abonnement Unibet Coolblue
pi_127078390
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:56 schreef MissMSX het volgende:

[..]

In zijn geval wel :P

[..]

Ik wil alleen luisteren als je een solo hebt :P
heb ik niet :P
  maandag 27 mei 2013 @ 20:06:27 #27
17979 MissMSX
Knightmare
pi_127078711
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:00 schreef Crumpette het volgende:

[..]

heb ik niet :P
Stom :(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_127078968
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:06 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Stom :(
ja maar.. ;( veel van mijn werk is koorwerk :'(.. en ik vind dat helemaal niet stom.. -O-
pi_127079094
ik moet dit studeren van mijn docente :o :D volgens mij is ze gek geworden.

pi_127084996
Jezus wat zinken mensen laag:
regio15 twitterde op maandag 27-05-2013 om 19:30:09 De politie meldt een #overval op een woning aan de Gondelkade in Zoetermeer. reageer retweet
regio15 twitterde op maandag 27-05-2013 om 21:45:00 Het slachtoffer van #overval aan de Gondelkade was een gehandicapte man in rolstoel. Vier verdachten van deze 'heldendaad' zijn aangehouden. reageer retweet
Dat ze met z'n vieren maar helemaal de tyfus in geslagen mogen worden :(
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_127085255
quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2013 21:49 schreef WheeleE het volgende:
Jezus wat zinken mensen laag:
regio15 twitterde op maandag 27-05-2013 om 19:30:09 De politie meldt een #overval op een woning aan de Gondelkade in Zoetermeer. reageer retweet
regio15 twitterde op maandag 27-05-2013 om 21:45:00 Het slachtoffer van #overval aan de Gondelkade was een gehandicapte man in rolstoel. Vier verdachten van deze 'heldendaad' zijn aangehouden. reageer retweet
Dat ze met z'n vieren maar helemaal de tyfus in geslagen mogen worden :(
:( :( :( moeten we nog wachten op een omschrijving van de verdachten? stelletje opgeschoten jongeren zeker weer.
pi_127085378
Mja, ze zijn opgepakt, dat is het belangrijkste. Ik heb niks ghoord over een signalement ofzo.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_127086047
quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2013 21:49 schreef WheeleE het volgende:
Jezus wat zinken mensen laag:
regio15 twitterde op maandag 27-05-2013 om 19:30:09 De politie meldt een #overval op een woning aan de Gondelkade in Zoetermeer. reageer retweet
regio15 twitterde op maandag 27-05-2013 om 21:45:00 Het slachtoffer van #overval aan de Gondelkade was een gehandicapte man in rolstoel. Vier verdachten van deze 'heldendaad' zijn aangehouden. reageer retweet
Dat ze met z'n vieren maar helemaal de tyfus in geslagen mogen worden :(
Als ik zeg wat ik hiervan denk dan krijg ik een ipban denk ik ;(

Foei dan maar, aai over bolletje en niet meer doen
pi_127086335
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 22:03 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Als ik zeg wat ik hiervan denk dan krijg ik een ipban denk ik ;(

Foei dan maar, aai over bolletje en niet meer doen
Ik noem niks van projectielen de gebruikt moeten worden, gericht op bepaalde delen. Maar ze mogen wel helemaal de tering in. Als dat een ban oplevert, so be it. Mijn eerste mag best voor een goed doel zijn.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_127087088
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 22:03 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Als ik zeg wat ik hiervan denk dan krijg ik een ipban denk ik ;(

Foei dan maar, aai over bolletje en niet meer doen
Een ban krijgen zijn ze niet waard :* denk dat we er hier toch allemaal hetzelfde over denken.
pi_127087235
quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2013 22:07 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Ik noem niks van projectielen de gebruikt moeten worden, gericht op bepaalde delen. Maar ze mogen wel helemaal de tering in. Als dat een ban oplevert, so be it. Mijn eerste mag best voor een goed doel zijn.
dat stelletje mongolen :r

WheeleE :*
pi_127097047
Moggeh :W
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  dinsdag 28 mei 2013 @ 07:46:09 #38
50430 Yuki
Student Midwife
pi_127097058
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 07:44 schreef WheeleE het volgende:
Moggeh :W
Goedemorgen! :W
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_127097764
Moge c_/
pi_127098421
Wat is het rustige he, zo zonder Yur...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_127098470
quote:
Gezamenlijke actie om veiligheid RandstadRail te vergroten

ZOETERMEER - Op vrijdag 17 mei hielden HTM, Politie Haaglanden, Wijk en Agent Samen (WAS) en het team Handhaving van de gemeente Zoetermeer een grootscheepse controleactie in de voertuigen en op en rond de perrons van de RandstadRail in Zoetermeer.

De controleactie startte eerder dan gebruikelijk en duurde van 14.00 tot 22.00 uur. 2548 passagiers werden gecontroleerd en 328 begingen een overtreding. Burgemeester Aptroot: ‘Het is goed dat de controle deze keer ook in de middag en avondspits plaatsvond. Hiermee bereiken we een grotere groep mensen, waaronder ook schoolgaande jongeren. Het aantal overtredingen is hoog. Toch betaalt het overgrote deel wel gewoon een kaartje. Ook aan hen laten we met deze acties zien dat wij stevig blijven inzetten om zwartrijden tegen te gaan.’

Met deze gezamenlijke actie willen de veiligheidspartners de overlast terugdringen en het veiligheidsgevoel van de inwoners en reizigers vergroten. Op de trams en ook daar buiten. Daarom surveilleerde team Handhaving tijdens deze avond op en rond de haltes en maakten de teams van WAS een extra ronde door de aangrenzende wijken.

