abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 mei 2013 @ 21:56:09 #1
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_127176002
0-9
www.4funkyflavours.eu

A
www.alles-kids.com
www.amazingkids.nl
www.annaki.nl
www.artoek.nl

B
www.baba-babywear.be
www.baby-schoenen.nl
www.babypaws.nl
www.barbamama.nl
www.blijblij.com
www.boden.eu

C
www.carters.com
www.chaos-and-order.com
www.classygirls.nl

D
www.designerkidscompany.nl
www.disney-kleding.nl
www.dpam.com
www.drukkies.nl
www.duckybeau.nl <failliet
www.thedutchdesignbakery.nl

E
www.elfe-emlyn.com
www.emilea.be
www.esprit.nl

F
www.fabricflavours.com
www.flobberdewotsky.nl

G
www.gaabenzoo.nl
www.gap.eu
www.goodmoodkid.nl

H
www.hebbez.com
www.hippah.nl
www.shop.hm.com
www.hollandretro.nl
www.humpy.nl
www.hummbee.com

I
http://shop.idat.dk/gb/
www.ietjecompany.nl
www.ikenmijnkind.nl

J
www.jadaoriginals.nl
www.jijwel.nl
www.joepiedepoepie.nl
www.jojomamanbebe.co.uk
www.dejurkjes.nl

K
www.kiddiffit.com
www.kinchi.nl
www.kinderjuweel.nl
www.kinderkleding-tekoop.nl
www.kindjes.nl
www.kixx-online.nl
www.kleertjes.com
www.kleinejurkjes.nl
www.kleinesam.nl
www.knotsknetter.nl
www.koelzkidz.nl
www.kokkie.be

L
www.laredoute.be
www.laulicious.nl
www.leukgekleed.nl
www.limobasics.com
www.lindex.com
www.littlecool.com
www.littlelabel.nl
www.littleshoparoundthecorner.nl
www.littlestylist.com
www.littlesunflowers.com
www.loveitloveitloveit.co.uk

M
www.malou4kids.nl
www.marksandspencer.com
www.mawaju.de
www.metzonderjas.nl
www.mexx.nl
www.miniperlen.com
www.mothercare.com
www.musjes.com

N
www.nelly.com
www.nextdirect.com
www.nordiccotton.nl
www.notsobig.fr

O
www.oldnavy.gap.com
www.olliewood.nl
www.orangebag.nl
www.ot-en-sien.nl

P
www.peek-a-boo-tiek.nl
www.pimpyourkids.com
www.piratenenprinsessen.nl
www.pompdelux.nl
www.pucksonline.nl

Q

R
www.rainbowbabies.nl
www.reversible.nl
www.retrokleertjes.nl

S
www.schaapskleren.com
www.schaapjeschaapje.nl
www.shirtsforkids.nl
www.silkylabel.nl
www.simplycolors.nl
www.simplysmall.nl
www.smallable.com
www.soksabbaai.nl
www.stekelsenstaartjes.nl
www.sterrenopstelten.com

T
www.threadless.com
www.tillytilly.com
www.tootsamacginty.com
www.tromper.nl

U
www.ubang.dk

V
www.vertbaudet.com
www.villakakelbont-jeugdmode.nl
http://stores.ebay.nl/Vaenait-Baby

W

X

Y

Z
www.z8-baby.nl
www.zalando.nl
www.zara.com
www.zoem-kids.nl
www.zootjes.com

Leggings, beenwarmers en andere dingetjes Ebay
  woensdag 29 mei 2013 @ 21:56:45 #2
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_127176046
En de twee laatste vragen:

quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:47 schreef Nijna het volgende:
Weet iemand zo een paar schoenenmerken voor meiden die smal vallen?

Ze heeft nu van orange babies en die zitten goed, maar zijn behoorlijk gehavend door het buitenspelen en eigenlijk wil ik een paar extra voor als ze er iets netter uit moet zien (en niet in zwart zand gaat zitten spelen...). Maar ik wil niet de hoofdprijs betalen, webshops melden vaak niet of nauwelijks iets over de breedte en tot nu toe hadden we in de schoenenwinkel vaak maar 1 of 2 paar over waar ze uit kon kiezen, omdat de rest toch net niet mooi zat...
Dus ik denk eigenlijk dat ik maar weer met haar op pad moet...
Heb al in van die outlet shops in voorgaande collecties zitten kijken, maar ik heb dus geen idee van hoe die merken vallen (giga bijvoorbeeld of braqeez of...)
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:53 schreef Mineola het volgende:
Hoe valt Farg & Form, weet iemand dat?
pi_127176291
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:35 schreef Omentielvo het volgende: Ik vind hem ook leuk. Ik heb deze pyjama gekocht. Vond hem zo lief O+ [ afbeelding ]
Deze heb ik ook, heel schattig! Jammer vind ik de voetjes eraan, ik vind haar benen steeds ergens bovenin :D
E.
  woensdag 29 mei 2013 @ 22:03:42 #4
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127176520
Die heb ik ook. En ie gestreepte ook. Voetjes kun je er ook afhalen als je een beetje handig bent met naald en draad.
pi_127176688
Die paddenstoelenpyjama heeft J. ook idd, denk alleen dat ze 'm niet meer zo lang zal passen, mss bestel ik 'm nog wel in een grotere maat O+ Al ben ik niet zo'n fan van de voetjes idd, schoonmoeder maar even aan het werk zetten met de naaimachine dan.
pi_127176795
Sparkling wat een lieve foto. O+

Helaas ben ik niet handig met naald en draad.
pi_127176876
Nijna, Anne heeft schoenen van Develab, die vallen in ieder geval vrij smal.
pi_127177057
Schattig Spark ! O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_127177163
Paddenstoelenpyjama nu voor 2,95 op ikenmijnkind.nl btw
http://www.ikenmijnkind.n(...)4848-nb-p-10091.html
pi_127177345
te klein :(
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_127177922
Maar 2,95 :o ik ben ook niet zo handig met naald en draad, jammer!
E.
pi_127178105
De jongensversie is ook tof O+
Maar wanneer doen jullie je kind zoiets aan? Echt als pyjama? F slaapt nog gewoon in zijn kleren eigenlijk.

Ik bedenk nu dat als hij minispijkerbroekjes gaat dragen ik wel iets zachters als pyjama zou kiezen.
  woensdag 29 mei 2013 @ 22:25:30 #13
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127178205
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 22:24 schreef Suikertante het volgende:
De jongensversie is ook tof O+
Maar wanneer doen jullie je kind zoiets aan? Echt als pyjama? F slaapt nog gewoon in zijn kleren eigenlijk.

Ik bedenk nu dat als hij minispijkerbroekjes gaat dragen ik wel iets zachters als pyjama zou kiezen.
Wanneer jij dat leuk vindt. Wanneer je kindje gedijt bij een duidelijk avondritueel of wanneer zijn kleertjes niet zo zacht meer zijn dat het lekker slaapt.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_127178331
Luuk heeft dat soort pakjes ook nog wel gewoon aan.
*poef* nu is het weg
pi_127178443
Maar ik vind deze ook best leuk als zomerpakje eigenlijk O+
Die knoopjes aan de voorkant verraden dat het een pyjama is, potverdrie. (dit heb ik een paar dagen geleden geleerd :D)
pi_127178626
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 22:24 schreef Suikertante het volgende:
De jongensversie is ook tof O+
Maar wanneer doen jullie je kind zoiets aan? Echt als pyjama? F slaapt nog gewoon in zijn kleren eigenlijk.

Ik bedenk nu dat als hij minispijkerbroekjes gaat dragen ik wel iets zachters als pyjama zou kiezen.
Ik kleed haar wel om 's avonds nu ze steeds meer "echte" kleertjes draagt. J. drinkt vaak ook best slordig en vooral 's nachts stop ik niet overal spuugdoekjes tussen enzo als ik liggend voed dus dan vind ik het fijner als ze een pyjama aan heeft.
pi_127178905
Sowieso, spuugdoekjes zijn echt een vage uitvinding. Tenzij ze om een nek kunnen en slab heten. Waarom heb ik zitten prutsen met hydrofielen en spuugdoekjes?! Alsof je geen spuug weg kunt vegen met een slab. De hydrofielen liggen nu onder zijn hoofd in bed, maar verder een slab bij het voeden (loopt het ook niet z'n nek in) en eigenlijk overal voor!

Wat noem jij "echte kleertjes"?
pi_127178982
Misschien is dit trouwens wel een flesvoedingsding, met bv is de houding natuurlijk anders :@
  woensdag 29 mei 2013 @ 22:35:10 #19
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127179029
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 22:34 schreef Suikertante het volgende:
Misschien is dit trouwens wel een flesvoedingsding, met bv is de houding natuurlijk anders :@
Ja met flesvoeding gewoon een slab om :Y
Spuugdoekjes hebben wij ook weinig gebruikt maar O. was dan ook geen spuger :P
Bij veel mondjes terug geven is het fijn een doekje in de buurt te hebben of over je schouder.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_127179221
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef Suikertante het volgende:
Sowieso, spuugdoekjes zijn echt een vage uitvinding. Tenzij ze om een nek kunnen en slab heten. Waarom heb ik zitten prutsen met hydrofielen en spuugdoekjes?! Alsof je geen spuug weg kunt vegen met een slab. De hydrofielen liggen nu onder zijn hoofd in bed, maar verder een slab bij het voeden (loopt het ook niet z'n nek in) en eigenlijk overal voor!

Wat noem jij "echte kleertjes"?
Nou borstvoeding wil nog wel eens alle kanten op spuiten zeg maar als ze tussendoor loslaat ;) En dat doet ze nogal vaak :P

"Echte kleertjes" vind ik een spijkerbroekje, jurkjes, broekjes die met een knoopje dichtgaan enzo.
pi_127179533
Haha ja een kliederboel lijkt me dat! Beetje egocentrisch gedacht inderdaad.

Ik gebruik eigenlijk nog helemaal geen spijkerbroekjes en broeken met knoopjes, omdat hij de hele dag ligt en dan lijkt me dat niet lekker zitten, maar dat valt dus mee? Omdat ie zo klein is nog lijkt me dat zo stijf qua stof ook.
En als ze dan overdag gaat slapen, doe je dan ook de pyjama? Want F doet bijna na elke fles wel een slaapje in bed. Lijkt me nogal wat werk! :o (en hij háát omkleden }:| )
pi_127179679
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 22:12 schreef L0t.. het volgende:
Paddenstoelenpyjama nu voor 2,95 op ikenmijnkind.nl btw
http://www.ikenmijnkind.n(...)4848-nb-p-10091.html
Die heeft Saartje ook gehad O+ Was ik groot fan van :Y
En ik trok haar die pakjes ook heel vaak overdag aan, zeker in het begin. Comfi ftw! Baby interesseert het toch niet hoe het uitziet, denk dat die meer geeft om comfort/chill :)
pi_127180720
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef Suikertante het volgende:
Sowieso, spuugdoekjes zijn echt een vage uitvinding. Tenzij ze om een nek kunnen en slab heten. Waarom heb ik zitten prutsen met hydrofielen en spuugdoekjes?! Alsof je geen spuug weg kunt vegen met een slab. De hydrofielen liggen nu onder zijn hoofd in bed, maar verder een slab bij het voeden (loopt het ook niet z'n nek in) en eigenlijk overal voor!

