abonnement Unibet Coolblue
pi_149298812
quote:
Nice, eerst volledig fucked, dan 1x dood en OP as fuck... Dan zou ik meteen klaar ermee zijn denk ik.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_149299427
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:35 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Nice, eerst volledig fucked, dan 1x dood en OP as fuck... Dan zou ik meteen klaar ermee zijn denk ik.
Hier ook hoor. Ik heb de game niet, maar als dit mij zou gebeuren dan was ik er ook echt meteen klaar mee. Vind nog knap dat die gast gewoon doorgaat. Kijk kleine bugs vind ik niet zo erg hoor in games, maar dit soort bugs zijn wel echt brekend voor de game :{
pi_149364807
@#%&*%#@& !!!!

Alle progress kwijt, behalve missions :X

ff 20+ uur down the drain :(
pi_149365791
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:03 schreef Mothzor het volgende:
@#%&*%#@& !!!!

Alle progress kwijt, behalve missions :X

ff 20+ uur down the drain :(
Dat is dus die bug die die gast ook in bovenstaande video heeft.

Wanneer gebeurde het jou precies dan? Welk level? Damn wel een erge bug hoor.
pi_149368024
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:27 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Dat is dus die bug die die gast ook in bovenstaande video heeft.

Wanneer gebeurde het jou precies dan? Welk level? Damn wel een erge bug hoor.
Op zelfde punt als die gast in de video, 22% story progress.
Maar lees net dat de bug veel voorkomt nadat je de dag of nacht skipped en dan het spel afsluit. Laat ik dat gister nou gedaan hebben ivm autosave. Denk dus dat de story progress overeenkomst puur toeval is.

Al mijn skills zaten rond de lvl 10/11, ben vooral bezig geweest met sidequests en exploren.
Vanavond maar weer overnieuw beginnen, op dit lvl doorspelen met huidige missies is geen succes :'(

Edit / Trouwens meteen savegame van mijn console verwijderd en de game vanuit de cloud weer ingeladen, helaas zonder succes.
pi_149432892
Slecht voor mijn hart deze shit.
  Eindredactie Games vrijdag 6 februari 2015 @ 21:47:01 #57
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_149433295
Mwa, tot nu toe ben ik gematigd positief, maar de fetch quests komen wel me neus uit :r
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_149437236
Schiet nog steeds af en toe hard in de lach als er weer een compleet over the top kill-moment plaats vindt..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zondag 8 februari 2015 @ 12:35:18 #59
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_149467561
Halverwege storyline, nieuwe map. Lijkt op oud Europa, asassins creed met zombies. Nice!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_149468830
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 12:35 schreef DeeCruise het volgende:
Halverwege storyline, nieuwe map. Lijkt op oud Europa, asassins creed met zombies. Nice!
Hoeveel uur heb je er nu inzitten? :)
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 8 februari 2015 @ 16:17:44 #61
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_149475256
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:21 schreef Divje het volgende:

[..]

Hoeveel uur heb je er nu inzitten? :)
Uurtje of 25 gok ik? Wel alle sidequests gedaan so far, en speel regelmatig met 2 vrienden samen waardoor je een quest wel eens dubbel doet afhankelijk van bij wie je joined.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zondag 8 februari 2015 @ 16:59:15 #62
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_149476757
Iemand zo zombies meppen op PS4?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 8 februari 2015 @ 17:24:30 #63
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_149477608
Zit op 38%. Nog steeds in de sloppen. Heel veel sidequests aan het doen. Ik geniet. Heerlijke game _O_
You dont believe me ? Read this line again.
  Eindredactie Games zondag 8 februari 2015 @ 18:29:54 #64
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_149479932
Mocht je nog snel willen levelen, dan moet je gewoon online spelen. Dood gaan kost dan geen Survivor points en als iemand anders zombies neerhakt krijg je daar ook nog punten voor. Lood wordt gedeeld, dus iedereen krijgt hetzelfde.

Wat ook naatje is, is dat je zoveel meer XP krijgt als je een omgevingskill maakt. Schop dus zo vaak mogelijk een zombie in spikes of vuur _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_149499849
quote:
4s.gif Op zondag 8 februari 2015 18:29 schreef donald_dick het volgende:
Mocht je nog snel willen levelen, dan moet je gewoon online spelen. Dood gaan kost dan geen Survivor points en als iemand anders zombies neerhakt krijg je daar ook nog punten voor. Lood wordt gedeeld, dus iedereen krijgt hetzelfde.

Wat ook naatje is, is dat je zoveel meer XP krijgt als je een omgevingskill maakt. Schop dus zo vaak mogelijk een zombie in spikes of vuur _O_
Je bedoelt co-op? In dat geval eens met je post behalve over het dood gaan, dat is lulkoek. Ik ben nog steeds ergens tussen de 750 en 5000 survival points kwijt als ik sterf, ongeacht hoeveel man er in de game zitten.

Ook krijgt niet iedereen dezelfde loot, deze wordt random gegenereerd. Wel is het zo dat als ik loot opraap, er nog steeds loot ligt voor de andere 2 spelers, deze verdwijnt niet. Zij krijgen echter zeer vaak andere wapens, die zowieso aan level gebonden zijn.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_149500682
Heel leuk spel (tot nu toe), vooral adembenemend mooi, zo ff een flinke hdmi kabel halen voor de pc en dan gamen op tv, xone & ps4 eat your heart out.

Minpunt is wel dat van dag tot nacht niet echt verloopt maar slechts bij het halen van een missie. En dan je dus niet kan slapen wanneer je wilt.

