abonnement Unibet Coolblue
pi_127126919
Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.


Met dank aan DJ _O_



Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd, gebanned for life ;( )
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)
muhahaha (Late aanschuiver en mixdrankjes ditdat :9)
SM- (SMfan en carnavaller)
BlackLining (Leidenaar)
Neo-Mullen (Limbo)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
In de week van 8 April?

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127126970
Fipo :@
pi_127127129
Met een vrouw of man bdh?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127127278
Zomer, kom er maar in. _O_
pi_127128128
Heho heho :W
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127130117
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Met een vrouw of man bdh?
vrouw, als we die kunnen vinden :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127130406
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

vrouw, als we die kunnen vinden :P
Goed geregeld wel. En iemand daarvoor vinden moet te doen zijn. Die vriendin van tijdje terug niks? :P
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127131150
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:55 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Goed geregeld wel. En iemand daarvoor vinden moet te doen zijn. Die vriendin van tijdje terug niks? :P
nja heb voorlopig mn handen vol aan 1 vrouw. Maar mocht er ooit iemand zijn... :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127131277
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

nja heb voorlopig mn handen vol aan 1 vrouw. Maar mocht er ooit iemand zijn... :7
Pak die kansen 8-)
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127131321
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Pak die kansen 8-)
acht de kans niet groot hoor :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127131369
Oh :o
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127131421
Maar ze staat er voor open :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127131466
Begin is er :P
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127131745
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Begin is er :P
Nu nog een chick zoeken dan :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127131811
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:17 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nu nog een chick zoeken dan :P
Eigenlijk die ene iets oudere van fok nog gesproken? :P
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127132190
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Eigenlijk die ene iets oudere van fok nog gesproken? :P
Ja nog regelmatig via dm :) maar niet meer gezien
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127132710
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja nog regelmatig via dm :) maar niet meer gezien
Succesvolle bijdehand is succesvol.
Sproetenman.
pi_127133380
Nee joh, niks mee gedaan. Gewoon een gezellige dag gehad.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127133653
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:51 schreef bijdehand het volgende:
Nee joh, niks mee gedaan. Gewoon een gezellige dag gehad.
Moet kunnen ;)
Sproetenman.
pi_127133785
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef muhahaha het volgende:
Zomer, kom er maar in. _O_
Ik voel me trouwens niet echt geroepen, maar toch meld ik dat ik vrijdag misschien wel eventjes later op de avond wel tijd heb. ;) Maar ik zie al aan de rest dat het niks wordt x)
Sproetenman.
pi_127134103
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:37 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Succesvolle bijdehand is succesvol.
Ofniet die kerel kent er wat van.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127135169
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 00:05 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ofniet die kerel kent er wat van.
Tijd voor een applausje in koor? ^O^
Sproetenman.
pi_127141667
Met die van fok sprak ik af voor de gezelligheid he. Daar heb ik geen seks mee gehad ofzo ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127142555
quote:
2s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:10 schreef bijdehand het volgende:
Met die van fok sprak ik af voor de gezelligheid he. Daar heb ik geen seks mee gehad ofzo ;)
Rustig maar, je hoeft je niet te verdedigen. ;)
Sproetenman.
pi_127142645
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:36 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Rustig maar, je hoeft je niet te verdedigen. ;)
Nee maar jullie doen hier alsof ik met zoveel vrouwen neuk :P Als dat zo was, was ik er trots op, maar het is niet zo ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')