Wat noem jij "echte kleertjes"?
Spuugdoekjes gebruik je als ze gaan eten om hun snoet schoon te poetsen na afloop :Y)

De "wanneer pyjama's"-vraag is echt zo'n hoofdbreker als verse mama, wanneer dat nou 'moet'. Maar het gekke is dat het pyjamamoment vanzelf komt, dat het opeens handig en logisch is. Net als het moment waarop blije jumpsuits niet meer 'kunnen' als pakje overdag maar wel prima in bed.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 29 mei 2013 @ 23:04:59 #24
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_127181410
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef Suikertante het volgende:
Sowieso, spuugdoekjes zijn echt een vage uitvinding. Tenzij ze om een nek kunnen en slab heten. Waarom heb ik zitten prutsen met hydrofielen en spuugdoekjes?! Alsof je geen spuug weg kunt vegen met een slab. De hydrofielen liggen nu onder zijn hoofd in bed, maar verder een slab bij het voeden (loopt het ook niet z'n nek in) en eigenlijk overal voor!

Wat noem jij "echte kleertjes"?
Oh hier altijd spuugdoekjes bij de hand om overtollig kwijl weg te vegen en snel een melkspuuggolf op te vangen. En Hydrofielen vind ik nog ideaal om om de beentjes en onder zijn billen te doen bij het eten, want hij veegt vaak zijn handen langs zijn mond en dan over zijn broek. Ik ben blij met alle drie de uitvindingen *O*
pi_127181810
Dat paddenstoelenpakje had ik ook O+
Waren de enige voetjes die ik niet vervelend vond trouwens.

Ik moet weer pyjama's hebben voor mn oudste (klinkt heel achterlijk na mn 'ik heb meer dan 10 pyjama's' van vanmiddag, maaaaar meneer is gegroeid, dus hebben ze echt nodig.

En zn zus heeft er dus maar 3 ofzo, dus die moet ook.
pi_127182044
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 22:41 schreef Suikertante het volgende:
Haha ja een kliederboel lijkt me dat! Beetje egocentrisch gedacht inderdaad.

Ik gebruik eigenlijk nog helemaal geen spijkerbroekjes en broeken met knoopjes, omdat hij de hele dag ligt en dan lijkt me dat niet lekker zitten, maar dat valt dus mee? Omdat ie zo klein is nog lijkt me dat zo stijf qua stof ook.
En als ze dan overdag gaat slapen, doe je dan ook de pyjama? Want F doet bijna na elke fles wel een slaapje in bed. Lijkt me nogal wat werk! :o (en hij háát omkleden }:| )
Nou ze heeft sinds deze week 1 spijkerbroekje wat ze past, maar dat is niet echt zo'n stugge jeansstof maar gewoon soepel dus volgens mij zit dat wel comfi. Omdat ze zo'n grote baby is vind ik het wel leuk staan :). Maar ze draagt ook nog veel pakjes uit 1 stuk hoor.

Bij slaapjes overdag kleed ik haar niet om.
  woensdag 29 mei 2013 @ 23:13:52 #27
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127182139
Ik kleed mijn 2jarige nog steeds overdag niet om. Alleen zijn broek uit overdag en 's nachts een pyjama aan.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 29 mei 2013 @ 23:20:02 #28
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_127182626
Hier net zo, overdag broek en evt jurkje uit en 's avonds pyjama. Ik doe dat eigenlijk al vanaf dat ze een week of 8 is.
Gewoon om aan te wennen wanneer het avond is en om de dag af te sluiten.

Morgen even bijlezen, zag allemaal leuke pakjes.... O+
pi_127183136
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:13 schreef laziness het volgende:
Ik kleed mijn 2jarige nog steeds overdag niet om. Alleen zijn broek uit overdag en 's nachts een pyjama aan.
Dat idd. Al slaapt ie in zn broeken :')
Die wil hij niet uit, maar goed ook geen slaapzakken enzo
pi_127183316
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 22:08 schreef Fannetje het volgende:
Nijna, Anne heeft schoenen van Develab, die vallen in ieder geval vrij smal.
Jelle heeft ook schoenen van develab en die heeft juist brede voeten en een hoge wreef.. Maar dat gaat dus om een jongensschoen.. Zou ze dus niet op de gok durven kopen als je specifiek iets smals zoekt eigenlijk..
pi_127183328
Ja als ritueelonderdeel heeft het wel wat :Y
En ik zal mijn tientallen spuugdoekjes en hydrofielen niet weggooien ;) De hydrofielen gebruik ik trouwens wel voor andere dingen hoor :)

Hier wel broekjes trouwens, maar van die zachte elastische van de Hema enzo (minijoggingbroekjes).
Ik vind pyjama's zo leuk vaak, maar nu hier nog niet handig dus. Ik wacht het logische moment af ;)
  donderdag 30 mei 2013 @ 03:09:45 #32
381212 Gulara
From the future
pi_127190126
Even een vraagje voor de mensen die ook de Sture o Lisajumpsuits hebben. Ik heb er ook twee maar erger me rot aan het hoofdgat. Deze is echt veel te ruim en je ziet dan ook een groot deel van de romper, best lelijk.
M'n vriend heeft het pak zelfs een keer van bovenaf aangetrokken (ok dat helpt niet natuurlijk :') maar dat geeft een beetje aan hoe ruim het is). Herkenbaar?
Ik vind ze namelijk superleuk, maar zou ze om deze reden niet nog een keer kopen.
pi_127190351
Ik ben pas sinds afgelopen week begonnen met pyjama's aantrekken. Daarvoor vond Riley aan en uitkleden gewoon niet leuk.
Overdag slaapt ze ook in haar eigen kleding
  † In Memoriam † donderdag 30 mei 2013 @ 07:39:29 #34
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127190747
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 22:00 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Deze heb ik ook, heel schattig! Jammer vind ik de voetjes eraan, ik vind haar benen steeds ergens bovenin :D
[ afbeelding ]
misschien een tip uit den ouden doosch: mijn kraamverzorgster deed van die badstoffen haarelastieken om de enkeltjes van mijn kind. (niet die dunne elastieken dus, maar die dikke gekleurde) werkte perfect.
  donderdag 30 mei 2013 @ 07:56:32 #35
381212 Gulara
From the future
pi_127190848
Heeft iemand ervaring met sock ons? Doen ze wat ze beloven?
  donderdag 30 mei 2013 @ 08:09:32 #36
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127190956
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 07:56 schreef Gulara het volgende:
Heeft iemand ervaring met sock ons? Doen ze wat ze beloven?
jup! mijn trappeltroela krijgt ze bijna niet uitgetrappelt. Ben ze wel altijd kwijt trouwens. :( Ze zijn zo klein.
pi_127190980
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Jelle heeft ook schoenen van develab en die heeft juist brede voeten en een hoge wreef.. Maar dat gaat dus om een jongensschoen.. Zou ze dus niet op de gok durven kopen als je specifiek iets smals zoekt eigenlijk..
Oh typisch zeg. Hier dus juist smalle voetjes en de verkoopster pakte meteen Develab.
  donderdag 30 mei 2013 @ 08:25:10 #38
381212 Gulara
From the future
pi_127191128
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 08:09 schreef becky27 het volgende:

[..]

jup! mijn trappeltroela krijgt ze bijna niet uitgetrappelt. Ben ze wel altijd kwijt trouwens. :( Ze zijn zo klein.
Nou als het bij trappeltroela werkt dan durf ik het wel aan. En mijn kind hee grote voeten, wellicht scheelt dat bij het zoeken. :7
  donderdag 30 mei 2013 @ 09:12:21 #39
100412 mefke79
komt goed!
pi_127191841
Smalle voeten, bekend probleem. Develab kan Driekus absoluut niet aan. Veel te wijd en te groot. Renata (de lage die ik had iig) ging wel, maar pas toen de schoenen in de lengte echt pas waren, met groeiruimte erbij verloor hij ze telkens. Wij komen eigenlijk altijd terug op shoesme. Die hebben kennelijk 1 smal model en dat past prima. En hij heeft zomer en winter hoge schoenen, dat helpt ook nog. Zodra het warmer is draagt hij toch Teva's, dus dan kan het wel.

Overigens: keuze heb je inderdaad bijna niet met echt smalle voeten. Dat geldt bij jongens ook. Bij volwassenen zelfs. Wie toch bedacht heeft dat grote voeten altijd brede voeten (en brede kuiten) is....

[ Bericht 18% gewijzigd door mefke79 op 30-05-2013 09:21:44 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_127192338
sock ons..mijn schoonzus gebruikte ze ook..werken prima :)

ik heb dit zojuist gekocht O+

  donderdag 30 mei 2013 @ 09:33:23 #41
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_127192365
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 09:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
sock ons..mijn schoonzus gebruikte ze ook..werken prima :)

ik heb dit zojuist gekocht O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat grijze broekje O+
pi_127192394
lief he..schijnt ook nog eens een fijne pasvorm te zijn. maarja dat heb ik maar van horen zeggen ;)
  donderdag 30 mei 2013 @ 09:37:32 #43
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_127192489
Dat was ook mijn gedachte toen ik m zag :) , ziet er fijn uit! MP is wel verslavend als je eenmaal begint, vinden jullie niet?
pi_127192521
Wat snoezig Bla O+

Ryan heeft ook bizar smalle, lange voeten en heeft nu 3 paar develabs versleten, zullen idd wel meerdere pasvormen hebben.

Ohja Sock-ons *meteen op lijstje zet*

Ik heb alleen ooit een kast voor Zoë's kamer op MP gekocht, verder niets
pi_127192527
ja, alhoewel ik wel voorzichtig ben met via marktplaats kopen hoor. Er wordt teveel verkocht met het label " in prima staat" en is dan gewoon verwassen
  donderdag 30 mei 2013 @ 09:38:58 #46
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127192532
Toen O. klein was wel veel MP. Ik kocht er graag pakketten.

Nu hij groter is, is het lastiger. Mensen willen er best veel voor, veel dure merken en aanbod is beperkter want er gaat veel meer kapot tijdens het spelen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 30 mei 2013 @ 09:41:08 #47
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_127192612
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 09:38 schreef laziness het volgende:
Toen O. klein was wel veel MP. Ik kocht er graag pakketten.