Het is lang geleden dat ik de lampen uitdeed voor een spel :D.
  Eindredactie Games maandag 9 februari 2015 @ 11:27:46 #68
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_149502848
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:07 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Je bedoelt co-op? In dat geval eens met je post behalve over het dood gaan, dat is lulkoek. Ik ben nog steeds ergens tussen de 750 en 5000 survival points kwijt als ik sterf, ongeacht hoeveel man er in de game zitten.

Ik krijg geen melding dat er punten zijn afgetrokken. Dat krijg ik wel als ik offline speel. Het zou een potje lame zijn als er toch punten worden afgetrokken zonder dat dit gemeld wordt.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_149518077
quote:
4s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:27 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Ik krijg geen melding dat er punten zijn afgetrokken. Dat krijg ik wel als ik offline speel. Het zou een potje lame zijn als er toch punten worden afgetrokken zonder dat dit gemeld wordt.
Vind ik erg vreemd. Ik krijg precies dezelfde melding in co op als in sp op de pc. Zou ook raar zijn, dan wordt je nl gestimuleerd om compleet roekeloos te spelen aangezien je toch niks verliest als je doodgaat. Hell, waarom wegrennen snachts? Doodgaan = respawn in safe zone, scheelt een stuk rennen ook nog. Ik denk echt dat er iets mis is bij jouw game tbh
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_149528572
Coop? Psn: Frishe
pi_149532721
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:50 schreef geblokkeerd het volgende:
Heel leuk spel (tot nu toe), vooral adembenemend mooi, zo ff een flinke hdmi kabel halen voor de pc en dan gamen op tv, xone & ps4 eat your heart out.

Minpunt is wel dat van dag tot nacht niet echt verloopt maar slechts bij het halen van een missie. En dan je dus niet kan slapen wanneer je wilt.

Het is lang geleden dat ik de lampen uitdeed voor een spel :D.
Dan zit je nog in de begin fase.
Na een missie of 5 krijg je de dag/nacht cyclus en word de game nog beter!
pi_149532822
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:12 schreef Mothzor het volgende:

[..]

Dan zit je nog in de begin fase.
Na een missie of 5 krijg je de dag/nacht cyclus en word de game nog beter!
Ja klopt, gisteren deed ik een nieuwe missie en toen veranderde de cyclus wel.

Voegt coop wat toe met vreemden (met vrienden sowieso leuker) ? Heb je dan meer wapens direct ter beschikking, zoals pistolen?
pi_149564376
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:19 schreef geblokkeerd het volgende:

[..]

? Heb je dan meer wapens direct ter beschikking, zoals pistolen?
Nope.. Guns zijn echt useless in deze game. Zelf bijna max level (alleen agility pas op 20, rest maxxed out) en gebruik alleen guns bij missies waarin je tegen scavengers vecht. Buiten trekt het gewoon teveel aandacht, en doet amper damage.

Ter illustratie: assault rifle nog steeds 184 damage per kogel, mijn machete doet momenteel 1864 damage met 1 hit.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_149565911
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:27 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Nope.. Guns zijn echt useless in deze game. Zelf bijna max level (alleen agility pas op 20, rest maxxed out) en gebruik alleen guns bij missies waarin je tegen scavengers vecht. Buiten trekt het gewoon teveel aandacht, en doet amper damage.

Ter illustratie: assault rifle nog steeds 184 damage per kogel, mijn machete doet momenteel 1864 damage met 1 hit.
Ik heb gisteren 1 pistool gevonden en een m16 of zoiets, met het pistool kon ik met 1 shot op het hoofd een zombie 'onthoofden'. Met de m16 weinig ervaring, zo door de kogels heen. Vind het geluid wel wat tegenvallen in vergelijk met de rest van de geluidseffecten, klinkt niet echt indrukwekkend.

Ander minpuntje vind ik steeds het laden als je de tower in moet en dan die harde stem die wat over de missie zegt. Ik heb namelijk de stemmen en sfx 50% lager gezet zodat ik wat meer van de muziek kan genieten, echter in de laad-scenes praat de persoon met 100% volume, beetje irritant.

Ook vreemd dat alle 'containers' zoals kasten en auto's na elke missie weer gevuld zijn, doet een beetje af aan de ervaring, maakt het wat nep. (niet dat een zombie game echt kan zijn, tenzij je in een buurt woont waar veel bathsalt wordt gebruikt)

Molotovcocktails zijn wel te makkelijk eigenlijk bij het uitschakelen van enemy & zombies, gebruik ze aan de lopende band en meestal met succes zodat ik nauwelijks hoef te vechten.
pi_149571383
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:38 schreef geblokkeerd het volgende:

[..]

Ik heb gisteren 1 pistool gevonden en een m16 of zoiets, met het pistool kon ik met 1 shot op het hoofd een zombie 'onthoofden'. Met de m16 weinig ervaring, zo door de kogels heen. Vind het geluid wel wat tegenvallen in vergelijk met de rest van de geluidseffecten, klinkt niet echt indrukwekkend.

Ander minpuntje vind ik steeds het laden als je de tower in moet en dan die harde stem die wat over de missie zegt. Ik heb namelijk de stemmen en sfx 50% lager gezet zodat ik wat meer van de muziek kan genieten, echter in de laad-scenes praat de persoon met 100% volume, beetje irritant.

Ook vreemd dat alle 'containers' zoals kasten en auto's na elke missie weer gevuld zijn, doet een beetje af aan de ervaring, maakt het wat nep. (niet dat een zombie game echt kan zijn, tenzij je in een buurt woont waar veel bathsalt wordt gebruikt)

Molotovcocktails zijn wel te makkelijk eigenlijk bij het uitschakelen van enemy & zombies, gebruik ze aan de lopende band en meestal met succes zodat ik nauwelijks hoef te vechten.
Eens met molotovs, groepje van 3 bandits = 1 molotov en 15 seconden wachten en tadaa 5000 survival points... Maar al met al een zeer vermakelijke game
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')