abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 30 september 2000 @ 22:29:17 #1
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_371210
Post hier al je meuk over de uitzending van vandaag.
pi_371218
Zal kim uit zichzelf het voortouw genomen hebben bij de nominaties of heeft veronica het gevraagd
ik vond het een beetje geforceerd overkomen
`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
  zaterdag 30 september 2000 @ 22:35:53 #3
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_371220
Had Veronica gevraagd, zei de presentatie-pipo trouwens ook. Vond het ook wat krampachtig allemaal, maar ze deed het best aardig.
  zaterdag 30 september 2000 @ 22:37:40 #4
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_371225
Dat is zo irritan dat geforceerde groeps gedoe. Als er wat is met 2 mensen moet het gelijk weer in de groep gegooit worden.
pi_371231
Kimmetje deed het best leuk, dat voorzitterschap.
Was minder blij met die vragen van Leo en later Bianca over wie ze zouden nomineren. Vond het ronduit belachelijk.
Rex werd overigens door Esther niet al te enthousiast ontvangen. Meer zoiets: Ja hallo, kan het ff snel, ik moet nog naar Appie, boodschappen doen.
pi_371232
Het maakt me niets uit of VOO haar gevraagd heeft of niet, ze heeft het goed gedaan en je merkt dat ze is 'gegroeid' in de groep.

Wat een manipulerend en vreselijk zelfverzekerd mannetje was die Rex...

pi_371236
quote:
Op 30 september 2000 22:35 schreef Trainspotter het volgende:
Had Veronica gevraagd, zei de presentatie-pipo trouwens ook. Vond het ook wat krampachtig allemaal, maar ze deed het best aardig.
aaah dat verklaart een hoop, maar ze deed het wel grappig
Maar het leek net of ze verlegen was
`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
  zaterdag 30 september 2000 @ 22:42:15 #8
5783 minke
wat is ze leuk !!
pi_371238
Vond ook dat Kim erg haar best deed, ze is natuurlijk nog hartstikke jong, en bovendien is het geen tiepje dat zoiets uit zichzelf op zich zou nemen (we heten niet allemaal Bianca) die keek trouwens wel weer erg geschokd toen ze hoorde dat Miranda haar "genomineerd " had.

Wat ik ook opvallend vond was dat de zogenaamd sterke persoonlijkheden liever een zacht meisje erbij hebben dan een ventje dat denkt ook wat in de melk te brokkelen te hebben, erg bang voor concurentie dus.

nou ja, ik moet toch wat zeggen !
pi_371241
[quote]Op 30 september 2000 22:37 schreef Tweek het volgende:
Dat is zo irritan dat geforceerde groeps gedoe. Als er wat is met 2 mensen moet het gelijk weer in de groep gegooit worden.

---
Ja, vreemd he, met zo'n groep mensen...

  zaterdag 30 september 2000 @ 22:46:36 #10
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_371247
quote:
Op 30 september 2000 22:40 schreef Cartman1 het volgende:
Het maakt me niets uit of VOO haar gevraagd heeft of niet, ze heeft het goed gedaan en je merkt dat ze is 'gegroeid' in de groep.

Wat een manipulerend en vreselijk zelfverzekerd mannetje was die Rex...


Deze zaken vielen mij ook op deze aflevering. Wel cool dat rex zo hard eruit is gestemd. Aan de andere kant: die Miranda is wel een erg zaaie meid...

Kim is naar mijn mening langzaam uit haar schulp aan het kruipen, maar d'r mag best nog wat meer pit inkomen, voorlopig nog een beetje bleu allemaal.

