10-jarig meisje tussen d'r tieten ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stom paard
  woensdag 7 september 2016 @ 20:21:12 #177
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_165158598
Laatst lag ik een dode baby te neuken en toen kwam mijn vriendin de slaapkamer binnen lopen. Nou weet ik niet wat erger is: de uitdrukking op het gezicht van mijn vriendin of het feit dat ik de baby mee mocht nemen van de abortuskliniek.
  woensdag 7 september 2016 @ 20:22:51 #178
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_165158635
Oma heeft zulke hangtieten dat haar borstkanker meteen uitzaaide naar haar tenen.
  woensdag 7 september 2016 @ 20:26:27 #179
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_165158731
Waarom heeft het medicijn tegen ebola niet gewerkt in Afrika?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165164037
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:27 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

hahaha oke :D :')

Best knap dat ze dan toch kan aanwijzen waar het ziekenhuis staat :D :P
Hand uit het raampje gestoken :P
pi_165164058
Wat krijg je als je een olifant in een theater op het podium zet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165165212
Zo zat ik laatst in de trein tegenover een leuke Aziatische meid.

We begonnen wat te praten en ze lachte lief naar me, en ik dacht bij mezelf steeds: "geen stijve krijgen nu, dat is zo ongemakkelijk."

"Geen stijve krijgen.."

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, jij dan!
pi_165169323
quote:
7s.gif Op donderdag 8 september 2016 00:05 schreef Gehenna het volgende:
Zo zat ik laatst in de trein tegenover een leuke Aziatische meid.

We begonnen wat te praten en ze lachte lief naar me, en ik dacht bij mezelf steeds: "geen stijve krijgen nu, dat is zo ongemakkelijk."

"Geen stijve krijgen.."

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') _O-
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_171036167
Hoe noemen ze in Rusland een mini-rokje?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171241005
In wat voor auto rijdt Dutroux?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 11:35:38 #186
378934 Anosmos
Vormloze klont
pi_171241695
Komt een eend een kroegje binnen. "Hey kijk nou, een eend!", zegt de barman. "Gelukkig werken je ogen", zegt de eend nors. "Een pratende eend zelfs!" "Gelukkig werken je oren ook..."

De barman zegt: "Sorry, maar het gebeurt gewoon niet vaak dat hier een pratende eend binnenkomt." "Wen er maar niet aan", zegt de eend, "want het is maar tijdelijk. Ik werk hier verderop bij de werkzaamheden, ik ben namelijk stukadoor. Maar hop, geef mij even een pilsje en een hamkaastosti." De barman geeft de stukadoor-eend z'n bestelling, die vervolgens een krantje openslaat en z'n bestelling nuttigt. De man vat dit op als teken dat hij niet wil praten, en vraagt niet door.
Dit gaat zo twee weken door: elke dag dezelfde bestelling, en steeds leest de eend op z'n gemak z'n krantje.

Na twee weken komt er een circusdirecteur binnen, het circus is namelijk in de stad! De barman zegt: "Hé directeur, ik heb iets moois voor je. Elke dag komt hier een eend binnen." "Dus?" "Nou kijk: hij kan praten, bier drinken, krant lezen, het is geweldig!" "Klinkt wel interessant", zegt de circusdirecteur. "Hier heb je m'n kaartje. Als je zorgt dat die eend contact met mij opneemt, zou dat heel fijn zijn."

Even later komt de eend binnen. De barman zegt: "Heb jij interesse in een nieuw baantje?"
Eend: "Tja, een nieuw baantje is altijd een nieuwe uitdaging. Wat is 't?"
"Het circus wil je."
"Het circus?"
De barman knikt: "Ja, het grote circus!"
"Die ene grote tent?"
"Jep!"
"Met van die houten tribunes?"
"Ja."
"Waar de dieren in kooien zitten?"
"Eh, ja..."
"En waar de werknemers in caravans slapen?"
"Ja, het circus ja!"

De eend is even stil, en zegt dan:

"Wat moet het circus in godsnaam met een stukadoor dan?"
Er zat WEL genoeg koriander in.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 11:46:02 #187
369251 Geralt
of Rivia
pi_171241876
Godverdomme :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 3 juli 2017 @ 22:56:38 #188
378934 Anosmos
Vormloze klont
pi_172152590
Drie mannen lopen in het bos, als ze ineens een olielamp zien. Ze wrijven erover, en er verschijnt een geest. De geest zegt: "Jullie mogen elk drie wensen doen, ga je gang!"

Eerste ronde.
De eerste man zegt, zonder lang na te denken: "Ik wil graag een miljard euro!"
En poef! Hij checkt z'n bankrekening op z'n mobiel en inderdaad, zijn saldo is nu 1.000.000.013,20.
De tweede man denkt langer na, en zegt dan: "Ik wil de rijkste man ter wereld zijn!"
En poef! Hij krijgt zomaar 90 miljard euro.
De derde man denkt vervolgens minutenlang na, en zegt na veel twijfelen: "Ik wil graag dat mijn linkerarm non-stop met de klok mee draait, de rest van m'n leven."
En poef! Z'n linkerarm begint zomaar te draaien.

Tweede ronde.
De eerste man zegt: "Ik wil graag de mooiste vrouw ter wereld!"
En poef! Naast hem staat een fe-no-me-naal mooie vrouw, die hem een zoen op de wang geeft.
De tweede man zegt: "Ik wil graag zoveel charisma, dat ik alle vrouwen kan krijgen!"
En poef! Ineens straalt hij zoveel charisma uit, dat zelfs de mooiste vrouw van de wereld met hem begint te flirten.
De derde man denkt na, denkt na, denkt na... En zegt dan: "Ik wil graag dat mijn rechterarm non-stop tegen de klok in draait, de rest van m'n leven."
En poef! Nu draaien zijn twee armen in tegenovergestelde richtingen, non-stop.

Derde ronde.
De eerste man zegt: "Ik wil graag nooit ziek worden."
En poef! Hij voelt zich meteen al gezonder.
De tweede man zegt: "Ik wil graag altijd zo jong blijven als dat ik nu ben."
En poef! Hij voelt zich bij wijze van spreken al fitter.
De derde man denkt weer een hele poos na, urenlang, en zegt dan uiteindelijk: "Ik wil graag dat mijn hoofd non-stop op een erg hoog tempo knikt."
En poef! Zijn hoofd begint keihard op en neer te gaan, terwijl zijn armen nog in tegenovergestelde richtingen draaien langs z'n lijf.

Twintig jaar later, de drie mannen komen elkaar tegen in de kroeg.

De eerste man zegt:
"Jongens, ik voel me fantastisch. Ik ben nog steeds waanzinnig rijk, ik heb nooit gezondheidsklachten, en mijn schitterende vrouw is een absoluut beest in bed, het gaat geweldig!"

De tweede man zegt:
"Mijn leven is zelfs nog beter! Ik kan zoveel geld weggeven als ik maar wil en ik blijf alsnog de rijkste man ter wereld, ik voel me nog steeds 27 en superfit, en ik kan nog steeds alle vrouwen krijgen ter wereld. En, met een knipoog, jouw vrouw is inderdaad een beest in bed. Mijn leven is werkelijk fantastisch!"

De derde man zegt, terwijl zijn armen nog steeds in tegenovergestelde richting langs z'n lijf draaien en z'n hoofd nog steeds keihard op en neer knikt:
"Jongens, achteraf denk ik dat ik een foute beslissing heb genomen."
Er zat WEL genoeg koriander in.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')