abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:48:00 #226
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_127482548
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Komen nog wel 2 of 3 Cups bij en een gouden medaille
Wellicht als Quebec zichzelf onafhankelijk verklaard, want voor Canada zal hij niet spelen.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_127482608
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:48 schreef Katth het volgende:

[..]

Wellicht als Quebec zichzelf onafhankelijk verklaard, want voor Canada zal hij niet spelen.
Wedden van wel?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:50:07 #228
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_127482628
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zou effe kijken welke schorsingen je krijgt voor een opzettelijke slash, want het gaat echt nergens om
Wheel of Justice zegt zelfs 2 games...

History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:52:36 #229
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_127482729
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wedden van wel?
5 redenen van niet:

Corey Crawford
Carey Price
Cam Ward
Mike Smith
Roberto Luongo

En dan zijn zelfs James Reimer en Braden Holtby nog betere kandidaten dan Marc-Andre Fleury.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_127482768
En toch is Fleury erbij in Sochy als hij fit is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_127482889
Betere straf zou overigens zijn

King vs Keith zonder instigator
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 6 juni 2013 @ 15:00:09 #232
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_127482970
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Betere straf zou overigens zijn

King vs Keith zonder instigator
:')
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_127483113
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:00 schreef Katth het volgende:

[..]

:')
Misschien is je meninig duidelijker met woorden, want nu slaat het nergens op
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_127505923
KINGS KINGS KINGS KINGS
Dadelijk 7 games in west finals 4 in east :P
hhhhh
pi_127506552
Iemand die het snapt :)

Iemand die overigens voor de instigator is?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_127506588
Geen Richards :(
Toffoli 2 assists :)

Ben benieuwd hoe de hawks het verlies van keith gaan oplossen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_127508145
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 00:17 schreef DaveDave09 het volgende:
KINGS KINGS KINGS KINGS
Dadelijk 7 games in west finals 4 in east :P
:r
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 00:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die het snapt :)

Iemand die overigens voor de instigator is?
:r

:r Kings
  vrijdag 7 juni 2013 @ 05:44:59 #238
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_127508410
Hawks houden stand in de laatste minuten, en zullen de series wel pakken denk ik. Ik vond het niet een hele leuke wedstrijd om te kijken als neutral bystander, en ik ben bang dat een finale Hawks-Bruins niet veel beter zal worden.
pi_127510140
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 02:35 schreef emokid het volgende:

[..]

:r

[..]

:r

:r Kings
Als je woorden gebruikt komt je mening misschien over
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:02:07 #240
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_127512829


Hoeveel games?

NHL Wheel of Justice zegt:

quote:
After a thorough review we can find no basis to impose supplemental discipline. This was a hockey play. In reviewing this play, we also took into consideration that it's the playoffs. We did think about it though. We were very close. Like really close.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_127513411
Welke straf gaven ze in de wedstrijd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:12:06 #242
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_127515075
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke straf gaven ze in de wedstrijd?
Geen.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_127550537
En de Penguins krijgen een sweep om de oren. Dit zag ik dus echt niet aankomen..
pi_127550848
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:07 schreef emokid het volgende:
En de Penguins krijgen een sweep om de oren. Dit zag ik dus echt niet aankomen..
Same here. Ik denk dat de Bruins van tevoren best een goede kans hadden, maar behalve enkele roze-bril-diehard-boston-fans heeft denk ik niemand dit zien aankomen.
Vicariously I live while the whole world dies
  zaterdag 8 juni 2013 @ 11:36:23 #245
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_127551053
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:23 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Same here. Ik denk dat de Bruins van tevoren best een goede kans hadden, maar behalve enkele roze-bril-diehard-boston-fans heeft denk ik niemand dit zien aankomen.
Ik ben al vanaf ronde 1 skeptisch over de Penguins geweest.. mijn Penguins... Daarvoor ook eigenlijk al, de defense is ronduit kut. Letang heeft een goeie stay-at-home defenseman naast zich nodig. Martin heeft zich wel aardig ontwikkeld, maar die 5 miljoen vind ik hem niet waard. Niskanen mag wieberen en hoewel Eaton het niet onaardig deed denk ik dat nog een jaar teveel voor hem is (hij speelde freebee bij WBS). Fleury twijfel ik nog over i.v.m. bovenstaande.

Qua aanval mogen we op zich niet klagen, maar: Iginla mag wieberen, heeft niks gebracht en vertraagd het spel. Morrow heeft het wel aardig gedaan maar past mijn inziens niet in het systeem. Sutter moet zich snel gaan ontwikkelen tot de nieuwe (onmisbare) Staal en Malkin mag een lesje krijgen in het niet geven van turnovers. Zet Bennett lekker met Neal en Malkin op 2nd en je hebt een prima leerschool. Voor de 3e en 4e lijn misschien nog een versterking en bam, volgend jaar wel de cup!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 11:37:35 #246
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_127551073
Oh en Bylsma, doei doei :W
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_127551279
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:36 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik ben al vanaf ronde 1 skeptisch over de Penguins geweest.. mijn Penguins... Daarvoor ook eigenlijk al, de defense is ronduit kut. Letang heeft een goeie stay-at-home defenseman naast zich nodig. Martin heeft zich wel aardig ontwikkeld, maar die 5 miljoen vind ik hem niet waard. Niskanen mag wieberen en hoewel Eaton het niet onaardig deed denk ik dat nog een jaar teveel voor hem is (hij speelde freebee bij WBS). Fleury twijfel ik nog over i.v.m. bovenstaande.

