Als je geen enkel benul hebt van hoe het werkt zou ik daar iemand die er verstand van heeft voor inhuren in plaats van zelf te gaan prutsen. Overigens zijn er al veel van die bureaus, maar dat terzijde.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:24 schreef Crutch het volgende:
Zullen we eerst Nederlanders aan een baan helpen?
Er zijn toch zat uitzendbureau's voor Nederlanders?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:24 schreef Crutch het volgende:
SPOILER: Even voor de zekerheid de OP gequote:)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:27 schreef bas-beest het volgende:
De OP lijkt op deze manier verdacht veel op een geslaagde troll-poging.OP quoten. SukkelSPOILER: Even voor de zekerheid de OP gequote:)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Is dat mijn probleem?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:24 schreef Crutch het volgende:
Niet doen. We hebben al genoeg Oostblok-expats!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:18 schreef Dven het volgende:
Ik zie het dan ook wel zitten om Nederland aan wat Bulgaarse 'expats' te helpen.
De markt is nog lang niet verzadigd dus er moet wel flink op te verdienen zijn. Zeker omdat die spaarzame zigeuners die bereid zijn om te werken iedere klus voor amper wat in NL zullen willen oplossenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Niet doen. We hebben al genoeg Oostblok-expats!
Ik zou het wel een beetje nasty van je vinden om te verdienen op lui die voor een schijntje hier komen werken en met z'n 12en op en zolderkamer worden gepropt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:31 schreef Dven het volgende:
[..]
De markt is nog lang niet verzadigd dus er moet wel flink op te verdienen zijn. Zeker omdat die spaarzame zigeuners die bereid zijn om te werken iedere klus voor amper wat in NL zullen willen oplossen
Er zijn zat banen voor luie uitkeringstrekkers.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:27 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Er zijn toch zat uitzendbureau's voor Nederlanders?
Alsof zo'n zigeuner beter gewend isquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:33 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ik zou het wel een beetje nasty van je vinden om te verdienen op lui die voor een schijntje hier komen werken en met z'n 12en op en zolderkamer worden gepropt.
Ik vrees dat dat maasje in de wet snel gedicht zal zijn. Misschien dat ik er als Nederlands staatsburger trouwens nog wel mee weg komquote:
Als buitenlanders makkelijker aan het werk gezet kunnen worden dan een luie Nederlandse uitkeringstrekker, wiens probleem is dat dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:38 schreef Crutch het volgende:
[..]
Er zijn zat banen voor luie uitkeringstrekkers.
Daarbij kunnen werklozen ook wel werk oppakken welk anders door een buutenlander wordt gedaan.
Ja ok, het probleem van de belastingbetaler. Niets aan de hand dus he?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:42 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Als buitenlanders makkelijker aan het werk gezet kunnen worden dan een luie Nederlandse uitkeringstrekker, wiens probleem is dat dan?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:24 schreef Crutch het volgende:
Wat doe jij er zelf dan aan om mensen aan werk te helpen? Je betaalt er belasting voor dus dan neem ik aan dat je waar voor je geld wilt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja ok, het probleem van de belastingbetaler. Niets aan de hand dus he?
Ik spreek de taal en ik woon naast een wijk met relatief veel arme mensen. Ik denk dat ik er zat kan weten te overtuigen. Mocht dat blijken te werken dan is m'n netwerk simpel uit te breiden. Enige punt is dat ik niet weet hoe erg de maffia in dit soort praktijken zit. Daar wil ik namelijk geen ruzie meequote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:44 schreef CherryOnTop het volgende:
TS je vergeet denk ik dat er al veel van dat soort uitzendbureaus zijn die dit al jaren (met omwegen) doen. Aangezien het voor hen alleen maar makkelijker wordt met de nieuwe regels ga je denk ik niet makkelijk voet aan de grond krijgen, zeker niet als je geen idee hebt hoe het werkt en geen contacten hebt. Desalniettemin: veel succes mocht je het toch gaan proberen
Die willen dat soort werk vaak niet eens doen. Daarbij denk ik dat je het tegenwoordig niet meer zo beperkt per land moet bekijken maar wat internationaler - zeker met open grenzen binnen de EU. Nederlanders kunnen toch ook gewoon in een ander land gaan werken als ze hier niks vinden? Net zoals Bulgaren e.d. dat hier doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:24 schreef Crutch het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |