abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_166557145
registreer om deze reclame te verbergen
Aantal maal Kensington gezien. Live zeer matig, verder wel vrolijke pop meisjes liedjes *O*
Some things should be simple; even an end has a start
pi_166557150
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:30 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Deus, Sore Losers, Absynthe Minded, Hooverphonic, Arsenal, Balthasar, Oscar and the Wolf, Goose, SX, Black Box Revelation, Sir Yes Sir, Triggerfinger, Daan, The Van Jets, Wallace Vanborn.
Om maar wat te noemen.
Precies hetgeen ik dacht

Alleen maar bandjes die REGIONAAL scoren. (net als de Nederlqndse rockbands)
Boven de 5 miljoen views komen ze zelden. Terwijl er toch 500 miljoen engelstaligen zijn (en 7 miljoen vlamingen). Dat is gewoon ERG weinig. Succcesvolle rockbands draaien makkelijk over de 100 miljoen views.

Vlaamse bands halen die lat niet. Lang niet.
pi_166557168
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

K3
K3 scoort in het Nederlands BETER dan welke van die Engelstalige bandjes ook.

Veelzeggend
pi_166557196
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:34 schreef riazop het volgende:

[..]

Precies hetgeen ik dacht

Alleen maar bandjes die REGIONAAL scoren. (net als de Nederlqndse rockbands)
Boven de 5 miljoen views komen ze zelden. Terwijl er toch 500 miljoen engelstaligen zijn (en 7 miljoen vlamingen). Dat is gewoon ERG weinig. Succcesvolle rockbands draaien makkelijk over de 100 miljoen views.

Vlaamse bands halen die lat niet. Lang niet.
Wat is regionaal, Europa? Ze treden allemaal door heel Europa op en sommigen ook in Amerika en Azi. Die views zeggen niet zoveel over echte muziek.
pi_166557248
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:30 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Helemaal niet hoor. Integendeel. Maar de tijd dat ik door mijn hurken moet gaan en bij vier op moet springen heb ik na de kleuterschool achter me gelaten. Helaas zijn veel Hollanders nooit verder gekomen dan dit stadium..
Hollanders? Echt joh? Ik voel me niet aangesproken.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_166557278
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:37 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Wat is regionaal, Europa? Ze treden allemaal door heel Europa op en sommigen ook in Amerika en Azi. Die views zeggen niet zoveel over echte muziek.
Ach Kensington treedt ook "internationaal" op. Die staan in Hamburg in een zaal met capaciteit van 600 die halfgevuld is.

Dat zegt toch helemaal niets.

Als jij zegt dat Vlaanderen KWALITEITSbands heeft dan leg ik ze gewoon langs de internationale meetlat. En dan blijkt dat ze nauwelijks bekeken worden.

Logisch want je moet iemand niet laten rijmen in een vreemde taal en dan verwachten dat daar een kwaliteitsproduct uitrolt. Dat kun je hooguit andere Vlamingen wijsmaken. Die verstaan die taal immer ook niet goed.

Radiohead - Creep, 174 m views

donderdag 10 november 2016 @ 11:50:23 #182
147511 Cyanide-
Extreem irriterend
pi_166557403
Volgens mij snap je de begrippen 'kwantiteit' en 'kwaliteit' niet helemaal, riazop.
pi_166557489
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij snap je de begrippen 'kwantiteit' en 'kwaliteit' niet helemaal, riazop.
Eten hoeft niet lekker te zijn, als het maar veul is!
pi_166557530
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien kun jij uitleggen waarom de genoemde Vlaamse bands zo weinig bekeken worden tov bands die iha worden gezien als Engelstalige kwaliteitsband. Radiohead bv.

Als ze kwalitatief zo goed zouden zijn zou er meer interesse voor zijn nietwaar?
  donderdag 10 november 2016 @ 12:07:11 #185
147511 Cyanide-
Extreem irriterend
pi_166557669
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:58 schreef riazop het volgende:

[..]

Misschien kun jij uitleggen waarom de genoemde Vlaamse bands zo weinig bekeken worden tov bands die iha worden gezien als Engelstalige kwaliteitsband. Radiohead bv.

Als ze kwalitatief zo goed zouden zijn zou er meer interesse voor zijn nietwaar?
Zo simpel is het helaas niet in de muziekwereld, anders zou die meuk die jij loopt te pluggen geen (zogenaamde) tientallen miljoenen views hebben.

Goed eten trekt nou eenmaal ook minder bezoekers dan de gemiddelde 'all you can eat' vreetschuur, is het daarom geen lekker eten meer? Of is er gewoon een kleine groep fijnproevers?

Dat is met muziek net zo, plus is de scene in landen als UK/US natuurlijk veel verder, en heeft een gemiddeld bandje daar meer mogelijkheden en een veel grotere afzetmarkt dan in NL/BE.
pi_166557729
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik zou nog de recensie van Rock Werchter er even bijpakken.
Recensies boeien me alleen als ik een product wil kopen. Het gaat erom wat voor gevoel ik krijg bij het luisteren naar muziek. Ik vind de zanger een prachtige stem hebben waar ik graag naar luister.
Kssstt niet zo kittig!
pi_166557739
quote:
4s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:34 schreef Leonos het volgende:
Aantal maal Kensington gezien. Live zeer matig, verder wel vrolijke pop meisjes liedjes *O*
:(
Kssstt niet zo kittig!
pi_166557839
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:11 schreef Kittekop het volgende:

[..]

