abonnement Unibet Coolblue
pi_127603705
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu een gewone DS geven is onzin en zonde van het geld.
Voor sommige volwassenen wel, voor jonge kinderen niet.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zondag 9 juni 2013 @ 23:14:38 #202
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127603803
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:12 schreef koei het volgende:

[..]

Voor sommige volwassenen wel, voor jonge kinderen niet.
Dan kun je dus ook op Marktplaats een GameBoy met 10 spellen voor twee tientjes kopen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_127606211
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:29 schreef ShevaJB het volgende:
Ben benieuwd of er ooit nog een nieuwe Golden Sun komt.
Ik hoop het, voor 3DS, die wél af voelt, dat deed Dark Dawn niet voor mij, maar vond wat ze qua summons gedaan hebben wel erg indrukwekkend :)
  maandag 10 juni 2013 @ 09:16:37 #204
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127610495
quote:
14s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dan kun je dus ook op Marktplaats een GameBoy met 10 spellen voor twee tientjes kopen.
Ja, had ook best gekund :D
Maar over een jaar kan die 3d functie aan en dan hebben we het maar vast 8-)
En voorlopig hebben we aan 1 a 2 spellen echt meer dan genoeg. Ze gaan er ook niet de hele dag op spelen en ook geen uren achter elkaar. Niet eens dagelijks, meer voor af en toe bedoeld.
pi_127610856
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:11 schreef koei het volgende:

[..]

Ik zou voor New Super Mario Bros 2 gaan. 3D land is iets moeilijker (omdat 3D). New Super Mario Bros spelen mijn neefjes en nichtjes heel veel. Sommige stukken zullen wel lastig zijn, maar met vaak genoeg proberen halen ze bij de meeste levels het einde wel. Mario Kart is waarschijnlijk ook goed te spelen voor hem, alleen zal hij de eerste tijd vrijwel alles verliezen wat misschien een beetje frustrerend kan zijn.

Ik zou overigens voor een 5-jarige geen 3DS kopen, maar een gewone DSi. Die zijn veel goedkoper en daarmee kan hij de komende jaren echt nog wel vooruit en daar zijn al heel veel games voor verschenen die je ook veel goedkoper tweedehands en in de winkel kunt kopen. En mijn ervaring is dat een DS, ongeacht of het een XL, DSi of 3DS is, in kinderhanden maar een jaar of twee mee gaat, daarna zijn ze echt kapot. Als hij een jaar of 7 a 8 is kun je dan mooi overstappen op de 3DS met 'nieuwe' games die dan ook weer veel meer tweedehands te vinden zijn. New Super Mario Bros (1) is ook leuker dan deel twee.

Verder zit je met veel film-games zoals Madagascar en Disney-games ook wel goed, daar vermaken kinderen zich prima mee en die zijn een stuk goedkoper. Meestal zijn dat simpele 2D-platformspellen. Kijk wel goed op het doosje of het spel Nederlandstalig is, niet alle spellen worden vertaald.
Mee eensch met koei
pi_127620928
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:23 schreef Lotteh het volgende:

[..]

Ik heb de limited edition 3DS XL ge-pre ordert. Heb al een 3DS XL maar deze vind ik zo leuk, moet ik hebben. :D Alleen jammer dat ik tot na mijn werk moet wachten voor ik hem kan halen en spelen, wil eigenlijk ook nog The Last of Us kopen dus ik heb meer dan genoeg te doen het weekend. :)
Heb de limited edition ook net in de pre-order gezet, puur omdat ik Animal Crossing zo mis. Twijfel nog of ik m daadwerkelijk ophaal, maar zal uiteindelijk wel een ja worden. Ik wil ook graag Fire Emblem en Paper Mario :Y
pi_127621165
quote:
14s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dan kun je dus ook op Marktplaats een GameBoy met 10 spellen voor twee tientjes kopen.
Nee, je gaat nu toch ook geen NES(-spellen) meer kopen.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 10 juni 2013 @ 15:54:41 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127622194
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:25 schreef koei het volgende:

[..]

Nee, je gaat nu toch ook geen NES(-spellen) meer kopen.
Raad die arme kindertjes dan geen DS meer aan :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_127622628
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:25 schreef koei het volgende:

[..]