Nu hij groter is, is het lastiger. Mensen willen er best veel voor, veel dure merken en aanbod is beperkter want er gaat veel meer kapot tijdens het spelen.
Ja dat kan ik me voorstellen, die kleine maatjes die lijden wel veel minder. Ik zoek ook wel eens op pakketten, maar vind dan meestal 80% van de foto niks :+ .
  donderdag 30 mei 2013 @ 09:45:34 #48
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127192769
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 09:41 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ja dat kan ik me voorstellen, die kleine maatjes die lijden wel veel minder. Ik zoek ook wel eens op pakketten, maar vind dan meestal 80% van de foto niks :+ .
Dat wat ik niet leuk vond uit de pakketten ging aan bij flinke klieder activiteiten. Of het kdv waar hij soms met vlekken terug kwam wat ik er niet meer uit kreeg. Dan keek ik ook niet de hele dag tegen dat niet leuke shirt aan :@
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_127193273
Ik gooi 'm er nog een keer in :)

quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:53 schreef Mineola het volgende:
Hoe valt Farg & Form, weet iemand dat?
En MP, tja... je wil net als de rest natuurlijk het liefst iets bijna nieuws voor een bodemprijs :+ . De ene keer valt het mee, de andere keer tegen, dus gemiddeld ben ik tevreden. Ik vind soms wel dat mensen echt de hoofdprijs ergens voor vragen. Het kan best dat iets amper gedragen is hoor, maar het blijft tweedehands en van een foto is de kwaliteit soms moeilijk te beoordelen.
Ik zag gister bijvoorbeeld een Duns jumpsuit met een gat erin waar alsnog 15 euro voor gevraagd werd. Kom op zeg...
  donderdag 30 mei 2013 @ 10:08:13 #50
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_127193466
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:01 schreef Mineola het volgende:
Ik gooi 'm er nog een keer in :)

[..]

Ik zag gister bijvoorbeeld een Duns jumpsuit met een gat erin waar alsnog 15 euro voor gevraagd werd. Kom op zeg...
Nee! :D

Er is wel echt een levendige handel in scandinavische jumpsuits, die zijn altijd binnen no time gereserveerd.

Heb tot nu toe een keer een vaal shirtje ontvangen. Soms als je goed kijkt, dan zie je dat ze de verzadiging van de foto op een miljoen hebben gezet zodat het shirtje nog lekker rood lijkt. Zie je op de achtergrond een soort fluor grasveld of markeerstiftkleurige lucht wat het verraadt :o :+
pi_127193768
op dat dragen en voeden forum is t nog erger, daar vragen ze 10 euro voor een afgeragde wibraset :P

en 30 voor een jumpsuit enzo..en men koopt t ook nog
  donderdag 30 mei 2013 @ 10:19:03 #52
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_127193769
Ik kijk nog maar zelden op marktplaats eigenlijk! Vind de site echt slecht geworden sinds ze m veranderd hebben :/

Ik hou meer van ebay (de duitse dan :p) Al hele leuke dingen gekocht voor 1 of 2 euro, nieuw met kaartje :s)
pi_127193794
Ik koop trouwens vrij weinig meer via mp, ik koop wel veel van hier uit de buurt en dan kan ik t tenminste bekijken..maar zo vaak iets vaals ofzo gekocht dat ik er wel klaar mee ben
  donderdag 30 mei 2013 @ 10:25:43 #54
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127193973
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:20 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik koop trouwens vrij weinig meer via mp, ik koop wel veel van hier uit de buurt en dan kan ik t tenminste bekijken..maar zo vaak iets vaals ofzo gekocht dat ik er wel klaar mee ben
Met MP ben ik ook wel klaar. Het zou al schelen als je daar commentaar kwijt kon.
pi_127194114
Ja, MP valt mij ook vaak tegen. Dan denk je dat een pakje in 50/56 wat zogenaamd zgan is er vast nog erg mooi uitziet en dan is het compleet verwassen :{
Ik heb ook nog steeds geen eerste pakje waarvan ik denk, ja, dat is het ;( Het pakje wat ik het leukst vind moet over het hoofd aangetrokken worden en dat wil ik niet bij een eerste pakje.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 30 mei 2013 @ 10:29:53 #56
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_127194120
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:19 schreef PureEvil het volgende:
Ik kijk nog maar zelden op marktplaats eigenlijk! Vind de site echt slecht geworden sinds ze m veranderd hebben :/

Ik hou meer van ebay (de duitse dan :p) Al hele leuke dingen gekocht voor 1 of 2 euro, nieuw met kaartje :s)
Woon jij in Duitsland? Of hebben ze gewoon een überschön aanbod?
  donderdag 30 mei 2013 @ 10:30:31 #57
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_127194139
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:29 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Woon jij in Duitsland? Of hebben ze gewoon een überschön aanbod?
ja ik woon in Duitsland ;) En het aanbod is enorm via ebay hier :)
pi_127194169
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:29 schreef Twinkly het volgende:
Ja, MP valt mij ook vaak tegen. Dan denk je dat een pakje in 50/56 wat zogenaamd zgan is er vast nog erg mooi uitziet en dan is het compleet verwassen :{
Ik heb ook nog steeds geen eerste pakje waarvan ik denk, ja, dat is het ;( Het pakje wat ik het leukst vind moet over het hoofd aangetrokken worden en dat wil ik niet bij een eerste pakje.
ik twijfel aan ons eerste pakje volgens mij valt ie veel te groot..dus nu moet ik ook op zoek weer.

verschrikkelijk :9
pi_127194294
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:31 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik twijfel aan ons eerste pakje volgens mij valt ie veel te groot..dus nu moet ik ook op zoek weer.

verschrikkelijk :9
Ja, dat "probleem" heb ik ook bij een pakje van Maxomorra wat ik super leuk vind. Ik heb het nog niet gekocht omdat het volgens mij veel te groot gaat zijn. Maar wat dan? Waah, mijn hormonen!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_127194345
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:30 schreef PureEvil het volgende:

[..]

ja ik woon in Duitsland ;) En het aanbod is enorm via ebay hier :)
Ebay Duitsland is briljant! Gigantisch aanbod en het kost geen klap. En met reviews en beoordelingen van de verkoper, dat maakt het ook een stuk duidelijker direct, of er goede spullen worden aangeboden.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_127194393
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:19 schreef Kleurdoos het volgende:
op dat dragen en voeden forum is t nog erger, daar vragen ze 10 euro voor een afgeragde wibraset :P

en 30 voor een jumpsuit enzo..en men koopt t ook nog
Hier hebben ze een tweedehands winkel waar ze dan rustig nog 7 euro voor broekje van de H&M 8)7
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 30 mei 2013 @ 10:40:28 #62
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_127194455
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:36 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ebay Duitsland is briljant! Gigantisch aanbod en het kost geen klap. En met reviews en beoordelingen van de verkoper, dat maakt het ook een stuk duidelijker direct, of er goede spullen worden aangeboden.
Heb je dan nog een bepaalde zoektechniek? Ik vind e-bay altijd een beetje onoverzichtelijk, althans heeeeeel veel resultaten met heel weinig wat ik echt zoek.
pi_127194499
Eerstepakje: ik heb er twee gekocht; zelfde pakje in verschillende kleuren en maten (50 en 56). En gewoon over het hoofd aangetrokken, dat deed het ziekenhuispersoneel en ze deed het supersnel en vakkundig. O+
pi_127194569
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:40 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Heb je dan nog een bepaalde zoektechniek? Ik vind e-bay altijd een beetje onoverzichtelijk, althans heeeeeel veel resultaten met heel weinig wat ik echt zoek.
Mijn zoektechniek is dat ik mijn lief laat zoeken :@ :+ Die komt dan regelmatig met een berg nieuwe kleren aanzetten O+ Ik zal het eens navragen, of er een strategie is.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 30 mei 2013 @ 10:56:08 #65
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_127194968
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:35 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ja, dat "probleem" heb ik ook bij een pakje van Maxomorra wat ik super leuk vind. Ik heb het nog niet gekocht omdat het volgens mij veel te groot gaat zijn. Maar wat dan? Waah, mijn hormonen!
Ik had een maxomorra setje voor Lauren in maat 56 wat ik na 2 weken aantrok, toen kwam ik tot de conclusie dat ze dat na de geboorte ook wel had gepast.

Via hier koop ik wel eens iets 2de hands. MP vind ik voor leuke dingen heel duur. Koop ik liever nieuw. Laatst op MP een zeeman shirt je gezien waar ze 4 euro voor vroegen :X
Ik heb dat shirt je en na 3x wassen op 30 graden is het 5 cm gekrompen en volledig vaal.
  donderdag 30 mei 2013 @ 10:57:28 #66
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_127195017
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:40 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Heb je dan nog een bepaalde zoektechniek? Ik vind e-bay altijd een beetje onoverzichtelijk, althans heeeeeel veel resultaten met heel weinig wat ik echt zoek.
Echt? Dat heb ik juist met marktplaats :p

Gewoon zoeken in de kategorieen. Baby of kind, en dan meisje of jongen, en vervolgens zoeken op nieuw met kaartje ;)
pi_127195281
Deze pakjes heb ik in maat 50

Ik vind ze het allemaal net niet (verwassen, Niels' eerste pakje, capuchon, saaie kleuren, etc :p), er is zo weinig keus in pakjes met voorsluiting. Ik baal dat ik Lindexpakjes in maat 56 gekocht heb.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_127195360
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:56 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik had een maxomorra setje voor Lauren in maat 56 wat ik na 2 weken aantrok, toen kwam ik tot de conclusie dat ze dat na de geboorte ook wel had gepast.
Oh! Hoe groot en zwaar was zij?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_127195365
Is dat lex zijn uilenpakje geweest? O+
pi_127195476
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 09:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
sock ons..mijn schoonzus gebruikte ze ook..werken prima :)

ik heb dit zojuist gekocht O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohhhhh O+
pi_127195509
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:05 schreef Twinkly het volgende:
Niels' eerste pakje, capuchon, saaie kleuren, etc :p), er is zo weinig keus in pakjes met voorsluiting. Ik baal dat ik Lindexpakjes in maat 56 gekocht
Let op, ik vond dat hema pakje (die rechtsboven) erg klein vallen. Luuk had die al snel aan in 62, terwijl hij de rest nog 56 aan had.
*poef* nu is het weg
  donderdag 30 mei 2013 @ 11:12:31 #72
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_127195528
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:57 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Echt? Dat heb ik juist met marktplaats :p

Gewoon zoeken in de kategorieen. Baby of kind, en dan meisje of jongen, en vervolgens zoeken op nieuw met kaartje ;)
Ik merk het. En gewoon een beetje geduldiger zijn denk ik ;)

Ik vond net deze. Super leuk, maar verzendt alleen binnen DL. }:| Even kijken of/hoe ik daarop kan selecteren.
pi_127195577
Twink



kiek mn minilexie
pi_127195589
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:11 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Let op, ik vond dat hema pakje (die rechtsboven) erg klein vallen. Luuk had die al snel aan in 62, terwijl hij de rest nog 56 aan had.
Echt waar! Oh, ik twijfelde juist over dit pakje omdat ik de mouwen zo lang vind in verhouding, ik dacht dat het groot viel!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_127195590
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:12 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik merk het. En gewoon een beetje geduldiger zijn denk ik ;)

Ik vond net deze. Super leuk, maar verzendt alleen binnen DL. }:| Even kijken of/hoe ik daarop kan selecteren.
Je kunt de verkoper contacteren, heel vaak zijn ze gewoon bereid om ook naar NL te verzenden!
pi_127195600
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 09:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
sock ons..mijn schoonzus gebruikte ze ook..werken prima :)

ik heb dit zojuist gekocht O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
cute O+
pi_127195604
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Twink

[ afbeelding ]

kiek mn minilexie
O+ O+ O+
pi_127195633
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Twink

[ afbeelding ]

kiek mn minilexie
Ooooowhhhh O+ Dat is wel heel erg cute hoor!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 30 mei 2013 @ 11:15:35 #79
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_127195643
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:14 schreef bellelena het volgende:

[..]

