abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 mei 2018 @ 22:56:07 #226
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_179230473
Ik heb de remix na vier afleveringen afgezet en ben weer aan het origineel begonnen. Ik vind het een onsamenhangende puinzooi die veel te hard leunt op de voiceover om shit weer aan elkaar te plakken. Doet me bijna pijn om te zeggen dat ik gek van Ron Howard werd, ;(.
Ik ga naar huis.
  donderdag 17 mei 2018 @ 23:07:26 #227
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_179230725
Ik jat deze mening maar even.

https://slate.com/culture(...)iled-experiment.html

quote:
When the series returned in 2013, those in-jokes persisted. A passing shot of a character’s back, or an overheard bit of dialogue only makes sense after watching it reappear later on. Because it was on Netflix, it was meant to be binged. And because it was Arrested Development, it was meant to be binged a few times. All the jokes only come into focus after multiple watches, they’re meant to be buried below the surface. Apparently, viewers didn’t like that. Now it’s just mostly Ron Howard saying ad nauseum, “Hey, remember that joke? Get it now? Do ya?”

The remix suffers from an aggressive amount of narration. It might as well just be a Ron Howard audiobook. To stitch together all these disjointed but intersecting plots Howard must over-narrate every step of the way, constantly reminding the viewer of all the plot threads stuffed into each 22-minute episode.

The remix trades delayed gratification for cheap shortcuts to punchlines that fall flat without any substance to support them. Instead of indulging in the episode-length jokes and guest star performances central to character-focused episodes, everything gets chopped up and divided across the remix, trying to season each episode with comedy but really just leaving us with the faint taste of a better show on our tongues.

Season 4’s strongest bit player is Maria Bamford as Tobias’ sidekick, a washed-up actress and recovering drug addict. She shines through in his episodes where we get heavy doses of Bamford’s bleak and twisted style, but in the remix her performance is spaced out, transforming her character into someone pitiful and painful to watch.

Mitch Hurwitz tore apart a great season of television simply because viewers didn’t like it. Now we’re stuck with a misshapen garbage heap of comedy remnants. I hope they learned their lesson.
Deze 'remix' was prima op z'n plek als een alternatieve take van het seizoen, dat het de 'officiele' seizoen 4 is geworden op Netflix terwijl het origineel diep verstopt is kan ik met m'n pet niet bij.
Ik ga naar huis.
  donderdag 17 mei 2018 @ 23:49:18 #228
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_179231562
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 22:56 schreef nietzman het volgende:
Ik heb de remix na vier afleveringen afgezet en ben weer aan het origineel begonnen. Ik vind het een onsamenhangende puinzooi die veel te hard leunt op de voiceover om shit weer aan elkaar te plakken. Doet me bijna pijn om te zeggen dat ik gek van Ron Howard werd, ;(.
Helemaal mee eens, vond het oorspronkelijke format heel goed doordacht uitgevoerd. Vond het zelfs des te knapper dat Hurwitz zo’n structuur kon verzinnen doordat de acteurs niet tegelijkertijd beschikbaar waren.

Heb de remix wel afgekeken, maar vond dat er veel glans in verloren is gegaan. Door de overvloedige narration voelde het meer als een hele lange ‘Previously on...’ naar S5.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_179246010
quote:
9s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:07 schreef nietzman het volgende:
Ik jat deze mening maar even.

https://slate.com/culture(...)iled-experiment.html

[..]

Deze 'remix' was prima op z'n plek als een alternatieve take van het seizoen, dat het de 'officiele' seizoen 4 is geworden op Netflix terwijl het origineel diep verstopt is kan ik met m'n pet niet bij.
Season 4’s strongest bit player is Maria Bamford as Tobias’ sidekick, a washed-up actress and recovering drug addict. She shines through in his episodes where we get heavy doses of Bamford’s bleak and twisted style, but in the remix her performance is spaced out, transforming her character into someone pitiful and painful to watch.

Ik vond haar echt ranzig en irritant. En die vriend van Lindsay ook. Ik heb één rewatch gedaan en de Tobias/Lindsay afleveringen overgeslagen.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_179258956
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 18:10 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Season 4’s strongest bit player is Maria Bamford as Tobias’ sidekick, a washed-up actress and recovering drug addict. She shines through in his episodes where we get heavy doses of Bamford’s bleak and twisted style, but in the remix her performance is spaced out, transforming her character into someone pitiful and painful to watch.

Ik vond haar echt ranzig en irritant. En die vriend van Lindsay ook. Ik heb één rewatch gedaan en de Tobias/Lindsay afleveringen overgeslagen.
Nee man inderdaad, Deirdre of hoe ze ook heette was heel vervelend om naar te kijken.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:09:52 #231
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_179258988
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:07 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Nee man inderdaad, Deirdre of hoe ze ook heette was heel vervelend om naar te kijken.
DeBrie.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_179262541
"But where did the lighter fluid come from?" _O_ GOB _O_
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_179358290
https://www.nytimes.com/2(...)-jeffrey-tambor.html
KevinTPorter twitterde op woensdag 23-05-2018 om 23:49:24 Here’s audio of Jessica Walter CRYING, standing up for herself after all the men in the AD cast try to gaslight her into thinking Tambor’s harassment isn’t THAT bad. This is horrific. https://t.co/innJv8LIYF reageer retweet
pi_179361415
Ja godver, dinsdag is toch geen dag om te bingewatchen.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  vrijdag 25 mei 2018 @ 10:12:43 #235
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_179373313
Promotie Arrested Development gaat niet door na beschuldigingen over Tambor
https://www.nu.nl/film/52(...)digingen-tambor.html

Die Jeffrey toch...
With the stars as her umbrella
  vrijdag 25 mei 2018 @ 10:26:46 #236
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_179373643
Tja. Lastig. Als eikel en omnimansplainer zie ik dit niet anders dan de outburst van Christian Bale. Niet goed te praten, maar ook niet voldoende om iemand voor onder de bus te flikkeren.
Ik ga naar huis.
pi_179384690
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 10:12 schreef -Miauw- het volgende:
Promotie Arrested Development gaat niet door na beschuldigingen over Tambor
https://www.nu.nl/film/52(...)digingen-tambor.html

Die Jeffrey toch...
Hij werd al eerder in verband gebracht met seksueel geweld/#metoo, het verbaasde mij dat ik hier nog niets over had gelezen.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 18:32:28 #238
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_179385009
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 18:12 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Hij werd al eerder in verband gebracht met seksueel geweld/#metoo, het verbaasde mij dat ik hier nog niets over had gelezen.
Ik vind het altijd lastig zulke dingen, zeker #metoo.

Maarrrr, kan me goed voorstellen dat je een enorm ego hebt als bekende acteur en actrice en dat je op basis daarvan bepaald gedrag denkt te kunnen vertonen. Jammerrrr.
With the stars as her umbrella
pi_179387945
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 18:32 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik vind het altijd lastig zulke dingen, zeker #metoo.

Maarrrr, kan me goed voorstellen dat je een enorm ego hebt als bekende acteur en actrice en dat je op basis daarvan bepaald gedrag denkt te kunnen vertonen. Jammerrrr.
En het is goed dat dat soort gedrag eindelijk wordt aangekaart. Metoo schiet nog wel eens door, maar ik heb niet het idee dat dat hier ook gaat gebeuren. Tambor is uit de andere serie gezet omdat hij zich daar schijnbaar echt misdragen heeft, maar de actrice die Lucille speelt geeft in hetzelfde interview aan dat ze hem vergeeft en zo weer met hem zou werken. Het is dus out in the open, maar zolang Tambor zich voortaan inhoudt, zou het me verbazen als het echt verdere consequenties gaat hebben.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 21:04:39 #240
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_179387976
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 21:03 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En het is goed dat dat soort gedrag eindelijk wordt aangekaart. Metoo schiet nog wel eens door, maar ik heb niet het idee dat dat hier ook gaat gebeuren. Tambor is uit de andere serie gezet omdat hij zich daar schijnbaar echt misdragen heeft, maar de actrice die Lucille speelt geeft in hetzelfde interview aan dat ze hem vergeeft en zo weer met hem zou werken. Het is dus out in the open, maar zolang Tambor zich voortaan inhoudt, zou het me verbazen als het echt verdere consequenties gaat hebben.
Eens hoor :Y
With the stars as her umbrella
  vrijdag 25 mei 2018 @ 21:23:11 #241
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_179388311
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 22:56 schreef nietzman het volgende:
Ik heb de remix na vier afleveringen afgezet en ben weer aan het origineel begonnen. Ik vind het een onsamenhangende puinzooi die veel te hard leunt op de voiceover om shit weer aan elkaar te plakken. Doet me bijna pijn om te zeggen dat ik gek van Ron Howard werd, ;(.
Ik had al na één aflevering geen zin meer. Die voice-over is niet te doen.