Nee, je gaat nu toch ook geen NES(-spellen) meer kopen.
Zeker wel en het liefst compleet
  maandag 10 juni 2013 @ 16:20:15 #210
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127623101
Ik twijfel nog over Animal Crossing: New Leaf. Het lijkt niet direct een spel voor mij maar tegelijk heeft het een bepaalde aantrekkingskracht. :{ Heb al tig reviews gelezen maar het lijkt alsof geen enkele review echt de kern van het spel goed weet te beschrijven. ;(
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_127623853
quote:
7s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:20 schreef Seikcid het volgende:
Ik twijfel nog over Animal Crossing: New Leaf. Het lijkt niet direct een spel voor mij maar tegelijk heeft het een bepaalde aantrekkingskracht. :{ Heb al tig reviews gelezen maar het lijkt alsof geen enkele review echt de kern van het spel goed weet te beschrijven. ;(
Ik ben ook wel benieuwd naar dat spel ik heb er ooit wel eens een deel van gespeeld was wel grappig alleen deze zal toch wel wat meer opties moeten hebben wil ik er 40euro voor betalen.
  maandag 10 juni 2013 @ 16:48:32 #212
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_127623949
Afgelopen weekend weer naar Beverwijk geweest.. Metroid Zero Mission voor GBA gescoord voor 15 euro, inclusief doosje en boekje B) Koopje naar mijn idee, zie m op marktplaats staan voor zon 20 euro en dat is dan alleen de cartridge, of met OF alleen t boekje OF alleen doosje.

En ook een Engels Nintendo magazine gekocht bij kiosk op Amsterdam CS voor 11 euro, met keyring van Mario.. binnenkort maar eens door gaan lezen :)
  maandag 10 juni 2013 @ 17:02:50 #213
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_127624351
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:48 schreef VRIDZ het volgende:
Afgelopen weekend weer naar Beverwijk geweest.. Metroid Zero Mission voor GBA gescoord voor 15 euro, inclusief doosje en boekje B) Koopje naar mijn idee, zie m op marktplaats staan voor zon 20 euro en dat is dan alleen de cartridge, of met OF alleen t boekje OF alleen doosje.

En ook een Engels Nintendo magazine gekocht bij kiosk op Amsterdam CS voor 11 euro, met keyring van Mario.. binnenkort maar eens door gaan lezen :)
Let maar op dat ie niet van Nintondo is, zoals de mijne :P
  maandag 10 juni 2013 @ 17:05:54 #214
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127624471
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:45 schreef CornflakesXL het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd naar dat spel ik heb er ooit wel eens een deel van gespeeld was wel grappig alleen deze zal toch wel wat meer opties moeten hebben wil ik er 40euro voor betalen.
Ik heb Wild World nooit een eerlijke kans gegeven. Ben geen type voor puur het collecten van items maar wel een type die bv. graag Harvest Moon speelt, puur voor de ontspanning en afwisseling. Ik zie mensen die twee games vaak vergelijken maar ik zie de overeenkomsten niet zo goed.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_127625309
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 17:05 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Ik heb Wild World nooit een eerlijke kans gegeven. Ben geen type voor puur het collecten van items maar wel een type die bv. graag Harvest Moon speelt, puur voor de ontspanning en afwisseling. Ik zie mensen die twee games vaak vergelijken maar ik zie de overeenkomsten niet zo goed.
Nog nooit gehoord van Harvest Moon, net even op Youtube gekeken en het ziet er best grappig uit!
pi_127625422
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:48 schreef VRIDZ het volgende:
Afgelopen weekend weer naar Beverwijk geweest.. Metroid Zero Mission voor GBA gescoord voor 15 euro, inclusief doosje en boekje B) Koopje naar mijn idee, zie m op marktplaats staan voor zon 20 euro en dat is dan alleen de cartridge, of met OF alleen t boekje OF alleen doosje.

En ook een Engels Nintendo magazine gekocht bij kiosk op Amsterdam CS voor 11 euro, met keyring van Mario.. binnenkort maar eens door gaan lezen :)
Ik zou de game cartridge ff goed controleren en vergelijken met andere GBA games. De Zwarte Markt stond er 10 jaar geleden bekend om dat ze fake GBA games verkochten. Ik kwam ze destijds ook in Turkije tegen. Compleet met kartonnen doosje en handleiding.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_127627128
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 17:33 schreef CoExist het volgende:

[..]