Je kunt de verkoper contacteren, heel vaak zijn ze gewoon bereid om ook naar NL te verzenden!
Goeie, ga ik doen. Was al met mijn steenkolenduits op zoek naar een dergelijke mogelijkheid :')
pi_127195682
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:07 schreef Kleurdoos het volgende:
Is dat lex zijn uilenpakje geweest? O+
Ja! :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_127195745
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:15 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Goeie, ga ik doen. Was al met mijn steenkolenduits op zoek naar een dergelijke mogelijkheid :')
Mijn lief haalt op die manier altijd vintage gitaareffecten van ebay ;) Vaak als ze niet per se naar NL verzenden kun je het veel goedkoper vinden, bedoelt voor de nationale markt van desbetreffende land enzo. En de meeste doen niet moeilijk over verzenden :)
pi_127195762
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:14 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Echt waar! Oh, ik twijfelde juist over dit pakje omdat ik de mouwen zo lang vind in verhouding, ik dacht dat het groot viel!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier was Luuk zo'n 2,5 week. De broekspijpen waren wel wat te lang, maar de overslag was leuk zo.
*poef* nu is het weg
  donderdag 30 mei 2013 @ 11:19:22 #83
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127195811
Ik heb deze laatst 2e hands gekocht, bij het uitpakken helemaal happy, nog mooier dan op de foto.

pi_127195940
Wat een lief pakje ook KJ, en nog zo klein versgeboren!
pi_127196224
Ohh, KJ, wat schattig! O+!! Is dit die maat 62? :o
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_127196362
en t ooievaarspakje van ej sikke lej dan Twinkly? valt niet erg groot.. lex had m aan als eerste pakje en was 3 weken 'te vroeg'
pi_127196979


Oh O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_127197013
ik heb m al in t roze!
pi_127197290
Die bovenste is lief Clubsoda!
pi_127197705
Die eerste vind ik ook super Clubsoda! O+ Zou 'm zelf ook wel willen kopen maar is toch iets te jongensachtig denk ik..
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:07:10 #92
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_127197709
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:14 schreef bellelena het volgende:

[..]

Je kunt de verkoper contacteren, heel vaak zijn ze gewoon bereid om ook naar NL te verzenden!
Ja dat wel, maar heel vaak doen ze dat ook niet volgens mij. En dan is het nog maar de vraag ofdat ze eerlijke verzendkosten berekenen......

Hmz, een duitse 'postbus' oid is dat niet een idee :p Lijkt me handig :) Kan iedereen kopen via ebay :P
pi_127198243
Je kunt een handeltje beginnen PE :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:22:24 #94
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127198355
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:57 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Echt? Dat heb ik juist met marktplaats :p

Gewoon zoeken in de kategorieen. Baby of kind, en dan meisje of jongen, en vervolgens zoeken op nieuw met kaartje ;)
Je kan zeggen wat je wilt van MP maar de zoektermen werken prima en beter dan Ebay vind ik.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_127198378
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:07 schreef L0t.. het volgende:
Die eerste vind ik ook super Clubsoda! O+ Zou 'm zelf ook wel willen kopen maar is toch iets te jongensachtig denk ik..
Deze is lekker girly ;)

Klik
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:24:34 #96
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127198441
Ej Sikke lej valt heel klein inderdaad dus best een optie wellicht :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_127198474
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:22 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Deze is lekker girly ;)

Klik
Had 'm al gevonden maar was out of stock in de maat die ik wilde ;(
pi_127198542
Stom! ;(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:27:55 #99
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_127198565
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:22 schreef laziness het volgende:

[..]

Je kan zeggen wat je wilt van MP maar de zoektermen werken prima en beter dan Ebay vind ik.
Of jij kan gewoon niet goed zoeken ;)

Paar jaar geleden was MP gewoon nog veel beter/overzichtelijker. Nu is het gewoon veel slechter geworden.
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:28:36 #100
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_127198590
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:20 schreef Clubsoda het volgende:
Je kunt een handeltje beginnen PE :P
LOL, dan moeten jullie wel van me kopen, en tot nu toe gebeurt dat niet :'( :P
pi_127198646
Ik heb mijn eigen ebay-connecties O-)

(Maar jouw jongenspul is ook veeeeel te groot ;) )
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:32:25 #102
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127198751
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:27 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Of jij kan gewoon niet goed zoeken ;)

Paar jaar geleden was MP gewoon nog veel beter/overzichtelijker. Nu is het gewoon veel slechter geworden.
Nou dat wat logisch is en wel werkt bij MP werkt niet bij Ebay.

Plus dat je bij MP niet op de allerlaatste seconde van het aflopen van de bieding net naast grijpt omdat het een soort lotterij is soms bij veel bieders of dat je helemaal geen tijd hebt om te kijken als het afloopt.

Ik hou wel van de buy it now optie bij ebay.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_127198839
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:24 schreef laziness het volgende:
Ej Sikke lej valt heel klein inderdaad dus best een optie wellicht :Y
Maar ik kan geen Ej Sikke Lej pakjes vinden die niet over het hoofd hoeven. Het pakje dat ik het leukste vind is van Ej Sikke Lej (maat 56 idd, maar valt als 50) en Niels heeft het maar 1 of 2 keer aangehad omdat het zo lastig was met aankleden (al was ik natuurlijk wel een n00b :P)

&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:37:16 #105
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127198943
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:34 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Maar ik kan geen Ej Sikke Lej pakjes vinden die niet over het hoofd hoeven. Het pakje dat ik het leukste vind is van Ej Sikke Lej (maat 56 idd, maar valt als 50) en Niels heeft het maar 1 of 2 keer aangehad omdat het zo lastig was met aankleden (al was ik natuurlijk wel een n00b :P)

[ afbeelding ]
Niet over het hoofd wordt lastig vrees ik. Dan moet je die overslagtruitjes van de hema nemen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_127199223
Ik heb de laatste tijd een aantal setjes van chaos & order op marktplaats gekocht nadat ik er achter kwam dat dat Anne heel leuk stond.

En ja, dan betaal je dus best veel, maar het is ook vrij duur spul en alledrie de setjes die ik heb ontvangen waren echt nog zgan. Dan heb ik er wel 15-20 euro voor over.
pi_127199391
1ste pakje voor Pino gaat niet over het hoofd, ik vind 'm zo cute, kan niet wachten tot hij 't daadwerkelijk aan heeft O+
pi_127199437
Welk merk, Spewey?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_127199477
Organics for kids O+
pi_127199537
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:50 schreef Spewey het volgende:
Organics for kids O+
Oh O+ Daar heb ik nu ook een (tweedehands) pakje van. In maat 68/74 :') :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_127199625
:D
Ik heb maat newborn, dankzij Evenstar, die heeft 'm voor me in Engeland gekocht want mijn hormonen MOESTEN dat pakje en was hier niet te vinden :D
pi_127199699
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:54 schreef Spewey het volgende:
:D
Ik heb maat newborn, dankzij Evenstar, die heeft 'm voor me in Engeland gekocht want mijn hormonen MOESTEN dat pakje en was hier niet te vinden :D
:D!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_127199706
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:34 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Maar ik kan geen Ej Sikke Lej pakjes vinden die niet over het hoofd hoeven. Het pakje dat ik het leukste vind is van Ej Sikke Lej (maat 56 idd, maar valt als 50) en Niels heeft het maar 1 of 2 keer aangehad omdat het zo lastig was met aankleden (al was ik natuurlijk wel een n00b :P)

[ afbeelding ]
die heeft lex ook gehad, heeft webkim toen overgenomen :P
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:56:59 #114
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_127199717
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:44 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb de laatste tijd een aantal setjes van chaos & order op marktplaats gekocht nadat ik er achter kwam dat dat Anne heel leuk stond.

En ja, dan betaal je dus best veel, maar het is ook vrij duur spul en alledrie de setjes die ik heb ontvangen waren echt nog zgan. Dan heb ik er wel 15-20 euro voor over.
Ik vind het altijd een beetje eng zomaar 20e over te maken naar een volslagen onbekende in de hoop dat ik een pakketje ontvang waar iets in zit wat nog mooi is. Nieuw met kaartje deed ik wel veel bij Nathan. Voor Lauren nog niets via MP gekocht. Ik snuffel hier wat leuke dingen bij elkaar en verder draagt ze nu alle kraamcadeaukleertjes zo ongeveer.

Ben nog wel op zoek naar iets bleuks op een rokje van bakkaboe
http://www.tuunte-fashion(...)boe-kort-rokje.html#
Wil graag groen of blauw erop, maar is erg lastig voor een meisje in 68.
pi_127199769
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:28 schreef PureEvil het volgende:

[..]

LOL, dan moeten jullie wel van me kopen, en tot nu toe gebeurt dat niet :'( :P
Misschien moet je dan gewoon leuker spul kopen *evil* :p
pi_127199873
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:56 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik vind het altijd een beetje eng zomaar 20e over te maken naar een volslagen onbekende in de hoop dat ik een pakketje ontvang waar iets in zit wat nog mooi is.
Ja, dat is het natuurlijk ook wel. Maar ja, ik ben nog nooit bedonderd via Marktplaats, dus meestal gaat het gelukkig gewoon goed :)

Overigens wel een keer een heel vaal setje gekregen terwijl er in de advertentie stond dat het nog zgan was. Maar dat ging gelukkig maar om een paar euro. Ik heb het setje meteen in de kliko gegooid ;)
pi_127200731
Ik ben 2x bedonderd via MP. Beide keren melding gemaakt bij de politie en zo waar 1x mijn geld na een aantal weken terug gekregen dankzij hun. :o

Ik koop nu eigenlijk altijd hier in de buurt nu ook met de verkoopgroepen op FB, geweldige uitvinding! O+
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:28:15 #118
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_127200952
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:23 schreef Rixtje het volgende:

Ik koop nu eigenlijk altijd hier in de buurt nu ook met de verkoopgroepen op FB, geweldige uitvinding! O+
Dat ken ik nog niet. Hoe vind je die? Of wil ik die niet vinden om zo mijn portemonnee te sparen?
pi_127201103
Hier hebben we vraag & aanbod en verkoophoek met daar achter je netnummer een soort lokale marktplaats ;) en dan gewoon intypen in het zoekveld.
pi_127201893
Iemand zocht toch grote pyjama's met voetjes?
http://www.blijblij.com/catalog/product_info.php?products_id=1842
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_127201944
Bedankt voor de smalle schoenen antwoorden, ik ga toch maar even met kind op pad... het is wel jammer dat ze het schoentje wat ze nu heeft niet meer in haar maat hebben, niet in dezelfde kleur, maar ook niet in de andere kleur :{.
Maar die heb ik nog wel op het www gezien, en zie ik ineens nagenoeg zelfde schoentje van een ander merk voorbij komen... vaag... Maar we gaan eerst maar live op pad...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_127202372
Kan iemand deze vinden in 50/56?


[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 30-05-2013 14:09:19 ]
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 30 mei 2013 @ 14:06:11 #123
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_127202534
Twinkly, wrom doe je niet gewoon een wollen muts en romper of wollen pakje?
Ik heb vooral omslagrompers van eco-katoen maat 50 en wollen strikmutjes, wollen slofjes en een wollen vestje en heel zachte slobbroekjes.

Vanaf maat 56 jumpsuits en omslagtrui + los broekje.

Gistermiddag even naar Hema gegaan en deze gehaald..... O+


pi_127202681
Dat onderste jasje heb ik ook O+

Ik wil alleen maar pakjes/jumpsuits omdat ik niet tegen opkruipende truitjes kan :@
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_127203112
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:30 schreef Twinkly het volgende:
Ohh, KJ, wat schattig! O+!! Is dit die maat 62? :o
Ja!
*poef* nu is het weg
pi_127203463
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:18 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Ja!
Wow :D Ik heb het gekocht in 50 en 56, ik ben benieuwd of het gaat passen dan! Niels was 3690 gram (38w2d) en deze wordt bij 40 weken geschat op tenminste 8 pond. Niet dat ik denk dat ik de 40 weken haal :P
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 30 mei 2013 @ 14:27:44 #127
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_127203529
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:08 schreef Twinkly het volgende:
Dat onderste jasje heb ik ook O+

Ik wil alleen maar pakjes/jumpsuits omdat ik niet tegen opkruipende truitjes kan :@
Grin, ik heb dat ook, maar had nog zoveel setjes van omslagtruitjes en broekje, vond ik zonde om weg te doen, maar wel genoeg suits en crawlers bijgekocht inmiddels. Maar mijn favo is ook jumpsuit, vooral vanwege dat opkruipen idd.
Ow en Lientje was na twee weken al uit maat 50, dus die maat heb ik heel weinig van.
pi_127203584
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Wow :D Ik heb het gekocht in 50 en 56, ik ben benieuwd of het gaat passen dan! Niels was 3690 gram (38w2d) en deze wordt bij 40 weken geschat op tenminste 8 pond. Niet dat ik denk dat ik de 40 weken haal :P
Luuk was 3740 gram.
*poef* nu is het weg
pi_127204191
Ik heb nog nooit kleertjes gekocht via MP, idd ook niet zoveel vertrouwen in de verkopers en voor de echt leuke dingen betaal je alsnog de hoofdprijs. Dan koop ik liever hier via V&A wat dingen over :)

Nog even wat besteld bij de Zara, had nog bijna niets in 68 dus ik moest wel O-)




pi_127204243
L0t die zijn top!! Ik ga meteen kijken O+
pi_127204957
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:42 schreef Suikertante het volgende:
L0t die zijn top!! Ik ga meteen kijken O+
O+ Ze hebben ook zoveel leuke dingen voor jongetjes!
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:15:31 #132
381212 Gulara
From the future
pi_127205875
Hmm hij pakt em niet, maar leuk spul idd. O+ Welke Zara's hebben een baby-/ kinderafdeling?
pi_127205988
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:02 schreef Twinkly het volgende:
Kan iemand deze vinden in 50/56?
[ afbeelding ]
heeft TM die niet?
pi_127206542
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:15 schreef Gulara het volgende:
Hmm hij pakt em niet, maar leuk spul idd. O+ Welke Zara's hebben een baby-/ kinderafdeling?
Op de site kun je je stad invoeren, dan krijg je de dichtstbijzijnde Zara te zien en of er een kinderafdeling bij zit. Ben je nu in Nederland?
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:51:56 #135
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127207697
Noh Lindex heeft de coming soon sectie offline gehaald. Ik vond hem altijd zo handig -O-
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_127208484
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:27 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Op de site kun je je stad invoeren, dan krijg je de dichtstbijzijnde Zara te zien en of er een kinderafdeling bij zit. Ben je nu in Nederland?
wij hebben er 1 \O/
pi_127208778
quote:
Jouw smaak O+ ik moet ook O+
Sarcasme. Herken het.
pi_127209440
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:09 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

wij hebben er 1 \O/
woar? :D Ik ben zwaar jaloers, hier in Arnhem alleen volwassenen, terwijl dit toch best een grote stad is }:|
pi_127209495
In Utrecht zit er nu ook 1!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_127209667
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:30 schreef L0t.. het volgende:

[..]

woar? :D Ik ben zwaar jaloers, hier in Arnhem alleen volwassenen, terwijl dit toch best een grote stad is }:|
Den Haag heeft zelfs geen kinderen.
Rotterdam heeft er 3 en allemaal met kinderafdeling :') (die zijn hier t dichtstbijzijnde volgens de site)
pi_127209669
Hier in zwolle komt er ook een.
*poef* nu is het weg
pi_127209710
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:30 schreef L0t.. het volgende:

[..]

woar? :D Ik ben zwaar jaloers, hier in Arnhem alleen volwassenen, terwijl dit toch best een grote stad is }:|
Alkmaar ;)
pi_127210019
en ik weet altijd precies wanneer ze daar sale hebben O+
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:45:46 #144
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_127210139
Sinds ik weet dat Zara er qua mensenrechten enzo slecht scoort koop ik er niet meer :@

Ook al is het superleuk spul. Ik kan het niet meer. h&m kwam er trouwens wel goed uit!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_127211946
Oh, shit. Dat wil ik dus inderdaad niet weten.
Maar H&M is toen in dat programma geweest waarin westerse jongeren ervaren hoe het is om in minder bedeelde landen te leven en dat was echt een ramp. Die werkten volgens mij in Bangladesh bij vreselijke bedrijven waar ze truien voor Monki maakten (onderdeel van H&M). Misschien is er commentaar op gekomen en gaat het nu beter.

Nouja, dan toch even.. deze van Zara O+
pi_127213643
ik koop er niet minder om. Ik bedoel t niet heel erg lullig, maar kom op, die kleertjes zijn awesome :P

ik koop wel wat fairtrade om te compenseren :P
  donderdag 30 mei 2013 @ 18:22:33 #147
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_127214464
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 17:26 schreef Suikertante het volgende:
Oh, shit. Dat wil ik dus inderdaad niet weten.
Maar H&M is toen in dat programma geweest waarin westerse jongeren ervaren hoe het is om in minder bedeelde landen te leven en dat was echt een ramp. Die werkten volgens mij in Bangladesh bij vreselijke bedrijven waar ze truien voor Monki maakten (onderdeel van H&M). Misschien is er commentaar op gekomen en gaat het nu beter.

Nouja, dan toch even.. deze van Zara O+
[ afbeelding ]
nou, H&M kmam volgens een staatje wat ik laatst vond helemaal zo slecht niet uit de bus. Ik kan het natuurlijk nu niet meer vinden }:|
Cool Cat, Zara, Mexx (!!) kwamen zeer slecht uit de bus.

Tot zover uw geweten :+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_127214829
primark deed zaken met de fabriek in bangladesh die is ingestort.
Veel duurdere merken zijn ook gewoon niet eerlijk.
pi_127214924
Zo heeft ieder merk wel iets.
kopen!
  donderdag 30 mei 2013 @ 18:40:40 #150
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127215057
quote:
2s.gif Op donderdag 30 mei 2013 18:33 schreef Pvoesss het volgende:
primark deed zaken met de fabriek in bangladesh die is ingestort.
Veel duurdere merken zijn ook gewoon niet eerlijk.
primark heeft daar toch ook geld voor gegeven? Samen met een paar andere merken.
pi_127215221
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Sinds ik weet dat Zara er qua mensenrechten enzo slecht scoort koop ik er niet meer :@

Ook al is het superleuk spul. Ik kan het niet meer. h&m kwam er trouwens wel goed uit!
In dat geval is primark helemaal een no go. Kinder arbeid enzo. :r :X
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_127215389
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 18:40 schreef Marrije het volgende:

[..]

primark heeft daar toch ook geld voor gegeven? Samen met een paar andere merken.
Ja maar dat vind ik dan weer zo stom.
Je weet als bedrijf echt wel wat je doet.. Dit doen ze bewust en dan tekenen ze weer dat het beter zal gaan en stoppen ze er even wat geld in en klaar..
pi_127216796
Kan iemand mij helpen? Op de psz komt over 2 weken de schoolfotograaf. Hartstikke leuk, maar wat trek ik de kinderen aan.
Nu heb ik een hele leuke blouse voor mijn jongste, maar daar wil ik dan een matchende blouse bij hebben. Ik dacht zelf aan rode, maar kan dus niets in de winkels vinden.

Graag jullie hulp.

Dit is de blouse voor de jongste.
pi_127217078
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 19:21 schreef As1981 het volgende:
Kan iemand mij helpen? Op de psz komt over 2 weken de schoolfotograaf. Hartstikke leuk, maar wat trek ik de kinderen aan.
Nu heb ik een hele leuke blouse voor mijn jongste, maar daar wil ik dan een matchende blouse bij hebben. Ik dacht zelf aan rode, maar kan dus niets in de winkels vinden.

Graag jullie hulp.

Dit is de blouse voor de jongste.
[ afbeelding ]
Een matchende blouse? Bedoel je broek? :P
pi_127217265
Nee ik bedoel dat ik een blouse er bij wil hebben voor mijn oudste die dus staat bij deze blouse als ze samen op de foto gaan.
En ik vind maar geen rode blouse, alleen geruite e.d. Ik heb wel een witte gevonden, maar dat vind ik een beetje saai.
pi_127217279
Spuit 11 :P
(ik dus)

[ Bericht 11% gewijzigd door Sonnetje85 op 30-05-2013 20:00:05 ]
  donderdag 30 mei 2013 @ 19:34:32 #157
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_127217354
Dat groen in die bloes is nu wel hip toch? Dat misschien een optie?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_127217514
Het is blauw. En ik kan wel blauwe bloesjes vinden, maar dan is het weer net niet de goede kleur.
  donderdag 30 mei 2013 @ 19:42:27 #159
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_127217710
Donkerblauw? Niet echt matching als in dezelfde kleur als in de blouse voor de jongste maar wel bijpassend. Als je begrijpt wat ik bedoel :D
pi_127217793
Ja ik begrijp je hoor. Denk alleen dat ik het echt zou moeten zien bij elkaar. Hou het in ieder geval in mijn achterhoofd.
  donderdag 30 mei 2013 @ 20:27:17 #161
100412 mefke79
komt goed!
pi_127219817
Welke maat moet je hebben? Het lijkt enorm op een blousje dat ik hier heb in 86
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_127219930
98/104
  donderdag 30 mei 2013 @ 20:31:00 #163
100412 mefke79
komt goed!
pi_127219979
Nou valt dat blousje niet klein, zeker niet bij een smal jochie, maar dan raad ik het je niet aan. Beetje klein...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 30 mei 2013 @ 20:31:48 #164
100412 mefke79
komt goed!
pi_127220015
V&D had een rood shirt met een gitaar erop in de voorjaarscollectie, die zou er ook nog wel eens leuk bij kunnen staan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_127220032
Yaro is zeker niet breed maar de mouwen zijn vaak als eerste te kort.
pi_127220050
oh ga ik nog even naar kijken
pi_127220376
Niet helemaal de goede kleur rood misschien?

http://www.hm.com/nl/prod(...)28-C#article=03628-B
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_127220445
Nee ik denk het niet. Maar ik duik morgen even de H&M en V&D in die zitten hier toch naast elkaar. Hoorde dat ze daar ook effen rode polo's hebben.
pi_127221684
Ik had deze nog gevonden:

(maar niet de goede maat ;))


V&D


H&M, deze is een beetje valig trouwens als ik het zo zie.
pi_127221822
Oh die blouse is wel erg leuk, jammer van de maat :(
pi_127222571
Niet helemaal rood, en ook met ruitjes, maar wel heel leuk misschien?