:(
Welke bands luister je nog meer naast Kensing?
Racoon? Blof?
Some things should be simple; even an end has a start
pi_166557864
Riazop :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 10 november 2016 @ 12:18:08 #190
147511 Cyanide-
Extreem irriterend
pi_166557871
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:10 schreef Kittekop het volgende:

[..]

Recensies boeien me alleen als ik een product wil kopen. Het gaat erom wat voor gevoel ik krijg bij het luisteren naar muziek. Ik vind de zanger een prachtige stem hebben waar ik graag naar luister.
Dat is ook weer zo inderdaad.
pi_166557930
quote:
4s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:16 schreef Leonos het volgende:

[..]

Welke bands luister je nog meer naast Kensing?
Racoon? Blof?
Vroeger had ik favoriete artiesten maar tegenwoordig is het meer wat mij leuk in de oren klinkt. The Weeknd, Drake, Calvin Harris, Coldplay, David Guetta, Turks :D Gewoon die genres.

Ik zei al, behoor niet tot de gebruikelijke doelgroep van Kensington. Het was puur toeval.
Kssstt niet zo kittig!
pi_166558322
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Goed eten trekt nou eenmaal ook minder bezoekers dan de gemiddelde 'all you can eat' vreetschuur, is het daarom geen lekker eten meer? Of is er gewoon een kleine groep fijnproevers?...
een goed restaurant zit vol

Verder vergelijk ik Vlaamse Engelstalige rockbands let Engelstalige rockbands elders;
De laatste groep haalt niet het aantal views van een Drake of Rihanna, dus de lat ligt al lager.

En desondanks scoren die Vlaamse bands zelden meer dan een miljoen views. Het blijft dus gewoon een regionale activiteit.
En dat heeft met de relatief lage kwaliteit te maken ja.
pi_166558410
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat is met muziek net zo, plus is de scene in landen als UK/US natuurlijk veel verder, en heeft een gemiddeld bandje daar meer mogelijkheden en een veel grotere afzetmarkt dan in NL/BE.
Ook dat is niet meer zo sinds het internet.

Nederlandse acts als Broederliefde halen bijna een kwart van hun views uit Vlaanderen terwijl ze daar nooit of zelden op radio of tv komen.
Omgekeerd kan het ook:
De Belgische urban artiest Soufiane Eddyani haalt 70 % van zijn views uit Nederland.

Die oude media worden dan ook steeds minder relevant. Een goed product maken, daar gaat het uiteindelijk om.
  donderdag 10 november 2016 @ 13:07:50 #194
147511 Cyanide-
Extreem irriterend
pi_166558798
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:49 schreef riazop het volgende:

[..]

Ook dat is niet meer zo sinds het internet.

Nederlandse acts als Broederliefde halen bijna een kwart van hun views uit Vlaanderen terwijl ze daar nooit of zelden op radio of tv komen.
Omgekeerd kan het ook:
De Belgische urban artiest Soufiane Eddyani haalt 70 % van zijn views uit Nederland.

Die oude media worden dan ook steeds minder relevant. Een goed product maken, daar gaat het uiteindelijk om.
Ja leuk fuckin verhaal, maar Nederland en Vlaanderen zijn natuurlijk zo goed als n markt. Zeker voor de Nederlandstalige muziek. Dat is al heel anders wanneer je in het Engels zingt, dan heb je een globale markt.
pi_166559460
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 10:42 schreef riazop het volgende:

[..]

88 miljoen views op youtube. Hoeveel heeft Kensington?
Views zeggen niks aangezien die gemanipuleerd kunnen worden. En je kan ze gewoon kopen.
Dus nee, aan views hecht ik geen waarde. Ik bedoel, elke keer dat jij F5 drukt en je weer een fapje er uit kwakt komt er een view bij. Nou poeh. Views zeggen dus geen reet over het aantal mensen dat er uberhaupt naar kijkt.

:W
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_166559465
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:17 schreef Seam het volgende:
Riazop :')
Dat sowieso.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_166559696
Ik heb net bijna 1 zitplek gekocht op Ticketswap voor Kensington morgen :+ Maar durf niet in mn eentje
Ik had jou als mijn zoon willen hebben. ~ Djeez
pi_166559799
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2016 13:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

.... Dat is al heel anders wanneer je in het Engels zingt, dan heb je een globale markt.
Je zou in ieder geval "inroads" moeten kunnen maken in de Engelstalige wereld. Maar waarom lukt die Vlaamse bands niet wat Nederlandstalige artiesten in Belgie wel lukt?
pi_166559816
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 13:36 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

. En je kan ze gewoon kopen.

justin bieber die google te slim af is

right...
pi_166559853
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:21 schreef Kittekop het volgende:

[..]

Vroeger had ik favoriete artiesten maar tegenwoordig is het meer wat mij leuk in de oren klinkt. The Weeknd, Drake, Calvin Harris, Coldplay, David Guetta, Turks :D Gewoon die genres.

Ik zei al, behoor niet tot de gebruikelijke doelgroep van Kensington. Het was puur toeval.
Daar past Kensington toch prima bij? Wat denk jij dan dat de doelgroep is?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')