Omdat de hoge piefen blind zijn. Die denken dat wanneer je zo veel mogelijk mensen kan aanspreken (met hun TV bullshit etc.) dat het meer moet verkopen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En waarom zou MS een echt slechte console uitbrengen?
Denk dat ze wel flink geleerd hebben van toen...quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:24 schreef Aether het volgende:
[..]
Eerste drie jaar.
Diverse adviezen van technici zijn toen genegeerd.
De 360 Slim was veel beter opgezet.
Wel eens een windowspresentatie gezien? MS gooit graag met mogelijkheden terwijl gebruikers maar twee vragen hebben: is het stabiel en werkt het vlot.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat de hoge piefen blind zijn. Die denken dat wanneer je zo veel mogelijk mensen kan aanspreken (met hun TV bullshit etc.) dat het meer moet verkopen.
Heel veel mensen gebruik Windows, van mensen die 2 uur per week op de computer zitten tot die-hard gamers. Daar is het niet heel vreemd dat ze voor een breder publiek gaan. Voor de xbox minder.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wel eens een windowspresentatie gezien? MS gooit graag met mogelijkheden terwijl gebruikers maar twee vragen hebben: is het stabiel en werkt het vlot.
Je mist het punt: presentaties van MS is nagenoeg altijd feature-glorificatie, terwijl de eindgebruiker daar weinig mee doet, althans, bewust.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heel veel mensen gebruik Windows, van mensen die 2 uur per week op de computer zitten tot die-hard gamers. Daar is het niet heel vreemd dat ze voor een breder publiek gaan. Voor de xbox minder.
Ik ben net wakkerquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je mist het punt: presentaties van MS is nagenoeg altijd feature-glorificatie, terwijl de eindgebruiker daar weinig mee doet, althans, bewust.
Voor de consument is een externe schijf veel eenvoudiger dan een interne. Met USB3 zijn de snelheden voor een groot deel opgelost.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Denk dat ze wel flink geleerd hebben van toen...
De XO wordt al volledig stil, lijkt strakker in elkaar te zitten en ik denk dat ze qua service net zo netjes zijn. Tel daarbij de HD van 500GB en de ondersteuning van externe schijven (al snap ik niet waarom want altijd trager dan interne schijven) en MS maakt dat betreft wel goede stappen.
Componenten komen uit diverse fabrieken. Assemblage wordt waarschijnlijk wel in dezelfde fabriek gedaan.quote:Geruchten zijn leuk, maar aangezien het meeste van beide consoles uit dezelfde fabriek moeten komen zal er door Sony een flinke zak met geld ingezet zijn wil er echt iets "mis" gaan...
Veel bedrijven schermen liever met specs terwijl de meeste consumenten daar weinig mee kunnen (of inschatten). Je kunt veel beter laten zien wat je kunt met een product en hoe het is te gebruiken. Zie bijvoorbeeld de Sony-presentatie, Nintendo en Apple.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wel eens een windowspresentatie gezien? MS gooit graag met mogelijkheden terwijl gebruikers maar twee vragen hebben: is het stabiel en werkt het vlot.
Eens, alhoewel de PS3 presentatie op de E3 een aantal jaren geleden ook geen groot succes was. Nog maar een paar dagen wachtenquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:25 schreef Aether het volgende:
Veel bedrijven schermen liever met specs terwijl de meeste consumenten daar weinig mee kunnen (of inschatten). Je kunt veel beter laten zien wat je kunt met een product en hoe het is te gebruiken. Zie bijvoorbeeld de Sony-presentatie, Nintendo en Apple.
PS3 was ook alleen specs en veel specs hebben het uiteindelijke ontwerp nooit gehaald (beperkte GPU, meerdere HDMI, Ethernet etc.)quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:42 schreef Frenk3nstein het volgende:
[..]
Eens, alhoewel de PS3 presentatie op de E3 een aantal jaren geleden ook geen groot succes was. Nog maar een paar dagen wachten
Ben benieuwd wat het wordt, de Respawn dudes zijn de minsten niet dus m'n verwachtingen zijn redelijk hooggespannen!quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:35 schreef Rossdale het volgende:
Ennnnnn respawn's eerste titel is een MS-exclusive:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)x-one-xbox-360-en-pc
Eén van de niet first-party games die gamers naar de Xbox One moet trekken ipv de PS4 dus
en:quote:Ook wordt Kinect "in meer of mindere mate" gebruikt en werkt de game met Microsoft's Smartglass-technologie.
quote:De cloud-opties van Xbox One zouden een prominente rol spelen in de game.