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_127222661
Nog tips voor leuke eerste schoentjes. Hip/retro O+ ? Maat 19
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  donderdag 30 mei 2013 @ 21:22:29 #173
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127222730
quote:
5s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef kleinzusje het volgende:
Nog tips voor leuke eerste schoentjes. Hip/retro O+ ? Maat 19
Gewoon naar de winkel gaan voor eerste schoentjes. Shoesme is een goed merk met flexibele zolen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_127222776
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:22 schreef laziness het volgende:

[..]

Gewoon naar de winkel gaan voor eerste schoentjes. Shoesme is een goed merk met flexibele zolen.
Tips van merken :Y ^O^
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  donderdag 30 mei 2013 @ 21:24:46 #175
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127222899
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:23 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Tips van merken :Y ^O^
Ja dat is toch afwachten wat je plaatselijke schoenwinkel heeft. Zo heel veel keus is er niet in die kleine maatjes. Meisjes wel iets meer dan jongetjes maar verwacht geen rijen vol. Gewoon even het winkelcentrum induiken en bij een paar winkels kijken.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_127222957
Hier is het een crime om een winkel te vinden met kinderschoenen :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_127223045
Ik wil hip en goed. Heb zo'n hekel aan truttig :@
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_127223071
Gatino had Floris als eerste schoenen. Vond ik heel fijn.
Shoesme waren te smal voor m :')
pi_127223146
quote:
5s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef kleinzusje het volgende:
Nog tips voor leuke eerste schoentjes. Hip/retro O+ ? Maat 19
Bardossa's vind ik mooi, een beetje retro/jaren 50 en ze lopen superfijn volgens mij, zo soepel en licht. En te koop in de Hoogstraat. ;)
Oja en niet zo duur in vergelijking met de rest.
Mijn dame krijgt ze ook als ze een paar maandjes goed loopt. Alhoewel ze zulke kleine voetjes heeft dat ik bang ben dat ze ze niet gaat passen. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_127223283
Shoesme en bardossa is ook wat ik kocht :D
En voor meisjes met hele brede voeten zijn lelli kelly's dan weer heel fijn :P
pi_127223328
Deze vind ik tof O+


Wel tuttig, maar daar hou ik van :P
  donderdag 30 mei 2013 @ 21:31:32 #182
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127223355
Loopt ze al kleinzusje? Want pas als ze stevig lopen een tijdje worden schoentjes aangeraden. Tot die tijd lekker op blote voetjes.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_127223414
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:31 schreef laziness het volgende:
Loopt ze al kleinzusje? Want pas als ze stevig lopen een tijdje worden schoentjes aangeraden. Tot die tijd lekker op blote voetjes.
ik zou idd in eerste instantie voor buiten gewoon voor slofjes gaan.
  donderdag 30 mei 2013 @ 21:32:46 #184
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127223452
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
Deze vind ik tof O+
[ afbeelding ]

Wel tuttig, maar daar hou ik van :P
kan ze niet zien, jammer ik hou ook wel van tuttig
pi_127223534
L loopt nu ook op babypaws. Pas in september ga ik echte schoenen voor haar kopen denk ik. Het is nu zulk weer dat het nog niet echt nodig is.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_127223583
Ok, thx ! Super bedankt. ^O^
Mooie tips !

Lazi: ze loopt nog niet. Maar ik dacht ik zoek toch al iets voor buiten omdat ze steeds wil staan. Blote voeten heeft ze hier altijd en slofjes in de drager/wagen.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_127223601
Ik heb voor Ella al mary janes liggen en voor Elin heb ik onlangs koel4kids keesjes gekocht (ook mary janes) zo gaaf met jurkje en kniekousen.

ze heeft ook 2 paar koel4kids laarsjes, ben er dol op rode en grijze. en een paar zwarte van Hip
pi_127223627
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef oeke het volgende:
L loopt nu ook op babypaws. Pas in september ga ik echte schoenen voor haar kopen denk ik. Het is nu zulk weer dat het nog niet echt nodig is.
Dat had ik bij Floris idd ook. Hij ging loslopen net voor zn verjaardag (in juli), zomer op bloete voeten en slofjes en in september schoenen.
pi_127223663
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef oeke het volgende:
L loopt nu ook op babypaws. Pas in september ga ik echte schoenen voor haar kopen denk ik. Het is nu zulk weer dat het nog niet echt nodig is.
Ok, dat was mijn plan ook ! Maar vriendin had al schoentjes gekocht voor haar baby. Dus ging twijfelen. Heb het liefst blote voetjes.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_127223667
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:32 schreef Marrije het volgende:

[..]

kan ze niet zien, jammer ik hou ook wel van tuttig
Bardossa Zara, roze ;)
pi_127223697
en mn zusje stuurt mn blauwe klompslofjes weer terug.
Al heb ik r geblockt op FB dus weet niet of ze nog daadwerkelijk terugkomen :P
  donderdag 30 mei 2013 @ 21:36:11 #192
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127223704
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, thx ! Super bedankt. ^O^
Mooie tips !

Lazi: ze loopt nog niet. Maar ik dacht ik zoek toch al iets voor buiten omdat ze steeds wil staan. Blote voeten heeft ze hier altijd en slofjes in de drager/wagen.
Slofjes ook buiten op laten scharrelen als het te koud of gevaarlijk is voor blote voetjes.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_127223728
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:36 schreef laziness het volgende:

[..]

Slofjes ook buiten op laten scharrelen als het te koud of gevaarlijk is voor blote voetjes.
Gedaan al !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  donderdag 30 mei 2013 @ 21:37:15 #194
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127223769
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:35 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Ok, dat was mijn plan ook ! Maar vriendin had al schoentjes gekocht voor haar baby. Dus ging twijfelen. Heb het liefst blote voetjes.
Er zijn mensen die hun baby van twee weken oud al in schoentjes proppen. Maar goed is het niet :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_127223780
Oke, ik geloof dat ik een schoenentic ga krijgen voor mn dame :')
Nog een verslaving erbij ;(

Ik moet wel nog zomerschoenen hebben voor de grote. Hij zei gisteren dat hij blauwe schoenen wil.
  donderdag 30 mei 2013 @ 22:00:30 #196
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127225183
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:30 schreef L0t.. het volgende:

[..]

woar? :D Ik ben zwaar jaloers, hier in Arnhem alleen volwassenen, terwijl dit toch best een grote stad is }:|
Irritant hè

Dichtstbijzijnde zit in Veenendaal.
  donderdag 30 mei 2013 @ 22:04:00 #197
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127225417
Ik heb vandaag een heleboel t-shirtjes gekocht bij v&d. Leuk spul + opruiming O+

En de Jip & Janneke slaapzak voor M. Misschien koop ik de andere versie er ook nog even bij, dan heb ik strks voor de meiden ook bij elkaar passende slaapzakken (M krijgt alleen unisex slaapzakken ;) )
pi_127225437
Ik heb pas schoenen gekocht toen M los liep (dat was zo'n vier maanden nadat hij zijn eerste stapjes zette). Tot die tijd liep hij eigenlijk toch niet buiten op straat. Binnen op klompslofjes, ons huis is wat koud voor blote voeten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 30 mei 2013 @ 22:08:31 #199
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127225700
M "loopt" altijd op blote voeten of buiten op zijn aapies. Zodra hij echt los gaat lopen krijgt hij schoentjes.
pi_127226214
Mijn meisje is op Kreta los gaan lopen, nu 2 weken geleden en ze kruipt helemaal niet meer. :N
En ze wil op straat ook lopen, in de speeltuin, in het park. :D
Dat vind ik ook prima, maar dan wil ik wel dat ze in elk geval een paar goede slofjes aan heeft, die haar voetjes beschermen. En in september koop ik schoenen voor haar, dan loopt ze 4-5 maanden los.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 30 mei 2013 @ 22:27:17 #201
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_127226988
Ik had deze rode van Jochie als eerste loopschoentjes en net ervoor een paar van Shoesme, maar toen was het nog kruipfase buiten..



  donderdag 30 mei 2013 @ 22:29:21 #202
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127227158
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:04 schreef Kyara het volgende:
Ik heb vandaag een heleboel t-shirtjes gekocht bij v&d. Leuk spul + opruiming O+

En de Jip & Janneke slaapzak voor M. Misschien koop ik de andere versie er ook nog even bij, dan heb ik strks voor de meiden ook bij elkaar passende slaapzakken (M krijgt alleen unisex slaapzakken ;) )
Ik keek vandaag nog even als O. zijn benen strekt in de 86-104 en meneer van 99cm heeft nog zo'n 10cm over aan de onderkant terwijl hij al maat 104 draagt dus ze gaan lang mee
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 30 mei 2013 @ 23:22:21 #203
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_127230752
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:16 schreef oeke het volgende:
Mijn meisje is op Kreta los gaan lopen, nu 2 weken geleden en ze kruipt helemaal niet meer. :N
En ze wil op straat ook lopen, in de speeltuin, in het park. :D
Dat vind ik ook prima, maar dan wil ik wel dat ze in elk geval een paar goede slofjes aan heeft, die haar voetjes beschermen. En in september koop ik schoenen voor haar, dan loopt ze 4-5 maanden los.
Dat had Nathan ook. Die liep 2 weken na zn eerste pasjes tot halverwege de supermarkt. Na een maand echt los lopen heb ik toen eind september maar vast schoenen gekocht. Ik had ze van keq, was er wel tevreden over.
pi_127235714
Ik blijf het zeggen: elefantjes van van Haren ^O^
pi_127241699
quote:
5s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef kleinzusje het volgende:
Kijk! O+


Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_127241726
aaaarchhhh *; *;
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_127243606
Wat leuk!! Ik ben dol op tuinbroeken O+

Dan ook even mijn laatste MP aankoop, hij past hem ineens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:47:30 #208
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_127243951
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:48 schreef Tally het volgende:

[..]