Ik zou de game cartridge ff goed controleren en vergelijken met andere GBA games. De Zwarte Markt stond er 10 jaar geleden bekend om dat ze fake GBA games verkochten. Ik kwam ze destijds ook in Turkije tegen. Compleet met kartonnen doosje en handleiding.
Klopt, 2 fake spellen gekocht helaas. Heb ze die keer daarna even zelf omgeruild voor de originele :p


Oooooh ik twijfel best wel over de animal crossing 3ds lx. Heb zelf een Zelda 3ds limited edition, een dsi en nog een ds lite liggen. Denk dat ik hem laat liggen vanwege het design..kan zelf ook die figuurtjes uit printen en erop plakken :") Maar toch zegt iets in mij hebbe hebbe hebbe! :p
pi_127637326
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Raad die arme kindertjes dan geen DS meer aan :P
Ach, Wii-games raad ik mensen ook nog aan... Kleine kinderen hoeven echt niet het nieuwste van het nieuwste te hebben, daar geven ze niks om. Dat komt pas als ze een jaar of negen zijn en geindoctrineerd worden door reclames en vriendjes.

En kleine kinderen jongens slopen alles, die moet je sowieso geen duur spul geven tenzij je geld teveel hebt.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 10 juni 2013 @ 23:02:19 #219
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127643017
Opvoeding. Ik heb nog nooit iets gesloopt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_127654757
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:48 schreef VRIDZ het volgende:
Afgelopen weekend weer naar Beverwijk geweest.. Metroid Zero Mission voor GBA gescoord voor 15 euro, inclusief doosje en boekje B) Koopje naar mijn idee, zie m op marktplaats staan voor zon 20 euro en dat is dan alleen de cartridge, of met OF alleen t boekje OF alleen doosje.

En ook een Engels Nintendo magazine gekocht bij kiosk op Amsterdam CS voor 11 euro, met keyring van Mario.. binnenkort maar eens door gaan lezen :)
Als je de cartridge openschroeft en er staat Nintendo op de printplaat, dan is hij origineel.

Er is ook altijd een nummer op het cartridgelabel gestanst.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 12:20:53 #221
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_127658339
quote:
7s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:20 schreef Seikcid het volgende:
Ik twijfel nog over Animal Crossing: New Leaf. Het lijkt niet direct een spel voor mij maar tegelijk heeft het een bepaalde aantrekkingskracht. :{ Heb al tig reviews gelezen maar het lijkt alsof geen enkele review echt de kern van het spel goed weet te beschrijven. ;(
De kern van Animal crossing is in 2 woorden te omschrijven:

"Pure ontspanning"
Giggity giggity giggity!
  dinsdag 11 juni 2013 @ 12:29:29 #222
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127658661


The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:40:00 #223
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127661158
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:20 schreef remcheese het volgende:

[..]

De kern van Animal crossing is in 2 woorden te omschrijven:

"Pure ontspanning"
Ja maar dat gaat alleen op als ik het ook ervaar als ontspannen. Als het puur een verzamelfeest is van objecten waarmee je huizen en/of de omgeving in kunt richten zonder verder voortgang te boeken is het niets voor mij.

Voordeel is dat ik 'm eventueel gratis kan downloaden, dan laat ik Donkey Kong schieten.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_127670436
Joepie, nieuwe trailer voor Zelda + een titel(Zelda: A Link Between Worlds) :s)

En Super Smash Bros. 4 ook voor de 3DS!

Heel benieuwd naar beide spellen. :o
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
  dinsdag 11 juni 2013 @ 17:16:13 #225
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_127670815
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:40 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Ja maar dat gaat alleen op als ik het ook ervaar als ontspannen. Als het puur een verzamelfeest is van objecten waarmee je huizen en/of de omgeving in kunt richten zonder verder voortgang te boeken is het niets voor mij.

Voordeel is dat ik 'm eventueel gratis kan downloaden, dan laat ik Donkey Kong schieten.
Hi, de voortgang bij AC zit m in grotere huisjes verdienen, een boompje planten en zien groeien e.d., als je een spel zoekt met een doel, dan is AC niets voor je, het is meer een spelletje waar je zomaar 15 minuten met je poppetje op t strand naar de sterrenhemel hebt staan turen terwijl er een super relaxed muziekje speelt.

DKC returns is daarin tegen een perfecte her-uitvinding van een hardcore klassieker.
(mijn kids van 6: "papa je gaat best vaak dood, je bent best slecht hoor! Zal ik het even voor je doen" en die halen die minecarts dan in 1 keer)
Giggity giggity giggity!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')