Qua aanval mogen we op zich niet klagen, maar: Iginla mag wieberen, heeft niks gebracht en vertraagd het spel. Morrow heeft het wel aardig gedaan maar past mijn inziens niet in het systeem. Sutter moet zich snel gaan ontwikkelen tot de nieuwe (onmisbare) Staal en Malkin mag een lesje krijgen in het niet geven van turnovers. Zet Bennett lekker met Neal en Malkin op 2nd en je hebt een prima leerschool. Voor de 3e en 4e lijn misschien nog een versterking en bam, volgend jaar wel de cup!
Skeptisch ok, maar je gaat me niet vertellen dat je een SWEEP had verwacht tegen de Bruins. Verder ben ik het wel met je eens, maar elk team heeft dergelijke zwakheden. Ook de Kings zijn lang niet perfect, maar die zitten in een goede flow en hebben een goalie die als hij even zo doorgaat gewoon de nieuwe Patrick Roy kan worden. De Bruins zijn stiekem denk ik toch het meest complete team met de minste echt zwakke punten.
Vicariously I live while the whole world dies
  zaterdag 8 juni 2013 @ 14:32:43 #248
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_127554906
Looks like the Pittsburgh Penguins came to the Eastern Conference final all four-nothing.

History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_127559694
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:36 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik ben al vanaf ronde 1 skeptisch over de Penguins geweest.. mijn Penguins... Daarvoor ook eigenlijk al, de defense is ronduit kut. Letang heeft een goeie stay-at-home defenseman naast zich nodig. Martin heeft zich wel aardig ontwikkeld, maar die 5 miljoen vind ik hem niet waard. Niskanen mag wieberen en hoewel Eaton het niet onaardig deed denk ik dat nog een jaar teveel voor hem is (hij speelde freebee bij WBS). Fleury twijfel ik nog over i.v.m. bovenstaande.

Qua aanval mogen we op zich niet klagen, maar: Iginla mag wieberen, heeft niks gebracht en vertraagd het spel. Morrow heeft het wel aardig gedaan maar past mijn inziens niet in het systeem. Sutter moet zich snel gaan ontwikkelen tot de nieuwe (onmisbare) Staal en Malkin mag een lesje krijgen in het niet geven van turnovers. Zet Bennett lekker met Neal en Malkin op 2nd en je hebt een prima leerschool. Voor de 3e en 4e lijn misschien nog een versterking en bam, volgend jaar wel de cup!
Ik ben zelf ook groot Pittsburgh fan maar deze sweep kan je niet op deze manier wijten aan bepaalde spelers zoals Niskanen, Morrow etc. Want waar waren Crosby, Letang, Malkin en Neal deze series? Die waren ook nergens te bekennen oftewel iedereen heeft het slecht gedaan en niet bepaalde spelers die ineens niet goed genoeg zijn. En dat terwijl de regular season wel goed ging. Als je op deze manier structureel de fout ingaat en zelfs in een series niet zelf iets kan omzetten dan ligt dat naar mijn inziens alleen maar aan het bestuur en de coach. Als je na 2 à 3 wedstrijden niet met een andere tactiek komt dan ben je niet goed bezig als coach.

Een ander probleem naast een coach die niet anticipeert zijn niet de spelers opzich qua kwaliteit maar als geheel. Bijna alle spelers zijn goed in het snelle spelletje spelen. Maar als je tegen een team komt die hier tegen kan verdedigen is er niemand die kan omschakelen omdat het allemaal dezelfde soort spelers zijn. Elke line is hetzelfde. Pittsburgh heeft geen 'snelle' line en een checking line etc. Het is elke keer eenzelfde soort line met dezelfde tactiek. Geen line die probeert te scoren vanaf achter het goal, geen line die goed een aanval kan opzetten door de Puck diep in de zone te dumpen en ga zo maar door. Dat wordt voorspelbaar en is dan is het ook moeilijk een andere tactiek te gebruiken.

De enige speler die van mij een voldoende krijgt deze series is Cooke. En dat zegt genoeg...

Ps. Crosby en Letang mogen ook mee met dat lesje turnovers van Malkin. Ik denk dat ze met z'n drieën veruit de meeste turnovers hebben veroorzaakt.
pi_127564388
Als de pens 10% van de mentaliteit hadden van de speler bylsma dan zouden ze de Bruins keihard sweepen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')