Moet ook wel toegeven dat ik seizoen vier sowieso niet al te sterk vind.

[ Bericht 0% gewijzigd door Heufd op 25-05-2018 21:29:05 ]
pi_179389209
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 21:23 schreef Heufd het volgende:

[..]

Ik had al na één aflevering geen zin meer. Die voice-over is niet te doen.

Moet ook wel toegeven dat ik seizoen vier sowieso niet al te sterk vind.
Dat vindt iedereen
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  maandag 28 mei 2018 @ 11:37:19 #243
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_179443556
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 18:32 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik vind het altijd lastig zulke dingen, zeker #metoo.

Maarrrr, kan me goed voorstellen dat je een enorm ego hebt als bekende acteur en actrice en dat je op basis daarvan bepaald gedrag denkt te kunnen vertonen. Jammerrrr.
idd, moet bij dit soort dingen vaak aan Entourage denken, waar zoiets grappig gebracht werd maar ook gewoon een waarheid in zich heeft wat voor idioten daar in Hollywood rondlopen.

Al worden dingen nu wel ontzettend opgeblazen. Als iemand structureel andere uitscheldt en super lastig is dan is het te begrijpen, maar als Tambor 1x (heel erg) gescholden heeft op Jessica Walters dan vind ik het maar beetje aanstellerij. Zoiets gebeurt bij ander werk ook wel eens. Zorg dat je erna als volwassen mensen om de tafel gaat zitten en dan kom je er wel uit, zou je zeggen. Om dat net nu in de pers te gaan vertellen als het nieuwe seizoen gepromoot moet worden is een beetje jammer.
pi_179453656
Hoe hebben ze nu de mariachi sound of silence uit de remix kunnen halen? En de sound of silence Van Tony Wonder ontbreekt ook. Stukken minder dan het originele concept. Vond 4 op die manier vrij sterk.
pi_179461864
Gentlemen start your engines, de nieuwe afleveringen staan online :) .
  dinsdag 29 mei 2018 @ 09:25:46 #246
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_179461922
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:59 schreef MilanILF het volgende:
Hoe hebben ze nu de mariachi sound of silence uit de remix kunnen halen? En de sound of silence Van Tony Wonder ontbreekt ook. Stukken minder dan het originele concept. Vond 4 op die manier vrij sterk.
De mariachi Sound of Silence heb ik wel degelijk voorbij horen komen in de Remix.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_179466232
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 09:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

De mariachi Sound of Silence heb ik wel degelijk voorbij horen komen in de Remix.
Echt? Dan heb ik hem op een of andere manier gemist. Maar dat hele masker gedoe van Gob en Tony heb ik niet meer gezien. In ieder geval ook veel te veel voice over en herhaling in deze versie, zonde.
Hopelijk is seizoen 5 wat.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 13:26:04 #248
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_179466542
De reviews van seizoen 5 zijn in ieder geval niet erg hoopvol. Maargoed ben toch wel benieuwd ernaar
pi_179466903
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 13:26 schreef planethugo het volgende:
De reviews van seizoen 5 zijn in ieder geval niet erg hoopvol. Maargoed ben toch wel benieuwd ernaar
Aan de reacties online te zien begint het wat traag maar is het vanaf aflevering 3/4 weer meer op het oude niveau :9 .
  dinsdag 29 mei 2018 @ 14:18:17 #250
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_179467711
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 13:44 schreef Genesisfan het volgende:

[..]

Aan de reacties online te zien begint het wat traag maar is het vanaf aflevering 3/4 weer meer op het oude niveau :9 .
dat klinkt al beter. Geloof dat die reviews ook alleen aflevering 1 tm 6 mochten kijken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')