  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 september 2000 @ 22:48:52 #11
862 Arcee
Look closer
pi_371250
quote:
Op 30 september 2000 22:37 schreef Tweek het volgende:
Dat is zo irritan dat geforceerde groeps gedoe. Als er wat is met 2 mensen moet het gelijk weer in de groep gegooit worden.
Hoezo? Dat hoort gewoon bij 't spel.
quote:
Op 30 september 2000 22:42 schreef minke het volgende:
Wat ik ook opvallend vond was dat de zogenaamd sterke persoonlijkheden liever een zacht meisje erbij hebben dan een ventje dat denkt ook wat in de melk te brokkelen te hebben, erg bang voor concurentie dus.
Inderdaad. Of zoals Vewdie zei: "Het is hier al druk genoeg".

Ik vind dat ze een goeie keuze hebben gemaakt als het om meest sympathiek gaat. Miranda lijkt me wel een leuke meid. Ik denk echter wel dat Rex voor de nodige irritaties had gezorgd, wat natuurlijk leuk is voor het publiek. Oh nee, die hebben liever een saaie lul als Fairdy i.p.v. Ali, is waar ook.

Al met al weer een weinig enerverende aflevering. BB kan echt niet tippen aan De Bus, IMHO.

  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 september 2000 @ 22:51:09 #12
862 Arcee
Look closer
pi_371254
quote:
Op 30 september 2000 22:46 schreef Trainspotter het volgende:
Aan de andere kant: die Miranda is wel een erg zaaie meid...
Nederland weer blij dus. Tenminste geen ruzies en irritaties in het huis. Het moet natuurlijk allemaal lekker gezapig blijven en graag geen Ali-achtige taferelen.
pi_371255
Mijn indruk van Miranda na deze uitzending:
ze lijkt me zeer onzeker en gaat zich volledig aanpassen aan de groep.

Georgie gaf nu al aan dat hij donderdag Miranda gaat nomineren; hij zal vast de enige niet zijn.

Denk dat Koos het zeer goed gaat vinden met Miranda.

  zaterdag 30 september 2000 @ 22:55:24 #14
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_371257
Koos kan het met iedereen goed vinden. Koos roelt!

Ik vraag me eigenlijk af waarom ik Koos zo cool vind, want hij is helemaal niet irritant.

  zaterdag 30 september 2000 @ 22:55:32 #15
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_371258
quote:
Hoezo? Dat hoort gewoon bij 't spel.
Daarvoor kijk ik ook het me mateloos aan die mensen irriteren vind ik geweldig.

Maar als ik in het huis zou zitten zou ik er echt gek van worden.

pi_371269
quote:
Op 30 september 2000 22:55 schreef Trainspotter het volgende:
Koos kan het met iedereen goed vinden. Koos roelt!

Ik vraag me eigenlijk af waarom ik Koos zo cool vind, want hij is helemaal niet irritant.


---------------------------------------------
Geef die man een !! Als er iemand eerlijk is is het Koos. Beetje off-topic maar heb zolang gewacht op iets positiefs over Koosie.
pi_371316
Koos durft teminste zijn voor zijn mening uit te komen. Annet zat een beetje te huilen omdat ze met de meute had meegestemd.
pi_371362
Nu ons aller Rex vertrokken is, wordt het langzaamaan duidelijk. Let maar op, read my lips:

MIRANDA gaat BB2 winnen!

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
  zondag 1 oktober 2000 @ 01:51:57 #19
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_371822
W A A R D E L O O S BB2 Begint echt super waardeloos te worden. We hebben avandaag zowel naar De Bus gekeken als BB2 maar moet nu toch echt effe kwijt dat de Bus veeeeel boeiender is dat
BB2. Nog effe een BB2 gaat uit als een nachtkaars.....
Begin bij het begin en eindig nooit!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 oktober 2000 @ 02:04:33 #20
862 Arcee
Look closer
pi_371834
quote:
Op 01 oktober 2000 01:51 schreef Letterman het volgende:
We hebben avandaag zowel naar De Bus gekeken als BB2 maar moet nu toch echt effe kwijt dat de Bus veeeeel boeiender is dat
BB2.
Absoluut!!
pi_372099
Ja dat is lachen met die MIRANDA, vooal toen ze het beruchte lied 'Met zijn alle..." inzette
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')