Kijk! O+


[ afbeelding ]
Is die van Zeeman? Lijkt heel erg op de tuinbroekversie van een zeemanbroekje dat ik had.
pi_127244450
L verbrandt haar scheiding altijd zo snel. En omdat een petje niet op elke haardracht past :P zoek ik een leuk hoofddoekje oid. Iemand een idee of een site?
pi_127244801
En om m zelf maar even in te koppen. Dit is niet niet helemaal wat ik in gedachte heb

pi_127245447
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:47 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Is die van Zeeman? Lijkt heel erg op de tuinbroekversie van een zeemanbroekje dat ik had.
Weet ik niet. Ik heb hem van KleinZusje overgenomen :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_127245485
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:00 schreef -Spring het volgende:
L verbrandt haar scheiding altijd zo snel. En omdat een petje niet op elke haardracht past :P zoek ik een leuk hoofddoekje oid. Iemand een idee of een site?
Je hebt van die haarbanden die aan de voorkant een stuk breder is. Zag ze van de week nog ergens staan in een krantje.
Maar welke :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_127245547
En omdat mijn grote meid d'r Jip en Janneke t-shirt zo leuk vind (die is eigenlijk van Koninginnedag) wilde ze hem gister weer aan. Dus kleine zus ook maar ongeveer hetzelfde aangetrokken :P

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_127245726
quote:
12s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:08 schreef -Spring het volgende:
En om m zelf maar even in te koppen. Dit is niet niet helemaal wat ik in gedachte heb

[ afbeelding ]
Als je op bandana zoekt krijg je wel wat versies die misschien passen! Ik was dat woord helemaal vergeten maar vroeg er laatst ook naar, voor in de draagdoek. Dan vind ik een pet ook niet zo handig. En een hoog staartje op de scheiding kan ook werken!
pi_127245862
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:35 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Als je op bandana zoekt krijg je wel wat versies die misschien passen! Ik was dat woord helemaal vergeten maar vroeg er laatst ook naar, voor in de draagdoek. Dan vind ik een pet ook niet zo handig. En een hoog staartje op de scheiding kan ook werken!
Ja zo'n palmboompje. Had ik vroeg ook veel toen ik klein was :')
Nou ja iets minder klein was dan nu :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_127245929
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:26 schreef Tally het volgende:

[..]

Je hebt van die haarbanden die aan de voorkant een stuk breder is. Zag ze van de week nog ergens staan in een krantje.
Maar welke :')
Ik heb ze bij de zeeman gehaald, een aantal weken geleden al!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_127245948
Zoeken op bandana, er zijn er genoeg te vinden :)

http://www.zara.com/webap(...)28/BANDANA+MET+PRINT

http://www.sannedols.nl/bandana's%20webshop%20sanne%20dols.html



Of zelf iets haken ;)

  vrijdag 31 mei 2013 @ 13:59:29 #218
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_127248279
45% korting op alles bij Jijwel.nl! En mijn persoonlijke kortingscode die ik laatst bij een bestelling kreeg werkte ook nog :P.

Dus eindelijk dit setje voor Saar gescoord, gezien haar volle kast vond ik 'm tot nu toe veel te duur om er nog even bij te kopen. Ik heb dus nog wel wat remmingen :D.


  vrijdag 31 mei 2013 @ 14:02:50 #219
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127248408
Echt Saartje TM :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_127249749
O+ Nohhhh Tally, wat een mooi lief dropje heb je daar gemaakt! En je grote, die heeft prachtige krullen O+ O+ O+

Suikerrrrrr, F is zo schattig, elke keer als ik een foto van hem zie word ik helemaal blij O+ Ben stiekem ook een beetje verliefd op hem hoor :@
  vrijdag 31 mei 2013 @ 14:55:58 #221
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_127250222
Tim echt schattig!

Het paddestoelpyjamaatje voor Lauren ius al binnen *O* . had er nog een tof t shirt je bij gekocht om te proberen op het bakkaboe rokje. Wat vinden jullie?



Kleur van de veters is trouwens hetzelfde als de achtergrond van het rokje

En een mooie korte spijkerbroek voor de peuter voor een tientje :+
pi_127250272
Ik vind dat het kan! Leuk rokje vooral :Y
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:11:42 #223
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_127250642
Het kan Pessie! Leuk!
pi_127251158
TM wat een superleuk setje! O+

En Pessie, ik vind het superleuk bij elkaar!

Belle :*
pi_127251240
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:00 schreef -Spring het volgende:
L verbrandt haar scheiding altijd zo snel. En omdat een petje niet op elke haardracht past :P zoek ik een leuk hoofddoekje oid. Iemand een idee of een site?
Ik heb er een hoop bij een episode gehaald.. een 2de hands winkel in Utrecht..

We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_127256405
Ik heb deze voor Faye besteld :D
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_127256778


De 'schade' na een tripje naar Edinburgh.. :) Slechte foto, maar wel blij met de kleertjes O+
pi_127257746
Oja daar hebben ze er ook best veel ja! Ook leuke sjaaltjes enzo.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 18:37:48 #229
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_127257924
Goede buit Gotc *O*
pi_127257952
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 18:00 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]

De 'schade' na een tripje naar Edinburgh.. :) Slechte foto, maar wel blij met de kleertjes O+
Ik vind het allemaal leuk!
Ik vind het alleen wel zo jammer dat jongens kleding vaak zo saai is ( qua kleuren ) :D
pi_127258014
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 18:38 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal leuk!
Ik vind het alleen wel zo jammer dat jongens kleding vaak zo saai is ( qua kleuren ) :D
Het zijn vaak erg serieuze kleuren idd! Nu vind ik dat meestal niet zo erg, maar er zit weinig 'tussenin': Het is allemaal of heel fel, of heel 'naturel'. Maar mag niet klagen! O-)
  vrijdag 31 mei 2013 @ 21:10:00 #232
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_127264381
Gotc dat is een mooie buit _O_

Ik zag net pas d foto van F in. Z'n nieuwe jumpsuit. Wat een dropje O+

En bedankt, vind het zelf ook erg tof, rolschaatsen O+
  vrijdag 31 mei 2013 @ 21:11:08 #233
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_127264433
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:50 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb deze voor Faye besteld :D
[ afbeelding ]
Die is zo leuk O+.

Wat een mooie buit GotC!

Oona O+. Binnenkort ga ik je ontvoeren! *insert evil laugh*
pi_127265091
Supertoffe kleertjes GotC! O+
pi_127266541
Ik ben geslaagd voor schoenen voor de jongste, zelfde model, andere kleur en met korting (scheelt toch weer iets). Hoefde ze ook niet mee ;).

En nu ga ik even op die site van jijwel.nl kijken... ;). Hoop dat ik de hand op de knip kan houden ;)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_127267422
Na lang twijfelen.... mine O+

  vrijdag 31 mei 2013 @ 22:17:16 #237
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127267553
Ooh, die is leuk! O+
  vrijdag 31 mei 2013 @ 22:43:59 #238
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_127268882
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 22:14 schreef Mineola het volgende:
Na lang twijfelen.... mine O+

[ afbeelding ]
O+ die is zo ubertof
  zaterdag 1 juni 2013 @ 06:56:31 #239
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_127279096
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 21:54 schreef Nijna het volgende:
En nu ga ik even op die site van jijwel.nl kijken... ;). Hoop dat ik de hand op de knip kan houden ;)
En? Gelukt? :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 22:14 schreef Mineola het volgende:
Na lang twijfelen.... mine O+

[ afbeelding ]
O+
pi_127279481
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 22:14 schreef Mineola het volgende:
Na lang twijfelen.... mine O+

[ afbeelding ]
Die hadden we voor Matthias ook <3
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_127279623
Die wilde ik als geboortepakje! Waarom is ie het geworden eigenlijk vraag ik me nu af?! :D

Feetje heeft trouwens ook een wolkenlijn nu. Totaal andere stijl maar wel O+
pi_127279946
Omdat ik het best een prijzig pakje vind...
  zaterdag 1 juni 2013 @ 09:43:36 #243
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127280026
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:50 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb deze voor Faye besteld :D
[ afbeelding ]
Leuk!
pi_127282191
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 06:56 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

En? Gelukt? :P

Hihi gelukkig niet zoveel in de goede maat, dus het is gelukt ;)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_127284343
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:00 schreef -Spring het volgende:
L verbrandt haar scheiding altijd zo snel. En omdat een petje niet op elke haardracht past :P zoek ik een leuk hoofddoekje oid. Iemand een idee of een site?
Zara heeft aardige Bandana's

pi_127286927
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 09:35 schreef Mineola het volgende:
Omdat ik het best een prijzig pakje vind...
Sorry ik was een woord vergeten, ik vroeg mezelf af waarom hij het bij mij niét geworden was, want ik vind hem zo leuk! O+ Vind hem ook prijzig trouwens, maar hij is dan ook écht leuk. Hij is toch van Klippan?
pi_127289055
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:50 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb deze voor Faye besteld :D
[ afbeelding ]
O+
pi_127299227
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:35 schreef Lamb29 het volgende:

[..]

Ik heb er een hoop bij een episode gehaald.. een 2de hands winkel in Utrecht..

[ afbeelding ]
Oh wat leuk ! O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_127302817
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 21:11 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Die is zo leuk O+.

Wat een mooie buit GotC!

Oona O+. Binnenkort ga ik je ontvoeren! *insert evil laugh*
Jij bent veeeel te druk met opletten dat ik er niet 2 in mijn tas stop :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zondag 2 juni 2013 @ 08:59:05 #250
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_127314581
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 22:08 schreef Lamb29 het volgende:

[..]

