abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_149134967
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:29 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Heb een uurtje of 10 erin zitten, is echt vet.

Alleen in de nacht raak ik soms in paniek als ik soms toch word betrapt door die gekke snelle zombies _O-

Dat muziekje plus als je geluid hoog staat nog eens dat gekrijs gecombineerd met dat je snel op je radar moet kijken voor een safe house en nog eens goed overal moet op kunnen springen _O-.

Wel vet :P alleen ben bang dat er geen replay value in zit (behalve dan het opnieuw spelen met een andere build of zo?.
Hoe bedoel je replay value?
Ik had jou als mijn zoon willen hebben. ~ Djeez
pi_149134995
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:29 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hoe bedoel je replay value?
Als je het uitspeelt.

Denk dat het toch iets heeft van maar een keer spelen en side quests doen en dan heb je het wel gezien (denk ik).

Al heb ik de co-op en multiplayer nog niet gedaan dus weet niet hoe dat is.
Waz met jou!
pi_149135354
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:31 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Als je het uitspeelt.

Denk dat het toch iets heeft van maar een keer spelen en side quests doen en dan heb je het wel gezien (denk ik).

Al heb ik de co-op en multiplayer nog niet gedaan dus weet niet hoe dat is.
Is er ook nog een multiplayer? :o
Ik had jou als mijn zoon willen hebben. ~ Djeez
  woensdag 28 januari 2015 @ 13:09:47 #29
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_149135994
registreer om deze reclame te verbergen
Co-op brengt ook nieuwe quests met zich mee. De multiplayer is ook uitdagend. ;)
You dont believe me ? Read this line again.
pi_149136081
Is de multiplayer dan een beetje zoals GTA, een open wereld waar je andere kan tegenkomen?
Ik had jou als mijn zoon willen hebben. ~ Djeez
pi_149136132
Ik was redelijk enthousiast, maar zag laatst weer een gameplayfilmpje van 20 minuten waarin een dude een beetje random dingen aan het doen was. Zag er qua combat toch wel heel erg houterig/stroperig uit, net als Dead Island (vond dat wel een vermakelijke game, maar die physics (engine) is echt tyfuspauper). Opzich wel logisch aangezien het van dezelfde ontwikkelaar is.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 28 januari 2015 @ 13:29:57 #32
382210 Jiang153
*** Bae Joo Hyun ***
pi_149136518
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 13:09 schreef 7nightwing7 het volgende:
Co-op brengt ook nieuwe quests met zich mee. De multiplayer is ook uitdagend. ;)
Hoe is de matchmaking/connectie?

Hopelijk niet zo'n ramp net zoals bij Dead Island :(
  woensdag 28 januari 2015 @ 14:02:32 #33
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_149137371
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 13:29 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Hoe is de matchmaking/connectie?

Hopelijk niet zo'n ramp net zoals bij Dead Island :(
Loopt bij mij wel soepel (Ps4). :)
You dont believe me ? Read this line again.
pi_149142492
quote:
2s.gif Op woensdag 28 januari 2015 13:14 schreef 2dope het volgende:
Ik was redelijk enthousiast, maar zag laatst weer een gameplayfilmpje van 20 minuten waarin een dude een beetje random dingen aan het doen was. Zag er qua combat toch wel heel erg houterig/stroperig uit, net als Dead Island (vond dat wel een vermakelijke game, maar die physics (engine) is echt tyfuspauper). Opzich wel logisch aangezien het van dezelfde ontwikkelaar is.
Ik heb het spel nu 3 uurtjes gespeeld en kan ook niet anders concluderen dan dat het een iets verbeterde versie van Dead Island is.

Het verhaal is zo voorspelbaar als een disneyfilm en de karakters net zo diepgaand en veelzijdig als een gemiddelde hollywoodproductie, dus daarvoor hoef je het niet te doen. De gameplay is hoogstens middelmatig te noemen en heeft nog steeds last van dezelfde problemen die Dead Island had. De stad waarin je rond rent is in mijn ogen (voor zover ik heb kunnen ontdekken in die paar uurtjes) zelfs een downgrade ten opzichte van de dead island games.