Resultaten
Tijdens de controleactie voerden de partijen een zogenaamd zero tolerance-beleid door overtredingen direct te beboeten. De overtredingen bestonden uit:

HTM
> 254 overtredingen voor zwartrijden
> 33 voor het aanbieden van controlekaarten

Politie
> 37 voor niet kunnen tonen ID-kaart
> 1 voor opgeven valse naam
> 1 voor lopen over het spoor
> 1 voor niet op eerste vordering tonen van een geldig legitimatiebewijs

Team Handhaving
> 3 voor fietsen in een voetgangergebied
> 1 voor fout parkeren

Daarnaast heeft de politie 8 verdachte(n) aangehouden: 5 van hen stonden nog gesignaleerd, 1 gaf een valse naam op, 1 werd aangehouden voor belediging en 1 arrestant is overgedragen aan de vreemdelingenpolitie.

Zero tolerance
De actie vond plaats op en rond de haltes van de RandstadRail Zoetermeer, met de focus op de haltes Voorweg Laag en Hoog, Centrum West, Stadhuis en Palenstein, Seghwaert, De Leyens en Javalaan. Op deze haltes veroorzaken rondhangende jongeren veel overlast zoals vernielingen en geluidsoverlast. Tijdens de controleacties voerden de partijen een zogenaamd zero tolerance-beleid door overtredingen direct te beboeten.
:')_!
pi_127098837
Ka-ching! :+
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_127099119
Opdracht afgekeurd.. godsamme, kan ik dat nog gaan doen als ik terug ben in juni ;(
  dinsdag 28 mei 2013 @ 10:38:09 #44
17979 MissMSX
Knightmare
pi_127100550
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:52 schreef Crumpette het volgende:
Opdracht afgekeurd.. godsamme, kan ik dat nog gaan doen als ik terug ben in juni ;(
Waar is het op afgekeurd?
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:13 schreef Crumpette het volgende:
ik moet dit studeren van mijn docente :o :D volgens mij is ze gek geworden.

Waarom is dat gek? :o
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  dinsdag 28 mei 2013 @ 10:38:42 #45
17979 MissMSX
Knightmare
pi_127100569
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:27 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

:')_!
10% zwartrijders maar *O*
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_127100629
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:38 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Waar is het op afgekeurd?

[..]

Waarom is dat gek? :o
afgekeurd op onjuiste instrumentatie :{ ik had geen instrumenten uit de harmonie mogen meenemen, alleen fanfare (koper) en verkeerde toonsoort voor amateurs, blaaabla. ik moest er van huilen want ik had er veel werk in gestopt. ;(

:o gek omdat dat stuk heel moeilijk is! wel ontzettend vet als ik dat zou kunnen natuurlijk.. dat wordt uren maken.
pi_127100727
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:38 schreef MissMSX het volgende:

[..]

10% zwartrijders maar *O*
10% :') en dat alleen tijdens 1 controle van een paar uurtjes op 1 dag

Zelfs bij de Bijlmer is het maar ongeveer 1% _O-
quote:
Verscheidene instanties hebben donderdag een grote ov-controle gehouden op station Bijlmer ArenA in Amsterdam. Zij betrapten daarbij circa 330 zwartrijders. Rond de 15 personen werden aangehouden.

Dat maakte het Korps landelijke politiediensten (KLPD) vandaag bekend. Naast het KLPD deden ook de politie Amsterdam-Amstelland, NS en de vervoersbedrijven GVB en Connexxion aan de actie mee. Tussen halfdrie en halftien controleerden 170 medewerkers alle bus-, trein- en metroreizigers: 32.000 personen in totaal.

De mensen die werden aangehouden, maakten zich schuldig aan zaken als belediging of het niet willen tonen van een legitimatiebewijs. Ook bleek dat iemand nog een paar maanden celstraf moet uitzitten. Verder kregen meerdere personen boetes voor zaken als roken waar dat niet mag of het opgeven van een valse naam
pi_127100915
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:44 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

10% :') en dat alleen tijdens 1 controle van een paar uurtjes op 1 dag

Zelfs bij de Bijlmer is het maar ongeveer 1% _O-

[..]

met name als ik naar huis ga met lijn 12, voel ik me altijd zo'n sukkel dat ik gewoon betaal.. hele hordes mensen checken nooit in :{ ik ben voor trams zoals die er in amsterdam zijn, met duidelijke in en uitgangen en controle!
  dinsdag 28 mei 2013 @ 11:21:18 #49
17979 MissMSX
Knightmare
pi_127101901
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:40 schreef Crumpette het volgende:

[..]

afgekeurd op onjuiste instrumentatie :{ ik had geen instrumenten uit de harmonie mogen meenemen, alleen fanfare (koper) en verkeerde toonsoort voor amateurs, blaaabla. ik moest er van huilen want ik had er veel werk in gestopt. ;(

:o gek omdat dat stuk heel moeilijk is! wel ontzettend vet als ik dat zou kunnen natuurlijk.. dat wordt uren maken.
Wat moet je precies beschrijven dan? Begrijp het niet helemaal.
Hoeveel werk schat je dat het is om aan te passen? :*
quote:
Blijkbaar heeft ze vertrouwen in je :)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  dinsdag 28 mei 2013 @ 11:23:03 #50
17979 MissMSX
Knightmare
pi_127101942
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:44 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

10% :') en dat alleen tijdens 1 controle van een paar uurtjes op 1 dag

Zelfs bij de Bijlmer is het maar ongeveer 1% _O-

[..]

Denk dat dat percentage over een dag genomen niet heel veel verschilt ;)

10% is echt ernstig ja. Als die 10% gewoon zou betalen zou ik minder hoeven te betalen :(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')