Jij bent veeeel te druk met opletten dat ik er niet 2 in mijn tas stop :D
Had ik niet verteld dat mijn ouders die dag op de kleintjes passen dan? :P
pi_127314711


Ik hou opeens van roze *;
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_127314796
Ooh! Ik zoek dat model zonder de strikjes. Het mag ook (misschien wel liever) een patroon zijn. O+
pi_127314984
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 09:30 schreef Suikertante het volgende:
Ooh! Ik zoek dat model zonder de strikjes. Het mag ook (misschien wel liever) een patroon zijn. O+
Geen verstand van :'(
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zondag 2 juni 2013 @ 10:44:45 #254
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127315577
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 09:19 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]

Ik hou opeens van roze *;
O+
pi_127317399
Vanaf 2 jaar :'( :'( Valt vast klein toch ? O-) ;)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_127317616
@@$@@^&)_*()*)& :( Tis weg ! :(
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zondag 2 juni 2013 @ 12:39:37 #257
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127317670
quote:
8s.gif Op zondag 2 juni 2013 12:36 schreef kleinzusje het volgende:
@@$@@^&)_*()*)& :( Tis weg ! :(
eeeerst kopen, dan hier posten!
:*
  zondag 2 juni 2013 @ 12:40:48 #258
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127317701
Ik zie m nog hoor kz!
30 euries
  zondag 2 juni 2013 @ 13:23:49 #259
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127318823
Ik zou voor 30 euro geloof ik niet een seizoensgebonden broekje kopen dat een jaar weg is qua maat. Straks past ze het midden in de winter.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 2 juni 2013 @ 13:28:36 #260
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127318941
Ik denk eigenlijk dat dit nog wel redelijk zelf te maken is.
pi_127319139
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 12:40 schreef Marrije het volgende:
Ik zie m nog hoor kz!
30 euries
*O* Ik ook ! *O*
Lazi: Ben ik ook bang voor :Y
Hou het geld in mn zak :'(
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_127322640
Overal is uitverkoop en overal is 80 zo ongeveer uitverkocht. Net nog wel twee broeken gescoord:



Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_127322780
Ai! Gewilde maat. Was ook bij samplesale van KC. Alles binnen het half uur weg
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zondag 2 juni 2013 @ 15:58:20 #264
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127323387
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 15:35 schreef clauwheee het volgende:
Overal is uitverkoop en overal is 80 zo ongeveer uitverkocht.
Dat is voor mij wel gunstig, mn dochter heeft al zoveel in 80 (en 86, ben voor de winter ook alweer zo goed als klaar en de wintercollectie hangt ook alweer 'bijna' aan het rek).
pi_127329972
Dolle dagen: 20% korting op ALLES
Van 1 t/m 10 juni 2013 geeft okkie.be 20% korting op ALLE niet afgeprijsde artikelen. Gebruik de kortingscode 'dolledagen' tijdens het afrekenen

op okkie.be dus!! :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 3 juni 2013 @ 15:05:51 #266
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_127360625
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:53 schreef .Sparkling. het volgende:
Frugi O+ ik heb op mijn pinterest ook allemaal jurkjes hiervan staan. Alvast voor haar eerste verjaardag :D :+
Ze hebben het Jam-jurkje er helaas niet, maar wel het Frugi-verjaardagsjurkje voor E!
http://www.okkie.be/webshop/shop/kleedje-birdy-bunting-0-2y.html

En met de kortingscode die bitterend hierboven geeft gaat er ook nog 20% vanaf!
pi_127361162
Ja jeetje, die site kende ik dus nog niet en dat beviel mijn pinpas prima :(
pi_127362777
:D
Het is een super site O+ en ze verzenden ook super snel! :9
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_127366239
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:05 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ze hebben het Jam-jurkje er helaas niet, maar wel het Frugi-verjaardagsjurkje voor E!
http://www.okkie.be/webshop/shop/kleedje-birdy-bunting-0-2y.html

En met de kortingscode die bitterend hierboven geeft gaat er ook nog 20% vanaf!
Waarom doe je dat nou?! }:|
E.
pi_127366284
Wat een superjurkje! Kan best voor een jochie toch?
;)

Ohnee ik word net fan van de Kidscase FB pagina en dit plaatje, ik wil ALLES ALLES!!!!!!


[ Bericht 57% gewijzigd door Suikertante op 03-06-2013 17:27:02 ]
pi_127434081
Haha ja Kidscase is tof. Ik wilde gisteren het jumpsuitje halen rechtsonder maar hij was niet meer in haar maat. Vond mijn portemonnee wel ok, want ik had deze ook al gekocht:

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_127437182
Aapies gekocht *; Zwarte zoals oeke *;
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_127437344
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:19 schreef Suikertante het volgende:
Wat een superjurkje! Kan best voor een jochie toch?
;)

Ohnee ik word net fan van de Kidscase FB pagina en dit plaatje, ik wil ALLES ALLES!!!!!!
[ afbeelding ]
ik heb alles :P

oke ik overdrijf.. maar god, wat heb ik veel
pi_127437413
Iemand nog tips voor van die dunne zoete harembroekjes ? O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_127437524
next en zara
pi_127437539
en bobo choses maar dan moet je even de loterij winnen
pi_127438026
Mexx heeft die ook. Ik heb een hele leuke van mijn moeder gehad :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_127439139
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:33 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik heb alles :P

oke ik overdrijf.. maar god, wat heb ik veel
Geen typische jommetjeskleertjes in maat 62 + te koop KD? O-)

Die harembroekjes, voor ik de hele shop uit ga kammen, ook voor mennekes daar? Ik kom steeds alleen maar roze en creme kleurige tegen en ik wil gewoon donkerblauw ofzo van t-shirtstof O+
pi_127440207
nou wel maar dat ligt bij TM :P
maak gewoon nog maar een meisje na mij :P
pi_127474199
Weet iemand misschien waar ik leren slofjes/schoentjes kan vinden in hele kleine maatjes, Nin haar voetjes zijn nu ongeveer 8 cm. Dus slofjes van een cm of 9 / 9,5 zoiets?
pi_127474346
Waar gebruik je die eigenlijk voor? Ik vind ze er zo lief uit zien in de winkel, maar ik zou niet weten wanneer ik ze zou gebruiken :?

Hier hebben ze best veel slofjes en de S is iets te groot, maar er is ook een XS (waar geen cm's bij staan 8)7 ).
pi_127474455
Ik ben op zoek naar jongetjes leggings. t Kind heeft enorme bovenbenen, veel broekjes krijg ik em niet aan en zowel, dan kan ie niet lekker bewegen ;(
Waar vind ik leuke?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_127474488
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:45 schreef Suikertante het volgende:
Waar gebruik je die eigenlijk voor? Ik vind ze er zo lief uit zien in de winkel, maar ik zou niet weten wanneer ik ze zou gebruiken :?

Hier hebben ze best veel slofjes en de S is iets te groot, maar er is ook een XS (waar geen cm's bij staan 8)7 ).
slofjes gingen hier over de sokken toen het koud was.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_127474611
Morretje ik heb geen verstand van leggings, maar ik vind die hele dunne effen broekjes van de Hema echt geweldig. Het elastisch is heel rekbaar dus niet storend op de buik, en de pijpjes vallen best wijd. Ik heb wel 62 gekocht terwijl hij zo'n 59 cm is. Het buikgedeelte (van kruis tot bovenrand) is dan best hoog. De stof voelt ook heel lekker aan, zachter dan bijvoorbeeld T-shirtstof.
Verder hebben ze ook leggings trouwens, maar of die leuk zijn weet ik niet.
pi_127474694
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:45 schreef Suikertante het volgende:
Waar gebruik je die eigenlijk voor? Ik vind ze er zo lief uit zien in de winkel, maar ik zou niet weten wanneer ik ze zou gebruiken :?

Hier hebben ze best veel slofjes en de S is iets te groot, maar er is ook een XS (waar geen cm's bij staan 8)7 ).
Ik ben daar ook pas mee begonnen toen hij ging kruipen hoor, en de sokken uit schoven.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_127474714
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_127474756
Dank voor de bandanatips! het zijn uiteindelijk haarbanden geworden, maar da's prima want die zijn net net breed genoeg.

Ik heb er twee bij de Hema gehaald met stippeltjes. Die gaat m'n schoonmoeder nog wat 'inkorten' want die zijn voor volwassenen dus iets te groot.

En oa deze bij de H&M:



[ Bericht 5% gewijzigd door -Spring op 06-06-2013 11:04:24 ]
pi_127474807
De slofjes wil ik gebruiken voor in de draagdoek, alleen sokjes vind ik vaak nog wat te fris voor Nin (mijn kind houdt heel veel van warmte!). Nu doe ik elke keer van die door allerlei oma's gebreide slofjes aan, maar daar hou ik zelf helemaal niet zo van :P Dus vandaar dat ik van die leren zoek!

Maar die van Bobux vind ik wel best duur, ik weet ook helemaal niet hoe snel ze uit zoiets groeit?

En vandaag heeft ze voor de tweede keer haar Kidscase 'eerste' pakje aan O+ Staat d'r zo schattig! (Nu ruim 7 weken en nog steeds een beetje ruim :') )
pi_127474978
quote:
Nee, die bedoel ik niet, de bovenkant is inderdaad omgevouwen met elastiek erin maar verder is het helemaal kaal, zonder naden enzo (misschien wel aan de zijkant). Ik maak er even een foto van.
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:07:04 #290
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_127475015
@Belle

Slofjes http://babyslofje.jouwweb.nl/collectie

@Morretje

Maxomorra heeft veel zachte rekbare broekjes en ook leggings met jongensprintjes.
Of een Duns joggingbroekje/ legging?
pi_127475099
Ja en ook de dunnere/simpelere broekjes van GMK zijn zacht en stretchy.

Maar dit is het broekje van de hema:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij lijkt op de foto heel dik, maar het is dus bijna net zo dun als een T-shirt.
pi_127475146
Juud, dat zijn gebreide ;) maar dankjewel voor het meedenken!
pi_127475184
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:40 schreef bellelena het volgende:
Weet iemand misschien waar ik leren slofjes/schoentjes kan vinden in hele kleine maatjes, Nin haar voetjes zijn nu ongeveer 8 cm. Dus slofjes van een cm of 9 / 9,5 zoiets?
bobux, zootjes, aapies, klompslofjes, babypaws..
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:18:02 #294
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_127475417
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:10 schreef bellelena het volgende:
Juud, dat zijn gebreide ;) maar dankjewel voor het meedenken!
Ow shoot.... niet goed gelezen. :@

Maar wrom wil je eigenlijk leren, dat zit helemaal niet lekker om een mini babyvoet heen, vind ik.

Ik ben dat pas gaan gebruiken na een maand of 5/6, toen ze ging buikschuiven over de vloer, was warm en kon ze zich afzetten.
pi_127475501
Echt? Ik dacht juist dat ze heel soepeltjes waren? Hmmmmm.... wat is dan relaxed?

De meeste van die beginnen pas bij grotere maten KD!
pi_127475586
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:58 schreef clauwheee het volgende:
Haha ja Kidscase is tof. Ik wilde gisteren het jumpsuitje halen rechtsonder maar hij was niet meer in haar maat. Vond mijn portemonnee wel ok, want ik had deze ook al gekocht:

[ afbeelding ]
leuk!!
pi_127475711
Bellelena, bij babysteps hebben ze maat XS, dat is 0-6 mnd.

www.baby-steps.nl

Ze (webshop is van vrienden van me) zijn nu alleen op vakantie. Volgende week zijn ze weer terug.
pi_127475755
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:27 schreef Fannetje het volgende:
Bellelena, bij babysteps hebben ze maat XS, dat is 0-6 mnd.

www.baby-steps.nl

Ze (webshop is van vrienden van me) zijn nu alleen op vakantie. Volgende week zijn ze weer terug.
Dankjewel! Daar ga ik even rondsnuffelen!
pi_127476833
Belle, deze hebben ook van sommige xs
http://www.baby-schoenen.nl/winkel/babyslofjes.php

En wat geweldig dat pakje O+
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:10:58 #301
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127477136
Nin O+ lief pakje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')