Fijn voor de mensen die hier wel van kunnen genieten maar voor mij is het allemaal te standaard en te onge´nspireerd. Als het verhaal dan ook nog eens niets anders doet dan dingen die al duizenden keren eerder en beter gedaan is dat genoeg om een directe uninstall te verantwoorden.

3/10
Quod licet Iovi, non licet bovi
pi_149147024
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:46 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik heb het spel nu 3 uurtjes gespeeld en kan ook niet anders concluderen dan dat het een iets verbeterde versie van Dead Island is.

Het verhaal is zo voorspelbaar als een disneyfilm en de karakters net zo diepgaand en veelzijdig als een gemiddelde hollywoodproductie, dus daarvoor hoef je het niet te doen. De gameplay is hoogstens middelmatig te noemen en heeft nog steeds last van dezelfde problemen die Dead Island had. De stad waarin je rond rent is in mijn ogen (voor zover ik heb kunnen ontdekken in die paar uurtjes) zelfs een downgrade ten opzichte van de dead island games.

Fijn voor de mensen die hier wel van kunnen genieten maar voor mij is het allemaal te standaard en te onge´nspireerd. Als het verhaal dan ook nog eens niets anders doet dan dingen die al duizenden keren eerder en beter gedaan is dat genoeg om een directe uninstall te verantwoorden.

3/10
Goed (en jammer) om te lezen. Komt aardig overeen met wat ik had verwacht. Ik ben helemaal niet anti zombie-games of 'zombie-moe', maar omdat het zo'n veelvoorkomend thema is moet het wel goed uitgewerkt zijn of een uniek tintje hebben.

Het parcour-idee sprak me in eerste instantie aan maar is ook niet een echte gamechanger heb ik 't idee. De eerste paar trailers leken erg veelbelovend (as usual) maar naarmate er meer gameplaybeelden uitlekten werd ik steeds skeptischer. Het is in ieder gelukkig geval geen day one-aankoop geworden :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_149148190
quote:
2s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:20 schreef 2dope het volgende:

[..]

Goed (en jammer) om te lezen. Komt aardig overeen met wat ik had verwacht. Ik ben helemaal niet anti zombie-games of 'zombie-moe', maar omdat het zo'n veelvoorkomend thema is moet het wel goed uitgewerkt zijn of een uniek tintje hebben.
Ik ben zelf, ondanks alle terugslagen die we gehad hadden de afgelopen jaren ( :P ), ook juist een zombieliefhebber. Een zombiegame moet wel echt heel erg teleurstellen wil ik er mijn vingers niet aan branden.
quote:
Het parcour-idee sprak me in eerste instantie aan maar is ook niet een echte gamechanger heb ik 't idee. De eerste paar trailers leken erg veelbelovend (as usual) maar naarmate er meer gameplaybeelden uitlekten werd ik steeds skeptischer. Het is in ieder gelukkig geval geen day one-aankoop geworden :P
Het parcour-idee is 'fijn' als in dat je een stuk vrijer rond kan huppelen dan in het relatief houterige dead island. Verder hoef je je er inderdaad niet veel bij voor te stellen, de parcour die je doet is vaak meer een platform-game te noemen dan een mirror's edge-achtige aangelegenheid.
Quod licet Iovi, non licet bovi
  woensdag 28 januari 2015 @ 19:50:56 #37
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_149148259
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:54 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Weer zo'n zombie-spel. :')
  woensdag 28 januari 2015 @ 20:40:34 #38
238141 SevD
Boventitel
pi_149150470
Die nachten in dit spel :'(
  woensdag 28 januari 2015 @ 21:18:50 #39
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_149152129
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:40 schreef SevD het volgende:
Die nachten in dit spel :'(
Idd, niet goed voor je rikketik :'(
You dont believe me ? Read this line again.
  woensdag 28 januari 2015 @ 21:23:28 #40
238141 SevD
Boventitel
pi_149152308
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:18 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Idd, niet goed voor je rikketik :'(
Ik verwachtte niet dat er zoveel van die gemuteerde zombies waren. Rende, al knipperend met dat UV ding, in paniek richting de safe zone. Niet achterom gekeken :D
  woensdag 28 januari 2015 @ 23:14:32 #41
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_149156985
Deze is trouwens wel baas :