Online MP only.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:35 schreef Rossdale het volgende:
Ennnnnn respawn's eerste titel is een MS-exclusive:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)x-one-xbox-360-en-pc
Eén van de niet first-party games die gamers naar de Xbox One moet trekken ipv de PS4 dus
quote:o here's the exclusivity mention: They thought working on PS4, Xbox One and PC would prove too difficult for a small team, so they decided to focus on one console instead of two. (er...). "Not to say we won't [go multiplatform] in the future, but for our first game we wanted to focus on making the best game we could."
GI points how that the Xbox One has 5GB of GDDR3 ram available to devs, whereas PS4 has 8GB DDR5 ram, and asks if that's a problem for Respawn. He says they're having trouble even using the 5GB efficiently with all the new architecture tricks. (that is to say, even if they had 8GB they wouldn't know how to use it properly at this stage of development)
GI: "What XBox One lacks in RAM, it potentially makes up for in cloud computing." Talks about how the game will have unlimited dedicated servers for the game, offloading "a few dozen AI" and physics, says the game would be impossible without the cloud and wouldn't have attempted it. Still dealing with unfinished hardware and software, so it's "still a little rough going at times."
Waar haal je dat vandaan? In het artikel staat:quote:
edit: o wacht in het kotaku artikel staat inderdaad wat meer infoquote:Volgens het magazine heeft de game zowel een campaign als normale multiplayer, alsmede een singleplayermodus die nog niet onthuld is.
Dat was een gerucht, zoals de meeste "nieuwtjes" de afgelopen maandenquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:51 schreef Godtje het volgende:
Dit nieuws was er al op 29-04 trouwens
http://kotaku.com/the-nex(...)clusive-so-484785241
quote:- Xbox One, PC
- Xbox 360 version developed by someone else
- Planned to target current gen, but realized that they couldn't run it
- Started to look into next gen and the answer they got from Microsoft intrigued them
- They said they needed to focus on fewer hardware. In the future they are open to more. They don't specify if it would be this project or another.
- Plan to use Microsoft's Cloud for dedicated servers and physics and AI calculations
- Spring 2014 Release Date
- In my opinion it visually looks pretty nice.
- First person shooter
- "Mech" and ground combat
- "Mech's" are called Titans.
- They want these Titans to feel fast. They can dodge etc.
- If you don't want to pilot the Titan you can have it follow you, killing people as it goes along.
- Player characters are called Pilots
- They are extremely agile. Can run on walls, multiple jumps.
- They can take down Titans. Jumping on them and shooting the "brain".
- You need to be cunning as a pilot. "Hit and fade" tactics is the term the game director uses.
- Pilots come equipped with a variety of weapons. Pistol, Assault Rifle, Anti-Titan Rocket Launcher, data knife used to hack AI characters into joining you.
- There are AI enemies on the maps.
- You survive longer than in COD. Making it more welcoming to newcomers.
- Source Engine. Building new engine = too much time.
- Source gives them 60 fps
- Rewrote aspects of it for next gen
- Article talks about the process of forming the team, being fired, prototyping ideas etc. I recommend reading it.
- Going for a District 9 or Blade Runner vibe.
- Integrate memorable single player moments into a multiplayer game.
- Storytelling style will be more Left 4 Dead.
- Humans segregated between Earth and frontier planets. Corporation trying to take the resources of these frontier people.
Say whaaaat??!! Source Engine? Vind ik beetje moeilijk te geloven, Valve is niet meer zo happig op het verkopen van Source licenties, teveel rompslomp om de licenties te ondersteunen..!quote:
Wat dus compleet bleek te kloppen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat was een gerucht, zoals de meeste "nieuwtjes" de afgelopen maanden
Dus die cloud maakt de xbox wel sterker? En hij zegt dat als de PS4 sterker is dat het waarschijnlijk in de toekomst (wanneer developers bekender raken met de hardware) betere graphics gaat laten zien? maar dat dat weer gecompenseerd wordt (deels) door die cloud?quote:
Cloud wordt teveel toegedicht vrees ik...quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:03 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dus die cloud maakt de xbox wel sterker? En hij zegt dat als de PS4 sterker is dat het waarschijnlijk in de toekomst (wanneer developers bekender raken met de hardware) betere graphics gaat laten zien? maar dat dat weer gecompenseerd wordt (deels) door die cloud?
Sowieso eerst afwachten tot alle kinderziektes eruit zien en beide consoles uitvoerig zijn gereviewed.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:02 schreef Rossdale het volgende:
Het wordt wel steeds duidelijker dat het heel slim wordt om de consoles niet direct bij de launch te halen, maar minimaal een paar maanden te wachten totdat alle problemen boven zijn komen drijven
De Xbox One schijnt wel echt een zooitje te zijn qua hardware en al die TV features werken hoogstwaarschijnlijk toch niet hier in Nederland.
Daarnaast vraag ik me af wat Sony tot nu toe verzwijgt en wat nog niet uitgelekt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |