pi_126923599
registreer om deze reclame te verbergen
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Over vallende dreumesen en eigenwijzige bijna 2-jarigen..
pi_126923648
Over bellenblazen, ballenbakken en bolhoofdjes

Leuke foto's in het vorige deel ;)
pi_126923945
quote:
17s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:36 schreef Kyara het volgende:

[..]

echt waar?

Wanneer gepost dan?

Leuke bellenblaasfoto! En inderdaad, zijn blik O+
En de eetfoto O+

Ik vind hem leuk. En zo'n rond hoofd heeft ie ook weer niet. Maar qua babysmoeltje weer meer richting de mijne dan die van Soemp inderdaad :D

Ooh vandaar mbt de ballenbak. Wij kwamen wel bij de Ikea maar nooit bij de Mac. En toen ik daar wel kwam had ik ook geen interesse meer in de ballenbak ;)
Zondagmiddag geloof ik. Z´n oogjes rolden inderdaad bijna uit de kassen bij het zien van de bellen O+

Hij heeft minder van die gezellig hapwangen dan jouw M maar ik vind het nog wel echt zo´n appelenhoofd, zo rond en kalig O+ Maar bijzonder dat die gezichtjes zo gaan veranderen naar peuter, M was twee weken niet op het kdv geweest en hen direct op dat hij zo anders was geworden in zijn gezicht.

Ik geloof dat ik de Ikea pas ontdekt heb toen ik ging studeren :o (de Mac veel eerder :+ )
pi_126928769
registreer om deze reclame te verbergen
Leuke foto van je lieve dreumes CS. Hij is echt superblij met die bellenblazen.

Ik vind de M van Soempie ook echt al een peuterezichtje hebben. Wat s hij groot geworden zeg!

Kyara, jouw M lijkt naast Soempies M idd wat jonger.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')