:P
You dont believe me ? Read this line again.
  donderdag 29 januari 2015 @ 06:35:16 #42
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_149161455
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:23 schreef SevD het volgende:

[..]

Ik verwachtte niet dat er zoveel van die gemuteerde zombies waren. Rende, al knipperend met dat UV ding, in paniek richting de safe zone. Niet achterom gekeken :D
Haha, ik wel, moest nog wennen aan de controls en faalde toen. Was wel spectaculair.

Minpuntje vind ik de safepoints. Je spanwed gewoon opnieuw in de dichtstbijzijnde, maar wel met alles wat je opgepikt hebt (of kwijt bent geraakt, denk aan wapens) in de tussentijd. Ik had liever een echte safepoint gezien, niet een respawn point. Doodgaan betekent nu dan ook dat je bijv. geen volotiles meer achter je aan hebt lopen na de eerste keer in het donker.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 29 januari 2015 @ 09:00:33 #43
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_149162327
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 06:35 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Haha, ik wel, moest nog wennen aan de controls en faalde toen. Was wel spectaculair.

Minpuntje vind ik de safepoints. Je spanwed gewoon opnieuw in de dichtstbijzijnde, maar wel met alles wat je opgepikt hebt (of kwijt bent geraakt, denk aan wapens) in de tussentijd. Ik had liever een echte safepoint gezien, niet een respawn point. Doodgaan betekent nu dan ook dat je bijv. geen volotiles meer achter je aan hebt lopen na de eerste keer in het donker.
Tot ze je weer opnieuw spotten toch ?
You dont believe me ? Read this line again.
  donderdag 29 januari 2015 @ 20:30:23 #44
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_149181842
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 09:00 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Tot ze je weer opnieuw spotten toch ?
Ja, maar ik vind het kut dat je spawned in een safe house. Ik wil die ontsnapping volbrengen ;)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_149282026
Binnen!
pi_149288454
Ik heb nu een tijdje gespeeld, de tutorial gaat prima maar naar mate ik vorder in de game gaat hij steeds slechter spelen (qua framerate). De quests zijn ook niet echt uitdagend, ga van punt a naar punt b en zet een schakelaar om. Het spel heeft duidelijk nog wat patches nodig om optimaal te kunnen draaien en ben bang dat ik toch straks voor Evolve ga.
pi_149289788
Zelf afgelopen weekend paar uurtjes in gestoken. Om duidelijk te zijn: ik was absoluut geen voorstander van deze game. Elke vergelijking met dead island is niet bepaald een positief iets, en dat i.c.m. parcours leek me al helemaal niets.

Singeleplayer gespeeld en was het vrij snel beu, dus co-op gestart. En vanaf dat punt werd de game juist geweldig om te spelen. De gameplay leent zich perfect om met 2 of meer te spelen, en de spanning om met een paar man snachts wat missies te doen is behoorlijk verslavend. Ik wil niet zeggen dat dit over 20 uur nog het geval is, maar ik ben i.i.g. aangenaam verrast.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 2 februari 2015 @ 14:25:55 #49
269692 Divje
AnaalMeneer
pi_149296942
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:40 schreef SevD het volgende:
Die nachten in dit spel :'(
Dit. Meerdere malen strak van de adrenaline. En vooral niet achterom kijken :X
Nait Soezn Moar Broezn
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')